ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
halibut
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2007 13:30
Son Ziyaret:
27 Ekim 2008 00:16
Toplam Mesaj:
26 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihan AKTOLGA
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cihan...
SON 10 MESAJI
Canlı kaya kurmaca mı ?
Sayın Ümit ve Volkan Beyler,
Sayın Ümit ve Volkan Beyler,
Yorumlarınız için teşekkürler, şu anda pek fazla vaktim olmadığı için yazamıyorum, ancak HOCA'mın bahsettiği şekilde bir eziyet söz konusu olsa bile ICK tedavisi için bu yönteme başvurduğumu söylemek zorundayım süre biraz uzamış olabilri o da vakit sıkıntısından...
Tekrar teşekkürler, iyi niyetle olan yaklaşımlarınızdan dolayı.
Canlı kaya kurmaca mı ?
Onur Bey,
Açtığım başlıkların hiç birinin bu başlığımla çeliştiğini sanmıyorum....
Kaya aldım herşey altüst oldu başlıklı konuda ;
Oturmuş sisteme yeni kaya koyduğumda amonyağın çıktığını yazdım. Bu zaten normal döngüsü bitmiş bir sistemde olabilcek birşey, siz de biliyorsunuz... Sadece bana kürlenmemiş kaya satıldığını söylemiştim o konuda... Ben tamamen yalan olduğunu iddaa etmiyoryum, sadece çoğu yerde litre başına verilen hesapların abartıldığını düşünüyorum. Azot döngüsünü de inkar etmiyorum, ama şu kadar balığın var kayan çok az yetmez gibi bu işi matematiğe vurmak yanlış. Ben 16kg kaya aldım 100l tank için, keşke 3te1'ini alsaydım da az para verseydim...
Benim yosun sorunum 2 ay bakmadığım zaman haricinde hiç olmadı, (yosunları bakımsızlıkla bağdaştırmıyorum yanlış anlaşılmasın)
Tuzlu su bitkileri başlıklı konuda caulerpa ya da mango kökü gibi ilerde, hani benim dış filtreyle olmaz denilen filtremle nitrat patlarsa diye başedebilmek için araştırıyordum. Yoksa camlarımızda da bolca bulunan silikat nedeniyle ya da deniz kumum nedeniyle bir problem yaşamadım. (Akvaryumuma hiç bitki koymadım )
"Bu mahluk hakkında bilgisi olan" başlıklı konuyu hiç okumadığınız belli; o başlıkta, kayalarımla birlikte süngerimsi bir yapı geldiğinden adını merak edip sormuştum. (Süngerler direk havayla temas etmesin ölürler deniyordu, 20 dklık torbadaki yol macerasını sağlam atlattı...) (Nitritimin geç düştüğünden yakınmıştım ama dediğim gibi azot döngüsünü inkar etmiyorum )
Niye ısrarla bana inanmayıp, karşınıza aldığınızı da anlamak güç. Birşeyler söylüyorum, illa ki aksine olması lazımmış gibi ters cevaplar alıyorum. Yahu paylaşalım işte tecrübelerimi yazıyorum . Yalan mı söylüyorum balıklar 1.009 da yaşıyor işte, zaten ick'in tedavisi de bu.. 2 aydırda 1.009 .
Ölçümlerimi refraktometreyle yapıyorum, daha sağlıklı olması için de distile su ile de kalibrasyonu eksik etmiyorum.
pH 'ımda her nasılsa 8.02, pHmetrem dijital milvaukeelere benziyor...
Kimyasal testim Seachem.
Onur Bey,
Açtığım başlıkların hiç birinin bu başlığımla çeliştiğini sanmıyorum....
Kaya aldım herşey altüst oldu başlıklı konuda ;
Oturmuş sisteme yeni kaya koyduğumda amonyağın çıktığını yazdım. Bu zaten normal döngüsü bitmiş bir sistemde olabilcek birşey, siz de biliyorsunuz... Sadece bana kürlenmemiş kaya satıldığını söylemiştim o konuda... Ben tamamen yalan olduğunu iddaa etmiyoryum, sadece çoğu yerde litre başına verilen hesapların abartıldığını düşünüyorum. Azot döngüsünü de inkar etmiyorum, ama şu kadar balığın var kayan çok az yetmez gibi bu işi matematiğe vurmak yanlış. Ben 16kg kaya aldım 100l tank için, keşke 3te1'ini alsaydım da az para verseydim...
