ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
turqer
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Kasım 2008 16:49
Son Ziyaret:
19 Ocak 2026 11:39
Toplam Mesaj:
60 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Türker Sezgin
Doğum Tarihi:
07 Şubat 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Elektronik Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Türker Sezgin
SON 10 MESAJI
evcilal.com hakkında.
Geç kalsamda EvcilAl ile tanıştım nihayetinde bir süre önce...En uygunun orada olduğunu bilirim. Bakmam bile başka bir yere..
Geç kalsamda EvcilAl ile tanıştım nihayetinde bir süre önce...En uygunun orada olduğunu bilirim. Bakmam bile başka bir yere..
Teşekkürler EvcilAl...
Tarçının Afrodizyak Etkisi
[QUOTE=Köksal Gürkan]
[QUOTE=ılgazlıyasin]Orada yazana kurallara uygun şekilde tarçını uyguladım akvaryuma. [/QUOTE]
Benim sorum da tamamen bunun detaylarına yönelikti. Hangi balıklar var? Kaç adet? Boyları nedir? Akvaryum kaç litredir? Filtreleme, temizlik, vs detaylar nedir?
Bu bilgiler olmadan yararlı ya da yararsız ifadesi hiçbir şey ifade etmiyor.
[/QUOTE]
[QUOTE=onuruygun]
Köksal Bey; kısmen katılsam da tüp bebek örneği olayın biraz hatalı algılanmasına sebep olabilir diye yazmak istiyorum.
Tüp bebek yöntemi ebeveyn adaylarında işlevsel bozukluk olduğunda uygulanan bir yöntemdir. Mesela erkekte sperm hareketliliğinde bozukluk olması vb. durumlar. Bu yöntem ağırlıkla başka yolla çocuk sahibi olma şansı olmayanlarda kullanılır.
Tarçın veya başka bir afrodizyakta ise bu sorun söz konusu değildir. Bir balığın çiftleşmede yapısal bir bozukluğu varsa tarçın da kullansanız başka bir afrodizyak etkili malzeme de kullansanız sonuç kesinlikle değişmez.
Afrodizyaklar balıklarda isteksizlik olduğu zaman etkili olur. Mesela uzun vadeli stres sonucu hayvanın çiftleşme isteği azalmış olabilir. Bu durumda afrodizyak balığı çiftleşmeye teşvik ederek sonuç verebilir.
Bir de dişinin hazır olup olmama durumu var. Erkek zaten biyolojik olarak hep hazırdır ama dişinin bünyesinde döllenmeye hazır yumurtalar olması şarttır. Aksi halde ne yaparsanız yapın yavru alma şansı yine yoktur. (Sanırım Türker Bey'in(turqer) de anlatmaya çabaladığı şey buydu)
Yani tarçın işe yarayacaksa ancak isteksizlik duyan ve üremeye hazır balıkta işe yarar. Kısırlık, üreme bozukluğu, üremeye hazır olmama durumlarında iş görmez.
[/QUOTE]
Köksal Bey; kısmen katılsam da tüp bebek örneği olayın biraz hatalı algılanmasına sebep olabilir diye yazmak istiyorum.
Tüp bebek yöntemi ebeveyn adaylarında işlevsel bozukluk olduğunda uygulanan bir yöntemdir. Mesela erkekte sperm hareketliliğinde bozukluk olması vb. durumlar. Bu yöntem ağırlıkla başka yolla çocuk sahibi olma şansı olmayanlarda kullanılır.
Tarçın veya başka bir afrodizyakta ise bu sorun söz konusu değildir. Bir balığın çiftleşmede yapısal bir bozukluğu varsa tarçın da kullansanız başka bir afrodizyak etkili malzeme de kullansanız sonuç kesinlikle değişmez.
Afrodizyaklar balıklarda isteksizlik olduğu zaman etkili olur. Mesela uzun vadeli stres sonucu hayvanın çiftleşme isteği azalmış olabilir. Bu durumda afrodizyak balığı çiftleşmeye teşvik ederek sonuç verebilir.
Bir de dişinin hazır olup olmama durumu var. Erkek zaten biyolojik olarak hep hazırdır ama dişinin bünyesinde döllenmeye hazır yumurtalar olması şarttır. Aksi halde ne yaparsanız yapın yavru alma şansı yine yoktur. (Sanırım Türker Bey'in(turqer) de anlatmaya çabaladığı şey buydu)
Yani tarçın işe yarayacaksa ancak isteksizlik duyan ve üremeye hazır balıkta işe yarar. Kısırlık, üreme bozukluğu, üremeye hazır olmama durumlarında iş görmez.
[/QUOTE]
Söylemek istediğim bu idi...Afrodizyak madde sadece çiftleşmeye teşvik eder. Dişi balıklarda doğaları gereği hiç bir zaman yumurtlama olmayacaksa böyle bir münasebete girmezler diye düşünüyorum...
[QUOTE=ılgazlıyasin]Orada yazana kurallara uygun şekilde tarçını uyguladım akvaryuma. [/QUOTE]
Benim sorum da tamamen bunun detaylarına yönelikti. Hangi balıklar var? Kaç adet? Boyları nedir? Akvaryum kaç litredir? Filtreleme, temizlik, vs detaylar nedir?
Bu bilgiler olmadan yararlı ya da yararsız ifadesi hiçbir şey ifade etmiyor.
[/QUOTE]
Asıl sorunun Köksal Bey'in dile getirdiği durum olmasıdır bence...Bilinçsiz kullanım...Bu yüzden kobaylık dedim.
Forumda küçük bir örnek mesela...
Tarçının Afrodizyak Etkisi
Mesaj yazmayacağımı söylemiştim ama özür dileyerek 2 satır yazıp bir daha bu başlığa yorum yazmayacağım.
Mesaj yazmayacağımı söylemiştim ama özür dileyerek 2 satır yazıp bir daha bu başlığa yorum yazmayacağım.
Amacım gereksiz bir tartışma ortamı yaratmak değil.
Afrodizyak tanımı ile yumurtlamanın farkını göstermeyi istedim. Siz bazı şeyleri biliyor olabilirsiniz herkes bilsin istedim. Burası bir forum olduğuna göre, mesajlarınıza seviyeli olmaya özen göstererek eleştri getirdim. Hiç bir soruma cevap vermeyerek sürekli konuyu saptırdınız, son mesajınızda olduğu gibi.
Unutmayın lütfen, akvaryumlarımız ne birer hastahane ne de birer labaratuvar. Balıklarmız ise asla kobay değil!
Bol tarçınlı günler...
Tarçının Afrodizyak Etkisi
