ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
acemihobici45
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2025 09:16
Son Ziyaret:
17 Temmuz 2025 16:20
Toplam Mesaj:
29 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre
SON 10 MESAJI
Kimse Sump Yapmıyor
Uygun ölçülerde cam kestir, kendin slikonla yapıştır. Akvaryum hazırsa yapması zor değil.
Uygun ölçülerde cam kestir, kendin slikonla yapıştır. Akvaryum hazırsa yapması zor değil.
Balıklara Ne Oldu
[QUOTE=Ehtiyar]Geçmiş olsun, demek işe giderken bir şeyleri yoktu, çabuk başlamış [:(].[/QUOTE]
Ahmet bey,
Teşekkür ederim, Buhar camlarının ikisini de tam olarak kapatmışım farketmeden, oksijensiz kaldıklarını düşünüyorum. Yüzde 20-25 civarı su değişimi yaptım şuan biraz daha iyiler. Umarım kayıp yaşamam :([EDIT]acemihobici45,2025-02-11 01:13:07[/EDIT]
[QUOTE=Ehtiyar]Geçmiş olsun, demek işe giderken bir şeyleri yoktu, çabuk başlamış [:(].[/QUOTE]
Ahmet bey,
Teşekkür ederim, Buhar camlarının ikisini de tam olarak kapatmışım farketmeden, oksijensiz kaldıklarını düşünüyorum. Yüzde 20-25 civarı su değişimi yaptım şuan biraz daha iyiler. Umarım kayıp yaşamam :([EDIT]acemihobici45,2025-02-11 01:13:07[/EDIT]
Balıklara Ne Oldu
Arkadaşlar işe giderken hepsi keyifliydi hicbir sorun yoktu işe gidip geldim bu şekilde duruyorlar sebebi ne olabilir ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255133/110220250039381.jpg[/IMG]
Arkadaşlar işe giderken hepsi keyifliydi hicbir sorun yoktu işe gidip geldim bu şekilde duruyorlar sebebi ne olabilir ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255133/110220250039381.jpg[/IMG]
Beta Balığımı Yemiş Olabilir Mi?
[QUOTE=Ayberk1634]Olası senaryo
-balık atlar
-balık dışarı atladığı için çırpınır bir şeyin altına kaçar
Ve perde
Olası senaryo 2
-balık atlar
-balık dışarda can verir
-evde ki temizlik halinde süpürge çeker
Ve perde
Olası senaryo 3
-balığı kedi yer
Ve perde
Gibi gibi bir sürü şey olabilir ama salyangoz yemiş olamaz. Salyangoz beraat bence[/QUOTE]
Salyangoz besleyip bu tarz bir şey başına gelmiş arkadaşlar, yada salyangoz konusunda iyi deneyimli arkadaşlar yorum yapmadan direkt beraat ağır bir karar olur. Salyangoz şartlı ve akvaryum dışına çıkış yasağı ile tahliye edilmeli.
[QUOTE=Ayberk1634]Olası senaryo
-balık atlar
-balık dışarı atladığı için çırpınır bir şeyin altına kaçar
Ve perde
Olası senaryo 2
-balık atlar
-balık dışarda can verir
-evde ki temizlik halinde süpürge çeker
Ve perde
Olası senaryo 3
-balığı kedi yer
Ve perde
Gibi gibi bir sürü şey olabilir ama salyangoz yemiş olamaz. Salyangoz beraat bence[/QUOTE]
Salyangoz besleyip bu tarz bir şey başına gelmiş arkadaşlar, yada salyangoz konusunda iyi deneyimli arkadaşlar yorum yapmadan direkt beraat ağır bir karar olur. Salyangoz şartlı ve akvaryum dışına çıkış yasağı ile tahliye edilmeli.
Yeni Bitkili Akvaryum Acemi Hobici
[QUOTE=Ehtiyar]Estağfurullah, düne kadar bir şeyleri yoktu birden ölmeye başladılar aşamasına gelmeden önlem almak lazım diye düşünüyorum. Özellikle lepistesler çok çabuk hastalanıp diğerlerine bulaştırabiliyorlar, neyin ne olduğunu anlayıp müdahele edene kadar iş işten geçebiliyor uyarmak istedim. Artemia, evet ben de çıkarttım eh başarıyla diyeyim, bir daha dener miyim, herhalde denemem. Her türlü severim uğraşmayı ama bu bana zor geldi. Elimde var epeyce dekapsule yumurta onlarla devam ederim.
