ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BaMBaM
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2008 02:25
Son Ziyaret:
30 Nisan 2022 23:09
Toplam Mesaj:
124 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Melih KARABIYIK
Doğum Tarihi:
19 Temmuz 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Teknisyen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

MeLiH
SON 10 MESAJI
Hindistan cevizinden karides yuvası (Resimli)
Vasfi bey aldınızmı cihazı merak ettim.
Vasfi bey aldınızmı cihazı merak ettim.
Hindistan cevizinden karides yuvası (Resimli)
[QUOTE=Vasfi][QUOTE=BaMBaM]Vasfi bey birde bu ürünü buldum bu ürün daha mantıklı malzemesi bol [/QUOTE]
Ama bunda Motor,
Ben Şunu buldum Müsait bir anımda Siparişini vereceğim,
http://www.n11.com/lotus-210-parcali-cok-amacli-el-motoru-P12930546
.
[/QUOTE]BaMBaM 2014-12-04 13:40:12
[QUOTE=Vasfi][QUOTE=BaMBaM]Vasfi bey birde bu ürünü buldum bu ürün daha mantıklı malzemesi bol [/QUOTE]
Ama bunda Motor,
Ben Şunu buldum Müsait bir anımda Siparişini vereceğim,
http://www.n11.com/lotus-210-parcali-cok-amacli-el-motoru-P12930546
.
[/QUOTE]
Süper şimdiden güle güle kullan. Benimki ile aynı marka.
Bak senin kinin başka sitedeki fiyatı. Adamlar nasıl para kazanıyor.
Hindistan cevizinden karides yuvası (Resimli)
Vasfi bey birde bu ürünü buldum bu ürün daha mantıklı malzemesi bol
Vasfi bey birde bu ürünü buldum bu ürün daha mantıklı malzemesi bol
Hindistan cevizinden karides yuvası (Resimli)
[QUOTE=Vasfi][QUOTE=BaMBaM][QUOTE=Vasfi]Merhaba,
Elinize Sağlık Melih Bey, Güzel Bir Çalışma Olmuş.
Bende Üzerinde Ekvator Çizgisi diye tabir ettiğim yerden kesip İki Parçaya Bölüyorum, Kapı Açıyorum, Çatı yerine Moss Kaplıyorum :)
Mesaj Yazma Sebebimde Böyle Bir Hobi Seti Vardı Aklımda, Siz Marka Ve Fotoğraf Koyunca Araştırmam Çok Kolaylaştı, Bunun İçinde Ayrıca Teşekkür Ederim ;)
Sağlıklı Hobiler,
[/QUOTE]
[/QUOTE]
İlginize Çok Teşekkür Ederim,
Bende Hobi Maksatlı Düşünüyorum,
Orjinal Diremelin Tam Profesyonellerin işi Sanırım Çünkü Fiyatı oldukça Yüksek, ama Farklı bir sitede onun bile Parçalarıı Beğenmeyen Profesyoneller Mevcut,
Yani Sizin ki Tam Benim gibi Hobi Amaçlı Kullanacak Olanlar İçin Kafidir.
Ben Dekupaj İle Yapıyordum, Hindistan Cevizi Evlerini :)
Diğer Eserlerinizde Allah Kolaylıklar Versin :) ;)
[/QUOTE]BaMBaM 2014-12-02 15:29:39
[QUOTE=Vasfi][QUOTE=BaMBaM][QUOTE=Vasfi]Merhaba,
Elinize Sağlık Melih Bey, Güzel Bir Çalışma Olmuş.
Bende Üzerinde Ekvator Çizgisi diye tabir ettiğim yerden kesip İki Parçaya Bölüyorum, Kapı Açıyorum, Çatı yerine Moss Kaplıyorum :)
Mesaj Yazma Sebebimde Böyle Bir Hobi Seti Vardı Aklımda, Siz Marka Ve Fotoğraf Koyunca Araştırmam Çok Kolaylaştı, Bunun İçinde Ayrıca Teşekkür Ederim ;)
Sağlıklı Hobiler,
[/QUOTE]
Vasfi bey; Benim kullandığım çok çok kullanışlı değil. Ama meslek babında kullanmadığımız için yani her daim elimizde değil maksadımız hobi, aslında bende dremel almak istiyordum fakat maddi imkanlarımız taktir edersinizki çok elverişli değil. Bu yüzden içerisinde malzemesi çok olan bbir ürün almak istedim. Orjinal dremelin linkinide koyuyorum, diğer muadil ürünüde koyuyorum bende bu siteden aldım çetişli işime yarıyan uçları alıyorum durumum oldukça. ben bu ürünü 3 senedir kullanıyorum ben aldığımda ücretsiz kargo olarak aldım 69,00TL idi. Şimdi üç Hindistan cevizi daha aldım.
Kapı desenini farklı yapıcam. daha estedik düşünüyorum. Birde kül tabağı yapıcam kendime Malum tüketiciyim. Aslında cevize kıyamıyorumda kül tabağı yapmak için. Likleri koyuyorum ilginize teşekkür ederim.
