ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hakancakir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
229
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2004 17:40
Son Ziyaret:
25 Eylül 2025 21:53
Toplam Mesaj:
330 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Çakır
Doğum Tarihi:
01 Mayıs 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/3206.jpg[/img]Hakan Çakır
SON 10 MESAJI
Su Üzerindeki Tabakanın Sırrı Çözüldü
Bu tarz biyolojik olaylarla karşılaşmamak için her zaman su yüzeyinize hareket verin ,su yüzeyinin hareketli olması hem tanka oksijen girmesini sağlar hemde bu tarz yüzey bakterilerinin oluşumunu engeller.Doğadada böyledir durgun sular da beyaz tabaklar oluşur ,ama hareketli sularda pek görülmez. Akvaryumlar sadece balık sudan ibaret değildir eğer ne kadar sağlıklı uygun ortam olur ise canlılar içinde iyi olur. Ben tankımda,hastalanıp ölen balığa uzun yıllardır raslamadım ,ne zaman bakımı uzun süre bıraksam o zaman canlılarında yaşam kalitesi bozuluyor. Su değişimlerini de ihmal etmeyin.Bu arada konuyu acan arkadaş hala hayattamı ve hobiye devam ediyormu acaba.
Bu tarz biyolojik olaylarla karşılaşmamak için her zaman su yüzeyinize hareket verin ,su yüzeyinin hareketli olması hem tanka oksijen girmesini sağlar hemde bu tarz yüzey bakterilerinin oluşumunu engeller.Doğadada böyledir durgun sular da beyaz tabaklar oluşur ,ama hareketli sularda pek görülmez. Akvaryumlar sadece balık sudan ibaret değildir eğer ne kadar sağlıklı uygun ortam olur ise canlılar içinde iyi olur. Ben tankımda,hastalanıp ölen balığa uzun yıllardır raslamadım ,ne zaman bakımı uzun süre bıraksam o zaman canlılarında yaşam kalitesi bozuluyor. Su değişimlerini de ihmal etmeyin.Bu arada konuyu acan arkadaş hala hayattamı ve hobiye devam ediyormu acaba.
Test Kiti Tavsiyesi ?
Biraz yazılanlara göz attım ama tatlı suda nitriti ölçmeye gerek yok yeni kurulum ise amonyak başta olabilir gayet normal sudaki nitrifikasyon bakterileri oluştukça amonyağı nitrite onuda nitrata dönüştürür normal olarak belli seviyede nitratın canlılara zararı olmaz ,bu işlemi hızlandırmak için kurulumdan sonra bakteri girerek bu döngüyü hızlandırırsınız.Tabanda aktif toparak yok nötür bir kum var zaten 2 hafta haftada 2-3 defa %20 su değişimi yapıp arkasına bakterri girseydiniz yeterli idi.O kadar kurcalamaya ,test kitine girmeye bile gerek yoktur.Eğer musluk suyu kullanıyorsanız dinlendirip vermeniz yeterli olacaktık o kadar düzenleyiciler vs kullanmayı gerektirecek özel bir tür yada çok kirli bir şebeke suyunuz yok glb.
Biraz yazılanlara göz attım ama tatlı suda nitriti ölçmeye gerek yok yeni kurulum ise amonyak başta olabilir gayet normal sudaki nitrifikasyon bakterileri oluştukça amonyağı nitrite onuda nitrata dönüştürür normal olarak belli seviyede nitratın canlılara zararı olmaz ,bu işlemi hızlandırmak için kurulumdan sonra bakteri girerek bu döngüyü hızlandırırsınız.Tabanda aktif toparak yok nötür bir kum var zaten 2 hafta haftada 2-3 defa %20 su değişimi yapıp arkasına bakterri girseydiniz yeterli idi.O kadar kurcalamaya ,test kitine girmeye bile gerek yoktur.Eğer musluk suyu kullanıyorsanız dinlendirip vermeniz yeterli olacaktık o kadar düzenleyiciler vs kullanmayı gerektirecek özel bir tür yada çok kirli bir şebeke suyunuz yok glb.
Bitkili akvaryumlar için co2 & gübre gerekli mi?
