ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
berkanozcann
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
29
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ağustos 2024 22:56
Son Ziyaret:
25 Mayıs 2026 01:01
Toplam Mesaj:
25 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
100x40x50 Bombeli Akvaryum
Atlantik 1250a dış filtre
15w iç filtre
7 Sarı prenses
2 İceman
2 Şeker Ciklet
2 American Zebra Ciklet
2 Leopar Vatoz
SON 10 MESAJI
Yeni Dış Filtre Önerisi
[QUOTE=Aguamentist]
Açıkçası bu yaz dönemine kadar dış filtre tavsiyesi veriyordum ama şu an dış filtre kullanmak yerine askı filtreler bana daha mantıklı geliyor.
Özellikle SOBO sf 550f gibi modeller çok başarılı. Akvaryum hacmine göre debiyi de ayarlabiliyoruz.
Hortum derdi de olmuyor ve bakım-temizlik periyotları da 6-12 ay.
Bu tarz bir ürün tavsiye edebilirim [:3][/QUOTE]
Düşüneceğim teşekkürler hocam.
[QUOTE=Aguamentist]
Açıkçası bu yaz dönemine kadar dış filtre tavsiyesi veriyordum ama şu an dış filtre kullanmak yerine askı filtreler bana daha mantıklı geliyor.
Özellikle SOBO sf 550f gibi modeller çok başarılı. Akvaryum hacmine göre debiyi de ayarlabiliyoruz.
Hortum derdi de olmuyor ve bakım-temizlik periyotları da 6-12 ay.
Bu tarz bir ürün tavsiye edebilirim [:3][/QUOTE]
Düşüneceğim teşekkürler hocam.
Yeni Dış Filtre Önerisi
Arkadaşlar görüşleriniz için teşekkür ederim. Verdiğiniz tavsiyelere göre kafamda birşeyler şekillendi. [:3]
Arkadaşlar görüşleriniz için teşekkür ederim. Verdiğiniz tavsiyelere göre kafamda birşeyler şekillendi. [:3]
Yeni Dış Filtre Önerisi
[QUOTE=Cyber_Scout]Bütçeniz nedir? Kaç lt. Akvaryumda kullanacaksınız?[/QUOTE]
Bütçe 20k ya kadar çıkabilirim.
Litre olarak şuan ki 200lt civarı ama ilerisi için de istiyorum akvaryumu büyütebilirim.
[QUOTE=Hidro Dinamik]Atlantik 1250a debisi 1250 L/h görünüyor, imzanızdaki akvaryum için fazlasıyla yeterli olması gerekirdi. Teorik debi ile iç malzemeleri yerleştirdikten sonraki debi uyuşmazlığı veya emiş ve basış borularının aynı yere konumlandırılması gibi sebeplerden yetmemiş olabilir.
Kaldı ki dış filtrelerde asıl öncelik biyolojik filtrasyondur. İç ve dış filtreye rağmen size yeterli gelmemesinin sebebi canlı yükünden kaynaklı gibi.
100x40x50h akvaryumumda Eheim experience 350 kullanıyorum. İlk dış filtrem olduğundan markacılık yaptım, sessiz ve işimi fazlasıyla görüyor. Şuan alacak olsam f/p yönünden Aquael markasına yönelirdim.[/QUOTE]
Kusura bakmayın arkadaşlar bu arada çalıştığım için anca cevap veriyorum.
Dış filtreyi temizliyorum 1 ay sonra su içinde partiküller görüyorüm ki dış filtre ve içindeki malzemeleri ona göre yerleştirip sıralanmıştım doğru bir şekilde ki böyle olmaması lazımdı daha iyi bir performans bekliyordum atlantik'ten.
Zaten kapağın sağında kırık var tam kapanmıyor daha önce de bu sebepten sorunlar yaşadım zar zor idare ettiriyorum.
Ciklet bakıyorum cikletleri bilirsiniz fazla hareketli balıklar bu sebepten de iyi bir filtrasyon gerekiyor diye düşünüyorum.
[QUOTE=Cyber_Scout]Bütçeniz nedir? Kaç lt. Akvaryumda kullanacaksınız?[/QUOTE]
Bütçe 20k ya kadar çıkabilirim.
