ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Sufisu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Nisan 2026 21:14
Son Ziyaret:
7 Saat 1 Dakika önce
Toplam Mesaj:
19 [0.29 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
19 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Yusuf Tüfek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Yusuf Tüfek

SON 10 MESAJI

110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim
[QUOTE=Cyber_Scout]
Diskus
Melek
[/QUOTE
Birw dhaa yeme falan gelen akfit balık arıyorum benim dediklerim nasıl ilk defa büyük akvaryum kurucağım
Beta Akvaryumu
[QUOTE=miracemir]Merhaba 20lt civarında beta akvaryumu kuruyorum evde hava taşı vardı filtreye gerek kalmadan düzenli şu değişimiyle beta yaşarmı yoksa filtrede almalı mıyım duyduğuma göre beyazlar çok su degisimi ve filtrasyon istemeyen canlilarmis
Ayrıca içindeki bitkileri temiz olduğunu düşündüğüm gölden-akarsudan almayı düşünüyorum bir sıkıntı oluşturur mu zaten çok bitki kullanmayacağım [/QUOTE]
Akarsudan kesinlikle bitki alma içinden ne çıkacağını bilemezsin hava taşım var diyorsun yani hava motrun var o motora bı tane ortalama pipo tak keyfine bak hem filtreleme yapar hemde hava verir birde haftalık yada 2 haftada bir %20 30 su değiştir tertemiz bitki olarakta önerim bı tane ufak akvaryumun boyuna göre kaya al ona anubias diye bir btiki var onu iple misina ile sar arka planada eledoa densa yada ceratophyllum submersum gibi bitki al onlarda çok ışık istemez kötüsündende bı ışık al uzun ömürlü bir akvaryumun olur ve balığında mutlu olur zaten balığının davranışlarından anlarsin
110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim
[IMG]https://foto.akvaryum. com/fotolar/278447/220620262235571.jpizg[/IMG]
Böyle 2.el akvaryum almaytaı düşünüyorum 2.500 TL diyor sump ve bir tvane büyük pipo veriyor adam petshopcu alacağım adam su kaçırma falan yokmuş ben bu akvaryumda ne besleyebilirim ortalama bitkili olacak arka plan full bitki olacak on planı boş bırakacağım benim kafamda congo tetra+ denisoni +l144 vatoz var yada congo tetra+ gökkuşağı rainbow+l144 sizce ne besleyim ufak balık istemiyorum
80x40x40 Nature Aquarium Tetra
[QUOTE=EthernalFlow]Yeni 80x40x40 Ultra clear tankımda minimalist tetra akvaryumu planlıyorum.

Proje görselini paylaştım, kafama takılan canlı kısmında tek cins 35-40 adet Kardinal Tetra planlıyorum. Zemin otocat ve boynuzlu Nerite olacak. 4 ay sonra da L046 Pleco girecek tanka.

Acaba tanta tek cins Kadinal mi yoksa, başka bir sürü balığı önerisi olan

Teşekkür ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283406/160620261614411.jpg[/IMG]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283406/160620261615251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283406/160620261615271.jpg[/IMG][/QUOTE] imparator tetra bence bı bakın
Sobo Sf 550f Bypass Sorunu
[QUOTE=Shortbuff]

Bir tavsiye buldunuz mu yoksa olduğu gibi mi kullanıyorsunuz, ben de yeni aldım ama kafam karman çorman oldu[/QUOTE]
Süngerlere gelsin önce sonra sepete gelsin ama sepeti çok doldurmayın yoksa benim gibi sepetlere gelmeden suyu yukarıdan kaçırır
Sobo Sf550 Ve Sf350 Filtrasyon Önemli Soru :)
[QUOTE=Shortbuff]Merhabalar tekrar forumdaşlar, sobo sf550 filtre kullanan var mı? Kullananlar dikkat etmiştir muhakkak biyolojik filtreler çıkış kısmında, bunların giriş kısmında olması gerekmiyor mu? Bu bir sakınca mı? Sepetler ile filtrelerin yerlerini değiştirmek mümkün mü? Yoksa nasıl geldiyse öyle mi kullanılmalı? Aklımda deli sorular, şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.[/QUOTE]
Ben değiştirdim şunada bende sepetlere gelmiyor su muhtemelen sepetleri çok doldurdum süngerde koydum ondan kaynaklı ama bende ilk biyolojik süngerlere gidiyor ordan sepetlere
Neon Tetrada Bı Hastalık Var
[QUOTE=JujuSeri]
Balığın karın kısmı bembeyaz, eskiden de böyle miydi rengi? Yüzmesinde falan bir sıkıntı var mı?[/QUOTE]
Yüzmesi yavaşladı balığın tam altı karnı kırmızı eskiden böyle değildi 3 gündür böyle
Neon Tetrada Bı Hastalık Var
[QUOTE=JujuSeri]
Neon tetra hastalığı gibi duruyor, tedavisi yok ve bulaşıcı bir hastalık. Ayrı akvaryuma almanız lazım balığı.[/QUOTE]
Ama beyaz benek yok sadece karnı şiş ve rengi soldu dün karını yarısı kadar şişti çok yedi diye sandım ama herhalde buda ölecek benim anlamadığım bu hastalık nereden geliyor düzenli su değişimi yapıyorum sıcaklıgida aynı derecede ekliyorum filtrem falanda akvaryuma göre güzel sebebi ne acaba
Neon Tetrada Bı Hastalık Var
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/278447/150620261652121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/278447/150620261652161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/278447/150620261652161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/278447/150620261652161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/278447/150620261652531.jpg[/IMG]
Neonum böyle ne yapmalıyım geçen ayda oldu bu hamile sandım ama 1 hafta sonra öldü ne yapmalıyım ayrı bir fanusum var ayiriyimmi
30 Küp Akvaryumda Hangi Balığı Besleyebilirim
30x30x30 akvaryum arka sağa Micra sola limnophila aromatica öne staugryne repens Ortayada kaya yada kök üstüne anubias koyacağım filtre olarak iç filtre ile dış filtre yaptim 1 ltlik turşu bidonuna iç filtre su basıyor malzemelerden geçip akvaryuma geri geliyor sizce ne beklemeliyim aktif olarak neon ,imparator tetra,beta, cüce guromi besliyorum farklı bir tür istiyorum oneriniz nedir

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

KULLANICILAR

  • 25 Online Kullanıcı, 14 Üye

Online Kullanıcılar

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.