ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AliHan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
39
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Şubat 2008 21:53
Son Ziyaret:
07 Haziran 2026 19:04
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Han KILIÇOĞLU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Avukat
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali Han Kılıçoğlu - Ankara
SON 10 MESAJI
Japan Blue Tail
Mavişler[:3]
[URL]https://youtube.com/shorts/RecObIPDHB0?si=gt8JIx7Z9y6TY3y8[/URL][EDIT]AliHan,2026-03-31 00:02:22[/EDIT]
Mavişler[:3]
[URL]https://youtube.com/shorts/RecObIPDHB0?si=gt8JIx7Z9y6TY3y8[/URL][EDIT]AliHan,2026-03-31 00:02:22[/EDIT]
10 Litreye Pipo Ve Hava Motoru Önerisi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44565/100520251437321.jpg[/IMG]
Hava motorunu ayrıca kullanmayacaksanız bu tarz bir motorlu pipo öneririm. Hava motoru seside olmuyor. Daha ufakları var mı bilmiyorum. [EDIT]AliHan,2025-05-10 14:46:11[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44565/100520251437321.jpg[/IMG]
Hava motorunu ayrıca kullanmayacaksanız bu tarz bir motorlu pipo öneririm. Hava motoru seside olmuyor. Daha ufakları var mı bilmiyorum. [EDIT]AliHan,2025-05-10 14:46:11[/EDIT]
Akvaryumumdaki Bulanıklık İnatla Geçmiyor.
[QUOTE=ziyasenkaya]
Hocam merhaba, polemik yaratmak istemem ama, bu kadar ar-ge yapan ciddi firmalar, sizce bakteri kültürü diye bize boş şişeleri mi satıyor yani? Kaldı ki kapalı ambalajdaki bakteri kültürünün de bir son kullanma tarihi var. Kimyadan daha iyi anlayan arkadaşlar da onaylayacaktır muhakkak, canlı bakteriyi sıvı içerisindeki besinle hayatta tutacakları süreyi hesaplayıp, buna göre piyasaya sürmüyorlar mı?[/QUOTE]
Merhaba. Boş şişe sattıklarını söylemedim. Satılan ürünlerin kültür değil besin olduğunu söyledim. Direk bakteri kültürü olduğunu söyleyen ürünlerde var tabi ancak sanıyorum onların içinde de (oksijensiz ortam olduğu için) anaerobik bakteriler var peki bizim ihtiyacımız var mı bunlara? Bu bakterilerin kullandığı Nitrat ve fosfat seviyelerini su değişimleri ile düşürmeye çalışıyoruz zaten. Daha çok ihtiyacımız olan amonyak ve nitriti kullanan ve oksijenli solunum yapan genelde filtre malzemelerimize yerleşen neredeyse 20 dakikada bir ikiye bölünerek çoğalan aerobik bakteriler.
Yaptığınız ölçümlerde amonyak 0 nitrit ve nitrat okunuyorsa zaten döngü başlamış demektir. Bu halde neden bakteri kültürü kullanılsın? Konu sahibi arkadaşımızda bu değerlere ilişkin ölçüm yapmamış bilgi vermemiş. Kendisinin veya başka bir hobici arkadaşın kurulumdan bu yana 25 gün geçmiş bir akvaryumda bu ölçümleri yapmadan bakteri besini yahut kültürü kullanması ya tutarsa mantığıyla bana kalırsa parasını çöpe atmasıdır. Forumda bu ticari ürünlere "hayat kurtarıcı" yaklaşımı var. İşin esasının öyle olmadığını vurgulamak istedim. Ben bu ürünlere harcayacağım bütçeyi test kitlerine ayırıyorum.[EDIT]AliHan,2025-05-09 02:45:05[/EDIT]
[QUOTE=ziyasenkaya]
Hocam merhaba, polemik yaratmak istemem ama, bu kadar ar-ge yapan ciddi firmalar, sizce bakteri kültürü diye bize boş şişeleri mi satıyor yani? Kaldı ki kapalı ambalajdaki bakteri kültürünün de bir son kullanma tarihi var. Kimyadan daha iyi anlayan arkadaşlar da onaylayacaktır muhakkak, canlı bakteriyi sıvı içerisindeki besinle hayatta tutacakları süreyi hesaplayıp, buna göre piyasaya sürmüyorlar mı?[/QUOTE]
Merhaba. Boş şişe sattıklarını söylemedim. Satılan ürünlerin kültür değil besin olduğunu söyledim. Direk bakteri kültürü olduğunu söyleyen ürünlerde var tabi ancak sanıyorum onların içinde de (oksijensiz ortam olduğu için) anaerobik bakteriler var peki bizim ihtiyacımız var mı bunlara? Bu bakterilerin kullandığı Nitrat ve fosfat seviyelerini su değişimleri ile düşürmeye çalışıyoruz zaten. Daha çok ihtiyacımız olan amonyak ve nitriti kullanan ve oksijenli solunum yapan genelde filtre malzemelerimize yerleşen neredeyse 20 dakikada bir ikiye bölünerek çoğalan aerobik bakteriler.
