ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kanyon2002
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Kasım 2008 09:44
Son Ziyaret:
09 Kasım 2010 22:35
Toplam Mesaj:
90 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
engin odabaş
Doğum Tarihi:
15 Ağustos 1978
Yaş:
47
İl:
Ordu
Meslek:
ziraat mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
BİR İNSANIN KENDİNE YAPTIĞINI DOKUZ KÖY BİRLEŞSE YAPAMAZ.
ENGİN ODABAŞ
ENGİN ODABAŞ
SON 10 MESAJI
elektrik faturası faciası
[QUOTE=black_blade]
Fırat kardeşim 65 wat sürekli çalışan, 30 wat günde 5 saat çalışan, 100 wat da saatte yaklaşık olarak 20 dk çalışan bir ısıtıcın var. Bunların ışığında yaklaşık olarak diyebilirizki saatli wat harcaman yaklaşık 115 wat sürekli olarak akvaryumun harcadığı diyebiliriz (3 aşşağı 5 yukarı bu değerlerde). Buda yaklaşık olarak günde 2760 wat elektrik harcaması demektir. 1000 wat vergileride dahil 0,25 TL ise= günlük harcaman yaklaşık 0,70 TL demektir. Ayda ise yaklaşık olarak 21 TL etmesi gerekir değilmi?
Ama aslında öyle değil. Pratikte öyle olması gerekirken öyle olmuyor. Bir televizyon akvaryumun yaktığının yaklaşık 5 misli yakıyor. demekki televizyon ayda 100 tl yakıyor. Bir no-frost buzdolabı akvaryumun yaktığının yaklaşık 10 katı yakıyor. Buda demekki 200 TL buzdolabı harcıyor. Bir bilgisayarın kasasındaki power 500 wat monitörüde ekledikmi yaklaşık 700 wat ediyor. Benim evde 5-6 saat açık olduğunu farz edersem bir akvaryumun yaktığından fazla yakıyor demektir. Daha geride ketıl, fırın, çamaşır makinası, ışıklarıda ekle üstüne yaptığımız hesaba göre ayda bana 400-500 civarında gelmesi lazım. Bu aygelen faturam 62 TL. Gönül rahatlığıyla diyebilirimki akvaryumun aylık harcaması 5 TL yi geçmez. Akvaryuma son vereceğinize günde 4-5 saat televizyonu kapatın. Tasarruf olsun diye bulaşıkları elde yıkamayın. Daha pahalıya çıkıyor elde bulaşık yıkamak.
kanyon2002 2009-02-18 11:06:58
[QUOTE=black_blade]
24 saat çalışanlar:
35 watt dıy filtre
10w hava mot.
15 w iç filtre
5w hava mot.
genelde çalışan 100 watt ısıtıcı
günlük 5 saat 30 watt florosan
Sağ sağlim bu faturayı atlattım annem sağolsun ütüdür bulaşık makinasıdır fırındır hallettik henüz buralar o kadar soğuk değil kar yağdığında nasıl idare edicem şimdididen telaşe içindeyim 
[/QUOTE]Fırat kardeşim 65 wat sürekli çalışan, 30 wat günde 5 saat çalışan, 100 wat da saatte yaklaşık olarak 20 dk çalışan bir ısıtıcın var. Bunların ışığında yaklaşık olarak diyebilirizki saatli wat harcaman yaklaşık 115 wat sürekli olarak akvaryumun harcadığı diyebiliriz (3 aşşağı 5 yukarı bu değerlerde). Buda yaklaşık olarak günde 2760 wat elektrik harcaması demektir. 1000 wat vergileride dahil 0,25 TL ise= günlük harcaman yaklaşık 0,70 TL demektir. Ayda ise yaklaşık olarak 21 TL etmesi gerekir değilmi?
