ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TrkKrnk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
37
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mart 2009 20:07
Son Ziyaret:
05 Şubat 2026 10:23
Toplam Mesaj:
42 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tarık Karnak
Doğum Tarihi:
20 Ekim 1986
Yaş:
39
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serbest Vezin Sembolik Şizofreni
Tarık Karnak
SON 10 MESAJI
Akvaryuma Telgraf Ve Barış Çiçeği Ekleme
Merhaba;
Bende Beta tanklarıma japon şemsiyesi, Patnos sarmasığı ve barış çiçeği ekledim. Japon şemsiyesi ve sarmaşık iki ay oldu baris çiçeği ise bir ay olacak ekleyeli. Japon şemsiyelerini parkta buldum ve hemen beş dal alıp akvaryumun içerisinde köklendirdim. Şu an yeni sürgünler su üzerine ulaştı ve hiçbir problem yok. Sarmaşık ise üç yapraklı bir dal koymuştum o da köklendi ve yeni iki yaprak verdi. Her ikisi de gayet sağlıklı büyüyorlar. Barış çiçeği henüz bir aylık yeni kökler veriyor yaprakları ve çiçekleri gayet sağlıklı duruyor. Altlardan yeni çiçeklerde geliyor. Hızlı bir şekilde adapte oldular.
Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/060420241611331.jpg[/IMG]
Merhaba;
Bende Beta tanklarıma japon şemsiyesi, Patnos sarmasığı ve barış çiçeği ekledim. Japon şemsiyesi ve sarmaşık iki ay oldu baris çiçeği ise bir ay olacak ekleyeli. Japon şemsiyelerini parkta buldum ve hemen beş dal alıp akvaryumun içerisinde köklendirdim. Şu an yeni sürgünler su üzerine ulaştı ve hiçbir problem yok. Sarmaşık ise üç yapraklı bir dal koymuştum o da köklendi ve yeni iki yaprak verdi. Her ikisi de gayet sağlıklı büyüyorlar. Barış çiçeği henüz bir aylık yeni kökler veriyor yaprakları ve çiçekleri gayet sağlıklı duruyor. Altlardan yeni çiçeklerde geliyor. Hızlı bir şekilde adapte oldular.
Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/060420241611331.jpg[/IMG]
Co2 Dağıtıcı
Merhaba arkadaşlar,
Sizlerden bir konu hakkında yardım almak istiyorum lütfen konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Elimde 5kg CO2 tüp var ve ben bu tüpe çoğaltıcı ile dört akvaryuma CO2 yi dağıtmak istiyorum. Türkiye'de bulduğum co2 dagiticinin fiyatı çok yüksek o yüzden aliexpressten 6li CO2 dağıtıcı almayı düşündüm fakat gelecek ürünün ince ayar vanası olsun sızdırmazlığı olsun uzun vadede sorun çıkarır mı? Kullanan arkadaşlar varsa görüşlerini yada alternatif olarak bu konuyu nasıl çözümlediler. Bilgi ve fikir konusunda geri dönüşlerinizi bekliyorum. Şimdiden cevap veren vermeyen herkese teşekkür ederim keyifli hobiler.
Merhaba arkadaşlar,
Sizlerden bir konu hakkında yardım almak istiyorum lütfen konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Elimde 5kg CO2 tüp var ve ben bu tüpe çoğaltıcı ile dört akvaryuma CO2 yi dağıtmak istiyorum. Türkiye'de bulduğum co2 dagiticinin fiyatı çok yüksek o yüzden aliexpressten 6li CO2 dağıtıcı almayı düşündüm fakat gelecek ürünün ince ayar vanası olsun sızdırmazlığı olsun uzun vadede sorun çıkarır mı? Kullanan arkadaşlar varsa görüşlerini yada alternatif olarak bu konuyu nasıl çözümlediler. Bilgi ve fikir konusunda geri dönüşlerinizi bekliyorum. Şimdiden cevap veren vermeyen herkese teşekkür ederim keyifli hobiler.
Od Daka La Mana Güncel Foto
[QUOTE=Poetika35]Ben de akvaryumda figür kullanmak istiyorum ama bulamıyorum asla,nereden aldınız acaba? Buarada gayet şık bir akvaryum olmuş,emeğinize sağlık [:nazar:][/QUOTE]
Merhaba ben Mudo mağazasından almıştım
[QUOTE=Poetika35]Ben de akvaryumda figür kullanmak istiyorum ama bulamıyorum asla,nereden aldınız acaba? Buarada gayet şık bir akvaryum olmuş,emeğinize sağlık [:nazar:][/QUOTE]
Merhaba ben Mudo mağazasından almıştım
Od Daka La Mana Güncel Foto
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/060120222015411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/060120222015411.jpg[/IMG]
Od Daka La Mana Güncel Foto
Cevabınız için teşekkür ederim Ertuğrul Bey bahsettiğiniz eskitme çalışmasi yapılabilir çok güzel duracağını düşünüyorum. Bende bir an düşündüm acaba cikarip temizleyip yapsam mı diye ama baya zahmetli olacak. Hatta biraz daha sadelestirdim içeriyi bitkilere yer açmak için bı tane kökü eleyeyim dedim baktım ardından taşlar çok yer kaplıyor taşları çıkardım. Derken aşağıdaki gibi oldu [:)] biraz değişiklik yapmanin zamanı gelmişti. Aksesuarlardan boşalan alanları yeni bitkiler ekleyerek devam edeyim dedim.
