ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
lewent20
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
130
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Eylül 2008 23:21
Son Ziyaret:
05 Mart 2022 04:56
Toplam Mesaj:
128 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Levent KARAARSLAN
Doğum Tarihi:
19 Aralık 1977
Yaş:
48
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Levent KARAARSLAN
SON 10 MESAJI
Sonunda Oldu/beta Akvaryumum
[QUOTE=Beta_balik]
Bence bu görüş yanlış. Balığın kuyruğunun hasar görmesi büyük hacimden kaynaklanması bana biraz saçma geliyor. Ayrıca kuyruk erimesi balığa ne kadar zarar veriyor (canı yanması gibi) bilmiyorum ama ilerlemediği sürece balığın böyle gözükmesinin benim açımdan bir sıkıntısı yok. Ve şu anda ilerleme gözlemlemedim. Şu anda ki durumu,[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/241020191630141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/241020191632291.jpg[/IMG]
Haftada bir canlı yem takviyesi yapıyorum. Yeni açtığım konuma balığın diyeti hakkında yorum yaparsanız sevinirim. Orada nasıl beslediğimi bir tablo şeklinde göstermiştim. [/QUOTE]
Tecrübeli arkadaşlar uyarıda bulunmuş ama saçma bulmussunuz,gerekli önlemi almazsaniz bettanız ölecek.
Mikofish isimli ilaçtan temin edip daha küçük bir hacimi olan akvaryum veya betta kabinda tedaviye başlayın,halfmoon gibi bettalarin ölüm sebeplerinden kuyruk erimesi ilk sırada yer alır bilginiz olsun.
[QUOTE=Beta_balik]
Bence bu görüş yanlış. Balığın kuyruğunun hasar görmesi büyük hacimden kaynaklanması bana biraz saçma geliyor. Ayrıca kuyruk erimesi balığa ne kadar zarar veriyor (canı yanması gibi) bilmiyorum ama ilerlemediği sürece balığın böyle gözükmesinin benim açımdan bir sıkıntısı yok. Ve şu anda ilerleme gözlemlemedim. Şu anda ki durumu,[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/241020191630141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/241020191632291.jpg[/IMG]
Haftada bir canlı yem takviyesi yapıyorum. Yeni açtığım konuma balığın diyeti hakkında yorum yaparsanız sevinirim. Orada nasıl beslediğimi bir tablo şeklinde göstermiştim. [/QUOTE]
Tecrübeli arkadaşlar uyarıda bulunmuş ama saçma bulmussunuz,gerekli önlemi almazsaniz bettanız ölecek.
Mikofish isimli ilaçtan temin edip daha küçük bir hacimi olan akvaryum veya betta kabinda tedaviye başlayın,halfmoon gibi bettalarin ölüm sebeplerinden kuyruk erimesi ilk sırada yer alır bilginiz olsun.
Black Venezuela Corydoras
...[EDIT]lewent20,2019-10-24 06:58:41[/EDIT]
...[EDIT]lewent20,2019-10-24 06:58:41[/EDIT]
Reeflowers 6 Lı Gübre Setinden Memnun Musunuz ?
[QUOTE=mka1923]Abilerim selamlar ,
Bugüne kadar deneme yanılma ile geldim . Test vs. ne ararsanız var elimde kontrol için . Diy gübre , sera , reef. hepsini denedim . Az da olsa yosun oluyordu gübre kullanırken . Bir türlü de istediğim gelişimi el edemedim .