Yaptığınız ölçümlerde amonyak 0 nitrit ve nitrat okunuyorsa zaten döngü başlamış demektir. Bu halde neden bakteri kültürü kullanılsın? Konu sahibi arkadaşımızda bu değerlere ilişkin ölçüm yapmamış bilgi vermemiş. Kendisinin veya başka bir hobici arkadaşın kurulumdan bu yana 25 gün geçmiş bir akvaryumda bu ölçümleri yapmadan bakteri besini yahut kültürü kullanması ya tutarsa mantığıyla bana kalırsa parasını çöpe atmasıdır. Forumda bu ticari ürünlere "hayat kurtarıcı" yaklaşımı var. İşin esasının öyle olmadığını vurgulamak istedim. Ben bu ürünlere harcayacağım bütçeyi test kitlerine ayırıyorum.[EDIT]AliHan,2025-05-09 02:45:05[/EDIT]
Akvaryumumdaki Bulanıklık İnatla Geçmiyor.
Cloudy water yada bakteri patlaması diye adlandırılan durumla karşılaşmızsınız. Dekorlarla, taşlarla boşuna uğraşmayın bulanıklığın kaynağı değiller. Bakteri damlası diye adlandırdığınız ürün bakteri kültürü değil bakteri besinidir. Bakteri kültürünü havasız bir ambalajın içinde iki gün dahi canlı barındiramazsınız. Satılan ticari ürünlerin tamamı bakteri besinidir. Oturmamış bir akvaryuma Bakteri besini eklemek dahada fazla bulanıklaşmaya neden olur. Sizin bakteri besinine şu an ihtiyacınız yok. Zaten hemen hepsinin kullanma talimatında suda bulanıklaşma olursa kullanmayı bırakın yazar. İster dinlenmiş olsun ister hazır su büyük su değişimleri biyolojik döngüyü olumsuz etkiler. Kullandığınız ticari ürünlerin bu aşamada faydası değil zararı olacaktır. Bu aşamada kesinlikle su katkıları kullanmayın. Kullanırsanız suyunuz daha da bulanıklaşacaktır. Yaptığınız büyük su değişimleri bir kaç saat içinde tekrar bulanıklık olarak dönecek. Şu an yapmanız gereken tek şey hiçbir şey yapmamak. Olabildiğince az miktarda su değişimi yapın. Haftada en fazla bir mümkünse bu durum düzelene kadar hiç yapmayın. Olabildiğince az yemleme, bol oksijen ve yüzey hareketi. Filtrenizde yeterli biyolojik malzeme var ise 2 hafta içinde suyunuz pırıl pırıl olacaktır.[EDIT]AliHan,2025-05-06 22:30:32[/EDIT]
Cloudy water yada bakteri patlaması diye adlandırılan durumla karşılaşmızsınız. Dekorlarla, taşlarla boşuna uğraşmayın bulanıklığın kaynağı değiller. Bakteri damlası diye adlandırdığınız ürün bakteri kültürü değil bakteri besinidir. Bakteri kültürünü havasız bir ambalajın içinde iki gün dahi canlı barındiramazsınız. Satılan ticari ürünlerin tamamı bakteri besinidir. Oturmamış bir akvaryuma Bakteri besini eklemek dahada fazla bulanıklaşmaya neden olur. Sizin bakteri besinine şu an ihtiyacınız yok. Zaten hemen hepsinin kullanma talimatında suda bulanıklaşma olursa kullanmayı bırakın yazar. İster dinlenmiş olsun ister hazır su büyük su değişimleri biyolojik döngüyü olumsuz etkiler. Kullandığınız ticari ürünlerin bu aşamada faydası değil zararı olacaktır. Bu aşamada kesinlikle su katkıları kullanmayın. Kullanırsanız suyunuz daha da bulanıklaşacaktır. Yaptığınız büyük su değişimleri bir kaç saat içinde tekrar bulanıklık olarak dönecek. Şu an yapmanız gereken tek şey hiçbir şey yapmamak. Olabildiğince az miktarda su değişimi yapın. Haftada en fazla bir mümkünse bu durum düzelene kadar hiç yapmayın. Olabildiğince az yemleme, bol oksijen ve yüzey hareketi. Filtrenizde yeterli biyolojik malzeme var ise 2 hafta içinde suyunuz pırıl pırıl olacaktır.[EDIT]AliHan,2025-05-06 22:30:32[/EDIT]
Karides Akvaryumu Bulandı
[QUOTE=Karidesbey][IMG]
bu şekil kapattım olurmu?[/QUOTE]