Cevabınız için teşekkür ederim Ertuğrul Bey bahsettiğiniz eskitme çalışmasi yapılabilir çok güzel duracağını düşünüyorum. Bende bir an düşündüm acaba cikarip temizleyip yapsam mı diye ama baya zahmetli olacak. Hatta biraz daha sadelestirdim içeriyi bitkilere yer açmak için bı tane kökü eleyeyim dedim baktım ardından taşlar çok yer kaplıyor taşları çıkardım. Derken aşağıdaki gibi oldu [:)] biraz değişiklik yapmanin zamanı gelmişti. Aksesuarlardan boşalan alanları yeni bitkiler ekleyerek devam edeyim dedim.
Od Daka La Mana Güncel Foto
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/281220212020041.jpg[/IMG]
Akşam ziyafeti
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/281220212020041.jpg[/IMG]
Akşam ziyafeti
Od Daka La Mana Güncel Foto
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/091020211921241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/091020211922021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/091020211922311.jpg[/IMG]
Herkese merhaba,
Sistemin güncel an itibariyle halidir. Düzenli su degisimi yapamadığım için sakal yosunu oluşmaya başladı tekrar ama sorun olacağını düşünmüyorum. Artık başa çıkabiliyorum. Şimdilik herkes mutlu keyfi yerinde. Ayrıca heyecanlilar kendilerine komşu geleceği için. İlgilendiğim dolayi çevremde kullanılmayan ekipmanları toplayıp küçük bir beta tankı kurdum. Şimdilik içerisine beta eklemedim üç adet karides koydum. Ayrıca mosslarin adaptasyon sürecini tamamlamasını bekledim. Aydınlatma sistemi tamamen doğaçlama bit pazarında denk geldi aydınlatmalar. İkisini 40₺ ye alınca dayanamayip suyu doldurdum. Şimdilik iki hafta oldu. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/091020211932101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/091020211932571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/091020211921241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/091020211922021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/091020211922311.jpg[/IMG]
Herkese merhaba,
Sistemin güncel an itibariyle halidir. Düzenli su degisimi yapamadığım için sakal yosunu oluşmaya başladı tekrar ama sorun olacağını düşünmüyorum. Artık başa çıkabiliyorum. Şimdilik herkes mutlu keyfi yerinde. Ayrıca heyecanlilar kendilerine komşu geleceği için. İlgilendiğim dolayi çevremde kullanılmayan ekipmanları toplayıp küçük bir beta tankı kurdum. Şimdilik içerisine beta eklemedim üç adet karides koydum. Ayrıca mosslarin adaptasyon sürecini tamamlamasını bekledim. Aydınlatma sistemi tamamen doğaçlama bit pazarında denk geldi aydınlatmalar. İkisini 40₺ ye alınca dayanamayip suyu doldurdum. Şimdilik iki hafta oldu. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/091020211932101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/091020211932571.jpg[/IMG]
Od Daka La Mana Güncel Foto
Merhaba Arkadaşlar
Sistemi kuralı yaklaşık 9 aylık bir süre oldu. Bu süre zarfında kullandığım sitrik asitteki ince ayar vanası yüzünden bir günde tüm balıklarımi kaybettim. Akabinde sakal yosunu ciddi bir şekilde boy göstermeye başladı. Yaklaşık iki aylık süreçte tanka sadece karides ekledim ve hemen tüplü sisteme geçiş yaptım. Sakal yosununu aydınlatmayi 3+3 olarak devam ettim ve surekli su değişimi yaptım. Çok ciddi şekilde azalma vardı ve bu arada sürekli manuel temizlik yaptım. Parvulari devamlı bir taragi ile tarayarak zeminden mümkün olduğunca uzak tuttum. Biraz garantici davranarak sıvı seachem Excel kullandım. Artık tank yeniden oturmaya başladı ve artık yeni ev sahiplerini ağırlamaya gelmişti. Bu süreçte yarım kalan bir kakadu sevdası vardı. Bunun için yine önceliğim bir çift kakaduyu agirlamakti. Kakadular ile karides popülasyonunun azalacağını düşünerek 4 sae 4 cüce vatoz 7 kırmızı burun Terra 10 adet Ember tetra ekledim. Karides popilasyonu azaldı fakat yok olmadi hala genç yavru karidesler ortalıkta sıkça görünmekte. Şuana kadar ise 2 sae 2 cüce vatoz 4 kırmızı burun 2 Ember tetra kaybım oldu. Cüce vatoz ve sae lerden emin değilim. Kendilerini çok fazla göstermiyorlar. Kırmızı burunlar su değişiminde su miktarini çok yakın tuttuğum için atlamayla gerçekleşti. Muhtemelen Emberler de aynı şekilde. Kakadu çiftimi temin ettiğimde 2 aylık yavru bir ciftti. Bende ki ilk aylarinda yavruları oldu