Tam 2 aydır bir gram gübre vermedim . Floresanı 4 den iki ye düşürup 1 gro 1 aqua yaptim . Co2 aynen devam . Artık akvaryumdan bitkileri söküp atasım geldi . 10 kök subulata vardı şimdi görüldüğü üzere alan birakmadi bana . Ne kadar doğru bilmiyorum zamanla göreceğim ama gübre ilavesi yapmadan yola devam edeceğim bundan sonra . Ve şu bitki şu ışık , şu kadar co2 , su kadar gübre , yok fosfat şu olacak yok nitrat bu olacak ( en uç noktalar harıc ) hiç birine inanmiyorum artık . 1 aydır su değişimi yapmadım ve böyle fotosentez görmedim akvaryumumda . Her hafta su değisimi yaparken dengeyi bu kadar iyi gitmedi akvaryum . Bence son zamanlarda herseyde olduğu gibi akvaryumlarda hobiden çıkıp ticarete döndüğü için 5 i doğruysa 50 si de yalanla ilerliyor ve birileri mutlu oluyor bu işten . Dürüst olanlarda var ama benim için akvaryum dunyasi artik dogalligini kaybetti . Co2 ve ışık ile bence hersey yapılabilir . Ne teste gerek var ne baska bişeye . Ama ışık ile co2 yi yeteri kadar verebilmek lazim . Bu tamemen benim kendi düşüncem tabi . Her görüşe saygim var . Ama ne zaman detaylara takilmadim o zamandan beridir ne yosun var akvaryumda ne alg ne de gelismeyen bitkiler .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160030531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160031181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160031431.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende Anıl kardeşin bahsettiği duruma katılıyor ve destekliyorum çünkü aynı durumu bende yaşadım ve yaşıyorum.Yani sıfır gübre,sıfır co2,sıfır su değişimi ile yaklaşık 7-8 tür bitkiden muazzam sonuçlar aldım.Fotolardaki gelişim tam tamına 2 aylık gelişimlerdir geneli kolay bitkilerdir ama extreme olarak umbrosumuda gösterebilirim.İlk fotoda 2 adet tasarruf ampulüyle neredeyse 1 kaç yaprak kalan bitkilerim litreye 0.3 watt lık power led armatürümü taktıktan tam 2 ay sonra ikinci fotodaki hale geldi.Anıl kardeşin tankındaki bitkileri küçükseyip leğende bile yetişir bu bitkiler diyen uzman ordinaryus arkadaş çok engin bilgilerini benim tankım içinde yaparsa çok memnun olurum [:kotu:][:kotu:]
Son fotoda bir tık daha zor bitki olabilecek parvulaya geçtim,adaptasyon sürecini çok çabuk atlatıp yeni filizleri çok çabuk verdi fakat dış filtre akıntısını üzerlerine vermemden dolayı bir kısmını kaybettim,durumu fark ettikten gereken değişikliği yapınca yeniden keyfi yerine geldi bitkinin.
Evet ilk baştada dediğim gibi bu tanka hiç gübre girmedi co2 zaten yok ve su değişimi olarakta eksilen suyu tamamlama dışında hiç değişim yapılmadı ben gayet memnunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162301361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162302031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/091020161535131.jpg[/IMG]
[QUOTE=mka1923]Abilerim selamlar ,
Bugüne kadar deneme yanılma ile geldim . Test vs. ne ararsanız var elimde kontrol için . Diy gübre , sera , reef. hepsini denedim . Az da olsa yosun oluyordu gübre kullanırken . Bir türlü de istediğim gelişimi el edemedim .
