ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Uğurlu Lepistes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Kasım 2025 18:50
Son Ziyaret:
20 Kasım 2025 17:30
Toplam Mesaj:
11 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğurlu Lepistes
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Uğurlu Lepistes
SON 10 MESAJI
🎧 Şu Anda Ne Dinliyorsunuz? | Bir Forum Klasiği ツ
[VID]https://youtube.com/watch?v=PHG83uTG3-8&si=EEL019Y-5I5_aUGB[/VID][EDIT]Hoppala,2025-11-19 22:27:16[/EDIT]
[VID]https://youtube.com/watch?v=PHG83uTG3-8&si=EEL019Y-5I5_aUGB[/VID][EDIT]Hoppala,2025-11-19 22:27:16[/EDIT]
Vatozum Akvaryumum İçin Fazla Mı Büyük?
[QUOTE=CaliFried]Dediklerinizden sonra kararımı verdim. Sahiplendirmeye veya pet shopa geri vermeyi düşünüyorum. Ama Yalova' da bulunan petshoplarda bahsettiğiniz gibi büyük akvaryumlar yok ( en azından gezdiğim petshoplarda görmedim). Yani en fazla 100lt'lik akvaryum gördüm ki bahsettiğinize göre 400 500lt'lik akvaryumlar ancak kurtarır. Bu durumda en iyisi sahiplendirmek gibi geldi ancak böyle bir akvaryumu olan bir tanıdığımda yok. Bu forumdan sahiplenmek isteyen çıkarsa lütfen bana bildirin. Kendimde araştırıcam aynı şekilde. Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.[/QUOTE]
Merhabalar en doğru kararı vermişsiniz [:iyi:] yalova da ki petşoplar da akvaryumlar küçük demişsiniz ama ticari olarak bu işi yaptıkları için az alana çok balık koyuyorlar siz yine bi sorun bence almak isteyebilirler tabi ki ilk önce buradaki arkadaşlardan biri beslemek isterse daha iyi olur
[QUOTE=CaliFried]Dediklerinizden sonra kararımı verdim. Sahiplendirmeye veya pet shopa geri vermeyi düşünüyorum. Ama Yalova' da bulunan petshoplarda bahsettiğiniz gibi büyük akvaryumlar yok ( en azından gezdiğim petshoplarda görmedim). Yani en fazla 100lt'lik akvaryum gördüm ki bahsettiğinize göre 400 500lt'lik akvaryumlar ancak kurtarır. Bu durumda en iyisi sahiplendirmek gibi geldi ancak böyle bir akvaryumu olan bir tanıdığımda yok. Bu forumdan sahiplenmek isteyen çıkarsa lütfen bana bildirin. Kendimde araştırıcam aynı şekilde. Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.[/QUOTE]
Merhabalar en doğru kararı vermişsiniz [:iyi:] yalova da ki petşoplar da akvaryumlar küçük demişsiniz ama ticari olarak bu işi yaptıkları için az alana çok balık koyuyorlar siz yine bi sorun bence almak isteyebilirler tabi ki ilk önce buradaki arkadaşlardan biri beslemek isterse daha iyi olur
Pipo Mu Şelale Mi
En küçük boyda bir pipo filtre almak gerekiyor birde yatacağın odada olduğu için özellikle en az ses ile çalışan hava motoru gerekiyor bu yüzden kaliteli bir markanın hava motoru alınmalı tek çıkışlı olanlardan tabi böyle olunca da fiyat baya bir artıyor ama parasını genel olarak hak ediyor diyebilirim neredeyse yok denecek kadar sessiz çalışan motorlar var araştırma yaparak fiyat performans açısından sana en uygun olanı bulabilirsin
En küçük boyda bir pipo filtre almak gerekiyor birde yatacağın odada olduğu için özellikle en az ses ile çalışan hava motoru gerekiyor bu yüzden kaliteli bir markanın hava motoru alınmalı tek çıkışlı olanlardan tabi böyle olunca da fiyat baya bir artıyor ama parasını genel olarak hak ediyor diyebilirim neredeyse yok denecek kadar sessiz çalışan motorlar var araştırma yaparak fiyat performans açısından sana en uygun olanı bulabilirsin
Büyük Orandanın Yanına Baska Japon Atmak
[QUOTE=Zaid]
15 litre japona yetermi ????
