ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Microp
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Nisan 2025 19:48
Son Ziyaret:
08 Haziran 2026 23:31
Toplam Mesaj:
12 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Dagdeviren
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kirikkale
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Microp
SON 10 MESAJI
Neo Co2 Mayalı Sistem
[QUOTE=Orhan76]
CO2 sistemini ozellikle plastik kapli sistemlerde kapatmak guvenli degildir. Bildigim kadariyla piyasada sadece Fluval Bio Co2 mayali sistemi var celik kapta basinca dayanakli ve ayar vanasi olan ki o da bir hayli pahali bir sistem. Ben sistemi guvenlik amacli onerildigi gibi 7/24 vanasiz olarak kullaniyorum. CO2 indikatoru ilk 1-2 gun sari renkli idi sonra acik ve ardindan koyu yesile dondu. Canlilarima bir zarari olmadi zaten filtrasyonunuz iyi ve yuzey dalgalandirmasi yeterli ise bir sorun olmayacaktir. CO2 calisirken yosun problemi yasamadim zaten CO2 yosuna karsi sivi ve gaz haliyle olusmasini engelleyen bir bilesiktir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız için, ben de vana ile kullanmayı denemek istemiştim fakat gözüm kesmedi. Sürekli co2 verilmesinden korkum da ph dalgalanmasıydı fakat deneyeceğiz artık bu şekilde.
[QUOTE=Orhan76]
CO2 sistemini ozellikle plastik kapli sistemlerde kapatmak guvenli degildir. Bildigim kadariyla piyasada sadece Fluval Bio Co2 mayali sistemi var celik kapta basinca dayanakli ve ayar vanasi olan ki o da bir hayli pahali bir sistem. Ben sistemi guvenlik amacli onerildigi gibi 7/24 vanasiz olarak kullaniyorum. CO2 indikatoru ilk 1-2 gun sari renkli idi sonra acik ve ardindan koyu yesile dondu. Canlilarima bir zarari olmadi zaten filtrasyonunuz iyi ve yuzey dalgalandirmasi yeterli ise bir sorun olmayacaktir. CO2 calisirken yosun problemi yasamadim zaten CO2 yosuna karsi sivi ve gaz haliyle olusmasini engelleyen bir bilesiktir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız için, ben de vana ile kullanmayı denemek istemiştim fakat gözüm kesmedi. Sürekli co2 verilmesinden korkum da ph dalgalanmasıydı fakat deneyeceğiz artık bu şekilde.
Neo Co2 Mayalı Sistem
[QUOTE=Orhan76]
Aynı sistemi 40 litre lepistes tankımda 3 haftadır kullanıyorum. Kurulumu çok basit, 300 ml 50c suyu şişesine döktükten sonra kapağını kapatıp yaklaşık 100 sefer iyice çalkalıyorsun, 24 saat sonra yine 200 ml 40-50c arası suyu döküp üzerine 1 küçük paket bakteri tozu döküyorsun. Contalı delikli kapağı difüzöre bağladıktan sonra yarım saat içinde kabarcıklar (co2) difüzörden gelmeye başlıyor. Kendi deneyimimi söyleyeyim, takriben bir poşet bakteri 40 litre akvaryumda bana 3 hafta co2 verdi. 3 hafta sonra tekrar 200 ml 40-50c su ekleyip 2. paketi döktüm şişeye. Toplam 5 paket toz bakteri geliyor, kabaca benim işimi 15 hafta görecektir. Yedeğim de mevcut, 30 haftalık bir kullanım bekliyorum, tabi yaz aylarında havalar ısınınca belki performansı bir miktar düşebilir, deneyimleyip göreceğim. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Hocam aynı sistemi şuan ben de kurmaktayım, siz kulandığınız süre boyunca yosun problemi yaşadınız mı akvaryumunuzda? Ayrıca co2 akışını kesiyor musunuz yoksa hiç kesmeden akvaryuma eriyor musunuz ?
