ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tayfunyabaci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Eylül 2025 20:57
Son Ziyaret:
25 Haziran 2026 12:13
Toplam Mesaj:
39 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tayfun Yabacı
Doğum Tarihi:
15 Mayıs 1997
Yaş:
29
İl:
Adana
Meslek:
Acil Tıp Teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Zen-G
SON 10 MESAJI
30x30x30 Akvaryuma Filtre Önerisi
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, hayırlı olsun 603b çok, çok fazla gelir o hacime. Siz 180, 200 l/s şelale filtre alın en iyisi.[/QUOTE]
Evet ideal olanı budur
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, hayırlı olsun 603b çok, çok fazla gelir o hacime. Siz 180, 200 l/s şelale filtre alın en iyisi.[/QUOTE]
Evet ideal olanı budur
Ciklet Balıkları İçin Kaç Litre Akvaryum
Yapay zekaya aldırış etmeyin. O her şeyi en olması gerektiği şekilde kitaptan size okur. Pratikte her şey farklıdır ama bu akvaryum hacminiz bir kaç ay içinde her gün su kirliliğine sebep olacak ve ölüm getirecek kadar yetersiz. Balıklarından en az 10 tanesini birisine hediye edin veya en az 100 litre olan bir akvaryuma geçin. Bunlar yine yeterli değil ama yine de sizi zora sokmak istemedim, hevesiniz kırılmasın , gerçekten güzel bir başlangıç. Şuan yavrular için çokta önemli değil. Suyu 2 güne bir %30 tazeleyin. [8)]
Yapay zekaya aldırış etmeyin. O her şeyi en olması gerektiği şekilde kitaptan size okur. Pratikte her şey farklıdır ama bu akvaryum hacminiz bir kaç ay içinde her gün su kirliliğine sebep olacak ve ölüm getirecek kadar yetersiz. Balıklarından en az 10 tanesini birisine hediye edin veya en az 100 litre olan bir akvaryuma geçin. Bunlar yine yeterli değil ama yine de sizi zora sokmak istemedim, hevesiniz kırılmasın , gerçekten güzel bir başlangıç. Şuan yavrular için çokta önemli değil. Suyu 2 güne bir %30 tazeleyin. [8)]
Pipom Garip Bir Ses Çıkarıyor
Size en olası sorunu söyleyeyim. Hortumun içinden su geçip motorun içine bir kaç damla girmiş.
Pipo filtreyi temizlerken içinden hava geçen hortumu farkında olmadan yukarı doğru kaldırıyoruz. Bu sırada pipo filtrenin su içindeki kısmından hortuma su kaçıyor, oradan da motorun içine su giriyor [;)]
Haliyle motor tekleme yapıyor gibi tuhaf sesler geliyor.
Çözüm;
Motoru fişten çekin, Hortumun içinde su var mi yok mu kontrol edin. Var veya yok farketmez, motorun giriş noktasından hortumu nazikçe çekerek çıkartın, hortumun içine üfleyin.
Sonra motoru çok sarsmadan bir kaç kez sallayın. Eğer mümkünse giriş yerini fön makinesi ile 1 dakika kurutun. 20 dakika bekledikten sonra, hortumu takın ve motoru hortum aşağıya bakacak şekilde çalıştırın, içindeki kalan suyu da hortuma gönderin. 1 gün içinde ses normale binecektir.
Size en olası sorunu söyleyeyim. Hortumun içinden su geçip motorun içine bir kaç damla girmiş.
Pipo filtreyi temizlerken içinden hava geçen hortumu farkında olmadan yukarı doğru kaldırıyoruz. Bu sırada pipo filtrenin su içindeki kısmından hortuma su kaçıyor, oradan da motorun içine su giriyor [;)]
Haliyle motor tekleme yapıyor gibi tuhaf sesler geliyor.
Çözüm;
Motoru fişten çekin, Hortumun içinde su var mi yok mu kontrol edin. Var veya yok farketmez, motorun giriş noktasından hortumu nazikçe çekerek çıkartın, hortumun içine üfleyin.