Konuyu 15 yıl sonra hortlatayım ,arkadaşlar zaman ve teknoloji ve deneme araştırmalar ile her şeyin değiştiği gibi bizim hobide,de çoğu şey değişiyor tabi değişmez olan bir takım şeyler hariç , bende chat gpd de bir konu hakkında araştırırken bu başlığı attı bana , CO2 sizde zor diye bildiğimiz hatta 15 sene önce çoğu kişinin yetiştiremediği hatta bulmamız zor bulsakta bakamayız dediğimiz bir takım bitkileri şu an kendim deneme yapıyorum yaklaşık 100 gün oldu ve gayet güzel gelişiyorlar tabiki CO2 nin olduğu form tam olarak olmasada gayet görsel tatmin edecek derecede oldular. Denemem devam ediyor.
https://www.instagram.com/reel/DH0g_HeI61N/?igsh=eTNvcHNuazBpNTJh
Instagram linkimde canlı videosu
hkn_aquaplants [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/3206/300320251906281.jpg[/IMG]
Konuyu 15 yıl sonra hortlatayım ,arkadaşlar zaman ve teknoloji ve deneme araştırmalar ile her şeyin değiştiği gibi bizim hobide,de çoğu şey değişiyor tabi değişmez olan bir takım şeyler hariç , bende chat gpd de bir konu hakkında araştırırken bu başlığı attı bana , CO2 sizde zor diye bildiğimiz hatta 15 sene önce çoğu kişinin yetiştiremediği hatta bulmamız zor bulsakta bakamayız dediğimiz bir takım bitkileri şu an kendim deneme yapıyorum yaklaşık 100 gün oldu ve gayet güzel gelişiyorlar tabiki CO2 nin olduğu form tam olarak olmasada gayet görsel tatmin edecek derecede oldular. Denemem devam ediyor.
https://www.instagram.com/reel/DH0g_HeI61N/?igsh=eTNvcHNuazBpNTJh
Instagram linkimde canlı videosu
hkn_aquaplants [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/3206/300320251906281.jpg[/IMG]
High Tech Dutch Style
[QUOTE=emreksk]Uzun zamandır denk geldiğim en güzellerinden, maşallah tablo gibi resmen. Emeğinize sağlık [:nazar:][/QUOTE]
Daha iyileri sizlerin olsun hocam sağolun :)
[QUOTE=emreksk]Uzun zamandır denk geldiğim en güzellerinden, maşallah tablo gibi resmen. Emeğinize sağlık [:nazar:][/QUOTE]
Daha iyileri sizlerin olsun hocam sağolun :)
70 L Bitkili İle Geri Dönüş
[QUOTE=CoryCory]Ben aktif toprak kullanımını tavsiye etmiyorum kullanılacaksada caplenmesi gerektiğini düşünüyorum. Nacizane tavsiyem gübre girişini ilk 1 ay yapmayın sürekli su değişimi yapın. Sonrasında Çok çok düşük miktarlarda başlanabilir. Başlangıç önerim ise Dark start(zira sizde yapıyorsunuz ama açıklayayım) , Excell ilk günden itibaren 70 litre için günlük 1 ml . ilk kurulumda 5 ml, her %50 su değişiminde 3 ml . Bu sistem ile ilk ayın sonunda bitki dikimi, hemen o hafta içinde temizlik ekibi ve aydınlatma süresi 4 saati geçmeyecek şekilde akvaryum başlatılabilir. Ayrıca bu süre zarfında co2 olayınıda halledersiniz. Bunlar High tech tavsiyesidir Zira low tech yapacaksanız o malzemelere yazık daha üzücüsü ışığınıza yazık [:D][/QUOTE]
Neden dark start ile Excel kullanımını önerdin ve kaliteli bir aydınlatma ve iyi bir zemin sadece hightech içinmi ,low için neden önermediniz ?
