ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
melih547
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Mart 2025 14:23
Son Ziyaret:
30 Mart 2026 13:56
Toplam Mesaj:
50 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
23 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
melih karatağ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kirklareli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
melih karatağ
SON 10 MESAJI
Soilde Yosun ?
[QUOTE=ballantines]Selamlar, bütün ledleriniz fotoğrafa yansıyan şekilde mavi midir? Soilinizde oluşmaya başlayan şey siyanobacter başlangıcıdır. Ufak dozlarda, h2o2 uygulaması yaparsanız şırınga ile kolaylıkla yok edecektir. Fakat mavi ve kırmızı ledlerin yoğunluğu ve bitkilerin kullanamayacağı kadar besin girişi tekrar oluşmasını sağlacaktır.[/QUOTE]
1 sıra mavi 1 sıra kırmızı görseldeki ledler beyaz 4 sıra beyaz 1 sıra mavi 1 sıra kırmızı modu bu bunu kullanıyorum
Işığı günde 5 saate azalttım
[QUOTE=ballantines]Selamlar, bütün ledleriniz fotoğrafa yansıyan şekilde mavi midir? Soilinizde oluşmaya başlayan şey siyanobacter başlangıcıdır. Ufak dozlarda, h2o2 uygulaması yaparsanız şırınga ile kolaylıkla yok edecektir. Fakat mavi ve kırmızı ledlerin yoğunluğu ve bitkilerin kullanamayacağı kadar besin girişi tekrar oluşmasını sağlacaktır.[/QUOTE]
1 sıra mavi 1 sıra kırmızı görseldeki ledler beyaz 4 sıra beyaz 1 sıra mavi 1 sıra kırmızı modu bu bunu kullanıyorum
Işığı günde 5 saate azalttım
Soilde Yosun ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260926461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260926491.jpg[/IMG]
Anlandıramadığım şekilde soillerimi yeşil bir tabaka kaplıyor monte carlo dsm başladım 17 gündür su var 3-4 günde bir 1 su değişimi yapıyorum yaklaşık hacim 29 lt 15 lt ye yakın su değişimi yapıyorum saniyede 0.8 damla co2 armstürk 2050h switch 1 açık 6 saat hafta 1 kere su değişiminden sonra tropica specialized nutrition 1ml kullanıyorum yosun sıkıntısından kurtulmak için önerilerinizi bekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260940221.jpg[/IMG] kullandığım ışık[EDIT]melih547,2026-03-24 09:42:25[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260926461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260926491.jpg[/IMG]
Anlandıramadığım şekilde soillerimi yeşil bir tabaka kaplıyor monte carlo dsm başladım 17 gündür su var 3-4 günde bir 1 su değişimi yapıyorum yaklaşık hacim 29 lt 15 lt ye yakın su değişimi yapıyorum saniyede 0.8 damla co2 armstürk 2050h switch 1 açık 6 saat hafta 1 kere su değişiminden sonra tropica specialized nutrition 1ml kullanıyorum yosun sıkıntısından kurtulmak için önerilerinizi bekliyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/240320260940221.jpg[/IMG] kullandığım ışık[EDIT]melih547,2026-03-24 09:42:25[/EDIT]
Amano Karides
Merhabalar sahibinden platformunda satan biri var fiyatı 1000tl gönül ister alalım ama maalesef bütçem yetmiyor
[EDIT]melih547,2026-03-18 21:51:05[/EDIT]
Merhabalar sahibinden platformunda satan biri var fiyatı 1000tl gönül ister alalım ama maalesef bütçem yetmiyor
[EDIT]melih547,2026-03-18 21:51:05[/EDIT]
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=CoryCory]Sadece sodyum bikarbonat ile remineralize etmeniz yeterli olmaz. bu sadece KH arttırmanıza yarar. MG ve CA için extra olarak kalsiyum sülfat ve epsom tuzu kullanmanız gerekir. mgso4 ve caso4 bu sayede GH ta arttırmış olursunuz girdiğiniz gübrede CA yok. MG var tahminen içindeki mg yeterli gelir. 2 kh 5- 7 aras cıvarı gh yakalamanız gerekiyor. Fakat kh arttırdığınızda aynı zamanda ph ta arttırmış oluyorsunuz. Ani düşüşleri engelleyecek kadar eklemeniz yeterli gelir. Genelde önerilen 2 kh cıvarıdır ben daha az kullanıyorum fakat önerilenden gitmekte fayda var. Bunun için En kolay yol musluk suyu ile ro suyunuzu karıştırmaktır en ucuz ve rahat method budur. Fakat illa ürün kullancağım diyorsanız apt sky plus sizin sorununuzu çözer. Diğer seçenekler ise shrimp kh gh + gibi ürünler olur.
