ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bertoow
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Ocak 2026 15:18
Son Ziyaret:
22 Haziran 2026 15:33
Toplam Mesaj:
8 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
8 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berat akay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berat akay
SON 8 MESAJI
Power Led Patlama Problemi
Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 2 ay önce power LED’lerden bir armatür yapmaya karar verdim. Epey araştırma yaptım ve şu şekilde bir kurulum yaptım:
Toplam 48 adet 3W LED kullandım:
12 adet full spectrum
12 adet 6500K
8 adet 10000K
8 adet deep red
8 adet royal blue
Mercekler çıkık olduğu için kullanmadım; ışığın yeterince güçlü olduğunu düşündüm. Buhar camı takılı. PCB ile LED arasına termal macun, PCB ile kasa arasına da termal macun sürdüm. En üste AMD stok fan taktım. Soğutma gayet iyi, LED’ler oldukça serin çalışıyor.
Ancak şöyle bir problemim var:
Sistemde iki kademeli, iki ayrı driver var. Işığı açtıktan yaklaşık 10 dakika sonra ya beyaz LED’lerden biri ya da full spectrum LED’lerden biri patlıyor. Bu durum neredeyse her gün istisnasız tekrar ediyor. Kırmızı ve mavi LED’lerde hiçbir problem yok.
Sebebini bir türlü çözemedim. Soğutma iyi olmasına rağmen neden özellikle beyaz ve full spectrum LED’ler patlıyor olabilir?
Kullandığım driver modeli:
Powerlux 8-44x3 Watt 700mA LED Driver (18-24x3 Watt)
Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/170220261243441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/170220261243411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/170220261238521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/170220261243431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/160120261521191.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 2 ay önce power LED’lerden bir armatür yapmaya karar verdim. Epey araştırma yaptım ve şu şekilde bir kurulum yaptım:
Toplam 48 adet 3W LED kullandım:
12 adet full spectrum
12 adet 6500K
8 adet 10000K
8 adet deep red
8 adet royal blue
Mercekler çıkık olduğu için kullanmadım; ışığın yeterince güçlü olduğunu düşündüm. Buhar camı takılı. PCB ile LED arasına termal macun, PCB ile kasa arasına da termal macun sürdüm. En üste AMD stok fan taktım. Soğutma gayet iyi, LED’ler oldukça serin çalışıyor.
Ancak şöyle bir problemim var:
Sistemde iki kademeli, iki ayrı driver var. Işığı açtıktan yaklaşık 10 dakika sonra ya beyaz LED’lerden biri ya da full spectrum LED’lerden biri patlıyor. Bu durum neredeyse her gün istisnasız tekrar ediyor. Kırmızı ve mavi LED’lerde hiçbir problem yok.
Sebebini bir türlü çözemedim. Soğutma iyi olmasına rağmen neden özellikle beyaz ve full spectrum LED’ler patlıyor olabilir?
Kullandığım driver modeli:
Powerlux 8-44x3 Watt 700mA LED Driver (18-24x3 Watt)
Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/170220261243441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/170220261243411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/170220261238521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/170220261243431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/160120261521191.jpg[/IMG]
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
[QUOTE=ercane]
3 watt x 48 adet 144 watt yapıyor, litre başına neredeyse 1 watt, hatırladığım kadarıyla high tech için 0,5 civarı watt öneriliyordu (tabi ki led kalitesi, par değeri vs. gibi detaylardan bağımsız olarak söylüyorum)
Benim iki tankım da 60x40x40, kabaca 100 litre, ikisinde de diy power led yaptım, birinde 1 watt 48 led var, ilk kurulumlarda yosun sorunlarıyla boğuştuğum oluyor, diğeri ise 1 watt 36 led var onu yeni yaptım ve akvaryum da yeni kurulum, 20-25 çeşit bitki var, sadece zeminde küçük bir alanda yeşil nokta yosunları var onun dışında bir problem yok şimdilik, o yüzden ya aydınlatma süresini düşük tutun veya biraz led iptal edin, bitkileriniz arttıkça zamanla uygun ayarları bulursunuz.
