ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
armaturcu
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Şubat 2008 23:00
Son Ziyaret:
09 Mart 2022 10:55
Toplam Mesaj:
39 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Celal TOPÇU
Doğum Tarihi:
22 Şubat 1957
Yaş:
69
İl:
Istanbul
Meslek:
Satış Pazarlama
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Celal TOPÇU
SON 10 MESAJI
T5 Akvaryum Aydınlatma Armatürü Malzemecisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44759/Profil%20k-3.jpg[/IMG]
Akvaryum Armatürü (T5 Floresanlı) Malzemeleri Tedariki Yapılmaktadır.
Bakırköydeyiz. 0532-5952461 telefon ve whatsapp üzerinden görüşülebilir.
Floresan Lamba Hariç.
T5 Lamba duyu (geçme veya vidalı ), T5 Floresan Reflektörü ( Her boy) , T5 Floresan Elektronik Balastı ( her watt) , T5 Floresan Metal Lamba Tutucusu, Tesisat Kablosu 0,80mm , 3x0,75mm Fişli 220V Elektrik Kablosu, 8x8W 220v Soğutma Fanı, Özel Alüminyum Profilden Her lamba boyuna özel ölçülerde boş Akvaryum kasası, Ayarlı Aydınlatma Askı Aparatı (4.lü takım Paslanmaz) [EDIT]armaturcu,2022-01-22 13:22:53[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44759/Profil%20k-3.jpg[/IMG]
Akvaryum Armatürü (T5 Floresanlı) Malzemeleri Tedariki Yapılmaktadır.
Bakırköydeyiz. 0532-5952461 telefon ve whatsapp üzerinden görüşülebilir.
Floresan Lamba Hariç.
T5 Lamba duyu (geçme veya vidalı ), T5 Floresan Reflektörü ( Her boy) , T5 Floresan Elektronik Balastı ( her watt) , T5 Floresan Metal Lamba Tutucusu, Tesisat Kablosu 0,80mm , 3x0,75mm Fişli 220V Elektrik Kablosu, 8x8W 220v Soğutma Fanı, Özel Alüminyum Profilden Her lamba boyuna özel ölçülerde boş Akvaryum kasası, Ayarlı Aydınlatma Askı Aparatı (4.lü takım Paslanmaz) [EDIT]armaturcu,2022-01-22 13:22:53[/EDIT]
Flo Reflektör
FLO REFLEKTÖR
Akvaryum Aydınlatmalarınıza
t5 ve t8 olarak mevcut
0535 6201261 Celal
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44759/T5%20REFLEKTOR-1.JPG[/IMG]
FLO REFLEKTÖR
Akvaryum Aydınlatmalarınıza
t5 ve t8 olarak mevcut
0535 6201261 Celal
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44759/T5%20REFLEKTOR-1.JPG[/IMG]
Akvaryum Aydınlatması Bakımı
Akvaryumu olan herkes.. Tatlısu veya Tuzlusu farketmez.. Aydınlatmada kullandığınız floresanlarınız ve varsa reflektörleri her yıl en az 1 kere değişmelidir. Akvaryumdan çıkan su buharı ve içindeki her nevi partiküller floresanlara ve reflektörlere yapışır ve lambanın ısısı ile katılaşır ve bir tabaka oluşturur. Bir müddet sonra temizlenemez hale gelir ve lamba daha az ışık verir, reflektörler yansıtma kabiliyetini azar azar kaybeder. 1 yıl sonunda da hem lambalar ve hemde reflektörler mutlaka değişmesi gerekecek kadar kötüleşir.
2004 yılından beri floresan reflektörü konusunda naçizane hizmet ve çalışmalarım var. Tespitim şudur ki: 1 yılı aşan sürelere ve yukarıda söz ettiğim kötüleşmeye rağmen akvaryum hobisi yapan arkadaşların ancak %10'u bunları değiştirme ve yenileme çaba ve çalışması yapmaktadır.
Kalan o kocaman kısım (%90) bir süre sonra kendi yarattığı bu bakımsızlık ve kendi tembelliği sonucunda bu hobiyi geçici veya tamamen hayatından çıkarmaktadır
.
Oysa bakım çok ucuzdur... ve uzun yıllar hobinizden zevk almanızı sağlar..
