ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
lewent20
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
130
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Eylül 2008 23:21
Son Ziyaret:
05 Mart 2022 04:56
Toplam Mesaj:
128 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Levent KARAARSLAN
Doğum Tarihi:
19 Aralık 1977
Yaş:
48
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Levent KARAARSLAN
SON 10 MESAJI
Sonunda Oldu/beta Akvaryumum
[QUOTE=Beta_balik]
Bence bu görüş yanlış. Balığın kuyruğunun hasar görmesi büyük hacimden kaynaklanması bana biraz saçma geliyor. Ayrıca kuyruk erimesi balığa ne kadar zarar veriyor (canı yanması gibi) bilmiyorum ama ilerlemediği sürece balığın böyle gözükmesinin benim açımdan bir sıkıntısı yok. Ve şu anda ilerleme gözlemlemedim. Şu anda ki durumu,[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/241020191630141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/241020191632291.jpg[/IMG]
Haftada bir canlı yem takviyesi yapıyorum. Yeni açtığım konuma balığın diyeti hakkında yorum yaparsanız sevinirim. Orada nasıl beslediğimi bir tablo şeklinde göstermiştim. [/QUOTE]
Tecrübeli arkadaşlar uyarıda bulunmuş ama saçma bulmussunuz,gerekli önlemi almazsaniz bettanız ölecek.
Mikofish isimli ilaçtan temin edip daha küçük bir hacimi olan akvaryum veya betta kabinda tedaviye başlayın,halfmoon gibi bettalarin ölüm sebeplerinden kuyruk erimesi ilk sırada yer alır bilginiz olsun.
[QUOTE=Beta_balik]
Bence bu görüş yanlış. Balığın kuyruğunun hasar görmesi büyük hacimden kaynaklanması bana biraz saçma geliyor. Ayrıca kuyruk erimesi balığa ne kadar zarar veriyor (canı yanması gibi) bilmiyorum ama ilerlemediği sürece balığın böyle gözükmesinin benim açımdan bir sıkıntısı yok. Ve şu anda ilerleme gözlemlemedim. Şu anda ki durumu,[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/241020191630141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/241020191632291.jpg[/IMG]
Haftada bir canlı yem takviyesi yapıyorum. Yeni açtığım konuma balığın diyeti hakkında yorum yaparsanız sevinirim. Orada nasıl beslediğimi bir tablo şeklinde göstermiştim. [/QUOTE]
Tecrübeli arkadaşlar uyarıda bulunmuş ama saçma bulmussunuz,gerekli önlemi almazsaniz bettanız ölecek.
Mikofish isimli ilaçtan temin edip daha küçük bir hacimi olan akvaryum veya betta kabinda tedaviye başlayın,halfmoon gibi bettalarin ölüm sebeplerinden kuyruk erimesi ilk sırada yer alır bilginiz olsun.
Black Venezuela Corydoras
...[EDIT]lewent20,2019-10-24 06:58:41[/EDIT]
...[EDIT]lewent20,2019-10-24 06:58:41[/EDIT]
Reeflowers 6 Lı Gübre Setinden Memnun Musunuz ?
[QUOTE=mka1923]Abilerim selamlar ,
Bugüne kadar deneme yanılma ile geldim . Test vs. ne ararsanız var elimde kontrol için . Diy gübre , sera , reef. hepsini denedim . Az da olsa yosun oluyordu gübre kullanırken . Bir türlü de istediğim gelişimi el edemedim .
