ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
raramuri
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Haziran 2024 02:31
Son Ziyaret:
07 Ekim 2025 16:58
Toplam Mesaj:
42 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Emre Türk
Doğum Tarihi:
12 Şubat 2002
Yaş:
24
İl:
Mardin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Emre Türk
Vivaryum meraklısı...
SON 10 MESAJI
Su Filtresi Olarak İstiridye!
Tatlı su istiridyeleri var, ancak çoğu ölü geliyor , canlı mı ölü mü tespit edilemiyor satıcı tarafından da zaten rastgele atıyor poşete . Güvenilir bir satıcı olsa da 2-3 tane alsak bi ara
Tatlı su istiridyeleri var, ancak çoğu ölü geliyor , canlı mı ölü mü tespit edilemiyor satıcı tarafından da zaten rastgele atıyor poşete . Güvenilir bir satıcı olsa da 2-3 tane alsak bi ara
Adım Adım Wild Betta Doğal Yaşam Tarzında
[QUOTE=TrAkvaryumTr]Armağan bey,koruyucu bu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241217/240520241631251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241217/240520241703531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241217/240520241703591.jpg[/IMG][/QUOTE]
.
.
İnternette bilgisayar kasası için veya akvaryum üstü için sert plastik kesen firmalar var trendyoldan bile iletişime geçebilirsiniz , şeffaf cam gibi sert plastikler kesiyorlar onlara bi bakabilirsiniz , malzemenin adı ne bilmiyorum ama madem estetik bir kurulum yapıyorsunuz, bi bakın dediğim şeye ben de nemi uçtuğu için teraryum üstüne alacağım bi ara
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/260620241312511.jpg[/IMG]
[QUOTE=TrAkvaryumTr]Armağan bey,koruyucu bu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241217/240520241631251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241217/240520241703531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241217/240520241703591.jpg[/IMG][/QUOTE]
.
.
İnternette bilgisayar kasası için veya akvaryum üstü için sert plastik kesen firmalar var trendyoldan bile iletişime geçebilirsiniz , şeffaf cam gibi sert plastikler kesiyorlar onlara bi bakabilirsiniz , malzemenin adı ne bilmiyorum ama madem estetik bir kurulum yapıyorsunuz, bi bakın dediğim şeye ben de nemi uçtuğu için teraryum üstüne alacağım bi ara
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/260620241312511.jpg[/IMG]
Akvaryumlarım İçin Dolap
Birden fazla varsa güzel raflı bir akvaryum köşesi yapabilirsin , ama dayanıklı bir raf alman lazım bir benim küçükler için olanın fotoğrafını atayım bir de daha büyükler için olan bir fotoğraf bak , bence böyle estetik bir köşe yaratabilirsin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/240620241601581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/240620241602011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/130620240323231.jpg[/IMG]
.
.
Birden fazla dolap koyarsan odanda yer kalmaz bence . Bir metal raf alabilsen rahatça koyabilirsin duvara bir destek atarsın , dedikleri gibi ahşap kapakların bozulma derdi olmaz . Bence ahşap akvaryum dolapları , mercan akvaryumlarına veya evin köşesine konan ciklet akvaryumlarına yakışıyor . Birden fazla varsa bitkili akvaryum , metal raf en güzel duranı ve sağlam olanı , "bence" [:)][EDIT]raramuri,2024-06-24 16:06:18[/EDIT]
Birden fazla varsa güzel raflı bir akvaryum köşesi yapabilirsin , ama dayanıklı bir raf alman lazım bir benim küçükler için olanın fotoğrafını atayım bir de daha büyükler için olan bir fotoğraf bak , bence böyle estetik bir köşe yaratabilirsin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/240620241601581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/240620241602011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/130620240323231.jpg[/IMG]
.
.
Birden fazla dolap koyarsan odanda yer kalmaz bence . Bir metal raf alabilsen rahatça koyabilirsin duvara bir destek atarsın , dedikleri gibi ahşap kapakların bozulma derdi olmaz . Bence ahşap akvaryum dolapları , mercan akvaryumlarına veya evin köşesine konan ciklet akvaryumlarına yakışıyor . Birden fazla varsa bitkili akvaryum , metal raf en güzel duranı ve sağlam olanı , "bence" [:)][EDIT]raramuri,2024-06-24 16:06:18[/EDIT]
Akvaryumdaki Bilinmeyen Kurtlar. (ve Çözümüm)
Forumdaki araştırmalarım ve üyelerin yardımları ile ne olduklarını buldum Oğuzhan beyin dediği gibi doğadan dışardan gelen canlılarmış.
