ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emre_y
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Şubat 2009 19:04
Son Ziyaret:
23 Kasım 2018 02:24
Toplam Mesaj:
380 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Yılmaz
Doğum Tarihi:
21 Haziran 1992
Yaş:
34
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Yılmaz
90lt. Ramirezi
60lt. Yellow SnakeSkin Lepistes
90lt. Ramirezi
60lt. Yellow SnakeSkin Lepistes
SON 10 MESAJI
Tarak Balığım Hiçbir Şey Yemiyor.
Bu havalarda derinlere iner genelde saksı tarzı nesnelerin altında nemli ortamda bulabilirsiniz solucanı.
Bu havalarda derinlere iner genelde saksı tarzı nesnelerin altında nemli ortamda bulabilirsiniz solucanı.
Kayısı Dan Çıkan Kurtlar
[QUOTE=erhanozcan71][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/76859/180620181956071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/76859/180620181956441.jpg[/IMG]
Dün bir bahçeden biraz kayısı topladım. Kayısılar kurtlu çıktı [:D]
Az bir kayısı kaldı eminim onlarda da çıkar.
5 tanesini dün meleklere verdim afiyetle yediler. Bu kurtları şimdi nasıl üretebilirim. Fikir verebilecek kimse varmı ?[/QUOTE]
hayal
[QUOTE=erhanozcan71][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/76859/180620181956071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/76859/180620181956441.jpg[/IMG]
Dün bir bahçeden biraz kayısı topladım. Kayısılar kurtlu çıktı [:D]
Az bir kayısı kaldı eminim onlarda da çıkar.
5 tanesini dün meleklere verdim afiyetle yediler. Bu kurtları şimdi nasıl üretebilirim. Fikir verebilecek kimse varmı ?[/QUOTE]
hayal
800 Litre Karma Amerikan
[QUOTE=legion]Bu sizin için çok zorluk çıkartır.Rahat değiştirme yada takaslama şansinız yoksa amerikana hiç girmeyin derim.Balıklar insan gibi ayrı ayrı karakterlere sahip.Aynı türden 10 yavru alın hepsi farklı çıkıcak tır. Her türden hem erkek hem karmada sorun çıkartmayacak hemde görselliği istediğiniz kalitede olucak canlıyı tek seferde yakalamanız mucize olur.Mesela benim ankara da bu takas işini yaptığım çok arkadaşım olmasına rağmen çok zorlanıyorum
Genel görünümü soran arkadaşlara gelsin...[VID]https://youtu.be/aLuQI0gqIIU[/VID][/QUOTE]
anladım ustad.. her balığın ayrı bir karakteri var dediniz eyvallah peki genel olarak bu tarz türlerde genel olarak barışçıl olarak ağır basan önerebiliceğiniz tür varmıdır ? şu an astronot green terror ve severuma karar kıldım .. 2 tür daha yeterli olucak toplamda 5-6 balığı geçmiyecek.[EDIT]emre_y,2018-06-16 21:06:05[/EDIT]
[QUOTE=legion]Bu sizin için çok zorluk çıkartır.Rahat değiştirme yada takaslama şansinız yoksa amerikana hiç girmeyin derim.Balıklar insan gibi ayrı ayrı karakterlere sahip.Aynı türden 10 yavru alın hepsi farklı çıkıcak tır. Her türden hem erkek hem karmada sorun çıkartmayacak hemde görselliği istediğiniz kalitede olucak canlıyı tek seferde yakalamanız mucize olur.Mesela benim ankara da bu takas işini yaptığım çok arkadaşım olmasına rağmen çok zorlanıyorum
Genel görünümü soran arkadaşlara gelsin...[VID]https://youtu.be/aLuQI0gqIIU[/VID][/QUOTE]
