ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
oknkpln
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Şubat 2026 16:37
Son Ziyaret:
04 Haziran 2026 15:03
Toplam Mesaj:
10 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
9 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
OKAN KAPLAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
OKAN KAPLAN
SON 9 MESAJI
Yeşil Sakal Yolsunu
[QUOTE=CoryCory]Sabah 07 dimi doğru anlıyorum. O saatte bitkiler açılmış oluyorlar ise sorun yok ışıma sürenizi doğaya uygun tutarsanız çok faydasını görürsünüz ayrıca dimlediyseniz 8 saate kadar verebilirsiniz. Ben tüm aydınlatmalarımda simülasyon kullanıyorum. 11:30 da hafif açılmaya başlıyor 2 saat içerisinde tam seviyeye geliyor akşam yine 2 saat içinde azala azala 21:00 de kapanıyor. Yani tam güç ışığım sadece 5 saat aktif kalanında dimli şekilde ışık alıyorlar. Gübreyi çok düşürürseniz bu sefer farklı sorunlar ortaya çıkabilir tankı aç bırakmak iyi bir method fakat besin savaşı başlarsa bu sefer yorgun düşen bitkiler daha çok yosun yapar. Size yukarıda hesabını söylemiştim 2ml verin. Eğer fısfıs şişesini aldıysanız apt3 ün, 2 fıs yapacaksınız günlük(her fıs 1ml). 7. Gün ise %50 su değişimi. Tank tamamen oturup artık heryer bitki olduğunda ise bu su değişimi sürenizi uzatabilirsiniz. Ben 3 haftada yada ayda 1 yapıyorum mesela. Bu katkı ve su değişimi olayınızıda düzeltmeniz gerekiyor çeşme suyunu bence hiç kullanmayın en azından sorunlar geçene kadar, alt tarafı 1 kova su değiştireceksiniz taş çatlasın 30 dk lık iş sizi yoracağını sanmıyorum.[:iyi:][/QUOTE]
Çok iyi anladım teşekkürler.
Sabah 7 doğrudur açılma saati ışığın.
Bu durumda CO2 peki yine bir saat önce kapanırken de yine bir saat önce kuralını tekrarlıyor muyuz yoksa orada ışığın tamamen açıldığı süreyi mi baz alıyoruz?
[QUOTE=CoryCory]Sabah 07 dimi doğru anlıyorum. O saatte bitkiler açılmış oluyorlar ise sorun yok ışıma sürenizi doğaya uygun tutarsanız çok faydasını görürsünüz ayrıca dimlediyseniz 8 saate kadar verebilirsiniz. Ben tüm aydınlatmalarımda simülasyon kullanıyorum. 11:30 da hafif açılmaya başlıyor 2 saat içerisinde tam seviyeye geliyor akşam yine 2 saat içinde azala azala 21:00 de kapanıyor. Yani tam güç ışığım sadece 5 saat aktif kalanında dimli şekilde ışık alıyorlar. Gübreyi çok düşürürseniz bu sefer farklı sorunlar ortaya çıkabilir tankı aç bırakmak iyi bir method fakat besin savaşı başlarsa bu sefer yorgun düşen bitkiler daha çok yosun yapar. Size yukarıda hesabını söylemiştim 2ml verin. Eğer fısfıs şişesini aldıysanız apt3 ün, 2 fıs yapacaksınız günlük(her fıs 1ml). 7. Gün ise %50 su değişimi. Tank tamamen oturup artık heryer bitki olduğunda ise bu su değişimi sürenizi uzatabilirsiniz. Ben 3 haftada yada ayda 1 yapıyorum mesela. Bu katkı ve su değişimi olayınızıda düzeltmeniz gerekiyor çeşme suyunu bence hiç kullanmayın en azından sorunlar geçene kadar, alt tarafı 1 kova su değiştireceksiniz taş çatlasın 30 dk lık iş sizi yoracağını sanmıyorum.[:iyi:][/QUOTE]
Çok iyi anladım teşekkürler.
Sabah 7 doğrudur açılma saati ışığın.
Bu durumda CO2 peki yine bir saat önce kapanırken de yine bir saat önce kuralını tekrarlıyor muyuz yoksa orada ışığın tamamen açıldığı süreyi mi baz alıyoruz?