Litre olarak şuan ki 200lt civarı ama ilerisi için de istiyorum akvaryumu büyütebilirim.
[QUOTE=Hidro Dinamik]Atlantik 1250a debisi 1250 L/h görünüyor, imzanızdaki akvaryum için fazlasıyla yeterli olması gerekirdi. Teorik debi ile iç malzemeleri yerleştirdikten sonraki debi uyuşmazlığı veya emiş ve basış borularının aynı yere konumlandırılması gibi sebeplerden yetmemiş olabilir.
Kaldı ki dış filtrelerde asıl öncelik biyolojik filtrasyondur. İç ve dış filtreye rağmen size yeterli gelmemesinin sebebi canlı yükünden kaynaklı gibi.
100x40x50h akvaryumumda Eheim experience 350 kullanıyorum. İlk dış filtrem olduğundan markacılık yaptım, sessiz ve işimi fazlasıyla görüyor. Şuan alacak olsam f/p yönünden Aquael markasına yönelirdim.[/QUOTE]
Kusura bakmayın arkadaşlar bu arada çalıştığım için anca cevap veriyorum.
Dış filtreyi temizliyorum 1 ay sonra su içinde partiküller görüyorüm ki dış filtre ve içindeki malzemeleri ona göre yerleştirip sıralanmıştım doğru bir şekilde ki böyle olmaması lazımdı daha iyi bir performans bekliyordum atlantik'ten.
Zaten kapağın sağında kırık var tam kapanmıyor daha önce de bu sebepten sorunlar yaşadım zar zor idare ettiriyorum.
Ciklet bakıyorum cikletleri bilirsiniz fazla hareketli balıklar bu sebepten de iyi bir filtrasyon gerekiyor diye düşünüyorum.
Yeni Dış Filtre Önerisi
Arkadaşlar merhabalar öncelikle Atlantik 1250a marka dış filtre kullanıyordum uzun bir süredir ve yeterli temizlendiği, bir yerinde de kırık olduğu için zar zor idare ettiriyordum filtreyi ama yeni bir tane almaya karar verdim ve daha önce atlantik'ten başka bir marka dış filtre kullanmadım nedir nasıldır sessiz mi debisi iyimi hiçbir fikrim yok diğer markaların. Sizden öneri ve tavsiyelerinizi o değerli görüşlerinizi bekliyorum.
Teşekkür ederim 🙏🙂[:3][EDIT]berkanozcann,2025-07-20 14:19:43[/EDIT]
Arkadaşlar merhabalar öncelikle Atlantik 1250a marka dış filtre kullanıyordum uzun bir süredir ve yeterli temizlendiği, bir yerinde de kırık olduğu için zar zor idare ettiriyordum filtreyi ama yeni bir tane almaya karar verdim ve daha önce atlantik'ten başka bir marka dış filtre kullanmadım nedir nasıldır sessiz mi debisi iyimi hiçbir fikrim yok diğer markaların. Sizden öneri ve tavsiyelerinizi o değerli görüşlerinizi bekliyorum.
Teşekkür ederim 🙏🙂[:3][EDIT]berkanozcann,2025-07-20 14:19:43[/EDIT]
Bunlar Nedir ? Neyin Belirtisidir ?
Değerli bilgileriniz için öncelikle teşekkür ediyorum. Bende öyle düşünüyorum kumun içindeki nitrat olabilir ve sadece kumun içinde gördüm o fotoğrafta kumun üstünde görünen kısmı biraz dip çekimi ile çekmiştim. Zaten yemleride attığım zaman dibe düşmeden balıklar lüpletiyor mideye ama akvaryum suyuna bir zararı yoksa sorun olmaz ya takip edeceğim. [:iyi:]
Değerli bilgileriniz için öncelikle teşekkür ediyorum. Bende öyle düşünüyorum kumun içindeki nitrat olabilir ve sadece kumun içinde gördüm o fotoğrafta kumun üstünde görünen kısmı biraz dip çekimi ile çekmiştim. Zaten yemleride attığım zaman dibe düşmeden balıklar lüpletiyor mideye ama akvaryum suyuna bir zararı yoksa sorun olmaz ya takip edeceğim. [:iyi:]
Bunlar Nedir ? Neyin Belirtisidir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/220420251847141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/220420251847211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/220420251847241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/220420251847321.jpg[/IMG]
Arkadaşlar uzun zaman sonra kumun altında böyle bir sararma ile karşılaştım. Bunlar nedir acaba ? Kötü bir şeyin habercisi olabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/220420251847141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/220420251847211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/220420251847241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/220420251847321.jpg[/IMG]
Arkadaşlar uzun zaman sonra kumun altında böyle bir sararma ile karşılaştım. Bunlar nedir acaba ? Kötü bir şeyin habercisi olabilir mi?