Bildiğimiz sivrisinek/Tatarcık/yakarca larvasıymış
Eve giren sinekler durmadan yumurtluyormuş fanusuma .
Zararı yok , tek zararı büyüp evin içine uçucaklar dengeye almazsam.
Yaz aylarında 1 tane yavru Lepistes tutucam fanusumda bundan sonra
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/200620242107171.jpg[/IMG][EDIT]raramuri,2024-06-20 21:07:53[/EDIT]
Forumdaki araştırmalarım ve üyelerin yardımları ile ne olduklarını buldum Oğuzhan beyin dediği gibi doğadan dışardan gelen canlılarmış.
Bildiğimiz sivrisinek/Tatarcık/yakarca larvasıymış
Eve giren sinekler durmadan yumurtluyormuş fanusuma .
Zararı yok , tek zararı büyüp evin içine uçucaklar dengeye almazsam.
Yaz aylarında 1 tane yavru Lepistes tutucam fanusumda bundan sonra
.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/200620242107171.jpg[/IMG][EDIT]raramuri,2024-06-20 21:07:53[/EDIT]
Yeni Akvaryuma Geçme
Aslında hepsi .
Eski suyu koy tabiki eksiği de taze suyla doldur .
Beklemenin sebebi bitkileri ve canlıları garantiye almaktır bakterisiz yeni suda şok geçirmesinler diye . . Ama zaten sizin bitki ve balıklarının kendi bakterili sular var . Beklemeden aktarım yapabilirsiniz mantıken. Ancak kumu da öyle yapcam derseniz bütün pislikleri havalandıracaksınız . Öyle olduğundan beklemeniz gerekecek 1 gün veya 12 saat.
1- ""güzelce"" dip çekimi yapın
2-kumu ve suyu aktarın
3-12 saat bekleyin
4-bardağa aktardığınız balıkları akvaryuma koyabilirsiniz
.
Bir de yeni üye forumunu ve genel olarak forumu karıştırın , aslında nispeten basit bir soru bu ki 10 litrede Lepistes baktığınızı okuyanlardan linç yiyebilirsiniz 30 litre de sınır litredir . 10 taneden fazlayı geçmesin canlılar .
Şimdi gördüm lepistesler ilgili birsürü konu açmışsınız sebebi yetersiz alana bağlı stres ve hastalık basitçe .
40 -100 litrede Min 4-5 tane bakılması gereken sosyal ve hassas balıklar. [EDIT]raramuri,2024-06-20 20:55:36[/EDIT]
Aslında hepsi .
Eski suyu koy tabiki eksiği de taze suyla doldur .
Beklemenin sebebi bitkileri ve canlıları garantiye almaktır bakterisiz yeni suda şok geçirmesinler diye . . Ama zaten sizin bitki ve balıklarının kendi bakterili sular var . Beklemeden aktarım yapabilirsiniz mantıken. Ancak kumu da öyle yapcam derseniz bütün pislikleri havalandıracaksınız . Öyle olduğundan beklemeniz gerekecek 1 gün veya 12 saat.
1- ""güzelce"" dip çekimi yapın
2-kumu ve suyu aktarın
3-12 saat bekleyin
4-bardağa aktardığınız balıkları akvaryuma koyabilirsiniz
.
Bir de yeni üye forumunu ve genel olarak forumu karıştırın , aslında nispeten basit bir soru bu ki 10 litrede Lepistes baktığınızı okuyanlardan linç yiyebilirsiniz 30 litre de sınır litredir . 10 taneden fazlayı geçmesin canlılar .
Şimdi gördüm lepistesler ilgili birsürü konu açmışsınız sebebi yetersiz alana bağlı stres ve hastalık basitçe .
