ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
srnozcn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2024 21:41
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2026 17:39
Toplam Mesaj:
69 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serhan
SON 10 MESAJI
Zebra Danio
[QUOTE=Kaannn455]Merhabalar. Zebra Danio beslemeye karar verdim de bu balıklar için su üstü bitkileri şart mı? Loş ışığı mı severler? [/QUOTE]
Ben de kendi deneyimimi paylasayim. Yaklasik 6 aydir karma akvaryumda 6 tanesine bakiyorum. 6 tetra, 4 tane mucevher tetra ve 2 tane biryerden zorunlu gelen lepistesler ile birlikte bitkili akvaryumda gayet saglikli ve mutlular. Akvaryumdan atlama, saldirma vs gibi seylerin stresle alakali oldugunu dusunuyorum. Ne kuyruga saldirma ne de akvaryumdan atlama gibi bir sey yasamadim. Aldigimda 1 cm bile degillerdi simdi 3 cm oldular nerdeyse. Bitkili akvaryum oldugu icin gun icinde 9 saat powerled ile aydinlatiliyor akvaryum ve su üstü bitkisi yok. Bir sorun yasamadim hala devam ediyorlar.
[QUOTE=Kaannn455]Merhabalar. Zebra Danio beslemeye karar verdim de bu balıklar için su üstü bitkileri şart mı? Loş ışığı mı severler? [/QUOTE]
Ben de kendi deneyimimi paylasayim. Yaklasik 6 aydir karma akvaryumda 6 tanesine bakiyorum. 6 tetra, 4 tane mucevher tetra ve 2 tane biryerden zorunlu gelen lepistesler ile birlikte bitkili akvaryumda gayet saglikli ve mutlular. Akvaryumdan atlama, saldirma vs gibi seylerin stresle alakali oldugunu dusunuyorum. Ne kuyruga saldirma ne de akvaryumdan atlama gibi bir sey yasamadim. Aldigimda 1 cm bile degillerdi simdi 3 cm oldular nerdeyse. Bitkili akvaryum oldugu icin gun icinde 9 saat powerled ile aydinlatiliyor akvaryum ve su üstü bitkisi yok. Bir sorun yasamadim hala devam ediyorlar.
Tank Değişimi İçin Taban Tavsiyesi
Dostlar selamlar, 60x40x40 bir tankım var. Lowtech olarak başladım fakat ışıklandırma, bitki, co2 derken iş başka yönlere gitti. Tank biraz eskiydi çizikler vs ışıklandırmayla çok göze batmaya başladı. Şimdi yeni bir tank siparişi verdim aynı ölçülerde. Fakat tabanı da değiştireceğim. Monte Carlo'da ekmek istiyorum zemine. Bunun icin en uygun zemin nasil olmali bi yardimci olabilirseniz çok sevinirim.
_____________________________________________________________
Birde konudan bağımsız olarak yeni tank ultraclear olarak geliyor ama benimkiyle aynı mı bilmiyorum yakından görmedim hiç ultraclear. Benim tankın camının resmini çektim bu ultraclear mı normal mi acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/101120241703381.jpg[/IMG]
Dostlar selamlar, 60x40x40 bir tankım var. Lowtech olarak başladım fakat ışıklandırma, bitki, co2 derken iş başka yönlere gitti. Tank biraz eskiydi çizikler vs ışıklandırmayla çok göze batmaya başladı. Şimdi yeni bir tank siparişi verdim aynı ölçülerde. Fakat tabanı da değiştireceğim. Monte Carlo'da ekmek istiyorum zemine. Bunun icin en uygun zemin nasil olmali bi yardimci olabilirseniz çok sevinirim.
_____________________________________________________________
Birde konudan bağımsız olarak yeni tank ultraclear olarak geliyor ama benimkiyle aynı mı bilmiyorum yakından görmedim hiç ultraclear. Benim tankın camının resmini çektim bu ultraclear mı normal mi acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/101120241703381.jpg[/IMG]
Difüzör Yerleşimi Nasıl Olmalı ?
