ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ahmedis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Kasım 2008 19:57
Son Ziyaret:
24 Haziran 2026 23:27
Toplam Mesaj:
327 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1993
Yaş:
33
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yeni Akvaryumun Silikonlarında Hava Kabarcığı!
[QUOTE=bendeniztayfun]Endişe edilecek bir durum yok. İçiniz rahat olsun.[/QUOTE]
Hocam ben de Süleymanpaşa'dayım. Akvaryumu da tavsiye üzerine Çorlu'da bir ustaya yaptırdım 30 küsür yıldır bu işi yapıyormuş. Elbet düzgün iş çıkarmışlardır ama işte kiracısın, yerler parke. İki kere akvaryum indirip kaldırdık. Hanımla papaz olmak da var işin ucunda :D İster istemez endişe oluyor.
[QUOTE=bendeniztayfun]Endişe edilecek bir durum yok. İçiniz rahat olsun.[/QUOTE]
Hocam ben de Süleymanpaşa'dayım. Akvaryumu da tavsiye üzerine Çorlu'da bir ustaya yaptırdım 30 küsür yıldır bu işi yapıyormuş. Elbet düzgün iş çıkarmışlardır ama işte kiracısın, yerler parke. İki kere akvaryum indirip kaldırdık. Hanımla papaz olmak da var işin ucunda :D İster istemez endişe oluyor.
Yeni Akvaryumun Silikonlarında Hava Kabarcığı!
Aşırı büyük, birleşik şekilde göremedim. Noktasal olmasına rağmen yoğun olunca tedirgin oldum. Elimle önden yandan bastırıyorum ama herhangi bir hareket yok sabit görünüyorlar. [EDIT]Ahmedis,2025-04-22 22:29:58[/EDIT]
Aşırı büyük, birleşik şekilde göremedim. Noktasal olmasına rağmen yoğun olunca tedirgin oldum. Elimle önden yandan bastırıyorum ama herhangi bir hareket yok sabit görünüyorlar. [EDIT]Ahmedis,2025-04-22 22:29:58[/EDIT]
Yeni Akvaryumun Silikonlarında Hava Kabarcığı!
Arkadaşlar selamlar,
Geçen haftalarda ikinci el bir akvaryum alıp taşırken köşesini kırmıştım. Tamir ettim fakat içime sinmedi onu çok uygun fiyata verip, almışken sıfır olsun dedim. Aynısından yeni bir akvaryum yaptırdım. Boyutu 120x50x55 10 mm camdan kayıtlı kuşaklı. Akvaryumu sorunsuz şekilde getirip, doldurdum ertesi gün yan ve ön camların birleştiği noktada hava kabarcıkları gördüm. Akvaryumcuyla görüştüm ve bunun normal olduğunu, silikonun esneme payı olduğunu belirtti. Tecrübeli arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz? Daha önce bu büyüklükte akvaryumum olmamıştı o yüzden doğru bir yorum yapamıyorum. 330 litre su dekorlar,balıklar hepsi içinde şimdi yine düşüncelere daldım. Ara vererek 20 senedir devam ettirdiğim hobimden soğudum resmen. Sızdırma vs yok ama ya ben yokken patlarsa bir şey olursa korkusu yetiyor. Akvaryumu kuralı 3 gün oldu.
Sağ taraf
[url=https://hizliresim.com/6jv1szn][img]https://i.hizliresim.com/6jv1szn.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/jb0y6cd][img]https://i.hizliresim.com/jb0y6cd.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/g1lpi07][img]https://i.hizliresim.com/g1lpi07.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/3qnmvzz][img]https://i.hizliresim.com/3qnmvzz.jpeg[/img][/url]
Sol
[url=https://hizliresim.com/2dh9y9b][img]https://i.hizliresim.com/2dh9y9b.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/r5qu75l][img]https://i.hizliresim.com/r5qu75l.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/b1zfwbj][img]https://i.hizliresim.com/b1zfwbj.jpeg[/img][/url]
Arkadaşlar selamlar,
Geçen haftalarda ikinci el bir akvaryum alıp taşırken köşesini kırmıştım. Tamir ettim fakat içime sinmedi onu çok uygun fiyata verip, almışken sıfır olsun dedim. Aynısından yeni bir akvaryum yaptırdım. Boyutu 120x50x55 10 mm camdan kayıtlı kuşaklı. Akvaryumu sorunsuz şekilde getirip, doldurdum ertesi gün yan ve ön camların birleştiği noktada hava kabarcıkları gördüm. Akvaryumcuyla görüştüm ve bunun normal olduğunu, silikonun esneme payı olduğunu belirtti. Tecrübeli arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz? Daha önce bu büyüklükte akvaryumum olmamıştı o yüzden doğru bir yorum yapamıyorum. 330 litre su dekorlar,balıklar hepsi içinde şimdi yine düşüncelere daldım. Ara vererek 20 senedir devam ettirdiğim hobimden soğudum resmen. Sızdırma vs yok ama ya ben yokken patlarsa bir şey olursa korkusu yetiyor. Akvaryumu kuralı 3 gün oldu.