Tam 2 aydır bir gram gübre vermedim . Floresanı 4 den iki ye düşürup 1 gro 1 aqua yaptim . Co2 aynen devam . Artık akvaryumdan bitkileri söküp atasım geldi . 10 kök subulata vardı şimdi görüldüğü üzere alan birakmadi bana . Ne kadar doğru bilmiyorum zamanla göreceğim ama gübre ilavesi yapmadan yola devam edeceğim bundan sonra . Ve şu bitki şu ışık , şu kadar co2 , su kadar gübre , yok fosfat şu olacak yok nitrat bu olacak ( en uç noktalar harıc ) hiç birine inanmiyorum artık . 1 aydır su değişimi yapmadım ve böyle fotosentez görmedim akvaryumumda . Her hafta su değisimi yaparken dengeyi bu kadar iyi gitmedi akvaryum . Bence son zamanlarda herseyde olduğu gibi akvaryumlarda hobiden çıkıp ticarete döndüğü için 5 i doğruysa 50 si de yalanla ilerliyor ve birileri mutlu oluyor bu işten . Dürüst olanlarda var ama benim için akvaryum dunyasi artik dogalligini kaybetti . Co2 ve ışık ile bence hersey yapılabilir . Ne teste gerek var ne baska bişeye . Ama ışık ile co2 yi yeteri kadar verebilmek lazim . Bu tamemen benim kendi düşüncem tabi . Her görüşe saygim var . Ama ne zaman detaylara takilmadim o zamandan beridir ne yosun var akvaryumda ne alg ne de gelismeyen bitkiler .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160030531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160031181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160031431.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende Anıl kardeşin bahsettiği duruma katılıyor ve destekliyorum çünkü aynı durumu bende yaşadım ve yaşıyorum.Yani sıfır gübre,sıfır co2,sıfır su değişimi ile yaklaşık 7-8 tür bitkiden muazzam sonuçlar aldım.Fotolardaki gelişim tam tamına 2 aylık gelişimlerdir geneli kolay bitkilerdir ama extreme olarak umbrosumuda gösterebilirim.İlk fotoda 2 adet tasarruf ampulüyle neredeyse 1 kaç yaprak kalan bitkilerim litreye 0.3 watt lık power led armatürümü taktıktan tam 2 ay sonra ikinci fotodaki hale geldi.Anıl kardeşin tankındaki bitkileri küçükseyip leğende bile yetişir bu bitkiler diyen uzman ordinaryus arkadaş çok engin bilgilerini benim tankım içinde yaparsa çok memnun olurum [:kotu:][:kotu:]
Son fotoda bir tık daha zor bitki olabilecek parvulaya geçtim,adaptasyon sürecini çok çabuk atlatıp yeni filizleri çok çabuk verdi fakat dış filtre akıntısını üzerlerine vermemden dolayı bir kısmını kaybettim,durumu fark ettikten gereken değişikliği yapınca yeniden keyfi yerine geldi bitkinin.
Evet ilk baştada dediğim gibi bu tanka hiç gübre girmedi co2 zaten yok ve su değişimi olarakta eksilen suyu tamamlama dışında hiç değişim yapılmadı ben gayet memnunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162301361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162302031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/091020161535131.jpg[/IMG]
[QUOTE=mka1923]Abilerim selamlar ,
Bugüne kadar deneme yanılma ile geldim . Test vs. ne ararsanız var elimde kontrol için . Diy gübre , sera , reef. hepsini denedim . Az da olsa yosun oluyordu gübre kullanırken . Bir türlü de istediğim gelişimi el edemedim .
