ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bedirhaanklnc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mart 2024 14:18
Son Ziyaret:
11 Nisan 2026 02:19
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bedirhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
🦐
SON 10 MESAJI
Bloody Mary Karides Serüvenim
[QUOTE=Tolg4kılınc]Abi eline diline koluna sağlık en başından sonuna kadar herşeyi anlatıp gerektiği yerde uygulamalı anlatmışsın. Akvaryumunun içinde bildiğin minimal bi dünya oluşturmuşsun tekrardan eline sağlık tasarımı harika [/QUOTE] Teşekkür ederim hocam
[QUOTE=Tolg4kılınc]Abi eline diline koluna sağlık en başından sonuna kadar herşeyi anlatıp gerektiği yerde uygulamalı anlatmışsın. Akvaryumunun içinde bildiğin minimal bi dünya oluşturmuşsun tekrardan eline sağlık tasarımı harika [/QUOTE] Teşekkür ederim hocam
Bloody Mary Karides Serüvenim
[QUOTE=Atlash]
ortlama ne kadara geliyor böyle bir akvaryum yaptırmak[/QUOTE]ben 500 e yaptırdım hocam o da tanıdıktı
[QUOTE=Atlash]
ortlama ne kadara geliyor böyle bir akvaryum yaptırmak[/QUOTE]ben 500 e yaptırdım hocam o da tanıdıktı
Bloody Mary Karides Serüvenim
[QUOTE=Atlash]Hocam İç filitre akıntısı karidesleri zorlamaz mı ? Ve akvaryumunuzu nerden sipariş verdiniz özel yapan bir yermi[/QUOTE]Akıntıyı su yüzeyine doğru veriyorum ve çokta güçlü bit akıntı oluşturmadığı için sıknıtı teşkil etmiyor. Akvaryumu özel yaptırdım hocam
[QUOTE=Atlash]Hocam İç filitre akıntısı karidesleri zorlamaz mı ? Ve akvaryumunuzu nerden sipariş verdiniz özel yapan bir yermi[/QUOTE]Akıntıyı su yüzeyine doğru veriyorum ve çokta güçlü bit akıntı oluşturmadığı için sıknıtı teşkil etmiyor. Akvaryumu özel yaptırdım hocam
Bloody Mary Karides Serüvenim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241754151.jpg[/IMG]
(görsel bana aittir)
[B][K] Bloody Mary Karides Serüvenim[/K][/B]
Bu ilginç canlıların beslendiğini daha önceden bilmiyordum ve öğrendiğim anda çok ilgimi çekti ardından neden bende yapmıyorum diyerek iç geçirdim. Ardından kolları sıvadım ve başladım hazırlıklara. İlk olarak evimin karşısında ki tanıdık bir petshopa (Falvara Petshop) gidip ardı ardına sorular sormaya başladım. Sağolsun kırmadı ve benimle ilgilendi.
1.) İlk sıkıntımız akvaryumdu;
Akvaryumu nasıl yapmalıydım, akvaryumun ölçüleri ilk başta nano olacaktı minik bir akvaryum kurmayı düşünüyordum ama tatmin etmeyeceğini düşünüp daha büyük yapmaya karar verdim biraz araştırdıktan sonra petshopumunda tavsiyesi üzerine siparişimizi verdik ve heyecanla beklemeye başladık. (Akvaryum ölçüleri 40*35*35)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241309111.jpg[/IMG]
2.)ikinci sıkıntımız fitrasyon ve ısıtıcı;
bir arkadaşımın daha önce kullandığı ve tavsiye ettiği üzere pipo filtre kullanmayı düşündüm ama görüntüsünün hoş olmadığını düşünerek elimin tersiyle kenara ittim. Ardından o petshop senin bu petshop benim diye gezerken yine aynı petshopa girdim. Beni çok sıcak karşıladı oturup çayımızı içtik hobi üzerine hasbihal ettik. Daha sonrasında hemen hangi filtre ve ısıtıcı kullanmam gerektiğini sordum. Tekli pipo önerdi ve bende yüzümü ekşitere diğer filtrelere bakmaya devam ettim en sonunda aradığımı buldum ısıtıcı olarak küçük bir şey yeterli olacaktı onada biraz bakındıktan sonra alıp bu sıkıntınında üstesinden gelmeyi başardım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241312051.jpg[/IMG]
3.)Üçüncü sıkıntımız kum;
İnternet akvaryum sitelerinde, alışveriş sitelerinde, petshoplarda geze geze en son yine gittim benim petshopa :) Zemine [K][B]lav kırığı[/B][/K] döşeyecektim ve tatlı minik karideslerimin kendini belli etmesi içinde üste [B][K]hegen [/K][/B] kullanacaktım ama ikisinin birbirine karışmasını istemiyordum ne yapabilirim diye düşünürken aklımıza pencerelerde kullanılan sineklik geldi, evet evet bildiğimiz sineklik. Sinekliğimi aldım gittim terziye torba şeklinde diktirip lav kırğımı içine doldurdum daha sonra da hegen kumu da lav kırığının üstüne bocaladım. Sineklikle yapmamın bir diğer faydası da bitkilere tutunacak yüzey sağlaması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241324141.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241328351.jpg[/IMG]
