ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
parabellium
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Haziran 2007 22:16
Son Ziyaret:
01 Eylül 2016 00:29
Toplam Mesaj:
37 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
AYHAN
Doğum Tarihi:
01 Ağustos 1978
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilgisayar teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ayhan
SON 10 MESAJI
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
http://www.otuz.com/fish-101-1716-atomizer-karbondioksit-dif-z-r-t-pe-ba-lanan.html
Bu ürünü uzunca süre kullandım.Mayalı sisteme uygun değildir yazıyor dikkat ettiyseniz Bu nedenle uyarmak isterim ki sorumluluk size aittir.Risk almak istemiyorsanız diğer yöntemlere göz atmanızı tavsiye ederim.
http://www.otuz.com/fish-101-1716-atomizer-karbondioksit-dif-z-r-t-pe-ba-lanan.html
Bu ürünü uzunca süre kullandım.Mayalı sisteme uygun değildir yazıyor dikkat ettiyseniz Bu nedenle uyarmak isterim ki sorumluluk size aittir.Risk almak istemiyorsanız diğer yöntemlere göz atmanızı tavsiye ederim.
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Sanırım senin için en iyisi camdan yapılan seramik difizörlerden kullanman.Her ne kadar mayalı sistem ile sorun çıkardığını söyleyenler olsada yıllarca kullanmama rağmen herhangi bir problemim olmadı.Üstelik çok da estetikler.Yalnız şişe tarafındaki hortum bağlantısının sağlam olmasına dikkat etmelisin çünkü seramik yüzeyin gözenekleri çok küçük ve gaz çıkışı için yüksek basınca ihtiyaç duyuyor.Bu aşamada sağlam olmayan bir hortum bağlantısını yerinden çıkarabilir.Bir de seramik yüzeyi tıkanmaması için ara sıra temizlemen faydalı olacaktır.

parabellium 2010-03-13 11:45:29
Sanırım senin için en iyisi camdan yapılan seramik difizörlerden kullanman.Her ne kadar mayalı sistem ile sorun çıkardığını söyleyenler olsada yıllarca kullanmama rağmen herhangi bir problemim olmadı.Üstelik çok da estetikler.Yalnız şişe tarafındaki hortum bağlantısının sağlam olmasına dikkat etmelisin çünkü seramik yüzeyin gözenekleri çok küçük ve gaz çıkışı için yüksek basınca ihtiyaç duyuyor.Bu aşamada sağlam olmayan bir hortum bağlantısını yerinden çıkarabilir.Bir de seramik yüzeyi tıkanmaması için ara sıra temizlemen faydalı olacaktır.