Yeşil Sakal Yolsunu
[QUOTE=CoryCory]Bence ışığı, gübresi, zamanlama periyodu ile alakalı sorunu var co2 sinde sorun olduğunu düşünmüyorum çünki açık yeşil olsada koyu yeşil olsada bitkiler fotosentez yapacak co2 yi buluyordur maviye dönük olsa ozaman endişe edilebilirdi. Attığı fotografta bitkileri çoktan uyku pozisyonuna geçmiş, verdiği gübre fazla aydınlatmasıda anormal güçlü o tank için çok alçak bir noktadan ciddi aydınlatma uyguluyor. Max ayarda red seçmiş. Ayrıca soruma cevap alamadım tankın fotoperiyodu ne zaman başlıyor tank gündüz uyanıyor siz akşam 6 saat ışık veriyorsanız o ışığın büyük bölümü sadece alg besliyor. Çünki fotografta rotalalar tamamen uyku modundalar. Ayrıca su kimyasındada sorun olabilir çünki türkiyede sular çok kireçli ve üstüne remineralizer ekliyor bence o iş tam çorbadır şu anda. Bence önce yukarıda yazdığım gibi sistemi tamamen nötr hale getirip ilerlemek gerekiyor hazır elinde remineral ve ro su varken bunu yapmamak büyük hata olur. Sistemdeki hatalı girdi sayısı azaldıkça sorun tespitimizde kolay hale gelir. [/QUOTE]
Işık ve co2 periyodu 07:00 co2 başlıyor yarım saat aydınlanma modu ile 08:00 ışık aktif oluyor. Kapanma ise 13:00 co2 , 14:00 ışık kapanıyor. Ben şimdilik gübreyi 1 ml e düşürüp ışık seviyesini de 50-30-30 olacak şekilde düşürdüm tavsiyeniz doğrultusunda da ışığı biraz yükseğe 15cm yüksekliğe aldım. Bu şekilde bir süre gözlemlemeyi düşünüyorum. Ek tavsiyelere kesinlikle açığım çok teşekkür ederim ilginize. [:)]
[QUOTE=CoryCory]Bence ışığı, gübresi, zamanlama periyodu ile alakalı sorunu var co2 sinde sorun olduğunu düşünmüyorum çünki açık yeşil olsada koyu yeşil olsada bitkiler fotosentez yapacak co2 yi buluyordur maviye dönük olsa ozaman endişe edilebilirdi. Attığı fotografta bitkileri çoktan uyku pozisyonuna geçmiş, verdiği gübre fazla aydınlatmasıda anormal güçlü o tank için çok alçak bir noktadan ciddi aydınlatma uyguluyor. Max ayarda red seçmiş. Ayrıca soruma cevap alamadım tankın fotoperiyodu ne zaman başlıyor tank gündüz uyanıyor siz akşam 6 saat ışık veriyorsanız o ışığın büyük bölümü sadece alg besliyor. Çünki fotografta rotalalar tamamen uyku modundalar. Ayrıca su kimyasındada sorun olabilir çünki türkiyede sular çok kireçli ve üstüne remineralizer ekliyor bence o iş tam çorbadır şu anda. Bence önce yukarıda yazdığım gibi sistemi tamamen nötr hale getirip ilerlemek gerekiyor hazır elinde remineral ve ro su varken bunu yapmamak büyük hata olur. Sistemdeki hatalı girdi sayısı azaldıkça sorun tespitimizde kolay hale gelir. [/QUOTE]
Işık ve co2 periyodu 07:00 co2 başlıyor yarım saat aydınlanma modu ile 08:00 ışık aktif oluyor. Kapanma ise 13:00 co2 , 14:00 ışık kapanıyor. Ben şimdilik gübreyi 1 ml e düşürüp ışık seviyesini de 50-30-30 olacak şekilde düşürdüm tavsiyeniz doğrultusunda da ışığı biraz yükseğe 15cm yüksekliğe aldım. Bu şekilde bir süre gözlemlemeyi düşünüyorum. Ek tavsiyelere kesinlikle açığım çok teşekkür ederim ilginize. [:)]
Yeşil Sakal Yolsunu
[QUOTE=CoryCory]Kaç saat aydınlatma veriyorsunuz, Bitkiler çoktan kapanmış, APT3 2.5 ml girmeniz gerekiyor siz 3 ml giriyorsunuz kaldıki tankın yarısı boş yani 2ml fazla fazla yeterli. Işığınızda aşırı güçlü bu tank için açılış ve kapanışları dimlemenizi öneririm. En fazla 80 litre su alıyordur bu tank okadar bile olmayabilir hesabınızı ona göre yapın. Sadece ro su kullanırsanız eğer su değişimini haftalık %50 yapın her 40 litre suya 2 gr apt sky kullanmanız gerekiyor. Musluk suyunu ancak remineralizer ürününüz yoksa kullanmanız gerekiyor ikisini birlikte kullanmayın. Eğer ışığı dimlemeyi bilmiyorsanız onada yardım ederim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yarımlarınız için 6 saat açık aydınlatma. Dimleme için yardımcı olursanız çok sevinirim.