Eğer kendiniz karıştırma yapacaksanız bu calculator işinizi görür.
https://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php
Bu arada çoğu tropical balık ve bitki fazladan sodyumu tankta sevmez insanlara sürekli sodyum bicarbonate tavsiye ediliyor fakat bunun kesinlikle iyi bir method olmadığını söylemeliyim.
Kendi kullandığım methoda geleyim ben tanklarıma extra kh eklemiyorum KH ölçümlerin1 in altında 0 gibi çıkıyor sadece ro su kullanıyorum. Eğer tankınızda karides yok ise kh ile uğraşıp ekstra sodyum girmenin yarardan çok zarar getirdiği kanısındayım. Her 3 CA için 1 mg önerilen değer fakat bununda saçmalık olduğunu düşünüyorum farklı oranlarda denemeler yaptım hiç birinde kayda değer bir sonuç gözlemlemedim. Bulduğum en yeni ve iyi method ise CA için kalsiyum klorür zaten deniz akvaryumu tuzlarındada bunu kullanıyorlar oldukça ucuz bir tuz diğeri ise mg için epsom tuzu. Yaptığım şey ise her 50 litre ro su için 5 gram epsom tuzu 2 gram kalsiyum klorür. Yetiştirdiğimiz şeyler basitçe ot bu kadar kafa karışıklığına ihtiyacınız olan şeyler ne yazikki değiller bu arada bu değerleri biraz karıştırsanızda tankınızda sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum. Şimdi bu bilgiler ışığında kararınızı verebilirsiniz fakat tankınızdaki sorunun DSM sonrası alışma evresi olduğu kanaatindeyim. Daha detaylı bilgi ihityacınız olursa sorarsanız yardımcı olmaya çalışırım.[/QUOTE]
Merhabalar desteğiniz ve ilginiz için teşekkürler elimde herhangi bir test kiti olmadan ph checker olarak ise co2 indikatör kullanarak devam edebilme şansım var mıdır ? https://atakanpetshop.com/seachem-equilibrium-300gr---bitki-gubresi
https://atakanpetshop.com/shrimps-forever-powder-gh-plus-90gr
bu iki üründen biri ro suyu reminaralize etmem için yeterli midir ?
öğrenci bütçem ile olabildiğince en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum fakat testler ve katkılar maalesef çok pahalı ve biraz daha bütçe dostu şekilde ilerlemek istiyorum cevabınızı bekliyorum iyi günler[EDIT]melih547,2026-03-16 15:07:18[/EDIT]
[QUOTE=CoryCory]Sadece sodyum bikarbonat ile remineralize etmeniz yeterli olmaz. bu sadece KH arttırmanıza yarar. MG ve CA için extra olarak kalsiyum sülfat ve epsom tuzu kullanmanız gerekir. mgso4 ve caso4 bu sayede GH ta arttırmış olursunuz girdiğiniz gübrede CA yok. MG var tahminen içindeki mg yeterli gelir. 2 kh 5- 7 aras cıvarı gh yakalamanız gerekiyor. Fakat kh arttırdığınızda aynı zamanda ph ta arttırmış oluyorsunuz. Ani düşüşleri engelleyecek kadar eklemeniz yeterli gelir. Genelde önerilen 2 kh cıvarıdır ben daha az kullanıyorum fakat önerilenden gitmekte fayda var. Bunun için En kolay yol musluk suyu ile ro suyunuzu karıştırmaktır en ucuz ve rahat method budur. Fakat illa ürün kullancağım diyorsanız apt sky plus sizin sorununuzu çözer. Diğer seçenekler ise shrimp kh gh + gibi ürünler olur.
