ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Suat42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mart 2025 23:35
Son Ziyaret:
10 Mayıs 2025 01:12
Toplam Mesaj:
19 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Suat güven
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Suat güven
SON 10 MESAJI
Yeni Kurulum Sorunu (bitkili Akvaryum)
[QUOTE=mrah]
Su katmanindaki nitrati azaltip strese sokmaniz ve antosiyanin uretmeleri gerekiyor bunun icin. Nitrati ayri dozluyorsaniz, haftalik 1-2ppm eksilterek yeni surgunlerin durumuna bakin ama bu surecte diger bitkilerde gelisimin yavas ama sararma olmamasini hedefleyin. Isigin siddetinide biraz arttirabilirsiniz ama bitkiler boy attikca zaten uzerlerine dusen isik miktari artiyor bunuda bekleyebilirsiniz. CO2 yi surekli olarak arttirmayi unutmayin. [:)][/QUOTE]
Araştırdım ve düzeni bozmama kararı aldım. Nitrat azaltıp diğer bitkilerin sağlık durumunu bozmak istemiyorum yada yosun sorunuyla uğraşmak. Bitki kızartma makalelerini akvaryumu kurmadan önce araştırıp nitrat azlığını tolere edebilecek bitkiler tercih edilebilirmiş. Hatalardan ders çıkarmak tecrübe sahibi yapıyor insanı [^_^]
[QUOTE=mrah]
Su katmanindaki nitrati azaltip strese sokmaniz ve antosiyanin uretmeleri gerekiyor bunun icin. Nitrati ayri dozluyorsaniz, haftalik 1-2ppm eksilterek yeni surgunlerin durumuna bakin ama bu surecte diger bitkilerde gelisimin yavas ama sararma olmamasini hedefleyin. Isigin siddetinide biraz arttirabilirsiniz ama bitkiler boy attikca zaten uzerlerine dusen isik miktari artiyor bunuda bekleyebilirsiniz. CO2 yi surekli olarak arttirmayi unutmayin. [:)][/QUOTE]
Araştırdım ve düzeni bozmama kararı aldım. Nitrat azaltıp diğer bitkilerin sağlık durumunu bozmak istemiyorum yada yosun sorunuyla uğraşmak. Bitki kızartma makalelerini akvaryumu kurmadan önce araştırıp nitrat azlığını tolere edebilecek bitkiler tercih edilebilirmiş. Hatalardan ders çıkarmak tecrübe sahibi yapıyor insanı [^_^]
Yeni Kurulum Sorunu (bitkili Akvaryum)
37.gündeyim. Bitki gelişimim gayet güzel, yosun dahil hiç bir sorunla karşılaşmadım. Sorun olarak göreceğim tek şey kırmızı bitkilerim renk almıyor. Erken mi ışık mı yetersiz geliyor dersiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256967/260420251232491.jpg[/IMG]
37.gündeyim. Bitki gelişimim gayet güzel, yosun dahil hiç bir sorunla karşılaşmadım. Sorun olarak göreceğim tek şey kırmızı bitkilerim renk almıyor. Erken mi ışık mı yetersiz geliyor dersiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256967/260420251232491.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum Kuracağım, Ekipman Ve Canlı Tavsi
[QUOTE=Sezginsen35]Toprağa misket gübre koyacağım , yine de gübreleme gereksinimi var mı?
Var ise ne kader süre sonra koymalıyım[/QUOTE]
Sadece kökten istediğiniz bitki gelişimi olmaz. Sıvı gübre de vermeniz gerek. NPK, demir ve micro element. Taban nötr oldugunu için 1 hafta sonra başlayabilirsiniz sıvı gübreye. Ne kadar kullanacağınız aldığınız ürünün üzerinde yazar. Siz sıvı gübre konusunu araştırın akvaryumu kurmadan önce
[QUOTE=Sezginsen35]Toprağa misket gübre koyacağım , yine de gübreleme gereksinimi var mı?
