ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
@qua_Butik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
35
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ocak 2008 14:08
Son Ziyaret:
22 Şubat 2025 01:16
Toplam Mesaj:
254 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barış Tosun
Doğum Tarihi:
12 Haziran 1987
Yaş:
39
İl:
Istanbul
Meslek:
LED Lighting
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cansın Barış ( Özel tür Arowanalar , L serisi plecolar , Karidesler , Apistogrammalar , Bitkili Tasarımlar ama her daim özel türler... ;)
//i.hizliresim.com/WnWzm8.jpg
SON 10 MESAJI
Albino Yunuslar (cyptocara Moori Albino)
[QUOTE=rokolist]Gerçekten çok güzeller maşallah bu türü ülkemizdeki tanklarda görmek çok güzel olacağını düşünüyorum. Barış bey sizi tebrik ederim çok güzel bir başarıya imza atmışsınız. [:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler Orkun bey benim inde güzel bi deneyim oldu diyebilirim. 😊
[QUOTE=Masturen]Emeğinize Sağlık Abi, İlk defa görüyorum umarım yaygınlaşır tanklarda [:nazar:]Maşallah[/QUOTE]
Sağolun muhammed bey. Umarım bu türü kaybetmeden çuğaltabiliriz.
[QUOTE=rokolist]Gerçekten çok güzeller maşallah bu türü ülkemizdeki tanklarda görmek çok güzel olacağını düşünüyorum. Barış bey sizi tebrik ederim çok güzel bir başarıya imza atmışsınız. [:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler Orkun bey benim inde güzel bi deneyim oldu diyebilirim. 😊
[QUOTE=Masturen]Emeğinize Sağlık Abi, İlk defa görüyorum umarım yaygınlaşır tanklarda [:nazar:]Maşallah[/QUOTE]
Sağolun muhammed bey. Umarım bu türü kaybetmeden çuğaltabiliriz.
Albino Yunuslar (cyptocara Moori Albino)
Merhaba Mehmet bey. Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Elimden geldiği kadarı ile öğrenmek istediğiniz konulara bildiğim kadarı ile cevap vermeye çalışayım yalnız canlıların temini konusuna girmicem. Öncelikle şunu söyleyeyim bakımı konusunda normal Malawi ve yunuslardan tek bir farkı var. Buda kısmi tuz ihtiyacı. Bildiğiniz üzere tüm Cichlid canlıları bir miktar tuza ihtiyaç duyarlar. Bu çok fazla olmasa da rutin döngü içerisinde bir gereksinim. Bu kaya veya turşu tuzunu kimi arkadaşımız kullanıyor kimisi kullanmıyor. Evet ihtiyaç var ama elzem bir ihtiyaç değil fakat bu Malawi Cichlid canlısı albino bir canlı ise normal albinizim olmayan canlılara göre pigment aralarında ve derisinde daha fazla tuz depolama ihtiyacı duyuyor. Bu sebepten ötürü hem üreme hem büyüme hemde sağlık açısından ben her su değişiminde 200litre / 1 yemek kaşığı tuz kullanıyorum. Bu önlem veya keyfi bir tatbikten daha çok lazım bir ihtiyaç gibi bana göre. Haricen her hangi bir farklı bakım uygulamaya gerek yok. Normal bir Yunus gibi bakabilirsiniz. Bide şöyle bir durum var. Ayıptır söylemesi bu canlılar bana biraz maddi anlamda maliyetli oldular. O sebepten ötürü ben biraz titiz davrandım el bebek gül bebek baktım. Kayıp yaşamamak olası hastalıkların önüne geçmek vs nedenlerle tedbiri elden bırakmadan 29 derece ısıda bakarak sadece tetra Discus ve tetra proalg verdim. Bu sebepten ötürü de ağar bir gelişim sağladılar. Şimdi tabi yavrular bize maliyetsizlik olduğu ve adaptasyon gibi sorunları olmadığı için nispeten daha soğuk suda biraz daha protein değeri yüksek yemlerle vucut formu kazandırmak için daha rahat hareketler sergileyebilirim diye düşünüyor. Tahminim 25 derece suda hafta da 2 gün alabalık yemide dahil olarak güzel bi diyetle daha yüksek görselli daha heybetli bir nesil yetiştirebiliriz gibi geliyor. Birde albino canlılar normal canlılara göre 1/3 gibi daha yavaş gelişim ve olgunlaşma sergiliyorlar bunu senelerdir farklı albino canlı grupları besleyerek gözlemlediğimden artık kesin olarak eminim ki bir misal albino bir leptosoma kitumba 9 ayda ergen hale geliyorsa düz bir leptosoma kitumba 7 ayda ergen hale geliyor diyebilirim bu bir handikap evet ama albinonun görselliği bu ufak handikabı kapatabilir diye düşünüyorum. Saygılar.