40 -100 litrede Min 4-5 tane bakılması gereken sosyal ve hassas balıklar. [EDIT]raramuri,2024-06-20 20:55:36[/EDIT]
Akvaryum Seçimim Hakkında Kararsızım
[QUOTE=Erdico]Merhaba, bence 42x30x25 i tercih etmelisiniz. 55cm yükseklik bitkili akvaryum için bence sıkıntı, yuksek oldugu icin aydinlatmada problem olabilir. Ayrica guzel gozukecegini zannetmiyorum, yukseklik en'den fazla olmamasi lazim bence. Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Erdi abiye katılıyorum bu kadar yükseklik yerine hacmi diğer yönlere doğru kullanmak daha mantıklı , dediği sebeplerden ötürü .
Benim kendimce tavsiyem
2e/4 dişi şeklinde olması
1e/2d yi , farkı akvaryumcudan diğerleri farklı akvaryumcudan alcak şekilde .
Sonraki aylarda taze kan ekleme , eski erkeği çıkarma gibi başınızı kurcalicak şeyler olmasın diye , başlangıçta. 2 farklı sülaleyi ekleyin onlar orada sürekli yan köyden kız alıp verir , 1. Nesil akraba ilişkisi olasılığını nispeten azaltmış olursunuz.
Not: evet balıklarda insanlar gibi sorun teşkil etmiyor ama 5-6 nesil sonra kırık omurga vb. Sorunlar çoğalmaya başlıyor , sonra taze kan arayışına giriyor insanlar . , kafa şimdiden rahat olsun diye
[QUOTE=AhmetBurakk]
Hocam muhtemelen başlangıçta 2e 4d ya da. 3d ile başlayacağım ama işte dediğiniz gibi lepistesler çok hızlı çoğalıyor benim ayrı bir akvaryumum var yavrular için ama yavruları yakalayıp farklı akvaryuma koymaktan sıkıldım. İstiyorum ki yavrular da saklanabilsin genel olarak takılsınlar öyle [/QUOTE]
[QUOTE=AhmetBurakk]
Hocam muhtemelen başlangıçta 2e 4d ya da. 3d ile başlayacağım ama işte dediğiniz gibi lepistesler çok hızlı çoğalıyor benim ayrı bir akvaryumum var yavrular için ama yavruları yakalayıp farklı akvaryuma koymaktan sıkıldım. İstiyorum ki yavrular da saklanabilsin genel olarak takılsınlar öyle [/QUOTE]
En son Lepistes hobisi yaparken çok küçüktüm şimdi ben de vakit ve nakit bulursam profesyonelce Lepistes mevzusuna ikinci bir giriş yapmayı planlıyorum .
Yavruluk fln gerçekten çok uğraştırıcı , özel üretimci fln olmanız 100 yavrunun da 100 nü sağ tutma takıntınız olması ve biraz da boş zamanınızın olması lazım . Bana kalırsa diyorum . En güzel Lepistes bakımı
Boool bitki , estetik bir karışık akvaryum kurup , ekosistemi kendi haline bırakma 3-5 ayda bir eşe dosta hobicilere çoğalan balıkları yapay seçilim yaparak dağıtmak
.
Bitkiler yeteri kadar uzamadan sıklaşmadan karide ekleme bir de , lepistesler sinekci balıkların ıslaha alınmış halidir , hiç bi Su canlısı aff etmez yutarlar
.
Bu iki ölçünğn ortasını tutsan aslında bir de . Biri çok az 30 lt diğeri , çok uzun , . Çoğalsa bilr canlılar derinlik(en kısa olan yer yani) lazım . [EDIT]raramuri,2024-06-20 12:55:58[/EDIT]
[QUOTE=Erdico]Merhaba, bence 42x30x25 i tercih etmelisiniz. 55cm yükseklik bitkili akvaryum için bence sıkıntı, yuksek oldugu icin aydinlatmada problem olabilir. Ayrica guzel gozukecegini zannetmiyorum, yukseklik en'den fazla olmamasi lazim bence. Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Erdi abiye katılıyorum bu kadar yükseklik yerine hacmi diğer yönlere doğru kullanmak daha mantıklı , dediği sebeplerden ötürü .
Benim kendimce tavsiyem
2e/4 dişi şeklinde olması
1e/2d yi , farkı akvaryumcudan diğerleri farklı akvaryumcudan alcak şekilde .