[QUOTE=Orhan76]
Aynı sistemi 40 litre lepistes tankımda 3 haftadır kullanıyorum. Kurulumu çok basit, 300 ml 50c suyu şişesine döktükten sonra kapağını kapatıp yaklaşık 100 sefer iyice çalkalıyorsun, 24 saat sonra yine 200 ml 40-50c arası suyu döküp üzerine 1 küçük paket bakteri tozu döküyorsun. Contalı delikli kapağı difüzöre bağladıktan sonra yarım saat içinde kabarcıklar (co2) difüzörden gelmeye başlıyor. Kendi deneyimimi söyleyeyim, takriben bir poşet bakteri 40 litre akvaryumda bana 3 hafta co2 verdi. 3 hafta sonra tekrar 200 ml 40-50c su ekleyip 2. paketi döktüm şişeye. Toplam 5 paket toz bakteri geliyor, kabaca benim işimi 15 hafta görecektir. Yedeğim de mevcut, 30 haftalık bir kullanım bekliyorum, tabi yaz aylarında havalar ısınınca belki performansı bir miktar düşebilir, deneyimleyip göreceğim. Keyifli hobiler dilerim.[/QUOTE]
Hocam aynı sistemi şuan ben de kurmaktayım, siz kulandığınız süre boyunca yosun problemi yaşadınız mı akvaryumunuzda? Ayrıca co2 akışını kesiyor musunuz yoksa hiç kesmeden akvaryuma eriyor musunuz ?
Co2 Dağıtıcı
[QUOTE=burayadali]Benim bununla ilgili bir konum var isterseniz göz atın, işinizi çözecektir
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=1014966&PID=6125961#scrl6125961[/URL][/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim, fikir aklıma yattı cidden. Sizin de elinize sağlık.
[QUOTE=Cyber_Scout]
[IMG]https://nitrosatis.com/wp-content/uploads/2025/06/metal-pnomatik-kruva.webp[/IMG]
Pnomatik Kruva 2-3-4 lü seçenekler var hortum çapınıza uygun boy ve ince ayar vanalarını her çıkış için almayı unutmayın.
Kendi yaptığım asit-baz şişelerinde kullanıyorum 4 şişe takımı 12 tank şeklinde..[/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim fikriniz için.
[QUOTE=burayadali]Benim bununla ilgili bir konum var isterseniz göz atın, işinizi çözecektir
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=1014966&PID=6125961#scrl6125961[/URL][/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim, fikir aklıma yattı cidden. Sizin de elinize sağlık.
[QUOTE=Cyber_Scout]
[IMG]https://nitrosatis.com/wp-content/uploads/2025/06/metal-pnomatik-kruva.webp[/IMG]
Pnomatik Kruva 2-3-4 lü seçenekler var hortum çapınıza uygun boy ve ince ayar vanalarını her çıkış için almayı unutmayın.
Kendi yaptığım asit-baz şişelerinde kullanıyorum 4 şişe takımı 12 tank şeklinde..[/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim fikriniz için.
Co2 Dağıtıcı
Merhabalar, bir akvaryum standında altlı üstlü olmak üzere 2 adet akvaryumum var karbondioksiti bu 2 akvaryuma dağıtmak istiyorum. 5 litrelik co2 tüpüm var fakat çoğaltıcım yok ve çeşitli sitelerde satılan 6'lı ısta marka çoğaltıcı biraz pahalı geldi açıkcası. Bunun daha ucuz yollu bir çözümünü arıyorum daha önce benzer durumda tecrübesi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
Merhabalar, bir akvaryum standında altlı üstlü olmak üzere 2 adet akvaryumum var karbondioksiti bu 2 akvaryuma dağıtmak istiyorum. 5 litrelik co2 tüpüm var fakat çoğaltıcım yok ve çeşitli sitelerde satılan 6'lı ısta marka çoğaltıcı biraz pahalı geldi açıkcası. Bunun daha ucuz yollu bir çözümünü arıyorum daha önce benzer durumda tecrübesi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
Armatür
[QUOTE=fishhyy]
Bitki ilanlarına girince en üstlerde cikiyor orda da iletisim no vardi
Bulamadıysanız diye atıyorum kusura bakmayın müsait değildim
05437653183[/QUOTE]
Estağfurullah ben teşekkür ederim.
[QUOTE=fishhyy]
Bitki ilanlarına girince en üstlerde cikiyor orda da iletisim no vardi
Bulamadıysanız diye atıyorum kusura bakmayın müsait değildim
05437653183[/QUOTE]
Estağfurullah ben teşekkür ederim.