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/090420251832221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/090420251832251.jpg[/IMG]
Yavrular, iceman ve leopar vatoz [:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/090420251832221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249677/090420251832251.jpg[/IMG]
Yavrular, iceman ve leopar vatoz [:3]
Ciklet Balığım Akvaryumdan Dışarı Fırladı!
[QUOTE=1Balikci ]
Selamlar,
Siz ne kadar uygun koşulları sağlasanız, düzenli besleseniz, gözünüzün içi gibi baksanız bile tabiatları gereği sudan atlayabiliyorlar
Önlem olarak sadece üstünü kapatabiliriz kapatamıyorsak da kadere mukadderat diyeceğiz. 😊 Çünkü çok başımıza geldi.[/QUOTE]
Selam.
Evet çok doğru dediniz. Akvaryumumun üstünde armatür led olduğu için kapağını kapatamıyorum maalesef ama bundan sonra daha sık kontrol edeceğim. Balık şeker pembe desenleri rengi olsun çok hoşuma giden bir balık eğer ölseydi çok üzülürdüm. Teşekkürler değerli yanıtınız için. [EDIT]berkanozcann,2025-04-09 18:17:08[/EDIT]
[QUOTE=1Balikci ]
Selamlar,
Siz ne kadar uygun koşulları sağlasanız, düzenli besleseniz, gözünüzün içi gibi baksanız bile tabiatları gereği sudan atlayabiliyorlar
Önlem olarak sadece üstünü kapatabiliriz kapatamıyorsak da kadere mukadderat diyeceğiz. 😊 Çünkü çok başımıza geldi.[/QUOTE]
Selam.
Evet çok doğru dediniz. Akvaryumumun üstünde armatür led olduğu için kapağını kapatamıyorum maalesef ama bundan sonra daha sık kontrol edeceğim. Balık şeker pembe desenleri rengi olsun çok hoşuma giden bir balık eğer ölseydi çok üzülürdüm. Teşekkürler değerli yanıtınız için. [EDIT]berkanozcann,2025-04-09 18:17:08[/EDIT]
Ciklet Balığım Akvaryumdan Dışarı Fırladı!
[QUOTE=Orhan76]
Muhtemelen yaşadığı şok ve strestendir. İlerde kendine gelir. Siz bu arada sık su değişimleri ve imkanınız varsa stres giderici solüsyonlarla rahatlamasına yardımcı olup bu süreci kısaltabilirsiniz. Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Su değişimlerini ihmal etmiyorum herşeyi düzenli bir şekilde uygulamaya çalışıyorum şu anlık yem verirken su yüzeyine kesinlikle çıkmıyor yem yemeye hayvan bayağı bir korkmuş anca dibe batan yemleri yiyor ve buda yeter zamanla açılır diye düşünüyorum. Verdiğiniz kıymetli bilgiler için teşekkür ederim.
[QUOTE=MasterChief]
Keşke gecikmeseydiniz, düştüğünü daha erken fark ederdiniz![/QUOTE]
Normalden günlük rutin 12 den 12 ye veririm ama bu sefer bi 2 saat kadar geç vereyim dedim ve az da işlerim vardı birkaç saatten birşey olmaz diye düşünmüştüm. Orada " iyiki geciktirmişim" dememin sebebi yemledikten sonra böyle birsey olsaydı fark edemeyebilirdim anlamında söyledim yanlış anlaşılmasın. Ama Allahtan hayvanı ölmeden önce farkettim hemen akvaryuma aldım şu anlık toparladı. Artık yakın zamanda tekrar aynı durumu yaşamaktan korkuyorum ve bu nedenle de sık sık kontrol ediyorum akvaryumu artık. [:(] [EDIT]berkanozcann,2025-04-09 18:02:29[/EDIT]
[QUOTE=Orhan76]
Muhtemelen yaşadığı şok ve strestendir. İlerde kendine gelir. Siz bu arada sık su değişimleri ve imkanınız varsa stres giderici solüsyonlarla rahatlamasına yardımcı olup bu süreci kısaltabilirsiniz. Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Su değişimlerini ihmal etmiyorum herşeyi düzenli bir şekilde uygulamaya çalışıyorum şu anlık yem verirken su yüzeyine kesinlikle çıkmıyor yem yemeye hayvan bayağı bir korkmuş anca dibe batan yemleri yiyor ve buda yeter zamanla açılır diye düşünüyorum. Verdiğiniz kıymetli bilgiler için teşekkür ederim.