60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Zamanında hertürlüsünü kullanmama rağmen şu an bildiğin hava taşı kullanıyorum.Küçük hacimli tanklarda ekstrem co2 çözme yöntemlerine gerek olmadığı kanaatindeyim.Çünkü mayalı sistemde co2 yi kontrolsüz olarak tanka eklediğimizi unutmayalım.Benim bu konuda gittiğim yol az olsun ama mümkün olduğunca stabil olsun.Tüp+ph kontrolcüsü var ise o zaman ayrı tabi, 20 lt lik tankta bile vortex reaktör kullanabilirsin.Yazdıklarım şahsi fikrimdir, co2 konusunda birçok ustanın yazısını forumda bulman mümkün.Selamlar.
Zamanında hertürlüsünü kullanmama rağmen şu an bildiğin hava taşı kullanıyorum.Küçük hacimli tanklarda ekstrem co2 çözme yöntemlerine gerek olmadığı kanaatindeyim.Çünkü mayalı sistemde co2 yi kontrolsüz olarak tanka eklediğimizi unutmayalım.Benim bu konuda gittiğim yol az olsun ama mümkün olduğunca stabil olsun.Tüp+ph kontrolcüsü var ise o zaman ayrı tabi, 20 lt lik tankta bile vortex reaktör kullanabilirsin.Yazdıklarım şahsi fikrimdir, co2 konusunda birçok ustanın yazısını forumda bulman mümkün.Selamlar.
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Teşekkür ederim, 130 lt lik akvaryum için mayalı sistem biraz yetersiz kalabilir ancak tüplü sistem kurma imkanınız yok ise yine de hiç co2 vermemekten tabiki daha faydalı olacaktır.
Teşekkür ederim, 130 lt lik akvaryum için mayalı sistem biraz yetersiz kalabilir ancak tüplü sistem kurma imkanınız yok ise yine de hiç co2 vermemekten tabiki daha faydalı olacaktır.
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Tekrar merhaba,
Serkan,Bade ve Uğur yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Söz verdiğim gibi kurulum detaylarını paylaşmak istiyorum.
Dizaynı yapılmış boş hali.Kafamda daha önceden az çok tasarımını yaptığım için gördüğünüz gibi şu an ki haliyle hemen hemen aynı.Aquaclay ın altında bildiğimiz bahçe torfu var.Ancak kullanmadan önce ince elekten geçirip kök,yaprak gibi iri tanelerini ayıklıyorum.Geriye kalan elekten geçmiş çok ince kumu akvaryumun tabanına döşeyip elimle presleyerek kullanıyorum.Bu şekilde hacimi oldukça küçülüyor.Aynı yöntemi daha önce nano akvaryumumda denemiş ve memnun kalmıştım.Herhangi bir olumsuzluğunu da gözlemlemedim.Ancak iki tabakayı birbirinden net olarak ayırmak şart.Bunun için torfun özerine gelin duvaklarında kullanılan tülden serdim.Kullandığım kökü aslında farklı zamanlarda alınmış 5 ayrı parçayı birleştirerek ben oluşturdum.Ülkemizde dekorasyon adına pek malzeme bulunmadığı için size de bu yöntemi tavsiye ederim.Taşların iri olanlarını 4 yıl önce kadar kemerburgaz taş dünyasından almıştım.Tamburlanmış dere taşı diye geçiyor.Küçük olanları işyerinin yanındaki otoparkın zemininden aldım :) Bu arada mayalı sistem co2+bildiğimiz hava taşı kullanıyorum.


Suyu doldurduktan sonra 1 hafta kadar boş olarak çalıştırdım.Bu aşamada filtreye aktif karbonda ekledim.

Bitkileri aşağıdaki resimde gördüğünüz masamda duran 30x30x30 nano tankımdan aldım.Gördüğünüz gibi başlangıçta miktarlarıda oldukça azdı.Ancak geneli arsız diye tabir edeceğimiz bitkilerden oluştuğu için kısa zamanda çoğaldılar.Asında kafamda başka bitkiler vardı ama piyasada o ara (şimdi nasıl bilmiyorum) bitki kıtlığı vardı.Bu sebeple eldekiler ile yetinmek durumunda kaldım.Aslında parvula yerine cuba düşünüyordum ama kısmet olmadı.

Bitkileri ekip suyu doldurdum (moss hariç)

Kurulumdan 3 gün kadar sonra "CepGezegeni" nickli arkadaşdan aldığımı moss larıda ekledim.

25 günlük hali, gördüğünüz gibi alg in her türü mevcut :) Yeni kurulum için normal bir manzara (en azından benim için) Ancak zamanla azalıp yok oldular şu an için ciddi bir problem yok, bitkiler üstün durumda.Sanırım bunda en büyük etken tankta canlı olmaması.Geçmiş deneyimlerimde balık baktığım sürece alg den kurtulamamıştım.Belki de geçmişte canlı eklemek için acele etmiş olabilirim.

Altta yaklaşık 2 aylık hali görülüyor.Algler gitmiş, bitkiler toparlanmış.Budama zamanı gelmiş hatta vakit ayıramadığım için geçmiş bile.

Ve güncel hali, bu aşamaya kadar 3 defa vahşi budama yapıp bitki boylarını bir hayli kısalttım.Bitkiler hızla uzadığı için yakında tekrar budama yapılacak.Bir sonraki fotoğraflamaya yaklaşık 1 ay kadar var (Söz bu sefer ısıtıcıyı çıkarıcam :) ) Vakit ayırıp okuyan ve yorum yapan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.Selamlar.


