ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KirmiziBalik16
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ekim 2024 19:11
Son Ziyaret:
29 Nisan 2025 11:15
Toplam Mesaj:
74 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Aydın
Doğum Tarihi:
01 Ocak 2003
Yaş:
23
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Aydın
SON 10 MESAJI
Yosun Sorunu İçin Hangi Cihaz?
Merhabalar bitkili akvaryumum için uv filtre veya chihiros doctor mate kullanmayı düşünüyorum.Yosun probleminin önüne geçmek için hangisini önerirsiniz? Şu anda camda ve kayalarımda yosun problemi ufaktan baş göstermeye başladı.Aslında düzenli olarak seachem floruish excel kullanıyorum yardımınıza ve tavsiyelerinize ihtiyacım var teşekkürler.
Merhabalar bitkili akvaryumum için uv filtre veya chihiros doctor mate kullanmayı düşünüyorum.Yosun probleminin önüne geçmek için hangisini önerirsiniz? Şu anda camda ve kayalarımda yosun problemi ufaktan baş göstermeye başladı.Aslında düzenli olarak seachem floruish excel kullanıyorum yardımınıza ve tavsiyelerinize ihtiyacım var teşekkürler.
Beyaz Benek Mi Değil Mi?
[QUOTE=ogurcay]Metilen banyosu yaptırmışsınız.Devam etmenize gerek yoktur.
[/QUOTE]
Teşekkürler.Peki metilen banyosundan sonra ana tankta mı tutayım yayılım gösterir mi yoksa karantina tankına mı alayım?
[QUOTE=ogurcay]Metilen banyosu yaptırmışsınız.Devam etmenize gerek yoktur.
[/QUOTE]
Teşekkürler.Peki metilen banyosundan sonra ana tankta mı tutayım yayılım gösterir mi yoksa karantina tankına mı alayım?
Beyaz Benek Mi Değil Mi?
[QUOTE=ogurcay]Merhaba,
Benim gördüğüm beyaz benek değil.Tabi bu benim gördüğüm.Tetralar ile canlı doğuranlar farklı ihtiyaçları olan türlerdir.Bir ayrıma gitmenizi öneririm.
Hayırlı olur inşallah...[/QUOTE]
Merhaba sahibi ile görüştüm yavruların kendi annelerinde babalarında da olduğunu söyledi.Türünden dolayı böyle olduklarını iletti ancak ben yine de işimi şansa bırakmak istemediğim için metilen banyosu ile tedavi yapmayı düşünüyorum kısa bir süre.
Tetralarıda ücretsiz bir şekilde sahiplendirmeyi düşünüyorum ancak isteyen kişileri bulamıyorum 😀
Bundan kaynaklı tetralarım duruyor ancak lepistes akvaryumuna döneceğim diyebilirim.Değerli fikriniz içinde teşekkür ederim.
[QUOTE=ogurcay]Merhaba,
Benim gördüğüm beyaz benek değil.Tabi bu benim gördüğüm.Tetralar ile canlı doğuranlar farklı ihtiyaçları olan türlerdir.Bir ayrıma gitmenizi öneririm.
Hayırlı olur inşallah...[/QUOTE]
Merhaba sahibi ile görüştüm yavruların kendi annelerinde babalarında da olduğunu söyledi.Türünden dolayı böyle olduklarını iletti ancak ben yine de işimi şansa bırakmak istemediğim için metilen banyosu ile tedavi yapmayı düşünüyorum kısa bir süre.
Tetralarıda ücretsiz bir şekilde sahiplendirmeyi düşünüyorum ancak isteyen kişileri bulamıyorum 😀
Bundan kaynaklı tetralarım duruyor ancak lepistes akvaryumuna döneceğim diyebilirim.Değerli fikriniz içinde teşekkür ederim.
Acaba Bu Adi Salyangoz Yumurtası Mı?
Merhaba evet adi salyangoz yumurtasına benziyor.
Merhaba evet adi salyangoz yumurtasına benziyor.
Beyaz Benek Mi Değil Mi?
Merhabalar sevgili abilerim.2 gün önce sevdiğim bir abimden lepistes yavrusu aldım.Ancak bugün üstlerinde sanırım beyaz benek var hemen metilen banyosu yaptırdım yakalayarak ancak sizinde fikrinizi almak isterim görseller ektedir.Teşekkürler.