Ama aslında öyle değil. Pratikte öyle olması gerekirken öyle olmuyor. Bir televizyon akvaryumun yaktığının yaklaşık 5 misli yakıyor. demekki televizyon ayda 100 tl yakıyor. Bir no-frost buzdolabı akvaryumun yaktığının yaklaşık 10 katı yakıyor. Buda demekki 200 TL buzdolabı harcıyor. Bir bilgisayarın kasasındaki power 500 wat monitörüde ekledikmi yaklaşık 700 wat ediyor. Benim evde 5-6 saat açık olduğunu farz edersem bir akvaryumun yaktığından fazla yakıyor demektir. Daha geride ketıl, fırın, çamaşır makinası, ışıklarıda ekle üstüne yaptığımız hesaba göre ayda bana 400-500 civarında gelmesi lazım. Bu aygelen faturam 62 TL. Gönül rahatlığıyla diyebilirimki akvaryumun aylık harcaması 5 TL yi geçmez. Akvaryuma son vereceğinize günde 4-5 saat televizyonu kapatın. Tasarruf olsun diye bulaşıkları elde yıkamayın. Daha pahalıya çıkıyor elde bulaşık yıkamak.
Camda esneme
[QUOTE=malioner06]Esnemeyi komple engellemek tehlikeli değil mi? Yani 150 cm'lik bir akvaryumun tam ortasına esnemesin diye demir bir profil atsak bu camın kırılmasına sebep olmaz mı? Büyük gökdelenlerin tam ortasına çelik bir parça yerleştiriyorlarmış ki rüzgar eserken kırılmadan esnesin diye. Camın biraz esnemesi bence sorun olmamalı. Mesela benim 150 cm'lik akvaryum önden bir miktar esnemesi var. Ölçmedim ama yaklaşık 5-6 aydır böyle ve sorun olmadı.
Sizin söylediğiniz farklı bir durum ama. Gökdelenlerinde bir miktar esnemesi lazım. Mesela köprülerde de parçalar arasında bir miktar boşluk olurki esneme ve sıcaklık soğukluk farklarında genleşme payı olarak. Bu tamamen dış etkenlerin yapıya zaman içerisinde verdiği zararı azaltmak için yapılmıştır. Ama akvaryumda bu durum farklı. Dış etken olayı yok. Sabit bir yük var ve bu yüke ek olarak ortaya çıkabilecek ekstra yüke karşı (çarpma vs. gibi) dayanımı arttırmak için kuşak olayı ile desteklenmesi gerekmekte. Sizin söylediğiniz depremde hasar görmüş evin kolonlarının çatlayan ve ayrılan yerlerine silikon sıksak bir sonraki depremde esnek olduğu için daha az zarar görür demek gibi birşey. Bu iki olay tamamen birbirinden farklı.
kanyon2002 2009-02-17 10:00:41
[QUOTE=malioner06]Esnemeyi komple engellemek tehlikeli değil mi? Yani 150 cm'lik bir akvaryumun tam ortasına esnemesin diye demir bir profil atsak bu camın kırılmasına sebep olmaz mı? Büyük gökdelenlerin tam ortasına çelik bir parça yerleştiriyorlarmış ki rüzgar eserken kırılmadan esnesin diye. Camın biraz esnemesi bence sorun olmamalı. Mesela benim 150 cm'lik akvaryum önden bir miktar esnemesi var. Ölçmedim ama yaklaşık 5-6 aydır böyle ve sorun olmadı.
Bu arada benim akvaryumda komple kuşak var.
Saygılar.
[/QUOTE]Sizin söylediğiniz farklı bir durum ama. Gökdelenlerinde bir miktar esnemesi lazım. Mesela köprülerde de parçalar arasında bir miktar boşluk olurki esneme ve sıcaklık soğukluk farklarında genleşme payı olarak. Bu tamamen dış etkenlerin yapıya zaman içerisinde verdiği zararı azaltmak için yapılmıştır. Ama akvaryumda bu durum farklı. Dış etken olayı yok. Sabit bir yük var ve bu yüke ek olarak ortaya çıkabilecek ekstra yüke karşı (çarpma vs. gibi) dayanımı arttırmak için kuşak olayı ile desteklenmesi gerekmekte. Sizin söylediğiniz depremde hasar görmüş evin kolonlarının çatlayan ve ayrılan yerlerine silikon sıksak bir sonraki depremde esnek olduğu için daha az zarar görür demek gibi birşey. Bu iki olay tamamen birbirinden farklı.