anladım ustad.. her balığın ayrı bir karakteri var dediniz eyvallah peki genel olarak bu tarz türlerde genel olarak barışçıl olarak ağır basan önerebiliceğiniz tür varmıdır ? şu an astronot green terror ve severuma karar kıldım .. 2 tür daha yeterli olucak toplamda 5-6 balığı geçmiyecek.[EDIT]emre_y,2018-06-16 21:06:05[/EDIT]
800 Litre Karma Amerikan
[QUOTE=legion]
Bu akvaryuma sahip olabilmek icin belki 100 den fazla balık girip çıkmıştır. Ben ne desem boş. Besledikçe amerikanı daha iyi öğrenirsiniz [/QUOTE]
eyvallah.. biz daha önce hiç amerikan beslemedik türlerin çoğunu bilmiyoruz ..balıklara ulaşılabilir bi mevkii dede oturmuyoruz bulunduğumuz yerde tek bir petshop yok aldığımız balıklar uyumsuzsa ne geri verebilme nede farklı bi akvaryuma alma şansımız yok hayvanlara saygı duyuyoruz onlarında bi can olduğunun bilincindeyiz güya tek balık değil güvercin tavuk köpek besliyen birisiyim ..o yüzden olabilitesi yüksek veya olabiliteyi etkileyen unsurları öğrenip kalıcı bi düzen kurmak istiyoruz bunun içinde bu imkansızlıkların içinde sizin gibi bilgiye sahip insanlara bi kaç soru sorup yapabiliceğimizin en iyisini yapmaya çalışıyoruz..yardımlarınız için teşekkürler..[EDIT]emre_y,2018-06-16 03:18:52[/EDIT]
[QUOTE=legion]
Bu akvaryuma sahip olabilmek icin belki 100 den fazla balık girip çıkmıştır. Ben ne desem boş. Besledikçe amerikanı daha iyi öğrenirsiniz [/QUOTE]
eyvallah.. biz daha önce hiç amerikan beslemedik türlerin çoğunu bilmiyoruz ..balıklara ulaşılabilir bi mevkii dede oturmuyoruz bulunduğumuz yerde tek bir petshop yok aldığımız balıklar uyumsuzsa ne geri verebilme nede farklı bi akvaryuma alma şansımız yok hayvanlara saygı duyuyoruz onlarında bi can olduğunun bilincindeyiz güya tek balık değil güvercin tavuk köpek besliyen birisiyim ..o yüzden olabilitesi yüksek veya olabiliteyi etkileyen unsurları öğrenip kalıcı bi düzen kurmak istiyoruz bunun içinde bu imkansızlıkların içinde sizin gibi bilgiye sahip insanlara bi kaç soru sorup yapabiliceğimizin en iyisini yapmaya çalışıyoruz..yardımlarınız için teşekkürler..[EDIT]emre_y,2018-06-16 03:18:52[/EDIT]
800 Litre Karma Amerikan
[:nazar:][QUOTE=legion]Evet hepsi erkek.Bu boyda bu türlerde ki karma da tek bir dişi kıyamet kopartır 😀[/QUOTE]
merhaba usta .. 170-50genişlik 70 yükseklik bizde amerikan yapıcaz 5-6 adet balıktan fazla koymamam söyleniyor (astronot -greenterror - severum birde bu tarz pek bilmediğimiz ama bu türlere yakın türler ) fakat sizin akvaryumunuz nüfus olarak epey fazla gibi bu sakinliği nasıl sağlıyosunuz hepsinin erkek olmasınamı acaba ? birde bu tür balıkların cinsiyetleri ortalama kaç cm ye ulaştıklarında anlaşılabilir oluyor acaba ?
bu arada balıklar için [:nazar:] maşallah[EDIT]emre_y,2018-06-15 22:05:50[/EDIT]
[:nazar:][QUOTE=legion]Evet hepsi erkek.Bu boyda bu türlerde ki karma da tek bir dişi kıyamet kopartır 😀[/QUOTE]
merhaba usta .. 170-50genişlik 70 yükseklik bizde amerikan yapıcaz 5-6 adet balıktan fazla koymamam söyleniyor (astronot -greenterror - severum birde bu tarz pek bilmediğimiz ama bu türlere yakın türler ) fakat sizin akvaryumunuz nüfus olarak epey fazla gibi bu sakinliği nasıl sağlıyosunuz hepsinin erkek olmasınamı acaba ? birde bu tür balıkların cinsiyetleri ortalama kaç cm ye ulaştıklarında anlaşılabilir oluyor acaba ?
