ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Japon & Beta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
167
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ocak 2025 22:51
Son Ziyaret:
26 Ekim 2025 16:01
Toplam Mesaj:
219 [0.41 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Efe Can
Doğum Tarihi:
21 Mayıs 2006
Yaş:
20
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Efe Can
SON 10 MESAJI
40 Litre Akvaryuma Balık Önerisi
Elime 40 litre bir akvaryum geçti. Çok küçük bir hacim olduğu için nasıl değerlendireceğime karar veremedim. Isıtıcı olmadığı için cennet balığı aklıma geldi ama 40 litrede olur mu bilmiyorum. Fikir verirseniz sevinirim.
Elime 40 litre bir akvaryum geçti. Çok küçük bir hacim olduğu için nasıl değerlendireceğime karar veremedim. Isıtıcı olmadığı için cennet balığı aklıma geldi ama 40 litrede olur mu bilmiyorum. Fikir verirseniz sevinirim.
Beta Ne Kadar Aç Kalabilir
[QUOTE=ternapi]
Çok rahat bırakıp gidebilirsiniz, 3-4 gün aç kalmalarında hiç sakınca yok.
Babanıza acil şifalar dilerim, çok geçmiş olsun. [/QUOTE]
Hem geçmiş olsun dileğiniz hem cevabınız için teşekkür ederim içim rahatladı...
[QUOTE=ternapi]
Çok rahat bırakıp gidebilirsiniz, 3-4 gün aç kalmalarında hiç sakınca yok.
Babanıza acil şifalar dilerim, çok geçmiş olsun. [/QUOTE]
Hem geçmiş olsun dileğiniz hem cevabınız için teşekkür ederim içim rahatladı...
Beta Ne Kadar Aç Kalabilir
Babam ameliyat olacagi icin acilen memlekete gitmem lazım. 10'ar litre akvaryumlarda ayri ayri 2 betam var. 3, bilemediniz 4 güne dönerim diye tahmin ediyorum. Emanet edeceğim biri de yok. Yanımda götürsem özel aracım da yok. Sizce 3 - 4 gün ac kalabilirler mi?
Formları iyi.
Babam ameliyat olacagi icin acilen memlekete gitmem lazım. 10'ar litre akvaryumlarda ayri ayri 2 betam var. 3, bilemediniz 4 güne dönerim diye tahmin ediyorum. Emanet edeceğim biri de yok. Yanımda götürsem özel aracım da yok. Sizce 3 - 4 gün ac kalabilirler mi?
Formları iyi.
Sobo Wp 990 Ses Çıkartmaya Başladı.
Sobo WP 990 kafa motoru 4 aydır sorunsuz neredeyse 0 ses ile çalışıyordu. Bu sabah uyandığımda ses yapmaya başladığını farkettim.
150 liralık dandik hava motorlari gibi ses çıkartıyor. Sizce yapılacak bir şey var mı yoksa çöpe mi?
Sobo WP 990 kafa motoru 4 aydır sorunsuz neredeyse 0 ses ile çalışıyordu. Bu sabah uyandığımda ses yapmaya başladığını farkettim.
150 liralık dandik hava motorlari gibi ses çıkartıyor. Sizce yapılacak bir şey var mı yoksa çöpe mi?
Betta Hastalık
[QUOTE=Gülce Özerkan]
İyi günler, sanırım enfeksiyonun kaynağını buldum. Çürümüş cattappa yaprakları, hemen akvaryumdan çıkardım yaprakları tazeledim. Ve 2. Günde balıkta iyileşme belirtileri başladı kuyruğu düzeldi, düşen pullar yenilenmeye başladı. Bugün nitrozone elime ulaştı 5mg akvaryuma ekledim. Normalde karantinaya almam gerekiyormuş ama uğraşmak istemedim, filtremi kapattım ışıkları söndürdüm bekliyorum. Sizce ilacı kullanmaya devam edeyim mi yoksa balıkta hastalık ilerlemezse daha eklemeyeyimi sormak istedim?[/QUOTE]
Sorunun kaynağını bulduğunuz için devam etmeyin. Kendiliğinden düzelecektir büyük ihtimal.