[QUOTE=dr.aqua] [QUOTE=turqer]Yumurtlamaya hazır olmayan bir balıkta nasıl bir etkisini olmasını bekliyorsunuz... Balıklarınızı neden kobay olarak kullanıyorsunuz... Kaç kamyon ise hakkı dökelim göllere balıkların soyu tükenecek mi tükenmeyecek mi diye de düşünmeyelim. Ama ortamdaki dengeyi ne şekilde etkileyecek..
[/QUOTE]
[QUOTE=dr.aqua] [QUOTE=turqer]Yumurtlamaya hazır olmayan bir balıkta nasıl bir etkisini olmasını bekliyorsunuz... Balıklarınızı neden kobay olarak kullanıyorsunuz... Kaç kamyon ise hakkı dökelim göllere balıkların soyu tükenecek mi tükenmeyecek mi diye de düşünmeyelim. Ama ortamdaki dengeyi ne şekilde etkileyecek..
Hobinin bize öğrettiği; uygun hacim, uygun su şartları ile balıklarımıza doğal ortamlarına en yakın su koşullarını sağlamak olduğunu neden unutuyoruz... Neden üretmek derdindeyiz... Üremiyorlarsa bir yerlerde sorun var demektir, o sorunu halledip balıklarımızın bizleri ödüllendirmesini beklemek yerine neden bu çılgınca arayışlar.
Bunu bir iç dökme olarak algılayın, hiç bir cümlemin sonunda soru işareti yoktur.
Saygılar.
Bunu, hiç düşünmeden yapılmış bir yorum olarak algılıyorum. Doğadaki balıkların herşeyi zaten olması gerektiği gibidir. Kamyon kamyon tarçın dökmeye gerek yok, tarçın tamamiyle doğal maddedir. (ağaç kabuğundan yapılır) Senin çılgınca arayış olarak nitelendirdiğin bu gibi şeylerin çok daha fazlası doğada zaten gerçekleşiyor. Balığa verdiğin yem ne ise, ısıtmak için kullandığın ısıtıcı ne ise, aydınlatmak için kullandığın ışık ne ise, tarçın da böyle doğayı taklit etmek için kullanılan bir yardımcıdır. Konunun başlarında sıkça tekrarlanan bir söz vardı ''çalışıyorsa tamir etme''. Bu uygulama üremesinde problem olan ve üretilmesi zor olan türler için yaptığım bir çalışmadır.
[/QUOTE]
Bu yorum ise maalesef okumadan yapılmış bir yorumdur...Benim kimseye taş atmadığımı kendi içimdekini yazmak istediğimi ve cümlelerimin soru cümlesi olmadığını açıklamıştım...
Ama...
Sizin koyu renk ile üzerinde durduğunuz olayın 44 sayfada ne kadar saptığının farkında mısınız? Bunu şahsınız için söylemiyorum, bir kaç sayfaya bakmak yeterli zaten.
Elbette siz daha iyi bilirsiniz ben sadece yorum yapıyorum, doğal ya da doğal olmayan maddelerin kısa vadede ki faydaları gözümüze uzun vadede olabilecek olumsuzlukları göstermezse ne olacak?
Doğada bu varmış diyerek yapmak, iyi hoş oldu diyerek devam etmek midir doğru olan? Doğada olan her şey doğru mudur? O çok değerli göllerdeki bazı canlılar insanoğlu yüzünden risktedir bazıları ise doğanın kanunları gereği risktedir hatta nesli tükenmiştir. Doğa bu canlının soyunun tükenmesini istiyorsa biz neden üretmek istiyoruz?
Ayrıca bilmiyordum bu tarçın ağacının balık popülasyonu olan her gölde derede kırda bayırda olduğunu...Tarçın, ağaç kabuğundan yapılmaz; tarçın ağacının kabuğundan yapılır. Her ağaç işe yaramaz yani. Dolayısıyla her gölde tarçın yoktur.
Mevsimine göre, daha doğrusu balığın biyolojik zamanına göre yeri geliyor ayda bir yumurta alıyoruz yeri geliyor 2-2,5 ayda bir ( kendi tecrübemdir)...Tarçının afrodizyak etkisi bu süreleri kısaltamaz. Sadece çiftleşme isteğini arttırabilir.
Diyelim ki doğal olarak çiftleşme sürecine yakın bir çift balığımız var. Tarçının afrodizyak etkisi ile yumurtalar döllendi ve kuluçka sürecindeyiz. ( Ki burada afrodizyak etkisi dememek lazım o zaman, afrodizyak çiftleşme isteğinin artmasıdır. Yumurtlama ise tamamen başka bir hormonal olay takdir edersiniz ki ) Olması gerektiğinden daha erken bir çiftleşme oldu..Bu yumurtalarda veya ilerleyen süreçte yavrularda her hangi bir soruna neden olur mu olmaz mı?
Tekrar söylüyorum karşı olduğum şey balıklarımızın kobay olarak kullanılması. Emin olun hiç bir göldeki ''''tarçın'''' derişimi akvaryuma bir anda boca edilen kadar olamaz...
Verdiğim rahatsızlıktan ötürü afedersiniz...
Saygılar.
Tarçının Afrodizyak Etkisi
Yumurtlamaya hazır olmayan bir balıkta nasıl bir etkisini olmasını bekliyorsunuz... Balıklarınızı neden kobay olarak kullanıyorsunuz... Kaç kamyon ise hakkı dökelim göllere balıkların soyu tükenecek mi tükenmeyecek mi diye de düşünmeyelim. Ama ortamdaki dengeyi ne şekilde etkileyecek..
Yumurtlamaya hazır olmayan bir balıkta nasıl bir etkisini olmasını bekliyorsunuz... Balıklarınızı neden kobay olarak kullanıyorsunuz... Kaç kamyon ise hakkı dökelim göllere balıkların soyu tükenecek mi tükenmeyecek mi diye de düşünmeyelim. Ama ortamdaki dengeyi ne şekilde etkileyecek..
Hobinin bize öğrettiği; uygun hacim, uygun su şartları ile balıklarımıza doğal ortamlarına en yakın su koşullarını sağlamak olduğunu neden unutuyoruz... Neden üretmek derdindeyiz... Üremiyorlarsa bir yerlerde sorun var demektir, o sorunu halledip balıklarımızın bizleri ödüllendirmesini beklemek yerine neden bu çılgınca arayışlar.
Bunu bir iç dökme olarak algılayın, hiç bir cümlemin sonunda soru işareti yoktur.
Saygılar.
Lamprologus Ocellatus Gold Tankım .
Akvaryum çok güzel kurulmuş, tebrik ederim. Konu biraz eski ama hortlatmak istedim. Malum böyle güzellikler son zamanlarda fazla görünmüyor.
Şuanki durumu nedir acaba tankın?
Umarım en kısa zamanda ocellatus gold bulup bende böyle bir akvaryum kuracağım.
Saygılar.
Akvaryum çok güzel kurulmuş, tebrik ederim. Konu biraz eski ama hortlatmak istedim. Malum böyle güzellikler son zamanlarda fazla görünmüyor.