Armatür
[QUOTE=fishhyy]
Markaların kalıplaşmış güveni de çekicidir fakat powerled kullanmıyorlar...
Emreemin kullanıcısı armatür imal ediyor ürettiği bitkileri de satıyor armatur almasanız da hobici olarak danışabilirsiniz. Yardımcı olur, çoğu aktif forum üyesinden bu konuda daha bilgilidir...[/QUOTE]
Anladım hocam çok teşekkürler vakit ayırdığınız için. Kendisine nereden ulaşabilirim acaba?
[EDIT]Microp,2025-12-13 14:53:44[/EDIT]
[QUOTE=fishhyy]
Markaların kalıplaşmış güveni de çekicidir fakat powerled kullanmıyorlar...
Emreemin kullanıcısı armatür imal ediyor ürettiği bitkileri de satıyor armatur almasanız da hobici olarak danışabilirsiniz. Yardımcı olur, çoğu aktif forum üyesinden bu konuda daha bilgilidir...[/QUOTE]
Anladım hocam çok teşekkürler vakit ayırdığınız için. Kendisine nereden ulaşabilirim acaba?
[EDIT]Microp,2025-12-13 14:53:44[/EDIT]
Armatür
[QUOTE=fishhyy]40 cm zemin bitkileri için yüksek olduğundan powerled armatür kullanabilirsiniz. Hatta lens de takılabilir duruma göre. Eliniz elektriğe yatkınsa kendiniz yaparsanız çok ucuza gelir. Yaptıracaksanız da forumda üreten arkadaslar var[/QUOTE]
Hocam işin açığı biraz garanti yaklaşmaya çalışıyorum, ürüne bir zarar gelmesi veya bozuk çıkması vs gibi durumlarda muhattap olacak birilerini bulmak istiyorum, Bu yüzden markalara yönelmek tercihimdir. Powerled konusunda bir bilgim yok maalesef ve açıkcası yaptırmakla da uğraşmak istemiyorum. Bahsettiğiniz lens galiba attığım listedeki creaqua pw'de mevcutmuş ''Mikroprizmatik Lens Teknolojisi'' şeklinde belirtmişler sitede. Bu yüzden buna yönelmek istedim ama emin olamadım açıkcası.
[QUOTE=fishhyy]40 cm zemin bitkileri için yüksek olduğundan powerled armatür kullanabilirsiniz. Hatta lens de takılabilir duruma göre. Eliniz elektriğe yatkınsa kendiniz yaparsanız çok ucuza gelir. Yaptıracaksanız da forumda üreten arkadaslar var[/QUOTE]
Hocam işin açığı biraz garanti yaklaşmaya çalışıyorum, ürüne bir zarar gelmesi veya bozuk çıkması vs gibi durumlarda muhattap olacak birilerini bulmak istiyorum, Bu yüzden markalara yönelmek tercihimdir. Powerled konusunda bir bilgim yok maalesef ve açıkcası yaptırmakla da uğraşmak istemiyorum. Bahsettiğiniz lens galiba attığım listedeki creaqua pw'de mevcutmuş ''Mikroprizmatik Lens Teknolojisi'' şeklinde belirtmişler sitede. Bu yüzden buna yönelmek istedim ama emin olamadım açıkcası.
Armatür
Merhabalar. 40x40x40 ölçülerinde bir tankım var, high tech bir kurulum yapmak istiyorum fakat armatür konusunda kararsız kaldım. 10 bin gibi bütçelere çıkamayacağım için ortalama fiyatta bir armatür bakıyorum. Fiyat açısından seçenekler arasında şunlar var:
Creaqua Delta PW Led Akvaryum Aydınlatması 11W 35-55 Cm
Armatürk 40CM PREMİUM AKVARYUM ARMATÜRÜ
Creaqua SlimLine Flex 40 Aluminyum Siyah Kasa Led Aydınlatma
AquaReef F30 Tatlı Su Led Aydınlatma
Yıkeda Full Spekturum Rgb Led Armatür 38.8 cm 22.4w
Bitki olarak parvula mini ve micra ağırlıklı düşünüyorum, co2 sistemi olacak. Bunlar dışında maximum 5.000 TL'ye kadar armatür önerilerilerinize açığım. Şimdiden teşekkürler.