Birde çok sık duyduğum şikayet, biz bu reflektörü çok aradık, internette araştırdık bulamadık. Size ulaşamadık , demeleridir.
Bunun nedeni iki tanedir. Sadece Reflektör kelimesini yazıp araştırısanız bulmanız belki zor olabilir. Çünkü :
1) Film ve Fotoğraf çekimlerinde kullanılan ışık yansıtma işine yarayan bez veya fosforlu malzemelere Reflektör deniyor ve çok uzun yıllardır kullanıldığından ilk sıralarda bu ürünler geliyor aramalarda karşınıza, bu biiir..
2) Hepimizin araçlarında bulunan ve bir arıza veya kaza sırasında yoldan geçen diğer sürücüleri ikaz etmekte kullanılan üçgen reflektörleri hepimiz biliriz değilmi .. işte ikinci sırada da bu ürünler geliyor aramalarda..
Bu nedenle bu yazıyı okuyan herkese kesin tavsiyem şudur:
Google da ister cepten ister bilgisayardan arama yapın arama kelimeniz şu olmalıdır: FLORESAN REFLEKTÖRÜ
Kesin olarak doğru ürün gelecek karşınıza.. Hemde forumlarda yapılan yorumlar ile birlikte.. HAYDİ KOLAY GELSİN...
Lütfen hobinize sahip çıkın ve üşenmeyin, bakımlarınızı zamanında yapın... Göreceksiniz SEVDİKÇE çoğalacaktır...
İyi pazarlar sevgili hobici dostlar ve arkadaşlar....
Celal Topçu
Floresan Reflektörü ve Akvaryum Aydınlatma Armatürü imalatçısı
Akvaryumu olan herkes.. Tatlısu veya Tuzlusu farketmez.. Aydınlatmada kullandığınız floresanlarınız ve varsa reflektörleri her yıl en az 1 kere değişmelidir. Akvaryumdan çıkan su buharı ve içindeki her nevi partiküller floresanlara ve reflektörlere yapışır ve lambanın ısısı ile katılaşır ve bir tabaka oluşturur. Bir müddet sonra temizlenemez hale gelir ve lamba daha az ışık verir, reflektörler yansıtma kabiliyetini azar azar kaybeder. 1 yıl sonunda da hem lambalar ve hemde reflektörler mutlaka değişmesi gerekecek kadar kötüleşir.
2004 yılından beri floresan reflektörü konusunda naçizane hizmet ve çalışmalarım var. Tespitim şudur ki: 1 yılı aşan sürelere ve yukarıda söz ettiğim kötüleşmeye rağmen akvaryum hobisi yapan arkadaşların ancak %10'u bunları değiştirme ve yenileme çaba ve çalışması yapmaktadır.
Kalan o kocaman kısım (%90) bir süre sonra kendi yarattığı bu bakımsızlık ve kendi tembelliği sonucunda bu hobiyi geçici veya tamamen hayatından çıkarmaktadır
.
Oysa bakım çok ucuzdur... ve uzun yıllar hobinizden zevk almanızı sağlar..
Birde çok sık duyduğum şikayet, biz bu reflektörü çok aradık, internette araştırdık bulamadık. Size ulaşamadık , demeleridir.
Bunun nedeni iki tanedir. Sadece Reflektör kelimesini yazıp araştırısanız bulmanız belki zor olabilir. Çünkü :
1) Film ve Fotoğraf çekimlerinde kullanılan ışık yansıtma işine yarayan bez veya fosforlu malzemelere Reflektör deniyor ve çok uzun yıllardır kullanıldığından ilk sıralarda bu ürünler geliyor aramalarda karşınıza, bu biiir..
2) Hepimizin araçlarında bulunan ve bir arıza veya kaza sırasında yoldan geçen diğer sürücüleri ikaz etmekte kullanılan üçgen reflektörleri hepimiz biliriz değilmi .. işte ikinci sırada da bu ürünler geliyor aramalarda..
Bu nedenle bu yazıyı okuyan herkese kesin tavsiyem şudur:
Google da ister cepten ister bilgisayardan arama yapın arama kelimeniz şu olmalıdır: FLORESAN REFLEKTÖRÜ
Kesin olarak doğru ürün gelecek karşınıza.. Hemde forumlarda yapılan yorumlar ile birlikte.. HAYDİ KOLAY GELSİN...
