ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rahmiant
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Eylül 2008 10:20
Son Ziyaret:
01 Nisan 2013 16:53
Toplam Mesaj:
124 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Rahmi KURNAZ
Doğum Tarihi:
20 Eylül 1983
Yaş:
42
İl:
Antalya
Meslek:
Bilgisayar Yazılım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
]
Rahmi KURNAZ 205 LT Mpanga + Sarı Prenses + Snow Prenses
SON 10 MESAJI
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
Arkadaşlar yorum yazan ve fikir veren herkese çok teşekkürler....
[QUOTE=amatorbalikci]Arkadaşlar bu işlemci fanlarının tam olarak soğutabilmesi için aliminyum veya bakır gibi yardımcı elemanlara ihtiyacı vardır.Aksi taktirde sıcaklık fazla değişmeyecektir. Sıcaklık değerlerinin 40-42 derece olduğu bir yerde havayı o fanlarla suya verdiğimizde sıcaklık 35 dereceden aşağıya inmez. Cam yüzeylerin sıcaklık alma yüzeyleri çok fazla o yüzden su fazla soğumayacaktır. Sıcaklığı sabit tutabilmek için levhaların akvaryumun arka camına sabitleyip fanlarla bu levhaları soğutursak suyun sıcaklığı daha da düşük olacaktır kanaitindeyim. örnek olarak acizane bir resim cizdim umarım açıklayıcı olmuştur.

Öncelikle aliminyum veya bakır levha konusunda size katıldığımı belirtmek isterim... Antalya'da hava sıcaklığı 40-42 derecelerde. Akvaryumun içindeki suyun sıcaklığı 40 ları bulsa bence balıklar hemen ölür. Geçen sene temmuz ayında suyun sıcaklığı en fazla 34-35 dereceye kadar cıktı. Ben fan uygulamasını kullanmaya başladığımda suyun sıcaklığı 32 derece idi. Fanlar 3-4 saat çalıştı suyun sıcaklığı 30 dereceye düştü. Ertesi gün akaşm baktığımda ise 27 derece olmuştu ki, benim planladığım dereceye düşmüştü zaten...
Arkadaşlar yorum yazan ve fikir veren herkese çok teşekkürler....
Şunu belirteyim ki; bence sistem güzel bir şekilde çalışıyor....
Fan Takılı olan tankımdaki sıcaklık 27 derece de sabitlenmiş durumda.... Evet buharlaşma biraz fazlalaştı. Buharlaşan suyu tekrar takviye ederek çözüyorum sorunu...
Evimdeki diğer akvaryumumun sıcaklığı 32 derece... İşe yarayıp yaramadığını da buradan tespit ettim. Akvaryumlar ikiside aynı odada...
Bu yüzden benim işime yarıyor şu anda... :)
Herkesede tavsiye ederim....
[QUOTE=amatorbalikci]Arkadaşlar bu işlemci fanlarının tam olarak soğutabilmesi için aliminyum veya bakır gibi yardımcı elemanlara ihtiyacı vardır.Aksi taktirde sıcaklık fazla değişmeyecektir. Sıcaklık değerlerinin 40-42 derece olduğu bir yerde havayı o fanlarla suya verdiğimizde sıcaklık 35 dereceden aşağıya inmez. Cam yüzeylerin sıcaklık alma yüzeyleri çok fazla o yüzden su fazla soğumayacaktır. Sıcaklığı sabit tutabilmek için levhaların akvaryumun arka camına sabitleyip fanlarla bu levhaları soğutursak suyun sıcaklığı daha da düşük olacaktır kanaitindeyim. örnek olarak acizane bir resim cizdim umarım açıklayıcı olmuştur.

Öncelikle aliminyum veya bakır levha konusunda size katıldığımı belirtmek isterim... Antalya'da hava sıcaklığı 40-42 derecelerde. Akvaryumun içindeki suyun sıcaklığı 40 ları bulsa bence balıklar hemen ölür. Geçen sene temmuz ayında suyun sıcaklığı en fazla 34-35 dereceye kadar cıktı. Ben fan uygulamasını kullanmaya başladığımda suyun sıcaklığı 32 derece idi. Fanlar 3-4 saat çalıştı suyun sıcaklığı 30 dereceye düştü. Ertesi gün akaşm baktığımda ise 27 derece olmuştu ki, benim planladığım dereceye düşmüştü zaten...
O yüzden benim işime yarıyor... Ve Tavsiye Ediyorum....