Japonlar büyük boyutlarlara ulaşır ve atıkları fazladır. O balık orda rahat etmez 40 litre dediğim en az daha rahat olması için1.5 yapılabilir. Ben sadece bilgilendirme amaçlı yazmışım gereken hacmi ama istediğinizi yapabilirsiniz[:)))][/QUOTE]
Haftalık düzenli su değişimi yapıldığı sürece ortalama bir japon başına 15 litre yeterlidir örnek olarak orta boyutta 3 adet japon balığına 50 litrelik bi akvaryum yeterli olacaktır tabi ki büyük oranda tarzı japon için demek istemedim boyut büyüdükçe litreyi de ona göre arttırmak gerekiyor [:)))]
[QUOTE=Zaid]
15 litre japona yetermi ????
Japonlar büyük boyutlarlara ulaşır ve atıkları fazladır. O balık orda rahat etmez 40 litre dediğim en az daha rahat olması için1.5 yapılabilir. Ben sadece bilgilendirme amaçlı yazmışım gereken hacmi ama istediğinizi yapabilirsiniz[:)))][/QUOTE]
Haftalık düzenli su değişimi yapıldığı sürece ortalama bir japon başına 15 litre yeterlidir örnek olarak orta boyutta 3 adet japon balığına 50 litrelik bi akvaryum yeterli olacaktır tabi ki büyük oranda tarzı japon için demek istemedim boyut büyüdükçe litreyi de ona göre arttırmak gerekiyor [:)))]
Büyük Orandanın Yanına Baska Japon Atmak
[QUOTE=Emirhanwt25]Bende öle düşündüm ince gövdeliye tek bakçam. fırlama cüssesine bakmadan o 4 koca orandayla nasıl uğraşıyo:D ama bi gecede aşık etti balık beni oda çok zevkliymiş. Orandalar teleskopla sıkıntı yaşamıyor gibiler teleskop dursa fazla gelmez heralde odanın ışığı kapattımmı sanki köpek balığı varmış gibi hissettirio yeni öğrendim ben :D [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259014/181120250146231.jpg[/IMG]
30 litre akvaryumun kumunu yıkayıp kullanmak riskli olur demi? komple boşaltıp yıkayım kurulu akvaryumumdan ne kadar su çekiyim bakteri kültürü için ne kadarını dinlenmiş su yapayım küçük haylaz rahat etsin[/QUOTE]
Temiz bir şekilde yıkarsanız bir problem olmaz ama garanti olması için yeni kum kullanmakta fayda var kurulu akvaryumdan 30 litrelik akvaryumun yarısına kadar doldurun kalan 15 litreye temiz su doldurup balıkları ekleyin bir sorun olmaz herkes japonları en az balık başı 30, 40 litre desede bu konu tartışılır bence yarısı kadar bir hacim yeterlidir [:D]
[QUOTE=Emirhanwt25]Bende öle düşündüm ince gövdeliye tek bakçam. fırlama cüssesine bakmadan o 4 koca orandayla nasıl uğraşıyo:D ama bi gecede aşık etti balık beni oda çok zevkliymiş. Orandalar teleskopla sıkıntı yaşamıyor gibiler teleskop dursa fazla gelmez heralde odanın ışığı kapattımmı sanki köpek balığı varmış gibi hissettirio yeni öğrendim ben :D [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259014/181120250146231.jpg[/IMG]
30 litre akvaryumun kumunu yıkayıp kullanmak riskli olur demi? komple boşaltıp yıkayım kurulu akvaryumumdan ne kadar su çekiyim bakteri kültürü için ne kadarını dinlenmiş su yapayım küçük haylaz rahat etsin[/QUOTE]
Temiz bir şekilde yıkarsanız bir problem olmaz ama garanti olması için yeni kum kullanmakta fayda var kurulu akvaryumdan 30 litrelik akvaryumun yarısına kadar doldurun kalan 15 litreye temiz su doldurup balıkları ekleyin bir sorun olmaz herkes japonları en az balık başı 30, 40 litre desede bu konu tartışılır bence yarısı kadar bir hacim yeterlidir [:D]
Vatozum Akvaryumum İçin Fazla Mı Büyük?
