ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mahir06
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2025 10:38
Son Ziyaret:
31 Aralık 2025 09:08
Toplam Mesaj:
28 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Mahir Boydak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Mahir Boydak
SON 10 MESAJI
Neon Tetra İçin Hangi Boy Tropical Pro Defence
Merhaba,
Neon tetralar için TROPİCAL PRO DEFENCE yem almak istiyorum ancak hangi boy kullanmam gerektiğini bilemedim. Daha önce Tropical'in soft line serisini size S almıştım ancak büyük geldiği için balıklar yiyemedi. Kullanan arkadaşlar var ise Neon Tetralar için Pro Defence'in hangi boyunu (size) kullanıyorsunuz?
Merhaba,
Neon tetralar için TROPİCAL PRO DEFENCE yem almak istiyorum ancak hangi boy kullanmam gerektiğini bilemedim. Daha önce Tropical'in soft line serisini size S almıştım ancak büyük geldiği için balıklar yiyemedi. Kullanan arkadaşlar var ise Neon Tetralar için Pro Defence'in hangi boyunu (size) kullanıyorsunuz?
Ucusan Jbl Manado Kumun Ustune Birsey Koyulur Mu?
[QUOTE=silver]
Ben sadece 10 litre kullandim ama yuzenleri toplamak zor oldu gercekten. O zaman hic ellemeden devam etsem mi acaba, baya masraf cunku. [/QUOTE]
Merhaba,
Ben de manado'yu 15 litre kadar kullanmıştım. İlk başlarda sürekli yüzüyordu, ne zaman bitki ekmek v.b için karıştırsam hemen yarım avuç yukarı çıkıyordu. Hepsini toplayıp atıyordum, hatta akvaryumu izlerken hiç bir neden yokken bir tanesi yüzeye süzülerek çıkıyor anlam veremiyordum. Gerçekten sinir bozucu, yaklaşık altı ay sonra kendine geldi. Hala akvaryum yüzeyinde bir iki tane oluyor ama başlangıçtaki sinir bozucu görüntü kalmadı. Ama bunun nedeni onların ıslanıp yerleşmesi mi yoksa benim yüzebilecek olanların hepsini atmam mı bilemiyorum.
[QUOTE=silver]
Ben sadece 10 litre kullandim ama yuzenleri toplamak zor oldu gercekten. O zaman hic ellemeden devam etsem mi acaba, baya masraf cunku. [/QUOTE]
Merhaba,
Ben de manado'yu 15 litre kadar kullanmıştım. İlk başlarda sürekli yüzüyordu, ne zaman bitki ekmek v.b için karıştırsam hemen yarım avuç yukarı çıkıyordu. Hepsini toplayıp atıyordum, hatta akvaryumu izlerken hiç bir neden yokken bir tanesi yüzeye süzülerek çıkıyor anlam veremiyordum. Gerçekten sinir bozucu, yaklaşık altı ay sonra kendine geldi. Hala akvaryum yüzeyinde bir iki tane oluyor ama başlangıçtaki sinir bozucu görüntü kalmadı. Ama bunun nedeni onların ıslanıp yerleşmesi mi yoksa benim yüzebilecek olanların hepsini atmam mı bilemiyorum.
