ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
roadkingtr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Nisan 2007 00:59
Son Ziyaret:
17 Eylül 2014 00:31
Toplam Mesaj:
323 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan GÜRTİN
Doğum Tarihi:
01 Ekim 1975
Yaş:
50
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilgi İşlem
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
400 LT Malawi,56 LT Yavru
SON 10 MESAJI
Çalışmayan tasarruf ampullerini atmayın!
[QUOTE=coykd] Selamlar
[QUOTE=ThEmre55]Çok teşekkür ederim :D Bugün evdeki yanmayan bir tasarruf ampulünün balastını çıkarıp ( ampulü kırmadan tabiki :) Grolüx floresanıma bağladım :D Böylece bedavadan 40watt lık balastımda boşa çıkmış oldu :D Onuda daylight floresnıma kullnıcam inş :D...Tekrar teşekkür ederim saygılar... [/QUOTE]
[QUOTE=serk84]Dostum resimler silinmiş yeniden yükliyebilirmisin.[/QUOTE]
[QUOTE=Okty] [QUOTE=msurucu]Floresan ve Compact Floresanlarla uğraşırken kırılmaması için maksimum özeni gösterin, mümkünse açık havada yapın işlemleri. Çünkü tasarruflu ampüller de dahil tüm floresanlarda civa buharı var ve çok küçük miktarı bile çok zararlı. Vücudunuza bağlanır. Belki çoğunuz biliyordur ama bilmeyenleri uyarmak gerek. Konu sahibi arkadaş ilk mesajda bu uyarıyı yaparsa daha faydalı olur. Tebrikler.[/QUOTE]
[QUOTE=coykd] Selamlar
Hevesinizi kırmak istemem ama tasarruf ampul elektronik balastı uzun floresantlar için imal edilmemiştir yani kullanım ömürleri zaten günlük 4 saat üzerinden hesap edilerek 8-10 bin saat olarak yazılıyor ama bizim şebekelerde toplamda 1 yılı zor geçiyor.Diyelim ki bağladık tasarruf balastındaki en hassas parçalar da sağ ve soldaki 2 tane transistör o da zaten genelde üzerinde ne yazdığı belli değil transistör 50 kuruşluk bişey muadilini takınca da başka malzemelere zarar veriyor. Tamam belki tasarruf ampullar arası bozuk parçayı değiştirmek olabilir ama normal boru floresanlarda tam verim vermez.
Saygılar.
[/QUOTE]
Mustafa Bey,
3 yıldır bu yöntemle 90 cm T5 floresanımı kullanıyorum henüz bir sorun yaşamadım ve hala çalışıyor.Ucuz çin malı ampullerin balastlarını kullanırsanız size katılırım.Ama konunun başından beri belirttiğim gibi osram,philips veya general elektrik ampullerinin balastlarını kullanırsanız size katılmıyorum.Biten ampullerin (eğer ampul kaliteli ise) %90 'nındaki sorun balast sorunu değil floresan bittiği için yanmıyor.Ben 10 adet ampulden sadece birinde balast arızası yüzünden ampulun yanmadığını gördüm.Onu da aynı model diğer ampulun balastını takarak floresan bitinceye kadar kullandım.
[QUOTE=ThEmre55]Çok teşekkür ederim :D Bugün evdeki yanmayan bir tasarruf ampulünün balastını çıkarıp ( ampulü kırmadan tabiki :) Grolüx floresanıma bağladım :D Böylece bedavadan 40watt lık balastımda boşa çıkmış oldu :D Onuda daylight floresnıma kullnıcam inş :D...Tekrar teşekkür ederim saygılar... [/QUOTE]
Güle güle kullanın.
Saygılar,
[QUOTE=serk84]Dostum resimler silinmiş yeniden yükliyebilirmisin.[/QUOTE]
Resimler bende açılıyor sorun yok.
[QUOTE=Okty] [QUOTE=msurucu]Floresan ve Compact Floresanlarla uğraşırken kırılmaması için maksimum özeni gösterin, mümkünse açık havada yapın işlemleri. Çünkü tasarruflu ampüller de dahil tüm floresanlarda civa buharı var ve çok küçük miktarı bile çok zararlı. Vücudunuza bağlanır. Belki çoğunuz biliyordur ama bilmeyenleri uyarmak gerek. Konu sahibi arkadaş ilk mesajda bu uyarıyı yaparsa daha faydalı olur. Tebrikler.[/QUOTE]
Bende ufak ama önemli bir ilave yapayım kapalı alanlarda tasarruf ampulleri kırıldığında kesinlikle kırıkları toplamadan önce pencereleri açıp en az 5 dk havalandırın...
[/QUOTE]
Uyarınız için teşekkürler ama mesaj üzerinden çok zaman geçtiği için düzeltemiyorum.
Çalışmayan tasarruf ampullerini atmayın!
Sorun yaratmaz Enes Bey.Sonuçta çok yüksek voltaj ve akım sözkonusu değil.Floresandaki zehirli gaz konusuna gelince ben tüpleri patlamadan lambanın plastik kısmını yankeski ile kırarak çıkarttım ve ampule hiç zarar vermedim.Balast ve ampul gücü arasındaki ilişki ise balast daha güçlü olmalıdır ama bu fark çok fazla olmamalıdır aksi takdirde floresanın ömrü kısalır.Balast gücü düşük olursa performans alamazsınız ve balast yanacaktır.