Bu arada ledler çok ısınıyor mu? Bendekiler cayır cayır yanıyor, 60-70 dereceler, alüminyum soğutucu kullanmama rağmen pek düşüremedim, çareyi fan takmakta buldum, ancak böyle 40 derecelere düşürebiliyorum.[/QUOTE]
Işık sistemini zaten kademeli olarak yapmıştım; gerekirse tek kademe çalıştırırım.
PCB ile LED’lerin altına termal macun sürdüm.
Soğutma için AMD işlemci fanı kullandım; şu an sistem gayet serin çalışıyor.
Şu an için yosun problemi yok, ancak ilerleyen zamanda durumu gözlemleyeceğim.
[QUOTE=ercane]
3 watt x 48 adet 144 watt yapıyor, litre başına neredeyse 1 watt, hatırladığım kadarıyla high tech için 0,5 civarı watt öneriliyordu (tabi ki led kalitesi, par değeri vs. gibi detaylardan bağımsız olarak söylüyorum)
Benim iki tankım da 60x40x40, kabaca 100 litre, ikisinde de diy power led yaptım, birinde 1 watt 48 led var, ilk kurulumlarda yosun sorunlarıyla boğuştuğum oluyor, diğeri ise 1 watt 36 led var onu yeni yaptım ve akvaryum da yeni kurulum, 20-25 çeşit bitki var, sadece zeminde küçük bir alanda yeşil nokta yosunları var onun dışında bir problem yok şimdilik, o yüzden ya aydınlatma süresini düşük tutun veya biraz led iptal edin, bitkileriniz arttıkça zamanla uygun ayarları bulursunuz.
Bu arada ledler çok ısınıyor mu? Bendekiler cayır cayır yanıyor, 60-70 dereceler, alüminyum soğutucu kullanmama rağmen pek düşüremedim, çareyi fan takmakta buldum, ancak böyle 40 derecelere düşürebiliyorum.[/QUOTE]
Işık sistemini zaten kademeli olarak yapmıştım; gerekirse tek kademe çalıştırırım.
PCB ile LED’lerin altına termal macun sürdüm.
Soğutma için AMD işlemci fanı kullandım; şu an sistem gayet serin çalışıyor.
Şu an için yosun problemi yok, ancak ilerleyen zamanda durumu gözlemleyeceğim.
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
[QUOTE=ercane]- 48 adet 3W led yazmışsınız, gerçekten 3 watt mı yoksa 1 watt mı (1 watt olmasını umuyorum)?
- Sitrik asit karbonat ile CO2 üretiyorsunuz, vanası vardır diye düşünüyorum, eğer zamanınız uyuyorsa ışık açılmadan önce açıp ışık kapanınca vanasını kapatın (hatta yapabiliyorsanız 1 saat öncesinde), selenoid valf olsa tabi ki çok daha iyi olur rahatlık açısından. Uzun zaman mayalı ve ardından limon tuzu-karbonat ile CO2 vermeye çalışıyorum, şu an 2 tankımda limon tuzu-karbonat var. Sabah işe giderken vanalarını açıyorum, akşam da ışıklar kapanmadan önce kapatıyorum. Bitkiler tankı kurduktan 15-20 gün sonra ancak coşmaya başladılar. Denemek için selenoid valf aldım birine, hatta bugün bağladım testini yaptım, umarım başarılı şekilde sürdürebilirim.
- Bitki gelişiminden endişelenmek için henüz tank çok yeni, sabredin. Uzayan bitkilerinizi budayın ve şu an için görselliği dert etmeden tüm boş alanlara dikmeye çalışın. Sonrasında zaten çok fazla bitkiniz olacak, istediğiniz noktalara tekrar dikip şekillendirirsiniz.