Monstera Bitkisi Ve Tatlı Patates
[QUOTE=xiaovbn]Bugün akvaryuma monstera bitkisi ve tatlı patates ekledim. Tatlı patatesin akvaryuma çok fazla etkisi olduğunu duymuştum ama hiç deneyimlemedim. Monsterayı da sürekli yabancılarda görüyordum görsel olarak çok hoşuma gidiyor ancak benimkisi köksüz, ileride kök bırakmazsa çıkarırım zaten.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270236/241120252018231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270236/241120252018331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba,
Ben de akvaryumuma monstere bitkisi ekledim ancak suyun içine giren gövde bölümünde (resimde işaretli) çürümeler oldu. Bir forumda sadece hava kökünün suda olması gerektiği aksi halde bitkinin çürüyeceği okudum. Ben de kesip sadece hava kökünü suya koyunca bir hafta içinde kökler uzamaya başladı ve şu an gayet sağlıklı. Sizde de benzer bir sorun yaşanır mı bilmiyorum ama naçizane tavsiyem gözünüz üzerinde olsun.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255039/251120250841011.jpg[/IMG]
[QUOTE=xiaovbn]Bugün akvaryuma monstera bitkisi ve tatlı patates ekledim. Tatlı patatesin akvaryuma çok fazla etkisi olduğunu duymuştum ama hiç deneyimlemedim. Monsterayı da sürekli yabancılarda görüyordum görsel olarak çok hoşuma gidiyor ancak benimkisi köksüz, ileride kök bırakmazsa çıkarırım zaten.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270236/241120252018231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270236/241120252018331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba,
Ben de akvaryumuma monstere bitkisi ekledim ancak suyun içine giren gövde bölümünde (resimde işaretli) çürümeler oldu. Bir forumda sadece hava kökünün suda olması gerektiği aksi halde bitkinin çürüyeceği okudum. Ben de kesip sadece hava kökünü suya koyunca bir hafta içinde kökler uzamaya başladı ve şu an gayet sağlıklı. Sizde de benzer bir sorun yaşanır mı bilmiyorum ama naçizane tavsiyem gözünüz üzerinde olsun.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255039/251120250841011.jpg[/IMG]
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=ufukberk]
.
ledın kalitesi nasıl[/QUOTE]
Yukarıda da dediğim gibi ışıktan( armatürden) memnunum. Tankta mini pervula, Cryptocoryne ve Sessiflora gibi basit bitkiler var onların gelişimi için gayet yeterli. Ama yetiştirmesi daha zor bitkiler için bir şey söyleyemiyorum. Günde 6 saat açık bırakıyorum ısınma konusunda da herhangi bir problem yaşamadım. Sadece vadedilen ürüne ulaşamadım, baştan istediğim gibi ayarlı prizle kullanamayacağımı söylemiş olsalardı ( bir sıkıntı yaşamazsınız dediler) satın almazdım.
[QUOTE=ufukberk]
.
ledın kalitesi nasıl[/QUOTE]
Yukarıda da dediğim gibi ışıktan( armatürden) memnunum. Tankta mini pervula, Cryptocoryne ve Sessiflora gibi basit bitkiler var onların gelişimi için gayet yeterli. Ama yetiştirmesi daha zor bitkiler için bir şey söyleyemiyorum. Günde 6 saat açık bırakıyorum ısınma konusunda da herhangi bir problem yaşamadım. Sadece vadedilen ürüne ulaşamadım, baştan istediğim gibi ayarlı prizle kullanamayacağımı söylemiş olsalardı ( bir sıkıntı yaşamazsınız dediler) satın almazdım.
Led Tavsiye Öneri Varmıdır
[QUOTE=Samnastrp]
Şunu demek istemiş led kötü.orion sizin akvaryum ışığına değil yat tekne ışığıyla ilgilenir.[/QUOTE]
Merhaba,
Sizin söylediğinize katılıyorum. Orion Led C serisi kullanıyorum aslında armatürden memnunum ama ben zamanlayıcı prizle kullanmak istediğimi belirtiğim için bana özel bir kumandayla göndereceklerini söylediler, armatür geldi ama söz verildiği gibi bir kumanda yoktu her seferinde düğmeye basıp açmak gerekiyordu. Defalarca telefonla aradım, şimdi meşgulüm sonra arayın, şimdi tatildeyim pazartesi arayın gibi dönüşler yaptılar bana, bilmem kaçıncı konuşamadan sonra yeni bir kumanda gönderdiler onu bağlattım yine aynı sorun. Tekrar sen bizi çarşamba ara kardeş çözelim konuşmaları ve yaklaşık 4. ayın sonunda pes ettim. Bu şekilde kullanıyorum. İnternette yorumlarda gördüğüm gibi sorun çözücülük ve müşteri odaklı yaklaşımı ben göremedim. Ben alışverişten hiç memnun kalmadım.