Tam 2 aydır bir gram gübre vermedim . Floresanı 4 den iki ye düşürup 1 gro 1 aqua yaptim . Co2 aynen devam . Artık akvaryumdan bitkileri söküp atasım geldi . 10 kök subulata vardı şimdi görüldüğü üzere alan birakmadi bana . Ne kadar doğru bilmiyorum zamanla göreceğim ama gübre ilavesi yapmadan yola devam edeceğim bundan sonra . Ve şu bitki şu ışık , şu kadar co2 , su kadar gübre , yok fosfat şu olacak yok nitrat bu olacak ( en uç noktalar harıc ) hiç birine inanmiyorum artık . 1 aydır su değişimi yapmadım ve böyle fotosentez görmedim akvaryumumda . Her hafta su değisimi yaparken dengeyi bu kadar iyi gitmedi akvaryum . Bence son zamanlarda herseyde olduğu gibi akvaryumlarda hobiden çıkıp ticarete döndüğü için 5 i doğruysa 50 si de yalanla ilerliyor ve birileri mutlu oluyor bu işten . Dürüst olanlarda var ama benim için akvaryum dunyasi artik dogalligini kaybetti . Co2 ve ışık ile bence hersey yapılabilir . Ne teste gerek var ne baska bişeye . Ama ışık ile co2 yi yeteri kadar verebilmek lazim . Bu tamemen benim kendi düşüncem tabi . Her görüşe saygim var . Ama ne zaman detaylara takilmadim o zamandan beridir ne yosun var akvaryumda ne alg ne de gelismeyen bitkiler .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160030531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160031181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160031431.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende Anıl kardeşin bahsettiği duruma katılıyor ve destekliyorum çünkü aynı durumu bende yaşadım ve yaşıyorum.Yani sıfır gübre,sıfır co2,sıfır su değişimi ile yaklaşık 7-8 tür bitkiden muazzam sonuçlar aldım.Fotolardaki gelişim tam tamına 2 aylık gelişimlerdir geneli kolay bitkilerdir ama extreme olarak umbrosumuda gösterebilirim.İlk fotoda 2 adet tasarruf ampulüyle neredeyse 1 kaç yaprak kalan bitkilerim litreye 0.3 watt lık power led armatürümü taktıktan tam 2 ay sonra ikinci fotodaki hale geldi.Anıl kardeşin tankındaki bitkileri küçükseyip leğende bile yetişir bu bitkiler diyen uzman ordinaryus arkadaş çok engin bilgilerini benim tankım içinde yaparsa çok memnun olurum [:kotu:][:kotu:]
Son fotoda bir tık daha zor bitki olabilecek parvulaya geçtim,adaptasyon sürecini çok çabuk atlatıp yeni filizleri çok çabuk verdi fakat dış filtre akıntısını üzerlerine vermemden dolayı bir kısmını kaybettim,durumu fark ettikten gereken değişikliği yapınca yeniden keyfi yerine geldi bitkinin.
Evet ilk baştada dediğim gibi bu tanka hiç gübre girmedi co2 zaten yok ve su değişimi olarakta eksilen suyu tamamlama dışında hiç değişim yapılmadı ben gayet memnunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162301361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162302031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/091020161535131.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Uygun fiyatlı UV Mor nerden temin ederiz arkadaşlar? GG de buldum bi tek tanesine 10 tl demiş :( one öyle ya [x(]
Uygun fiyatlı UV Mor nerden temin ederiz arkadaşlar? GG de buldum bi tek tanesine 10 tl demiş :( one öyle ya [x(]
Eheim Jager Kalibrasyon Resimli, Detaylı Anlatımlı
300 watt olanını kullanıyorum onda sıkıntı olmuyor da 2 gün önce 100 watt ligini aldık bi tutturamadik ayarı hepi topu 25 lt lik karantina tankini ısıtacak 28-30 dereceyi bir türlü tutturamiyoruz.28 i tutturduk 30 a cekelim dedik sıcaklık 34 e firlamis :(
Neyse anlatimlar güzel cozeriz sıkıntı olmaz.
300 watt olanını kullanıyorum onda sıkıntı olmuyor da 2 gün önce 100 watt ligini aldık bi tutturamadik ayarı hepi topu 25 lt lik karantina tankini ısıtacak 28-30 dereceyi bir türlü tutturamiyoruz.28 i tutturduk 30 a cekelim dedik sıcaklık 34 e firlamis :(
Neyse anlatimlar güzel cozeriz sıkıntı olmaz.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=sadullahulusoy]Engin bey cevabın için teşekkürler. dediğin gibi ledleri aldım. şimdi sıra geldi yapmaya. aldığım ürünler bunlar:
1 Watt Beyaz 8000K-9000K Edison Powerled x 28 43,29 TL
1 Watt Royal Blue Powerlux 430-450nm x 6 37,11 TL
1 Watt Deep Red 650-670nm Kırmızı Powerlux x 12 63,08 TL
1 Watt UV Led 390-410nm Edison x 4 34,01 TL
1 Watt 10.000 Celvin Beyaz Powerlux x 8 30,92 TL
24-36x1 Watt Driver DJT-BS2436A x 2 34,01 TL
31x3cm Sogutucu 12li Line Pcb İçin x 6 33,00 TL
12li Line Pcb Rgb veya Tek Renk - Tek Renk Pcb x 6 27,83 TL
50 Derece Şeffaf Nude Lens x 60 37,11 TL
bende iki tane 51 x 37 x 45 ölçülerinde akvaryum var. ikisi yan yana ama ben yine de iki armatür yapacam.