Benim yosun sorunum 2 ay bakmadığım zaman haricinde hiç olmadı, (yosunları bakımsızlıkla bağdaştırmıyorum yanlış anlaşılmasın)
Tuzlu su bitkileri başlıklı konuda caulerpa ya da mango kökü gibi ilerde, hani benim dış filtreyle olmaz denilen filtremle nitrat patlarsa diye başedebilmek için araştırıyordum. Yoksa camlarımızda da bolca bulunan silikat nedeniyle ya da deniz kumum nedeniyle bir problem yaşamadım. (Akvaryumuma hiç bitki koymadım )
"Bu mahluk hakkında bilgisi olan" başlıklı konuyu hiç okumadığınız belli; o başlıkta, kayalarımla birlikte süngerimsi bir yapı geldiğinden adını merak edip sormuştum. (Süngerler direk havayla temas etmesin ölürler deniyordu, 20 dklık torbadaki yol macerasını sağlam atlattı...) (Nitritimin geç düştüğünden yakınmıştım ama dediğim gibi azot döngüsünü inkar etmiyorum )
Niye ısrarla bana inanmayıp, karşınıza aldığınızı da anlamak güç. Birşeyler söylüyorum, illa ki aksine olması lazımmış gibi ters cevaplar alıyorum. Yahu paylaşalım işte tecrübelerimi yazıyorum . Yalan mı söylüyorum balıklar 1.009 da yaşıyor işte, zaten ick'in tedavisi de bu.. 2 aydırda 1.009 .
Tankımı da su seviyesini yarıya indirirken tatlı su ile seyrelterek yaptım, yoksa suyu buharlaştırıp yarıya indirmedim (1.003'ten 1.009'a çıkarmak gibi değil)
O balıklar yaşamaz diyorsunuz; hala siz okuduğunuzu duyduğunuzu söylüyorsunuz, benim yanımda tank elimde refraktometre kime inanayım ? 2 aydır yaşıyorlar işte, yaşamıyorlar demek için ölmelerini mi bekleyelim...
Ölçümlerimi refraktometreyle yapıyorum, daha sağlıklı olması için de distile su ile de kalibrasyonu eksik etmiyorum.
pH 'ımda her nasılsa 8.02, pHmetrem dijital milvaukeelere benziyor...
Kimyasal testim Seachem.
Maalesef kH, gH ölçmek için herhangi bir testim yok şimdilik !
Sonuç olarak ben kimseyi etkilemek istemiyorum kaya kullanın ya da kullanmayın, PS şarttır ya da değildir, dış filtre olmaz kesinlikle, deniz kumu sakıncalıdır... umrumda değil, ben tecrübe ettiklerimi yazıyorum. İster inanın ister inanmayın.
HOCA'm gibi konuyu irdeleyecek yaklaşımlarda bulunulsaydı daha memnun olurdum ama şöyle bir psikoloji var " Hobi pahalıdır" ; o yüzden insan verdiği paranın gerekliliğine kendi kendini inandırıyor. Ben PS'nin, canlı kayanın hiç bir işe yaramadığını söylemiyorum ama çoğu şey abartılıyor, 4 balık 40l su PS yok, dış filtre ve plaj kumu yeterli...
Sanki ticari bir amaç güdüyor bu hobi, ben yapınca olmuyor gidip satın alınca oluyor ! Bu işin nasıl doğru hangi yoldan yapılcağını tartışmaksa amaç ben tankımı feda ediyorum, size de "kötü örnek" olayım deneyelim görelim. Ama her yazıma muhaliflik adına yazılcaksa tartışma ortamı olmasın boşu boşuna.
Sayın Murat Gönül Bey,
PS bol bol oksijen tazeler doğrudur, ama amaç oksijen tazelemekse hava motorları daha ucuz : ) Benim PS çalıştırmadığım zamanda dış filtrenin su çıkışı su seviyesinin üstündeydi böylelikle bayağı bir şırıltıyla beraber oksijende vermiş oldum.