Sonraki aylarda taze kan ekleme , eski erkeği çıkarma gibi başınızı kurcalicak şeyler olmasın diye , başlangıçta. 2 farklı sülaleyi ekleyin onlar orada sürekli yan köyden kız alıp verir , 1. Nesil akraba ilişkisi olasılığını nispeten azaltmış olursunuz.
Not: evet balıklarda insanlar gibi sorun teşkil etmiyor ama 5-6 nesil sonra kırık omurga vb. Sorunlar çoğalmaya başlıyor , sonra taze kan arayışına giriyor insanlar . , kafa şimdiden rahat olsun diye
[QUOTE=AhmetBurakk]
Hocam muhtemelen başlangıçta 2e 4d ya da. 3d ile başlayacağım ama işte dediğiniz gibi lepistesler çok hızlı çoğalıyor benim ayrı bir akvaryumum var yavrular için ama yavruları yakalayıp farklı akvaryuma koymaktan sıkıldım. İstiyorum ki yavrular da saklanabilsin genel olarak takılsınlar öyle [/QUOTE]
[QUOTE=AhmetBurakk]
Hocam muhtemelen başlangıçta 2e 4d ya da. 3d ile başlayacağım ama işte dediğiniz gibi lepistesler çok hızlı çoğalıyor benim ayrı bir akvaryumum var yavrular için ama yavruları yakalayıp farklı akvaryuma koymaktan sıkıldım. İstiyorum ki yavrular da saklanabilsin genel olarak takılsınlar öyle [/QUOTE]
En son Lepistes hobisi yaparken çok küçüktüm şimdi ben de vakit ve nakit bulursam profesyonelce Lepistes mevzusuna ikinci bir giriş yapmayı planlıyorum .
Yavruluk fln gerçekten çok uğraştırıcı , özel üretimci fln olmanız 100 yavrunun da 100 nü sağ tutma takıntınız olması ve biraz da boş zamanınızın olması lazım . Bana kalırsa diyorum . En güzel Lepistes bakımı
Boool bitki , estetik bir karışık akvaryum kurup , ekosistemi kendi haline bırakma 3-5 ayda bir eşe dosta hobicilere çoğalan balıkları yapay seçilim yaparak dağıtmak
.
Bitkiler yeteri kadar uzamadan sıklaşmadan karide ekleme bir de , lepistesler sinekci balıkların ıslaha alınmış halidir , hiç bi Su canlısı aff etmez yutarlar
.
Bu iki ölçünğn ortasını tutsan aslında bir de . Biri çok az 30 lt diğeri , çok uzun , . Çoğalsa bilr canlılar derinlik(en kısa olan yer yani) lazım . [EDIT]raramuri,2024-06-20 12:55:58[/EDIT]
Bayram Tatili İle Yemleme Problemi
Balıklar doğada hergün yem bulan canlılar değil zaten , içiniz rahat olsun dedikleri gibi mikro canlılarla beslenirler . İçinizi rahatlatmak için 5 TL lik saat mekanizmasından yemleme makinesi yapın , bir de evden çıkmadan önce , "bolca" su piresi katın akvaryuma 3-4 gün o su pireleri yaşar azar azar yerler zaten
Balıklar doğada hergün yem bulan canlılar değil zaten , içiniz rahat olsun dedikleri gibi mikro canlılarla beslenirler . İçinizi rahatlatmak için 5 TL lik saat mekanizmasından yemleme makinesi yapın , bir de evden çıkmadan önce , "bolca" su piresi katın akvaryuma 3-4 gün o su pireleri yaşar azar azar yerler zaten
Betta Balığımda Kuyruk Erimesi
Her türlü okumamda giden kuyruğun geri gelmediği yazıyordu, saç değil çünkü bu , organı hayvanın , benimki de 5 yıldızlı bakım almasına rağmen aylardır gelmedi . Petshoptaki formuyla aynı %5 bi düzelme oldu.
.
Blackwater ben de sevmiyorum , suyu sarartmicak şekilde kızılağaç kozalağı demlieyip çok az ekliyorum , gözle anlaşılmıyor ama suda balığı rahatlatacak madde olduğunu biliyorum .