Merhabalar. 40x40x40 ölçülerinde bir tankım var, high tech bir kurulum yapmak istiyorum fakat armatür konusunda kararsız kaldım. 10 bin gibi bütçelere çıkamayacağım için ortalama fiyatta bir armatür bakıyorum. Fiyat açısından seçenekler arasında şunlar var:
Creaqua Delta PW Led Akvaryum Aydınlatması 11W 35-55 Cm
Armatürk 40CM PREMİUM AKVARYUM ARMATÜRÜ
Creaqua SlimLine Flex 40 Aluminyum Siyah Kasa Led Aydınlatma
AquaReef F30 Tatlı Su Led Aydınlatma
Yıkeda Full Spekturum Rgb Led Armatür 38.8 cm 22.4w
Bitki olarak parvula mini ve micra ağırlıklı düşünüyorum, co2 sistemi olacak. Bunlar dışında maximum 5.000 TL'ye kadar armatür önerilerilerinize açığım. Şimdiden teşekkürler.
Cama Cam Akvaryum
[QUOTE=MaviMelek]Kırıkkalede nasıl bir camcı olmaz ya bilmiyorum eğer iade kabul ediyorsa olur bence ama yorumlarıda iyi gözüküyor petshopcunun baktım alınabilir ama alışveriş yapmadım şunuda söyliyim yeniden iade kabul eden yerden almanızı öneririm ama güzel petshopmuş baktım şimdi [:)))][/QUOTE] Hocam camcı var hatta ben direkt içlerinde oturuyorum, bir gün çıkıp bulabildiğim tüm dükkanları gezdim hiçbiri akvaryum yapmadığını söylediler, hatta en son bizim buradaki özlem akvaryum'un sahibine danıştım kendisi de olamdığını söyleyince Ankara'da bir yerden fiyat aldık.
[QUOTE=MaviMelek]Kırıkkalede nasıl bir camcı olmaz ya bilmiyorum eğer iade kabul ediyorsa olur bence ama yorumlarıda iyi gözüküyor petshopcunun baktım alınabilir ama alışveriş yapmadım şunuda söyliyim yeniden iade kabul eden yerden almanızı öneririm ama güzel petshopmuş baktım şimdi [:)))][/QUOTE] Hocam camcı var hatta ben direkt içlerinde oturuyorum, bir gün çıkıp bulabildiğim tüm dükkanları gezdim hiçbiri akvaryum yapmadığını söylediler, hatta en son bizim buradaki özlem akvaryum'un sahibine danıştım kendisi de olamdığını söyleyince Ankara'da bir yerden fiyat aldık.
Cama Cam Akvaryum
[QUOTE=MaviMelek]Bence şehir içinden yaptırmanız daha doğru olur mağazalar kırıldığında iade almıyor bence yapan yer vardır 2. el almayı çok iyi bulmuyorum ama atakanpetshop önerebilirim orada istek akvaryum yapılır diye biliyorum istanbulda ama dediğim gibi internetten almayı çok iyi bulmuyorum ve mağaza adını hiç duymadım.[/QUOTE] Hocam bulunduğum şehirde gezmediğim camcı kalmadı yapan yer yok, zaten küçücük şehir söylediğim yerde de akvaryumlar sıfır yapılıyor sadece ilanı koydukları site 2. el sitesi (sarı site) Atakan Petshop'a dün özellikle sordum yapamadıklarını söylediler.
[QUOTE=MaviMelek]Bence şehir içinden yaptırmanız daha doğru olur mağazalar kırıldığında iade almıyor bence yapan yer vardır 2. el almayı çok iyi bulmuyorum ama atakanpetshop önerebilirim orada istek akvaryum yapılır diye biliyorum istanbulda ama dediğim gibi internetten almayı çok iyi bulmuyorum ve mağaza adını hiç duymadım.[/QUOTE] Hocam bulunduğum şehirde gezmediğim camcı kalmadı yapan yer yok, zaten küçücük şehir söylediğim yerde de akvaryumlar sıfır yapılıyor sadece ilanı koydukları site 2. el sitesi (sarı site) Atakan Petshop'a dün özellikle sordum yapamadıklarını söylediler.
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