Sorun yaratmaz Enes Bey.Sonuçta çok yüksek voltaj ve akım sözkonusu değil.Floresandaki zehirli gaz konusuna gelince ben tüpleri patlamadan lambanın plastik kısmını yankeski ile kırarak çıkarttım ve ampule hiç zarar vermedim.Balast ve ampul gücü arasındaki ilişki ise balast daha güçlü olmalıdır ama bu fark çok fazla olmamalıdır aksi takdirde floresanın ömrü kısalır.Balast gücü düşük olursa performans alamazsınız ve balast yanacaktır.
eheim jager 300 watt yatay kullanım
Sakın sokmayın.Benimki dış filtre su çıkışının yanında ve siyah kısmı suya batırılmamış haldeyken su alıyor ve arızalandı değişim için gönderdim.
Sakın sokmayın.Benimki dış filtre su çıkışının yanında ve siyah kısmı suya batırılmamış haldeyken su alıyor ve arızalandı değişim için gönderdim.
Çalışmayan tasarruf ampullerini atmayın!
Arkadaşlar, 3 yıl hergün akşam yaz ve kışa göre saat akşam 6-7-8 civarı açıp 12'ye kadar bu yöntemi kullanarak çalıştırdığım T5 floresan 2 gün önce bitti.Selamlar,
Arkadaşlar, 3 yıl hergün akşam yaz ve kışa göre saat akşam 6-7-8 civarı açıp 12'ye kadar bu yöntemi kullanarak çalıştırdığım T5 floresan 2 gün önce bitti.Selamlar,
Bir Tembelin Hayali: Otomatik Su Değiştirme Son Fotolar 6. sayfa
[QUOTE=bjkalley]Ankara :([/QUOTE]
[QUOTE=bjkalley]Ankara :([/QUOTE]
Şimdi anlaşıldı.Çünkü İstanbulda bu fiyatlara alamıyoruz.
Teşekkürler,
Otomatik Yem Makinası
Tebrikler Abbas Bey.Bence şu ana kadarki en iyi dizayn.
Tebrikler Abbas Bey.Bence şu ana kadarki en iyi dizayn.
Bir Tembelin Hayali: Otomatik Su Değiştirme Son Fotolar 6. sayfa
[QUOTE=bjkalley]Sıvı seviye rölesini sanayi caddesinden aldım yokuştan inerken solda bir dükkan ama adını hatırlamıyorum.
[QUOTE=bjkalley]Sıvı seviye rölesini sanayi caddesinden aldım yokuştan inerken solda bir dükkan ama adını hatırlamıyorum.
Selenoid için ise kazım karabekirde bp'nin yanında yine adını unuttuğum bir dükkan var, birşey pnomatik diye geçiyor arada, oradan aldım.
Saygılar,
[/QUOTE]
Refet Bey,
Bahsettiğiniz yerler İstanbulda mı? Sanayi caddesi ve Kazım Karabekir hangi semtteler?
Teşekkürler,
Bir Tembelin Hayali: Otomatik Su Değiştirme Son Fotolar 6. sayfa
Tebrikler Refet Bey,Seleonid valf ve seviye rölelerini nereden aldınız? Bu fiyatlara ben araştırdığımda bulamadım.Ö.M. ile gönderebilirseniz yada burada paylaşırsanız sevinirim.
Tebrikler Refet Bey,Seleonid valf ve seviye rölelerini nereden aldınız? Bu fiyatlara ben araştırdığımda bulamadım.Ö.M. ile gönderebilirseniz yada burada paylaşırsanız sevinirim.
Kuşak - Kayıt Lazer ile yapıştırma.
[QUOTE=mathellon] [QUOTE=roadkingtr] Metin Bey ,
Hakan abi ;
Benimde içimden pek gelmiyo ama ısrarla yapmak istediklerini söylüyolar çok çok daha sağlam olucağını belirtiyolar , yarin yapıştırılıcaktı söylicem silikon ile yapsınlar. Teşekkürler uyarınız için.
[/QUOTE]
[QUOTE=mathellon] [QUOTE=roadkingtr] Metin Bey ,
Yaptırmayın çünkü dedikleri gibi çok sağlam olabilir ama biliyorsunuz ki akvaryumda silikon kullanılmasının bir sebebi de silikonun esneklik sağlamasıdır.Lazerle yapıştırdığınızda en ufak bir darbede patlama olabilir.
[/QUOTE]Hakan abi ;
Benimde içimden pek gelmiyo ama ısrarla yapmak istediklerini söylüyolar çok çok daha sağlam olucağını belirtiyolar , yarin yapıştırılıcaktı söylicem silikon ile yapsınlar. Teşekkürler uyarınız için.
[/QUOTE]
Silikon da sağlam olacaktır.Ben daha önce problem yaşayanları okuduğum için uyarmak istedim.Tercih sizin.
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl pianoƒish, 04:58
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