Tam 2 aydır bir gram gübre vermedim . Floresanı 4 den iki ye düşürup 1 gro 1 aqua yaptim . Co2 aynen devam . Artık akvaryumdan bitkileri söküp atasım geldi . 10 kök subulata vardı şimdi görüldüğü üzere alan birakmadi bana . Ne kadar doğru bilmiyorum zamanla göreceğim ama gübre ilavesi yapmadan yola devam edeceğim bundan sonra . Ve şu bitki şu ışık , şu kadar co2 , su kadar gübre , yok fosfat şu olacak yok nitrat bu olacak ( en uç noktalar harıc ) hiç birine inanmiyorum artık . 1 aydır su değişimi yapmadım ve böyle fotosentez görmedim akvaryumumda . Her hafta su değisimi yaparken dengeyi bu kadar iyi gitmedi akvaryum . Bence son zamanlarda herseyde olduğu gibi akvaryumlarda hobiden çıkıp ticarete döndüğü için 5 i doğruysa 50 si de yalanla ilerliyor ve birileri mutlu oluyor bu işten . Dürüst olanlarda var ama benim için akvaryum dunyasi artik dogalligini kaybetti . Co2 ve ışık ile bence hersey yapılabilir . Ne teste gerek var ne baska bişeye . Ama ışık ile co2 yi yeteri kadar verebilmek lazim . Bu tamemen benim kendi düşüncem tabi . Her görüşe saygim var . Ama ne zaman detaylara takilmadim o zamandan beridir ne yosun var akvaryumda ne alg ne de gelismeyen bitkiler .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160030531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160031181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/111020160031431.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende Anıl kardeşin bahsettiği duruma katılıyor ve destekliyorum çünkü aynı durumu bende yaşadım ve yaşıyorum.Yani sıfır gübre,sıfır co2,sıfır su değişimi ile yaklaşık 7-8 tür bitkiden muazzam sonuçlar aldım.Fotolardaki gelişim tam tamına 2 aylık gelişimlerdir geneli kolay bitkilerdir ama extreme olarak umbrosumuda gösterebilirim.İlk fotoda 2 adet tasarruf ampulüyle neredeyse 1 kaç yaprak kalan bitkilerim litreye 0.3 watt lık power led armatürümü taktıktan tam 2 ay sonra ikinci fotodaki hale geldi.Anıl kardeşin tankındaki bitkileri küçükseyip leğende bile yetişir bu bitkiler diyen uzman ordinaryus arkadaş çok engin bilgilerini benim tankım içinde yaparsa çok memnun olurum [:kotu:][:kotu:]
Son fotoda bir tık daha zor bitki olabilecek parvulaya geçtim,adaptasyon sürecini çok çabuk atlatıp yeni filizleri çok çabuk verdi fakat dış filtre akıntısını üzerlerine vermemden dolayı bir kısmını kaybettim,durumu fark ettikten gereken değişikliği yapınca yeniden keyfi yerine geldi bitkinin.
Evet ilk baştada dediğim gibi bu tanka hiç gübre girmedi co2 zaten yok ve su değişimi olarakta eksilen suyu tamamlama dışında hiç değişim yapılmadı ben gayet memnunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162301361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162302031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/091020161535131.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Uygun fiyatlı UV Mor nerden temin ederiz arkadaşlar? GG de buldum bi tek tanesine 10 tl demiş :( one öyle ya [x(]
Uygun fiyatlı UV Mor nerden temin ederiz arkadaşlar? GG de buldum bi tek tanesine 10 tl demiş :( one öyle ya [x(]
Eheim Jager Kalibrasyon Resimli, Detaylı Anlatımlı
300 watt olanını kullanıyorum onda sıkıntı olmuyor da 2 gün önce 100 watt ligini aldık bi tutturamadik ayarı hepi topu 25 lt lik karantina tankini ısıtacak 28-30 dereceyi bir türlü tutturamiyoruz.28 i tutturduk 30 a cekelim dedik sıcaklık 34 e firlamis :(
Neyse anlatimlar güzel cozeriz sıkıntı olmaz.
300 watt olanını kullanıyorum onda sıkıntı olmuyor da 2 gün önce 100 watt ligini aldık bi tutturamadik ayarı hepi topu 25 lt lik karantina tankini ısıtacak 28-30 dereceyi bir türlü tutturamiyoruz.28 i tutturduk 30 a cekelim dedik sıcaklık 34 e firlamis :(
Neyse anlatimlar güzel cozeriz sıkıntı olmaz.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=sadullahulusoy]Engin bey cevabın için teşekkürler. dediğin gibi ledleri aldım. şimdi sıra geldi yapmaya. aldığım ürünler bunlar:
1 Watt Beyaz 8000K-9000K Edison Powerled x 28 43,29 TL
1 Watt Royal Blue Powerlux 430-450nm x 6 37,11 TL
1 Watt Deep Red 650-670nm Kırmızı Powerlux x 12 63,08 TL
1 Watt UV Led 390-410nm Edison x 4 34,01 TL
1 Watt 10.000 Celvin Beyaz Powerlux x 8 30,92 TL
24-36x1 Watt Driver DJT-BS2436A x 2 34,01 TL
31x3cm Sogutucu 12li Line Pcb İçin x 6 33,00 TL
12li Line Pcb Rgb veya Tek Renk - Tek Renk Pcb x 6 27,83 TL
50 Derece Şeffaf Nude Lens x 60 37,11 TL
bende iki tane 51 x 37 x 45 ölçülerinde akvaryum var. ikisi yan yana ama ben yine de iki armatür yapacam.