bu ürünlerde iki akvaryum için alındı. yani bir akvaryuma
beyaz 8-9k 14 adet, royal blue 3 adet, deep red 6 adet, uv 2 adet, ek olarakta beyaz 10k 4 adet
toplam 29 led
bunlar için 1 adet 36x1w driver, 3 sıra yapacağım için 31x3cm soğutucu 3 adet, 31cm uzunluğunda pcb şerit, bide bunlar için 50 derece lens.
UMARIM BURAYA KADAR DOĞRU GİTTİM.
şimdi bu ledlerin renk skalası nasıl olacak. deep ler nereye, maviler nasıl dizilecek.
not: bide bu renk sayısını bu siteden aldım
http://orbis.bangoonline.com/leddriver/calculater.xhtml;jsessionid=KOqCy58bqw4eAs5SkNoiBK06vUQtwpEDIAXFoPtr.cyroonf?dswid=-4359
O arkadaş banada o komik fiyatlara parvula ayarlasa iyi olmaz mı :)
2 hafta önce bitkili bi akvaryum kurdum. dibine lav kırığı üstüne hagen siyah toprak koydum.
derken parvula denen çimi serpiştirdim. bir de çama benzeyen dallardan 5 tane diktim. bir de kırmızı yapraklı acayip güzel bir bitki ekledim.
içine 3 tane taş ta koydum. co2 yi kendim yaptım maya karbonat yoluyla. yavrulamak üzere olan bir tane moli var içinde. geziniyor işte tek başına.
dün bir baktım camda 2 tane bit kadar salyangoz.
mümkünmü böyle birşey. ben salyangoz falan atmadım içine. nerden çıktı bunlar acaba[/QUOTE]
Mustafa bey daha iyi yorumlayacaktır ama sanki bu led kombinasyonunda mavi ışık patlaması olacak gibi,beyazlarınız 8-9 bin kelvin ve 10 bin kelvinden oluşmakta birde yanlarına royal blue lar eklenecek.Bence beyazlarınız zaten bitkilerin mavi ışık ihtiyacını karşılayacak seviyede çünkü kelvin değerleri yüksek!!!
Salyangozlar için endişe edilecek bir duruma gerek yok akvaryumlarımızın şirin ve gizli kahramanları onlar(tankınız oturup high seviyeye ulaşınca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınızdır) :)
[QUOTE=sadullahulusoy]Engin bey cevabın için teşekkürler. dediğin gibi ledleri aldım. şimdi sıra geldi yapmaya. aldığım ürünler bunlar:
1 Watt Beyaz 8000K-9000K Edison Powerled x 28 43,29 TL
1 Watt Royal Blue Powerlux 430-450nm x 6 37,11 TL
1 Watt Deep Red 650-670nm Kırmızı Powerlux x 12 63,08 TL
1 Watt UV Led 390-410nm Edison x 4 34,01 TL
1 Watt 10.000 Celvin Beyaz Powerlux x 8 30,92 TL
24-36x1 Watt Driver DJT-BS2436A x 2 34,01 TL
31x3cm Sogutucu 12li Line Pcb İçin x 6 33,00 TL
12li Line Pcb Rgb veya Tek Renk - Tek Renk Pcb x 6 27,83 TL
50 Derece Şeffaf Nude Lens x 60 37,11 TL
bende iki tane 51 x 37 x 45 ölçülerinde akvaryum var. ikisi yan yana ama ben yine de iki armatür yapacam.
