ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
eyidasss
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ekim 2025 13:27
Son Ziyaret:
26 Haziran 2026 23:05
Toplam Mesaj:
18 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
eyidas
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
eyidas
SON 10 MESAJI
Sajikamın Ağız Çevresindeki Şişlik
[QUOTE=Ehtiyar]Tekrar merhaba, öncelikle hoca yok. Maaşallah hasta olmayan vatozu iyi kurtarmışsınız[:D]. Verdiğiniz foto tam vatozlar yediklerine fazla dışkılar, sözünün örneği.
Elbette hep titizleniyoruz fakat biraz serinkanlı davranmakta fayda var. Teşhis doğru olmadan tedavi sonuç vermeyebilir. Siz sindirerek makaleyi bir daha gözden geçirin derim çünkü dikkatli bakarsanız aradaki küçük boşlukların şeffaf yani boş mukoza geri kalanın bir şekilde dolu olduğu belli oluyor.[/QUOTE]
Estagfirullah. [:)] Bahsedildiği gibiyse bütün belirtilerimiz boşa çıkıyor. Bu vatoz bu hale geldiğinde yaşadığım paniği hala hatırlıyorum. Hasta bile değilmiş. Gerçekten boşaymış endişem. Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Ehtiyar]Tekrar merhaba, öncelikle hoca yok. Maaşallah hasta olmayan vatozu iyi kurtarmışsınız[:D]. Verdiğiniz foto tam vatozlar yediklerine fazla dışkılar, sözünün örneği.
Elbette hep titizleniyoruz fakat biraz serinkanlı davranmakta fayda var. Teşhis doğru olmadan tedavi sonuç vermeyebilir. Siz sindirerek makaleyi bir daha gözden geçirin derim çünkü dikkatli bakarsanız aradaki küçük boşlukların şeffaf yani boş mukoza geri kalanın bir şekilde dolu olduğu belli oluyor.[/QUOTE]
Estagfirullah. [:)] Bahsedildiği gibiyse bütün belirtilerimiz boşa çıkıyor. Bu vatoz bu hale geldiğinde yaşadığım paniği hala hatırlıyorum. Hasta bile değilmiş. Gerçekten boşaymış endişem. Çok teşekkür ederim.
Sajikamın Ağız Çevresindeki Şişlik
[QUOTE=Ehtiyar]
Merhaba, önce şu makaleye bir göz atın, tedaviden önce:
https://www.akvaryum.com/Forum/beyaz_ipligimsi_balik_diskisi_k1005026.asp
Sonra bildiğiniz gibi yaparsınız.[/QUOTE]
Hocam merhabalar, öncelikle çok teşekkür ederim. Detaylıca gözlemlediğimde bütün iç parazit bulguları boşa çıkıyor aslında. Daha önce maalesef şöyle bir görüntü gözlemlemiş ve flagy tedavisini yine buradan öğrenerek uygulamıştım. Sonuçta almıştım. Ancak konuda bahsedildiği gibi hareket gözlemlememiştim. Bu uzun dışkılar ve yapışıklık neye işaret olabilir öyleyse? Aç kalmadıklarını düşünüyorum çünkü az ve sık besleme yapıyorum.(Günde 2-3 kere) İç parazit bulgusu gözlemlediğimizde(dışkı ve karın çöküklüğü) ardından yeme karşı ilgisizlikte gözlemleriz. Bu balıklarımızın F0 varyantı olmayışından iç parazit ihtimali doğurur mu? Yoksa değil midir? Merakımdan dolayı zamanında yaşadığım ve kurtardığım cüce vatozumun görselini iletiyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/061220252058181.jpg[/IMG]
[QUOTE=Ehtiyar]
Merhaba, önce şu makaleye bir göz atın, tedaviden önce:
https://www.akvaryum.com/Forum/beyaz_ipligimsi_balik_diskisi_k1005026.asp
Sonra bildiğiniz gibi yaparsınız.[/QUOTE]
Hocam merhabalar, öncelikle çok teşekkür ederim. Detaylıca gözlemlediğimde bütün iç parazit bulguları boşa çıkıyor aslında. Daha önce maalesef şöyle bir görüntü gözlemlemiş ve flagy tedavisini yine buradan öğrenerek uygulamıştım. Sonuçta almıştım. Ancak konuda bahsedildiği gibi hareket gözlemlememiştim. Bu uzun dışkılar ve yapışıklık neye işaret olabilir öyleyse? Aç kalmadıklarını düşünüyorum çünkü az ve sık besleme yapıyorum.(Günde 2-3 kere) İç parazit bulgusu gözlemlediğimizde(dışkı ve karın çöküklüğü) ardından yeme karşı ilgisizlikte gözlemleriz. Bu balıklarımızın F0 varyantı olmayışından iç parazit ihtimali doğurur mu? Yoksa değil midir? Merakımdan dolayı zamanında yaşadığım ve kurtardığım cüce vatozumun görselini iletiyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/061220252058181.jpg[/IMG]
Sajikamın Ağız Çevresindeki Şişlik
[QUOTE=Cyber_Scout]
Gelişmeleri yazın lütfen..