Herkese selamlar, tankıma co2 ekledim fakat bunun bir yerleşim mantığı var mıdır? Örneğin dış filtrede emiş basış boruları karşılıklı olmalı çünkü sirkülasyon var diyoruz. Peki bu difüzörden çözülen co2 tankın içinde dağılmalı mı yoksa sabit bir noktadan çıkış yapması yeterli mi ? Yaptığım araştırmalar ve gözlemlerime göre 3 farklı kullanım şekli var. Siz hangisini kullanıyorsunuz ve neden. Benimki şuan sabit bir şekilde yüzeye kadar çıkıyor. Bu şekilde olması yeterli mi bu tankın tamamına etki edecek çözünümü yapıyor mudur?
1 - Sabit bir noktadan yukarı doğru co2 akışı olması ve ek olarak oksijen için su yüzeyinde dalgalanma.
2 - Dış filtre çıkışına koyarak tank içine doğrudan püskürtülmesi.
3 - Dış filtre emiş borusuna yakın koyarak co2'nin filtreye çekilmesi ve çözünerek tekrar tanka dönmesi.
[B]Güncelleme[/B]
Yurtdışı forumlarda ve bazı üretici firmalarda da sıklıkla rastladığım alttaki yerleşimi uyguladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/081120242329321.jpg[/IMG][EDIT]srnozcn,2024-11-08 23:29:43[/EDIT]
Herkese selamlar, tankıma co2 ekledim fakat bunun bir yerleşim mantığı var mıdır? Örneğin dış filtrede emiş basış boruları karşılıklı olmalı çünkü sirkülasyon var diyoruz. Peki bu difüzörden çözülen co2 tankın içinde dağılmalı mı yoksa sabit bir noktadan çıkış yapması yeterli mi ? Yaptığım araştırmalar ve gözlemlerime göre 3 farklı kullanım şekli var. Siz hangisini kullanıyorsunuz ve neden. Benimki şuan sabit bir şekilde yüzeye kadar çıkıyor. Bu şekilde olması yeterli mi bu tankın tamamına etki edecek çözünümü yapıyor mudur?
1 - Sabit bir noktadan yukarı doğru co2 akışı olması ve ek olarak oksijen için su yüzeyinde dalgalanma.
2 - Dış filtre çıkışına koyarak tank içine doğrudan püskürtülmesi.
3 - Dış filtre emiş borusuna yakın koyarak co2'nin filtreye çekilmesi ve çözünerek tekrar tanka dönmesi.
[B]Güncelleme[/B]
Yurtdışı forumlarda ve bazı üretici firmalarda da sıklıkla rastladığım alttaki yerleşimi uyguladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/081120242329321.jpg[/IMG][EDIT]srnozcn,2024-11-08 23:29:43[/EDIT]
Eheim Experience150 60x40x40 Akvaryuma Yeterli Mi?
[QUOTE=Emresrsln]Akvaryumda lepistes ve transgenetik tetra beslemeyi düşünüyorum Eheim experience150 60x40x40 akvaryuma yeterli olur mu? [/QUOTE]
Fazlasiyla yeter.
[QUOTE=Emresrsln]Akvaryumda lepistes ve transgenetik tetra beslemeyi düşünüyorum Eheim experience150 60x40x40 akvaryuma yeterli olur mu? [/QUOTE]
Fazlasiyla yeter.
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=BabySoul]
Sıcak serin kumlardan, serin soğuk sulara.. [:D] Güle güle kullan, düzgün ve şık olmuş.[/QUOTE]
Cok sagol hocam yardimlarinizla birseyler cikarttik bakalim suanlik hersey yolunda. [:nazar:]
[QUOTE=BabySoul]
Sıcak serin kumlardan, serin soğuk sulara.. [:D] Güle güle kullan, düzgün ve şık olmuş.[/QUOTE]
Cok sagol hocam yardimlarinizla birseyler cikarttik bakalim suanlik hersey yolunda. [:nazar:]
60x40x40 Akvaryum İçin Dış Filtre Tavsiyesi
Ben ayni olculerdeki akvaryumum icin Eheim 2215 kullaniyorum. Emis basis borularini da Neo Premium Air Flow M V2 ile degistirdim. Fazla debi akinti sorunu olmuyor aparattan oturu. Yuzey emisi de yapiyor. Tavsiye ederim. Ben de oturdugum odada kullaniyorum ses konusunda cok iyi ama gecenin sessizliginde illaki duyarsin hangisi olursa olsun.