Çok güzel izah etmişsiniz teşekkür ederim, kayalar konusunda söylemek istediğim en temel nokta oydu. Bu iş hoş olmasa da bir briketle bile yapılabilir amaç biyolojik , kimyasal filtrasyon yapıcak bakterilerin yaşamasını sağlıyacak ortamı yaratmaksa (dikkat daha denemedim, briketin yapıldığı çimento içeriği ağır metal salınımı açısından önemli)
Doğru olarak doğal ortamı yaratmaya çalışıyorsak, benimkini seçmiyecekleri kesin !
Canlı kaya kurmaca mı ?
Sevgili Arda Bey,
Ben kimsenin, bana birşeyleri yanlış öğrettiğine ya da burda yazılanların yanlış yönlendirdiğini söylediğinden bahsetmedim. Dediğim gibi görüşlerim oldu tartıştık konuştuk, ben kendi sonuçlarıma vardım.
Nitrat tüketimini yapan bitki organizmaların azot gazına çevirdiğini zannediyorum...
Zaten ben balıklarımın orda yaşaması mucize demiyorum ki, değerlerin olmazsa olmaz denilen PS ve canlı kayalar olmadan, ve dış filtreyle olmaz denilen tuzlu su ortamının (ki o filtreyle nitratla başedemioduk )böle değerlere sahip olmasından bahsetmiştim, siz niye konuyu böyle bir ortama çektiniz ?
Sevgili Arda Bey,
Ben kimsenin, bana birşeyleri yanlış öğrettiğine ya da burda yazılanların yanlış yönlendirdiğini söylediğinden bahsetmedim. Dediğim gibi görüşlerim oldu tartıştık konuştuk, ben kendi sonuçlarıma vardım.
Nitrat tüketimini yapan bitki organizmaların azot gazına çevirdiğini zannediyorum...
Zaten ben balıklarımın orda yaşaması mucize demiyorum ki, değerlerin olmazsa olmaz denilen PS ve canlı kayalar olmadan, ve dış filtreyle olmaz denilen tuzlu su ortamının (ki o filtreyle nitratla başedemioduk )böle değerlere sahip olmasından bahsetmiştim, siz niye konuyu böyle bir ortama çektiniz ?
Canlı kaya kurmaca mı ?
Karıştıran şeyler, akvaryumun hiç bir müdahele su değişimi, kaya olmadan ps çalışmadan değerlerinin bu kadar muntazam olması...
Dediğim gibi, yosunlar nitratı tüketiyor ancak, sadece filtrenin çalıştığı bi 40l bi akvarym gayet düzgün değerlere sahip olması kafamı karıştırıyor...
Karıştıran şeyler, akvaryumun hiç bir müdahele su değişimi, kaya olmadan ps çalışmadan değerlerinin bu kadar muntazam olması...
Dediğim gibi, yosunlar nitratı tüketiyor ancak, sadece filtrenin çalıştığı bi 40l bi akvarym gayet düzgün değerlere sahip olması kafamı karıştırıyor...
Canlı kaya kurmaca mı ?
Bu foruma belki 2 aydır girmiyorum,
Daha önceki mesajlarımda da, bazı şeylerin ticari kandırmacalar olduğundan bahsetmiş, şüphelerimi sizlerle paylaşmıştım, değerli yorumlarınızı dinledim ve çeşitli sonuçlara vardım...
Benim kendi sonuçlarıma gelince,
Bazı şeylerin hep abartıldığını düşündüm, 100l akvaryum 2-4 balık 12 kg kaya gerekir, böyle olur şöyle olur... Pek inanmadım ama uyguladım.. Kafama yatmayan şeyleri ise hiç uygulamadım, kendi çözümlerimi denedim...