- Dış filtrenizin çıkışından gelen akışı difüzöre doğru vermeye çalışın, CO2 tankın içinde ne kadar dönerse o kadar iyi, suda daha fazla kalır ve çözünür, gördüğüm kadarıyla doğrudan su yüzeyine çıkıyor, bir miktar israf oluyor gibi duruyor. Akışın tek bir noktaya doğru yoğunlaşması ve tankı dolaşmaması (ki sizin tankınızda aşırı bir doluluk yok hardscape açısından, rahat şekilde tüm tankı dolaşır) BBA sebeplerinden biri olarak dile getiriliyor.
- Bence pipo filtre çalıştırmanıza gerek yok, dış filtrenizin çıkışıyla biraz su yüzeyinde hafif dalgalanma yaptırabilirseniz gaz değişimi için yeterli olacaktır.
- Tankınız hayırlı olsun, keyifli hobiler.[/QUOTE]
Işık sistemi 3 watt LED’lerden oluşuyor, dağılımlarını daha önce yazmıştım.
Mercekleri şu an için çıkardım.
Solenoid valf mevcut değil; zamanlama konusunda sıkıntım yok. Evde olduğum için CO₂’yi ışıktan 1 saat önce açıp, 1 saat önce kapatıyorum.
Dış filtrenin çıkış borusunu CO₂’ye vereceğim. Bunun için emiş–çıkış borusu seti aldım, şu an onları bekliyorum.
Geldiğinde filtre çıkışını yüzeye yakın vererek, hafif hava girişi ve yüzey dalgalanması oluşturmayı düşünüyorum.
Eğer ışık gücünün fazla olduğunu düşünüyorsanız, birkaç LED’i iptal edebilirim.
Bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim.
[QUOTE=ercane]- 48 adet 3W led yazmışsınız, gerçekten 3 watt mı yoksa 1 watt mı (1 watt olmasını umuyorum)?
- Sitrik asit karbonat ile CO2 üretiyorsunuz, vanası vardır diye düşünüyorum, eğer zamanınız uyuyorsa ışık açılmadan önce açıp ışık kapanınca vanasını kapatın (hatta yapabiliyorsanız 1 saat öncesinde), selenoid valf olsa tabi ki çok daha iyi olur rahatlık açısından. Uzun zaman mayalı ve ardından limon tuzu-karbonat ile CO2 vermeye çalışıyorum, şu an 2 tankımda limon tuzu-karbonat var. Sabah işe giderken vanalarını açıyorum, akşam da ışıklar kapanmadan önce kapatıyorum. Bitkiler tankı kurduktan 15-20 gün sonra ancak coşmaya başladılar. Denemek için selenoid valf aldım birine, hatta bugün bağladım testini yaptım, umarım başarılı şekilde sürdürebilirim.
- Bitki gelişiminden endişelenmek için henüz tank çok yeni, sabredin. Uzayan bitkilerinizi budayın ve şu an için görselliği dert etmeden tüm boş alanlara dikmeye çalışın. Sonrasında zaten çok fazla bitkiniz olacak, istediğiniz noktalara tekrar dikip şekillendirirsiniz.
- Dış filtrenizin çıkışından gelen akışı difüzöre doğru vermeye çalışın, CO2 tankın içinde ne kadar dönerse o kadar iyi, suda daha fazla kalır ve çözünür, gördüğüm kadarıyla doğrudan su yüzeyine çıkıyor, bir miktar israf oluyor gibi duruyor. Akışın tek bir noktaya doğru yoğunlaşması ve tankı dolaşmaması (ki sizin tankınızda aşırı bir doluluk yok hardscape açısından, rahat şekilde tüm tankı dolaşır) BBA sebeplerinden biri olarak dile getiriliyor.
- Bence pipo filtre çalıştırmanıza gerek yok, dış filtrenizin çıkışıyla biraz su yüzeyinde hafif dalgalanma yaptırabilirseniz gaz değişimi için yeterli olacaktır.