Eğer kendiniz karıştırma yapacaksanız bu calculator işinizi görür.
https://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php
Bu arada çoğu tropical balık ve bitki fazladan sodyumu tankta sevmez insanlara sürekli sodyum bicarbonate tavsiye ediliyor fakat bunun kesinlikle iyi bir method olmadığını söylemeliyim.
Kendi kullandığım methoda geleyim ben tanklarıma extra kh eklemiyorum KH ölçümlerin1 in altında 0 gibi çıkıyor sadece ro su kullanıyorum. Eğer tankınızda karides yok ise kh ile uğraşıp ekstra sodyum girmenin yarardan çok zarar getirdiği kanısındayım. Her 3 CA için 1 mg önerilen değer fakat bununda saçmalık olduğunu düşünüyorum farklı oranlarda denemeler yaptım hiç birinde kayda değer bir sonuç gözlemlemedim. Bulduğum en yeni ve iyi method ise CA için kalsiyum klorür zaten deniz akvaryumu tuzlarındada bunu kullanıyorlar oldukça ucuz bir tuz diğeri ise mg için epsom tuzu. Yaptığım şey ise her 50 litre ro su için 5 gram epsom tuzu 2 gram kalsiyum klorür. Yetiştirdiğimiz şeyler basitçe ot bu kadar kafa karışıklığına ihtiyacınız olan şeyler ne yazikki değiller bu arada bu değerleri biraz karıştırsanızda tankınızda sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum. Şimdi bu bilgiler ışığında kararınızı verebilirsiniz fakat tankınızdaki sorunun DSM sonrası alışma evresi olduğu kanaatindeyim. Daha detaylı bilgi ihityacınız olursa sorarsanız yardımcı olmaya çalışırım.[/QUOTE]
Merhabalar desteğiniz ve ilginiz için teşekkürler elimde herhangi bir test kiti olmadan ph checker olarak ise co2 indikatör kullanarak devam edebilme şansım var mıdır ? https://atakanpetshop.com/seachem-equilibrium-300gr---bitki-gubresi
https://atakanpetshop.com/shrimps-forever-powder-gh-plus-90gr
bu iki üründen biri ro suyu reminaralize etmem için yeterli midir ?
öğrenci bütçem ile olabildiğince en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum fakat testler ve katkılar maalesef çok pahalı ve biraz daha bütçe dostu şekilde ilerlemek istiyorum cevabınızı bekliyorum iyi günler[EDIT]melih547,2026-03-16 15:07:18[/EDIT]
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=mai_41]Hocam ürün peşinde koşmayın, dinlenmiş (kloru gitmiş) musluk suyu işinizi fazlasıyla çözer.. 2-3 gün dinlendirin ve ekleyin.. Test kitinizle musluk suyunu ölçün, ikna olacaksınız.. [/QUOTE]
Hocam teşekkürler sağolun fakat arıtma sistemini dinlenmiş su derdim olmasın diye kurdum ro suya hangi mineralleri eklemem konusunda destek olabileceksiniz sevinirim
[QUOTE=mai_41]Hocam ürün peşinde koşmayın, dinlenmiş (kloru gitmiş) musluk suyu işinizi fazlasıyla çözer.. 2-3 gün dinlendirin ve ekleyin.. Test kitinizle musluk suyunu ölçün, ikna olacaksınız.. [/QUOTE]
Hocam teşekkürler sağolun fakat arıtma sistemini dinlenmiş su derdim olmasın diye kurdum ro suya hangi mineralleri eklemem konusunda destek olabileceksiniz sevinirim
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=CoryCory]Suyunuzun aşırı asidik olma ihtimali yok 5 altına düşmeniz gerekir bunun içinde extra asit kullanmak zorundasınız. Sırf ro su kullanıyorsanız suyunuzu remineralize etmek zorundasınız ya remineralizer bir ürün alın yada kendiniz yapın. Ucuz seçenek ise dinlenmiş musluk suyu ile karıştırmak. Co2 checker almanızı öneririm co2 yi başka türlü ayarlama şansınız pek yok. sürekli açık olabilir checker sarıyı geçmediği sürece bu şekilde kullanabilirsiniz buda bir sorun değil zaten bitki fazla co2 var diye erimez. Kullandığınız gübrenin içeriğini pek beğenmedim ama remineralize etmeniz durumunda sorun olmayacaktır aksi taktirde mikro ihtiyacınız olabilir. Şimdi sorunun asıl kaynağına gelelim DSM çeşitli şekillerde kullanılsada aslında çok iyi bir method değildir bunun sebebi bitkiler emers forma adapte olmaya çalışabilirler ve su geldiğinde tekrar submers forma geçerken ciddi sorun yaşarlar şu anda tahminen yaşadığınız sorun bu. Ben adaptasyon dışında bir sorun görmüyorum açıkçası tankınızda, ayrıca dsm yide erken bozmuşsunuz 4 5 tane sürgün görüyorum doğru düzgün yayılmamışlar bile.