bu arada balıklar için [:nazar:] maşallah[EDIT]emre_y,2018-06-15 22:05:50[/EDIT]
600lt Kaç Adet Astronot Koyabiliriz
[QUOTE=sahmelik]Emre Bey guzel bir akvaryum olmuş tebrik ederim sizleri. Akvaryumunuz boyutlari ve hacmi gayet iyi . Bu akvaryumunuzda guney amerika türleri beslemenizi tavsiye ederim. Tavsiye edeceğim türler Astranot , green terror ve severum
1)Astranot baligi akvaryum baliklari arasinda en akıllı ve sahibiyle arasindaki bagı en güclu olan balıktir yavru ve genç iken akvaryumun en zıbır baliği erişkin boylarda ise akvaryumun agir abileridir. 1 tiger 1 albino olmak uzere 2 astranot baligi beslemenizi tavsiye ederim.
2)Green Terror tatli su akvaryum balıkları arasında en goşterişli baliklari arasindadir.Çok obur ve hareketli yerinde duramayan bu balıgi bakmak zevklidir (erkekleri disilerine gore cok daha fazla gosterislidir)
3) Severum baliklarida green terorler gibi tatli su akvaryum baliklari arasinda en gosterisli baliklari.arasindadir.Discuslara cok benzerler renkli bir kaç severum guney amerika tankiniza cok gorsel katacaktir.
Hacim balık orani yapanlara kulak verin ama cok fazlada kesin oyle olmalidir demeyin
200 lt tankimda 2 tiger astranot boylari 23 cm 1 genc astranot 1 green terror besliyorum butun baliklarim cok sagliklilar hem renkleri hem fiziki yapilari cok iyi [:)]
Not : Astronotlar hic bir dekoru sevmiyor biraz yaramazlik eder dekorlara ve bitkilere [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189868/130620180840071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189868/200520181839041.jpg[/IMG][/QUOTE]
merhabalar dün bu akvaryumunuzun konusu gördüm maşallah çok güzel ve sade tebrik ederim.. bitkili akvaryumla başa çıkamadığımız için fotoğraflardanda görüldüğü üzere akvaryumu bozuyoruz.. elimizde siyah kum var bolca zemin için başka renk düşünmüyoruz arka fon siyah akvaryumun resminde gözüken dal parçaları onlara ek 2-3 parça daha var akvaryumda gözüken kayalar var bi arkadaşlada akvaryumdaki bitkileri verip gnays kaya alıcaz onlarla ufak ve sade bi dekor düşünüyoruz yalnızca tek tük amazon bitkisi olursa olur..akvaryumu yenileyince bir daha ellemek istemiyoruz temennimiz kalıcı olması o yüzden balıklara karar veremedik.. flowerhorn ve astronot mutlaka istediğimiz 2 cins 3. olarak green terror @erenbugra ustaya ve size teşekkür ederim pacu ve challangeri çıkarıyoruz seçimlerden ve tekrar gözden geçirmemiz gerekiyor..[:)] flowerhorn konusundaki ısrarınızı öğrenebilirmiyim agresifliğinden midir acaba? flowerhornu çıkarsak 2astronot 1 green terror 1 severum yapsak yanına kaç adet daha güney amerika türlerinden koyabiliriz acaba akvaryumun huzuru açısından?
yorumlarınız için çok teşekkür ederim
şunuda sormak istiyorum greenterror gibi erkekleri dişilerine oranla daha gösterişli olan güney amerika türlerinin cinsiyetleri hangi boydayken belli olur ortalama ?[EDIT]emre_y,2018-06-14 02:11:07[/EDIT]
[QUOTE=sahmelik]Emre Bey guzel bir akvaryum olmuş tebrik ederim sizleri. Akvaryumunuz boyutlari ve hacmi gayet iyi . Bu akvaryumunuzda guney amerika türleri beslemenizi tavsiye ederim. Tavsiye edeceğim türler Astranot , green terror ve severum
1)Astranot baligi akvaryum baliklari arasinda en akıllı ve sahibiyle arasindaki bagı en güclu olan balıktir yavru ve genç iken akvaryumun en zıbır baliği erişkin boylarda ise akvaryumun agir abileridir. 1 tiger 1 albino olmak uzere 2 astranot baligi beslemenizi tavsiye ederim.