Ben ayni olculerdeki akvaryumum icin Eheim 2215 kullaniyorum. Emis basis borularini da Neo Premium Air Flow M V2 ile degistirdim. Fazla debi akinti sorunu olmuyor aparattan oturu. Yuzey emisi de yapiyor. Tavsiye ederim. Ben de oturdugum odada kullaniyorum ses konusunda cok iyi ama gecenin sessizliginde illaki duyarsin hangisi olursa olsun.
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba hayırlı olsun tekrardan çok iyi gözüküyor orjinal olmuş fandan verim almak için kasanın üst kısmı yapraklı alüminyum olmalı birde boya da izole edebiliyor ısıyı . malesef power led soğutmaya uygun kasa imkanı çok kısıtlı hazır aldıklarımız smd ledlere uygunlar eldeki imkanlar buna yetiyor
güle güle kullanın[:)][/QUOTE]
Tesekkur ederim hocam aslinda ilk planim oyleydi elimde de var yaprakli aluminyum ama o kadar kotu duruyorki :D guzel bir tasarimli yaprak aluminyum bulamadim bulduklarima sacma sapan rakamlar istediler. Bir de garip bir sekilde isin akvaryum icin oldugunu anlayinca farkli fiyat veriyorlar gibi hissediyorum. Bursada bir firmada wallwasher bos kutusu sordum var dediler. Sirf var dedikleri icin gittim 60cm olacak akvaryumda kullanicam falan diyince hesap kitap yapti tek sira kasaya 1000 Lira istedi. Internette dolusu 1 metrelik dolusu 1000 lira zaten. Neyse sonuc olarak dediklerinize tamamen katiliyorum guzel ve uygun bir yaprakli aluminyum bulursam transfer ederim oraya muhtemelen :).
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba hayırlı olsun tekrardan çok iyi gözüküyor orjinal olmuş fandan verim almak için kasanın üst kısmı yapraklı alüminyum olmalı birde boya da izole edebiliyor ısıyı . malesef power led soğutmaya uygun kasa imkanı çok kısıtlı hazır aldıklarımız smd ledlere uygunlar eldeki imkanlar buna yetiyor
güle güle kullanın[:)][/QUOTE]
Tesekkur ederim hocam aslinda ilk planim oyleydi elimde de var yaprakli aluminyum ama o kadar kotu duruyorki :D guzel bir tasarimli yaprak aluminyum bulamadim bulduklarima sacma sapan rakamlar istediler. Bir de garip bir sekilde isin akvaryum icin oldugunu anlayinca farkli fiyat veriyorlar gibi hissediyorum. Bursada bir firmada wallwasher bos kutusu sordum var dediler. Sirf var dedikleri icin gittim 60cm olacak akvaryumda kullanicam falan diyince hesap kitap yapti tek sira kasaya 1000 Lira istedi. Internette dolusu 1 metrelik dolusu 1000 lira zaten. Neyse sonuc olarak dediklerinize tamamen katiliyorum guzel ve uygun bir yaprakli aluminyum bulursam transfer ederim oraya muhtemelen :).
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=BabySoul]Driver normalse o zaman ledlerde sıkıntı var, o mA ile abartı ısınmaz. Soğutursan istersen 500mA var bir şey olmaz demek istediğim. Senin fanın diğer tarafında logo olmayınca resimden anlaşılmıyor hangi tarafı arka veya ön.. Fanlar ile o profil arasında ne koydun arada mesafe bırakmak için?[/QUOTE]
Onceki mesajda ekleyecektim unutmusum. Ledlerde de sorun olabilir dediginiz icin onlari da degistirdim eski patlayan setin tamami eski bir sistemden kalmaydi. Hepsini sifir olarak yeniledim.
Aralik birakmak icin de silikon yukseltici ayak ekledim. Hem titresimi azaltmasi icin hem de saga sola da ufleyebilmesi icin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/041120240231111.jpg[/IMG]
[QUOTE=BabySoul]Driver normalse o zaman ledlerde sıkıntı var, o mA ile abartı ısınmaz. Soğutursan istersen 500mA var bir şey olmaz demek istediğim. Senin fanın diğer tarafında logo olmayınca resimden anlaşılmıyor hangi tarafı arka veya ön.. Fanlar ile o profil arasında ne koydun arada mesafe bırakmak için?[/QUOTE]
Onceki mesajda ekleyecektim unutmusum. Ledlerde de sorun olabilir dediginiz icin onlari da degistirdim eski patlayan setin tamami eski bir sistemden kalmaydi. Hepsini sifir olarak yeniledim.