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
[QUOTE=omergunel] [QUOTE=rahmiant][QUOTE=didiii]Fanlar tahtaya düz baglı ama tahta ters ayrıca yazım yanlışlıkları için özür dilerim yeni bir klavye alıcam kısmetse[/QUOTE] Hamdi bey inanın hala ters olan kısmı anlamış değilim...
Rahmi Bey tebrikler,
Hamdi Bey'in anlatmak istedigi sey, islemci fanlari islemcinin uzerine yapisir ve fanlar islemciyi sogutmasi icin islemcinin uzerine dogru soguk hava ufler demek istemis ancak boyle bir durum soz konusu degil, cunku islemci fanlari islemcinin uzerine yapisir ancak sogutmak icin islemciye dogru soguk hava uflemez tam tersi islemciden aldigi isiyi disariya dogru atma mantigi ile calisir, yani havayi islemciye degil disariya dogru ufler.
Birazcik karmasik oldu ama umarim anlatabilmisimdir, bu arada Sizin sistemdeki ufleme akvaryuma dogru olacaktir ama bazi konulari incelerseniz ki bilgisayar islemcisindeki gibi mantik ile ayni, acaba isinan havayi akvaryumun disina atmak daha mi etkili olur? Hazir fan projesini olusturmussunuz bence fanlari ters cevirip yukari ya dogru baktirip akvaryumdan aldigi havayi akvaryum disina atmasi seklinde bir deneyin derim.
Denemesi bedava.
Yazarken yoruldum umarim okurken yorulmazsiniz :)
Saygilar.
[/QUOTE] Forumu araştırdım dün,
[QUOTE=omergunel] [QUOTE=rahmiant][QUOTE=didiii]Fanlar tahtaya düz baglı ama tahta ters ayrıca yazım yanlışlıkları için özür dilerim yeni bir klavye alıcam kısmetse[/QUOTE] Hamdi bey inanın hala ters olan kısmı anlamış değilim...
Fanların üflediği kısım suya doğru... Yani fanlar suya hava üflüyorlar....
Resimleri ya tam anlamıyla incelemediniz. Yada ben anlamadım...
Fanlar yapıştırdığım kısım alt tarafta... Yani suya üflüyorlar şu anda... :)
[/QUOTE]Rahmi Bey tebrikler,
Hamdi Bey'in anlatmak istedigi sey, islemci fanlari islemcinin uzerine yapisir ve fanlar islemciyi sogutmasi icin islemcinin uzerine dogru soguk hava ufler demek istemis ancak boyle bir durum soz konusu degil, cunku islemci fanlari islemcinin uzerine yapisir ancak sogutmak icin islemciye dogru soguk hava uflemez tam tersi islemciden aldigi isiyi disariya dogru atma mantigi ile calisir, yani havayi islemciye degil disariya dogru ufler.
Birazcik karmasik oldu ama umarim anlatabilmisimdir, bu arada Sizin sistemdeki ufleme akvaryuma dogru olacaktir ama bazi konulari incelerseniz ki bilgisayar islemcisindeki gibi mantik ile ayni, acaba isinan havayi akvaryumun disina atmak daha mi etkili olur? Hazir fan projesini olusturmussunuz bence fanlari ters cevirip yukari ya dogru baktirip akvaryumdan aldigi havayi akvaryum disina atmasi seklinde bir deneyin derim.
Denemesi bedava.
Yazarken yoruldum umarim okurken yorulmazsiniz :)
Saygilar.
[/QUOTE] Forumu araştırdım dün,
İki şekildede projeler mevcut..
ben şu anda fanları suya doğru üfletiyorum ve gayet etkili oldu.
Fanları Takmadan 31-32 derece de olan su sıcaklığı dün akşam eve gittiğimde 27 derece idi.
Fanlar Sabaha kadar çalıştı. Sabah kalktığımda kontrol ettim. Gene 27 dereceyi gösteriyordu...
Yani projem başarılı sayılır.
Ama akvaryumdan havayı alacak şekilde deneyeceğim... Bakalım Fark Olacakmı.
Bu arada bilgi alma amaçlı okuduğum hiçbirşeyden sıkılmam. Teşekkür ederim....