bu ürünlerde iki akvaryum için alındı. yani bir akvaryuma
beyaz 8-9k 14 adet, royal blue 3 adet, deep red 6 adet, uv 2 adet, ek olarakta beyaz 10k 4 adet
toplam 29 led
bunlar için 1 adet 36x1w driver, 3 sıra yapacağım için 31x3cm soğutucu 3 adet, 31cm uzunluğunda pcb şerit, bide bunlar için 50 derece lens.
UMARIM BURAYA KADAR DOĞRU GİTTİM.
şimdi bu ledlerin renk skalası nasıl olacak. deep ler nereye, maviler nasıl dizilecek.
not: bide bu renk sayısını bu siteden aldım
http://orbis.bangoonline.com/leddriver/calculater.xhtml;jsessionid=KOqCy58bqw4eAs5SkNoiBK06vUQtwpEDIAXFoPtr.cyroonf?dswid=-4359
O arkadaş banada o komik fiyatlara parvula ayarlasa iyi olmaz mı :)
2 hafta önce bitkili bi akvaryum kurdum. dibine lav kırığı üstüne hagen siyah toprak koydum.
derken parvula denen çimi serpiştirdim. bir de çama benzeyen dallardan 5 tane diktim. bir de kırmızı yapraklı acayip güzel bir bitki ekledim.
içine 3 tane taş ta koydum. co2 yi kendim yaptım maya karbonat yoluyla. yavrulamak üzere olan bir tane moli var içinde. geziniyor işte tek başına.
dün bir baktım camda 2 tane bit kadar salyangoz.
mümkünmü böyle birşey. ben salyangoz falan atmadım içine. nerden çıktı bunlar acaba[/QUOTE]
Mustafa bey daha iyi yorumlayacaktır ama sanki bu led kombinasyonunda mavi ışık patlaması olacak gibi,beyazlarınız 8-9 bin kelvin ve 10 bin kelvinden oluşmakta birde yanlarına royal blue lar eklenecek.Bence beyazlarınız zaten bitkilerin mavi ışık ihtiyacını karşılayacak seviyede çünkü kelvin değerleri yüksek!!!
Salyangozlar için endişe edilecek bir duruma gerek yok akvaryumlarımızın şirin ve gizli kahramanları onlar(tankınız oturup high seviyeye ulaşınca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınızdır) :)
[QUOTE=sadullahulusoy]Engin bey cevabın için teşekkürler. dediğin gibi ledleri aldım. şimdi sıra geldi yapmaya. aldığım ürünler bunlar:
1 Watt Beyaz 8000K-9000K Edison Powerled x 28 43,29 TL
1 Watt Royal Blue Powerlux 430-450nm x 6 37,11 TL
1 Watt Deep Red 650-670nm Kırmızı Powerlux x 12 63,08 TL
1 Watt UV Led 390-410nm Edison x 4 34,01 TL
1 Watt 10.000 Celvin Beyaz Powerlux x 8 30,92 TL
24-36x1 Watt Driver DJT-BS2436A x 2 34,01 TL
31x3cm Sogutucu 12li Line Pcb İçin x 6 33,00 TL
12li Line Pcb Rgb veya Tek Renk - Tek Renk Pcb x 6 27,83 TL
50 Derece Şeffaf Nude Lens x 60 37,11 TL
bende iki tane 51 x 37 x 45 ölçülerinde akvaryum var. ikisi yan yana ama ben yine de iki armatür yapacam.