Sonra motoru çok sarsmadan bir kaç kez sallayın. Eğer mümkünse giriş yerini fön makinesi ile 1 dakika kurutun. 20 dakika bekledikten sonra, hortumu takın ve motoru hortum aşağıya bakacak şekilde çalıştırın, içindeki kalan suyu da hortuma gönderin. 1 gün içinde ses normale binecektir.
40 Lt Akvaryum Balık Önerisi
[QUOTE=merutay]
Sevgili Tayfun, istersen değil teknisyen gerçek bir doktor ol yine de yazdığın şeyin yanlış ve yapay zekadan kopyala yapıştır olduğunu görüyorum [:lol:]. Sanmıyorum chatgpt premium olduğunu. Premium iki tane tetra ekleyebilirsin demezdi ahhahahahah.[/QUOTE]
kendiniz söylemişsiniz yapay zekanın böyle bir şey söylemeyeceğini. Evet muhtemelen hiç bir AI Index aracı benim verdiğim öneride bulunmaz. Direkt olarak değişmez kuralları anlatır. Ben tecrübelerimi anlattım.
Ama az evvel bir yapay zeka index portalına üyelik açtım ve bu konuda ki tüm konuşmaları ekran resmi ile birlikte yükledim. Tayfun Yabacı benim, ben mantıklı gelenleri yazdım bu kullanıcılar bana niye böyle yazmış olabilirler dedim, o da bana şöyle cevap vermiş;
"Ülkemizde yaşayan herkes maalesef bir şeyi bir kere yapar, o işi yaratmış gibi konuşur , Albert Einstein mezarından kalkıp bu bilime, akla aykırıdır dese ona bir kulp bulur da bir şekilde kabul etmez. Tartışmaya girip forumu da kendinizi de meşgul etmeyin, onlar her zaman her şeyin en doğrusunu bilirler."
Sizle ve diğer kullanıcı ile akvaryum hobisi üzerine bilimsel bir tartışmaya girdiğim için tüm forum üyelerinden, moderatör ve kurucu üyelerden özür dilemekteyim. Saygılarımla sevgili hobiciler.
[QUOTE=merutay]
Sevgili Tayfun, istersen değil teknisyen gerçek bir doktor ol yine de yazdığın şeyin yanlış ve yapay zekadan kopyala yapıştır olduğunu görüyorum [:lol:]. Sanmıyorum chatgpt premium olduğunu. Premium iki tane tetra ekleyebilirsin demezdi ahhahahahah.[/QUOTE]
kendiniz söylemişsiniz yapay zekanın böyle bir şey söylemeyeceğini. Evet muhtemelen hiç bir AI Index aracı benim verdiğim öneride bulunmaz. Direkt olarak değişmez kuralları anlatır. Ben tecrübelerimi anlattım.
Ama az evvel bir yapay zeka index portalına üyelik açtım ve bu konuda ki tüm konuşmaları ekran resmi ile birlikte yükledim. Tayfun Yabacı benim, ben mantıklı gelenleri yazdım bu kullanıcılar bana niye böyle yazmış olabilirler dedim, o da bana şöyle cevap vermiş;
"Ülkemizde yaşayan herkes maalesef bir şeyi bir kere yapar, o işi yaratmış gibi konuşur , Albert Einstein mezarından kalkıp bu bilime, akla aykırıdır dese ona bir kulp bulur da bir şekilde kabul etmez. Tartışmaya girip forumu da kendinizi de meşgul etmeyin, onlar her zaman her şeyin en doğrusunu bilirler."
Sizle ve diğer kullanıcı ile akvaryum hobisi üzerine bilimsel bir tartışmaya girdiğim için tüm forum üyelerinden, moderatör ve kurucu üyelerden özür dilemekteyim. Saygılarımla sevgili hobiciler.
40 Lt Akvaryum Balık Önerisi
Siz nasıl uygun görüyorsanız sayın bakanım.