[QUOTE=Gülce Özerkan]
İyi günler, sanırım enfeksiyonun kaynağını buldum. Çürümüş cattappa yaprakları, hemen akvaryumdan çıkardım yaprakları tazeledim. Ve 2. Günde balıkta iyileşme belirtileri başladı kuyruğu düzeldi, düşen pullar yenilenmeye başladı. Bugün nitrozone elime ulaştı 5mg akvaryuma ekledim. Normalde karantinaya almam gerekiyormuş ama uğraşmak istemedim, filtremi kapattım ışıkları söndürdüm bekliyorum. Sizce ilacı kullanmaya devam edeyim mi yoksa balıkta hastalık ilerlemezse daha eklemeyeyimi sormak istedim?[/QUOTE]
Sorunun kaynağını bulduğunuz için devam etmeyin. Kendiliğinden düzelecektir büyük ihtimal.
Trans Tetram Hasta Sanırım
[QUOTE=ozii41][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256653/170320251947091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256653/170320251947321.jpg[/IMG]
merhabalar herkese
trans tetram 2 haftadır bu şekilde.
yem yemesinde neşesinde sorun yok.
akvaryum adını bilmiyorum ama zeytin sanırım bitkiler var.
15 günde bir yüzde 40 gibi su değişimi yapıyorum
ısıtıcı var 25 derece ayarlı
tepe filtreli akvaryum
kuvarz kumu var dipte 3 cm
Bir hafta önce metilen mavisinde günlük yarım saat banyo yaptırdım ama geçmedi. ne olduğu hakkında biraz araştırdım pamukçuk gibi değil mantar mı acaba? ne yapabilirim fikir talep ediyorum.
teşekkürler [/QUOTE]
Isıtıcıyı 27 dereceye getirin. Mantar olabilir ama tam anlayamadım. Mantar ise Crystalpro Nitrozone ilacı işinizi görür.
[QUOTE=ozii41][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256653/170320251947091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256653/170320251947321.jpg[/IMG]
merhabalar herkese
trans tetram 2 haftadır bu şekilde.
yem yemesinde neşesinde sorun yok.
akvaryum adını bilmiyorum ama zeytin sanırım bitkiler var.
15 günde bir yüzde 40 gibi su değişimi yapıyorum
ısıtıcı var 25 derece ayarlı
tepe filtreli akvaryum
kuvarz kumu var dipte 3 cm
Bir hafta önce metilen mavisinde günlük yarım saat banyo yaptırdım ama geçmedi. ne olduğu hakkında biraz araştırdım pamukçuk gibi değil mantar mı acaba? ne yapabilirim fikir talep ediyorum.
teşekkürler [/QUOTE]
Isıtıcıyı 27 dereceye getirin. Mantar olabilir ama tam anlayamadım. Mantar ise Crystalpro Nitrozone ilacı işinizi görür.
Bıktım Bu Akvaryumdan
[QUOTE=Yusufmert]Merhaba arkadaşlar akvaryumum 35x35 beni uğraştırmasın diye akvaryumu hem küçük aldım hem de bitki de koymadım ama christmas moss’dan mıdır nedir, akvaryuma balık koymadan ve mosslar için led almadan önce her şey çok güzeldi görsel şölendi, ama daha sonra akvaryumun içini camını yosunlar kapladı, kendim cam temizleyici aldım %50 su değişimi yaptım 2 haftada 1 ve led i de kapattım ama yine geçmedi, üstüne forumda araştırdım vs cüce vatoz aldım 2 tane, bu cüce varozu; kardinal neon tetralarımı aldığım akvaryumcudan almış olmama rağmen 1 2 gün sonra tüm kardinaller beyaz benek benek oldular, su sıcaklığını 30 yaptım ve sonraki gün tüm kardinaller ve 1 cüce vatozum öldü, şuanda akvaryum yine yosunlu, aldığım cüce vatozlar da camları temizlemedi şahsen, çok az etkisi olmuştur ama yine hala aynı ne yapmam gerekiyor artık bıktım bu durumdan, tavsiye bekliyorum nasıl kurturcam şuanda akvaryumda 1 cüce vatoz 2 de karides var, ya akvaryumdaki suyu azaltıp mossları komple çıkarıcam yosuna faydası olur mu bilmiyorum ya da akvaryumu uygun bir fiyata koyup satıcam bir an önce ve hayatım boyunca yosun ve akvaryum fobim olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Vatoz icin akvaryum boyutu uygun değil.akvaryumu karartın. Su degisimi yapın. Nerite salyangozu koyun. Azalacağına inanıyorum.
