ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
D-han
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Kasım 2008 16:11
Son Ziyaret:
19 Mart 2021 13:06
Toplam Mesaj:
446 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Deniz Canbolat
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1994
Yaş:
32
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Deniz Canbolat
SON 10 MESAJI
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=ahmdrm]Herkese iyi bayramlar. 120 litrede beslediğim Apistogramma Mcmasteri çiftim var. Yaklaşık 15 gün önce yavrularım serbest yüzüşe başladı. Bol bol artemia veriyorum. Sıkıntım şu : siyano bakteriler akvaryumu adeta istila ettiler. Yavrular 15 günlükken Antibiyotik tedavisi uygulamak doğru mu? Yada nasıl bir müdahalede bulunmam gerekiyor? Bilgili ve tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. [/QUOTE]
Olduğu gibi bırakın derim, siyanobakteriler belki de besin olabilir.
[QUOTE=ahmdrm]Herkese iyi bayramlar. 120 litrede beslediğim Apistogramma Mcmasteri çiftim var. Yaklaşık 15 gün önce yavrularım serbest yüzüşe başladı. Bol bol artemia veriyorum. Sıkıntım şu : siyano bakteriler akvaryumu adeta istila ettiler. Yavrular 15 günlükken Antibiyotik tedavisi uygulamak doğru mu? Yada nasıl bir müdahalede bulunmam gerekiyor? Bilgili ve tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. [/QUOTE]
Olduğu gibi bırakın derim, siyanobakteriler belki de besin olabilir.
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=Salem]Merhabalar,
Hobiye olmasa da foruma verdiğim uzun aradan sonra tekrar buralardayım. Bu vesile ile allpahuayo erkeğimi paylaşmak isterim. Kendisine uygun eş arayışındayız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/62646/210220202102221.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu arkadaşımız allpahuayo erkeğinden çok f0 cacatuoides'e benziyor.
[QUOTE=Salem]Merhabalar,
Hobiye olmasa da foruma verdiğim uzun aradan sonra tekrar buralardayım. Bu vesile ile allpahuayo erkeğimi paylaşmak isterim. Kendisine uygun eş arayışındayız.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/62646/210220202102221.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu arkadaşımız allpahuayo erkeğinden çok f0 cacatuoides'e benziyor.
Amazon Biyotop-yarı Biyotop Yeni Fotolar Sayfa 2
Merhabalar şuan adını hatırlamadım ama bu tarz ince dallı köklerde mantar sorunu tabii olarak gelişiyor. Sorun devam ederse mangrov kökleriyle değiştirebilirsiniz. Bu arada ilk bir ay iki güne bir %50 su değişimi tavsiyemdir. Akvaryumda kullanılan malzemelerde herhangi bir toksik maddeyi böylece tamamıyla elimine etmiş olursunuz.
Merhabalar şuan adını hatırlamadım ama bu tarz ince dallı köklerde mantar sorunu tabii olarak gelişiyor. Sorun devam ederse mangrov kökleriyle değiştirebilirsiniz. Bu arada ilk bir ay iki güne bir %50 su değişimi tavsiyemdir. Akvaryumda kullanılan malzemelerde herhangi bir toksik maddeyi böylece tamamıyla elimine etmiş olursunuz.
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=twinsoul]Merhabalar,
Bir süre önce erkek inkamda olan bir rahatsızlığı dile getirmiştim. Rahatsızlığın önüne geçebilmiş değilim, geçebileceğimi de düşünmüyorum artık çünkü hayvan yaşamına enteresan bir şekilde devam ediyor. Sadece tedavi için uyguladığım yöntemleri paylaşmak istedim.