2)Green Terror tatli su akvaryum balıkları arasında en goşterişli baliklari arasindadir.Çok obur ve hareketli yerinde duramayan bu balıgi bakmak zevklidir (erkekleri disilerine gore cok daha fazla gosterislidir)
3) Severum baliklarida green terorler gibi tatli su akvaryum baliklari arasinda en gosterisli baliklari.arasindadir.Discuslara cok benzerler renkli bir kaç severum guney amerika tankiniza cok gorsel katacaktir.
Hacim balık orani yapanlara kulak verin ama cok fazlada kesin oyle olmalidir demeyin
200 lt tankimda 2 tiger astranot boylari 23 cm 1 genc astranot 1 green terror besliyorum butun baliklarim cok sagliklilar hem renkleri hem fiziki yapilari cok iyi [:)]
Not : Astronotlar hic bir dekoru sevmiyor biraz yaramazlik eder dekorlara ve bitkilere [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189868/130620180840071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/189868/200520181839041.jpg[/IMG][/QUOTE]
merhabalar dün bu akvaryumunuzun konusu gördüm maşallah çok güzel ve sade tebrik ederim.. bitkili akvaryumla başa çıkamadığımız için fotoğraflardanda görüldüğü üzere akvaryumu bozuyoruz.. elimizde siyah kum var bolca zemin için başka renk düşünmüyoruz arka fon siyah akvaryumun resminde gözüken dal parçaları onlara ek 2-3 parça daha var akvaryumda gözüken kayalar var bi arkadaşlada akvaryumdaki bitkileri verip gnays kaya alıcaz onlarla ufak ve sade bi dekor düşünüyoruz yalnızca tek tük amazon bitkisi olursa olur..akvaryumu yenileyince bir daha ellemek istemiyoruz temennimiz kalıcı olması o yüzden balıklara karar veremedik.. flowerhorn ve astronot mutlaka istediğimiz 2 cins 3. olarak green terror @erenbugra ustaya ve size teşekkür ederim pacu ve challangeri çıkarıyoruz seçimlerden ve tekrar gözden geçirmemiz gerekiyor..[:)] flowerhorn konusundaki ısrarınızı öğrenebilirmiyim agresifliğinden midir acaba? flowerhornu çıkarsak 2astronot 1 green terror 1 severum yapsak yanına kaç adet daha güney amerika türlerinden koyabiliriz acaba akvaryumun huzuru açısından?
yorumlarınız için çok teşekkür ederim
şunuda sormak istiyorum greenterror gibi erkekleri dişilerine oranla daha gösterişli olan güney amerika türlerinin cinsiyetleri hangi boydayken belli olur ortalama ?[EDIT]emre_y,2018-06-14 02:11:07[/EDIT]
600lt Kaç Adet Astronot Koyabiliriz
[QUOTE=ErenBugra]
Şart değil ama sonuçta yeni bir türe geçeceğiniz için sıfırdan kurmak daha sağlıklı olur ben olsam öyle yapardım. Ama boşaltmak çok zahmetli gelir diyorsanız su değerlerini yeni türlere göre ayarlayabilir ve balıklar geldiğinde damlama yöntemiyle tanktaki suya alıştırarak salabilirsiniz. Siyah kumda da olur ama doğal ortamına yakın olması açısından silis daha yakışır. Flower hornla ne kadar hoş durur bilmem ama 2 astronot ve 1 flower hornun o hacimde sorun yaşayacağını sanmam.[/QUOTE]
usta merhaba.. 1 flowerhorn 1 astronot 1challanger 1pacu 1 green terror koysak akvaryuma biraz kayalık bi kaç ağaç kökü sizce uygunmudur ?