Toplamak gerekirse sık sık su değişimi yapmaya devam edin,Acilen bir co2 checker edinin ve ayarınızı buna göre yapın,suyunuzu mutlaka remineralize edin, Balık ekleyecekseniz checker ile tam bir ayar tutturmadan eklemeyin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim ilginiz için reminalizer olarak hangi ürün/ürünleri önerirsiniz checker siparişi verdim teşekkürler
[QUOTE=CoryCory]Suyunuzun aşırı asidik olma ihtimali yok 5 altına düşmeniz gerekir bunun içinde extra asit kullanmak zorundasınız. Sırf ro su kullanıyorsanız suyunuzu remineralize etmek zorundasınız ya remineralizer bir ürün alın yada kendiniz yapın. Ucuz seçenek ise dinlenmiş musluk suyu ile karıştırmak. Co2 checker almanızı öneririm co2 yi başka türlü ayarlama şansınız pek yok. sürekli açık olabilir checker sarıyı geçmediği sürece bu şekilde kullanabilirsiniz buda bir sorun değil zaten bitki fazla co2 var diye erimez. Kullandığınız gübrenin içeriğini pek beğenmedim ama remineralize etmeniz durumunda sorun olmayacaktır aksi taktirde mikro ihtiyacınız olabilir. Şimdi sorunun asıl kaynağına gelelim DSM çeşitli şekillerde kullanılsada aslında çok iyi bir method değildir bunun sebebi bitkiler emers forma adapte olmaya çalışabilirler ve su geldiğinde tekrar submers forma geçerken ciddi sorun yaşarlar şu anda tahminen yaşadığınız sorun bu. Ben adaptasyon dışında bir sorun görmüyorum açıkçası tankınızda, ayrıca dsm yide erken bozmuşsunuz 4 5 tane sürgün görüyorum doğru düzgün yayılmamışlar bile.
Toplamak gerekirse sık sık su değişimi yapmaya devam edin,Acilen bir co2 checker edinin ve ayarınızı buna göre yapın,suyunuzu mutlaka remineralize edin, Balık ekleyecekseniz checker ile tam bir ayar tutturmadan eklemeyin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim ilginiz için reminalizer olarak hangi ürün/ürünleri önerirsiniz checker siparişi verdim teşekkürler
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=yigidoumit]
Gazı hemen ışık periyoduna bağlayın. Gece $CO_2$ vermeyin bence.
Işık süresini günlük 6 saat ile sınırlayın. Adaptasyon sürecinde bitki fazla ışığı işleyemez.
Bide forumda bir yerde okumuştum aktif toprak kullanıyorsunuz Bitkiler yeni yaprak çıkarana kadar (yaklaşık 1-2 hafta) sıvı gübre vermeyi bırakın.
[/QUOTE]
Teşekkürler selenoid valfim yok maalesef
[QUOTE=yigidoumit]
Gazı hemen ışık periyoduna bağlayın. Gece $CO_2$ vermeyin bence.
Işık süresini günlük 6 saat ile sınırlayın. Adaptasyon sürecinde bitki fazla ışığı işleyemez.
Bide forumda bir yerde okumuştum aktif toprak kullanıyorsunuz Bitkiler yeni yaprak çıkarana kadar (yaklaşık 1-2 hafta) sıvı gübre vermeyi bırakın.
[/QUOTE]
Teşekkürler selenoid valfim yok maalesef
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=Cyber_Scout]
Haftalık 5ml olacak şekilde suda sürekli belli değerlerde besin bulundurmak için 1 ml. Günlük gerekli gübrenin talimatına göre.