Kaynak : Chat GPT Premium Gold Plus +
Siz nasıl uygun görüyorsanız sayın bakanım.
Kaynak : Chat GPT Premium Gold Plus +
40 Lt Akvaryum Balık Önerisi
[QUOTE=merutay]Lütfen artık forumu chatgpt cevaplarıyla taşırmayın. İnsanlar yapay zeka ile konuşmak istese gidip kendisi yazabilir zaten. Öyle yazmışsınız ki sanki nano akvaryum diye bir konsept yok. Başka bir mesajınızda daha 1 haftadır hobide olduğunuzu yazmışsınız. Her konuya olur olmaz diye icazet veriyorsunuz. Açın akvaryum tanıtımlarınızı fotoğraflarınızla, bakalım biz de feyz alalım hobinizden.[/QUOTE]
Yanlış okumuşsunuz daha bu sabah saat 09.14 de başladım, 9.15 de chat gpt premium hesabı açtım sonra bu konuya cevap yazdırdım, ha bir de acil tıp teknisyenliği diplomasını dün verdiler. yarın da farmakoloji ve ilaç kimyası derslerine gireceğim master yapmak için. Daha öğreneceğim çok şey var.. Daha yolun başındayız hakkımızda hayırlısı olsun.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Lafı ağızımdan aldınız...[/QUOTE]
Hocam yapay zekaya bir soruyu 5 farklı şekilde sorun size 20 farklı cevap verir. Konularımı okuyabilirsiniz. Ya da size CV mi atayım buradan özelden mümkünse , benim mesleğim insanların canı üzerine, o yüzden hayvanlardan da çok iyi anlarım. Bu arada binlerce hastaya mudahale edip, kritik ilaç dozlamaları ayarlarken yanımda bir yapay zeka robotu yoktu
[QUOTE=merutay]Lütfen artık forumu chatgpt cevaplarıyla taşırmayın. İnsanlar yapay zeka ile konuşmak istese gidip kendisi yazabilir zaten. Öyle yazmışsınız ki sanki nano akvaryum diye bir konsept yok. Başka bir mesajınızda daha 1 haftadır hobide olduğunuzu yazmışsınız. Her konuya olur olmaz diye icazet veriyorsunuz. Açın akvaryum tanıtımlarınızı fotoğraflarınızla, bakalım biz de feyz alalım hobinizden.[/QUOTE]
Yanlış okumuşsunuz daha bu sabah saat 09.14 de başladım, 9.15 de chat gpt premium hesabı açtım sonra bu konuya cevap yazdırdım, ha bir de acil tıp teknisyenliği diplomasını dün verdiler. yarın da farmakoloji ve ilaç kimyası derslerine gireceğim master yapmak için. Daha öğreneceğim çok şey var.. Daha yolun başındayız hakkımızda hayırlısı olsun.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Lafı ağızımdan aldınız...[/QUOTE]
Hocam yapay zekaya bir soruyu 5 farklı şekilde sorun size 20 farklı cevap verir. Konularımı okuyabilirsiniz. Ya da size CV mi atayım buradan özelden mümkünse , benim mesleğim insanların canı üzerine, o yüzden hayvanlardan da çok iyi anlarım. Bu arada binlerce hastaya mudahale edip, kritik ilaç dozlamaları ayarlarken yanımda bir yapay zeka robotu yoktu
Japon Balığı +30 Cm
[QUOTE=Cyber_Scout]
Siz daha iyi bilirsiniz ..
Bendeki öneriler size uymayabilir.
[/QUOTE]
Hocam bir şekil de uygulamaya çalışırım, lütfen önerilerinizi buraya yazın, sizi dinliyorum
[QUOTE=Cyber_Scout]
Siz daha iyi bilirsiniz ..
Bendeki öneriler size uymayabilir.
[/QUOTE]
Hocam bir şekil de uygulamaya çalışırım, lütfen önerilerinizi buraya yazın, sizi dinliyorum
Japon Balığı +30 Cm
[QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, önce sizin balıklara sağladığınız ortamı görelim.