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
[QUOTE=bileciklivolki]Ellerine sağlık. Bu sistemi şuan ayaklarımı serinletmekte kullanıyorum. Buralarda feci sıcak :D[/QUOTE]
O daha güzel olmuş.... 
rahmiant 2010-06-16 15:54:57
[QUOTE=bileciklivolki]Ellerine sağlık. Bu sistemi şuan ayaklarımı serinletmekte kullanıyorum. Buralarda feci sıcak :D[/QUOTE]
Balıklarımın Tür ve Cinsiyetleri Nedir?(Resimli)
Öncelikle Hosşgeldiniz... Umarım keyifli vakit geçirirsiniz....
balıklarınıza gelince
1. resim: Yaşayan kaya (1 e 1 d gibi kafa yapılarına dayarak söyledim. detaylı foto daha kesin olur)
2. resim: Mavi Prenses (Erkeğe benziyor)
Diğerleri Hakkında fikrim Yok...
Üstadlar Bilgi Vereceklerdir...
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
[QUOTE=hayvansever1234]Aynı sistemden bende kuracağım yoksa balıklar pişer.Bugün hava 40 derece.
[/QUOTE]
[QUOTE=turgay*]Etkisi oldumu?
rahmiant 2010-06-16 13:42:18
[QUOTE=hayvansever1234]Aynı sistemden bende kuracağım yoksa balıklar pişer.Bugün hava 40 derece.
[/QUOTE]
Kesinlikle yapmanızı tavsiye ederim. Aracım bugün hava sıcaklığını 49 derece gösterdi. Gerçi güneşin altındaydı ama olsun...
Havalar çok ısındı... Umarım işinize yarar...
[QUOTE=turgay*]Etkisi oldumu?
Benim akvaryumum, şu anda 35 dereceyi gösteriyor, ve oldukça endişeliyim.. Akşamları buzdolabından bir kalıp buz atıyorum..
[/QUOTE]
Etki olarak şöyle söyleyeyim;
Fanları akvaryuma yerleştirdikten sonra 3-4 saat içinde suyun sıcaklığı 2 derece aşağıya indi.
Gerçek etkisi akşam belli olacak. Gece ve bugün tamamen çalışır durumda...
Bakalım...
(Bu arada buz atmak çok sağlıklı değil. Geçici bir çözüm ve ani ısı değişikliği yaptığı için balıklara zararlı..)
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
[QUOTE=didiii]Fanlar tahtaya düz baglı ama tahta ters ayrıca yazım yanlışlıkları için özür dilerim yeni bir klavye alıcam kısmetse[/QUOTE] Hamdi bey inanın hala ters olan kısmı anlamış değilim...
[QUOTE=AgLoT]Harika bir çalışma olmuş.
[QUOTE=didiii]Fanlar tahtaya düz baglı ama tahta ters ayrıca yazım yanlışlıkları için özür dilerim yeni bir klavye alıcam kısmetse[/QUOTE] Hamdi bey inanın hala ters olan kısmı anlamış değilim...
Fanların üflediği kısım suya doğru... Yani fanlar suya hava üflüyorlar....
Resimleri ya tam anlamıyla incelemediniz. Yada ben anlamadım...
Fanlar yapıştırdığım kısım alt tarafta... Yani suya üflüyorlar şu anda... :)
[QUOTE=AgLoT]Harika bir çalışma olmuş.
Bende bir tane istiyorum :)
Ellerine Sağlık
[/QUOTE]
Sen iste yeterki abi.
Yaparız... 
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
[QUOTE=didiii]Bence çok etkili olmaz çünkü işlemci fanları havayı aşagı doğru verir, bu sistem ters oldugu için hava aşağı yerine yukarı gidecektir. Bence genede elinize sağlık.[/QUOTE]
freeasabird 2010-06-16 11:30:22
[QUOTE=didiii]Bence çok etkili olmaz çünkü işlemci fanları havayı aşagı doğru verir, bu sistem ters oldugu için hava aşağı yerine yukarı gidecektir. Bence genede elinize sağlık.[/QUOTE]
Fanların şeklini hesaplayıp bağladığınız zaman sorun olmaz. Ben birebir test ettim. Su üzerinde fanın oluşturduğu baskı bariz belli oluyor ki 3-4 saat de 2 derece düştü suyun sıcaklığı.
Bence çok etkili olmaz çünkü işlemci fanları havayı aşagı doğru verir, bu sistem ters oldugu için hava aşağı yerine yukarı gidecektir. Bence genede elinize sağlık.
Ters olan kısım neresi. Fanlar düz bir şekilde bağlı.
Bence çok etkili olmaz çünkü işlemci fanları havayı aşagı doğru verir, bu sistem ters oldugu için hava aşağı yerine yukarı gidecektir. Bence genede elinize sağlık.
Ters olan kısım neresi. Fanlar düz bir şekilde bağlı.
