ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Denges
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]8433,3[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Kasım 2008 15:16
Son Ziyaret:
12 Ekim 2020 20:38
Toplam Mesaj:
399 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Deniz KOÇAK
Doğum Tarihi:
31 Mayıs 1993
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Üniversite Öğrencisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
400 lt acei,sarı prenses,demasoni..
// 30 lt bitkili sakura karides,cüce vatoz... 10 tank ile karides hobihanesi.
SON 10 MESAJI
Karides Diyarı'm.. ( Neocaridina , Tiger , Tw-bee , Sulawesi.. )
Arkadaşlar çok uzun bir arada sonra tekrardan merhaba ! Uzun zamandır hobiyi bırakmak zorunda kalmıştım, şimdi yavaş yavaş geri dönüyorum. Yaklaşık 40 litrelik bir tank kurdum yeniden bitkili ve karidese geri dönüş yapmayı düşünüyorum. Bir süredir de tankımda Beta bakıyorum. Konuyu yeniden canlandırmak istedim çok faydalı bir başlık olduğunu düşünüyorum yeni arkadaşlar bu konuyu inceleyerek bolca yardım alabilirler. Yine sorularınız olursa yanıtlayabilirim. Yakın zamanda yeni tankımla yeni paylaşımlarla aranıza dönmeyi umuyorum.
Alakasız olabilir ancak konuyu bu güzellikle canlandırmak istedim, çok arayarak bulduğum ve çok beğendiğim balığım Full White Beta'm. [:)]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=BlpwCiJNC_o[/VID]
Arkadaşlar çok uzun bir arada sonra tekrardan merhaba ! Uzun zamandır hobiyi bırakmak zorunda kalmıştım, şimdi yavaş yavaş geri dönüyorum. Yaklaşık 40 litrelik bir tank kurdum yeniden bitkili ve karidese geri dönüş yapmayı düşünüyorum. Bir süredir de tankımda Beta bakıyorum. Konuyu yeniden canlandırmak istedim çok faydalı bir başlık olduğunu düşünüyorum yeni arkadaşlar bu konuyu inceleyerek bolca yardım alabilirler. Yine sorularınız olursa yanıtlayabilirim. Yakın zamanda yeni tankımla yeni paylaşımlarla aranıza dönmeyi umuyorum.
Alakasız olabilir ancak konuyu bu güzellikle canlandırmak istedim, çok arayarak bulduğum ve çok beğendiğim balığım Full White Beta'm. [:)]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=BlpwCiJNC_o[/VID]
Betanın tetralarla sorunu.
Arkadaşlar 50 litre akvaryumum güzel bitkili ve saklanma yerleriyle mevcut. Şimdilik beta,hayalet ve kırmızı burun tetralar var ancak iyi beslemeye başladığımdan beri tetralar betanın kuyruğunu didikliyorlar. Betada arkalara gitme veya saklanma hiç yok sürekli tetraların yanında geziyor. Şimdilik ayırdım betayı ancak bu sorunu çözmem mümkünmüdür düşüncelerinizi ve tecrübelerinizi dinlemek isterim.
Arkadaşlar 50 litre akvaryumum güzel bitkili ve saklanma yerleriyle mevcut. Şimdilik beta,hayalet ve kırmızı burun tetralar var ancak iyi beslemeye başladığımdan beri tetralar betanın kuyruğunu didikliyorlar. Betada arkalara gitme veya saklanma hiç yok sürekli tetraların yanında geziyor. Şimdilik ayırdım betayı ancak bu sorunu çözmem mümkünmüdür düşüncelerinizi ve tecrübelerinizi dinlemek isterim.
POSO ORANGE RABBİT SNAİL
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler. Koyu renkli,az bitkili,bol kayalı ve yosunlu ortamlar kurmamız gerekiyor gibi gözüküyor.
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler. Koyu renkli,az bitkili,bol kayalı ve yosunlu ortamlar kurmamız gerekiyor gibi gözüküyor.
Karides Dünya'm(1.Snf Sakura - Sarı Ateş Neon - Mavi İnci - T.Sakura)
Çok güzel karidesler ve fotoğraflar,tebrik ederim Selahattin.
Çok güzel karidesler ve fotoğraflar,tebrik ederim Selahattin.

Karides Diyarı'm.. ( Neocaridina , Tiger , Tw-bee , Sulawesi.. )
Kardinal , Blue Shadow Panda ve Snow White ile paylaşımlara devam edelim.



Kardinal , Blue Shadow Panda ve Snow White ile paylaşımlara devam edelim.
Karides Diyarı'm.. ( Neocaridina , Tiger , Tw-bee , Sulawesi.. )
Engin abi salyangoz sulawesi rabbitlerinden değil. Akvaryumda kendiliğinden oluştu. İlk resimde telin içindeki de çürümüş bi starr moss. Diyorum ya sakuraların tankı biraz çöplük oldu şu sıralar.
Engin abi salyangoz sulawesi rabbitlerinden değil. Akvaryumda kendiliğinden oluştu. İlk resimde telin içindeki de çürümüş bi starr moss. Diyorum ya sakuraların tankı biraz çöplük oldu şu sıralar.