[QUOTE=CaliFried]Sizce vatos balığım bu akvaryum için fazla mı büyümüş. 1 yıldan fazladır sorunsuz yaşıyor akvaryumda ve oldukça aktif geziyor. 30 litrelik bir akvaryum ve 1 neon tetra ve 4 5 tane de siyah neon tetra var. Aslında 6şar tane vardı tetralardan ama yaşamadılar. 30 litreye fazla olmuştu sanırım. Ayrıca bir sürüde adi salyangoz var kendi kendilerine türediler bende çok ellemedim. dip sifonu yaparken eksiltiyorum ztn sürekli. Neyse şuan ki popülasyon aylardır mutlu şekilde yaşıyor ve haftada bir de yüzde 30 su değişimi yapıyorum. Ayrıca hem pipo filtre hemde şelale filtre kullanıyorum. Sizce ne yapmalıyım. kendisini oldukça seviyorum bırakmak istemiyorum ama zarar vermekte istemem[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269989/171120252222031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269989/171120252222061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269989/171120252222081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu boyutta bir akvaryum da böyle büyük bir vatoz asla beslenemez bence mutlu da değildir kendisine saklanacak yer arıyordur sürekli en iyisi siz bir petşopa verin onun yerine güzel bir betta yada 3, 4 adet lepistes alın akvaryum boyutuna göre en iyisi bu olacaktır maalesef [EDIT]Uğurlu Lepistes,2025-11-18 18:52:51[/EDIT]
[QUOTE=CaliFried]Sizce vatos balığım bu akvaryum için fazla mı büyümüş. 1 yıldan fazladır sorunsuz yaşıyor akvaryumda ve oldukça aktif geziyor. 30 litrelik bir akvaryum ve 1 neon tetra ve 4 5 tane de siyah neon tetra var. Aslında 6şar tane vardı tetralardan ama yaşamadılar. 30 litreye fazla olmuştu sanırım. Ayrıca bir sürüde adi salyangoz var kendi kendilerine türediler bende çok ellemedim. dip sifonu yaparken eksiltiyorum ztn sürekli. Neyse şuan ki popülasyon aylardır mutlu şekilde yaşıyor ve haftada bir de yüzde 30 su değişimi yapıyorum. Ayrıca hem pipo filtre hemde şelale filtre kullanıyorum. Sizce ne yapmalıyım. kendisini oldukça seviyorum bırakmak istemiyorum ama zarar vermekte istemem[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269989/171120252222031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269989/171120252222061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269989/171120252222081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bu boyutta bir akvaryum da böyle büyük bir vatoz asla beslenemez bence mutlu da değildir kendisine saklanacak yer arıyordur sürekli en iyisi siz bir petşopa verin onun yerine güzel bir betta yada 3, 4 adet lepistes alın akvaryum boyutuna göre en iyisi bu olacaktır maalesef [EDIT]Uğurlu Lepistes,2025-11-18 18:52:51[/EDIT]
Yeni Beta Tankı
Maşallah betta niz harika görünüyor akvaryumu da boyut olarak iyi seçmiş siniz bitkilerle birlikte harika bir tasarım olmuş [:nazar:]
Maşallah betta niz harika görünüyor akvaryumu da boyut olarak iyi seçmiş siniz bitkilerle birlikte harika bir tasarım olmuş [:nazar:]
Daha Kullanmaya Başlamadığım Akvaryumun Camı Çatladı
[QUOTE=tailgunV2]
Çok teşekkür ederim. Müsait olduğumda camı değiştirtmeye çalışacağım.[/QUOTE]
Akvaryumunuzun ölçüleri nedir acaba cama cam mıdır fiyat olarak ne kadara yaptırdınız fikir olması için soruyorum benimde aklımda yeni bir akvaryum yaptırmak var ölçülerinde kararsız kaldım [:D]
[QUOTE=tailgunV2]
Çok teşekkür ederim. Müsait olduğumda camı değiştirtmeye çalışacağım.[/QUOTE]
Akvaryumunuzun ölçüleri nedir acaba cama cam mıdır fiyat olarak ne kadara yaptırdınız fikir olması için soruyorum benimde aklımda yeni bir akvaryum yaptırmak var ölçülerinde kararsız kaldım [:D]
Daha Kullanmaya Başlamadığım Akvaryumun Camı Çatladı
[QUOTE=tailgunV2]
Teşekkür ederim. Sanırım değiştirtmek gerekecek sizin ve diğer arkadaşların dediğine göre. [/QUOTE]