Hep yapıyormuşsunuz gibi kurduğunuz cümle...
İç parazitten emin misiniz?[/QUOTE]
Hocam hep yapıyormuşsunuz derken daha önce uygulayıp cüce vatozumu kurtarma şansım olmuştu. Yani tecrübem olmasa yapamam zaten. İç parazit olduğundan şöyle eminim 2 gündür kısa beyaz dışkının uzun süre onunla beraber gezdiğini gözlemliyorum. Yazarım elbette.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Gelişmeleri yazın lütfen..
Hep yapıyormuşsunuz gibi kurduğunuz cümle...
İç parazitten emin misiniz?[/QUOTE]
Hocam hep yapıyormuşsunuz derken daha önce uygulayıp cüce vatozumu kurtarma şansım olmuştu. Yani tecrübem olmasa yapamam zaten. İç parazit olduğundan şöyle eminim 2 gündür kısa beyaz dışkının uzun süre onunla beraber gezdiğini gözlemliyorum. Yazarım elbette.
Sajikamın Ağız Çevresindeki Şişlik
[QUOTE=Cyber_Scout]Şırınga ile flagy mi?
Tarif ve hangi dozda ayarlayacağınızı yazar mısınız?
[/QUOTE]
Hocam 1 tabletin 1/6 sı kadarını tank suyunda eritip 1-2 damla max olacak sekilde ağza püskürterek uyguluyorum. O sırada kendisi yutuyor ana tanka salıyorum.
[QUOTE=Cyber_Scout]Şırınga ile flagy mi?
Tarif ve hangi dozda ayarlayacağınızı yazar mısınız?
[/QUOTE]
Hocam 1 tabletin 1/6 sı kadarını tank suyunda eritip 1-2 damla max olacak sekilde ağza püskürterek uyguluyorum. O sırada kendisi yutuyor ana tanka salıyorum.
Sajikamın Ağız Çevresindeki Şişlik
[QUOTE=Cyber_Scout]İkili didişmelerinden ötürü zedelenme ile mikrop kapmış olma ihtimali de yüksek.
Tuz ve metilen uygulamasını doğru ölçü ve sürelerle yaptığınızda iyileşmesi kuvvetle muhtemel.[:nazar:][/QUOTE]
Hocam selamlar belirtilen ölçülerde işlemi 3 gün önce tekrarladım. Biliyorum az bir dönem fakat bir iyileşme gözlemleyememedim henüz. Yem yerken yiyebiliyor ama sanırım ağzı acıyacak diye çekiniyor. Büyük yemleri yiyemiyor eskisi gibi. Birde iç parazit belirtisi gözlemledim.(popoda gezen minik bir dışkı) Şırınga ile flagy tedavisi başlayacağım. Bir problem olur mu ağzına? Dişi yuva hazırlığı yapmaya başladı bu ağızla destek çıkabilecek mi bilmiyorum. Ne düşünürsünüz? Şimdiden teşekkür ederim.
[QUOTE=Cyber_Scout]İkili didişmelerinden ötürü zedelenme ile mikrop kapmış olma ihtimali de yüksek.
Tuz ve metilen uygulamasını doğru ölçü ve sürelerle yaptığınızda iyileşmesi kuvvetle muhtemel.[:nazar:][/QUOTE]
Hocam selamlar belirtilen ölçülerde işlemi 3 gün önce tekrarladım. Biliyorum az bir dönem fakat bir iyileşme gözlemleyememedim henüz. Yem yerken yiyebiliyor ama sanırım ağzı acıyacak diye çekiniyor. Büyük yemleri yiyemiyor eskisi gibi. Birde iç parazit belirtisi gözlemledim.(popoda gezen minik bir dışkı) Şırınga ile flagy tedavisi başlayacağım. Bir problem olur mu ağzına? Dişi yuva hazırlığı yapmaya başladı bu ağızla destek çıkabilecek mi bilmiyorum. Ne düşünürsünüz? Şimdiden teşekkür ederim.
Sajikamın Ağız Çevresindeki Şişlik
[QUOTE=Cyber_Scout]İkili didişmelerinden ötürü zedelenme ile mikrop kapmış olma ihtimali de yüksek.
Tuz ve metilen uygulamasını doğru ölçü ve sürelerle yaptığınızda iyileşmesi kuvvetle muhtemel.[:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dişi biraz asi, didiştikleri oluyor ara sıra. Tekrar uygulayacağım birazdan. Tekrar tekrar teşekkür ederim. Keyifli hobiler dilerim.
[QUOTE=Cyber_Scout]İkili didişmelerinden ötürü zedelenme ile mikrop kapmış olma ihtimali de yüksek.