İlk iki hafta sırımsak suyu emdirilmiş yem ve yine sarımsak suyunda bekletilmiş su piresi diyeti uyguladım. Herhangi bir sonuç alamadım. Sonra Emre Zaim Bey in önerisi ile Hex Shield isimli yem tedavisine başladım. İlk önce akvaryumdaki bütün canlılar yemi yedi ancak ilerleyen günlerde yeme ilgi iyice azaldı. Hatta hasta olan inka hiç yememeye başladı ve yine bir ilereme kaydedemedim. Daha sonra Bacto Tabs isimli yemi tedarik ettim ve bir hafta gibi bir süre bu yem ile yemleme yaptım. Bütün canlılarda Hex Shield a oranla bu yeme olan ilgi daha fazlaydı ve hafta boyunca ilgi aynı şekilde devam etti. Ancak yine gözle görülür bir iyileşme gerçekleşmedi. Artık tedavinin yem ile olmayacağına kanaat getirdiğim için ve balığı ilaç banyosu yaptımaktan çekindiğim için, 4-5 gün boyunca anüs bölgesindeki kızarıklığa pamuk yardımıyla metinel mavisi, 1-2 gün sera bactopur sürdüm ama yine sonuç değişmedi. Anlayacağınız aklıma gelen tedavilerin bir çoğunu uyguladım, sonucun değişmediğini ve apistogramma gibi hassas bir türde, böyle bir hastalıkla canlının bu kadar uzun yaşaması şaşırtıcı derecede tuhaf.
Canlını birkaç fotoğrafı,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100597/300320170341501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100597/300320170343481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100597/300320170345391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100597/300320170349451.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam bu tümör gibi bir şey.
[QUOTE=twinsoul]Merhabalar,
Bir süre önce erkek inkamda olan bir rahatsızlığı dile getirmiştim. Rahatsızlığın önüne geçebilmiş değilim, geçebileceğimi de düşünmüyorum artık çünkü hayvan yaşamına enteresan bir şekilde devam ediyor. Sadece tedavi için uyguladığım yöntemleri paylaşmak istedim.
İlk iki hafta sırımsak suyu emdirilmiş yem ve yine sarımsak suyunda bekletilmiş su piresi diyeti uyguladım. Herhangi bir sonuç alamadım. Sonra Emre Zaim Bey in önerisi ile Hex Shield isimli yem tedavisine başladım. İlk önce akvaryumdaki bütün canlılar yemi yedi ancak ilerleyen günlerde yeme ilgi iyice azaldı. Hatta hasta olan inka hiç yememeye başladı ve yine bir ilereme kaydedemedim. Daha sonra Bacto Tabs isimli yemi tedarik ettim ve bir hafta gibi bir süre bu yem ile yemleme yaptım. Bütün canlılarda Hex Shield a oranla bu yeme olan ilgi daha fazlaydı ve hafta boyunca ilgi aynı şekilde devam etti. Ancak yine gözle görülür bir iyileşme gerçekleşmedi. Artık tedavinin yem ile olmayacağına kanaat getirdiğim için ve balığı ilaç banyosu yaptımaktan çekindiğim için, 4-5 gün boyunca anüs bölgesindeki kızarıklığa pamuk yardımıyla metinel mavisi, 1-2 gün sera bactopur sürdüm ama yine sonuç değişmedi. Anlayacağınız aklıma gelen tedavilerin bir çoğunu uyguladım, sonucun değişmediğini ve apistogramma gibi hassas bir türde, böyle bir hastalıkla canlının bu kadar uzun yaşaması şaşırtıcı derecede tuhaf.
Canlını birkaç fotoğrafı,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100597/300320170341501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100597/300320170343481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100597/300320170345391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/100597/300320170349451.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam bu tümör gibi bir şey.
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=ryzend]120 kadar kakadu yavrum için akvaryumum hazır, 80 cm 100 litre. Kum kullanmayacağım sadece Hindistan cevizi kabukları koyacağım. Bakalım nasıl bir gelişme kaydedecekler?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174072/1503201723235061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Mete hayırlı olsun. Sen apistoları üretirken çeşme suyumu kullanďın? Bu izmirin suyu çok kireçli.
[QUOTE=ryzend]120 kadar kakadu yavrum için akvaryumum hazır, 80 cm 100 litre. Kum kullanmayacağım sadece Hindistan cevizi kabukları koyacağım. Bakalım nasıl bir gelişme kaydedecekler?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174072/1503201723235061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Mete hayırlı olsun. Sen apistoları üretirken çeşme suyumu kullanďın? Bu izmirin suyu çok kireçli.