Merhaba Mehmet bey. Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Elimden geldiği kadarı ile öğrenmek istediğiniz konulara bildiğim kadarı ile cevap vermeye çalışayım yalnız canlıların temini konusuna girmicem. Öncelikle şunu söyleyeyim bakımı konusunda normal Malawi ve yunuslardan tek bir farkı var. Buda kısmi tuz ihtiyacı. Bildiğiniz üzere tüm Cichlid canlıları bir miktar tuza ihtiyaç duyarlar. Bu çok fazla olmasa da rutin döngü içerisinde bir gereksinim. Bu kaya veya turşu tuzunu kimi arkadaşımız kullanıyor kimisi kullanmıyor. Evet ihtiyaç var ama elzem bir ihtiyaç değil fakat bu Malawi Cichlid canlısı albino bir canlı ise normal albinizim olmayan canlılara göre pigment aralarında ve derisinde daha fazla tuz depolama ihtiyacı duyuyor. Bu sebepten ötürü hem üreme hem büyüme hemde sağlık açısından ben her su değişiminde 200litre / 1 yemek kaşığı tuz kullanıyorum. Bu önlem veya keyfi bir tatbikten daha çok lazım bir ihtiyaç gibi bana göre. Haricen her hangi bir farklı bakım uygulamaya gerek yok. Normal bir Yunus gibi bakabilirsiniz. Bide şöyle bir durum var. Ayıptır söylemesi bu canlılar bana biraz maddi anlamda maliyetli oldular. O sebepten ötürü ben biraz titiz davrandım el bebek gül bebek baktım. Kayıp yaşamamak olası hastalıkların önüne geçmek vs nedenlerle tedbiri elden bırakmadan 29 derece ısıda bakarak sadece tetra Discus ve tetra proalg verdim. Bu sebepten ötürü de ağar bir gelişim sağladılar. Şimdi tabi yavrular bize maliyetsizlik olduğu ve adaptasyon gibi sorunları olmadığı için nispeten daha soğuk suda biraz daha protein değeri yüksek yemlerle vucut formu kazandırmak için daha rahat hareketler sergileyebilirim diye düşünüyor. Tahminim 25 derece suda hafta da 2 gün alabalık yemide dahil olarak güzel bi diyetle daha yüksek görselli daha heybetli bir nesil yetiştirebiliriz gibi geliyor. Birde albino canlılar normal canlılara göre 1/3 gibi daha yavaş gelişim ve olgunlaşma sergiliyorlar bunu senelerdir farklı albino canlı grupları besleyerek gözlemlediğimden artık kesin olarak eminim ki bir misal albino bir leptosoma kitumba 9 ayda ergen hale geliyorsa düz bir leptosoma kitumba 7 ayda ergen hale geliyor diyebilirim bu bir handikap evet ama albinonun görselliği bu ufak handikabı kapatabilir diye düşünüyorum. Saygılar.
Albino Yunuslar (cyptocara Moori Albino)
Merhaba arkadaşlar biliyormusun bilmiyorum ama yaklaşık 2 seneye yakın bir zaman oldu yeni bir tür edindim ve bayadır bu canlıları damızlık hale getirmek ve peşinden de üretimine geçebilmekle uğraşıyordum. Tabi hayli sabır ve özen gerektiren bir süreç oldu benim için.