[QUOTE=ErenBugra]
Şart değil ama sonuçta yeni bir türe geçeceğiniz için sıfırdan kurmak daha sağlıklı olur ben olsam öyle yapardım. Ama boşaltmak çok zahmetli gelir diyorsanız su değerlerini yeni türlere göre ayarlayabilir ve balıklar geldiğinde damlama yöntemiyle tanktaki suya alıştırarak salabilirsiniz. Siyah kumda da olur ama doğal ortamına yakın olması açısından silis daha yakışır. Flower hornla ne kadar hoş durur bilmem ama 2 astronot ve 1 flower hornun o hacimde sorun yaşayacağını sanmam.[/QUOTE]
usta merhaba.. 1 flowerhorn 1 astronot 1challanger 1pacu 1 green terror koysak akvaryuma biraz kayalık bi kaç ağaç kökü sizce uygunmudur ?
Uretimhane Kolay Da Ya Sonrası...
[QUOTE=aquarehber]
Bitki üretimi için yeni sistemler kuracak birisi olarak kimin ihtiyacı olduğunu bilmeli ve ihtiyaç duyan insanları bulmalısınız. Tabi ki konuşmanız ve vücut dilinizde önemli. "Selamın Alkeyküm" diye konuşmaya girenler var bitki alacağım çay değil dayı [:D] Müşterileri bulunmaz nimet sanmayın. Hediye kısmı sadece sürekli müşterilere veya yüksek kar yaptığınız satışlarda gerçekleştirin. Talep edilirse reddetmekten çekinmeyin siz empati kurabilirsiniz fakat karşıdaki kurmadığı için bunu yapıyor. Son olarak sizlere saygısızlık yapan , ne konuştuğunu bilmeyen ve sizlere kavga çıkartan adamlara ürün satmayın. Ve müşterilere diyorum satıcı temin eder bilgi vermez adamı sorulara boğmayın.[/QUOTE]
?
[QUOTE=aquarehber]
Bitki üretimi için yeni sistemler kuracak birisi olarak kimin ihtiyacı olduğunu bilmeli ve ihtiyaç duyan insanları bulmalısınız. Tabi ki konuşmanız ve vücut dilinizde önemli. "Selamın Alkeyküm" diye konuşmaya girenler var bitki alacağım çay değil dayı [:D] Müşterileri bulunmaz nimet sanmayın. Hediye kısmı sadece sürekli müşterilere veya yüksek kar yaptığınız satışlarda gerçekleştirin. Talep edilirse reddetmekten çekinmeyin siz empati kurabilirsiniz fakat karşıdaki kurmadığı için bunu yapıyor. Son olarak sizlere saygısızlık yapan , ne konuştuğunu bilmeyen ve sizlere kavga çıkartan adamlara ürün satmayın. Ve müşterilere diyorum satıcı temin eder bilgi vermez adamı sorulara boğmayın.[/QUOTE]
?
600lt Kaç Adet Astronot Koyabiliriz
[QUOTE=ErenBugra]Merhaba,
Bu tankta çok güzel karma orta amerikan olur ama illa ki astronot derseniz ben olsam 4 taneden fazla koymazdım 1 tane de Kırmızıkuyruk Kedibalığı ve büyüyen cins vatoz koyardım. Kedi balığı koymayadabilirdim ama.
Tankı boşalttıktan sonra genel temizlikle beraber sıfırdan kurulum yapmanızı öneririm sonra su düzenini istediğiniz gibi ayarlar yeni balıkları eklersiniz. Dekor olarak büyük mangrow kökleri ve bej renk silis kum tavsiye ederim.
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
epey bi siyah kum var hagen diye aldık ama bilemiyorum onu kullanmak istiyorum rengide hoşuma gidiyor.. kedibalığı değilde mesela 2 astronot yanında flower horn gibi gösterişli türler koymak istiyoruz ayrıca tankı boşaltmak şart diyorsunuz anladığım kadarıyla..