Eğer tek tür bitki eklenecekse sessiliflora benim düşüncem, diğerlerine nazaran daha dolgun duruyor vede onlar gibi bütün nitratı emmiyor. Ekerken böyle asker gibi tek sıra değil de buket gibi ekerseniz daha hoş duracaklardır.
Iyi geceler dilerim.[/QUOTE]
Eğer ölme boyutunda bir sorun yaratacak ise kalabalık olmaları, dediğiniz gibi sayıyı azaltmak mantıklı olacaktır. Artemia konusunda başarılı olursam devamını getiririm diye düşünüyorum. Açıkcası sessiflora da benim niyetlenmiş olduğum bitkiydi, sizinde aynı fikirde olmanız hoş oldu. En kısa sürede temin edip eklemekte fayda var. Aslında buket olarak ekmeye çalıştım ama zemin sadece hagen kum olunca buket halinde tutturmak oldukça zor oluyor, iki kere buket olarak ekmemin ardından kısa bir süre sona yerlerinden çıktıkları için tek tek ektim.
Sessifloraları sump önüne buket halinde ekebilirsem görüntü ve her açıdan oldukça güzel olacaktır.
Teşekkür ederim fikirleriniz için, iyi geceler :)
.
[QUOTE=Ehtiyar]Estağfurullah, düne kadar bir şeyleri yoktu birden ölmeye başladılar aşamasına gelmeden önlem almak lazım diye düşünüyorum. Özellikle lepistesler çok çabuk hastalanıp diğerlerine bulaştırabiliyorlar, neyin ne olduğunu anlayıp müdahele edene kadar iş işten geçebiliyor uyarmak istedim. Artemia, evet ben de çıkarttım eh başarıyla diyeyim, bir daha dener miyim, herhalde denemem. Her türlü severim uğraşmayı ama bu bana zor geldi. Elimde var epeyce dekapsule yumurta onlarla devam ederim.
Eğer tek tür bitki eklenecekse sessiliflora benim düşüncem, diğerlerine nazaran daha dolgun duruyor vede onlar gibi bütün nitratı emmiyor. Ekerken böyle asker gibi tek sıra değil de buket gibi ekerseniz daha hoş duracaklardır.
Iyi geceler dilerim.[/QUOTE]
Eğer ölme boyutunda bir sorun yaratacak ise kalabalık olmaları, dediğiniz gibi sayıyı azaltmak mantıklı olacaktır. Artemia konusunda başarılı olursam devamını getiririm diye düşünüyorum. Açıkcası sessiflora da benim niyetlenmiş olduğum bitkiydi, sizinde aynı fikirde olmanız hoş oldu. En kısa sürede temin edip eklemekte fayda var. Aslında buket olarak ekmeye çalıştım ama zemin sadece hagen kum olunca buket halinde tutturmak oldukça zor oluyor, iki kere buket olarak ekmemin ardından kısa bir süre sona yerlerinden çıktıkları için tek tek ektim.
Sessifloraları sump önüne buket halinde ekebilirsem görüntü ve her açıdan oldukça güzel olacaktır.
Teşekkür ederim fikirleriniz için, iyi geceler :)
.
Hava Kesesi Sorunu Varmı ?
[QUOTE=Monarch07]Maalesef bir süre daha dayandı fakat öldü nerde hata yapıyorum anlayamadım her şeyi düzgün yaptım buna rağmen bu tarz bir sorunla karşılaştım.[:((][/QUOTE]
Başınız sağolsun, yukarıda arkadaşların da söylediği gibi biraz sıkıntılı bir balık. Kendim hiç beslemedim ama besleyen arkadaşlarıdan bildiğim kadarıyla aylarca sorunsuz yaşayıp, hiçbir şey yokken 1 günde ölebiliyorlar. Farklı ve daha basit türleri deneyimleyebilirsiniz.
[QUOTE=Monarch07]Maalesef bir süre daha dayandı fakat öldü nerde hata yapıyorum anlayamadım her şeyi düzgün yaptım buna rağmen bu tarz bir sorunla karşılaştım.[:((][/QUOTE]
Başınız sağolsun, yukarıda arkadaşların da söylediği gibi biraz sıkıntılı bir balık. Kendim hiç beslemedim ama besleyen arkadaşlarıdan bildiğim kadarıyla aylarca sorunsuz yaşayıp, hiçbir şey yokken 1 günde ölebiliyorlar. Farklı ve daha basit türleri deneyimleyebilirsiniz.