bu ürünlerde iki akvaryum için alındı. yani bir akvaryuma
beyaz 8-9k 14 adet, royal blue 3 adet, deep red 6 adet, uv 2 adet, ek olarakta beyaz 10k 4 adet
toplam 29 led
bunlar için 1 adet 36x1w driver, 3 sıra yapacağım için 31x3cm soğutucu 3 adet, 31cm uzunluğunda pcb şerit, bide bunlar için 50 derece lens.
UMARIM BURAYA KADAR DOĞRU GİTTİM.
şimdi bu ledlerin renk skalası nasıl olacak. deep ler nereye, maviler nasıl dizilecek.
not: bide bu renk sayısını bu siteden aldım
http://orbis.bangoonline.com/leddriver/calculater.xhtml;jsessionid=KOqCy58bqw4eAs5SkNoiBK06vUQtwpEDIAXFoPtr.cyroonf?dswid=-4359
O arkadaş banada o komik fiyatlara parvula ayarlasa iyi olmaz mı :)
2 hafta önce bitkili bi akvaryum kurdum. dibine lav kırığı üstüne hagen siyah toprak koydum.
derken parvula denen çimi serpiştirdim. bir de çama benzeyen dallardan 5 tane diktim. bir de kırmızı yapraklı acayip güzel bir bitki ekledim.
içine 3 tane taş ta koydum. co2 yi kendim yaptım maya karbonat yoluyla. yavrulamak üzere olan bir tane moli var içinde. geziniyor işte tek başına.
dün bir baktım camda 2 tane bit kadar salyangoz.
mümkünmü böyle birşey. ben salyangoz falan atmadım içine. nerden çıktı bunlar acaba[/QUOTE]
Mustafa bey daha iyi yorumlayacaktır ama sanki bu led kombinasyonunda mavi ışık patlaması olacak gibi,beyazlarınız 8-9 bin kelvin ve 10 bin kelvinden oluşmakta birde yanlarına royal blue lar eklenecek.Bence beyazlarınız zaten bitkilerin mavi ışık ihtiyacını karşılayacak seviyede çünkü kelvin değerleri yüksek!!!
Salyangozlar için endişe edilecek bir duruma gerek yok akvaryumlarımızın şirin ve gizli kahramanları onlar(tankınız oturup high seviyeye ulaşınca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınızdır) :)
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=enginm2000]
bana pahalı geldi, 100 tanesi 18,90$ yapıyor, ebayde çok daha uygun, ama maalesef kapalı, hatta aynı satıcının ebay'deki ürünü ile alix deki aynı ürün de farklı fiyat var, satıcıya sorduğumda ebay'ın promosyonu dedi.[/QUOTE]
https://tr.aliexpress.com/item/50pcs-1W-3W-High-Power-white-warm-white-red-green-Blue-Royal-blue-660nm-LED-with/32708134061.html?spm=2114.010208.0.0.OTTpRg
Yok hocam aynı satıcının bu ilanında 50 şer adetli satıyor,beyazları buradan diğer renkleri ilk verdiğim linkten 10 arlı alırsanız hesaplı oluyor [:iyi:]
[QUOTE=enginm2000]
bana pahalı geldi, 100 tanesi 18,90$ yapıyor, ebayde çok daha uygun, ama maalesef kapalı, hatta aynı satıcının ebay'deki ürünü ile alix deki aynı ürün de farklı fiyat var, satıcıya sorduğumda ebay'ın promosyonu dedi.[/QUOTE]
https://tr.aliexpress.com/item/50pcs-1W-3W-High-Power-white-warm-white-red-green-Blue-Royal-blue-660nm-LED-with/32708134061.html?spm=2114.010208.0.0.OTTpRg
Yok hocam aynı satıcının bu ilanında 50 şer adetli satıyor,beyazları buradan diğer renkleri ilk verdiğim linkten 10 arlı alırsanız hesaplı oluyor [:iyi:]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=cafermutlu]
Memnun kaldiniz mi.Kac günde geldi [/QUOTE]
Benim asıl aldıklarım ebay dendi paypal kapandığı için şuan oradan alım yapılamıyor.Aliexpress ten yeni sipariş geçtim max.1 ayda geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162301361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162302031.jpg[/IMG]