35 cm boy ancak doğada ya da büyük havuzlarda yakalanabilecek bir üst sınırdır. Akvaryum ortamında 15-25 cm üzerine çıkarmakta zorlanırsınız. Konularımda 20 cm civarı balıkların fotoları var. Fakat bunlar ilk 2 yıllarını 8000 l havuzda geçirdiler. 200 l tanka aldıktan yaklaşık 1,5 yıl sonra ise kaybettim.
"[B]230 litreye 6 Japon balığı koydum. Hepsi ortalama 6 aylık ve 7-8 cm boyundalar.[/B] " Balık başına 38 l gibi sınırda bir hacimle büyüme hedefinizi gerçekleştirmeniz biraz zor. Yani baştan kaybediyorsunuz. Balık başı en az 70 l = 400 l artı uygun filtreleme, artı düzenli su değişimi , artı bol O2 öneririm. Ek olarak büyümesi isteniyorsa oranda vs yerine shubunkin ya da common gibi tek kuyruklu varyeteler seçilmelidir.
[/QUOTE]
Evet çoğu common ve shubunkin, belki oradan yırtarım dedim ama dediğiniz de çok haklısınız, bu boyuta getirme işi akvaryumlarda olmaz. Ben bahçeye bir havuz yapayım en iyisi 🤣 elimde devirdaim motoru var zaten
[QUOTE=Cyber_Scout]
27.5 cm kabul mü?[/QUOTE]
Hocam Fotoğraf var mı? Hangi şartlarda o boyuta kaç yılda getirdiniz acaba? Kaç cm boyunda almıştınız? Önerilerinizi merakla dinliyorum
[QUOTE=GhostKoi]
Merhaba, önce sizin balıklara sağladığınız ortamı görelim.
35 cm boy ancak doğada ya da büyük havuzlarda yakalanabilecek bir üst sınırdır. Akvaryum ortamında 15-25 cm üzerine çıkarmakta zorlanırsınız. Konularımda 20 cm civarı balıkların fotoları var. Fakat bunlar ilk 2 yıllarını 8000 l havuzda geçirdiler. 200 l tanka aldıktan yaklaşık 1,5 yıl sonra ise kaybettim.
"[B]230 litreye 6 Japon balığı koydum. Hepsi ortalama 6 aylık ve 7-8 cm boyundalar.[/B] " Balık başına 38 l gibi sınırda bir hacimle büyüme hedefinizi gerçekleştirmeniz biraz zor. Yani baştan kaybediyorsunuz. Balık başı en az 70 l = 400 l artı uygun filtreleme, artı düzenli su değişimi , artı bol O2 öneririm. Ek olarak büyümesi isteniyorsa oranda vs yerine shubunkin ya da common gibi tek kuyruklu varyeteler seçilmelidir.
[/QUOTE]
Evet çoğu common ve shubunkin, belki oradan yırtarım dedim ama dediğiniz de çok haklısınız, bu boyuta getirme işi akvaryumlarda olmaz. Ben bahçeye bir havuz yapayım en iyisi 🤣 elimde devirdaim motoru var zaten
[QUOTE=Cyber_Scout]
27.5 cm kabul mü?[/QUOTE]
Hocam Fotoğraf var mı? Hangi şartlarda o boyuta kaç yılda getirdiniz acaba? Kaç cm boyunda almıştınız? Önerilerinizi merakla dinliyorum
Japon Balığı +30 Cm
Herkese merhabalar aramızda Japon balığını 30 cm uzunluk üstüne çıkarabilen oldu mu? Varsa fotoğrafını paylaşır mısınız?
Bu boya gelecek kadar uzun süre Japon balığı beslemek hiç kısmet olmadı. Şimdi yeni bir deneye başlıyorum. 230 litreye 6 Japon balığı koydum. Hepsi ortalama 6 aylık ve 7-8 cm boyundalar.
Uygun filtrasyon sağlandı. Akvaryum yeri her açıdan çok iyi ayarlandı. Yem çeşitliliği ve öğün tablosu 5/5 hazırlandı.