Var ise ne kader süre sonra koymalıyım[/QUOTE]
Sadece kökten istediğiniz bitki gelişimi olmaz. Sıvı gübre de vermeniz gerek. NPK, demir ve micro element. Taban nötr oldugunu için 1 hafta sonra başlayabilirsiniz sıvı gübreye. Ne kadar kullanacağınız aldığınız ürünün üzerinde yazar. Siz sıvı gübre konusunu araştırın akvaryumu kurmadan önce
Bitkili Akvaryum Kuracağım, Ekipman Ve Canlı Tavsi
[QUOTE=Sezginsen35]Değerli fikirlerin ve bilgi paylaşımın için teşekkür ederim[/QUOTE]
Şunu da ekleyim. Kurulumu yaptıktan 7 gün sonra gübrelemeye başlarsanız gelişim yavaşlamaz. Ben biraz geç kaldım gübrelemede, bitkilerde erime ve yaprak delinmesi başlayıp gelişim durdu. Gübre girdikten 3 gün sonra gelişim sorunsuz devam etti. Tabi bu söylediğim tabanda nötr kum varsa geçerli. Ayrıca yosun için ramshornu şiddetle tavsiye ediyorum bu konuyu da atlamayın.
[QUOTE=Sezginsen35]Değerli fikirlerin ve bilgi paylaşımın için teşekkür ederim[/QUOTE]
Şunu da ekleyim. Kurulumu yaptıktan 7 gün sonra gübrelemeye başlarsanız gelişim yavaşlamaz. Ben biraz geç kaldım gübrelemede, bitkilerde erime ve yaprak delinmesi başlayıp gelişim durdu. Gübre girdikten 3 gün sonra gelişim sorunsuz devam etti. Tabi bu söylediğim tabanda nötr kum varsa geçerli. Ayrıca yosun için ramshornu şiddetle tavsiye ediyorum bu konuyu da atlamayın.
Bitkili Akvaryum Kuracağım, Ekipman Ve Canlı Tavsi
[QUOTE=Sezginsen35]Öncelikle herkese selamlar, balık ,bitki ve tüm canlılarınız bol sağlıklı ve uzun ömürlü olsun. [:)]
7-8 yıldır ciklet türleri besliyorum ve artık bitkili akvaryuma geçiş yapma kararı aldım. Ekipman bilgileri ve canlı-bitki planımı belirttim. Değerli yorum ve fikirlerinizi rica eder, şimdiden teşekkür ederim.
Akvaryum hacmi : 110 lt (80*40*35)
Filtre : XLpro 500
Isıtıcı : Aquael platinium 150watt
Aydınlatma : Creaqua Firefly Lite Serisi 60
Zemin : 3 kg lav kırığı-5 kg H. Cevizi torfu-Misket gübre-10 kg Hagen-
Co2 : Mayalama veya Sitrik Asit sistemi
Bitkilerin tamamını ın vitro alacağım ve aşağıdaki gibidir.Paket miktarları fazla ise belirtirseniz çok sevinirim. En 80,boy, 35
Arka plan için : 3 paket Rotala Bossi, 3 paket Limnophila Sessiliflora, 3 paket, Rotala Rotundifolia Red, 3 paket Hygrophila Pinnatifida.
Orta-Ön Plan için : 2 paket Gratiola Viscidula , 3 paket Mayaca Fluviatilis , 2 paket Hygrophila Lancea Araguaia Brown Sugar.
Zemin : 5 paket Monte Carlo
Kaya ve Kök üzeri için : 3 paket Anubias Heterophylla Mini , 3 paket Anubias Barteri Round Golden.
Canlılar
Yeşil Tetrazon 8 adet(Emin değilim)
Cardinal neon tetra 10 adet
Golden Tuxedo Lepistes 2 çift
Red Tuxedo Lepistes 2 çift
Green Kobra Lepistes 2 çift
İvory pourple lepistes 2 çift
Flame lepistes 2 çift
Nerite Salyangoz 5 adet
Mavi melek karides 5 adet
Sarı ateş karides 5 adet
Kiraz karides 5 adet
Green karides 5 adet
L144 vatoz 1 erkek 2 dişi(Emin değilim)
Çöpçü(Karar veremedim)
Canlı sayıları fazlaysa veya uyumsuzluk varsa belirtirseniz çok sevinirim.