Lütfen hobinize sahip çıkın ve üşenmeyin, bakımlarınızı zamanında yapın... Göreceksiniz SEVDİKÇE çoğalacaktır...
İyi pazarlar sevgili hobici dostlar ve arkadaşlar....
Celal Topçu
Floresan Reflektörü ve Akvaryum Aydınlatma Armatürü imalatçısı
Arızalı Aydınlatma Armatürleriniz Tamir Edilir
Arızalı ATI, Hopar, Aksan, Ekstrem ve adını sayamadığım T5 , T8 her tür Aydınlatma Armatürünüzü tamir edebilirim.
Bu konuda yeterince bilgi ve tecrübem var. Hobici pek çok arkadaş ile irtibattayım , yani beni tanırlar.
İrtibat için lütfen beni 0535-6201261 den arayınız.
Celal
Arızalı ATI, Hopar, Aksan, Ekstrem ve adını sayamadığım T5 , T8 her tür Aydınlatma Armatürünüzü tamir edebilirim.
Bu konuda yeterince bilgi ve tecrübem var. Hobici pek çok arkadaş ile irtibattayım , yani beni tanırlar.
İrtibat için lütfen beni 0535-6201261 den arayınız.
Celal
Doğru Aydınlatma İçin Bilgiler
[QUOTE=kanobi]Celal bey merhaba ; yazınızda grolux öne konmalıdır demişsiniz. Benim akvaryumda t5 aquastar önde t5 grolux arkada 2-3 hafta oldu akvaryumu kuralı bildiğimden değil sıralama öyle denk geldi. Eğer yanlış ise değiştirmek istiyorum. grolux muhakkak öndemi olmalı başka bilen arkadaşlar varise onlarında yorumunu almak isterim.[/QUOTE]
Bu esasen bitkilerinizin öne veya arkaya yoğun kullanımı ile daha çok alakalıdır. Bitkiler hangi tarafa yakınsa grolux lambada onların üstüne gelecek şekilde yerleştirmeniz uygun olacaktır.
[QUOTE=likeable25]
Merhaba öncelikle teşekkürler bilgilendirmeniz için.
Bir kaç sorum olacaktı.
Akvaryumumda ilangi yellow besliyorum ışık olarakta grolux kullanmaktayım ve aşşağı yukarı günde 12 saate yakın yanmakta ve çok iyi elektrik faturası gelmekte :)
Sayfadan bir arkadaşımızda farklı bir bakış açısı kattı bana grolux yerine aquastar veya philips865 daylight kullanmamı önerdi. Groluxu çıkarıp ikisini takmaya gönlüm razı değil ikisindenden birini grolux un yanına eklemeyi düşünüyordum fakat şuan sizin yaZınızı okuyunca elektirik faturası daha ağır bastı gibi.
Grolüx ün yanına iyi bir gün ışığı led taksam gündüzleri onu açsam ve akşamları grolux desteği versem nasıl olur acaba?
Lakin tasarruf yapayım derken bu canlılara zarar vermek istemem ondan biraz uzunca yazdım fikirlerinizden faydalanmak adına.
Akvaryum ölçüleri 130-59-59
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188629/151120161944061.jpg[/IMG]
[IMG]null[/IMG]
[/QUOTE]
T5 lambalar zaten yeterince tasarruflu aydınlatma sağladığından, alternatif aramak gereksizdir. Led ile aynı miktar ve şiddette aydınlatma sağlamak için daha az watt elde etmek yani tasarruf etmek pek mümkün değildir. Üstelik Led kullanımı ve bakımı çok zor olan ve sıkça arıza yapma potansiyeli olduğundan tasarruf edeyim derken çok yüksek zararla karşılaşmak mümkündür.
Ben led önermiyorum. Ancak dekoratif amaçla olabilir. Örneğin Mavi gece çok iyi bir etki yapabilir. Dinlendiricidir.
[QUOTE=kanobi]Celal bey merhaba ; yazınızda grolux öne konmalıdır demişsiniz. Benim akvaryumda t5 aquastar önde t5 grolux arkada 2-3 hafta oldu akvaryumu kuralı bildiğimden değil sıralama öyle denk geldi. Eğer yanlış ise değiştirmek istiyorum. grolux muhakkak öndemi olmalı başka bilen arkadaşlar varise onlarında yorumunu almak isterim.[/QUOTE]
Bu esasen bitkilerinizin öne veya arkaya yoğun kullanımı ile daha çok alakalıdır. Bitkiler hangi tarafa yakınsa grolux lambada onların üstüne gelecek şekilde yerleştirmeniz uygun olacaktır.