Evet olur. Camlardaki yosunları temizleyip ufak bir su değişimi yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız. Varsa hava motoru da ekleyin. Yoksa bol yüzey akıntısı olsun. Yemleme yaparken günlük gözlemleyin. Filtrenize elyaf yoksa eklerseniz iyi olur. Sağlıklı hobiler.[EDIT]AliHan,2025-04-28 16:18:34[/EDIT]
[QUOTE=Karidesbey][IMG]
bu şekil kapattım olurmu?[/QUOTE]
Evet olur. Camlardaki yosunları temizleyip ufak bir su değişimi yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız. Varsa hava motoru da ekleyin. Yoksa bol yüzey akıntısı olsun. Yemleme yaparken günlük gözlemleyin. Filtrenize elyaf yoksa eklerseniz iyi olur. Sağlıklı hobiler.[EDIT]AliHan,2025-04-28 16:18:34[/EDIT]
Karides Akvaryumu Bulandı
Yeşil su başlangıcı gibi. Su değişiminden sonra akvaryumun etrafını hiç ışık girmeyecek şekilde kapatın. 3-4 gün boyunca böyle devam etsin. Karartma işe yarayacaktır.[EDIT]AliHan,2025-04-28 15:13:08[/EDIT]
Yeşil su başlangıcı gibi. Su değişiminden sonra akvaryumun etrafını hiç ışık girmeyecek şekilde kapatın. 3-4 gün boyunca böyle devam etsin. Karartma işe yarayacaktır.[EDIT]AliHan,2025-04-28 15:13:08[/EDIT]
Akvaryum Bulanık Gibi
Cloudy water diye tabir edilen genellikle heterotrofik bakterilerin aşırı çoğalması sonucu oluşan bir durum. Kumla suyla uğraşmayın!! Büyük su değişimleri bir işe yaramayacaktır. Su değişiminden bir kaç saat sonra dahada fazlaşarak tekrarlayacaktır. Haftalık %20 değişim yapmanız yeterli. Akvaryumda canlı yoksa yapmamanız daha iyi. Şuan yapmanız gereken tek şey hiçbir şey yapmamak. 1-2 hafta içerisinde kendiliğinden düzelecektir. Daha hızlı bir çözüm yolu ise uv filtre. 1-2 gün çalışması yetecektir.
Cloudy water diye tabir edilen genellikle heterotrofik bakterilerin aşırı çoğalması sonucu oluşan bir durum. Kumla suyla uğraşmayın!! Büyük su değişimleri bir işe yaramayacaktır. Su değişiminden bir kaç saat sonra dahada fazlaşarak tekrarlayacaktır. Haftalık %20 değişim yapmanız yeterli. Akvaryumda canlı yoksa yapmamanız daha iyi. Şuan yapmanız gereken tek şey hiçbir şey yapmamak. 1-2 hafta içerisinde kendiliğinden düzelecektir. Daha hızlı bir çözüm yolu ise uv filtre. 1-2 gün çalışması yetecektir.
Cüce Amerikan Dünyası
Merhaba arkadaşlar. Aldığımda damızlık altından daha ufaktılar. Gerçi halen tam boylarına ulaştıkları söylenemez. İlk yumurtaları, sayı az. Karma akvaryumda kendi hallerine bıraktım, tecrübe edinsinler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44565/180420251931321.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. Aldığımda damızlık altından daha ufaktılar. Gerçi halen tam boylarına ulaştıkları söylenemez. İlk yumurtaları, sayı az. Karma akvaryumda kendi hallerine bıraktım, tecrübe edinsinler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/44565/180420251931321.jpg[/IMG]
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=Koksal Gurkan]Sudaki çözünmüş madde miktarı ile iletkenlik belli olur. [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Sorum tamda burada başlıyor. İletkenlikten kastınız tds mi? micro Siemens mi? ikisinin tam anlamıyla aynı şey olmadığını biliyorum. Yanlış mı biliyorum? Eğer farklıysa Tds değeri üremeye teşvik ve doğal ortamı simule için önemliken, osmotik basınç (yani iletkenlik) yumurtaların döllenme ve açılım oranı için mi önemlidir? Böyle bir makale okumuştum sanırım. Yanılıyorda olabilirim.