[QUOTE=TayfunSylkn]Co2 dengesizliğine benziyor, indikatör rengi tam olarak nedir, yakın bir görsel yükler misiniz?[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274885/050520260915241.jpg[/IMG]
Çok teşekkürler cevap için.
[QUOTE=CoryCory]Kaç saat aydınlatma veriyorsunuz, Bitkiler çoktan kapanmış, APT3 2.5 ml girmeniz gerekiyor siz 3 ml giriyorsunuz kaldıki tankın yarısı boş yani 2ml fazla fazla yeterli. Işığınızda aşırı güçlü bu tank için açılış ve kapanışları dimlemenizi öneririm. En fazla 80 litre su alıyordur bu tank okadar bile olmayabilir hesabınızı ona göre yapın. Sadece ro su kullanırsanız eğer su değişimini haftalık %50 yapın her 40 litre suya 2 gr apt sky kullanmanız gerekiyor. Musluk suyunu ancak remineralizer ürününüz yoksa kullanmanız gerekiyor ikisini birlikte kullanmayın. Eğer ışığı dimlemeyi bilmiyorsanız onada yardım ederim.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yarımlarınız için 6 saat açık aydınlatma. Dimleme için yardımcı olursanız çok sevinirim.
[QUOTE=TayfunSylkn]Co2 dengesizliğine benziyor, indikatör rengi tam olarak nedir, yakın bir görsel yükler misiniz?[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274885/050520260915241.jpg[/IMG]
Çok teşekkürler cevap için.
Yeşil Sakal Yolsunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274885/040520262041581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274885/040520262041591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274885/040520262042001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274885/040520262042021.jpg[/IMG]
Tankın fotoğrafları ve ışık için kullandığım ayarı paylaştım. Ayrıcı APT3 günlük 3ml veriyorum ışığım altı saat açık.CO2 bir saat önce başlayıp bir saat önce kapanıyor co2 ölçer ideal renkte. Başka öğrenmek istediğiniz bir bilgi var ise lütfen sorun çok teşekkür ederim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274885/040520262041581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274885/040520262041591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274885/040520262042001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274885/040520262042021.jpg[/IMG]
Tankın fotoğrafları ve ışık için kullandığım ayarı paylaştım. Ayrıcı APT3 günlük 3ml veriyorum ışığım altı saat açık.CO2 bir saat önce başlayıp bir saat önce kapanıyor co2 ölçer ideal renkte. Başka öğrenmek istediğiniz bir bilgi var ise lütfen sorun çok teşekkür ederim...
Yeşil Sakal Yolsunu
Çok teşekkür ederim değerli bilgileriniz için acemi olduğum doğrudur bu arada sizinle birlikte öğrenmeye çalışıyorum :) RO su kullanıyorum çünkü yaşadığım bölgede çeşme suyu çok kalitesiz minerallendirmek için ise yine APT'nin Sky minarelini kullanıyorum fakat her %30 su değişiminde değil TDS ölçer ile belli bir seviyede 125 bandında tutmaya çalışıyorum ne kadar doğru olur onu da bilmiyorum tabi internetten araştırdığım kadarıyla yanlışsa lütfen söyleyin memnun olurum. Teşekkürler tekrar.
