ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmet burak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mayıs 2007 06:55
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2009 15:10
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet
Doğum Tarihi:
20 Şubat 1979
Yaş:
47
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet...80x40x60. Ha punler 3 dişu hamsü, ha punler de 2 erkek hamsü
30x20x20 ha punler de bir kız çocüü hamsü aha bu da erkek çocüü hamsüü
30x20x20 ha punler de bir kız çocüü hamsü aha bu da erkek çocüü hamsüü
SON 10 MESAJI
air conditioner youtube
Öncelik ile uzun zamandır forum' a girmeyip neler olup bitmiş hakkında bir fikrimin olmamasından ve acele ile bu videoyu bulup paylaşmamdan ötürü özür dileyerek herkese merhabalar dileyip, umarım işe yarar dileklerim ile yazımı bitiyorum :)
http://www.youtube.com/watch?v=zR9CA8lJGvs
Aslında kısaca bir fikir açikliğim. Videoda kullanılan su kabı yerine piyasa 30 tl civarı olan elektirkli termoslar kullanıla bilinir . Fan ise pc fanı daha az elektirik yakar.
Biliyorum büyük ihtimal ile bu fikir ortaya atılmıştır ama dayanamadım ve ilk önce bu site aklıma geldi.
Tekrar özürlerim ile mutlu akvaryumlu günler dileğim ile hoşçakalın...
Öncelik ile uzun zamandır forum' a girmeyip neler olup bitmiş hakkında bir fikrimin olmamasından ve acele ile bu videoyu bulup paylaşmamdan ötürü özür dileyerek herkese merhabalar dileyip, umarım işe yarar dileklerim ile yazımı bitiyorum :)
http://www.youtube.com/watch?v=zR9CA8lJGvs
Aslında kısaca bir fikir açikliğim. Videoda kullanılan su kabı yerine piyasa 30 tl civarı olan elektirkli termoslar kullanıla bilinir . Fan ise pc fanı daha az elektirik yakar.
Biliyorum büyük ihtimal ile bu fikir ortaya atılmıştır ama dayanamadım ve ilk önce bu site aklıma geldi.
Tekrar özürlerim ile mutlu akvaryumlu günler dileğim ile hoşçakalın...
japon yapıştırıcısı
Ben 1m uzunluk, 1m genişlik, 45 - 55 cm yükseklik civarında bir akvaryuma karar verdim sonunda. Akvaryumun yapımını, tamamen cam yapıştırıcı ile yapa bilirmiyim diye sorucaktım. Tamamen saydam görünmesini istiyorum. Tabii ki mümkünse.
Saygılar.ahmet burak 2009-03-04 21:13:03
Ben 1m uzunluk, 1m genişlik, 45 - 55 cm yükseklik civarında bir akvaryuma karar verdim sonunda. Akvaryumun yapımını, tamamen cam yapıştırıcı ile yapa bilirmiyim diye sorucaktım. Tamamen saydam görünmesini istiyorum. Tabii ki mümkünse.
Saygılar.
30ytl sump,dış filtre devri bitti.resimler eklendi
Evet, yavaş yavaş bu gibi problemlerde aşılır. Önemli olan eleştiride yapıcı olmaya çalışmak.
Evet, yavaş yavaş bu gibi problemlerde aşılır. Önemli olan eleştiride yapıcı olmaya çalışmak.
Kararsızlık
Merhabalar. Elimde şu anda 85*45*60 ebatlarında akvaryum var. Bu akvaryumu deniz akvaryumuna çevirmek için 3 gündür deliler gibi formlarda geziniyorum. Fakat bu elimdeki akvarumu odamda bakacağım için ps ve sump dan gelecek ses konusunda yüzünden resmen kafayı yemek üzereyim.