fakat yaşatamadim. Yaz başı olduğu için şu sicakliklari çok yüksek geçti daha iki gündür ilk kez 30 derecenin altına indi şuan 27 derece. Mevsim normallere döndüğünde tekrar çokça karşılaşacağım bir durum olacak galiba yavru görmek. Bitkiler ise yine su sicakliklarindan dolayi aydınlatmayı da düşürdüğum için gelişimleri çok yavaşladı yapraklarda deformasyonlar oluştu. Ama şuan hepsi çok sağlıklı çok iyiler. Şimdilik durum böyle arkadaşlar. Sağlıklı mutlu keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212149151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212150191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212235041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212235431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212236271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212237251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212238251.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar
Sistemi kuralı yaklaşık 9 aylık bir süre oldu. Bu süre zarfında kullandığım sitrik asitteki ince ayar vanası yüzünden bir günde tüm balıklarımi kaybettim. Akabinde sakal yosunu ciddi bir şekilde boy göstermeye başladı. Yaklaşık iki aylık süreçte tanka sadece karides ekledim ve hemen tüplü sisteme geçiş yaptım. Sakal yosununu aydınlatmayi 3+3 olarak devam ettim ve surekli su değişimi yaptım. Çok ciddi şekilde azalma vardı ve bu arada sürekli manuel temizlik yaptım. Parvulari devamlı bir taragi ile tarayarak zeminden mümkün olduğunca uzak tuttum. Biraz garantici davranarak sıvı seachem Excel kullandım. Artık tank yeniden oturmaya başladı ve artık yeni ev sahiplerini ağırlamaya gelmişti. Bu süreçte yarım kalan bir kakadu sevdası vardı. Bunun için yine önceliğim bir çift kakaduyu agirlamakti. Kakadular ile karides popülasyonunun azalacağını düşünerek 4 sae 4 cüce vatoz 7 kırmızı burun Terra 10 adet Ember tetra ekledim. Karides popilasyonu azaldı fakat yok olmadi hala genç yavru karidesler ortalıkta sıkça görünmekte. Şuana kadar ise 2 sae 2 cüce vatoz 4 kırmızı burun 2 Ember tetra kaybım oldu. Cüce vatoz ve sae lerden emin değilim. Kendilerini çok fazla göstermiyorlar. Kırmızı burunlar su değişiminde su miktarini çok yakın tuttuğum için atlamayla gerçekleşti. Muhtemelen Emberler de aynı şekilde. Kakadu çiftimi temin ettiğimde 2 aylık yavru bir ciftti. Bende ki ilk aylarinda yavruları oldu fakat yaşatamadim. Yaz başı olduğu için şu sicakliklari çok yüksek geçti daha iki gündür ilk kez 30 derecenin altına indi şuan 27 derece. Mevsim normallere döndüğünde tekrar çokça karşılaşacağım bir durum olacak galiba yavru görmek. Bitkiler ise yine su sicakliklarindan dolayi aydınlatmayı da düşürdüğum için gelişimleri çok yavaşladı yapraklarda deformasyonlar oluştu. Ama şuan hepsi çok sağlıklı çok iyiler. Şimdilik durum böyle arkadaşlar. Sağlıklı mutlu keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212149151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212150191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212235041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212235431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212236271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212237251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/71762/070920212238251.jpg[/IMG]
Od Daka La Mana Güncel Foto
Teşekkürler Batuhan Bey güzel yorumlarınız için. Evet erkek yakıyor çok güzel umarım ilerleyen süreçte sağlıklı yavrular alabilirim. Çok güzel ebeveynlik yapıyorlar yavrularına gerçi üç dört gün gözlemleyebildim sadece
Teşekkürler Batuhan Bey güzel yorumlarınız için. Evet erkek yakıyor çok güzel umarım ilerleyen süreçte sağlıklı yavrular alabilirim. Çok güzel ebeveynlik yapıyorlar yavrularına gerçi üç dört gün gözlemleyebildim sadece
Od Daka La Mana Güncel Foto
Yanıtınız için teşekkür ederim Hamza Bey bildiğim kadarıyla Emir Bey ledleri sıralı olarak kullanıyor. sizinki ile aynı renk dizilimine sahibiz. Fotoğraf kalitesinden dolayı olabilir diye düşünüyorum
Yanıtınız için teşekkür ederim Hamza Bey bildiğim kadarıyla Emir Bey ledleri sıralı olarak kullanıyor. sizinki ile aynı renk dizilimine sahibiz. Fotoğraf kalitesinden dolayı olabilir diye düşünüyorum
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