Not:Akvaryumuma aşılama konusunda hata yapmadım.Sadece 1 saatlik bir yoldan getirdim canlıları.Tetralarımdan kaynaklı biraz stresli 1 gece atlattılar sadece.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251981/110420252243211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251981/110420252244161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251981/110420252244441.jpg[/IMG][EDIT]KirmiziBalik16,2025-04-11 22:51:38[/EDIT]
Abilerim sizce problem beyaz benekmidir.Her gün Metilen banyosu ile anatankta tutarak karantinaya almadan sorunu çözebilir miyim.Tavsiyelerinize ihtiyacım var teşekkürler.
Merhabalar sevgili abilerim.2 gün önce sevdiğim bir abimden lepistes yavrusu aldım.Ancak bugün üstlerinde sanırım beyaz benek var hemen metilen banyosu yaptırdım yakalayarak ancak sizinde fikrinizi almak isterim görseller ektedir.Teşekkürler.
Not:Akvaryumuma aşılama konusunda hata yapmadım.Sadece 1 saatlik bir yoldan getirdim canlıları.Tetralarımdan kaynaklı biraz stresli 1 gece atlattılar sadece.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251981/110420252243211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251981/110420252244161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251981/110420252244441.jpg[/IMG][EDIT]KirmiziBalik16,2025-04-11 22:51:38[/EDIT]
Abilerim sizce problem beyaz benekmidir.Her gün Metilen banyosu ile anatankta tutarak karantinaya almadan sorunu çözebilir miyim.Tavsiyelerinize ihtiyacım var teşekkürler.
Bitkili Akvaryumda Beyaz Kum Olur Mu?
[QUOTE=mrah]
Hageni neden orta katman olarak planliyorsunuz? Insaat kumundan cok bir farki yok, besin icermez. Estetik olarak bitkili akvaryumlarda guzel gorundugu icin tercih edilir. O yuzden katmanli taban kurulumlarinda en alt yada orta katman olarak kullanilmaz. Bu sadece para israfi olur.
Bitkili bir akvaryumda beyaz kum asla beyaz olarak kalmaz bunu planlayip kullanin derim. Ilk bir sure tertemiz guzel gorunur, sonrasinda diatom ve diger algler + canlilarin diskilari derken asla ilk gunku goruntuyu vermez. Bu yuzden belirli bir alanda kullanilip o taze goruntuyu korumak icin o alandaki eski kum surekli sifonlanir yerine yenisi eklenir, sifonlanan eskisi temizlenir kenara ayrilir daha sonra digeri sifonlanir derken bu surec hic bitmez. O yuzden beyaz kum yerine daha natural renklere yogunlasirsaniz hem hayal kirikligina ugramazsiniz hem de bakim sureciniz daha kolay olur.[/QUOTE]
Fikriniz için teşekkür ederim.Bu alg konusunda bu açıdan düşünmemiştim.Teşekkürler
[QUOTE=AtlasPoyraz]Tabiki olabilir. Kökler bitki toprağında olsun yeterli.
Karışmaması için file benzeri bişeyin içerisine koyabilirsiniz.[/QUOTE]
Fikriniz için teşekkür ederim ancak beyaz kumdan vazgeçeceğim gibi duruyor.
[QUOTE=mrah]
Hageni neden orta katman olarak planliyorsunuz? Insaat kumundan cok bir farki yok, besin icermez. Estetik olarak bitkili akvaryumlarda guzel gorundugu icin tercih edilir. O yuzden katmanli taban kurulumlarinda en alt yada orta katman olarak kullanilmaz. Bu sadece para israfi olur.
Bitkili bir akvaryumda beyaz kum asla beyaz olarak kalmaz bunu planlayip kullanin derim. Ilk bir sure tertemiz guzel gorunur, sonrasinda diatom ve diger algler + canlilarin diskilari derken asla ilk gunku goruntuyu vermez. Bu yuzden belirli bir alanda kullanilip o taze goruntuyu korumak icin o alandaki eski kum surekli sifonlanir yerine yenisi eklenir, sifonlanan eskisi temizlenir kenara ayrilir daha sonra digeri sifonlanir derken bu surec hic bitmez. O yuzden beyaz kum yerine daha natural renklere yogunlasirsaniz hem hayal kirikligina ugramazsiniz hem de bakim sureciniz daha kolay olur.[/QUOTE]
Merhaba bu mini butterfly bitkisi için farklı kum kullanmayı tercih ettim.ancak orta katman ve kum olarak tavsiyeniz varsa çok mutlu olurum.Önceki kurulumumda walstad yöntemi ile kurdum ancak memnun değilim.