Sağ taraf
[url=https://hizliresim.com/6jv1szn][img]https://i.hizliresim.com/6jv1szn.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/jb0y6cd][img]https://i.hizliresim.com/jb0y6cd.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/g1lpi07][img]https://i.hizliresim.com/g1lpi07.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/3qnmvzz][img]https://i.hizliresim.com/3qnmvzz.jpeg[/img][/url]
Sol
[url=https://hizliresim.com/2dh9y9b][img]https://i.hizliresim.com/2dh9y9b.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/r5qu75l][img]https://i.hizliresim.com/r5qu75l.jpeg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/b1zfwbj][img]https://i.hizliresim.com/b1zfwbj.jpeg[/img][/url]
Akvaryum Taban Camında Kırık!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/070420252257501.jpg[/IMG]
Dört köşeye de 8 mm camdan köşebentler ekledim. Tek tarafa ekleyince çirkin duruyordu fazla cam göz çıkarmaz diyerekten... Bakalım yarın akşam da 100 litre civarı bir su doldururum. Sonrasında birkaç gün beklerim sonuçları. Herkese teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/070420252257501.jpg[/IMG]
Dört köşeye de 8 mm camdan köşebentler ekledim. Tek tarafa ekleyince çirkin duruyordu fazla cam göz çıkarmaz diyerekten... Bakalım yarın akşam da 100 litre civarı bir su doldururum. Sonrasında birkaç gün beklerim sonuçları. Herkese teşekkürler.
Akvaryum Taban Camında Kırık!
Akvaryumu taşımama yardım edecek birini bulup yerine yerleştirdim. Altına kalın spor matı koydum. Camın altını da görebildim sandığım kadar derin değil gibi görünüyor. Bol silikonla düşen parçayı yapıştırdım. Yarın da camdıdan 8 mm üçgen parçalar kestirip köşelere kalın bir silikon tabakasıyla yapıştıracağım. Dediğinz gibi önce 2 gün falan yüzde 15 dolduracağım sonrasında bir o kadar daha...Tek sefer de değil de parça parça doldurmayı düşünüyorum haftasonuna kadar.
Kırık uçta kalmış aşağıya doğru devam eden kılcal bir çatlak vs göremedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252358161.jpg[/IMG]
Yapıştırılmış hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252358551.jpg[/IMG]
İçeriden bu köşelere parçaları koyacağım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252359121.jpg[/IMG]
Şimdilik dengeli duruyor...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252359411.jpg[/IMG]
Akvaryumu taşımama yardım edecek birini bulup yerine yerleştirdim. Altına kalın spor matı koydum. Camın altını da görebildim sandığım kadar derin değil gibi görünüyor. Bol silikonla düşen parçayı yapıştırdım. Yarın da camdıdan 8 mm üçgen parçalar kestirip köşelere kalın bir silikon tabakasıyla yapıştıracağım. Dediğinz gibi önce 2 gün falan yüzde 15 dolduracağım sonrasında bir o kadar daha...Tek sefer de değil de parça parça doldurmayı düşünüyorum haftasonuna kadar.
Kırık uçta kalmış aşağıya doğru devam eden kılcal bir çatlak vs göremedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252358161.jpg[/IMG]
Yapıştırılmış hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252358551.jpg[/IMG]
İçeriden bu köşelere parçaları koyacağım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252359121.jpg[/IMG]
Şimdilik dengeli duruyor...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420252359411.jpg[/IMG]
Akvaryum Taban Camında Kırık!