[QUOTE=Samnastrp]
Şunu demek istemiş led kötü.orion sizin akvaryum ışığına değil yat tekne ışığıyla ilgilenir.[/QUOTE]
Merhaba,
Sizin söylediğinize katılıyorum. Orion Led C serisi kullanıyorum aslında armatürden memnunum ama ben zamanlayıcı prizle kullanmak istediğimi belirtiğim için bana özel bir kumandayla göndereceklerini söylediler, armatür geldi ama söz verildiği gibi bir kumanda yoktu her seferinde düğmeye basıp açmak gerekiyordu. Defalarca telefonla aradım, şimdi meşgulüm sonra arayın, şimdi tatildeyim pazartesi arayın gibi dönüşler yaptılar bana, bilmem kaçıncı konuşamadan sonra yeni bir kumanda gönderdiler onu bağlattım yine aynı sorun. Tekrar sen bizi çarşamba ara kardeş çözelim konuşmaları ve yaklaşık 4. ayın sonunda pes ettim. Bu şekilde kullanıyorum. İnternette yorumlarda gördüğüm gibi sorun çözücülük ve müşteri odaklı yaklaşımı ben göremedim. Ben alışverişten hiç memnun kalmadım.
Kafa Motoruna Vana Takma
[QUOTE=baron70]Akvaryumdaki üst sump için aldığım Kafa motoru güçlü ve sumptaki suyu taşırıyor,hatta su akvaryum camından dışarıya dahi sızıyor,kafa motorunun sumpa su veriş borusunun üzerine küçük bir vana ile su akışını biraz azaltsam,bu durumun kafa motoruna herhangi bir zararı olurmu,düşünceleriniz nedir[/QUOTE]
Merhaba,
Ben aşağıdaki modeli yaklaşık 1/3 oranında kısarak 3 aydır kullanıyorum. Motorun çıkış aparatlarından birinde kendi vanası var oradan kısıyorum. Herhangi bir zorlanma ya da ses de bir değişiklik olmadı sadece su akışı azalıyor. Bence bir sorun yaşamazsınız. Sadece hortumdaki basıncın artacağını gözden kaçırmayın, bağlantının muntazaman yapıldığından emin olun.
https://atakanpetshop.com/sobo-kafa-motoru-25w-1200-l-h
[QUOTE=baron70]Akvaryumdaki üst sump için aldığım Kafa motoru güçlü ve sumptaki suyu taşırıyor,hatta su akvaryum camından dışarıya dahi sızıyor,kafa motorunun sumpa su veriş borusunun üzerine küçük bir vana ile su akışını biraz azaltsam,bu durumun kafa motoruna herhangi bir zararı olurmu,düşünceleriniz nedir[/QUOTE]
Merhaba,
Ben aşağıdaki modeli yaklaşık 1/3 oranında kısarak 3 aydır kullanıyorum. Motorun çıkış aparatlarından birinde kendi vanası var oradan kısıyorum. Herhangi bir zorlanma ya da ses de bir değişiklik olmadı sadece su akışı azalıyor. Bence bir sorun yaşamazsınız. Sadece hortumdaki basıncın artacağını gözden kaçırmayın, bağlantının muntazaman yapıldığından emin olun.
https://atakanpetshop.com/sobo-kafa-motoru-25w-1200-l-h
Akvaryuma Canlı Önerisi
[QUOTE=HydroLeaf]
Neon tetralar küçük balıklar olduğu için pek sanmıyorum. [/QUOTE]
Merhaba,
Ben 120 L tankta çöpçü balığı, vatoz, neon tetra ve bloodmarry besliyorum. Karideslerin bazıları geldiklerinde yavruydu, tetralar onlara herhangi bir zarar vermedi. Genelde yavrular bitkilerin arasında saklanıyor ve oralardan pek çıkmıyorlardı. Şu an karidesler tankta özgürce dolaşıyolar. Belki karidesler yavruladıklarında bir kaçı yem olacaktır ama ben büyük çoğunluğunun kurtulacağını düşünüyorum. Ben karidesleri tanka diğer balıklardan sonra ekledim ama eklediğim için çok memnunun akvaryuma ciddi bir hareket kattılar. Ben beslemenizi tavsiye ederim.