Tekrar merhaba,
Serkan,Bade ve Uğur yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Söz verdiğim gibi kurulum detaylarını paylaşmak istiyorum.
Dizaynı yapılmış boş hali.Kafamda daha önceden az çok tasarımını yaptığım için gördüğünüz gibi şu an ki haliyle hemen hemen aynı.Aquaclay ın altında bildiğimiz bahçe torfu var.Ancak kullanmadan önce ince elekten geçirip kök,yaprak gibi iri tanelerini ayıklıyorum.Geriye kalan elekten geçmiş çok ince kumu akvaryumun tabanına döşeyip elimle presleyerek kullanıyorum.Bu şekilde hacimi oldukça küçülüyor.Aynı yöntemi daha önce nano akvaryumumda denemiş ve memnun kalmıştım.Herhangi bir olumsuzluğunu da gözlemlemedim.Ancak iki tabakayı birbirinden net olarak ayırmak şart.Bunun için torfun özerine gelin duvaklarında kullanılan tülden serdim.Kullandığım kökü aslında farklı zamanlarda alınmış 5 ayrı parçayı birleştirerek ben oluşturdum.Ülkemizde dekorasyon adına pek malzeme bulunmadığı için size de bu yöntemi tavsiye ederim.Taşların iri olanlarını 4 yıl önce kadar kemerburgaz taş dünyasından almıştım.Tamburlanmış dere taşı diye geçiyor.Küçük olanları işyerinin yanındaki otoparkın zemininden aldım :) Bu arada mayalı sistem co2+bildiğimiz hava taşı kullanıyorum.


Suyu doldurduktan sonra 1 hafta kadar boş olarak çalıştırdım.Bu aşamada filtreye aktif karbonda ekledim.

Bitkileri aşağıdaki resimde gördüğünüz masamda duran 30x30x30 nano tankımdan aldım.Gördüğünüz gibi başlangıçta miktarlarıda oldukça azdı.Ancak geneli arsız diye tabir edeceğimiz bitkilerden oluştuğu için kısa zamanda çoğaldılar.Asında kafamda başka bitkiler vardı ama piyasada o ara (şimdi nasıl bilmiyorum) bitki kıtlığı vardı.Bu sebeple eldekiler ile yetinmek durumunda kaldım.Aslında parvula yerine cuba düşünüyordum ama kısmet olmadı.

Bitkileri ekip suyu doldurdum (moss hariç)

Kurulumdan 3 gün kadar sonra "CepGezegeni" nickli arkadaşdan aldığımı moss larıda ekledim.

25 günlük hali, gördüğünüz gibi alg in her türü mevcut :) Yeni kurulum için normal bir manzara (en azından benim için) Ancak zamanla azalıp yok oldular şu an için ciddi bir problem yok, bitkiler üstün durumda.Sanırım bunda en büyük etken tankta canlı olmaması.Geçmiş deneyimlerimde balık baktığım sürece alg den kurtulamamıştım.Belki de geçmişte canlı eklemek için acele etmiş olabilirim.

Altta yaklaşık 2 aylık hali görülüyor.Algler gitmiş, bitkiler toparlanmış.Budama zamanı gelmiş hatta vakit ayıramadığım için geçmiş bile.

Ve güncel hali, bu aşamaya kadar 3 defa vahşi budama yapıp bitki boylarını bir hayli kısalttım.Bitkiler hızla uzadığı için yakında tekrar budama yapılacak.Bir sonraki fotoğraflamaya yaklaşık 1 ay kadar var (Söz bu sefer ısıtıcıyı çıkarıcam :) ) Vakit ayırıp okuyan ve yorum yapan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.Selamlar.