Canlıları 1,5-2 cm boylarda temin edebilmemden tutun da bunların ithal olması dolayısıyla da adaptasyon ve yaşamsal narinliği derken tüm bunlara birde albino genetiğin verdiği zorluklar geç olgunlaşma , beyaz benek ve mantar hastalığını göstermeme , erkeklerde döl sorunu , tamburdaki yumurtanın ışığa hassasiyeti vs derken baya bi çabalar sarfettim pek kolay olmadı aslında daha da doğrusu benim sandığım kadar kolay olmadı anlayacağınız [:)))]
Neyse çok şükür balıklarımızı büyüttük anaç yaptık ağızlarını doldurduk kusturduk ama az ama öz 3-5 5-10 derken biraz biraz hareketlenmeye ve daha bi motive olmaya başladık sonuç itibari ile.
Bu türün ülkemizde ilk yerli yavrularını almış olmanın verdiği haza birde internet üzerinden yaptığım araştırmalarda ; Dünya üzerindeki en geniş bireyli gen havuzuna sahip olmanın (7 kişi içerisinde ) yani kısacası dünyanın internet ortamına düşmüş gün yüzüne çıkmış en büyük kolonisine sahip olmanın verdiği mutlulukta eklendi şükürler olsun.
Neyse ki buraya kadar kazasız belasız geldik. Biraz korktuk biraz üzüldük özetle emekledik süründük bastık yürüdük [:)]
Artık gün bu türü çuğalma ve ülkemize bir türü daha kazandırma günü. Şimdi hasat zamanı....
Macera yeni başlıyor [:iyi:]
Maşallahlarınızı eksik etmeyin [:nazar:]
Not: Rehavet olmamalı sırada ülkemize hiç girmemiş çok çok nadir bir tür daha var. İnşallah önümüzdeki yakın dönemde bir başka paylaşım daha yapmaya niyetindeyim şimdilik ben nişanlım ve 2 arkadaşım görüyoruz sadece bu canlıları [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/40081/180220182249541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/40081/180220182341351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/40081/180220182343161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/40081/180220182343511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/40081/180220182346181.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/ALhDemsaQlE[/VID]
[VID]https://youtu.be/fEzjxIvTYg4[/VID]
[VID]https://youtu.be/eZejcBS928E[/VID]
Sancılar sancılar beraber tuttuk gibi bütün yumurtaları [:)))]
[VID]https://youtu.be/VfpqF-euBME[/VID]
Yavrularımız [:3]
[VID]https://youtu.be/4fXWRcO9Z7Q[/VID]
Bu maceraya bi nebzede olsa sizede ortak edebildiysem ne mutlu bana [:)]
Merhaba arkadaşlar biliyormusun bilmiyorum ama yaklaşık 2 seneye yakın bir zaman oldu yeni bir tür edindim ve bayadır bu canlıları damızlık hale getirmek ve peşinden de üretimine geçebilmekle uğraşıyordum. Tabi hayli sabır ve özen gerektiren bir süreç oldu benim için.
Canlıları 1,5-2 cm boylarda temin edebilmemden tutun da bunların ithal olması dolayısıyla da adaptasyon ve yaşamsal narinliği derken tüm bunlara birde albino genetiğin verdiği zorluklar geç olgunlaşma , beyaz benek ve mantar hastalığını göstermeme , erkeklerde döl sorunu , tamburdaki yumurtanın ışığa hassasiyeti vs derken baya bi çabalar sarfettim pek kolay olmadı aslında daha da doğrusu benim sandığım kadar kolay olmadı anlayacağınız [:)))]
Neyse çok şükür balıklarımızı büyüttük anaç yaptık ağızlarını doldurduk kusturduk ama az ama öz 3-5 5-10 derken biraz biraz hareketlenmeye ve daha bi motive olmaya başladık sonuç itibari ile.