[QUOTE=HydroLeaf]
Neon tetralar küçük balıklar olduğu için pek sanmıyorum. [/QUOTE]
Merhaba,
Ben 120 L tankta çöpçü balığı, vatoz, neon tetra ve bloodmarry besliyorum. Karideslerin bazıları geldiklerinde yavruydu, tetralar onlara herhangi bir zarar vermedi. Genelde yavrular bitkilerin arasında saklanıyor ve oralardan pek çıkmıyorlardı. Şu an karidesler tankta özgürce dolaşıyolar. Belki karidesler yavruladıklarında bir kaçı yem olacaktır ama ben büyük çoğunluğunun kurtulacağını düşünüyorum. Ben karidesleri tanka diğer balıklardan sonra ekledim ama eklediğim için çok memnunun akvaryuma ciddi bir hareket kattılar. Ben beslemenizi tavsiye ederim.
Eheim Biopower 240 Dış Filtre Mantığı
Merhaba, ben uzun yıllar farklı tanklarda eheim biopower 200 kullandım. 240 modeli ile aynı motor sadece 240 modelinde filtre malzemesi konulan modül bir fazla. Sessizlik ve temizlik açısından harika bir filtre, ancak çok çabuk kirleniyor ve görevini eskisi kadar iyi yapamamaya başlıyor. 120L akvaryumun düzgün bir şekilde temizlenmesi için her hafta çıkarıp temizlemem gerekiyordu, aksi halde debisi yeterli gelmemeye başlıyordu. Son bir kaç aydır bir DİY filtre kullanıyorum ve ışıklandırma, gübre v.b aynı olmasına rağmen bitkilerimin gelişimleri önemli ölçüde arttı bu da bana filtrenin çok da iyi bir biyolojik filtreleme yapmadığını düşündürüyor. Kendi deneyimlerime dayanarak o büyüklükte bir tank için kaliteli bir filtreleme yapamayacağını düşünüyorum.
Tabi ki sizin deneyiminiz önemli, siz sunsun ile birlikte kullanıyorsunuz ikisi toplamda 1000L/sa yakın bir debi veriyor, belki yeterli gelebilir.
Merhaba, ben uzun yıllar farklı tanklarda eheim biopower 200 kullandım. 240 modeli ile aynı motor sadece 240 modelinde filtre malzemesi konulan modül bir fazla. Sessizlik ve temizlik açısından harika bir filtre, ancak çok çabuk kirleniyor ve görevini eskisi kadar iyi yapamamaya başlıyor. 120L akvaryumun düzgün bir şekilde temizlenmesi için her hafta çıkarıp temizlemem gerekiyordu, aksi halde debisi yeterli gelmemeye başlıyordu. Son bir kaç aydır bir DİY filtre kullanıyorum ve ışıklandırma, gübre v.b aynı olmasına rağmen bitkilerimin gelişimleri önemli ölçüde arttı bu da bana filtrenin çok da iyi bir biyolojik filtreleme yapmadığını düşündürüyor. Kendi deneyimlerime dayanarak o büyüklükte bir tank için kaliteli bir filtreleme yapamayacağını düşünüyorum.
Tabi ki sizin deneyiminiz önemli, siz sunsun ile birlikte kullanıyorsunuz ikisi toplamda 1000L/sa yakın bir debi veriyor, belki yeterli gelebilir.
Karidesin Rengi Dayanıklılığını Etkiler Mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]Yetiştiricinin size karidesleri yolladığı su değerleri ile sizdeki değerler farklı olduğundan kaynaklı adaptasyon sorunu oluşuyor.
Bazı üreticilerimiz çok özel şartları oluşturup üretim yapıyorlar.
Değişimin çok uzun sürede yapılması gerekirken gönderilen suyun miktarı sebebiyle imkansız gibi oluyor.