60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Mustafa, Recep ve Selçuk bey teşekkür ederim.Kurulumu en kısa zamanda bu mesaj altına ekleyeceğim.Selamlar.
Mustafa, Recep ve Selçuk bey teşekkür ederim.Kurulumu en kısa zamanda bu mesaj altına ekleyeceğim.Selamlar.
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Ekipmanlar konusunda haklısınız hoş görünmüyorlar.Neon sürüsü ben de istiyorum ancak balık ekstra sorumluluk demek, akvaryumda balık olunca bitkiler ile gerektiği gibi uğraşamıyorum.Zaten akvaryum küçük birde makas ile benim elim girince balıklar nereye kaçacaklarını şaşırıyorlar.Bu şekilde stress e girmeleri hoşuma gitmiyor.Şimdilik nitrat açığını mevcut canlılar ve yemleme ile gidermeye çalışıyorum ancak yeterli olmuyor gibi.Bitkilerin, özellikle güllerin gövdelerinde sürekli köklenme var.Değerli yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim.Selamlar.
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Ekipmanlar konusunda haklısınız hoş görünmüyorlar.Neon sürüsü ben de istiyorum ancak balık ekstra sorumluluk demek, akvaryumda balık olunca bitkiler ile gerektiği gibi uğraşamıyorum.Zaten akvaryum küçük birde makas ile benim elim girince balıklar nereye kaçacaklarını şaşırıyorlar.Bu şekilde stress e girmeleri hoşuma gitmiyor.Şimdilik nitrat açığını mevcut canlılar ve yemleme ile gidermeye çalışıyorum ancak yeterli olmuyor gibi.Bitkilerin, özellikle güllerin gövdelerinde sürekli köklenme var.Değerli yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim.Selamlar.
60x30x36 Bitkili Akvaryumum
Merhaba, yılbaşı gecesi kurulumunu yaptığım akvaryumumu sizlere tanıtmak ve görüşlerinizi almak istedim.Fotoğraflama için herhangi bir hazırlık yapmadım, bu yüzden ekipmanları da çıkarmadım.Sorularınızı yanıtlamaktan mutluluk duyarım.Selamlar.
Kurulum: 01.01.2010
Boyut (cm): 60x30x36
Kapasite (litre): 64
Bitkiler: Hemianthus micranthemoides, Eleocharis parvulus, Ludwigia repens, Singapore moss, az miktarda riccia
Canlılar: 2 adet elma salyangozu, 2 adet cüce vatoz
Malzemeler:100 w atman ısıtıcı, eheim 2213 dış filtre
Aydınlatma : 3 x 18 w general electric daylight, 1 x Sylvania Grolux
Akvaryum Bakımı: Haftada 1 defa 20 litre su değişimi, Haftada 1 potasyum, gün aşırı mikroelement ve fosfat
Kullanılan Yemler: -
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: -




Merhaba, yılbaşı gecesi kurulumunu yaptığım akvaryumumu sizlere tanıtmak ve görüşlerinizi almak istedim.Fotoğraflama için herhangi bir hazırlık yapmadım, bu yüzden ekipmanları da çıkarmadım.Sorularınızı yanıtlamaktan mutluluk duyarım.Selamlar.
Kurulum: 01.01.2010
Boyut (cm): 60x30x36
Kapasite (litre): 64
Bitkiler: Hemianthus micranthemoides, Eleocharis parvulus, Ludwigia repens, Singapore moss, az miktarda riccia
Canlılar: 2 adet elma salyangozu, 2 adet cüce vatoz
Malzemeler:100 w atman ısıtıcı, eheim 2213 dış filtre
Aydınlatma : 3 x 18 w general electric daylight, 1 x Sylvania Grolux
Akvaryum Bakımı: Haftada 1 defa 20 litre su değişimi, Haftada 1 potasyum, gün aşırı mikroelement ve fosfat
Kullanılan Yemler: -
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: -




Su Parametreleri Ölçümü(Pc DEstekli)
akvaryum ve pc entegrasyonu için şu adrese bakabilirsiniz.selamlar.
http://www.drdaq.com/products.html
akvaryum ve pc entegrasyonu için şu adrese bakabilirsiniz.selamlar.
http://www.drdaq.com/products.html
Yeni bitki akvaryumu fikirlerinize ihtiyacım var..
merhaba, bitkileri www.onlinebitki.com sitesinden temin edebilirsin.gül konusunda ise hiçbir bilgim yok.aquaclay ve dere kumu güzel bir seçim.selamlar.
merhaba, bitkileri www.onlinebitki.com sitesinden temin edebilirsin.gül konusunda ise hiçbir bilgim yok.aquaclay ve dere kumu güzel bir seçim.selamlar.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