Değerli yorum ve fikirlerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
Keyifli günler. [/QUOTE]
İn VITRO olacaksa bitkileri birer paket alın. Büyüdüklerinde akvaryumda yer kalmicak çünkü. Yakın zamanda bende in vitrodan oluşan bitkili akvaryum kurulumu yaptım, fotoğraf bırakıyorum. Bu arada bolca nerite ve ramshorn salyangoz ekleyin, yosunla mücadele ederken çok faydasını görürsünüz
İlk gün [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256967/260320252337401.jpg[/IMG]
25. Gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256967/140420251309271.jpg[/IMG]
[QUOTE=Sezginsen35]Öncelikle herkese selamlar, balık ,bitki ve tüm canlılarınız bol sağlıklı ve uzun ömürlü olsun. [:)]
7-8 yıldır ciklet türleri besliyorum ve artık bitkili akvaryuma geçiş yapma kararı aldım. Ekipman bilgileri ve canlı-bitki planımı belirttim. Değerli yorum ve fikirlerinizi rica eder, şimdiden teşekkür ederim.
Akvaryum hacmi : 110 lt (80*40*35)
Filtre : XLpro 500
Isıtıcı : Aquael platinium 150watt
Aydınlatma : Creaqua Firefly Lite Serisi 60
Zemin : 3 kg lav kırığı-5 kg H. Cevizi torfu-Misket gübre-10 kg Hagen-
Co2 : Mayalama veya Sitrik Asit sistemi
Bitkilerin tamamını ın vitro alacağım ve aşağıdaki gibidir.Paket miktarları fazla ise belirtirseniz çok sevinirim. En 80,boy, 35
Arka plan için : 3 paket Rotala Bossi, 3 paket Limnophila Sessiliflora, 3 paket, Rotala Rotundifolia Red, 3 paket Hygrophila Pinnatifida.
Orta-Ön Plan için : 2 paket Gratiola Viscidula , 3 paket Mayaca Fluviatilis , 2 paket Hygrophila Lancea Araguaia Brown Sugar.
Zemin : 5 paket Monte Carlo
Kaya ve Kök üzeri için : 3 paket Anubias Heterophylla Mini , 3 paket Anubias Barteri Round Golden.
Canlılar
Yeşil Tetrazon 8 adet(Emin değilim)
Cardinal neon tetra 10 adet
Golden Tuxedo Lepistes 2 çift
Red Tuxedo Lepistes 2 çift
Green Kobra Lepistes 2 çift
İvory pourple lepistes 2 çift
Flame lepistes 2 çift
Nerite Salyangoz 5 adet
Mavi melek karides 5 adet
Sarı ateş karides 5 adet
Kiraz karides 5 adet
Green karides 5 adet
L144 vatoz 1 erkek 2 dişi(Emin değilim)
Çöpçü(Karar veremedim)
Canlı sayıları fazlaysa veya uyumsuzluk varsa belirtirseniz çok sevinirim.