Isıya ve yeni suya damla damla alıştırma işlemi yetersiz kalıyor.[/QUOTE]
Alışma süreci ile alakalı bir sorun değil. Geldiklerinde poşetin içerisinde ölmüşlerdi. Benim yaşadığım bir şansızlıkta olabilir ama forumda ve internette benzer yazılar gördüm. Muhtemelen bu nedenle firma kesinlikle sorumluluk almıyoruz diye kırk yerde belirtiyor.
[QUOTE=scorpion26]
Mevsimle alakalı olabilir mi?. Gerçi strafor kutu ile gönderiyorlar. Ben siyah aldığımda bir sorun yaşamamıştım.[/QUOTE]
Hava ile alakalı bir sorun olmasın diye baharda sipariş etmiştim. Bana özel bir şansızlık da olabilir.[:)] . Ama bu forumda da benzer şikayetler okudum.[EDIT]Hoppala,2025-10-06 15:23:51[/EDIT]
[QUOTE=Cyber_Scout]Yetiştiricinin size karidesleri yolladığı su değerleri ile sizdeki değerler farklı olduğundan kaynaklı adaptasyon sorunu oluşuyor.
Bazı üreticilerimiz çok özel şartları oluşturup üretim yapıyorlar.
Değişimin çok uzun sürede yapılması gerekirken gönderilen suyun miktarı sebebiyle imkansız gibi oluyor.
Isıya ve yeni suya damla damla alıştırma işlemi yetersiz kalıyor.[/QUOTE]
Alışma süreci ile alakalı bir sorun değil. Geldiklerinde poşetin içerisinde ölmüşlerdi. Benim yaşadığım bir şansızlıkta olabilir ama forumda ve internette benzer yazılar gördüm. Muhtemelen bu nedenle firma kesinlikle sorumluluk almıyoruz diye kırk yerde belirtiyor.
[QUOTE=scorpion26]
Mevsimle alakalı olabilir mi?. Gerçi strafor kutu ile gönderiyorlar. Ben siyah aldığımda bir sorun yaşamamıştım.[/QUOTE]
Hava ile alakalı bir sorun olmasın diye baharda sipariş etmiştim. Bana özel bir şansızlık da olabilir.[:)] . Ama bu forumda da benzer şikayetler okudum.[EDIT]Hoppala,2025-10-06 15:23:51[/EDIT]
Karidesin Rengi Dayanıklılığını Etkiler Mi?
[QUOTE=Laçin_]Atakanpetten alacağım karidesleri ancak bazı kaynaklar rengin dayanıklılığı etilediğini söylüyor. doğru mu? Orange Rili,Red Rili,Bloody Mary,Yellow Fire Neon,Blue Angel, Red and Orange Sakura.bu türler var[/QUOTE]
Merhaba Melek hanım,
Sorunuz bu değil ama deneyimimi sizinle paylaşmak isterim; bir defa Atakanpethop'dan 3 tane Narite Salyongoz ve bir defada 10 Bloody Marry Karides aldım. İki seferinde de kargo Ankara'ya gelene kadar hepsi öldü. Almadan önce iki defa düşünün derim hem hayvanlara yazık hem paranıza. Kargodan sağlam çıkamıyorlar.
[QUOTE=Laçin_]Atakanpetten alacağım karidesleri ancak bazı kaynaklar rengin dayanıklılığı etilediğini söylüyor. doğru mu? Orange Rili,Red Rili,Bloody Mary,Yellow Fire Neon,Blue Angel, Red and Orange Sakura.bu türler var[/QUOTE]
Merhaba Melek hanım,
Sorunuz bu değil ama deneyimimi sizinle paylaşmak isterim; bir defa Atakanpethop'dan 3 tane Narite Salyongoz ve bir defada 10 Bloody Marry Karides aldım. İki seferinde de kargo Ankara'ya gelene kadar hepsi öldü. Almadan önce iki defa düşünün derim hem hayvanlara yazık hem paranıza. Kargodan sağlam çıkamıyorlar.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