Camda esneme
Aynı problem bende de vardı. Benim akvaryum ölçülerimde 100*40*50h 6 mm camdan. Suyu üstten 10 cm kalacak şekilde doldurdum bende de 6 mm açılma yaptı tam ortadan. Suyun seviyesi hala üstten 10 cm boşluk kalacak kadar. Tam ortadan arkayla ön camın arasına 10 cm genişliğinde 6 mm camdan kuşak attım. Şimdilik bir problem yok. 1.5 ay oldu akvaryumu yapalı. Site içerisinde 1 cm esneme yapan akvaryumlarıda okudum. Ama tabiki hiç güvenli değil 1 cm esneme. Sizin akvayumda 2-3 mm esneme varsa problem yaratmaz ama suyu yarısına kadar boşaltıp ortadan kuşak atmanızı şiddetle tavsiye ederim. çok fazla bir zahmetide yok zaten. İçiniz rahat eder en azından.
Aynı problem bende de vardı. Benim akvaryum ölçülerimde 100*40*50h 6 mm camdan. Suyu üstten 10 cm kalacak şekilde doldurdum bende de 6 mm açılma yaptı tam ortadan. Suyun seviyesi hala üstten 10 cm boşluk kalacak kadar. Tam ortadan arkayla ön camın arasına 10 cm genişliğinde 6 mm camdan kuşak attım. Şimdilik bir problem yok. 1.5 ay oldu akvaryumu yapalı. Site içerisinde 1 cm esneme yapan akvaryumlarıda okudum. Ama tabiki hiç güvenli değil 1 cm esneme. Sizin akvayumda 2-3 mm esneme varsa problem yaratmaz ama suyu yarısına kadar boşaltıp ortadan kuşak atmanızı şiddetle tavsiye ederim. çok fazla bir zahmetide yok zaten. İçiniz rahat eder en azından.
1145 kg ' lık Akvaryum sephası
[QUOTE=6.murat]
Bu dediklerinize katılmakla beraber fazla düşünmeyin derim. Bir şekilde bu akvaryum parça parçada olsa yukarı çıkar. Önemli olan nasıl ineceği. Anladığım kadarıyla arkadaş kiracı. Ev sahibi hadi yallah dedi veya kendisinin çıkması gerekti ne olacak. 1 tonluk akvaryum nasıl aşşağı inecek.
Diğer kısma gelincede sizin düşündüğünüz 10+6 mm asla olmaz. Zaten sizin yapıştırma imkanınız olmaz. Hadi diyelimki iki camın arasına tamamen kaplayacak şekilde silikon sıktınız balıklar nasıl görünücek. Bence siz verdiğim linke göre ölçülerinizi yeniden oluşturun. Herşeyiyle yeniden planlayın. Bende kiracıyım ve 100*40*50h ölçülerinde bir akvaryumu ancak yaptırabildim. Biz kiracılar için en büyük problem taşınmadır.
[QUOTE=6.murat]
Öncelikle Allah tamamına erdirsin diyelim.Fakat bir şeyi unutuyoruz,sehbası ve iç dekorasyonuyla birlikte bu akvaryumun ağırlığı 1 tonu fazlasıyla gececek,ev bu ağırlığı çekebilecek mi acaba?Sonra alt komşunuzla sorun yaşamayasınız çünkü muhtemelen tavanında önceleri küçük çatlaklar oluşacak ki sonrasını düşünemiyorum bile,bir diğer sıkıntı sehbayı zor çıkardık dediniz ki muhtemelen sağa sola sürtmüşsünüzdür,akvaryumu nasıl çıkarmayı planlıyorsunuz?Saygılarımla.
[/QUOTE]Bu dediklerinize katılmakla beraber fazla düşünmeyin derim. Bir şekilde bu akvaryum parça parçada olsa yukarı çıkar. Önemli olan nasıl ineceği. Anladığım kadarıyla arkadaş kiracı. Ev sahibi hadi yallah dedi veya kendisinin çıkması gerekti ne olacak. 1 tonluk akvaryum nasıl aşşağı inecek.