Karides Diyarı'm.. ( Neocaridina , Tiger , Tw-bee , Sulawesi.. )
Sakuralarımı fotoğraflayıp paylaşma konusunda uzun bir süre tembellik ettikten sonra özellikle Selahattin Söylemez'in ısrarları üzerine bugün fotoğraflarını çektim.
Sakuraların tankını biraz boşlamıştım son zamanlarda ancak üretime aynı hız ve ciddiyetle devam ediyordum. Ama akvaryumun dizaynı çok kötü durumda,ön taraflar bitki vs doldu camlar yosunlandı ve fotoğraf çekmekte zorlanıyorum birde ışık patlayınca üzerine sarı ışık takınca iyice bırakmıştım o tankı fotoğraflama işini. Yakın zamanda yeniden düzene sokarım sakuraların tankını.
İşte Painted Red Grade Sakuralarımdan bir kaç fotoğraf ;



Bunlarda kendiliğinden türeyen salyangozlarım ;




Sakuralarımı fotoğraflayıp paylaşma konusunda uzun bir süre tembellik ettikten sonra özellikle Selahattin Söylemez'in ısrarları üzerine bugün fotoğraflarını çektim.
Sakuraların tankını biraz boşlamıştım son zamanlarda ancak üretime aynı hız ve ciddiyetle devam ediyordum. Ama akvaryumun dizaynı çok kötü durumda,ön taraflar bitki vs doldu camlar yosunlandı ve fotoğraf çekmekte zorlanıyorum birde ışık patlayınca üzerine sarı ışık takınca iyice bırakmıştım o tankı fotoğraflama işini. Yakın zamanda yeniden düzene sokarım sakuraların tankını.
İşte Painted Red Grade Sakuralarımdan bir kaç fotoğraf ;
Bunlarda kendiliğinden türeyen salyangozlarım ;
Yarışma Hediyeleri Son Sayfa'da Güncel.
Ödüller bugün adresime ulaşmış. Emeği geçen herkese teşekkürler. Eve gittiğim zaman fotoğraflarını çekip paylaşacağım.
Ödüller bugün adresime ulaşmış. Emeği geçen herkese teşekkürler. Eve gittiğim zaman fotoğraflarını çekip paylaşacağım.
Kiraz Sakura 1.Sınıf Sakura Bilmecesi
[QUOTE=emre5334]Konu biraz amacından saptı galiba burda karides cinslerinden çok yanlış isimle satılan karideslerden bahsetmek istemiştim.
Emre Bey haklısınız. 1. sınıf sakura yavrularının hepsi hiçbir zaman anaçlarla aynı kalitede çıkmaz. Bu durumda işte işin içine ıslah giriyor. Örneğin bana soruyorlar yav bu sakuraları napıyorsun sakura dediğin beyaz inci,kiraz karides gibi ürer neden satmıyorsun,max 20 adet satıyorsun sonra nasıl bitiyorlar üretemiyormusun? vs vs şeklinde sorularla çok karşılaşıyorum. Hatta istediği zaman elimde yok dediğimde bana kırılanlar bile oluyor.
Ama ben ıslah yapıyorum ki elimdeki bütün sakuralar resimdeki kalitelerde olsunlar. Sakura tankımın yanında bir adet 12 litrelik küp tank mevcut. Her hafta sakuraları inceliyorum ve gözüme çarpan,formu anaçlar gibi olmayan yavruları ve her türlü sakurayı ana tanktan çıkartıp 12 litrelik tanka koyuyorum ki gen havuzunu bozmasınlar. Oradan da akvaryumcuma götürüyorum yem karşılığı takas yapıyoruz. Bu sayede elimdeki bütün sakuralar yüksek kalitede kalmış oluyor ve formu kötü olanları ana tankta tutmazsak sonraki nesillerde yüksek kalite sakura yavrularının çıkma oranını arttırmış oluyoruz.
[QUOTE=prisonbreak]Konu uygulanan üretim yöntemi gibi bilgiden ziyade karides şovuna dönüşmüş. Benim karidesim seninkini yener.[/QUOTE]
Nasıl bir bilgi istiyorsunuz? Dediğinizle konunun ne alakası var? Emre Bey çok güzel ve yerinde bir konu açmış bizde güzel bir şekilde resimli örneklerle de destekleyerek konuyu devam ettiriyoruz,bilgi paylaşımında bulunuyoruz. Kimse karidesleriyle şov yapmıyor bu tarz şovlar için zaten tanıtım bölümleri mevcut forumda ve benim zaten orada konum mevcut göstermek istediğim gurur duyduğum karideslerimi orada paylaşıyorum.
Konu amacına uygun ilerliyor tartışma yaratacak mesajlar yazmayalım.