- Tankınız hayırlı olsun, keyifli hobiler.[/QUOTE]
Işık sistemi 3 watt LED’lerden oluşuyor, dağılımlarını daha önce yazmıştım.
Mercekleri şu an için çıkardım.
Solenoid valf mevcut değil; zamanlama konusunda sıkıntım yok. Evde olduğum için CO₂’yi ışıktan 1 saat önce açıp, 1 saat önce kapatıyorum.
Dış filtrenin çıkış borusunu CO₂’ye vereceğim. Bunun için emiş–çıkış borusu seti aldım, şu an onları bekliyorum.
Geldiğinde filtre çıkışını yüzeye yakın vererek, hafif hava girişi ve yüzey dalgalanması oluşturmayı düşünüyorum.
Eğer ışık gücünün fazla olduğunu düşünüyorsanız, birkaç LED’i iptal edebilirim.
Bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim.
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
Dophin C-500 dış filtre var, harici bir sistem yok. Pipo filtre şu anda kapalı zaten
Dophin C-500 dış filtre var, harici bir sistem yok. Pipo filtre şu anda kapalı zaten
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
Balıklar çok yüzeyde yüzüyor. Ekstra oksijen vermezsem ne yapmam gerekir o zaman?
Balıklar çok yüzeyde yüzüyor. Ekstra oksijen vermezsem ne yapmam gerekir o zaman?
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
Balıklar çok yüzeyde yüzüyordu, bu yüzden pipo filtreyi ekledim.
Dophin C-500 dış filtre kullanıyorum; filtrasyon açısından yeterli oluyor ancak oksijen sağlamada yetersiz kalıyor. Bu nedenle pipo filtreyi gündüzleri kapatıp, geceleri açıyorum.
Sabırsızlık bende de problem olabilir, aynı şekilde düşünüyorum.
Ancak ışığın yeterli mi yetersiz mi olduğundan emin değilim. Bazı bitkilerde yapraklarda delikler oluşmaya başladı, bu durum ışığın fazla olmasından mı kaynaklanıyor, tam olarak anlayamadım.
Zamanla durumu tekrar gözlemleyip netleştireceğiz sanırım.
Balıklar çok yüzeyde yüzüyordu, bu yüzden pipo filtreyi ekledim.
Dophin C-500 dış filtre kullanıyorum; filtrasyon açısından yeterli oluyor ancak oksijen sağlamada yetersiz kalıyor. Bu nedenle pipo filtreyi gündüzleri kapatıp, geceleri açıyorum.
Sabırsızlık bende de problem olabilir, aynı şekilde düşünüyorum.
Ancak ışığın yeterli mi yetersiz mi olduğundan emin değilim. Bazı bitkilerde yapraklarda delikler oluşmaya başladı, bu durum ışığın fazla olmasından mı kaynaklanıyor, tam olarak anlayamadım.
Zamanla durumu tekrar gözlemleyip netleştireceğiz sanırım.
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
Selam,
Şu anda sistemde STRİK ASİT CO₂ var, ancak damla sayacı bulunmuyor. Bu yüzden CO₂ seviyesini indikatörden gözlemliyorum ve genelde yeşil bölgede tutmaya çalışıyorum. Uzun bitkileri ileride değiştireceğim için rastgele dikmiştim.
Rotalalar henüz gelişim göstermedi, ama bunun alışma sürecinden kaynaklandığını düşünüyorum.
Arka fon konusunda da kararsızım — siyah mı yoksa mavi mi daha iyi olur emin değilim.
Selam,
Şu anda sistemde STRİK ASİT CO₂ var, ancak damla sayacı bulunmuyor. Bu yüzden CO₂ seviyesini indikatörden gözlemliyorum ve genelde yeşil bölgede tutmaya çalışıyorum. Uzun bitkileri ileride değiştireceğim için rastgele dikmiştim.
Rotalalar henüz gelişim göstermedi, ama bunun alışma sürecinden kaynaklandığını düşünüyorum.