bu ürünlerde iki akvaryum için alındı. yani bir akvaryuma
beyaz 8-9k 14 adet, royal blue 3 adet, deep red 6 adet, uv 2 adet, ek olarakta beyaz 10k 4 adet
toplam 29 led
bunlar için 1 adet 36x1w driver, 3 sıra yapacağım için 31x3cm soğutucu 3 adet, 31cm uzunluğunda pcb şerit, bide bunlar için 50 derece lens.
UMARIM BURAYA KADAR DOĞRU GİTTİM.
şimdi bu ledlerin renk skalası nasıl olacak. deep ler nereye, maviler nasıl dizilecek.
not: bide bu renk sayısını bu siteden aldım
http://orbis.bangoonline.com/leddriver/calculater.xhtml;jsessionid=KOqCy58bqw4eAs5SkNoiBK06vUQtwpEDIAXFoPtr.cyroonf?dswid=-4359
O arkadaş banada o komik fiyatlara parvula ayarlasa iyi olmaz mı :)
2 hafta önce bitkili bi akvaryum kurdum. dibine lav kırığı üstüne hagen siyah toprak koydum.
derken parvula denen çimi serpiştirdim. bir de çama benzeyen dallardan 5 tane diktim. bir de kırmızı yapraklı acayip güzel bir bitki ekledim.
içine 3 tane taş ta koydum. co2 yi kendim yaptım maya karbonat yoluyla. yavrulamak üzere olan bir tane moli var içinde. geziniyor işte tek başına.
dün bir baktım camda 2 tane bit kadar salyangoz.
mümkünmü böyle birşey. ben salyangoz falan atmadım içine. nerden çıktı bunlar acaba[/QUOTE]
Mustafa bey daha iyi yorumlayacaktır ama sanki bu led kombinasyonunda mavi ışık patlaması olacak gibi,beyazlarınız 8-9 bin kelvin ve 10 bin kelvinden oluşmakta birde yanlarına royal blue lar eklenecek.Bence beyazlarınız zaten bitkilerin mavi ışık ihtiyacını karşılayacak seviyede çünkü kelvin değerleri yüksek!!!
Salyangozlar için endişe edilecek bir duruma gerek yok akvaryumlarımızın şirin ve gizli kahramanları onlar(tankınız oturup high seviyeye ulaşınca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınızdır) :)
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=enginm2000]
bana pahalı geldi, 100 tanesi 18,90$ yapıyor, ebayde çok daha uygun, ama maalesef kapalı, hatta aynı satıcının ebay'deki ürünü ile alix deki aynı ürün de farklı fiyat var, satıcıya sorduğumda ebay'ın promosyonu dedi.[/QUOTE]
https://tr.aliexpress.com/item/50pcs-1W-3W-High-Power-white-warm-white-red-green-Blue-Royal-blue-660nm-LED-with/32708134061.html?spm=2114.010208.0.0.OTTpRg
Yok hocam aynı satıcının bu ilanında 50 şer adetli satıyor,beyazları buradan diğer renkleri ilk verdiğim linkten 10 arlı alırsanız hesaplı oluyor [:iyi:]
[QUOTE=enginm2000]
bana pahalı geldi, 100 tanesi 18,90$ yapıyor, ebayde çok daha uygun, ama maalesef kapalı, hatta aynı satıcının ebay'deki ürünü ile alix deki aynı ürün de farklı fiyat var, satıcıya sorduğumda ebay'ın promosyonu dedi.[/QUOTE]
https://tr.aliexpress.com/item/50pcs-1W-3W-High-Power-white-warm-white-red-green-Blue-Royal-blue-660nm-LED-with/32708134061.html?spm=2114.010208.0.0.OTTpRg
Yok hocam aynı satıcının bu ilanında 50 şer adetli satıyor,beyazları buradan diğer renkleri ilk verdiğim linkten 10 arlı alırsanız hesaplı oluyor [:iyi:]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=cafermutlu]
Memnun kaldiniz mi.Kac günde geldi [/QUOTE]
Benim asıl aldıklarım ebay dendi paypal kapandığı için şuan oradan alım yapılamıyor.Aliexpress ten yeni sipariş geçtim max.1 ayda geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162301361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162302031.jpg[/IMG]