[QUOTE=mrah]
Hageni neden orta katman olarak planliyorsunuz? Insaat kumundan cok bir farki yok, besin icermez. Estetik olarak bitkili akvaryumlarda guzel gorundugu icin tercih edilir. O yuzden katmanli taban kurulumlarinda en alt yada orta katman olarak kullanilmaz. Bu sadece para israfi olur.
Bitkili bir akvaryumda beyaz kum asla beyaz olarak kalmaz bunu planlayip kullanin derim. Ilk bir sure tertemiz guzel gorunur, sonrasinda diatom ve diger algler + canlilarin diskilari derken asla ilk gunku goruntuyu vermez. Bu yuzden belirli bir alanda kullanilip o taze goruntuyu korumak icin o alandaki eski kum surekli sifonlanir yerine yenisi eklenir, sifonlanan eskisi temizlenir kenara ayrilir daha sonra digeri sifonlanir derken bu surec hic bitmez. O yuzden beyaz kum yerine daha natural renklere yogunlasirsaniz hem hayal kirikligina ugramazsiniz hem de bakim sureciniz daha kolay olur.[/QUOTE]
Fikriniz için teşekkür ederim.Bu alg konusunda bu açıdan düşünmemiştim.Teşekkürler
[QUOTE=AtlasPoyraz]Tabiki olabilir. Kökler bitki toprağında olsun yeterli.
Karışmaması için file benzeri bişeyin içerisine koyabilirsiniz.[/QUOTE]
Fikriniz için teşekkür ederim ancak beyaz kumdan vazgeçeceğim gibi duruyor.
[QUOTE=mrah]
Hageni neden orta katman olarak planliyorsunuz? Insaat kumundan cok bir farki yok, besin icermez. Estetik olarak bitkili akvaryumlarda guzel gorundugu icin tercih edilir. O yuzden katmanli taban kurulumlarinda en alt yada orta katman olarak kullanilmaz. Bu sadece para israfi olur.
Bitkili bir akvaryumda beyaz kum asla beyaz olarak kalmaz bunu planlayip kullanin derim. Ilk bir sure tertemiz guzel gorunur, sonrasinda diatom ve diger algler + canlilarin diskilari derken asla ilk gunku goruntuyu vermez. Bu yuzden belirli bir alanda kullanilip o taze goruntuyu korumak icin o alandaki eski kum surekli sifonlanir yerine yenisi eklenir, sifonlanan eskisi temizlenir kenara ayrilir daha sonra digeri sifonlanir derken bu surec hic bitmez. O yuzden beyaz kum yerine daha natural renklere yogunlasirsaniz hem hayal kirikligina ugramazsiniz hem de bakim sureciniz daha kolay olur.[/QUOTE]
Merhaba bu mini butterfly bitkisi için farklı kum kullanmayı tercih ettim.ancak orta katman ve kum olarak tavsiyeniz varsa çok mutlu olurum.Önceki kurulumumda walstad yöntemi ile kurdum ancak memnun değilim.
Bitkili Akvaryumda Beyaz Kum Olur Mu?
[QUOTE=AtlasPoyraz]Bitki ekeceğiniz kısmı ayırıp taban malzemesi olarak dere çakılı veya hagen veya herhangi bitki toprağı kullanabilirsiniz.
Sanırım beyaz kumu görsel olarak düşünüyorsunuz. [/QUOTE]
Evet bakacağım bitki kırmızı olacağı için görsel olarak güzel olacağını düşünüyorum.
Lav kırığı üstüne hagen kum onun üstüne beyaz kum yapsam nasıl olur sizce ? Veya hagen kum yerine orta katmanda tropical aquarium soil kum kullansam ?
[QUOTE=AtlasPoyraz]Bitki ekeceğiniz kısmı ayırıp taban malzemesi olarak dere çakılı veya hagen veya herhangi bitki toprağı kullanabilirsiniz.
Sanırım beyaz kumu görsel olarak düşünüyorsunuz. [/QUOTE]
Evet bakacağım bitki kırmızı olacağı için görsel olarak güzel olacağını düşünüyorum.
Lav kırığı üstüne hagen kum onun üstüne beyaz kum yapsam nasıl olur sizce ? Veya hagen kum yerine orta katmanda tropical aquarium soil kum kullansam ?
Bitkili Akvaryumda Beyaz Kum Olur Mu?