Kesinlikle camı değiştirmek en mantıklısı akvaryumu camcı ya götürmek biraz keyif bozucu ama ilerisi için kafanız rahat olur en azından daha akvaryumu kurmadan böyle bir şey olması gerçekten çok can sıkıcı geçmiş olsun
[QUOTE=tailgunV2]
Teşekkür ederim. Sanırım değiştirtmek gerekecek sizin ve diğer arkadaşların dediğine göre. [/QUOTE]
Kesinlikle camı değiştirmek en mantıklısı akvaryumu camcı ya götürmek biraz keyif bozucu ama ilerisi için kafanız rahat olur en azından daha akvaryumu kurmadan böyle bir şey olması gerçekten çok can sıkıcı geçmiş olsun
Akvaryum Boyutu Ve Saldırganlık
[QUOTE=Esinti10]30 litre akvaryum içinde 17 tane balık var fazla mi? Akvaryum işinde yeniyiz pek bilgimiz yok kızım istediği için aldık baştan 12 taneydiler küçük oldukları için az görünüyor diye eşim 5 tane daha almış gelmiş yeniler gelmeden önce saldırganlık yoktu ama şuan birbirlerini kovalayıp didiklemeye calisiyorlar sanki ve bir tanesi minik olanlardan biri su yüzeyinde kaldı yüzmuyor sabit duruyor. Cinslerini çok bilmiyorum araştırdığım kadarı ile
3 tane transgenetik Tetra, 1 tane Dalmaçyalı moly, 3 tane zebra danio, 2 tane kılıç balığı, 3 tane Lepistes, bir tane duz siyah var moly galiba bir iki tanede turuncu var japon sanırım .birde vatoz ile çöpçü var.Akvaryumcu birbiri ile uyumlu olduklarini söyledi ama bilmiyorum anlamadım birbirlerini kovalayıp durtmeler neden? Şu yüzeyinde ölmeye çalışan neden o halde olabilir lepistese benziyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269300/051120250218551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269300/051120250219081.jpg[/IMG]
Şu yüzeyinde kalan balık bu ilk resimdeki.
Birde Dalmaçyalı moly olan da genelde çok kovalayıp saldırıyor saldırgan bir cins midır bu
[/QUOTE]
Akvaryum boyut olarak küçük benim tavsiyem bitkili akvaryum kurup ya 1 adet betta beslemeniz yada 3, 4 adet lepistes koymanız fakat çok yavrulayacakları için en mantıklısı betta dir ve renkli taşlar yerine kum kullanın balıklara çok zararlı dir şuan ki akvaryum çok saçma bir kurulum olmuş balıkları aldığınız petşop büyük ihtimalle elinde kalan balıkları satmış maalesef çünkü çok karışık ve sağlıksız bir akvaryum olmuş
[QUOTE=Esinti10]30 litre akvaryum içinde 17 tane balık var fazla mi? Akvaryum işinde yeniyiz pek bilgimiz yok kızım istediği için aldık baştan 12 taneydiler küçük oldukları için az görünüyor diye eşim 5 tane daha almış gelmiş yeniler gelmeden önce saldırganlık yoktu ama şuan birbirlerini kovalayıp didiklemeye calisiyorlar sanki ve bir tanesi minik olanlardan biri su yüzeyinde kaldı yüzmuyor sabit duruyor. Cinslerini çok bilmiyorum araştırdığım kadarı ile
3 tane transgenetik Tetra, 1 tane Dalmaçyalı moly, 3 tane zebra danio, 2 tane kılıç balığı, 3 tane Lepistes, bir tane duz siyah var moly galiba bir iki tanede turuncu var japon sanırım .birde vatoz ile çöpçü var.Akvaryumcu birbiri ile uyumlu olduklarini söyledi ama bilmiyorum anlamadım birbirlerini kovalayıp durtmeler neden? Şu yüzeyinde ölmeye çalışan neden o halde olabilir lepistese benziyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269300/051120250218551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/269300/051120250219081.jpg[/IMG]
Şu yüzeyinde kalan balık bu ilk resimdeki.
Birde Dalmaçyalı moly olan da genelde çok kovalayıp saldırıyor saldırgan bir cins midır bu
[/QUOTE]
Akvaryum boyut olarak küçük benim tavsiyem bitkili akvaryum kurup ya 1 adet betta beslemeniz yada 3, 4 adet lepistes koymanız fakat çok yavrulayacakları için en mantıklısı betta dir ve renkli taşlar yerine kum kullanın balıklara çok zararlı dir şuan ki akvaryum çok saçma bir kurulum olmuş balıkları aldığınız petşop büyük ihtimalle elinde kalan balıkları satmış maalesef çünkü çok karışık ve sağlıksız bir akvaryum olmuş
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