Japon balığını yaygın bilinen uygulamalardan ziyade daha hızlı sürede boy attırma yöntemleri varsa dinlemek isterim.
Herkese merhabalar aramızda Japon balığını 30 cm uzunluk üstüne çıkarabilen oldu mu? Varsa fotoğrafını paylaşır mısınız?
Bu boya gelecek kadar uzun süre Japon balığı beslemek hiç kısmet olmadı. Şimdi yeni bir deneye başlıyorum. 230 litreye 6 Japon balığı koydum. Hepsi ortalama 6 aylık ve 7-8 cm boyundalar.
Uygun filtrasyon sağlandı. Akvaryum yeri her açıdan çok iyi ayarlandı. Yem çeşitliliği ve öğün tablosu 5/5 hazırlandı.
Japon balığını yaygın bilinen uygulamalardan ziyade daha hızlı sürede boy attırma yöntemleri varsa dinlemek isterim.
40 Lt Akvaryum Balık Önerisi
[QUOTE=merutay]
Bahsettiğiniz türlerin hepsi çok sosyal canlılar. 2 sayısı yeterli değil. Forumda sürekli yanlış bilgi yayıyorsunuz. Lütfen yapmayın.[/QUOTE]
Sevgili Merutay,
Canlıların sosyal yaşantısını ve mutluluğunu düşünmeniz ince bir düşünce fakat bir konuya, soruya cevap verirken her şeyi düşünerek cevap vermek gerekir. Dümdüz düşününce, yazınca olmuyor maalesef.
İlk önce su canlılarının yaşamını garanti altına almak gerek, sonra hobicinin hevesini bu işe arttırmak hatta kırmamak gerek. Hem su canlıları öldürecek kadar zehirlenmeden yaşayabilmeli hem de hobici bu işten soğutulmamalı. 40 litre gibi bir tankta her şey dört dörtlük olmaz, en azından sosyallikten ödün vermiş olalım ki her birini minimum tutarda çift çift koyuyoruz.
Konuyu açan kullanıcının konumunu ve hissettiklerini düşünün. Sizin benim gibi hakim değil. Tek odaklandığı yeni bir dünya kurma hevesi. Acemiyim demiş, bu işte çok yeni, acayip hevesli ve içinde büyük bir heyecan var.
Şimdi bu hevesli arkadaşımız 30-40 lt gibi küçücük bir akvaryumcuğa doğa kurmak istiyor. Bu küçük sucuk hacminde (yeni doğan yavru olmama kaydıyla) hiçbir balık veya kabuklu zehirlenmeden, organ hasarı olmadan yaşayamaz. Bitki çeşitliliği ve balık, kabuklu vs eklemek istiyor.
Ben bu hevesli arkadaşa doğruları, bilimsel kuralları olduğu gibi söylesem; hevesi kursağında kalacak, belki yeni büyük bir akvaryum almaya, onu koyacak yer bulmaya, onunla ilgilenecek zamanı yok. Ne yapayım adamın tüm heyecanını kırıp yerle bir mi edeyim. Çok tür yaşatma, bunlar en az altılı grup olarak yaşar ya karidesi sevç ya neonu mu demeliydim? Hevesi buruk kalacak işte. Ben ne kadar 2 ondan 2 ondan 1 ondan desem de o zaten pratikte daha fazlasını kendi hesabına göre heves edip ekleyecek. Benim onun dilinde konuşmam gerekti. Siz hobicinin kendi hesabını tutacağını hiç hesaba katmıyorsunuz, ne yazarsak onu uygulayacaklar sanıyorsunuz herhalde harfi harfine?
Bu canlılar en az 6 li halde yaşar sosyallerdir desem gidip 6 ondan 6 ondan koymayı denese;
40 lt akvaryuma kum koyacak, bitki koyacak, dekor koyacak belki filtre bile koyacak. Balıklara, kabuklulara içinde yaşayacak kaç litre su kalacak? Aşağı yukarı 25 litre. 12 tane hareket eden canlının, bitkilerin üreteceği miktarı hangi bakteri kontrol altında tutabilecek? 25 litre suyun içerisinde bir de?