Şimdi ayrı olduğum bu 2 ay 2haftayı geçen süre içersinde, akvaryumum suyu yarıya inmiş, 40 l su 2 percula, 2 damsel sadece ex700 tetra external filtrenin çalıştığı bi akvaryum, içersinde yoğun kıl yosunnlar red algaelerin oluştuğu bir ortam oluşturdum. Tankın dibinde olmaaazz denilen, diatomlar patlayınca anlarsın denilen plaj kumum var. (canlı kaya yok)
Sonuçlarıma gelince
4 balığımın 4 ü de gayet sağlıklı, yem alıyor yiyor geziyor oynaşıyor...
Amonyak 0
nitrit 0
nitrat 0
eee... ben 15 kg kayaya niye para verdim, biyolojik filtreymiş nitrat düşürcek PS ye niye para verdim, hadi kayayı anlıyorum ambiyans için gerekli görsel süstür (biyolojik filtrasyonu geçiyorum).
Şimdi diğer taraftan kayalarımı boşalttığım plastik tankın nitratı 10 civarında...(kayalar zaten nitrat tüketmez yosunlar tüketir diyeceksiniz biliyorum )
Şimdi, biyolojik filtrasyon 40 l su için plaj kumu ve dış filtreyle olabiliyor demek ki, günde 2 kere pul yemle beslediğim tankta nitrata bile rastlamadığıma göre...
Açıkçası benim kafam karıştı...
Fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum...
(bu arada tankın tuzluluk oranı 1.009'a ick nedeniyle indirdiğim için akvaryumdan kayaları ve diğer omurgasızları uzaklaştırdım )
Bu foruma belki 2 aydır girmiyorum,
Daha önceki mesajlarımda da, bazı şeylerin ticari kandırmacalar olduğundan bahsetmiş, şüphelerimi sizlerle paylaşmıştım, değerli yorumlarınızı dinledim ve çeşitli sonuçlara vardım...
Benim kendi sonuçlarıma gelince,
Bazı şeylerin hep abartıldığını düşündüm, 100l akvaryum 2-4 balık 12 kg kaya gerekir, böyle olur şöyle olur... Pek inanmadım ama uyguladım.. Kafama yatmayan şeyleri ise hiç uygulamadım, kendi çözümlerimi denedim...
Şimdi ayrı olduğum bu 2 ay 2haftayı geçen süre içersinde, akvaryumum suyu yarıya inmiş, 40 l su 2 percula, 2 damsel sadece ex700 tetra external filtrenin çalıştığı bi akvaryum, içersinde yoğun kıl yosunnlar red algaelerin oluştuğu bir ortam oluşturdum. Tankın dibinde olmaaazz denilen, diatomlar patlayınca anlarsın denilen plaj kumum var. (canlı kaya yok)
Sonuçlarıma gelince
4 balığımın 4 ü de gayet sağlıklı, yem alıyor yiyor geziyor oynaşıyor...
Amonyak 0
nitrit 0
nitrat 0
eee... ben 15 kg kayaya niye para verdim, biyolojik filtreymiş nitrat düşürcek PS ye niye para verdim, hadi kayayı anlıyorum ambiyans için gerekli görsel süstür (biyolojik filtrasyonu geçiyorum).
Şimdi diğer taraftan kayalarımı boşalttığım plastik tankın nitratı 10 civarında...(kayalar zaten nitrat tüketmez yosunlar tüketir diyeceksiniz biliyorum )
Şimdi, biyolojik filtrasyon 40 l su için plaj kumu ve dış filtreyle olabiliyor demek ki, günde 2 kere pul yemle beslediğim tankta nitrata bile rastlamadığıma göre...
Açıkçası benim kafam karıştı...
Fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum...
(bu arada tankın tuzluluk oranı 1.009'a ick nedeniyle indirdiğim için akvaryumdan kayaları ve diğer omurgasızları uzaklaştırdım )
Deniz akvaryumuna quarts kum
Kuvars kullandığımız camdan daha inert bir malzemedir bu yüzdendir ki pH 'ı düşürmesi söz konusu değil. Ancak şudur ki, aragonit ya da kalsiyum içerikli kumlar zamanla çözündüğü için pH'ı dengeleme konusunda tampon görevi görürler.
Bu da içerik olarak aragoniti daha başarılı kılsa da, kuvars kullanmayı engel bir durum teşkil etmez.