Arka fon konusunda da kararsızım — siyah mı yoksa mavi mi daha iyi olur emin değilim.
150 Litre Akvaryum Bitki Gelişim Problemi
🌿 150 Litrelik Bitkili Akvaryumda Bitki Gelişimi Sorunu
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 150 litrelik (100x35x40h) ölçülerinde bir akvaryumum var. Kendi bilgilerimle araştırarak kurduğum bir tanktır.
🐠 Akvaryumda Bulunan Canlılar
Anaç ve yavru lepistesler
3 adet vatoz
Kardinal tetra
Çöpçü balıkları
Diğer canlılar (çeşitli türler)
💡 Aydınlatma
Power LED’lerden kendi yaptığım bir sistem kullanıyorum:
12 adet full spectrum
12 adet 6500 Kelvin
8 adet 10000 Kelvin
8 adet deep red
8 adet royal blue
Toplamda 48 adet 3W LED mevcut.
Mercekler 90 dereceydi; şu anda merceksiz olarak kullanıyorum.
💧 Gübreleme ve Zemin
DIY sıvı gübreye yeni başladım (yalnızca 1 doz, 2 gün önce verildi).
Dipte Hagen kum, altında lav kırığı bulunuyor.
Misket gübre de kullandım.
Doğal atık oluşumu yeni başladı, bakteri kültürü oturmuş durumda.
🍃 Sorun
Bitkilerin gelişimi çok yavaş, hatta neredeyse hiç yok.
Sebebini bir türlü anlayamadım. CO₂ sistemi mevcut ve indikatör sürekli yeşil.
Su değişimini haftada bir düzenli yapmaya özen gösteriyorum.
❓ Soru
Sizce eksik olan veya yanlış yaptığım nokta ne olabilir?
Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Benzer bir konu varsa incelerim, bulamadığım için bu başlığı açtım.
📅 Tank 30 Aralık’ta kurulmuştur.
📸 Görselleri aşağıda paylaştım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/160120261527091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/160120261527101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/160120261527111.jpg[/IMG]
🌿 150 Litrelik Bitkili Akvaryumda Bitki Gelişimi Sorunu
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 150 litrelik (100x35x40h) ölçülerinde bir akvaryumum var. Kendi bilgilerimle araştırarak kurduğum bir tanktır.
🐠 Akvaryumda Bulunan Canlılar
Anaç ve yavru lepistesler
3 adet vatoz
Kardinal tetra
Çöpçü balıkları
Diğer canlılar (çeşitli türler)
💡 Aydınlatma
Power LED’lerden kendi yaptığım bir sistem kullanıyorum:
12 adet full spectrum
12 adet 6500 Kelvin
8 adet 10000 Kelvin
8 adet deep red
8 adet royal blue
Toplamda 48 adet 3W LED mevcut.
Mercekler 90 dereceydi; şu anda merceksiz olarak kullanıyorum.
💧 Gübreleme ve Zemin
DIY sıvı gübreye yeni başladım (yalnızca 1 doz, 2 gün önce verildi).
Dipte Hagen kum, altında lav kırığı bulunuyor.
Misket gübre de kullandım.
Doğal atık oluşumu yeni başladı, bakteri kültürü oturmuş durumda.
🍃 Sorun
Bitkilerin gelişimi çok yavaş, hatta neredeyse hiç yok.
Sebebini bir türlü anlayamadım. CO₂ sistemi mevcut ve indikatör sürekli yeşil.
Su değişimini haftada bir düzenli yapmaya özen gösteriyorum.
❓ Soru
Sizce eksik olan veya yanlış yaptığım nokta ne olabilir?
Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Benzer bir konu varsa incelerim, bulamadığım için bu başlığı açtım.
📅 Tank 30 Aralık’ta kurulmuştur.
📸 Görselleri aşağıda paylaştım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/160120261527091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/160120261527101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273363/160120261527111.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