Değerli yorum ve fikirlerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
Keyifli günler. [/QUOTE]
İn VITRO olacaksa bitkileri birer paket alın. Büyüdüklerinde akvaryumda yer kalmicak çünkü. Yakın zamanda bende in vitrodan oluşan bitkili akvaryum kurulumu yaptım, fotoğraf bırakıyorum. Bu arada bolca nerite ve ramshorn salyangoz ekleyin, yosunla mücadele ederken çok faydasını görürsünüz
İlk gün [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256967/260320252337401.jpg[/IMG]
25. Gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256967/140420251309271.jpg[/IMG]
Yeni Kurulum Sorunu (bitkili Akvaryum)
Bu tarz dutch style yapmayacaksaniz sinirinizi bozabilir manado. Cok hafif, bitkileri (ozellikle zemin) tutturmak buyuk ugras. Tank icinde katmanli bir tasarima sahip olacaksaniz baliklarin hareketiyle, su degisimiyle yada tanki temizlemek icin elinizi icine soktugunuzda bile saga sola ucusuyor. Duz bir zemine sahip olacaksa akvaryum tamam ama degilse ruh sagliniz icin hic bulasmayin derim. [:D][/QUOTE]
Evet doğru 10dakikalık cam temizliği 1 saat sürüyor. En ufak hareketlilik saga sola dağılıyor kum [^_^][EDIT]Suat42,2025-04-10 09:46:03[/EDIT]
Bu tarz dutch style yapmayacaksaniz sinirinizi bozabilir manado. Cok hafif, bitkileri (ozellikle zemin) tutturmak buyuk ugras. Tank icinde katmanli bir tasarima sahip olacaksaniz baliklarin hareketiyle, su degisimiyle yada tanki temizlemek icin elinizi icine soktugunuzda bile saga sola ucusuyor. Duz bir zemine sahip olacaksa akvaryum tamam ama degilse ruh sagliniz icin hic bulasmayin derim. [:D][/QUOTE]
Evet doğru 10dakikalık cam temizliği 1 saat sürüyor. En ufak hareketlilik saga sola dağılıyor kum [^_^][EDIT]Suat42,2025-04-10 09:46:03[/EDIT]
Yeni Kurulum Sorunu (bitkili Akvaryum)
[QUOTE=yyiImaz]Kum manado sanırım. Altında destekleyici katman kullandınız mı substrate olarak? Manado kum sipariş edeceğim yakın zamanda, bilgi amaçlı sormak istedim. Bu arada tankınız da, gelişim de güzel. [/QUOTE]
Aquabasis ve Proscape volcano powder var. Manado çok hafif kum, sudan önce bitkileri ekmenizde fayda var[EDIT]Suat42,2025-04-10 07:42:58[/EDIT]
[QUOTE=yyiImaz]Kum manado sanırım. Altında destekleyici katman kullandınız mı substrate olarak? Manado kum sipariş edeceğim yakın zamanda, bilgi amaçlı sormak istedim. Bu arada tankınız da, gelişim de güzel. [/QUOTE]
Aquabasis ve Proscape volcano powder var. Manado çok hafif kum, sudan önce bitkileri ekmenizde fayda var[EDIT]Suat42,2025-04-10 07:42:58[/EDIT]
Yeni Kurulum Sorunu (bitkili Akvaryum)
[VID]https://youtu.be/hdiCvv5I5wk?si=c7WMsv755hHe-i6X[/VID]
İlk fotosentezi gördüm şükür. Gübrelerden sonra bitkiler kendine geldi diyebilirim. Video yükledikten sonra çözünürlük düştü yine de fotosentez belirgin. Bu arada nötr tabana ekilen in VITRO bitkilere ortalama 10. günde gübreleme gerektiriyor diyebilirim [EDIT]Suat42,2025-04-10 00:08:11[/EDIT]
[VID]https://youtu.be/hdiCvv5I5wk?si=c7WMsv755hHe-i6X[/VID]
İlk fotosentezi gördüm şükür. Gübrelerden sonra bitkiler kendine geldi diyebilirim. Video yükledikten sonra çözünürlük düştü yine de fotosentez belirgin. Bu arada nötr tabana ekilen in VITRO bitkilere ortalama 10. günde gübreleme gerektiriyor diyebilirim [EDIT]Suat42,2025-04-10 00:08:11[/EDIT]
Yeni Kurulum Sorunu (bitkili Akvaryum)
[QUOTE=mrah]Biyokutle artiyor. Bu da CO2 (ozellikle!) ve diger tum besinleri dogru oranda arttirmaniz gerektigi anlamina gelir. Zeminde bilindik bir aktif toprak olmadigini varsayarak soyluyorum. [/QUOTE]
Sıvı gübreye 5 gün önce başlasam çok farklı olurdu sanırım. Gelişim durmuş, yeni çıkın filizler erimişti. Geç farkettim potasyum verince düzeldi. Evet taban nötr