Usteki foto ledleri ilk taktigim günkü tankin hali alttaki ise tam 2 ay sonra çektiğim foto,yani özetle şimdiye kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
Çinde ki fiyatlara göre ledlerin adet fiyati 0,30 kuruslara geliyor Türkiyede ise 2.5-3 tl leri buluyor.Kucuk bir tank yapıp led sayısını az kullanacaksınız Çinden almaya gerek yok ama büyük bi tank için yapacaksanız degerlendirilebilir...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/091020161535131.jpg[/IMG]
Bunlarda 3 haftalik Parvula larım,ilk budalamari yapıldı,adaptasyon sürecini atlattilar çok hızlı yayılmaya başladılar...[EDIT]lewent20,2016-10-09 15:36:46[/EDIT]
[QUOTE=cafermutlu]
Memnun kaldiniz mi.Kac günde geldi [/QUOTE]
Benim asıl aldıklarım ebay dendi paypal kapandığı için şuan oradan alım yapılamıyor.Aliexpress ten yeni sipariş geçtim max.1 ayda geliyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162301361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/020920162302031.jpg[/IMG]
Usteki foto ledleri ilk taktigim günkü tankin hali alttaki ise tam 2 ay sonra çektiğim foto,yani özetle şimdiye kadar herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
Çinde ki fiyatlara göre ledlerin adet fiyati 0,30 kuruslara geliyor Türkiyede ise 2.5-3 tl leri buluyor.Kucuk bir tank yapıp led sayısını az kullanacaksınız Çinden almaya gerek yok ama büyük bi tank için yapacaksanız degerlendirilebilir...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/091020161535131.jpg[/IMG]
Bunlarda 3 haftalik Parvula larım,ilk budalamari yapıldı,adaptasyon sürecini atlattilar çok hızlı yayılmaya başladılar...[EDIT]lewent20,2016-10-09 15:36:46[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/Hot-10pcs-1W-3W-High-Power-red-green-Blue-Royal-blue-LED-with-20mm-star-pcb/32708828694.html?scm=1007.13339.33317.0&pvid=f2515952-28c3-4546-a4c9-62612c74c142&tpp=1[/URL]
Arkadaşlar Çinden uygun fiyatlı Power Led almak isteyenler için link
[EDIT]lewent20,2016-10-09 00:10:52[/EDIT]
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/Hot-10pcs-1W-3W-High-Power-red-green-Blue-Royal-blue-LED-with-20mm-star-pcb/32708828694.html?scm=1007.13339.33317.0&pvid=f2515952-28c3-4546-a4c9-62612c74c142&tpp=1[/URL]
Arkadaşlar Çinden uygun fiyatlı Power Led almak isteyenler için link
[EDIT]lewent20,2016-10-09 00:10:52[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=YoKuSa][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/105960/230920162323251.jpg[/IMG]
Yeminle hobiden soğudum ama mücadeleye devam...[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/250920162321531.jpg[/IMG]
Bu ürünü bi araştırın ben nitratı yok etmek için kullanmıştım ama asıl görevi siyano yok edici diye geçiyor [EDIT]lewent20,2016-09-25 23:24:25[/EDIT]
[QUOTE=YoKuSa][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/105960/230920162323251.jpg[/IMG]
Yeminle hobiden soğudum ama mücadeleye devam...[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57834/250920162321531.jpg[/IMG]
Bu ürünü bi araştırın ben nitratı yok etmek için kullanmıştım ama asıl görevi siyano yok edici diye geçiyor [EDIT]lewent20,2016-09-25 23:24:25[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
