ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mert35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2007 14:02
Son Ziyaret:
11 Mayıs 2022 13:59
Toplam Mesaj:
125 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mert keçeci
Doğum Tarihi:
26 Nisan 1989
Yaş:
37
İl:
Izmir
Meslek:
PAZARLAMA
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/37354.jpg[/img] by_tropheus 150-60-60 BLACK KRİZA 200-50-60 İLANGİ YELLOW 200-50-60 ALBİNO KİPİLİ 200-50-60 ALBİNO CİPHİNBİ 150-50-60 DUBOİSİ MASWA 150-50-60 KASAKALWE 150-50-60 BRİCHARDİ İSONGA130-60-60 BO
SON 10 MESAJI
Astronot balığı.(OSCAR)
Arkadaşlar herkese çok teşşekürler şuan ihtibari ile yumurtalar patlamaya başlamış bulunmaktadır umarım bundan sonrada yavrularımı en az kayıplabüyütürüm.Darısı herkesin başına sizlere son bir sorum daha olucak yavruları nezaman yemlemeye başlıyayım artemia vericem.
Arkadaşlar herkese çok teşşekürler şuan ihtibari ile yumurtalar patlamaya başlamış bulunmaktadır umarım bundan sonrada yavrularımı en az kayıplabüyütürüm.Darısı herkesin başına sizlere son bir sorum daha olucak yavruları nezaman yemlemeye başlıyayım artemia vericem.
Astronot balığı.(OSCAR)
Arkadaşlar astronotlarım yumurta döktü ama ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edinn....
Arkadaşlar astronotlarım yumurta döktü ama ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edinn....
Astronot balığı.(OSCAR)
[QUOTE=cihangir8174]Kardelş iyi olmuş tebrik ederim. Sende benim gibi Astronotçu olmuşsun. renkli toprak diyor beyaz toprak hariç diyorum. peki bakımını nasıl yapıyorsun. Kaya Tuzu kullanıyormusun. bir haberleşelim usat benimkiler 1,5 yaşında oldu.... [/QUOTE]
[QUOTE=magari]Merhaba, balıklarınız çok iyi renklenmişler . Renklenmeleri için ne yapıyorsunuz ?
Maşallah nazar değmesin.[/QUOTE]
[QUOTE=cihangir8174]Kardelş iyi olmuş tebrik ederim. Sende benim gibi Astronotçu olmuşsun. renkli toprak diyor beyaz toprak hariç diyorum. peki bakımını nasıl yapıyorsun. Kaya Tuzu kullanıyormusun. bir haberleşelim usat benimkiler 1,5 yaşında oldu.... [/QUOTE]
Teşşekür ederim daha iyisi sizlerin olsun.Nasipse büyük akvaryumda kum sorunu hal olucak bakıma gelirsek haftada enaz 1 kere dip çekimi yapıyorum kaya tuzu veya herhangi birşey kullanmıyorum.
[QUOTE=magari]Merhaba, balıklarınız çok iyi renklenmişler . Renklenmeleri için ne yapıyorsunuz ?
Maşallah nazar değmesin.[/QUOTE]
Balıklarımın renklenmesi için herhangi birşey kullanmıyorum sadece balıkları aldığımdan beri sürekli kaliteli yemle besliyorum sabahları tetra cichlid sticks yem akşam üstleri bir hafta tavukciğeri diğer hafta tavuketi ile besliyorum.Balıkalrımın bukadar kısa sürede boy atabileceğini bende tahmin etmiyordum ama yaz sezonu boyunca yaklaşık 4,5ay süresince büyükboy çocuk havuzunda bakmamında yararı oldu galba.
Astronot balığı.(OSCAR)
[QUOTE=furrion]Akvaryum hacminize 4 oscar fazla şimdilik büyürler ama bir müddet sonra ya yanık kalacaklar yada hastalanacaklar .Yol yakınken 2 oscarla yolunuza devam edin sizin içinde balıklar içinde en doğrusu bu. Ama oscar güzel bir seçim büyüdüklerinde muhteşem oluyorlar.[/QUOTE]
Yeni fotoğraflar buyrun arkadaşlar taze taze yeni çekildi iyi seğirler.
mert35 2010-11-13 21:19:30
[QUOTE=furrion]Akvaryum hacminize 4 oscar fazla şimdilik büyürler ama bir müddet sonra ya yanık kalacaklar yada hastalanacaklar .Yol yakınken 2 oscarla yolunuza devam edin sizin içinde balıklar içinde en doğrusu bu. Ama oscar güzel bir seçim büyüdüklerinde muhteşem oluyorlar.[/QUOTE]
Evet çok haklısınız yılmaz bey en fazla 1-2 ay içerisinde balıklarım 150-60-60 540lt tankımı kuracağım ve yeni yuvalarına kavuşacaklar yukarıdaki fotolar yaklaşık 8 ay öncesine ait yarın veya ertesi gün dip çekimiyapıp yeni birkaç foto daha ekliyeceğim bakalım aradaki boyut farkı nekadar değişmiş?