Diğer kısma gelincede sizin düşündüğünüz 10+6 mm asla olmaz. Zaten sizin yapıştırma imkanınız olmaz. Hadi diyelimki iki camın arasına tamamen kaplayacak şekilde silikon sıktınız balıklar nasıl görünücek. Bence siz verdiğim linke göre ölçülerinizi yeniden oluşturun. Herşeyiyle yeniden planlayın. Bende kiracıyım ve 100*40*50h ölçülerinde bir akvaryumu ancak yaptırabildim. Biz kiracılar için en büyük problem taşınmadır.
Kayıt Kuşak
Bende 6 mm camdan 100*40*45h ölçülerinde akvaryum var ve sadece üstte ortadan attığım bir kuşak var. Gayette sağlam oldu. Senin ölçülerin için ise 6 mm zaten çok rahat kurtarıyor. Ama genede kayıt ve kuşak olsun istiyorsan tabana sağ alttaki şekilde olduğu gibi 5-6 cm genişliğinde 4 veya 6 mm camdan kayıt ve kuşak atabilirsin. Üstede ortadan 10 cm genişliğinde kuşak atabilirsin.
Bende 6 mm camdan 100*40*45h ölçülerinde akvaryum var ve sadece üstte ortadan attığım bir kuşak var. Gayette sağlam oldu. Senin ölçülerin için ise 6 mm zaten çok rahat kurtarıyor. Ama genede kayıt ve kuşak olsun istiyorsan tabana sağ alttaki şekilde olduğu gibi 5-6 cm genişliğinde 4 veya 6 mm camdan kayıt ve kuşak atabilirsin. Üstede ortadan 10 cm genişliğinde kuşak atabilirsin.
80*60*50(h) akvaryum yapımı (Yenilendi!!!)
[QUOTE=sitkiyilmaz][QUOTE=kanyon2002] Bence 80*60*48h ölçülerinde 6 mm camdan yap. Üstten 10 cm kısmı boş bırak. Kayıt atma, sadece ortadan 10 cm genişliğinde kuşak at. Sağlam oluyor. Hatta benim akvaryumdan bile sağlam olur. Benim akvaryumumda 6 mm camdan 100*40*50h ölçülerinde 10 cm boşluk bıraktım 6 mm esneme yaptı. 1 cm esneme yapan akvaryumlarda var. Onlar bile patlamadıktan sonra bu hayatta patlamaz. Kaldıki piyasadaki 100*31*50h ölçülerindeki akvaryumlar bile kayıtsız ve kuşaksız olarak 6 mm camdan imal ediliyor.
[/QUOTE]
Sıtkı bey atacağınız kuşağın genişliği 10 cm olsun demek istedim. Kuşaklar malumunuz akvaryumun tam ortasına konuyor. Kullanacağınız kuşak camının genişliği 10 cm oluyor. Uzunluğu ise ön ile arka camın arasındaki mesafe kadar oluyor zaten.
[QUOTE=sitkiyilmaz][QUOTE=kanyon2002] Bence 80*60*48h ölçülerinde 6 mm camdan yap. Üstten 10 cm kısmı boş bırak. Kayıt atma, sadece ortadan 10 cm genişliğinde kuşak at. Sağlam oluyor. Hatta benim akvaryumdan bile sağlam olur. Benim akvaryumumda 6 mm camdan 100*40*50h ölçülerinde 10 cm boşluk bıraktım 6 mm esneme yaptı. 1 cm esneme yapan akvaryumlarda var. Onlar bile patlamadıktan sonra bu hayatta patlamaz. Kaldıki piyasadaki 100*31*50h ölçülerindeki akvaryumlar bile kayıtsız ve kuşaksız olarak 6 mm camdan imal ediliyor.
[/QUOTE]
Ortadan 10 cm genişlikte kuşak nasıl birşeydir ben anlayamadım izah edermisiniz acaba?