Şuanki durumu nedir acaba tankın?
Umarım en kısa zamanda ocellatus gold bulup bende böyle bir akvaryum kuracağım.
Saygılar.
Magunga Lions Cove
[QUOTE=beginner][QUOTE=hayvansever1234]Bence afra coube daha çok beslenmeye başlayacak.Beslensin çünkü bende ilerde beslemeyi düşünüyorum.Geçen akvaryumcuda gördüm 35 Tl.
.Alamadım o yüzden. [/QUOTE]
4 cm cobuede dişiler kesin belli miymiş acaba? Kimden aldığınızıda ÖM ile bildirebilir misiniz? Benimde ihtiyacım var da
Msobo magunga bence şuana kadar patlamalıydı afra cobue çılgınlığı gibi. Ama nedense o ilgiyi görmedi. Aslında uzun zamandır mevcut ülkemizde. Çok güzel bir tür.
Ben şahsen lions cove ve afra cobuelerimden vazgeçemem.
Bu arada her lions cove yukarıdaki fotoğrafta olduğu gibi değil sanırım.
Buyrun bunlarda benim lions cove'larım;
http://www.akvaryum.com/Forum/cynotilapia_lions_cove_k385832.asp

[QUOTE=beginner][QUOTE=hayvansever1234]Bence afra coube daha çok beslenmeye başlayacak.Beslensin çünkü bende ilerde beslemeyi düşünüyorum.Geçen akvaryumcuda gördüm 35 Tl.
.Alamadım o yüzden. [/QUOTE]
35 tlmi sakın haa
forumda daha ucuza satan arkadaşlarımız var.Mesala ben Bursada 1erkek 4dişi 4cm 50 tlye aldım :) eğer yavrularım olsaydı size verirdim saygılar.
[/QUOTE]4 cm cobuede dişiler kesin belli miymiş acaba? Kimden aldığınızıda ÖM ile bildirebilir misiniz? Benimde ihtiyacım var da