[QUOTE=likeable25]
Merhaba öncelikle teşekkürler bilgilendirmeniz için.
Bir kaç sorum olacaktı.
Akvaryumumda ilangi yellow besliyorum ışık olarakta grolux kullanmaktayım ve aşşağı yukarı günde 12 saate yakın yanmakta ve çok iyi elektrik faturası gelmekte :)
Sayfadan bir arkadaşımızda farklı bir bakış açısı kattı bana grolux yerine aquastar veya philips865 daylight kullanmamı önerdi. Groluxu çıkarıp ikisini takmaya gönlüm razı değil ikisindenden birini grolux un yanına eklemeyi düşünüyordum fakat şuan sizin yaZınızı okuyunca elektirik faturası daha ağır bastı gibi.
Grolüx ün yanına iyi bir gün ışığı led taksam gündüzleri onu açsam ve akşamları grolux desteği versem nasıl olur acaba?
Lakin tasarruf yapayım derken bu canlılara zarar vermek istemem ondan biraz uzunca yazdım fikirlerinizden faydalanmak adına.
Akvaryum ölçüleri 130-59-59
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188629/151120161944061.jpg[/IMG]
[IMG]null[/IMG]
[/QUOTE]
T5 lambalar zaten yeterince tasarruflu aydınlatma sağladığından, alternatif aramak gereksizdir. Led ile aynı miktar ve şiddette aydınlatma sağlamak için daha az watt elde etmek yani tasarruf etmek pek mümkün değildir. Üstelik Led kullanımı ve bakımı çok zor olan ve sıkça arıza yapma potansiyeli olduğundan tasarruf edeyim derken çok yüksek zararla karşılaşmak mümkündür.
Ben led önermiyorum. Ancak dekoratif amaçla olabilir. Örneğin Mavi gece çok iyi bir etki yapabilir. Dinlendiricidir.
Önemli Bilgilendirme
Arkadaşlar, uzun zamandır bana ulaşan arkadaşlardan aldığım bilgi aynen şöyle:
"Floresanlarım için reflektör arıyordum" , " Akvaryuma ışıklandırma yapacağım reflektör taksan iyi olur dediler , araştırdım" ve buna benzer çoğu , aramış ama bulamamış . Sonra bir arkadaşı bizi biliyormuş tavsiye etmiş ve öylece varlığımızdan haber olup bize ulaşmış..
Size çok kısa ve öz bir tavsiyem olacak:
-Google a giriyorsunuz
-Aramaya "Floresan Reflektörü" veya " Akvaryum Reflektörü " yazmanız kafi... Hemen tamda istediğiniz floresanlarınız için reflektörler ve bunları kimden ve nereden bulacağınız bilgileri önünüze gelecektir...
-İşte bu kadar
-Kolay gelsin
Umarım Yardımcı Olabilmişimdir...
Selamlar
Celal TOPÇU
0535 6201261
Arkadaşlar, uzun zamandır bana ulaşan arkadaşlardan aldığım bilgi aynen şöyle:
"Floresanlarım için reflektör arıyordum" , " Akvaryuma ışıklandırma yapacağım reflektör taksan iyi olur dediler , araştırdım" ve buna benzer çoğu , aramış ama bulamamış . Sonra bir arkadaşı bizi biliyormuş tavsiye etmiş ve öylece varlığımızdan haber olup bize ulaşmış..
Size çok kısa ve öz bir tavsiyem olacak:
-Google a giriyorsunuz
-Aramaya "Floresan Reflektörü" veya " Akvaryum Reflektörü " yazmanız kafi... Hemen tamda istediğiniz floresanlarınız için reflektörler ve bunları kimden ve nereden bulacağınız bilgileri önünüze gelecektir...
-İşte bu kadar
-Kolay gelsin
Umarım Yardımcı Olabilmişimdir...
Selamlar
Celal TOPÇU
0535 6201261
Floresan için reflektör.
