ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
alvaro
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
108
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Temmuz 2007 05:38
Son Ziyaret:
14 Nisan 2026 08:06
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alp Varol
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Ses Mühendisi- Akademisyen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alp Varol
SON 10 MESAJI
Xps Arka Fon Ve Kaya Yapımı ( Son Hali 1.sayfada )
Selamlar. Çok uzun zamandır fırsat bulup yazamamıştım. Evde geçen günler belki de kendimize ve es geçtiğimiz bir çok konuya eğilmemizi sağladı. Konuyla ilgili forumda yeni başlıklar görmek çok sevindirici. Akvaryumun son halini merak edenler için geçen ay çekilen (biraz aceleye de gelen) bir video ekliyorum.
[VID]https://youtu.be/AkZRVh-HRi4[/VID]
İlk başlarda oluşan yosunlara müdahale ediyordum ancak sonradan bu hali daha çok hoşuma gitmeye başladığı için ellemedim. Akvaryum içinde görünen malawilerin birçoğu kayaların arasında doğup büyüyen yavrulardan. İki yıldır herhangi bir problem yaşamadım. Sağlıkla Kalın.
[EDIT]alvaro,2020-06-04 01:49:50[/EDIT]
Selamlar. Çok uzun zamandır fırsat bulup yazamamıştım. Evde geçen günler belki de kendimize ve es geçtiğimiz bir çok konuya eğilmemizi sağladı. Konuyla ilgili forumda yeni başlıklar görmek çok sevindirici. Akvaryumun son halini merak edenler için geçen ay çekilen (biraz aceleye de gelen) bir video ekliyorum.
[VID]https://youtu.be/AkZRVh-HRi4[/VID]
İlk başlarda oluşan yosunlara müdahale ediyordum ancak sonradan bu hali daha çok hoşuma gitmeye başladığı için ellemedim. Akvaryum içinde görünen malawilerin birçoğu kayaların arasında doğup büyüyen yavrulardan. İki yıldır herhangi bir problem yaşamadım. Sağlıkla Kalın.
[EDIT]alvaro,2020-06-04 01:49:50[/EDIT]
Xps Arka Fon Ve Kaya Yapımı ( Son Hali 1.sayfada )
[QUOTE=Clear]Çok basarili bir calisma olmus.tebrik ederim sizi.yeni resimleri merakla bekliyorum..[/QUOTE][QUOTE=Abacus]Başlık yeniden hortlamış, bende favorime eklemiştim bir gelişme yada son hali hakkında bilgi verirmi yapan arkadaş diye.[/QUOTE]
Akvaryum şu anda gayet iyi durumda. Bu ara işlerim nedeniyle foruma pek giremiyorum. Yakında güncel fotoğraf eklemesi yapacağım. Çok teşekkürler.
[QUOTE=Clear]Çok basarili bir calisma olmus.tebrik ederim sizi.yeni resimleri merakla bekliyorum..[/QUOTE][QUOTE=Abacus]Başlık yeniden hortlamış, bende favorime eklemiştim bir gelişme yada son hali hakkında bilgi verirmi yapan arkadaş diye.[/QUOTE]
Akvaryum şu anda gayet iyi durumda. Bu ara işlerim nedeniyle foruma pek giremiyorum. Yakında güncel fotoğraf eklemesi yapacağım. Çok teşekkürler.
Xps Arka Fon Ve Kaya Yapımı ( Son Hali 1.sayfada )
[QUOTE=subalik]Elinize sağlık çok güzel olmuş, son resimlerden birini görsem koca kaya parcasını sokup monte ettiniz herhalde diyebilirdim, [:)][:iyi:]
işin akvaryuma uygunlukla ilgili teknik kısmı yanısıra heykel traşlık yeteneği olması gerekiyor ki sizde çok güzel var.
Bundan başka çalışmalarınızda oldu mu, ornek paylaşımlarinizi görmek isteriz.[/QUOTE]
Selamlar...
Öncelikle sorunuza çoook geç cevap verebildiğim için özür dilerim. Yazdıklarınız için teşekkür ederim. Heykeltraşlık yeteneğim gerçekten yok [:)] ama sanırım yıllarca gözlemlediğim için, sonuç fena olmadı. Daha önce başka bir çalışma gerçekleştirmedim. Tekrar teşekkürler.