[QUOTE=CoryCory]Ben aktif toprak kullanımını tavsiye etmiyorum kullanılacaksada caplenmesi gerektiğini düşünüyorum. Nacizane tavsiyem gübre girişini ilk 1 ay yapmayın sürekli su değişimi yapın. Sonrasında Çok çok düşük miktarlarda başlanabilir. Başlangıç önerim ise Dark start(zira sizde yapıyorsunuz ama açıklayayım) , Excell ilk günden itibaren 70 litre için günlük 1 ml . ilk kurulumda 5 ml, her %50 su değişiminde 3 ml . Bu sistem ile ilk ayın sonunda bitki dikimi, hemen o hafta içinde temizlik ekibi ve aydınlatma süresi 4 saati geçmeyecek şekilde akvaryum başlatılabilir. Ayrıca bu süre zarfında co2 olayınıda halledersiniz. Bunlar High tech tavsiyesidir Zira low tech yapacaksanız o malzemelere yazık daha üzücüsü ışığınıza yazık [:D][/QUOTE]
Neden dark start ile Excel kullanımını önerdin ve kaliteli bir aydınlatma ve iyi bir zemin sadece hightech içinmi ,low için neden önermediniz ?
High Tech Dutch Style
[QUOTE=Hakan ARP]Merhaba ,
Maşallah çok güzel bir akvaryum olmuş. Sıvı gübre olarak hangi markaların ürünlerini kullanıyorsunuz. Günreleme takviminizi paylaşır mısınız?
Aslında bitkilerinizin isimlerini de yazarsanız bizim gibi acemi bitkiciler için çok faydalı olur.
[/QUOTE]
Neo 1-2 gübre kullandım bu kurulumda halada devam ediyorum
Haftada 3 defa yarım doz gibi veriyorum.
Bitki isimlerini yazacağım başlığı düzenleyip.
[QUOTE=Hakan ARP]Merhaba ,
Maşallah çok güzel bir akvaryum olmuş. Sıvı gübre olarak hangi markaların ürünlerini kullanıyorsunuz. Günreleme takviminizi paylaşır mısınız?
Aslında bitkilerinizin isimlerini de yazarsanız bizim gibi acemi bitkiciler için çok faydalı olur.
[/QUOTE]
Neo 1-2 gübre kullandım bu kurulumda halada devam ediyorum
Haftada 3 defa yarım doz gibi veriyorum.
Bitki isimlerini yazacağım başlığı düzenleyip.
High Tech Dutch Style
[QUOTE=BilalA]Merhabar, öncelikle renkler şahane olmuş, elinize sağlık.
Işık sanırım chihiros wrgbII 95 95 95 kullandığınızı belirtmişsiniz, ayarlarda default 3000K olan değer var oraya bir ayarlama yapıyor musunuz?
Herhangi bir test kullanıyor musunuz? Ya da artık tanıyorum tankı ona göre kullanıyorum mu diyorsunuz? :)[/QUOTE]
Teşekkürler hocam daha iyileri sizlerin olsun.
Alttaki ayarlara karışmıyorum zaten anlamda veremedim onlara .
Test sadece Kh GH var oda ilk başlarda ne durumda diye almıştım tds ayarlamak için , harici bişey kullanmıyorum aynen bitkilerden yada tankta olumsuz bişey yosun vs olur ise anlıyorum artık.
[QUOTE=BilalA]Merhabar, öncelikle renkler şahane olmuş, elinize sağlık.
Işık sanırım chihiros wrgbII 95 95 95 kullandığınızı belirtmişsiniz, ayarlarda default 3000K olan değer var oraya bir ayarlama yapıyor musunuz?
Herhangi bir test kullanıyor musunuz? Ya da artık tanıyorum tankı ona göre kullanıyorum mu diyorsunuz? :)[/QUOTE]
Teşekkürler hocam daha iyileri sizlerin olsun.
Alttaki ayarlara karışmıyorum zaten anlamda veremedim onlara .
Test sadece Kh GH var oda ilk başlarda ne durumda diye almıştım tds ayarlamak için , harici bişey kullanmıyorum aynen bitkilerden yada tankta olumsuz bişey yosun vs olur ise anlıyorum artık.