Şimdiden herkese yorumları için teşşekür ederim.
Yeni fotoğraflar buyrun arkadaşlar taze taze yeni çekildi iyi seğirler.
tropheus duboisi
Bu akvaryumcuları anlamak gerçekten zor herşeyi para olarak görüyorlar tabi bağzıları hariç işini gerçekten iyi yapan akvaryumcu kardeşlerimizde yok değil.Aldığınız arkadaş size hepsi dişi çıksında erkek bulması kolay diyor ama sonradan o koloniye o balığın kabul ettirlimeside bir okadar zor olacaktır.Bu arada keşke izmire gelip alsaydın balıkları burda duboisi yavruları 10tl.Umarım bir sorun yaşamazsın ve herşey yolunda gider kardeşim. SAYGILAR
Bu akvaryumcuları anlamak gerçekten zor herşeyi para olarak görüyorlar tabi bağzıları hariç işini gerçekten iyi yapan akvaryumcu kardeşlerimizde yok değil.Aldığınız arkadaş size hepsi dişi çıksında erkek bulması kolay diyor ama sonradan o koloniye o balığın kabul ettirlimeside bir okadar zor olacaktır.Bu arada keşke izmire gelip alsaydın balıkları burda duboisi yavruları 10tl.Umarım bir sorun yaşamazsın ve herşey yolunda gider kardeşim. SAYGILAR
İzmirde Silis Kum
Anıl bey size biraz uzak ama bornovada birol abide BORNOVA AKVARYUM'DA silis kum mevcut 20 veya 25 kilo'luk çuval 20tl yıkanmış olarak.mert35 2009-12-20 15:04:29
Anıl bey size biraz uzak ama bornovada birol abide BORNOVA AKVARYUM'DA silis kum mevcut 20 veya 25 kilo'luk çuval 20tl yıkanmış olarak.
Piranha Üretim Macerası (Yeni Video Syf.15'de)
Tebrikler gerçekten süperler yeni fotoraf eklerseniz süper olur Can bey.Maşallah demedende geçmiyelim.
mert35 2009-12-19 22:00:08
Tebrikler gerçekten süperler yeni fotoraf eklerseniz süper olur Can bey.Maşallah demedende geçmiyelim.
170x70hx50 Tropheus Bemba son resim 16da
Maşallah Nazardeymesin.Gerçekten çok güzel olmuş ama özellikle mobilyasına hasta oldum.Kusura bakmayın ufak tefek eleştirilerim olucak örneğin sizinde keşke dediğiniz akvaryumun eni keşke enaz 65 yaptırsaydınız çok dahada güzel olabilirdi ama bu halide gerçekten güzel olmuş birde profil biraz ince görüşündeyim diğer arkadaşlarında dediği gibi enaz 40-40 1.5mm olsaydı içiniz rahat ederdi ama olsun önemli olan sizin içinizesinmiş olması güle güle kullanın bol yavrulu günler iyi seyirler.
Maşallah Nazardeymesin.Gerçekten çok güzel olmuş ama özellikle mobilyasına hasta oldum.Kusura bakmayın ufak tefek eleştirilerim olucak örneğin sizinde keşke dediğiniz akvaryumun eni keşke enaz 65 yaptırsaydınız çok dahada güzel olabilirdi ama bu halide gerçekten güzel olmuş birde profil biraz ince görüşündeyim diğer arkadaşlarında dediği gibi enaz 40-40 1.5mm olsaydı içiniz rahat ederdi ama olsun önemli olan sizin içinizesinmiş olması güle güle kullanın bol yavrulu günler iyi seyirler.
Hobihane(yeni resimler sayfa 4'de )
Hayırlısı olsun enis bey yeni fotoğrafları merakla bekliyoruz.........
80x40x40 acemi işi tank yapımı.(resimli)
Ellerinize sağlık herşey çok güzel olmuş ama akvaryumun altına akvaryumun boyunda bir sunta veya mdf kestirirseniz çok iyi olur çünkü yukarıdaki fotoraftan göründüğü kadarı ile yanlarda biraz boşluk kalmış ve bu ilerde başınıza büyükdert açabilir haberiniz olsun
malesef benim başıma bu boşluklardan dolayı gecenin 02.30da akvaryumu boşaltmak zorunda kalımştım zaten yarısıda boşalmıştı.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 69 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
denizim20,
sina cen,
Rafayel,
Omer901,
aquanil,
jamaisvus,
Sametbugra,
yeekim,
Sfenks111,
reano,
yns325,
ALTEMUR,
EKAR,
ErayDemirel,
yusuf-konca,
Makkaya,
bysmokin,
İlksen Şahin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
nazemert1,
eeds,
Kaya Özyurt,
Efeayd,
Stoke,
gurkanmutllu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
osmancem,
AquaVita,
şansal,
Flytheshrimp,
SunkenShrimps,
YAYD06,
MehmetEgemen,
OKIRATLI,
Kaangzkr,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.