[QUOTE=subalik]Elinize sağlık çok güzel olmuş, son resimlerden birini görsem koca kaya parcasını sokup monte ettiniz herhalde diyebilirdim, [:)][:iyi:]
işin akvaryuma uygunlukla ilgili teknik kısmı yanısıra heykel traşlık yeteneği olması gerekiyor ki sizde çok güzel var.
Bundan başka çalışmalarınızda oldu mu, ornek paylaşımlarinizi görmek isteriz.[/QUOTE]
Selamlar...
Öncelikle sorunuza çoook geç cevap verebildiğim için özür dilerim. Yazdıklarınız için teşekkür ederim. Heykeltraşlık yeteneğim gerçekten yok [:)] ama sanırım yıllarca gözlemlediğim için, sonuç fena olmadı. Daha önce başka bir çalışma gerçekleştirmedim. Tekrar teşekkürler.
Xps Arka Fon Ve Kaya Yapımı ( Son Hali 1.sayfada )
[QUOTE=Abacus]Teşekkürler,
Hiç bir yerde fugapool 2900 bulamıyorumda :([/QUOTE]
İnternetten büyük inşaat malzemesi satan dükkanları bi aratın isterseniz. Ben o şekilde bir kerede bulmuştum. Hem de uygun fiyata.[EDIT]alvaro,2018-01-24 01:41:15[/EDIT]
[QUOTE=Abacus]Teşekkürler,
Hiç bir yerde fugapool 2900 bulamıyorumda :([/QUOTE]
İnternetten büyük inşaat malzemesi satan dükkanları bi aratın isterseniz. Ben o şekilde bir kerede bulmuştum. Hem de uygun fiyata.[EDIT]alvaro,2018-01-24 01:41:15[/EDIT]
Xps Arka Fon Ve Kaya Yapımı ( Son Hali 1.sayfada )
[QUOTE=Abacus]
Yani tamamen tasarımsal durum.[/QUOTE]
Amacımız ( ya da benim başlıca amacım) doğala yakın bir görüntü oluşturabilmek olduğu için, zaten doğal görünüm dışında yapılan fonların çok bir anlamı yok. Tabi yine benim için diye ekleyim :) Bu malzeme de bu tasarımı yeterince destekliyor.
[QUOTE=Abacus]
Yani tamamen tasarımsal durum.[/QUOTE]
Amacımız ( ya da benim başlıca amacım) doğala yakın bir görüntü oluşturabilmek olduğu için, zaten doğal görünüm dışında yapılan fonların çok bir anlamı yok. Tabi yine benim için diye ekleyim :) Bu malzeme de bu tasarımı yeterince destekliyor.
Xps Arka Fon Ve Kaya Yapımı ( Son Hali 1.sayfada )
[QUOTE=ityo39]Değerli paylaşımınız için teşekkürler, birçoğumuza yol gösterecektir eminim. Birkaç sorum olacak:
1- filtre ısıtıcı gibi malzemeleri nasıl yerleştirdiniz?
2- yosunlanma oldu mu? Olduysa temizliği imkansız gibi değil mi?
3- xps i şekillendirme aşaması en zor kısım sanki, burada doğal bir görüntü elde etmek için öneriniz olur mu?[/QUOTE]
Selamlar. Foruma bu ara çok sık giremiyorum. Beğenileriniz için ben teşekkür ederim.
1. Köşelerde bıraktığım boşluklar tabana kadar iniyor. Bu bölümlerde görünmeyen delikler var. Hatta sağ köşede sirkülasyonu sağlama amaçlı bir devirdaim motoru bile bulunmakta.
2. Yosunlanma tabii ki oluyor. İlk başlarda bulaşık fırçasıyla haftalık bir 10dk uğraş ile temizliyordum. Ancak sonradan yosunlu görüntü hosuma gitmeye başladığı için ellemedim.