Su Arıtma Cihazı Hakkında Fikirleriniz Lazım
[QUOTE=tafocan]
Ro suda belli oranda yosunlaşma tabiki oluyor normal ve olmasıda gerekiyor ama özellikle kireç ve yosun oluşumu çok daha az.ro suyu direk akvaryuma vermek yaz aylarında çok olmasada kışın %30 luk su değişimde dahi ciddi ısı farkı oluşturmaz mı.ben oda sıcaklığına getirmeden yaz kış direk akvaryuma su vermiyorum.bu husus hep es geçiliyor acaba ben mi abartıyorum yada yanlış biliyorsam düzeltin lütfen .[/QUOTE]
Benim son konumda tankımı paylaştım bu tank şu an sıfır yosuna yakın tek tük saç yosunu var ama önemli değil oda geçiyor kendiliğinden ,lakin aynı tank full yosunda olduğu dönem oldu ,ışık CO2 ve gübre dengesini ve ilaçlama ile sıfıra indirdim ve oluşmuyor bile artık camlar bile 1 haftada yosun olmuyor. Yani yosunun sebebi farklı şeyler. Kış aylarında sular dışarı da hava kaç derece ise o soğukluğa düşüyor 24 derece olan tanka 2--3 derce suyu verirseniz tabiki ciddi değişim yapar ve buda canlılara zararlı hasta eder.onun için önceden hazırlayıp tanka vermek daha doğru oda sıcaklığı sorun yaratmaz .
[QUOTE=tafocan]
Ro suda belli oranda yosunlaşma tabiki oluyor normal ve olmasıda gerekiyor ama özellikle kireç ve yosun oluşumu çok daha az.ro suyu direk akvaryuma vermek yaz aylarında çok olmasada kışın %30 luk su değişimde dahi ciddi ısı farkı oluşturmaz mı.ben oda sıcaklığına getirmeden yaz kış direk akvaryuma su vermiyorum.bu husus hep es geçiliyor acaba ben mi abartıyorum yada yanlış biliyorsam düzeltin lütfen .[/QUOTE]
Benim son konumda tankımı paylaştım bu tank şu an sıfır yosuna yakın tek tük saç yosunu var ama önemli değil oda geçiyor kendiliğinden ,lakin aynı tank full yosunda olduğu dönem oldu ,ışık CO2 ve gübre dengesini ve ilaçlama ile sıfıra indirdim ve oluşmuyor bile artık camlar bile 1 haftada yosun olmuyor. Yani yosunun sebebi farklı şeyler. Kış aylarında sular dışarı da hava kaç derece ise o soğukluğa düşüyor 24 derece olan tanka 2--3 derce suyu verirseniz tabiki ciddi değişim yapar ve buda canlılara zararlı hasta eder.onun için önceden hazırlayıp tanka vermek daha doğru oda sıcaklığı sorun yaratmaz .
Su Arıtma Cihazı Hakkında Fikirleriniz Lazım
Üstadım ben sizin sorularınızı sırası ile cevapladım , doğru sonuca gidebilmemiz için sizinde benim yazdıklarımı sırası ile okuyarak ve yapılması gerkeni yaparak cevaplamanız lazım , önce suyunuzun tds değerini bi ölçüp osmosa gerek varmı yokmu ona bakmak lazım , bitki türleriniz ney osmosa gerek varmı , CO2 nasıl veriyorsunuz varmı yokmu , aydınlatma netür bir ürün vs vs ,şimdi direk gübreden başlarsanız karışır. :)
Üstadım ben sizin sorularınızı sırası ile cevapladım , doğru sonuca gidebilmemiz için sizinde benim yazdıklarımı sırası ile okuyarak ve yapılması gerkeni yaparak cevaplamanız lazım , önce suyunuzun tds değerini bi ölçüp osmosa gerek varmı yokmu ona bakmak lazım , bitki türleriniz ney osmosa gerek varmı , CO2 nasıl veriyorsunuz varmı yokmu , aydınlatma netür bir ürün vs vs ,şimdi direk gübreden başlarsanız karışır. :)
Su Arıtma Cihazı Hakkında Fikirleriniz Lazım
Yosun sorununu osmosa geçince hiç olmayacakmış gibi düşünmeyin sakın , osmos kullandığımız halde fena yosun problemleri yaşadığımız oluyor. Eğer musluk suyunuz çok kötü ise300- 400-500 ppm gibi değerler de ise ve özel tür canlılarınız üreme sorunu vs gibi problemler varsa osmos şart. Bitkileriniz çok nadir tür yumuşak su seviyor ise osmos şart , ama low tech bir tankınız var ise ve yumuşak su ihtiyaçları yok ise osmos şart değil. Gelelim yosun sorununa ana sebepleri besin fazlalığı ,tank kirliliği CO2 dengesizliği , uygun olmayan aydınlatma, besin yani gübre dengesizliği gibi şeyler yosunun ana sebebidir.