Yeni Bitkili Akvaryum Acemi Hobici
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, kolaylıklar dilerim. Keşke yeni balıklar almasaydınız. Canlı yükünüz epey fazla olmuş. Bir de çoğalacaklar, kalabalık tanklarda yavrular yeterince büyüyemiyor maalesef, yanık kalıyor elden çıkarmak zorlaşıyor, kalabalık nüfus yetersiz hacmin getireceği sorunlar cabası. Mümkünse 2 erkek 5 dişi kalsın elinizde diğerlerini geri verin, rahat edersiniz.
Bitkilendirme için sessiliflora, tilki kuyruğu, lepistes otu gibi bitkilerden istediğinizi veya hepsinden alıp dikin bir an önce. Böylelikle o yavruluk denen anne işkencesini kaldırabilirsiniz. Parvulalarınız inşaallah büyür, ben beceremedim umarım siz başarılı olursunuz, olmazsa moraliniz bozulmasın hep başımızdan geçen olay. Ama montecarlo başarılı olur bakın onlar arttıkça budayıp yayılmasını sağlarsınız. Dört saat ışıklandırma gayet uygun, birinci aydan sonra haftalık arttırırsınız kademeli olarak. Sıvı gübre şimdilik hiç gündeme almayın zaten zemini gübrelemişsiniz yeterli olur. Bitkili akvaryum biraz zaman ve sabır gerektirir çok müdahele etmeden bekleyeceksiniz tank yavaş yavaş kendini bulur.
Yem konusuna girmedim, ahm veya petshopların poşet yemleri haricinde birkaç çeşit yem aldığınızda yeterli olur. Elbette canlı yem veya kurutulmuş olanlarda diyetlerine eklenirse boylarına, renklerine, canlılıklarına kadar etkisi olur. Keyifli dertsiz hobiler dilerim. [/QUOTE]
Güzel yorumlarınız ve eleştirileriniz için teşekkür ederim, tavsiye üzerine bu kadar çok ekleme yaptım tabii görüntü olması açısından da hoş oldu. Daha önce söylediğim gibi yavrular için gerekli olduğunda onlara yetecek boyutta bir akvaryumum daha mevcut, olmazsa yavruları oraya alabilirim. Yine de canlı yükü akvaryuma ağır gelecek olursa, hediye edebileceğim arkadaşlarım var nüfusu biraz daha azaltabiliriz.
Bitkiler konusunda da, lepistes otu yada sessiflora benimde aklımda var, özellikle arkadaki sump görüntüsünü kapatabilmek adına onlardan da kısa sürede takviye yapacağım.
Parvula konusunda ise co2 ihtiyacı monte carloya göre daha az olduğu için, bu bitkiye yöneldim.Aslında monte carlonun görüntüsü zemin kaplamada daha çok hoşuma gidiyor. Daha önce co2 desteği olmadan monte carlo yetiştirmiş arkadaşlar var ise onların yorumları ile parvulalar yeterli gelişimi sağlamadıği takdirde, monte carloyu da deneyebilirim.
Yem olarak şuan kullanmış olduğum tetra pul yem ile devam edeyim o zaman. Sizin farklı bir konuda vermiş olduğunuz sünger ile artemia çıkarma fikrini araştırdım hatta uyguladım bile. Umarım başarılı olur ve balıklara rahatlıkla canlı yem takviyesi de yapabilmiş olurum. Yarın akşam artemialar eğer başarılı olursa çıkmaya başlar diye düşünüyorum.
Gelişmeleri sizlere aktarmaya devam etmeye çalışacağım, lütfen değerli yorumlarınızı esirgemeyin.
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, kolaylıklar dilerim. Keşke yeni balıklar almasaydınız. Canlı yükünüz epey fazla olmuş. Bir de çoğalacaklar, kalabalık tanklarda yavrular yeterince büyüyemiyor maalesef, yanık kalıyor elden çıkarmak zorlaşıyor, kalabalık nüfus yetersiz hacmin getireceği sorunlar cabası. Mümkünse 2 erkek 5 dişi kalsın elinizde diğerlerini geri verin, rahat edersiniz.
Bitkilendirme için sessiliflora, tilki kuyruğu, lepistes otu gibi bitkilerden istediğinizi veya hepsinden alıp dikin bir an önce. Böylelikle o yavruluk denen anne işkencesini kaldırabilirsiniz. Parvulalarınız inşaallah büyür, ben beceremedim umarım siz başarılı olursunuz, olmazsa moraliniz bozulmasın hep başımızdan geçen olay. Ama montecarlo başarılı olur bakın onlar arttıkça budayıp yayılmasını sağlarsınız. Dört saat ışıklandırma gayet uygun, birinci aydan sonra haftalık arttırırsınız kademeli olarak. Sıvı gübre şimdilik hiç gündeme almayın zaten zemini gübrelemişsiniz yeterli olur. Bitkili akvaryum biraz zaman ve sabır gerektirir çok müdahele etmeden bekleyeceksiniz tank yavaş yavaş kendini bulur.