Ayrıca kuvars doğal ortamda resiflerde bulunan bir malzeme değildir o yüzdne kullanımı uygun olmayacaksa doğal olmaması bir nedendir bence...
Deniz akvaryumuna quarts kum
Kumun sadece kuvars taneciklerden oluştuğuna eminseniz kullanabilirsiniz.
Kumun sadece kuvars taneciklerden oluştuğuna eminseniz kullanabilirsiniz.
Ancak saf kuvars kumunu nerden bulacaksınız ki ?
Yeni Kaya Aldım herşey altüst oldu...
Onur Bey, içinde 6 kg olan tanka 4 kg teknikten, 10 kg olan akvaryuma 6 kg APC den aldım, yani miktar olarak yaklaşık kilolar, en azından oranlayınca.. Ama fark çok büyük...
Onur Bey, içinde 6 kg olan tanka 4 kg teknikten, 10 kg olan akvaryuma 6 kg APC den aldım, yani miktar olarak yaklaşık kilolar, en azından oranlayınca.. Ama fark çok büyük...
Kaya kürlenmemiş bence siz ne kadar hatalı olarak beni gösterseniz de, yoksa bu şekilde olmazdı...
Yeni Kaya Aldım herşey altüst oldu...
Aquapetcenter'dan geçen pazar 6 kg kadar kürlenmiş canlı kaya alma gafletinde bulundum.
Şimdi döngüsü tamamlanmış tankımda amonyak ve nitrit patladı. Ondan bir hafta önce de Teknik Akvaryumdan almıştım, değerlerimde hiç bir bozulma olmadı hatta nitritimi sıfırlamıştı.
Ama şimdi

Akvaryuma canlı olarak snail ve 2 tane hermit vardı, hermitlerimden birini bulamıyorum, diğeri ise bayağı stresli bir şekilde bütün gün aynı yerde duruyor... Ama canlı ondan eminim..
Değerlerim dün amonya 1 ppm iken, nitritim 20 civarında
pH ise 8

Aquapetcenter'dan geçen pazar 6 kg kadar kürlenmiş canlı kaya alma gafletinde bulundum.
Şimdi döngüsü tamamlanmış tankımda amonyak ve nitrit patladı. Ondan bir hafta önce de Teknik Akvaryumdan almıştım, değerlerimde hiç bir bozulma olmadı hatta nitritimi sıfırlamıştı.
Ama şimdi
Akvaryuma canlı olarak snail ve 2 tane hermit vardı, hermitlerimden birini bulamıyorum, diğeri ise bayağı stresli bir şekilde bütün gün aynı yerde duruyor... Ama canlı ondan eminim..
Değerlerim dün amonya 1 ppm iken, nitritim 20 civarında
pH ise 8
Tuzluluk 1.022..
Canlılarımdan birisini kaybedersem APCden istemek sizce hakkım değil midir ?
Daha önce de ordan kaya almıştım ancak döngünün başı olduğu için bir problem teşkil etmedi.
Şu an ben ne yapmalıyım, günlük %20 su değişimi düşünüyorum.
bir sürü hava kabarcığı
Benim PS'ten çıkan hava kabarcığı sorunu, Döngünün başlarında idi, Şimdi PS toplamaya başladıkça organik artık, kabarcıklar da yok oldu. Sizin sorununuz da aynı ise biraz sabretmek lazım.
Geri dönüşe koyulan elyafta çıkışı tıkadığı için bir kaç kere PS ten su taşırdım, evde olmadığım için de bayağı su akmıştı. Elyaf baloncuğu kesse de ayarlarda dikkat etmek lazım.
Benim PS'ten çıkan hava kabarcığı sorunu, Döngünün başlarında idi, Şimdi PS toplamaya başladıkça organik artık, kabarcıklar da yok oldu. Sizin sorununuz da aynı ise biraz sabretmek lazım.
Geri dönüşe koyulan elyafta çıkışı tıkadığı için bir kaç kere PS ten su taşırdım, evde olmadığım için de bayağı su akmıştı. Elyaf baloncuğu kesse de ayarlarda dikkat etmek lazım.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