Çok teşekkür ederim değerli bilgileriniz için acemi olduğum doğrudur bu arada sizinle birlikte öğrenmeye çalışıyorum :) RO su kullanıyorum çünkü yaşadığım bölgede çeşme suyu çok kalitesiz minerallendirmek için ise yine APT'nin Sky minarelini kullanıyorum fakat her %30 su değişiminde değil TDS ölçer ile belli bir seviyede 125 bandında tutmaya çalışıyorum ne kadar doğru olur onu da bilmiyorum tabi internetten araştırdığım kadarıyla yanlışsa lütfen söyleyin memnun olurum. Teşekkürler tekrar.
Yeşil Sakal Yolsunu
Teşekkürler cevap için aslında Çarşamba ve Cumartesi olacak şekilde %30 su değişimi yapıyorum fakat başka bir tavsiyeniz var ise uygulayabilirim.
Teşekkürler cevap için aslında Çarşamba ve Cumartesi olacak şekilde %30 su değişimi yapıyorum fakat başka bir tavsiyeniz var ise uygulayabilirim.
Yeşil Sakal Yolsunu
Merhabalar,
76 günlük CO₂ destekli bir tankım var. Ekipmanlarım: Chihiros WRGB II aydınlatma, Oase 250 Thermo 2 filtre ve tank ölçülerim 60x40x40 cm. Gübre olarak APT3 kullanıyorum ve haftada iki kez %30 su değişimi yapıyorum. Su değerlerim GH 4, KH 0 ve TDS yaklaşık 125 ppm.
Kurulumun ilk dönemlerinde her şey gayet iyi gidiyordu; ancak son iki haftadır tüm bitkilerimin üzerini yeşil sakal yosunu kaplamaya başladı. Bu sorunu çözmek için Nixa Solve kullanmaya başladım fakat herhangi bir fayda göremedim.
Bu konuda deneyimlerinizi ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]oknkpln,2026-05-03 22:00:11[/EDIT]
Merhabalar,
76 günlük CO₂ destekli bir tankım var. Ekipmanlarım: Chihiros WRGB II aydınlatma, Oase 250 Thermo 2 filtre ve tank ölçülerim 60x40x40 cm. Gübre olarak APT3 kullanıyorum ve haftada iki kez %30 su değişimi yapıyorum. Su değerlerim GH 4, KH 0 ve TDS yaklaşık 125 ppm.
Kurulumun ilk dönemlerinde her şey gayet iyi gidiyordu; ancak son iki haftadır tüm bitkilerimin üzerini yeşil sakal yosunu kaplamaya başladı. Bu sorunu çözmek için Nixa Solve kullanmaya başladım fakat herhangi bir fayda göremedim.
Bu konuda deneyimlerinizi ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]oknkpln,2026-05-03 22:00:11[/EDIT]
Chihiros Wrgb 60 Bağlantı Sorunu
Hepinize çok teşekkür ederim sanırım ben kaydedip çıkmıyor muşum uygulamayı silip aydınlatmanın enerjisini kesip tekrar yükledim ve bu sefer kaydedince oldu. Amatörlük işte :)
Hepinize çok teşekkür ederim sanırım ben kaydedip çıkmıyor muşum uygulamayı silip aydınlatmanın enerjisini kesip tekrar yükledim ve bu sefer kaydedince oldu. Amatörlük işte :)
Chihiros Wrgb 60 Bağlantı Sorunu
Merhaba herkese Chihiros WRGB 60 kullanıyorum fakat bağlantı sorunu yaşıyorum her güne belli periyotlar halinde kurmuş olmama rağmen kendisi açılıp kapanmıyor. Bilgisi olan yardımcı olabilecek biri var ise çok mutlu olurum şimdiden çok teşekkür ediyorum.
Merhaba herkese Chihiros WRGB 60 kullanıyorum fakat bağlantı sorunu yaşıyorum her güne belli periyotlar halinde kurmuş olmama rağmen kendisi açılıp kapanmıyor. Bilgisi olan yardımcı olabilecek biri var ise çok mutlu olurum şimdiden çok teşekkür ediyorum.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