Bu türün ülkemizde ilk yerli yavrularını almış olmanın verdiği haza birde internet üzerinden yaptığım araştırmalarda ; Dünya üzerindeki en geniş bireyli gen havuzuna sahip olmanın (7 kişi içerisinde ) yani kısacası dünyanın internet ortamına düşmüş gün yüzüne çıkmış en büyük kolonisine sahip olmanın verdiği mutlulukta eklendi şükürler olsun.
Neyse ki buraya kadar kazasız belasız geldik. Biraz korktuk biraz üzüldük özetle emekledik süründük bastık yürüdük [:)]
Artık gün bu türü çuğalma ve ülkemize bir türü daha kazandırma günü. Şimdi hasat zamanı....
Macera yeni başlıyor [:iyi:]
Maşallahlarınızı eksik etmeyin [:nazar:]
Not: Rehavet olmamalı sırada ülkemize hiç girmemiş çok çok nadir bir tür daha var. İnşallah önümüzdeki yakın dönemde bir başka paylaşım daha yapmaya niyetindeyim şimdilik ben nişanlım ve 2 arkadaşım görüyoruz sadece bu canlıları [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/40081/180220182249541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/40081/180220182341351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/40081/180220182343161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/40081/180220182343511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/40081/180220182346181.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/ALhDemsaQlE[/VID]
[VID]https://youtu.be/fEzjxIvTYg4[/VID]
[VID]https://youtu.be/eZejcBS928E[/VID]
Sancılar sancılar beraber tuttuk gibi bütün yumurtaları [:)))]
[VID]https://youtu.be/VfpqF-euBME[/VID]
Yavrularımız [:3]
[VID]https://youtu.be/4fXWRcO9Z7Q[/VID]
Bu maceraya bi nebzede olsa sizede ortak edebildiysem ne mutlu bana [:)]
Yurtdışından Balık Siparişi (tropheus Bishop)
[QUOTE=amiga1200] bende L46 istiyorum[/QUOTE] bana ulaşın elimde çokca var 05372182738 [;)]
[QUOTE=amiga1200] bende L46 istiyorum[/QUOTE] bana ulaşın elimde çokca var 05372182738 [;)]
Yeni Site (Hataları Rapor Ediniz)
Ziyan oldu güzelim site , insanlar ilan güncelliyip mesaja bakıp kaçıyo !!!... Olmadı işte bu format açık seçik mantar olmuş . Neyin düzenlemesi hata gidermesi olacak ki anlamadım. Sitenin kurulumunda fon olan alt yüz çok soğuk bi kere . Yani bu sitenin omurgası bile olmadı . Yetkili olan sorumlu arkadaşlarda bi ses vermeli bence eleştirilere . Biraz tepkilere taleplere kulak vermeli . Bana göre hiç bişey için geç değil. Eski formata döndürün şu siteyi üyeler dağalmadan. illa iş işten geçtikten sonra mı eski formata dönülücek ? zaten muhakka ki dönülücekte neden işkence gibi bi alt yüz kullanacaz bu süre zarfında . Zamanla görüceksiniz arkadaşlar en fazla 6 ay sonra eski formata dönüp siteyi canlandırmak için ne emekler harcanıcak ama iş işten geçmiş olucak. ;)
Ziyan oldu güzelim site , insanlar ilan güncelliyip mesaja bakıp kaçıyo !!!... Olmadı işte bu format açık seçik mantar olmuş . Neyin düzenlemesi hata gidermesi olacak ki anlamadım. Sitenin kurulumunda fon olan alt yüz çok soğuk bi kere . Yani bu sitenin omurgası bile olmadı . Yetkili olan sorumlu arkadaşlarda bi ses vermeli bence eleştirilere . Biraz tepkilere taleplere kulak vermeli . Bana göre hiç bişey için geç değil. Eski formata döndürün şu siteyi üyeler dağalmadan. illa iş işten geçtikten sonra mı eski formata dönülücek ? zaten muhakka ki dönülücekte neden işkence gibi bi alt yüz kullanacaz bu süre zarfında . Zamanla görüceksiniz arkadaşlar en fazla 6 ay sonra eski formata dönüp siteyi canlandırmak için ne emekler harcanıcak ama iş işten geçmiş olucak. ;)