[QUOTE=Koksal Gurkan]
Aslında enteresan olan nokta, bir yandan düşük iletkenlik isterken diğer yandan yine doğasında olan catappa yaprağı benzeri eklemelerle suyun rengini sarartma eğilimimiz olması ve bunun da iletkenliği arttırmasıdır.[/QUOTE]
Bence iletkenliği değil ama tds'i arttırır(catappa). Tamda bu noktada neyi ölçmemiz gerektiği daha doğrusu üretim konusunda hangi değeri referans almamız gerektiği konusunda kafam karışıyor. (şart olduğunu söylemiyorum) Forumda kimi arkadaşlar üretim tecrübelerinde tds kimileri µS
(iletkenlik) değerlerini paylaşıyor, gözlemlediğim aynı şeyden bahsediliyor gibi algılanıyor ancak aynı şey olmadığını düşünüyorum. Öyle mi değil mi merakım bu. Sağlıklı hobiler. [EDIT]AliHan,2025-04-17 20:15:20[/EDIT]
[QUOTE=Koksal Gurkan]Sudaki çözünmüş madde miktarı ile iletkenlik belli olur. [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Sorum tamda burada başlıyor. İletkenlikten kastınız tds mi? micro Siemens mi? ikisinin tam anlamıyla aynı şey olmadığını biliyorum. Yanlış mı biliyorum? Eğer farklıysa Tds değeri üremeye teşvik ve doğal ortamı simule için önemliken, osmotik basınç (yani iletkenlik) yumurtaların döllenme ve açılım oranı için mi önemlidir? Böyle bir makale okumuştum sanırım. Yanılıyorda olabilirim.
[QUOTE=Koksal Gurkan]
Aslında enteresan olan nokta, bir yandan düşük iletkenlik isterken diğer yandan yine doğasında olan catappa yaprağı benzeri eklemelerle suyun rengini sarartma eğilimimiz olması ve bunun da iletkenliği arttırmasıdır.[/QUOTE]
Bence iletkenliği değil ama tds'i arttırır(catappa). Tamda bu noktada neyi ölçmemiz gerektiği daha doğrusu üretim konusunda hangi değeri referans almamız gerektiği konusunda kafam karışıyor. (şart olduğunu söylemiyorum) Forumda kimi arkadaşlar üretim tecrübelerinde tds kimileri µS
(iletkenlik) değerlerini paylaşıyor, gözlemlediğim aynı şeyden bahsediliyor gibi algılanıyor ancak aynı şey olmadığını düşünüyorum. Öyle mi değil mi merakım bu. Sağlıklı hobiler. [EDIT]AliHan,2025-04-17 20:15:20[/EDIT]
Cüce Amerikan Dünyası
Maşallah balıklarınız çok güzel.
[QUOTE=Laetacara]Değerler; 26 derece ısı, 6,2 ph ve 38 ppm iletkenlik. [/QUOTE]
Konuyla belki çok bağlantılı değil ancak birçok hobici gibi bende karıştırdığım için soruyorum. Bu iletkenlik dediğiniz osmotik basınç mı oluyor. Eğer öyle ise ppm değilde micro Siemens olarak mı ifade etmeliyiz? Ppm olarak ölçülen tds ile anladığım kadarıyla suda çözünmüş tuzlar üzerinden sertlik hakkında fikir ediniyoruz. Öyleyse ramireziler için sertliği düşük su hazırlarken tds değerini mi dikkate almamız gerekir yoksa osmotik basıncı ifade eden iletkenliği yani micro siemens mi? Ben tds ölçer kullanıyorum acaba yanlış mı yapıyorum?
Maşallah balıklarınız çok güzel.
[QUOTE=Laetacara]Değerler; 26 derece ısı, 6,2 ph ve 38 ppm iletkenlik. [/QUOTE]
Konuyla belki çok bağlantılı değil ancak birçok hobici gibi bende karıştırdığım için soruyorum. Bu iletkenlik dediğiniz osmotik basınç mı oluyor. Eğer öyle ise ppm değilde micro Siemens olarak mı ifade etmeliyiz? Ppm olarak ölçülen tds ile anladığım kadarıyla suda çözünmüş tuzlar üzerinden sertlik hakkında fikir ediniyoruz. Öyleyse ramireziler için sertliği düşük su hazırlarken tds değerini mi dikkate almamız gerekir yoksa osmotik basıncı ifade eden iletkenliği yani micro siemens mi? Ben tds ölçer kullanıyorum acaba yanlış mı yapıyorum?
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
caga71,
mightymurat,
Hoppala,
yeekim,
Koksal Gurkan,
HaydarGul,
Kınayu,
XAli,
888starz_bjPa,
Kuduoglu,
emirkagan,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
avok,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Sufisu,
sina cen,
poyrxz,
osmandbnl,
omerkaya40,
Maverickse,
JujuSeri,
R0h1rr1m,
ternapi,
Lofta,
Çağatay Tozak,
şansal,
mcakir17,
merutay,
Tallha,
Chautauqua,
TolgahanA,
Fronttoza,
Rafayel,
Erenneok,
bor31,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