Montajı kolaydır ister lavabo altındaki soğuk su musluğuna ister banyo armatürüne her yere montaj yapabilirsin yada tak çıkar.
Zatek iyi firmadır ama eli ağırdır biraz ,alışverişten sonra biraz ulaşman zordur işleri yoğun tek çalışıyor. Ama işini er geç çözer :)
Osmos suya gececeksen direk Osmos suyu verme derim canlıların alışık olduğu sudan ani değişiklik iyi olmaz ,önce %20 gibi vererek başla derim zaten 130-140 ppm düşürene kadar bir hafta 10 güne yayarak azar azar ekleyerek geçiş yaparsan sağlıklı olur.
Osmos kullanacaksan GH katkısı şart bi GH katkısı edin. Ve birde tds cihazı
Osmos cihazını ilk aldığımda 10 litre kadar boşalt deme sebepleri ,carbon flitrelerini mebrandan ayırıp yıkama yapman lazımki mebranı tıkamasın , ve bu işlem bittikten sonrada biraz su yuda memrandan geçirip yıkamak faydalı olur.
Alacağın ürün dediği gibi satte ortalama o kadar su verir onun 2-3 katı kadarda atık suyun çıkar bilgin olsun,sufaturasına takıntılı biri isen ve çok akvaryum varsa etkiler bilgin olsun. İyi hobiler
Yosun sorununu osmosa geçince hiç olmayacakmış gibi düşünmeyin sakın , osmos kullandığımız halde fena yosun problemleri yaşadığımız oluyor. Eğer musluk suyunuz çok kötü ise300- 400-500 ppm gibi değerler de ise ve özel tür canlılarınız üreme sorunu vs gibi problemler varsa osmos şart. Bitkileriniz çok nadir tür yumuşak su seviyor ise osmos şart , ama low tech bir tankınız var ise ve yumuşak su ihtiyaçları yok ise osmos şart değil. Gelelim yosun sorununa ana sebepleri besin fazlalığı ,tank kirliliği CO2 dengesizliği , uygun olmayan aydınlatma, besin yani gübre dengesizliği gibi şeyler yosunun ana sebebidir.
Montajı kolaydır ister lavabo altındaki soğuk su musluğuna ister banyo armatürüne her yere montaj yapabilirsin yada tak çıkar.
Zatek iyi firmadır ama eli ağırdır biraz ,alışverişten sonra biraz ulaşman zordur işleri yoğun tek çalışıyor. Ama işini er geç çözer :)
Osmos suya gececeksen direk Osmos suyu verme derim canlıların alışık olduğu sudan ani değişiklik iyi olmaz ,önce %20 gibi vererek başla derim zaten 130-140 ppm düşürene kadar bir hafta 10 güne yayarak azar azar ekleyerek geçiş yaparsan sağlıklı olur.
Osmos kullanacaksan GH katkısı şart bi GH katkısı edin. Ve birde tds cihazı
Osmos cihazını ilk aldığımda 10 litre kadar boşalt deme sebepleri ,carbon flitrelerini mebrandan ayırıp yıkama yapman lazımki mebranı tıkamasın , ve bu işlem bittikten sonrada biraz su yuda memrandan geçirip yıkamak faydalı olur.
Alacağın ürün dediği gibi satte ortalama o kadar su verir onun 2-3 katı kadarda atık suyun çıkar bilgin olsun,sufaturasına takıntılı biri isen ve çok akvaryum varsa etkiler bilgin olsun. İyi hobiler
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