Ben geçen hafat 80x45x55(h) ölçülerinde akvaryum yaptırdım ve hiç riske girmedim 8mm kayıt ve kuşaklı sizede 8mm cam kullanmanızı öneririm..
[/QUOTE]Sıtkı bey atacağınız kuşağın genişliği 10 cm olsun demek istedim. Kuşaklar malumunuz akvaryumun tam ortasına konuyor. Kullanacağınız kuşak camının genişliği 10 cm oluyor. Uzunluğu ise ön ile arka camın arasındaki mesafe kadar oluyor zaten.
akvaryum masa yapımı
İşçiliğine göre değişmekle beraber 3 kapaklı olanı 100 TL den başlar.
İşçiliğine göre değişmekle beraber 3 kapaklı olanı 100 TL den başlar.
akvaryum temizliği
A.s sedat bey. Akvaryumla uğraşmak zevkli bir şey ama ilk önce hangi balık türlerini beslediğinizi söylerseniz buna göre bütün sorularınıza nacizane cevap vermeye diğer arkadaşlarımla beraber gayret gösteririz. Ama ilk önce balığınızın türleri nedir onu bilmemiz lazım.
A.s sedat bey. Akvaryumla uğraşmak zevkli bir şey ama ilk önce hangi balık türlerini beslediğinizi söylerseniz buna göre bütün sorularınıza nacizane cevap vermeye diğer arkadaşlarımla beraber gayret gösteririz. Ama ilk önce balığınızın türleri nedir onu bilmemiz lazım.
Akvaryum Yapımı
Öncelikle aramıza hoş geldiniz. Buraya üye olan birdaha buradan kurtulamıyor. Ben müptelasıyım her sabah bakarım günde 2-3 kez bakarım. Acaba birine yardımcı olabilirmiyim diye veya yeni birşeyler varmı diye. Boş zamanınızda baştan sona kadar her başlığı iyice inceleyin.
http://www.theaquatools.com/building-your-aquarium
Bu adresten akvaryum ölçülerini girdiğinizde cam kalınlığından cam ölçülerine, boş ağırlığına, aldığı suya kadar herşeyi veriyor zaten. Silikon olarakta sista marka akvaryum silikonu yazan veya antibakteriyel yazanının veya başka markaların akvaryum için olan solventsiz ve antibakteriyel olanlarını kullanabilirsiniz. Şeffaf olan silikonu almanızı tavsiye ediyorum. Silikon hatalarını daha az belli ediyor.
Öncelikle aramıza hoş geldiniz. Buraya üye olan birdaha buradan kurtulamıyor. Ben müptelasıyım her sabah bakarım günde 2-3 kez bakarım. Acaba birine yardımcı olabilirmiyim diye veya yeni birşeyler varmı diye. Boş zamanınızda baştan sona kadar her başlığı iyice inceleyin.
http://www.theaquatools.com/building-your-aquarium
Bu adresten akvaryum ölçülerini girdiğinizde cam kalınlığından cam ölçülerine, boş ağırlığına, aldığı suya kadar herşeyi veriyor zaten. Silikon olarakta sista marka akvaryum silikonu yazan veya antibakteriyel yazanının veya başka markaların akvaryum için olan solventsiz ve antibakteriyel olanlarını kullanabilirsiniz. Şeffaf olan silikonu almanızı tavsiye ediyorum. Silikon hatalarını daha az belli ediyor.
1145 kg ' lık Akvaryum sephası
225*70*65h ölçülerinde 1023 lt kapasiteli bir tankı güzelce kayıt ve kuşak kullanarak 12 mm camdan yapabilirsin.
http://www.theaquatools.com/building-your-aquarium
Bu adreste akvaryumunu şekillendirmende sana yardımcı olacaktır.
225*70*65h ölçülerinde 1023 lt kapasiteli bir tankı güzelce kayıt ve kuşak kullanarak 12 mm camdan yapabilirsin.
http://www.theaquatools.com/building-your-aquarium
Bu adreste akvaryumunu şekillendirmende sana yardımcı olacaktır.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