Kapı desenini farklı yapıcam. daha estedik düşünüyorum. Birde kül tabağı yapıcam kendime Malum tüketiciyim. Aslında cevize kıyamıyorumda kül tabağı yapmak için. Likleri koyuyorum ilginize teşekkür ederim.Muadil ürün
http://urun.gittigidiyor.com/yapi-market-tamirat/ban-co-mini-dremel-taslama-makinesi-300-pc-136455715
Orginal dremel
http://urun.gittigidiyor.com/yapi-market-tamirat/dremel-3000-25parca-aks-cant-esnekmil-gozluk-136072893
İlginize Çok Teşekkür Ederim,
Bende Hobi Maksatlı Düşünüyorum,
Orjinal Diremelin Tam Profesyonellerin işi Sanırım Çünkü Fiyatı oldukça Yüksek, ama Farklı bir sitede onun bile Parçalarıı Beğenmeyen Profesyoneller Mevcut,
Yani Sizin ki Tam Benim gibi Hobi Amaçlı Kullanacak Olanlar İçin Kafidir.
Ben Dekupaj İle Yapıyordum, Hindistan Cevizi Evlerini :)
Diğer Eserlerinizde Allah Kolaylıklar Versin :) ;)
[/QUOTE]
Alıntı üzerine alıntı yaardımcı olabildiysem ne mutlu ban. ALLAH cümlemize yardımcı olsun. Sağolun o zaman o profosyoneller çin malı kullansın kalitesini anlar. Çünkü dremelin çok fazla ekipmanı var. Örneğin masa sabitleme aparatı,freze aparatı pratik dremel tezgahı hepsini almaya kalkalım şahin parası
hyundai accent bile olabilir.
hyundai accent bile olabilir.
Hindistan cevizinden karides yuvası (Resimli)
[QUOTE=Vasfi]Merhaba,
Elinize Sağlık Melih Bey, Güzel Bir Çalışma Olmuş.
Bende Üzerinde Ekvator Çizgisi diye tabir ettiğim yerden kesip İki Parçaya Bölüyorum, Kapı Açıyorum, Çatı yerine Moss Kaplıyorum :)
Mesaj Yazma Sebebimde Böyle Bir Hobi Seti Vardı Aklımda, Siz Marka Ve Fotoğraf Koyunca Araştırmam Çok Kolaylaştı, Bunun İçinde Ayrıca Teşekkür Ederim ;)
Sağlıklı Hobiler,
[/QUOTE]
BaMBaM 2014-12-02 15:14:47
[QUOTE=Vasfi]Merhaba,
Elinize Sağlık Melih Bey, Güzel Bir Çalışma Olmuş.
Bende Üzerinde Ekvator Çizgisi diye tabir ettiğim yerden kesip İki Parçaya Bölüyorum, Kapı Açıyorum, Çatı yerine Moss Kaplıyorum :)
Mesaj Yazma Sebebimde Böyle Bir Hobi Seti Vardı Aklımda, Siz Marka Ve Fotoğraf Koyunca Araştırmam Çok Kolaylaştı, Bunun İçinde Ayrıca Teşekkür Ederim ;)
Sağlıklı Hobiler,
[/QUOTE]
Vasfi bey; Benim kullandığım çok çok kullanışlı değil. Ama meslek babında kullanmadığımız için yani her daim elimizde değil maksadımız hobi, aslında bende dremel almak istiyordum fakat maddi imkanlarımız taktir edersinizki çok elverişli değil. Bu yüzden içerisinde malzemesi çok olan bbir ürün almak istedim. Orjinal dremelin linkinide koyuyorum, diğer muadil ürünüde koyuyorum bende bu siteden aldım çetişli işime yarıyan uçları alıyorum durumum oldukça. ben bu ürünü 3 senedir kullanıyorum ben aldığımda ücretsiz kargo olarak aldım 69,00TL idi. Şimdi üç Hindistan cevizi daha aldım.
Kapı desenini farklı yapıcam. daha estedik düşünüyorum. Birde kül tabağı yapıcam kendime Malum tüketiciyim. Aslında cevize kıyamıyorumda kül tabağı yapmak için. Likleri koyuyorum ilginize teşekkür ederim.
Kapı desenini farklı yapıcam. daha estedik düşünüyorum. Birde kül tabağı yapıcam kendime Malum tüketiciyim. Aslında cevize kıyamıyorumda kül tabağı yapmak için. Likleri koyuyorum ilginize teşekkür ederim.Muadil ürün
Orginal dremel
Hindistan cevizinden karides yuvası (Resimli)
Hindistan cevizinden Cüce vatoz ve karides yuvası yapımı ile anlayan, alamayan, arkadaşlarıma detaylı resimlendirerek anlatmaya çalışacağım. Elimde takım edavat olduğu için hiç zorlanmadım. Çok basitmiş. Umarım yardımcı olabilirim.
Resimler yüklendi.Buyrun.