Msobo magunga bence şuana kadar patlamalıydı afra cobue çılgınlığı gibi. Ama nedense o ilgiyi görmedi. Aslında uzun zamandır mevcut ülkemizde. Çok güzel bir tür.
Ben şahsen lions cove ve afra cobuelerimden vazgeçemem.
Bu arada her lions cove yukarıdaki fotoğrafta olduğu gibi değil sanırım.Buyrun bunlarda benim lions cove'larım;
http://www.akvaryum.com/Forum/cynotilapia_lions_cove_k385832.asp

Yeni tank tasarımı
Dekor konusunda söylenecek herşey söylenmiş. Ben balıkların güzelliğinden dem vurmak istiyorum.
Maşallah çok güzeller. Victoria cichlidlerini besliyor olmak ayrıca tebriği gerektirir.
Acaba nereden temin ettiniz bu balıkları? İstanbul'da bulabileceğim bir yer veya kişi biliyormusunuz?
Saygılar.
Dekor konusunda söylenecek herşey söylenmiş. Ben balıkların güzelliğinden dem vurmak istiyorum.

Maşallah çok güzeller. Victoria cichlidlerini besliyor olmak ayrıca tebriği gerektirir.
Acaba nereden temin ettiniz bu balıkları? İstanbul'da bulabileceğim bir yer veya kişi biliyormusunuz?
Saygılar.
Cynotilapia lions cove
Herkese merhabalar...
Lions cove'larımı sizlere tanıtmak istedim...
Akvaryumum 220 lt. Lions cove ve afra cobue yavrularım bir arada duruyorlar. İnşallah bir kaç ay sonra böyle bir başlığı afra cobuelerim için de açabilirim.
Lions cove'larım 1 erkek 2 dişi. Diğer dişi kayıplardaydı, kim bilir hangi deliğe girdi. O yüzden onu fotoğraflayamadım. Boyları yaklaşık 8 cm'dir.
Buyrun fotoğraflar,



Fotoğraflar biraz eski, bunun için özür diliyorum. Şuan 4 tane yavru büyütüyorum. Umarım yavrulara ait fotoğraflarıda kısa bir süre içinde paylaşabilirim...
Saygılar.
Herkese merhabalar...
Lions cove'larımı sizlere tanıtmak istedim...
Akvaryumum 220 lt. Lions cove ve afra cobue yavrularım bir arada duruyorlar. İnşallah bir kaç ay sonra böyle bir başlığı afra cobuelerim için de açabilirim.
Lions cove'larım 1 erkek 2 dişi. Diğer dişi kayıplardaydı, kim bilir hangi deliğe girdi. O yüzden onu fotoğraflayamadım. Boyları yaklaşık 8 cm'dir.
Buyrun fotoğraflar,



Fotoğraflar biraz eski, bunun için özür diliyorum. Şuan 4 tane yavru büyütüyorum. Umarım yavrulara ait fotoğraflarıda kısa bir süre içinde paylaşabilirim...
Saygılar.
Sarı Prenses Ve Mavi Prenses Çiftleşirmi
Teoride latince ilk isimleri farklı olan balıklar çiftleşmez.
Labidochromis caeruleus * Sarı prenses
Pseudotropheus socolofi * Mavi Prenses
Teoride latince ilk isimleri farklı olan balıklar çiftleşmez.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