O kısımda kuşakların da silikonları var da. İlave cam parçası da yapmam daha da kuvvetlendirirse öyle yapayım. Yapıştırmayı deneyeceksem de muhtemelen direk balkonda uygulayacağım. 1 haftada da beklerim sorun değil yeter ki sorun çıkmasın. Deveyi piremi yapıyorum yoksa önemli bir meselemi ona karar verememiştim. Eğer 3 4 gün bekledikten sonra su vs görmezsem güvenlidir diyebilir miyim?[EDIT]Ahmedis,2025-04-06 10:06:04[/EDIT]
Gündüz gözüyle daha net fotoğraflar çekebildim. Yanıma taşıyacak birisi henüz olmadığı için indiremedim :/ flashla çekimde daha derin görünüyordu kırık...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143301.jpg[/IMG]
O kısımda kuşakların da silikonları var da. İlave cam parçası da yapmam daha da kuvvetlendirirse öyle yapayım. Yapıştırmayı deneyeceksem de muhtemelen direk balkonda uygulayacağım. 1 haftada da beklerim sorun değil yeter ki sorun çıkmasın. Deveyi piremi yapıyorum yoksa önemli bir meselemi ona karar verememiştim. Eğer 3 4 gün bekledikten sonra su vs görmezsem güvenlidir diyebilir miyim?[EDIT]Ahmedis,2025-04-06 10:06:04[/EDIT]
Gündüz gözüyle daha net fotoğraflar çekebildim. Yanıma taşıyacak birisi henüz olmadığı için indiremedim :/ flashla çekimde daha derin görünüyordu kırık...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/060420251143301.jpg[/IMG]
Akvaryum Taban Camında Kırık!
İş değiştirme seviyesine gelirse direk alt camı komple sıfır camla da değiştirebilirim. Çok kıllanırım bu tarz konulardan hacim de yüksek... Dediğinizi düşüneceğim arabadan henüz çıkarmadım bile öyle duruyor şuan.
İş değiştirme seviyesine gelirse direk alt camı komple sıfır camla da değiştirebilirim. Çok kıllanırım bu tarz konulardan hacim de yüksek... Dediğinizi düşüneceğim arabadan henüz çıkarmadım bile öyle duruyor şuan.
Akvaryum Taban Camında Kırık!
Kırığın bu kadar ciddi olacabileceğini düşünmemiştim açıkcası. Kendim beceremem ama akvaryum üreten birilerine götürüp baktırsam mı çok kararsız kaldım.
Kırığın bu kadar ciddi olacabileceğini düşünmemiştim açıkcası. Kendim beceremem ama akvaryum üreten birilerine götürüp baktırsam mı çok kararsız kaldım.
Akvaryum Taban Camında Kırık!
Düzenlerken eklemeyi unutmuşum. Şimdi ekledim...
Düzenlerken eklemeyi unutmuşum. Şimdi ekledim...
Akvaryum Taban Camında Kırık!
Arkadaşlar selamlar yıllardır ara vere vere devam ettirdiğim hobim için akvaryum büyütmeye karar verdim 300 litrelik ikinci el bir akvaryum aldım. 120x50x50 10 mm camdan. Akvaryumda herhangi bir çatlak kırık vs yoktu zira kendim boşalttım. Araba yüklerken mi ya da yükledikten sonra mı oldu bilmiyorum. Fotoğraflarda da gördüğünüz kırık meydana gelmiş. Henüz arabadan indiremedim öylece duruyor. Yarın eve taşıyacağım bu kadarcık bir kırık için akvaryumu çöp yapmak istemiyorum. Daha önce bu tarz bir sorunla hiç karşılaşmamıştım, tecrübe etmiş olan veya akvaryum yapımı konusunda tecrübeli hobicilerden destek rica ediyorum. Kayıtlı kuşaklı bir akvaryum. Köşe kısmın suyla bir teması yok .. Bunu akvaryum silikonu veya tavsiye edeceğiniz başka bir kaliteli yapıştırıcı ile tamir edebilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252341461.jpg[/IMG][EDIT]Ahmedis,2025-04-05 23:41:57[/EDIT]
Arkadaşlar selamlar yıllardır ara vere vere devam ettirdiğim hobim için akvaryum büyütmeye karar verdim 300 litrelik ikinci el bir akvaryum aldım. 120x50x50 10 mm camdan. Akvaryumda herhangi bir çatlak kırık vs yoktu zira kendim boşalttım. Araba yüklerken mi ya da yükledikten sonra mı oldu bilmiyorum. Fotoğraflarda da gördüğünüz kırık meydana gelmiş. Henüz arabadan indiremedim öylece duruyor. Yarın eve taşıyacağım bu kadarcık bir kırık için akvaryumu çöp yapmak istemiyorum. Daha önce bu tarz bir sorunla hiç karşılaşmamıştım, tecrübe etmiş olan veya akvaryum yapımı konusunda tecrübeli hobicilerden destek rica ediyorum. Kayıtlı kuşaklı bir akvaryum. Köşe kısmın suyla bir teması yok .. Bunu akvaryum silikonu veya tavsiye edeceğiniz başka bir kaliteli yapıştırıcı ile tamir edebilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252330291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60892/050420252341461.jpg[/IMG][EDIT]Ahmedis,2025-04-05 23:41:57[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