1 kozalak 5 litre suyu sarartabilir anca , black watercılar onlarca kozalak ve yaprak ile anca sarartabiliyorlar zaten.
.
İnternetten Türkçe ve İngilizce olarak arayabilirsin beta cinslerini , çok ince farklar var . Belki halfmon veya kırmasıdır piyasanın %90 ı halfmon zaten diğerleri zor üretiliyor ve seveni yok . Büyük olasılıkla halfmon , ama arka kuyruğu çok kısa , göbek yüzgeçleri çok uzun sizinkinin o yüzden kırma veya başka birşey , yani büyük olasılıkla bu çentikli formu doğal . , her türlü birşey değişmez zaten. İlaç tedavinize devam edin her su değişimde balığı sakinleştirmek ve hastalıktan korumak için
"az ve düzenli miktarda "tanenli su ekleyin veya suyun içine salın bitki parçalarını . . Umarım muvafak olursunuz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/190620242048391.jpg[/IMG]
.
Baknız görsellere , saf halfmonların bile kuyruğu/yüzgeçi çentikli tiftikli :)
.
Gelişmelerden haberdar edin geçmiş olsun ufaklığa [:)] [:3][EDIT]raramuri,2024-06-19 20:53:36[/EDIT]
Her türlü okumamda giden kuyruğun geri gelmediği yazıyordu, saç değil çünkü bu , organı hayvanın , benimki de 5 yıldızlı bakım almasına rağmen aylardır gelmedi . Petshoptaki formuyla aynı %5 bi düzelme oldu.
.
Blackwater ben de sevmiyorum , suyu sarartmicak şekilde kızılağaç kozalağı demlieyip çok az ekliyorum , gözle anlaşılmıyor ama suda balığı rahatlatacak madde olduğunu biliyorum .
1 kozalak 5 litre suyu sarartabilir anca , black watercılar onlarca kozalak ve yaprak ile anca sarartabiliyorlar zaten.
.
İnternetten Türkçe ve İngilizce olarak arayabilirsin beta cinslerini , çok ince farklar var . Belki halfmon veya kırmasıdır piyasanın %90 ı halfmon zaten diğerleri zor üretiliyor ve seveni yok . Büyük olasılıkla halfmon , ama arka kuyruğu çok kısa , göbek yüzgeçleri çok uzun sizinkinin o yüzden kırma veya başka birşey , yani büyük olasılıkla bu çentikli formu doğal . , her türlü birşey değişmez zaten. İlaç tedavinize devam edin her su değişimde balığı sakinleştirmek ve hastalıktan korumak için
"az ve düzenli miktarda "tanenli su ekleyin veya suyun içine salın bitki parçalarını . . Umarım muvafak olursunuz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/190620242048391.jpg[/IMG]
.
Baknız görsellere , saf halfmonların bile kuyruğu/yüzgeçi çentikli tiftikli :)
.
Gelişmelerden haberdar edin geçmiş olsun ufaklığa [:)] [:3][EDIT]raramuri,2024-06-19 20:53:36[/EDIT]
Labirent Organı Ve Labirentliler #veteranbetta
Ben de bu yüzden su değişimini hava hortumu ile köpürte köpürte yapıyorum 30 dk boyunca suya oksijen vererek damla damla su ekliyorum . 4-5 gün sonra oksijen dayanıyor (bitkiler de var tabi) son 1 -2 günde labirent organı ile yüzeyden hava almaya başlıyor , oluyor 1 hafta . Su değişimi günü gelmiş oluyor tekrardan .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/180620241928191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/180620241928201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/180620241928211.jpg[/IMG]
.
Görselleri interneten buldum .
Beta anotomisi ve labirent organı
Ben de bu yüzden su değişimini hava hortumu ile köpürte köpürte yapıyorum 30 dk boyunca suya oksijen vererek damla damla su ekliyorum . 4-5 gün sonra oksijen dayanıyor (bitkiler de var tabi) son 1 -2 günde labirent organı ile yüzeyden hava almaya başlıyor , oluyor 1 hafta . Su değişimi günü gelmiş oluyor tekrardan .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/180620241928191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/180620241928201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247114/180620241928211.jpg[/IMG]
.
Görselleri interneten buldum .
Beta anotomisi ve labirent organı
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