[QUOTE=MasterChief]
Keşke gecikmeseydiniz, düştüğünü daha erken fark ederdiniz![/QUOTE]
Normalden günlük rutin 12 den 12 ye veririm ama bu sefer bi 2 saat kadar geç vereyim dedim ve az da işlerim vardı birkaç saatten birşey olmaz diye düşünmüştüm. Orada " iyiki geciktirmişim" dememin sebebi yemledikten sonra böyle birsey olsaydı fark edemeyebilirdim anlamında söyledim yanlış anlaşılmasın. Ama Allahtan hayvanı ölmeden önce farkettim hemen akvaryuma aldım şu anlık toparladı. Artık yakın zamanda tekrar aynı durumu yaşamaktan korkuyorum ve bu nedenle de sık sık kontrol ediyorum akvaryumu artık. [:(] [EDIT]berkanozcann,2025-04-09 18:02:29[/EDIT]
Suyum Sürekli Bulanıyor
Dış filtre malzemeleri neler dış filtre işini tam anlamıyla yapamıyorsa bu bulanıklığı gideremiyor olabilir. Akvaryumda yeterli su akışı var mı? Su düzenleyici kullanıyor musunuz ? Bende de aynı problem vardı bu dert çok canımı sıkıyordu ve ben sorunu dış filtrede buldum. Meğerse dış filtre işini çok iyi yapsın çok iyi filtrelesin diye aşırı doldurmuştum ama şimdi malzemeleri ona göre alıp doğru bir şekilde sıralayınca fazla doldurmadan çünkü dış filtrede doluluk değil bildiğim kadarıyla akış ve kaliteli malzeme önemli. Şimdi gıcır gıcır benim akvaryum da yavru balıklar var doğurduktan sonra akvaryuma kaçanlar oldu yavruluktan onları ellemedim büyüdüler şimdi de onlar için de yavru toz yemi döküyorum az bir bulanıyor gibi oluyor ama 1 2 saate sudaki yüzen uçan ufak tefek tortular pislikler tamamen yok oluyor yok olmasa da 3 5 tane sayarsin anca içinde. Yani beni tatmin ediyor dış filtre bu işi çözmüştü bende ama sende sorun başka olabilir yinede yanlış yönlendirmek istemem . [:)]
Dış filtre malzemeleri neler dış filtre işini tam anlamıyla yapamıyorsa bu bulanıklığı gideremiyor olabilir. Akvaryumda yeterli su akışı var mı? Su düzenleyici kullanıyor musunuz ? Bende de aynı problem vardı bu dert çok canımı sıkıyordu ve ben sorunu dış filtrede buldum. Meğerse dış filtre işini çok iyi yapsın çok iyi filtrelesin diye aşırı doldurmuştum ama şimdi malzemeleri ona göre alıp doğru bir şekilde sıralayınca fazla doldurmadan çünkü dış filtrede doluluk değil bildiğim kadarıyla akış ve kaliteli malzeme önemli. Şimdi gıcır gıcır benim akvaryum da yavru balıklar var doğurduktan sonra akvaryuma kaçanlar oldu yavruluktan onları ellemedim büyüdüler şimdi de onlar için de yavru toz yemi döküyorum az bir bulanıyor gibi oluyor ama 1 2 saate sudaki yüzen uçan ufak tefek tortular pislikler tamamen yok oluyor yok olmasa da 3 5 tane sayarsin anca içinde. Yani beni tatmin ediyor dış filtre bu işi çözmüştü bende ama sende sorun başka olabilir yinede yanlış yönlendirmek istemem . [:)]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