[QUOTE=ErenBugra]Merhaba,
Bu tankta çok güzel karma orta amerikan olur ama illa ki astronot derseniz ben olsam 4 taneden fazla koymazdım 1 tane de Kırmızıkuyruk Kedibalığı ve büyüyen cins vatoz koyardım. Kedi balığı koymayadabilirdim ama.
Tankı boşalttıktan sonra genel temizlikle beraber sıfırdan kurulum yapmanızı öneririm sonra su düzenini istediğiniz gibi ayarlar yeni balıkları eklersiniz. Dekor olarak büyük mangrow kökleri ve bej renk silis kum tavsiye ederim.
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
epey bi siyah kum var hagen diye aldık ama bilemiyorum onu kullanmak istiyorum rengide hoşuma gidiyor.. kedibalığı değilde mesela 2 astronot yanında flower horn gibi gösterişli türler koymak istiyoruz ayrıca tankı boşaltmak şart diyorsunuz anladığım kadarıyla..
600lt Kaç Adet Astronot Koyabiliriz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67763/020620180159021.jpg[/IMG]
merhaba.. bi kaç sorum olucak akvaryum boyutu 170-50genişlik-70 yükseklik en alta hindistan cevizi torfu koymuştuk üstünde hagen ve lav kırığı var suyu yumuşatmak için biraz uğraşmıştık ..biraz boyumuzu aştığı için bitki için konuşuyorum bitkileri hindistan cevizlerini ve içerisindeki balıkları çıkarma kararı aldık biraz daha kaya ve dal ekleyip o şekilde bi dekor kurmak istiyoruz..
öncelikle düzeni sağlam kurup bi daha akvaryumu bozmak istemiyoruz..
1. astronot 2 adet astronot alsak yanına green terror pacu challanger tarzı kaç adet balık koyabiliriz ve tropikal balıklar için uğraştığımız su düzeninde direk o balıkları akvaryumun içine koyabilirmiyiz veya görsel açıdan astronotun yanına hangi türleri koyabiliriz?
2.ufak bi ihtimal olarakda kayaları epey arttırarak karışık malawi ve tangayika düşüncemizde var bu durumda zemindeki lav kırığı sorun olurmu ? suyu bu balıkların istediği sertlik seviyesine getirmek için nasıl bi yol izleyebiliriz ve 4-5 tür balık koysak ortalama kaç adet sorunsuz kavga dövüş olmadan bakabiliriz ?
saygılar...[EDIT]emre_y,2018-06-02 02:21:58[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67763/020620180159021.jpg[/IMG]
merhaba.. bi kaç sorum olucak akvaryum boyutu 170-50genişlik-70 yükseklik en alta hindistan cevizi torfu koymuştuk üstünde hagen ve lav kırığı var suyu yumuşatmak için biraz uğraşmıştık ..biraz boyumuzu aştığı için bitki için konuşuyorum bitkileri hindistan cevizlerini ve içerisindeki balıkları çıkarma kararı aldık biraz daha kaya ve dal ekleyip o şekilde bi dekor kurmak istiyoruz..
öncelikle düzeni sağlam kurup bi daha akvaryumu bozmak istemiyoruz..
1. astronot 2 adet astronot alsak yanına green terror pacu challanger tarzı kaç adet balık koyabiliriz ve tropikal balıklar için uğraştığımız su düzeninde direk o balıkları akvaryumun içine koyabilirmiyiz veya görsel açıdan astronotun yanına hangi türleri koyabiliriz?
2.ufak bi ihtimal olarakda kayaları epey arttırarak karışık malawi ve tangayika düşüncemizde var bu durumda zemindeki lav kırığı sorun olurmu ? suyu bu balıkların istediği sertlik seviyesine getirmek için nasıl bi yol izleyebiliriz ve 4-5 tür balık koysak ortalama kaç adet sorunsuz kavga dövüş olmadan bakabiliriz ?
saygılar...[EDIT]emre_y,2018-06-02 02:21:58[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