[QUOTE=Yusufmert]Merhaba arkadaşlar akvaryumum 35x35 beni uğraştırmasın diye akvaryumu hem küçük aldım hem de bitki de koymadım ama christmas moss’dan mıdır nedir, akvaryuma balık koymadan ve mosslar için led almadan önce her şey çok güzeldi görsel şölendi, ama daha sonra akvaryumun içini camını yosunlar kapladı, kendim cam temizleyici aldım %50 su değişimi yaptım 2 haftada 1 ve led i de kapattım ama yine geçmedi, üstüne forumda araştırdım vs cüce vatoz aldım 2 tane, bu cüce varozu; kardinal neon tetralarımı aldığım akvaryumcudan almış olmama rağmen 1 2 gün sonra tüm kardinaller beyaz benek benek oldular, su sıcaklığını 30 yaptım ve sonraki gün tüm kardinaller ve 1 cüce vatozum öldü, şuanda akvaryum yine yosunlu, aldığım cüce vatozlar da camları temizlemedi şahsen, çok az etkisi olmuştur ama yine hala aynı ne yapmam gerekiyor artık bıktım bu durumdan, tavsiye bekliyorum nasıl kurturcam şuanda akvaryumda 1 cüce vatoz 2 de karides var, ya akvaryumdaki suyu azaltıp mossları komple çıkarıcam yosuna faydası olur mu bilmiyorum ya da akvaryumu uygun bir fiyata koyup satıcam bir an önce ve hayatım boyunca yosun ve akvaryum fobim olacak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255620/020320251838361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Vatoz icin akvaryum boyutu uygun değil.akvaryumu karartın. Su degisimi yapın. Nerite salyangozu koyun. Azalacağına inanıyorum.
Japon Balığı Kuyruk Erimesi
[QUOTE=Acelyak][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256646/170320251117481.jpg[/IMG] akvaryum kurulu halde hediye geldi ilk defa balık bakıyorum bir balığın kuyruğu eridi nasıl bir yol izlemem gerekiyor [/QUOTE]
Akvaryum kaç litre, kaç balık var?
[QUOTE=Acelyak][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256646/170320251117481.jpg[/IMG] akvaryum kurulu halde hediye geldi ilk defa balık bakıyorum bir balığın kuyruğu eridi nasıl bir yol izlemem gerekiyor [/QUOTE]
Akvaryum kaç litre, kaç balık var?
Tetra İç Filtre
[QUOTE=Memo45][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256622/160320251628421.jpg[/IMG]
Bu filtre yeni ama diğer iç filtreler gibi fokurdamıyor akvaryum içinde uçuşan şeyler var tam cekmiyormu acaba 75lt akvaryum [/QUOTE]
Bu modelin hava verme özelliği yok diye biliyorum.
[QUOTE=Memo45][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256622/160320251628421.jpg[/IMG]
Bu filtre yeni ama diğer iç filtreler gibi fokurdamıyor akvaryum içinde uçuşan şeyler var tam cekmiyormu acaba 75lt akvaryum [/QUOTE]
Bu modelin hava verme özelliği yok diye biliyorum.
30 Lt Akvaryum 1 Beta 2 Çöpçü 1 Tül Vatoz Uygunmu
[QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE][QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE]
[QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE]
Uygun olmaz. Çöpçü ve Betalar anlaşamaz. Çöpçüler çok ani hızlı hareket edebiliyor ve beta bu durumda strese girecektir. Çöpçüler zaten 6'lı gruplar halinde yaşarlar. Tek beta bakabilirsiniz veya bir adet japon baligi bakabilirsiniz. 6 Adet tetra veya çöpçü de bakılabilir. Vatoz zaten kesinlikle olmaz bu litrede.
[QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE][QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE]
[QUOTE=Ilkayx]30 lt akvaryum icin 1 beta 2 çöpçu 1 tül vatoz uygunmudur yemegi isisi herseyi nasil olmali bitki ne koyabilirim acemiyim ogrenmek istiyorum teşekkür ederim şimdiden[:?][/QUOTE]
Uygun olmaz. Çöpçü ve Betalar anlaşamaz. Çöpçüler çok ani hızlı hareket edebiliyor ve beta bu durumda strese girecektir. Çöpçüler zaten 6'lı gruplar halinde yaşarlar. Tek beta bakabilirsiniz veya bir adet japon baligi bakabilirsiniz. 6 Adet tetra veya çöpçü de bakılabilir. Vatoz zaten kesinlikle olmaz bu litrede.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