Şunu biliyorum ki değişik sistemler ve sump ı içine koyacağımız mobilya ile ses azaltıla biliniyor. Fakat ne kadar. tecrübesi olanlardan bilgilerini ve fikirlerini bekliyorum. Her hangi bir şey olabilir. İki düşüncem arası bir tavside olabilir 'ki hala akvaryumuma delik acsam mı yoksa açmasam mı ; sump ı akvaryumumun üstüne de koya bilirim. Öyle düşüncelerimde var, yapanlarda var. Yorumlarımda var
Aklıma gelen ikinci plan ise, aramadığımda yüzlerce kez karşıma çıkan içinde sump olan sanırım 35-40 cm lik nanolar. Ya da ... bilemiyorum. Şu anda 3-4 gündür formlarda abartısız hiç başından kalkmadan 6-7 saat gezmekten olacak ki kafam karman çorman. Aklıma başka bir fikir de gelmiyo. Bir şeyler yapmadan da gelmiyecek gibi.
Şimdiden teşekkürler ve saygılar.
ahmet burak 2008-09-09 04:31:43
Merhabalar. Elimde şu anda 85*45*60 ebatlarında akvaryum var. Bu akvaryumu deniz akvaryumuna çevirmek için 3 gündür deliler gibi formlarda geziniyorum. Fakat bu elimdeki akvarumu odamda bakacağım için ps ve sump dan gelecek ses konusunda yüzünden resmen kafayı yemek üzereyim.
Şunu biliyorum ki değişik sistemler ve sump ı içine koyacağımız mobilya ile ses azaltıla biliniyor. Fakat ne kadar. tecrübesi olanlardan bilgilerini ve fikirlerini bekliyorum. Her hangi bir şey olabilir. İki düşüncem arası bir tavside olabilir 'ki hala akvaryumuma delik acsam mı yoksa açmasam mı ; sump ı akvaryumumun üstüne de koya bilirim. Öyle düşüncelerimde var, yapanlarda var. Yorumlarımda var

Aklıma gelen ikinci plan ise, aramadığımda yüzlerce kez karşıma çıkan içinde sump olan sanırım 35-40 cm lik nanolar. Ya da ... bilemiyorum. Şu anda 3-4 gündür formlarda abartısız hiç başından kalkmadan 6-7 saat gezmekten olacak ki kafam karman çorman. Aklıma başka bir fikir de gelmiyo. Bir şeyler yapmadan da gelmiyecek gibi.
Şimdiden teşekkürler ve saygılar.
Bu akvaryum görülmeli (site link)
http://dantel.orguleri.com/susleme/degisik-bir-akvaryum-dizayni.html
Görmediyseniz umarım değişik fikirler için işinizi görür.
Bu arad bunun gibi resimleri bu bölüme mi ekliyorduk hatırlayamadım tam.
http://dantel.orguleri.com/susleme/degisik-bir-akvaryum-dizayni.html
Görmediyseniz umarım değişik fikirler için işinizi görür.
Bu arad bunun gibi resimleri bu bölüme mi ekliyorduk hatırlayamadım tam.

Yeni Arka Fon (Paludarium Gorunumunde Akvaryum)
İnsanların zevklerine saygılı biri olarak kendimce yapay akvaryum dizynlarını güzel bulmamak ile sizin yapmış olduğunuz bu yapay ortam a nedense birşey diyemedim
. Güzel diyemeyeceğim bence çok daha ilerisi olmuş çok hoş bi görüntü yakalamışsınız tebrikler. Sanırım ön yargımdan sizin sayenizde kurtulmuş oluyorum. Suyun berraklığı, akvaryum ve içinin dış mekan ile renk uyumu yine iç mekanın dar fakat garip bir şekilde ferah görüntüsü; ne diye bilirim ki çok şirin olmuş. çok sevdim ya 
Saygılar
ahmet burak 2008-09-07 19:21:56
İnsanların zevklerine saygılı biri olarak kendimce yapay akvaryum dizynlarını güzel bulmamak ile sizin yapmış olduğunuz bu yapay ortam a nedense birşey diyemedim
. Güzel diyemeyeceğim bence çok daha ilerisi olmuş çok hoş bi görüntü yakalamışsınız tebrikler. Sanırım ön yargımdan sizin sayenizde kurtulmuş oluyorum. Suyun berraklığı, akvaryum ve içinin dış mekan ile renk uyumu yine iç mekanın dar fakat garip bir şekilde ferah görüntüsü; ne diye bilirim ki çok şirin olmuş. çok sevdim ya 
Saygılar
Güneş enerjisi ile aydınlatma.!