Yem konusuna girmedim, ahm veya petshopların poşet yemleri haricinde birkaç çeşit yem aldığınızda yeterli olur. Elbette canlı yem veya kurutulmuş olanlarda diyetlerine eklenirse boylarına, renklerine, canlılıklarına kadar etkisi olur. Keyifli dertsiz hobiler dilerim. [/QUOTE]
Güzel yorumlarınız ve eleştirileriniz için teşekkür ederim, tavsiye üzerine bu kadar çok ekleme yaptım tabii görüntü olması açısından da hoş oldu. Daha önce söylediğim gibi yavrular için gerekli olduğunda onlara yetecek boyutta bir akvaryumum daha mevcut, olmazsa yavruları oraya alabilirim. Yine de canlı yükü akvaryuma ağır gelecek olursa, hediye edebileceğim arkadaşlarım var nüfusu biraz daha azaltabiliriz.
Bitkiler konusunda da, lepistes otu yada sessiflora benimde aklımda var, özellikle arkadaki sump görüntüsünü kapatabilmek adına onlardan da kısa sürede takviye yapacağım.
Parvula konusunda ise co2 ihtiyacı monte carloya göre daha az olduğu için, bu bitkiye yöneldim.Aslında monte carlonun görüntüsü zemin kaplamada daha çok hoşuma gidiyor. Daha önce co2 desteği olmadan monte carlo yetiştirmiş arkadaşlar var ise onların yorumları ile parvulalar yeterli gelişimi sağlamadıği takdirde, monte carloyu da deneyebilirim.
Yem olarak şuan kullanmış olduğum tetra pul yem ile devam edeyim o zaman. Sizin farklı bir konuda vermiş olduğunuz sünger ile artemia çıkarma fikrini araştırdım hatta uyguladım bile. Umarım başarılı olur ve balıklara rahatlıkla canlı yem takviyesi de yapabilmiş olurum. Yarın akşam artemialar eğer başarılı olursa çıkmaya başlar diye düşünüyorum.
Gelişmeleri sizlere aktarmaya devam etmeye çalışacağım, lütfen değerli yorumlarınızı esirgemeyin.
Artemia Yumurtası Yem Olur Mu
[QUOTE=ali]Artemia yumurtasından kastınız ne? Canlı artemia üretmek için paketlenmiş artemia yumurtaları mı, yumurtadan çıktıktan sonra kurutulmuş artemialar mı? İkincisi ise verebilirsiniz balıklara. Birincisi ise önce uygun koşulları hazırlayıp artemiaları yumurtadan çıkarıp kabuklarından arındırdıktan sonra canlı yem olarak verebilirsiniz.
Markalı, paketli ürün almışsınız, kutu üzerindeki açıklamaları okumadınız mı?[/QUOTE]
Ali bey,
Yanıtınız için teşekkür ederim, kutu üzerinde Artemia egg yazıyor, türkçe bir açıklama mevcut değil. Kutu içeriğinde tuz ve artemia yumurtası karışık olarak bulunduğu için konu açarak sormak istedim, internette sadece üretimine dair bilgiler mevcut. Bu şekilde kullanımı hakkında bilgi bulamadım.
Ki bunların tam tersi olsa dahi konu açarak buradaki tecrübeli arkadaşlara sorarak emin olmak istemiş olabilirim, gördüğünüz, okuduğunuz her forum konusuna yanıt vermek zorunda değilsiniz. Markalı, paketli ürün almışsınız üzerini okumadınız mı şeklindeki azarlar yaklaşımınız hoş olmamış. İyi forumlar.
[QUOTE=ali]Artemia yumurtasından kastınız ne? Canlı artemia üretmek için paketlenmiş artemia yumurtaları mı, yumurtadan çıktıktan sonra kurutulmuş artemialar mı? İkincisi ise verebilirsiniz balıklara. Birincisi ise önce uygun koşulları hazırlayıp artemiaları yumurtadan çıkarıp kabuklarından arındırdıktan sonra canlı yem olarak verebilirsiniz.
Markalı, paketli ürün almışsınız, kutu üzerindeki açıklamaları okumadınız mı?[/QUOTE]
Ali bey,
Yanıtınız için teşekkür ederim, kutu üzerinde Artemia egg yazıyor, türkçe bir açıklama mevcut değil. Kutu içeriğinde tuz ve artemia yumurtası karışık olarak bulunduğu için konu açarak sormak istedim, internette sadece üretimine dair bilgiler mevcut. Bu şekilde kullanımı hakkında bilgi bulamadım.