3. Evt elim biraz yatkın sanırım bu tarz işlere. Ama çok fazla uğraşmadan da xps ile iyi sonuçlar alınabileceğini gördüm. En iyisi karşınıza bir resim alarak başlayın. Sonradan adapte olup resme bakmadan devam edebiliyorsunuz. Ancak xps derinliği önemli. Kaya formu oluşturmaya yetecek kadar derin olmalı.
Saygılar
[QUOTE=Abacus]Benim bir sorum olacak, XPS direk boya tutarken neden derz ile kaplama yapılıyor acaba?[:?]
Amacı ağırlık olması için mi yoksa daha doğal olsun diyemi yoksa xps su ile temasını kesip salşınımımı engellemek.[/QUOTE]
İki nedeni var aslında.
1. Xps'e kesici maddeler ile istenilen form verilse dahi, doğal bir görünüm için kaya formunu derz ile vermek cok daha kolay.
2. Derz partiküllü bir malzeme olduğu için, boyanın tutunması çok daha rahat gerçekleşiyor. Yine çıplak xps'e göre daha doğal duruyor.
[QUOTE=ityo39]Değerli paylaşımınız için teşekkürler, birçoğumuza yol gösterecektir eminim. Birkaç sorum olacak:
1- filtre ısıtıcı gibi malzemeleri nasıl yerleştirdiniz?
2- yosunlanma oldu mu? Olduysa temizliği imkansız gibi değil mi?
3- xps i şekillendirme aşaması en zor kısım sanki, burada doğal bir görüntü elde etmek için öneriniz olur mu?[/QUOTE]
Selamlar. Foruma bu ara çok sık giremiyorum. Beğenileriniz için ben teşekkür ederim.
1. Köşelerde bıraktığım boşluklar tabana kadar iniyor. Bu bölümlerde görünmeyen delikler var. Hatta sağ köşede sirkülasyonu sağlama amaçlı bir devirdaim motoru bile bulunmakta.
2. Yosunlanma tabii ki oluyor. İlk başlarda bulaşık fırçasıyla haftalık bir 10dk uğraş ile temizliyordum. Ancak sonradan yosunlu görüntü hosuma gitmeye başladığı için ellemedim.
3. Evt elim biraz yatkın sanırım bu tarz işlere. Ama çok fazla uğraşmadan da xps ile iyi sonuçlar alınabileceğini gördüm. En iyisi karşınıza bir resim alarak başlayın. Sonradan adapte olup resme bakmadan devam edebiliyorsunuz. Ancak xps derinliği önemli. Kaya formu oluşturmaya yetecek kadar derin olmalı.
Saygılar
[QUOTE=Abacus]Benim bir sorum olacak, XPS direk boya tutarken neden derz ile kaplama yapılıyor acaba?[:?]
Amacı ağırlık olması için mi yoksa daha doğal olsun diyemi yoksa xps su ile temasını kesip salşınımımı engellemek.[/QUOTE]
İki nedeni var aslında.
1. Xps'e kesici maddeler ile istenilen form verilse dahi, doğal bir görünüm için kaya formunu derz ile vermek cok daha kolay.
2. Derz partiküllü bir malzeme olduğu için, boyanın tutunması çok daha rahat gerçekleşiyor. Yine çıplak xps'e göre daha doğal duruyor.
Xps Arka Fon Ve Kaya Yapımı ( Son Hali 1.sayfada )
[QUOTE=Ibrahim90]Profesyonellere taş çıkartacak kadar doğal görünüyor , ellerinize sağlık. Malavilerin eklenmesini heyecanla bekliyorum.[:)] İyi günlerde kullanın.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Bitirdiğimde "şimdi yapsam daha iyisi olur" diye içimden geçirmedim dersem yalan olur [:)]. Yine de iyi bir çalışma oldu.
[QUOTE=Ibrahim90]Profesyonellere taş çıkartacak kadar doğal görünüyor , ellerinize sağlık. Malavilerin eklenmesini heyecanla bekliyorum.[:)] İyi günlerde kullanın.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Bitirdiğimde "şimdi yapsam daha iyisi olur" diye içimden geçirmedim dersem yalan olur [:)]. Yine de iyi bir çalışma oldu.