Elektirikten anlamam ama elektiriği depolama işi olacak ise büyük bir güneş paneli yerine yeni çıkan cep telefonları için yapılmış, cebe sığan güneş paneli sarj cihazları nasıl olur?. Hem büyük panellerden fiyat bakımından uygun olacağını düşünüyorum. Fakat bu led lambalar için düşündüm. Bilemiyorum yani...
Elektirikten anlamam ama elektiriği depolama işi olacak ise büyük bir güneş paneli yerine yeni çıkan cep telefonları için yapılmış, cebe sığan güneş paneli sarj cihazları nasıl olur?. Hem büyük panellerden fiyat bakımından uygun olacağını düşünüyorum. Fakat bu led lambalar için düşündüm. Bilemiyorum yani...
30ytl sump,dış filtre devri bitti.resimler eklendi
Benim akvaryumumda çin malı ve kendi kapağının içinde batıkan arkadaşımızın ki gibi bir sistem var. Ben sadece; o küçük fakat gayet başarılı temizlik yapan sistemi biraz daha yüksek bir kabin ile değiştirmek olacak. Yani senin yapmış olduğun gibi bir sump. Şu anda senin sisteminin minyatürü olarak, bir yıla yakın zamandır taşırma sistemi olarak değişikliğe uğratıp kullanmaktayım. Memnum. Ben birazda şu hamburg sünger filtresi gibi yaptım. Su lar gittiğin de bile su bölmede kalıyor. Tek dez avantajım sistemi oturtamamış olmam. :)
Neyse bende aynı düzeneği sump olarak yaptıktan sonra ahşap ile dekore etmeyi düşünüyorum. Benim tek avantjım ise akvaryumumun kapağında suyu boşaltmak için bu sistemi koya bileceğim ayrı bir kapaklı yer olması. Su direk kabinin en sonundaki alt delikten hiç birşeye ihtiyaç olmadan içine akıyor zaten.
Bilmem belki yeni bir akvaryum yapacak olan arkadaşlara bir fikir ola bilir; YArım kapaklı, kapağın arkasında bir açıklık bırakıp dekoratip bir sump yapabilirler. En azından ikinci bir pompaya ufakda olsa onun elektirik fişi
sorunundan kurtula bilirler. Veyahut .... Sizinlerin hayalgücüne kalmış 
ahmet burak 2008-09-07 15:33:00
Benim akvaryumumda çin malı ve kendi kapağının içinde batıkan arkadaşımızın ki gibi bir sistem var. Ben sadece; o küçük fakat gayet başarılı temizlik yapan sistemi biraz daha yüksek bir kabin ile değiştirmek olacak. Yani senin yapmış olduğun gibi bir sump. Şu anda senin sisteminin minyatürü olarak, bir yıla yakın zamandır taşırma sistemi olarak değişikliğe uğratıp kullanmaktayım. Memnum. Ben birazda şu hamburg sünger filtresi gibi yaptım. Su lar gittiğin de bile su bölmede kalıyor. Tek dez avantajım sistemi oturtamamış olmam. :)
Neyse bende aynı düzeneği sump olarak yaptıktan sonra ahşap ile dekore etmeyi düşünüyorum. Benim tek avantjım ise akvaryumumun kapağında suyu boşaltmak için bu sistemi koya bileceğim ayrı bir kapaklı yer olması. Su direk kabinin en sonundaki alt delikten hiç birşeye ihtiyaç olmadan içine akıyor zaten.