Daha sonraki aşamada zımparalama ihtiyacı duydum. Hiç çekinmeden 150 numara zımpara ile zımparalamaya başladım. Tabi bu işlemleri balkonda yapıyorum.Birde zımparalarken elimden kaçtı 3. kattan aşağı düşürdüm.
Ayırt edebilmeniz için zımparalanınca ve zımparalanmayınca diye farkı görebilindiye bu şekildede size sunuyorum.

Bu gördüğünüz dramel denilen ince el işçiliği yapan bir alet. Onunla tüm işi yaptım.

Gerekli teçhizatım bunlardır.

Orta kısıma gelecek şekilde, bir delik açıyoruz.Coconun içindeki suyu almak için niçin ortada kapı olarak orta kısımı kesiyorum delikte oraka çıkıyor dışarı.

Benim cihazımın markası lotus. Dremel değil fiyatı uygun çünkü lotus ile spiral uç ile kesme işlemine başlıyoruz. Önemli olan coco'nun üstte kalacak kısmının düz yamuk olmayan kesimini tercih ediyoruz.

BaMBaM 2014-12-01 16:56:45
Hindistan cevizinden Cüce vatoz ve karides yuvası yapımı ile anlayan, alamayan, arkadaşlarıma detaylı resimlendirerek anlatmaya çalışacağım. Elimde takım edavat olduğu için hiç zorlanmadım. Çok basitmiş. Umarım yardımcı olabilirim.
Resimler yüklendi.Buyrun.
Hindistan cevizimi aldım, kıllı tüğlü hoş durmuyor.Simetrik problemlerim mevcut olduğu için
göz zevkimi bozdu.
göz zevkimi bozdu. 
Daha sonraki aşamada zımparalama ihtiyacı duydum. Hiç çekinmeden 150 numara zımpara ile zımparalamaya başladım. Tabi bu işlemleri balkonda yapıyorum.Birde zımparalarken elimden kaçtı 3. kattan aşağı düşürdüm.

Ayırt edebilmeniz için zımparalanınca ve zımparalanmayınca diye farkı görebilindiye bu şekildede size sunuyorum.