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=ryzend]Dün gece bir türlü yavru alamadığım agassiziilerimden bi 10-15 yumurtanın kuyruk çıkarttığını gördüm bakalım yüzebildiklerini görebilecek miyim [:)))][/QUOTE]
Metehan hala satıştalar mı kardeşim [:)))]
[QUOTE=ryzend]Dün gece bir türlü yavru alamadığım agassiziilerimden bi 10-15 yumurtanın kuyruk çıkarttığını gördüm bakalım yüzebildiklerini görebilecek miyim [:)))][/QUOTE]
Metehan hala satıştalar mı kardeşim [:)))]
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=ryzend]
Birand abiler pek apisto getirmiyor bu aralar en son Mayıs gibi agassiziiyle panduro getirmişlerdi panduroya yetişemedim ama agassiziim konulardaki agassizii [:D] Zoom petshop bazen getirtiyor ama oradaki akvaryumla ilgilenen çocuğu sevmiyorum ayrıca fiyatları biraz yüksek [/QUOTE]
Haftaya Çek ithalatı yeni apistolar gelecekmiş arkadaşlar malawiye.
[QUOTE=ryzend]
Birand abiler pek apisto getirmiyor bu aralar en son Mayıs gibi agassiziiyle panduro getirmişlerdi panduroya yetişemedim ama agassiziim konulardaki agassizii [:D] Zoom petshop bazen getirtiyor ama oradaki akvaryumla ilgilenen çocuğu sevmiyorum ayrıca fiyatları biraz yüksek [/QUOTE]
Haftaya Çek ithalatı yeni apistolar gelecekmiş arkadaşlar malawiye.
Apistogramma Agassizii Red (güncel Resimler Syf2)
[QUOTE=ryzend]
Kakadular duruyor ama erkek artık çok yaşlandı, bu yüzden resimlerini güncelleme yapmadım. Teşekkürler çift sabah saat 11.00 civarlarında yumurta dizdi. Dershane vardı bugün eve az önce geldim dişi agassizii erkeği baya hırpalanmış biraz streste erkek şuan bu yüzden ışıkları kapadım acaba daha önce erkek yumurtaları yiyor bu sefer yemesin diye mi dişi hırpalandı [:D][/QUOTE]
İlk üç yumurta diziminde de çift anlaşamazsa şiddetli geçimsizlik demektir [^_^] O zaman yumurtaları gördüğün an ayırmalısın.
[QUOTE=ryzend]
Kakadular duruyor ama erkek artık çok yaşlandı, bu yüzden resimlerini güncelleme yapmadım. Teşekkürler çift sabah saat 11.00 civarlarında yumurta dizdi. Dershane vardı bugün eve az önce geldim dişi agassizii erkeği baya hırpalanmış biraz streste erkek şuan bu yüzden ışıkları kapadım acaba daha önce erkek yumurtaları yiyor bu sefer yemesin diye mi dişi hırpalandı [:D][/QUOTE]
İlk üç yumurta diziminde de çift anlaşamazsa şiddetli geçimsizlik demektir [^_^] O zaman yumurtaları gördüğün an ayırmalısın.
Apistogramma Agassizii Red (güncel Resimler Syf2)
Mete çift çok güzel. Kakaduları elinden çıkardın galiba. Bende de şuan agassizi red çifti var. Dur bakalım f0 yumurtalarından yavru çıkaramamıştık, bu yenilerden yavru çıkarırım diye düşünüyorum.
Mete çift çok güzel. Kakaduları elinden çıkardın galiba. Bende de şuan agassizi red çifti var. Dur bakalım f0 yumurtalarından yavru çıkaramamıştık, bu yenilerden yavru çıkarırım diye düşünüyorum.
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=twinsoul]Merhabalar,
3 - 4 haftadır fotoğraflardaki gibi olan bir inkam var. Hastalığın dropsy ya da blout gibi hastalıklar olduğunu düşünmüyorum çünkü şişlik sadece karında, pullarda kabarma yok ve normal hareketlerini sergilemeye devam ediyor, diğer türlü şimdiye kadar ölmüş olması lazımdı diye düşünüyorum.