Aralik birakmak icin de silikon yukseltici ayak ekledim. Hem titresimi azaltmasi icin hem de saga sola da ufleyebilmesi icin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/041120240231111.jpg[/IMG]
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=BabySoul]
Soğutma tamam da ledlerin normal olarak patlamaması lazımdı o düzenekte, eğer driver 350mA veriyorsa 351 çıkmamalı, çıkarsa o zaman o led patlar yani yanar. Şimdi soğutma yaptın ama mA çıkışı net mi?
Ha bir de o tür soğutma sitemlerine fanlar ısıyı basınçla soğutur, sen ters takmışsın fanı. Sende ki fan ısıyı alıp dışarı atıyor, profili soğutma. bilgisyar cpu ya da gpu fanı gibi düşün. Kasa içi hava ile dışarı atma gibi değil..[/QUOTE]
Evet hocam ilk soylediginizde mahalledeki bir elektronikciye goturup test ettirdim 310-335 arasinda geziyor. O yuzden sorun olmadigini garantileyip oyle bagladim yoksa yenisini alacaktim.
Fan ile alakli da dediginiz gibi profile dogru veriyor havayi suan zaten. Tersine yukari uflemiyor yani ben de fanin ustundeki yazi olan kismi yukarda olur diye dusunuyordum ama ufledigi kisim profile bakacak sekilde koydum. 4 saatin sonunda kasanin tamami en fazla 35 derece oluyor.
[QUOTE=BabySoul]
Soğutma tamam da ledlerin normal olarak patlamaması lazımdı o düzenekte, eğer driver 350mA veriyorsa 351 çıkmamalı, çıkarsa o zaman o led patlar yani yanar. Şimdi soğutma yaptın ama mA çıkışı net mi?
Ha bir de o tür soğutma sitemlerine fanlar ısıyı basınçla soğutur, sen ters takmışsın fanı. Sende ki fan ısıyı alıp dışarı atıyor, profili soğutma. bilgisyar cpu ya da gpu fanı gibi düşün. Kasa içi hava ile dışarı atma gibi değil..[/QUOTE]
Evet hocam ilk soylediginizde mahalledeki bir elektronikciye goturup test ettirdim 310-335 arasinda geziyor. O yuzden sorun olmadigini garantileyip oyle bagladim yoksa yenisini alacaktim.
Fan ile alakli da dediginiz gibi profile dogru veriyor havayi suan zaten. Tersine yukari uflemiyor yani ben de fanin ustundeki yazi olan kismi yukarda olur diye dusunuyordum ama ufledigi kisim profile bakacak sekilde koydum. 4 saatin sonunda kasanin tamami en fazla 35 derece oluyor.
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=Babakızakvarist]
Şimdiden hayırlı olsun yanlız grow un yanına deep red ve royalblue fazla gelmezmi grow zaten ikisnin karışımı diye biliyorum ben[/QUOTE]
Tesekkur ederim hocam evet azalttim zaten 10k yi cogalttim onun yerine bitirdim cok sukur bakalim insallah bitkilere faydasini goruruz :)
Evet arkadaslar sonunda bitirdim. 36led ile 35derecelerde calisan bir armatur oldu. Oldukca sessiz ve aydinlatma kisminda da basarili. 4+4 seklinde zamanlayici da ekledim bakalim insallah umdugumu bulurum. Sirada co2 var bakalim [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314361.jpg[/IMG]
[QUOTE=Babakızakvarist]
Şimdiden hayırlı olsun yanlız grow un yanına deep red ve royalblue fazla gelmezmi grow zaten ikisnin karışımı diye biliyorum ben[/QUOTE]
Tesekkur ederim hocam evet azalttim zaten 10k yi cogalttim onun yerine bitirdim cok sukur bakalim insallah bitkilere faydasini goruruz :)
Evet arkadaslar sonunda bitirdim. 36led ile 35derecelerde calisan bir armatur oldu. Oldukca sessiz ve aydinlatma kisminda da basarili. 4+4 seklinde zamanlayici da ekledim bakalim insallah umdugumu bulurum. Sirada co2 var bakalim [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314361.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