Usteki foto ledleri ilk taktigim günkü tankin hali alttaki ise tam 2 ay sonra çektiğim foto,yani özetle şimdiye kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
Çinde ki fiyatlara göre ledlerin adet fiyati 0,30 kuruslara geliyor Türkiyede ise 2.5-3 tl leri buluyor.Kucuk bir tank yapıp led sayısını az kullanacaksınız Çinden almaya gerek yok ama büyük bi tank için yapacaksanız degerlendirilebilir...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/091020161535131.jpg[/IMG]
Bunlarda 3 haftalik Parvula larım,ilk budalamari yapıldı,adaptasyon sürecini atlattilar çok hızlı yayılmaya başladılar...[EDIT]lewent20,2016-10-09 15:36:46[/EDIT]
[QUOTE=cafermutlu]
Memnun kaldiniz mi.Kac günde geldi [/QUOTE]
Benim asıl aldıklarım ebay dendi paypal kapandığı için şuan oradan alım yapılamıyor.Aliexpress ten yeni sipariş geçtim max.1 ayda geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162301361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162302031.jpg[/IMG]
Usteki foto ledleri ilk taktigim günkü tankin hali alttaki ise tam 2 ay sonra çektiğim foto,yani özetle şimdiye kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
Çinde ki fiyatlara göre ledlerin adet fiyati 0,30 kuruslara geliyor Türkiyede ise 2.5-3 tl leri buluyor.Kucuk bir tank yapıp led sayısını az kullanacaksınız Çinden almaya gerek yok ama büyük bi tank için yapacaksanız degerlendirilebilir...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/091020161535131.jpg[/IMG]
Bunlarda 3 haftalik Parvula larım,ilk budalamari yapıldı,adaptasyon sürecini atlattilar çok hızlı yayılmaya başladılar...[EDIT]lewent20,2016-10-09 15:36:46[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/Hot-10pcs-1W-3W-High-Power-red-green-Blue-Royal-blue-LED-with-20mm-star-pcb/32708828694.html?scm=1007.13339.33317.0&pvid=f2515952-28c3-4546-a4c9-62612c74c142&tpp=1[/URL]
Arkadaşlar Çinden uygun fiyatlı Power Led almak isteyenler için link
[EDIT]lewent20,2016-10-09 00:10:52[/EDIT]
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/Hot-10pcs-1W-3W-High-Power-red-green-Blue-Royal-blue-LED-with-20mm-star-pcb/32708828694.html?scm=1007.13339.33317.0&pvid=f2515952-28c3-4546-a4c9-62612c74c142&tpp=1[/URL]
Arkadaşlar Çinden uygun fiyatlı Power Led almak isteyenler için link
[EDIT]lewent20,2016-10-09 00:10:52[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=YoKuSa][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/105960/230920162323251.jpg[/IMG]
Yeminle hobiden soğudum ama mücadeleye devam...[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/250920162321531.jpg[/IMG]
Bu ürünü bi araştırın ben nitratı yok etmek için kullanmıştım ama asıl görevi siyano yok edici diye geçiyor [EDIT]lewent20,2016-09-25 23:24:25[/EDIT]
[QUOTE=YoKuSa][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/105960/230920162323251.jpg[/IMG]
Yeminle hobiden soğudum ama mücadeleye devam...[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/250920162321531.jpg[/IMG]
Bu ürünü bi araştırın ben nitratı yok etmek için kullanmıştım ama asıl görevi siyano yok edici diye geçiyor [EDIT]lewent20,2016-09-25 23:24:25[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