Ph 6 daha düşük olabilir. Test şeridi ölçüm dışı renk..
Kh yani kalsiyum da yok.
Gh sertlikte sınırda.
Süper yumuşak ve asidik bir su olmuş.
1 hafta daha sisteminizi değiştirmeden gözlemleyin bence..
Kh ve gübre dozu az ph düşük co2 fazla görünüyor.
Ani ve sert değişim yapmamaya çalışın derim..
Canlı eklemeyi düşünüyor musunuz?
[/QUOTE]
Teşekkürler ilginiz için tank bir haftalık en az 3 hafta daha Herhangi bir canlı eklemeyi düşünmüyorum 3 tane karides. 5 tane chili rasbora eklemeyi düşünüyorum. Gh kh arttıran ürünlerden almalıyım sanırım ro su kullandığım için tavsiye edebileceğiniz ürün var mıdır tavsiyelerinize açığım
[QUOTE=Cyber_Scout]
Haftalık 5ml olacak şekilde suda sürekli belli değerlerde besin bulundurmak için 1 ml. Günlük gerekli gübrenin talimatına göre.
Bu kısmı anlayamadım sanırım kaynak belirtebilir misiniz ?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Haftalık 5ml olacak şekilde suda sürekli belli değerlerde besin bulundurmak için 1 ml. Günlük gerekli gübrenin talimatına göre.
Ph 6 daha düşük olabilir. Test şeridi ölçüm dışı renk..
Kh yani kalsiyum da yok.
Gh sertlikte sınırda.
Süper yumuşak ve asidik bir su olmuş.
1 hafta daha sisteminizi değiştirmeden gözlemleyin bence..
Kh ve gübre dozu az ph düşük co2 fazla görünüyor.
Ani ve sert değişim yapmamaya çalışın derim..
Canlı eklemeyi düşünüyor musunuz?
[/QUOTE]
Teşekkürler ilginiz için tank bir haftalık en az 3 hafta daha Herhangi bir canlı eklemeyi düşünmüyorum 3 tane karides. 5 tane chili rasbora eklemeyi düşünüyorum. Gh kh arttıran ürünlerden almalıyım sanırım ro su kullandığım için tavsiye edebileceğiniz ürün var mıdır tavsiyelerinize açığım
[QUOTE=Cyber_Scout]
Haftalık 5ml olacak şekilde suda sürekli belli değerlerde besin bulundurmak için 1 ml. Günlük gerekli gübrenin talimatına göre.
Bu kısmı anlayamadım sanırım kaynak belirtebilir misiniz ?
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=Cyber_Scout] 35lt tankınıza haftalık gübre miktarı ne kadar?
Fotosentez gördünüz mü?
Rotalalarında rengi biraz açık .
Büyüme yayılma hızı iyi gibi ..[/QUOTE]
Fotosentez görüyorum gübreleme olarak tropica specilazed nutrition kullandım 1 ml olarak su değişiminden sonra
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261525331.jpg[/IMG]
Test değerlerim ektedir
[QUOTE=Cyber_Scout] 35lt tankınıza haftalık gübre miktarı ne kadar?
Fotosentez gördünüz mü?
Rotalalarında rengi biraz açık .
Büyüme yayılma hızı iyi gibi ..[/QUOTE]
Fotosentez görüyorum gübreleme olarak tropica specilazed nutrition kullandım 1 ml olarak su değişiminden sonra
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261525331.jpg[/IMG]
Test değerlerim ektedir
Dsm Monte Carlolarım Eriyor
[QUOTE=Cyber_Scout]Co2 sürekli açık ve ro su kullanıyorsunuz.
Suyunuz aşırı asidik olmuş olabilir.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261402471.jpg[/IMG]
Rotalalar da bir sıkıntı yok sanırım göremedim farklı bir sebepi olabilir mi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261403341.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cyber_Scout]Co2 sürekli açık ve ro su kullanıyorsunuz.
Suyunuz aşırı asidik olmuş olabilir.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261402471.jpg[/IMG]
Rotalalar da bir sıkıntı yok sanırım göremedim farklı bir sebepi olabilir mi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/257015/150320261403341.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