Bilmem belki yeni bir akvaryum yapacak olan arkadaşlara bir fikir ola bilir; YArım kapaklı, kapağın arkasında bir açıklık bırakıp dekoratip bir sump yapabilirler. En azından ikinci bir pompaya ufakda olsa onun elektirik fişi
sorunundan kurtula bilirler. Veyahut .... Sizinlerin hayalgücüne kalmış 
Şelale Yapımı (balkon için portatif)
Kullandığınız boya balıklar için uygun ise daha bi süper olucak :) Anneme gösterdim hadi yap dedi. Birazdan başlamayı planlıyorum. Tek eksiğim boya da kararsız kalmam. Formlardan takip ettiğime göre su depolarında kullanılanlardan arıcam. Fakat, küçük ve masrafsız ( ama muhteşem ) bir proje için fiyat biraz uçarı olacak gibi. Neyse olmaz ise sadece bitkili bir havuz olmuş olur.
Bu sıcak yaz aylarında süper bi fikir. Niye daha önce bakmadım formlara... çok üzülüyorum şimdi. Ah
kafam aaaaah
Sağlıcak ile kalın
ahmet burak 2008-09-07 14:59:15
Kullandığınız boya balıklar için uygun ise daha bi süper olucak :) Anneme gösterdim hadi yap dedi. Birazdan başlamayı planlıyorum. Tek eksiğim boya da kararsız kalmam. Formlardan takip ettiğime göre su depolarında kullanılanlardan arıcam. Fakat, küçük ve masrafsız ( ama muhteşem ) bir proje için fiyat biraz uçarı olacak gibi. Neyse olmaz ise sadece bitkili bir havuz olmuş olur.
Bu sıcak yaz aylarında süper bi fikir. Niye daha önce bakmadım formlara... çok üzülüyorum şimdi. Ah
kafam aaaaahSağlıcak ile kalın
Dekoru Bozmayan Filtre
Akvaryumunuzu bilemiyorum; diyecek olacağımı düşünmüşte ola bilirsiniz bilemiyorum. Sisteminizi akvaryumunuzun üstüne koyma ihtimali üzerine bi fikir vermek istiyorum. Ağırlığını kaldıra bilirmi o da ayrı bir sorun. Ama taşıya bilecek ise küçük bir dekorasyon ile saklana bilir. Tabi ki bir de oldu diyelim :D suyu nasıl akvaryuma vereceksiniz değil mi. Neyse belki değişik bir fikir o bilir.
Bu arada, işe girme ihtimalim var ve de şehir değiştire bileceğimden dolayı aynı sizinki gibi bir sistem düşünüyordum ama rafa kalktı. Aslında bende sizinkine yaklaşık bi sistem kullanıyorum; sump değil sadece akvaryumun kendi filtre sistemi kapağında olan çin akvaryumlarından. Sadece filtre kısmını yüksek başka bir kabin ile değiştirip sump haline getirmeyi düşünmüştüm.
Umarım herşey dilediğiniz gibi olur.
Akvaryumunuzu bilemiyorum; diyecek olacağımı düşünmüşte ola bilirsiniz bilemiyorum. Sisteminizi akvaryumunuzun üstüne koyma ihtimali üzerine bi fikir vermek istiyorum. Ağırlığını kaldıra bilirmi o da ayrı bir sorun. Ama taşıya bilecek ise küçük bir dekorasyon ile saklana bilir. Tabi ki bir de oldu diyelim :D suyu nasıl akvaryuma vereceksiniz değil mi. Neyse belki değişik bir fikir o bilir.
Bu arada, işe girme ihtimalim var ve de şehir değiştire bileceğimden dolayı aynı sizinki gibi bir sistem düşünüyordum ama rafa kalktı. Aslında bende sizinkine yaklaşık bi sistem kullanıyorum; sump değil sadece akvaryumun kendi filtre sistemi kapağında olan çin akvaryumlarından. Sadece filtre kısmını yüksek başka bir kabin ile değiştirip sump haline getirmeyi düşünmüştüm.
Umarım herşey dilediğiniz gibi olur.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