Bu yeni hobici arkadaşımız illa çeşitlilik olsun istiyorsa, içimde kalır hevesim kırılır diyorsa en mantıklı minimal zararlı çözüm olan 2 2 1 . İlla çeşitliliğe gerek yok diyorsa 6 karides veya 6 neon atabilir. Bu kadar.
[QUOTE=merutay]
Bahsettiğiniz türlerin hepsi çok sosyal canlılar. 2 sayısı yeterli değil. Forumda sürekli yanlış bilgi yayıyorsunuz. Lütfen yapmayın.[/QUOTE]
Sevgili Merutay,
Canlıların sosyal yaşantısını ve mutluluğunu düşünmeniz ince bir düşünce fakat bir konuya, soruya cevap verirken her şeyi düşünerek cevap vermek gerekir. Dümdüz düşününce, yazınca olmuyor maalesef.
İlk önce su canlılarının yaşamını garanti altına almak gerek, sonra hobicinin hevesini bu işe arttırmak hatta kırmamak gerek. Hem su canlıları öldürecek kadar zehirlenmeden yaşayabilmeli hem de hobici bu işten soğutulmamalı. 40 litre gibi bir tankta her şey dört dörtlük olmaz, en azından sosyallikten ödün vermiş olalım ki her birini minimum tutarda çift çift koyuyoruz.
Konuyu açan kullanıcının konumunu ve hissettiklerini düşünün. Sizin benim gibi hakim değil. Tek odaklandığı yeni bir dünya kurma hevesi. Acemiyim demiş, bu işte çok yeni, acayip hevesli ve içinde büyük bir heyecan var.
Şimdi bu hevesli arkadaşımız 30-40 lt gibi küçücük bir akvaryumcuğa doğa kurmak istiyor. Bu küçük sucuk hacminde (yeni doğan yavru olmama kaydıyla) hiçbir balık veya kabuklu zehirlenmeden, organ hasarı olmadan yaşayamaz. Bitki çeşitliliği ve balık, kabuklu vs eklemek istiyor.
Ben bu hevesli arkadaşa doğruları, bilimsel kuralları olduğu gibi söylesem; hevesi kursağında kalacak, belki yeni büyük bir akvaryum almaya, onu koyacak yer bulmaya, onunla ilgilenecek zamanı yok. Ne yapayım adamın tüm heyecanını kırıp yerle bir mi edeyim. Çok tür yaşatma, bunlar en az altılı grup olarak yaşar ya karidesi sevç ya neonu mu demeliydim? Hevesi buruk kalacak işte. Ben ne kadar 2 ondan 2 ondan 1 ondan desem de o zaten pratikte daha fazlasını kendi hesabına göre heves edip ekleyecek. Benim onun dilinde konuşmam gerekti. Siz hobicinin kendi hesabını tutacağını hiç hesaba katmıyorsunuz, ne yazarsak onu uygulayacaklar sanıyorsunuz herhalde harfi harfine?
Bu canlılar en az 6 li halde yaşar sosyallerdir desem gidip 6 ondan 6 ondan koymayı denese;
40 lt akvaryuma kum koyacak, bitki koyacak, dekor koyacak belki filtre bile koyacak. Balıklara, kabuklulara içinde yaşayacak kaç litre su kalacak? Aşağı yukarı 25 litre. 12 tane hareket eden canlının, bitkilerin üreteceği miktarı hangi bakteri kontrol altında tutabilecek? 25 litre suyun içerisinde bir de?
Bu yeni hobici arkadaşımız illa çeşitlilik olsun istiyorsa, içimde kalır hevesim kırılır diyorsa en mantıklı minimal zararlı çözüm olan 2 2 1 . İlla çeşitliliğe gerek yok diyorsa 6 karides veya 6 neon atabilir. Bu kadar.
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