Ki bunların tam tersi olsa dahi konu açarak buradaki tecrübeli arkadaşlara sorarak emin olmak istemiş olabilirim, gördüğünüz, okuduğunuz her forum konusuna yanıt vermek zorunda değilsiniz. Markalı, paketli ürün almışsınız üzerini okumadınız mı şeklindeki azarlar yaklaşımınız hoş olmamış. İyi forumlar.
Mayali Co2 Tarifi Verebilecek Olan Var Mi ?
[QUOTE=giyotyn]
Görselde yazan şekilde aratırsanız Amazonda bulabilirsiniz.
Yerli firmalarda satan yoktu ben aldığımda beş sene önce.
Çok farklı fiyatlar var o yüzden link verip yanıltmak istemem.
Bir de sadece resmini falan gönderirler Allah muhafaza ben sebep olmayayım.
Ayrıca alırsanız da kullanmadan önce bu kit ile ilgili videolar mutlaka izleyin çünkü kullandığınız malzeme miktarina göre 20-30 bar gibi çok yüksek basınçlara çıkabiliyor tüp içindeki gaz. Tehlikeli yani.
Mayalı sistemde en fazla 3-4 bar görürsünüz.[/QUOTE]
Değerli düşünceleriniz ve yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim. Resimdeki isimle aratarak biraz araştırma yaptım ama metal şişeli olan sete rastlayamadım, genelde sadece kapak, regulatör vb. çıkıyor. Eğer direkt set halindeki linki paylaşabilirseniz sevinirim, fiyat farklılıklarını, ürün içeriğini iyice araştırarak satın alım yaparım. Sizin sorumlu olacağınız bir durum yok :)
[QUOTE=giyotyn]
Görselde yazan şekilde aratırsanız Amazonda bulabilirsiniz.
Yerli firmalarda satan yoktu ben aldığımda beş sene önce.
Çok farklı fiyatlar var o yüzden link verip yanıltmak istemem.
Bir de sadece resmini falan gönderirler Allah muhafaza ben sebep olmayayım.
Ayrıca alırsanız da kullanmadan önce bu kit ile ilgili videolar mutlaka izleyin çünkü kullandığınız malzeme miktarina göre 20-30 bar gibi çok yüksek basınçlara çıkabiliyor tüp içindeki gaz. Tehlikeli yani.
Mayalı sistemde en fazla 3-4 bar görürsünüz.[/QUOTE]
Değerli düşünceleriniz ve yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim. Resimdeki isimle aratarak biraz araştırma yaptım ama metal şişeli olan sete rastlayamadım, genelde sadece kapak, regulatör vb. çıkıyor. Eğer direkt set halindeki linki paylaşabilirseniz sevinirim, fiyat farklılıklarını, ürün içeriğini iyice araştırarak satın alım yaparım. Sizin sorumlu olacağınız bir durum yok :)
30cm 10lt Akvaryuma Beta Balığım İçin Pipo Filtre
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Akvaryumunuzu biliyorsunuz boyutu ortada petshopa gidip akvaryumunuzun ölçüsüne yakışan boyutta filitre alacaksınız o kadar. [/QUOTE]
Ahmet bey, çok haklısınız evet ama şöyle bir durum söz konusu. Bir çok satıcı size uygun olan ürünü vermek yerine kendisine en kazançlı ürünü size satmanın derdinde, hele ki acemi ve peşine düşmeyeceğiniz, sürekli alışveriş yapmayacağınız kanısına vardıysa vay halinize. O yüzden bende bir çok şeyi burada tecrübeli arkadaşlara danışarak almak istiyorum. Amacım kimseyi karalamak değil ama ne yazık ki durum böyle.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Akvaryumunuzu biliyorsunuz boyutu ortada petshopa gidip akvaryumunuzun ölçüsüne yakışan boyutta filitre alacaksınız o kadar. [/QUOTE]
Ahmet bey, çok haklısınız evet ama şöyle bir durum söz konusu. Bir çok satıcı size uygun olan ürünü vermek yerine kendisine en kazançlı ürünü size satmanın derdinde, hele ki acemi ve peşine düşmeyeceğiniz, sürekli alışveriş yapmayacağınız kanısına vardıysa vay halinize. O yüzden bende bir çok şeyi burada tecrübeli arkadaşlara danışarak almak istiyorum. Amacım kimseyi karalamak değil ama ne yazık ki durum böyle.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