[QUOTE=CoryCory]Genelde ilk ayın sonunda problemler ortaya çıkmaya başlar, ben dutch style seven biri değilim ama harika bir tank olacak gibi duruyor. invitro bitkiler genelde bomba gibi geliyorlar içlerinde bolca besin,hormonlar yani patlama gücü oluyor bunu tükettiklerinde gelişimleri bir anda yavaşlıyor durma sebepleri bu. Çeşme suyu kullanıyorsanız ve düzenli su değişimi yapıyorsanız, co2 olmayan tanka ben olsam demir eklemezdim yüksek dozda toksik etki yaptığını yarardan çok zarar getireceğini söyleyen bir çok kaynak mevcut. Bunun yanında hayatımda hiç demir eksikliği görmedim, genelde olası besin eksikliği hep potasyum oluyor onuda anlamak süper kolay.[:iyi:]
Akvaryum içinde potasyum eksikliği
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60547/070420252303441.jpg[/IMG]
emers formda potasyum eksikliği
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60547/070420252303531.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi oldu. Bomba gibi giderken gelişim durmuş, yeni filizler erimiş, eski yapraklarda iğne delikleri fark ettim. Biraz geç kaldım ama tropicanaya tam doz geçip ekstra potasyum ve demir giriyorum. Demir ve potasyumun belirtileri benzer olduğu için her ikisini de kullanıyorum. CO2 24 saat saniyede 4 damla
[QUOTE=mrah]Biyokutle artiyor. Bu da CO2 (ozellikle!) ve diger tum besinleri dogru oranda arttirmaniz gerektigi anlamina gelir. Zeminde bilindik bir aktif toprak olmadigini varsayarak soyluyorum. [/QUOTE]
Sıvı gübreye 5 gün önce başlasam çok farklı olurdu sanırım. Gelişim durmuş, yeni çıkın filizler erimişti. Geç farkettim potasyum verince düzeldi. Evet taban nötr
[QUOTE=CoryCory]Genelde ilk ayın sonunda problemler ortaya çıkmaya başlar, ben dutch style seven biri değilim ama harika bir tank olacak gibi duruyor. invitro bitkiler genelde bomba gibi geliyorlar içlerinde bolca besin,hormonlar yani patlama gücü oluyor bunu tükettiklerinde gelişimleri bir anda yavaşlıyor durma sebepleri bu. Çeşme suyu kullanıyorsanız ve düzenli su değişimi yapıyorsanız, co2 olmayan tanka ben olsam demir eklemezdim yüksek dozda toksik etki yaptığını yarardan çok zarar getireceğini söyleyen bir çok kaynak mevcut. Bunun yanında hayatımda hiç demir eksikliği görmedim, genelde olası besin eksikliği hep potasyum oluyor onuda anlamak süper kolay.[:iyi:]
Akvaryum içinde potasyum eksikliği
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60547/070420252303441.jpg[/IMG]
emers formda potasyum eksikliği
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60547/070420252303531.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aynen dediğiniz gibi oldu. Bomba gibi giderken gelişim durmuş, yeni filizler erimiş, eski yapraklarda iğne delikleri fark ettim. Biraz geç kaldım ama tropicanaya tam doz geçip ekstra potasyum ve demir giriyorum. Demir ve potasyumun belirtileri benzer olduğu için her ikisini de kullanıyorum. CO2 24 saat saniyede 4 damla
Yeni Kurulum Sorunu (bitkili Akvaryum)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256967/070420252230461.jpg[/IMG]
Bugün 17. Gün bitkilerde 4 gündür gelişim yoktu. Yeni filizlerde erime ve şeffaflaşma fark ettim. Tropicana tam doz, ekstra potasyum ve demir ekledim. Küçük çaplı yosun sorunu vardı ama ramshorn ve neriteler halletti[EDIT]Suat42,2025-04-08 12:25:10[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256967/070420252230461.jpg[/IMG]
Bugün 17. Gün bitkilerde 4 gündür gelişim yoktu. Yeni filizlerde erime ve şeffaflaşma fark ettim. Tropicana tam doz, ekstra potasyum ve demir ekledim. Küçük çaplı yosun sorunu vardı ama ramshorn ve neriteler halletti[EDIT]Suat42,2025-04-08 12:25:10[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