Xps Arka Fon Ve Kaya Yapımı ( Son Hali 1.sayfada )
[QUOTE=Aquarist32]Merhaba;
Çok başarılı bir çalışma olmuş,Elinize sağlık. [:)]
Akaryuma fonun eklenmesinin ardından brüt olarak kaç litre hacim kaldığını merak ediyorum.
Bu konuda bilgi verebilirseniz sevinirim.
Saygılarımla..
[/QUOTE]
Selamlar. Teşekkür ederim. Maalesef doldurma işlemini hortum ile yaptığım için tam olarak ölçmedim. Ancak hacim olarak akvaryumun yaklaşık 1/4'ü kadar yer kapladığını düşünürsek, 100 ila125 litre daha az su aldığını söylersem yanlış olmaz sanırım.
[QUOTE=Month]Tek kelimeyle harika. Bunun birde videosu olmalıydı diye düşünüyorum [:iyi:][/QUOTE]
Yorumunuza teşekkür ederim. Maalesef bazı aşamaların fotoğraflarını bile es geçmişim. :)
[QUOTE=Kınayu]Güle güle kullanın Alp bey çok güzel olmuş [:iyi:] Fonun toplam maliyeti ne kadar oldu acaba ? [/QUOTE]
Teşekkür ederim. Normalde daha az malzeme kullanarak gercekleştirebilirdim. Ancak yukarıda anlattığım gibi yaklaşık bir adet derz bosuna harcanmış oldu.
XPS 5 cm strafor: 6x15= 90lira.
Derz 5 kg: 2x25= 50 lira
Boya: 3x8=24 lira.
Silikon: 6x12.5=75lira
Toplam~:239 lira
Malzemeyi mantıklı kullansaydım 215 lira civarı. Eger normal beyaz strafor kullanilsaydı. 150 liraya kadar düşebilirdi.
[QUOTE=Aquarist32]Merhaba;
Çok başarılı bir çalışma olmuş,Elinize sağlık. [:)]
Akaryuma fonun eklenmesinin ardından brüt olarak kaç litre hacim kaldığını merak ediyorum.
Bu konuda bilgi verebilirseniz sevinirim.
Saygılarımla..
[/QUOTE]
Selamlar. Teşekkür ederim. Maalesef doldurma işlemini hortum ile yaptığım için tam olarak ölçmedim. Ancak hacim olarak akvaryumun yaklaşık 1/4'ü kadar yer kapladığını düşünürsek, 100 ila125 litre daha az su aldığını söylersem yanlış olmaz sanırım.
[QUOTE=Month]Tek kelimeyle harika. Bunun birde videosu olmalıydı diye düşünüyorum [:iyi:][/QUOTE]
Yorumunuza teşekkür ederim. Maalesef bazı aşamaların fotoğraflarını bile es geçmişim. :)
[QUOTE=Kınayu]Güle güle kullanın Alp bey çok güzel olmuş [:iyi:] Fonun toplam maliyeti ne kadar oldu acaba ? [/QUOTE]
Teşekkür ederim. Normalde daha az malzeme kullanarak gercekleştirebilirdim. Ancak yukarıda anlattığım gibi yaklaşık bir adet derz bosuna harcanmış oldu.
XPS 5 cm strafor: 6x15= 90lira.
Derz 5 kg: 2x25= 50 lira
Boya: 3x8=24 lira.
Silikon: 6x12.5=75lira
Toplam~:239 lira
Malzemeyi mantıklı kullansaydım 215 lira civarı. Eger normal beyaz strafor kullanilsaydı. 150 liraya kadar düşebilirdi.
Xps Arka Fon Ve Kaya Yapımı ( Son Hali 1.sayfada )
Fonun yeni fotoğraflarını yakın zamanda paylaşmayı umuyorum. Bir aylık zaman içinde malawilerim ve fonun uyumu beklediğimden çok daha başarılı. Yorumlara tekrar teşekkürler.
Fonun yeni fotoğraflarını yakın zamanda paylaşmayı umuyorum. Bir aylık zaman içinde malawilerim ve fonun uyumu beklediğimden çok daha başarılı. Yorumlara tekrar teşekkürler.
Xps Arka Fon Ve Kaya Yapımı ( Son Hali 1.sayfada )
Yorumlar için çok teşekkür ederim.
Yorumlar için çok teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