Yeni Site (Hataları Rapor Ediniz)
Arkadaşlar bu sürüm olmadı kusura bakmayın ! Ben şahsen eski sürümü istiyorum. Kimle konuşsam tüm arkadaşlar eski sürümden yana . Bu ekran yapısı ve alt uzantılar kimseye sıcak gelmemiş anlaşılan . Site içerisinde gezmek dolaşmak forumlara katılmak bile gelmiyor kimsenin içinden. Bu şekli ile bu site aktif üyesini ciddi oranda kaybeder zaten insanlar artık facebook üzerinden hobiyi sürdürüp , birbirleri ile sosyalleşmeye iyice alıştı. Eğer bu tasarım ve menü uzantıları ile devam edilmekte inat edilirse bu forum '' sadece bir ilan portalı olarak kullanılmaya başlanır'' diye korkuyorum açıkçası. Ben de şu varyasyon da sadece ilanıma güncel atarak çıktım siteden . Çünkü yeni sürüm aşırı negatif geldi ve kendime işkence ediyormuşum hissime kapıldım . Emek sarfeden arkadaşları çok çok tebrik ederim orası ayrı . Lakin bu radikal karar hakkında fikrimi de söylememek olmaz diye düşünüyorum . 2 alt yapıya da ulaşılabilecek bir buton olsa site içerisinde tereddütsüz o butona tıklar eski sürüme geçerdim . Yada böyle arada sıra da ilan ver , güncel at , sayfayı kapa tarzda olur zamanla. Saygılar.... [EDIT]@qua_Butik,2015-06-17 01:32:48[/EDIT]
Arkadaşlar bu sürüm olmadı kusura bakmayın ! Ben şahsen eski sürümü istiyorum. Kimle konuşsam tüm arkadaşlar eski sürümden yana . Bu ekran yapısı ve alt uzantılar kimseye sıcak gelmemiş anlaşılan . Site içerisinde gezmek dolaşmak forumlara katılmak bile gelmiyor kimsenin içinden. Bu şekli ile bu site aktif üyesini ciddi oranda kaybeder zaten insanlar artık facebook üzerinden hobiyi sürdürüp , birbirleri ile sosyalleşmeye iyice alıştı. Eğer bu tasarım ve menü uzantıları ile devam edilmekte inat edilirse bu forum '' sadece bir ilan portalı olarak kullanılmaya başlanır'' diye korkuyorum açıkçası. Ben de şu varyasyon da sadece ilanıma güncel atarak çıktım siteden . Çünkü yeni sürüm aşırı negatif geldi ve kendime işkence ediyormuşum hissime kapıldım . Emek sarfeden arkadaşları çok çok tebrik ederim orası ayrı . Lakin bu radikal karar hakkında fikrimi de söylememek olmaz diye düşünüyorum . 2 alt yapıya da ulaşılabilecek bir buton olsa site içerisinde tereddütsüz o butona tıklar eski sürüme geçerdim . Yada böyle arada sıra da ilan ver , güncel at , sayfayı kapa tarzda olur zamanla. Saygılar.... [EDIT]@qua_Butik,2015-06-17 01:32:48[/EDIT]
Karides Dünyası Satışlar 15 Eylül 2017 Başlıyor
Yolunuz açık Allah yar ve yardımcınız olsun . Elinizde üretime çektiğiniz türler ile ilgili de bizi aydınlatırsanız sevinirim. Havuzlarınız da hali hazırda an itibari ile bulunan türleri paylaşırmısınız rica etsek ?
Yolunuz açık Allah yar ve yardımcınız olsun . Elinizde üretime çektiğiniz türler ile ilgili de bizi aydınlatırsanız sevinirim. Havuzlarınız da hali hazırda an itibari ile bulunan türleri paylaşırmısınız rica etsek ?
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.