İç parazit ya da kabızlık olma ihtimali üzerinde durduğum için 1 hafta yeme emdirdiğim flagy tedavisi boyunca birkaç sefer de su pirelerine emdirdiğim flagy tedavisi denedim ve yanıt alamadım. daha sonra 1 hata boyunca da verdiğim yemlerin hepsine sarımsak suyu emdirip öyle yemleme yaptım ve yine yanıt alamadım. Bu süre zarfında dışkılamamım normal olduğu zamaları da bazen gördüm.
Daha sonra durumun içten değil de dıştan bir sorun olabilceği ihtimali üzerinde durmaya başladım, anchor worm aradım bulamadım. Akvaryumda dış parazit tedavisi yapamayacağım için banyo yaptırma yoluna başvucağım ama daha önce banyo tedavilerinde pek sağlıklı sonuçlar aldığımı söyleyemeyeceğim. [:D] Apistolarda banyo tedavileri pek sağlıklı olmuyor, anlık sorun olmasa da zaman içinde kendini gösterebiliyor ama birşeyler yapmam lazım balığın karnı maximum seyiyeye ulaştı. Bactopur yada clout banyosu yaptırmak geliyor aklıma ama endişelerim var, özellikle clout genellikle tropheus türlerinde kullanıldığı için sizin de fikirlerinizi almak istedim.
[/QUOTE]
Aynısı şuan benim bir kılıçkuyruk dişisinde var. Bazen normal dışkılama görüyorum ama kardeşlerinden görece çok büyük bir karna sahip ve yüzüşünü bile etkiliyor. Kabızlık olduğunu düşünüp zamana bıraktım ama herhangi bir düzelme olmadı. Sizin balığın arkasındaki kırmızılık benim balıkta belirli bir beyazlık şeklinde.[EDIT]D-han,2017-01-24 01:53:02[/EDIT]
[QUOTE=twinsoul]Merhabalar,
3 - 4 haftadır fotoğraflardaki gibi olan bir inkam var. Hastalığın dropsy ya da blout gibi hastalıklar olduğunu düşünmüyorum çünkü şişlik sadece karında, pullarda kabarma yok ve normal hareketlerini sergilemeye devam ediyor, diğer türlü şimdiye kadar ölmüş olması lazımdı diye düşünüyorum.
İç parazit ya da kabızlık olma ihtimali üzerinde durduğum için 1 hafta yeme emdirdiğim flagy tedavisi boyunca birkaç sefer de su pirelerine emdirdiğim flagy tedavisi denedim ve yanıt alamadım. daha sonra 1 hata boyunca da verdiğim yemlerin hepsine sarımsak suyu emdirip öyle yemleme yaptım ve yine yanıt alamadım. Bu süre zarfında dışkılamamım normal olduğu zamaları da bazen gördüm.
Daha sonra durumun içten değil de dıştan bir sorun olabilceği ihtimali üzerinde durmaya başladım, anchor worm aradım bulamadım. Akvaryumda dış parazit tedavisi yapamayacağım için banyo yaptırma yoluna başvucağım ama daha önce banyo tedavilerinde pek sağlıklı sonuçlar aldığımı söyleyemeyeceğim. [:D] Apistolarda banyo tedavileri pek sağlıklı olmuyor, anlık sorun olmasa da zaman içinde kendini gösterebiliyor ama birşeyler yapmam lazım balığın karnı maximum seyiyeye ulaştı. Bactopur yada clout banyosu yaptırmak geliyor aklıma ama endişelerim var, özellikle clout genellikle tropheus türlerinde kullanıldığı için sizin de fikirlerinizi almak istedim.
[/QUOTE]
Aynısı şuan benim bir kılıçkuyruk dişisinde var. Bazen normal dışkılama görüyorum ama kardeşlerinden görece çok büyük bir karna sahip ve yüzüşünü bile etkiliyor. Kabızlık olduğunu düşünüp zamana bıraktım ama herhangi bir düzelme olmadı. Sizin balığın arkasındaki kırmızılık benim balıkta belirli bir beyazlık şeklinde.[EDIT]D-han,2017-01-24 01:53:02[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