Tuz ve metilen uygulamasını doğru ölçü ve sürelerle yaptığınızda iyileşmesi kuvvetle muhtemel.[:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Dişi biraz asi, didiştikleri oluyor ara sıra. Tekrar uygulayacağım birazdan. Tekrar tekrar teşekkür ederim. Keyifli hobiler dilerim.
Sajikamın Ağız Çevresindeki Şişlik
[QUOTE=Cyber_Scout]Uygulamayı doğru şekilde yaparsanız 1 2 güne değişim olup olmadığını kontrol edilir. Uygulama sonrası genel akvaryum resminizide eklermisiniz.
Balığın yüz kısmında da beyazlıklar var
Resimleri daha net çekmeye çalışın ki belirtileri görebilmek kolaylaşsın ...[/QUOTE]
Elbette hatta şimdi de ekleyebilirim elimde olanlardan. O beyazlıkların sebebi dişiyle arada bir dalaştıkları oluyor diye yorumlamıştım. Şöyle ekleyeyim genel görüntü olarak. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/031220252053531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/031220252053591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/031220252054081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/031220252054161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/031220252054241.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cyber_Scout]Uygulamayı doğru şekilde yaparsanız 1 2 güne değişim olup olmadığını kontrol edilir. Uygulama sonrası genel akvaryum resminizide eklermisiniz.
Balığın yüz kısmında da beyazlıklar var
Resimleri daha net çekmeye çalışın ki belirtileri görebilmek kolaylaşsın ...[/QUOTE]
Elbette hatta şimdi de ekleyebilirim elimde olanlardan. O beyazlıkların sebebi dişiyle arada bir dalaştıkları oluyor diye yorumlamıştım. Şöyle ekleyeyim genel görüntü olarak. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/031220252053531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/031220252053591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/031220252054081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/031220252054161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268785/031220252054241.jpg[/IMG]
Sajikamın Ağız Çevresindeki Şişlik
[QUOTE=Cyber_Scout]
Orhan beyin tarifini tekrar okuyup uygulayın.
Ölçülere de dikkat etmeniz yerinde olur.
Hemen iyileşme olması beklenemez.
Geçmiş olsun.
5 litre suya 10gr. İyotsuz Kaya tuzu uygulamalısınız.[/QUOTE]
Elbette tarife dikkat ederek tekrar uygularım. Ayrı tanka ayırmalı mıyım? Dişi sajika da bir belirti yok. Birde korkmam gereken bir durum var mı sizce?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Orhan beyin tarifini tekrar okuyup uygulayın.
Ölçülere de dikkat etmeniz yerinde olur.
Hemen iyileşme olması beklenemez.
Geçmiş olsun.
5 litre suya 10gr. İyotsuz Kaya tuzu uygulamalısınız.[/QUOTE]
Elbette tarife dikkat ederek tekrar uygularım. Ayrı tanka ayırmalı mıyım? Dişi sajika da bir belirti yok. Birde korkmam gereken bir durum var mı sizce?
Sajikamın Ağız Çevresindeki Şişlik
[QUOTE=Cyber_Scout]
5 litrelik su kabına 10gr tuz mu?[/QUOTE]
5 litrelik su kabına 2 gr kadar tuz koydum hocam
[QUOTE=Cyber_Scout]
5 litrelik su kabına 10gr tuz mu?[/QUOTE]
5 litrelik su kabına 2 gr kadar tuz koydum hocam
Sajikamın Ağız Çevresindeki Şişlik
Önce me[QUOTE=Cyber_Scout]
@Orhan76 beyfendinin tedavisini nasıl uyguladınız?
2 gün olmuş olmalı uygulamanız . hızlıca iyileşme göremeyebilirsiniz..[/QUOTE]
Önce bahsettiği gibi ana tanktan su alıp bir kaba koydum 5 litrelik bir kap, metilen damlattım daha sonra yine 5 litrelik ana tanktan aldığım sudan oluşan kaba 1-2 gr iyotsuz tuz kullanıp önce metilenli suda 20 dk sonra tuzlu suda 20 dk banyo yaptırıp ana tanka aldım. Korkum onu kaybetmek. Eğer başka ilerleyecek bir durum yoksa sıkıntı değil. Teşekkür ederim.
Önce me[QUOTE=Cyber_Scout]
@Orhan76 beyfendinin tedavisini nasıl uyguladınız?
2 gün olmuş olmalı uygulamanız . hızlıca iyileşme göremeyebilirsiniz..[/QUOTE]
Önce bahsettiği gibi ana tanktan su alıp bir kaba koydum 5 litrelik bir kap, metilen damlattım daha sonra yine 5 litrelik ana tanktan aldığım sudan oluşan kaba 1-2 gr iyotsuz tuz kullanıp önce metilenli suda 20 dk sonra tuzlu suda 20 dk banyo yaptırıp ana tanka aldım. Korkum onu kaybetmek. Eğer başka ilerleyecek bir durum yoksa sıkıntı değil. Teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