Ali bey bu mesajı bana niçin attığınızı anlamadım (!).
1) Ben reflektör üretiyorum. Bunun bir fiyatı var elbette. Tüketici olan sizsiniz. İster ben ve benim gibi üreticilerden alırsinız. İsterseniz dediğiniz gibi bir kaç arkadaş birleşip kendiniz birşeyler yapabilirsiniz. Tercih sizin. Ancak mesaj attığınız kişilere dikkat etmeniz gerekiyor. Çünkü ben reflektör kullanıcısı hobicisi değil üreticisiyim..
2) Krom Plakadan reflektör olmaz. Hem çok ağır hemde zaman içinde paslanır malzemedir. Reflektör sadece ve sedece İnce ve Parlak Alüminyumdan yapılır. Diğer seçenek ve uygulamaların tamamı saçma ve uydurmadır. Bugün hala DIY yapan bir çok arkadaşın alüminyum folyoyu reflektör için kullandığını üzülerek okuyor ve duyuyorum. Daha bir çok uygulamalar...
3) 2006 dan beri reflektör konusunda karınca-kararınca siz hobicilere yardımcı olmaya çalışıyorum. Ben hala devam ediyorum. İstikrar şart.
4) Siz bir tüketici olarak malzemeleri daha ucuza getirmek için tabii ki çaba göstereceksiniz. Ancak ben siz ve diğer tüm hobici arkadaşlara hiç bir zaman PAHALI ürün satmadım.
5) Bu mesajı bana atan sizden aslında şunu beklerdim: Celal bey (veya abi) biz bir kaç arkadaş birleştik reflektör alacağız bize indirim yaparmısınız. Ben 10 ve daha fazla reflektör alan arkadaşlara %25 indirim yapıyorum zaten.. Ancak siz bunu yaparken sessiz kalıp o bir kaç arkadaş aranızda bunu halletmiş olsaydınız zaten bir sözüm olmayacaktı. Ama siz bunu bana duyurarak ne yapmış oldunuz ...? Yorumu size bırakıyorum.
Çabalarınızda başarılar diler yinede teşekkürler ediyorum.
Celal
Ali bey bu mesajı bana niçin attığınızı anlamadım (!).
1) Ben reflektör üretiyorum. Bunun bir fiyatı var elbette. Tüketici olan sizsiniz. İster ben ve benim gibi üreticilerden alırsinız. İsterseniz dediğiniz gibi bir kaç arkadaş birleşip kendiniz birşeyler yapabilirsiniz. Tercih sizin. Ancak mesaj attığınız kişilere dikkat etmeniz gerekiyor. Çünkü ben reflektör kullanıcısı hobicisi değil üreticisiyim..
2) Krom Plakadan reflektör olmaz. Hem çok ağır hemde zaman içinde paslanır malzemedir. Reflektör sadece ve sedece İnce ve Parlak Alüminyumdan yapılır. Diğer seçenek ve uygulamaların tamamı saçma ve uydurmadır. Bugün hala DIY yapan bir çok arkadaşın alüminyum folyoyu reflektör için kullandığını üzülerek okuyor ve duyuyorum. Daha bir çok uygulamalar...
3) 2006 dan beri reflektör konusunda karınca-kararınca siz hobicilere yardımcı olmaya çalışıyorum. Ben hala devam ediyorum. İstikrar şart.
4) Siz bir tüketici olarak malzemeleri daha ucuza getirmek için tabii ki çaba göstereceksiniz. Ancak ben siz ve diğer tüm hobici arkadaşlara hiç bir zaman PAHALI ürün satmadım.
5) Bu mesajı bana atan sizden aslında şunu beklerdim: Celal bey (veya abi) biz bir kaç arkadaş birleştik reflektör alacağız bize indirim yaparmısınız. Ben 10 ve daha fazla reflektör alan arkadaşlara %25 indirim yapıyorum zaten.. Ancak siz bunu yaparken sessiz kalıp o bir kaç arkadaş aranızda bunu halletmiş olsaydınız zaten bir sözüm olmayacaktı. Ama siz bunu bana duyurarak ne yapmış oldunuz ...? Yorumu size bırakıyorum.
Çabalarınızda başarılar diler yinede teşekkürler ediyorum.