Bu gördüğünüz dramel denilen ince el işçiliği yapan bir alet. Onunla tüm işi yaptım.

Gerekli teçhizatım bunlardır.

Orta kısıma gelecek şekilde, bir delik açıyoruz.Coconun içindeki suyu almak için niçin ortada kapı olarak orta kısımı kesiyorum delikte oraka çıkıyor dışarı.

Benim cihazımın markası lotus. Dremel değil fiyatı uygun çünkü lotus ile spiral uç ile kesme işlemine başlıyoruz. Önemli olan coco'nun üstte kalacak kısmının düz yamuk olmayan kesimini tercih ediyoruz.

Lotus ile kesme işlenini tam tur olarak daire gibi kesiyoruz. Tamamen ayırmıyoruz.Elde tek parça iken düzgün işlçilik sergilenebilir.Delik kapı olarak gelen bölgenin ortasında gördüğünüz gibi

Coco'nun kapısını çıkarıyoruz.

Bir bıçak yardımı ile ayırıyoruz.

Daha sonra içini bıçak yardımı dairesel şekilde sabırla gezerek. Hafif hafif kanırtarak çıkartıyoruz.

Son olarakta Cocunun içini afiyetle yiyoruz. Hiç kurutmakla uğraşamam anında görüntü.
Ve kaşınızda cocnun karides evi.



Yardımcı olabilmişimdir umarım.

Coco'nun kapısını çıkarıyoruz.

Bir bıçak yardımı ile ayırıyoruz.

Daha sonra içini bıçak yardımı dairesel şekilde sabırla gezerek. Hafif hafif kanırtarak çıkartıyoruz.

Son olarakta Cocunun içini afiyetle yiyoruz. Hiç kurutmakla uğraşamam anında görüntü.

Ve kaşınızda cocnun karides evi.



Yardımcı olabilmişimdir umarım.
Klima tüpü mayalı sistemde basınca dayanır mı?
[QUOTE=ReyKey]Resimdeki sistemin aynısını yaptım kullandım bir sıkıntı yaşamadım..Yanlız tüp içindeki gaz ne kadarda boşalsın yinede kokusu kalıyor az bir miktar baya bir havalandırmanızı tavsiye ederim ve aç kapa valfini fazla kullanınca gaz kaçıtmaya başlıyor valf konusunda sürekli nazik davranın tüpe :D
[QUOTE=ReyKey]Resimdeki sistemin aynısını yaptım kullandım bir sıkıntı yaşamadım..Yanlız tüp içindeki gaz ne kadarda boşalsın yinede kokusu kalıyor az bir miktar baya bir havalandırmanızı tavsiye ederim ve aç kapa valfini fazla kullanınca gaz kaçıtmaya başlıyor valf konusunda sürekli nazik davranın tüpe :D
Saygılar iyi hobiler.
[/QUOTE]
Senelerce beyaz teknisyenliği yaptım bu tüplerden ne kaç adet boşalttım bilmiyorum. Fakat ilkkez sizden R12 134a soğutucu gazlarının kokusu olduğunu duyuyorum. Kesinlikle kokusu yoktur.
Balıkları taşımak için aparat
Barış bey; Ben dediğiniz yöntem ile Bodrum güllükten 16adet cüce vatoz 90 civarı karides getirdim. Hemde direk değil Güllükten çıktım bodruma geçtim,Çeşme,urla,ayvalık,çanakkale yaklaşık 1000km yol yaptım 5 gün kadar içerisinde kaldılar. Hiç fire vermedim sadece hava motoruna dikkat edin pili bitmesin yeter.
Barış bey; Ben dediğiniz yöntem ile Bodrum güllükten 16adet cüce vatoz 90 civarı karides getirdim. Hemde direk değil Güllükten çıktım bodruma geçtim,Çeşme,urla,ayvalık,çanakkale yaklaşık 1000km yol yaptım 5 gün kadar içerisinde kaldılar. Hiç fire vermedim sadece hava motoruna dikkat edin pili bitmesin yeter.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