[QUOTE=emre5334]Konu biraz amacından saptı galiba burda karides cinslerinden çok yanlış isimle satılan karideslerden bahsetmek istemiştim.
Dikkat çekmek istediğim diğer bi hususta bütün ıslah türler özüne dönme eğiliminde olduğu için her yavru anaçlarına benzicek diye bir şey söyleyemeyiz onun genini taşır ancak atıyorum her 1. Sınıf sakura yavrusu 1. Sınıf sakura çıkmaz sakura olarak çıkar belkide sıkıntı burdan kaynaklanıyordur bilmeyen bi hobici bu farkı anlamayabilir ve yavrulardan ayrım yapmadan sattıgı için piyasa bu hale gelmiş olabilir.
[/QUOTE]Emre Bey haklısınız. 1. sınıf sakura yavrularının hepsi hiçbir zaman anaçlarla aynı kalitede çıkmaz. Bu durumda işte işin içine ıslah giriyor. Örneğin bana soruyorlar yav bu sakuraları napıyorsun sakura dediğin beyaz inci,kiraz karides gibi ürer neden satmıyorsun,max 20 adet satıyorsun sonra nasıl bitiyorlar üretemiyormusun? vs vs şeklinde sorularla çok karşılaşıyorum. Hatta istediği zaman elimde yok dediğimde bana kırılanlar bile oluyor.
Ama ben ıslah yapıyorum ki elimdeki bütün sakuralar resimdeki kalitelerde olsunlar. Sakura tankımın yanında bir adet 12 litrelik küp tank mevcut. Her hafta sakuraları inceliyorum ve gözüme çarpan,formu anaçlar gibi olmayan yavruları ve her türlü sakurayı ana tanktan çıkartıp 12 litrelik tanka koyuyorum ki gen havuzunu bozmasınlar. Oradan da akvaryumcuma götürüyorum yem karşılığı takas yapıyoruz. Bu sayede elimdeki bütün sakuralar yüksek kalitede kalmış oluyor ve formu kötü olanları ana tankta tutmazsak sonraki nesillerde yüksek kalite sakura yavrularının çıkma oranını arttırmış oluyoruz.[QUOTE=prisonbreak]Konu uygulanan üretim yöntemi gibi bilgiden ziyade karides şovuna dönüşmüş. Benim karidesim seninkini yener.[/QUOTE]
Nasıl bir bilgi istiyorsunuz? Dediğinizle konunun ne alakası var? Emre Bey çok güzel ve yerinde bir konu açmış bizde güzel bir şekilde resimli örneklerle de destekleyerek konuyu devam ettiriyoruz,bilgi paylaşımında bulunuyoruz. Kimse karidesleriyle şov yapmıyor bu tarz şovlar için zaten tanıtım bölümleri mevcut forumda ve benim zaten orada konum mevcut göstermek istediğim gurur duyduğum karideslerimi orada paylaşıyorum.
Konu amacına uygun ilerliyor tartışma yaratacak mesajlar yazmayalım.Kiraz Sakura 1.Sınıf Sakura Bilmecesi
[QUOTE=emre5334]Tebrik ederim gerçek 1.sınıf bunlardır bi piyasada satılanlara bakın birde bunlara anlatmak istedigim bu şimdi siz bunları satarken ne diye satıcaksınız haklı olarak piyasadakilerle aynı kefeye koymak istemiceksiniz ve farklı bi isimle koyucaksınız ya da sizden alan biri bunu yapıcak ve 1. Sınıf sakura olucak x karides bu böyle böyle gidicek biz karides üreticileri bunun önüne geçemezsek bu işin sonu iyi gözükmüyor. [/QUOTE]
Ben painted fire red sakura şeklinde isimlendiriyorum kendiminkileri. Dediğiniz gibi birinci sınıf sakura demek istemiyorum çünkü fazla genel bir kavram oldu.
[QUOTE=emre5334]Tebrik ederim gerçek 1.sınıf bunlardır bi piyasada satılanlara bakın birde bunlara anlatmak istedigim bu şimdi siz bunları satarken ne diye satıcaksınız haklı olarak piyasadakilerle aynı kefeye koymak istemiceksiniz ve farklı bi isimle koyucaksınız ya da sizden alan biri bunu yapıcak ve 1. Sınıf sakura olucak x karides bu böyle böyle gidicek biz karides üreticileri bunun önüne geçemezsek bu işin sonu iyi gözükmüyor. [/QUOTE]
Ben painted fire red sakura şeklinde isimlendiriyorum kendiminkileri. Dediğiniz gibi birinci sınıf sakura demek istemiyorum çünkü fazla genel bir kavram oldu.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