Celal
Akv. Aydınlatması Malzemeleri Ve Armatürleri
Bu linke tıklayınız : https://www.akvaryum.com/Forum/reflektor_ve_aydinlatma_malzemeleri_icin_tek_adres_i3156.asp
Arkadaşlar bana ulaşan aramalarınızda, özellikle Floresan Reflektörü ve yanı sıra aydınlatma lamba malzemeleri konusunda ulaşamadığını söylüyorsunuz. Bu nedenle yazıyorum. Akvaryum.com sitemizin Forumu içinde yukarıdaki linki açarsanız istediğiniz bilgilere ulaşabilirsiniz.
Teşekkürler
Celal TOPÇU
0535 6201261
Bu linke tıklayınız : https://www.akvaryum.com/Forum/reflektor_ve_aydinlatma_malzemeleri_icin_tek_adres_i3156.asp
Arkadaşlar bana ulaşan aramalarınızda, özellikle Floresan Reflektörü ve yanı sıra aydınlatma lamba malzemeleri konusunda ulaşamadığını söylüyorsunuz. Bu nedenle yazıyorum. Akvaryum.com sitemizin Forumu içinde yukarıdaki linki açarsanız istediğiniz bilgilere ulaşabilirsiniz.
Teşekkürler
Celal TOPÇU
0535 6201261
Floresan Reflektörü
Floresan Reflektörü arıyorsanız
Google da aramak için , "floresan reflektörü" yazıp aramalısınız. Sadece "reflektör" yazmanız halinde çok farklı reflektörler olduğundan kafanız karışabilecektir. Yada aradığınız arka sayfalarda çıkacaktır.
Bunu bilgiyi şu nedenle yazıyorum. Biliyorsunuz ben Reflektör yapıyor ve satıyorum. Beni arayıp bana ulaşabilenler diyor ki: size çok zor ulaştık. Çok aradık ama bulamadık.
İşte bu gibi sorunların nedeni budur.
Bilginize
Celal TOPÇU
Floresan Reflektörü arıyorsanız
Google da aramak için , "floresan reflektörü" yazıp aramalısınız. Sadece "reflektör" yazmanız halinde çok farklı reflektörler olduğundan kafanız karışabilecektir. Yada aradığınız arka sayfalarda çıkacaktır.
Bunu bilgiyi şu nedenle yazıyorum. Biliyorsunuz ben Reflektör yapıyor ve satıyorum. Beni arayıp bana ulaşabilenler diyor ki: size çok zor ulaştık. Çok aradık ama bulamadık.
İşte bu gibi sorunların nedeni budur.
Bilginize
Celal TOPÇU
Reflektörler + Armatürler
Www.akvaryum.com/forum/aydinlatma_reflektorleri_akvarum_armaturleri_i3156.asp
Kış geldi ve tekrar bakım zamanı geldi. Eskiyen , bakıma muhtaç tüm akvaryum elemanları gibi Aydınlatma Reflektörleri ve Armatürleri ile bunların yardımcı elemanları da bakımı yapılmaya muhtaçtır.
Gerek Reflektör ve gerekse yeniden armatür ihtiyacı olanlar ile bunların malzeme parçalarını arayanlara duyurmak isterim:
Bakırköy den size destek olmaya devam ediyorum .
Yukarıda yazdığım linkten Akvaryumcu İlanları bölümündeki ilanımıza ulaşabilirsiniz.
Malzeme ve fiyat bilgilerimiz öğrenebilirsiniz.
Celal TOPÇU
Www.akvaryum.com/forum/aydinlatma_reflektorleri_akvarum_armaturleri_i3156.asp
Kış geldi ve tekrar bakım zamanı geldi. Eskiyen , bakıma muhtaç tüm akvaryum elemanları gibi Aydınlatma Reflektörleri ve Armatürleri ile bunların yardımcı elemanları da bakımı yapılmaya muhtaçtır.
Gerek Reflektör ve gerekse yeniden armatür ihtiyacı olanlar ile bunların malzeme parçalarını arayanlara duyurmak isterim:
Bakırköy den size destek olmaya devam ediyorum .
Yukarıda yazdığım linkten Akvaryumcu İlanları bölümündeki ilanımıza ulaşabilirsiniz.
Malzeme ve fiyat bilgilerimiz öğrenebilirsiniz.
Celal TOPÇU
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