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
Slm Arkadaşlar. Dün Akşam Yapmış Olduğum, Bence Başarılı Olan Bir Çalışmayı Sizinle Paylaşmak İstedim.
rahmiant 2010-06-16 09:25:00
Slm Arkadaşlar. Dün Akşam Yapmış Olduğum, Bence Başarılı Olan Bir Çalışmayı Sizinle Paylaşmak İstedim.
'0' Maliyet Yazdım Çünkü; Malzemelerin Hiçbirine 1 Kuruş Bile Ödemedim.
Gelelim Yapım Aşamasına.
Gerekli Malzemeler;
3 Adet P4 İşlemci Fanı. (Metal Kısmından Ayrılmış),(Elimde Vardı)
1 Adet 12v Dc Adaptör.(Elimde Vardı)
1 adet 80 cm Uzunluğunda Çıta.(Elimde Vardı)
Yapıştırıcı + Maket Bıçağı + Yan Keski + İzoleBant.(Herkesin Evinde Muhakkak Vardır)
Fanları Metal Kısımlarından Ayırdıktan Sonra Sadece Sarı Ve Siyah Kablolar Kalacak Şekilde Gerekli Kesme İşlermlerini Yapıyoruz...
Daha Sonrasında Fanların Üzerine Yapıştırı Sürerek Biraz Bekliyoruz...
Yapıştırıcı Biraz Kuruduktan Sonra Çıtanın Üzerine Kablolar Tek Bir Yöne Bakacak Şelikde İstenilen Aralıkta Yapıştırıyoruz..
Daha Sonra Kurumasını Biraz Daha Bekledikten Sonra + ve - Kutuplara Dikkat Ederek Fanlardan Birer Tane Kablo Uzatıyoruz. Tek Birde Yerde Toplamak Ve Görüntü Kirliliği Olmaması Açısından..
Gerekli İşlemler Yapıldıktan Sonra Fanları Bant Yardımıyla Sabitliyoruz... (Yapıştırı Tamamen Kuruyuncaya Kadar.)
Çıtanın Üst Yüzeyinde Kalan Bantların Bir Kısmını Kesebilirsiniz..( Daha Sonra Çıkacaklar Zaten :) )
Adaptörüde Bağladıktan Sonra (+ ve - kutuplara Dikkat Ederek)
Akvaryumda Uygun Olan Kapak Boşluğuna Koyuyoruz... Adaptörüde Fişe Takarak Balıkları Serinletmeye Başlıyoruz.... :)
Arkadaşlar Antalya Çok Sıcak Bir Yer. Bilen Bilir. O Yüzden Yapmış Olduğum İş den Dolayı Malzeme Temin Etmekde Zorlanmadan 0 Maliyetle Böyle Bir Uygulama Yaptım... Umarım Sizede Yardımcı Olur...
(Bu Arada Fanları Hangi Bilgisayar Teknik Firmasına Gitseniz Ücretsiz Alabilirsiniz... Çünkü Hurda Olarak Ayırıyorlar...)
Yorumlarınızı Bekliyorum...
Dekor Değişimi Sizce Naıl Olmuş
[QUOTE=kgurkan] [QUOTE=rahmiant]Balık Sayısı Fazla Biliyorum Ama, Bende Çok Boş Görünsün İstemiyorum Açıkcası
.
Maalesef kırmızı ile işaretlediğim düşünce sadece sizde değil bir çok kişide var. Boş görünmesin diyerek balıkları sıkıntılı bir ortamda tutmak çok doğru olmaz. Bunu bir kere daha düşünmenizi öneririm.
[/QUOTE] Haklısınız. Oyüzden Tekrar Gözden Geçireceğim... Tşk Ederim...
[QUOTE=kgurkan] [QUOTE=rahmiant]Balık Sayısı Fazla Biliyorum Ama, Bende Çok Boş Görünsün İstemiyorum Açıkcası
Vatoz Olarakda 2 Tane daha Vatozum Var. Bakalım Büyükleri Belkide Elden Çıkartırım....
Fikirleriniz İçin Teşekkürler....
[/QUOTE]Maalesef kırmızı ile işaretlediğim düşünce sadece sizde değil bir çok kişide var. Boş görünmesin diyerek balıkları sıkıntılı bir ortamda tutmak çok doğru olmaz. Bunu bir kere daha düşünmenizi öneririm.
[/QUOTE] Haklısınız. Oyüzden Tekrar Gözden Geçireceğim... Tşk Ederim...
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.