Merhabalar halihazır olan akvaryumumu bozup reeflowers natural aquasand beyaz kum ve lav kırığı ile taban oluşturmayı düşünüyorum.Tek çeşit bitki bakacağım rotala mini butterfly türü bu kumda bu bitkiyi yetiştirebilir miyim yoksa hata mı yaparım.İlla ki hagen kum kullanmam gerekir mi yardımınıza ihtiyacım var teşekkürler.
Merhabalar halihazır olan akvaryumumu bozup reeflowers natural aquasand beyaz kum ve lav kırığı ile taban oluşturmayı düşünüyorum.Tek çeşit bitki bakacağım rotala mini butterfly türü bu kumda bu bitkiyi yetiştirebilir miyim yoksa hata mı yaparım.İlla ki hagen kum kullanmam gerekir mi yardımınıza ihtiyacım var teşekkürler.
Bitkili Akvaryumda Beyaz Kum Kullanılır Mı
Merhabalar bitkili akvaryumumda yosun problemimi çözemediğim için tekrardan kurulum yapacağım.bitkili akvaryumda beyaz kum kullanılabilir mi? hali hazırda hagen kum kullanmaktayım ancak beyaz kum görsel açıdan daha güzel olacağını düşünüyorum.Taban malzemesi içinde bir önceki kurulumumda torf kullanmıştım ne kullanabilirim tavsiyelerinize ihtiyacım var teşekkürler.
Merhabalar bitkili akvaryumumda yosun problemimi çözemediğim için tekrardan kurulum yapacağım.bitkili akvaryumda beyaz kum kullanılabilir mi? hali hazırda hagen kum kullanmaktayım ancak beyaz kum görsel açıdan daha güzel olacağını düşünüyorum.Taban malzemesi içinde bir önceki kurulumumda torf kullanmıştım ne kullanabilirim tavsiyelerinize ihtiyacım var teşekkürler.
Akvaryum Balıkları
[QUOTE=xhan]
Oncelikle başınız sagolsun, babanızın mekanı cennet olsun.
Tank hacimi buyudukçe düzgün kurulmus bir su düzeninr sahip akvaryumların bakımı kolaylaşır çünkü dengeyi bozmak zorlasır. En zor olacagı kısım yosunları temizlemek olacaktır. Zaten bu yuzden hacim buyudukce su degişim sıklıgı azalır.
20ltde 2 tane japon beslemek imkansız degil ama gereksiz yuke sokar insanı. Zaten kucuk tankların su duzenini oturtmak zor, birde 2 japon girince işe bayagı zorlaşır. Haftads 2 kere su degişimi gerekecek zamanlar olur (özelliklr yaz donemleri). 20lt yerine 45lt olsa sorun yok. En azından 2 japonun saglıklı buyumesi için yeterli bir hacim.[/QUOTE]
Dostlar sağolsun teşekkürler.
Aslında fikir ayrılığına düştüğümüz bir durum yok dediğiniz şey doğru temizlik daha zor olabilir haklısınız.Dediğim gibi yer durumu müsaitliğine ve sermaye önemli malum ülkemizin şartlarında hobimiz masraflı.Elbette yüksek hacim çok daha iyi olacaktır.
[QUOTE=xhan]
Oncelikle başınız sagolsun, babanızın mekanı cennet olsun.
Tank hacimi buyudukçe düzgün kurulmus bir su düzeninr sahip akvaryumların bakımı kolaylaşır çünkü dengeyi bozmak zorlasır. En zor olacagı kısım yosunları temizlemek olacaktır. Zaten bu yuzden hacim buyudukce su degişim sıklıgı azalır.
20ltde 2 tane japon beslemek imkansız degil ama gereksiz yuke sokar insanı. Zaten kucuk tankların su duzenini oturtmak zor, birde 2 japon girince işe bayagı zorlaşır. Haftads 2 kere su degişimi gerekecek zamanlar olur (özelliklr yaz donemleri). 20lt yerine 45lt olsa sorun yok. En azından 2 japonun saglıklı buyumesi için yeterli bir hacim.[/QUOTE]
Dostlar sağolsun teşekkürler.
Aslında fikir ayrılığına düştüğümüz bir durum yok dediğiniz şey doğru temizlik daha zor olabilir haklısınız.Dediğim gibi yer durumu müsaitliğine ve sermaye önemli malum ülkemizin şartlarında hobimiz masraflı.Elbette yüksek hacim çok daha iyi olacaktır.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