4.) Dördüncü sıkıntımız dekorasyon;
Taşlarmı kullansam yoksa dallar mı diye arkadaşlarımla konuşurken en son dallarla yapmaya karar verdim. Elimde 4-5 parça orman gülü kökü vardı ve onları değerlendirmek istedim. Amacım bu dalları sanki tek bir ağaçmış gibi göstermekti. Ardından kolları sıvadım ve başladım ilk denemem fiyaskoyla sonuçlandı dalları köpük yapıştırıcı ile yapıştırmaya çalıştım ve dallarım berbat bir hale geldi ve suya salınım yapmasından da korktum açıkcası. Sonra hırdavatçıya gidip zımpara ve akvaryum silikonu aldım. Zımpara ile dalları köpükten arındırmak çok zorlu bir işlemdi tam olarakta arındıramadım zaten. Akvaryum silikonuyla dalları birleştirdim ama nasıl birleştirdim(saatlerce)... Ama en sonunda bununda üstesinden geldim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241339261.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241340571.jpg[/IMG]
5.)Bir diğer sıkıntımız ışıklandırma ve CO2;
Malumumuz ekonomik şartlardan dolayı CO2 tüplü sistem kurmak oldukça pahalıya patlayacaktı o yüzden vazgeçtim ve yan sanayi üretime başvurdum. İnternette biraz araştırma yaptıktan sonra şeker maya sistemi dikkatimi cezbetti ama onunda patlama riskinden dolayı vazgeçtim. Ve ardından limon tuzlu karbonatlı sistem yapmaya karar verdim ( youtube da nasıl yapıldığına dair video paylaştım isteyen bakabilir: [VID]https://www.youtube.com/watch?v=IpNDnZTST6Y[/VID] ). Tabi ki CO2 sistemi varda difüzör olmadan olur mu? Hayatta olmaz. Hemen internetten sipariş ettim. Şimdi geldik ışıklandırmaya onlarca insana danışıp her yerde araştırma yapıp yine geldim benim petshopa onunda tanıdığı bir satıcı sayesinde ışığı ucuza kapattık ( Aqualed 6 sıra 40cm full spectrum).Işıkla zırt pırt uğraşmamak içinnde internetten zaman ayarlı bir priz aldım, şuanlık günde 6 saat veriyorum 2 saat açık 2 saat kapalı. Böylelikle bu sıkıntıdan da alnımızın akıyla çıktık :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241357561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241359441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241359521.jpg[/IMG]
6.)Sona gelmiş bulunuyoruz.. İşleyeceğimiz son konuda bitki ve karides;
İlk olarak birleştirdiğim orman gülü köklerine christmas mossları iple sardım. İkinci olarak anubias bitkisini taşların arasına sıkıştırdım son olarakta subulata, parvula, limon, cyrptocyroon brown bitkilerini de akvaryum zeminine dağıtarak diktim. 6 adet bloody mary karides ekleyerek işi sonlandırdım
Akvaryumumuzun son görüntüsü bu şekilde...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241407201.jpg[/IMG]
Sizlerle bu serüvenimi paylaşmak istedim. Umarım okurken keyif almışsınızdır. HERKESE KEYİFLİ HOBİLER DİLERİM, Allah'a emanet olun[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-15 10:38:24[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241754151.jpg[/IMG]
(görsel bana aittir)
[B][K] Bloody Mary Karides Serüvenim[/K][/B]
Bu ilginç canlıların beslendiğini daha önceden bilmiyordum ve öğrendiğim anda çok ilgimi çekti ardından neden bende yapmıyorum diyerek iç geçirdim. Ardından kolları sıvadım ve başladım hazırlıklara. İlk olarak evimin karşısında ki tanıdık bir petshopa (Falvara Petshop) gidip ardı ardına sorular sormaya başladım. Sağolsun kırmadı ve benimle ilgilendi.
1.) İlk sıkıntımız akvaryumdu;
Akvaryumu nasıl yapmalıydım, akvaryumun ölçüleri ilk başta nano olacaktı minik bir akvaryum kurmayı düşünüyordum ama tatmin etmeyeceğini düşünüp daha büyük yapmaya karar verdim biraz araştırdıktan sonra petshopumunda tavsiyesi üzerine siparişimizi verdik ve heyecanla beklemeye başladık. (Akvaryum ölçüleri 40*35*35)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241309111.jpg[/IMG]
2.)ikinci sıkıntımız fitrasyon ve ısıtıcı;
bir arkadaşımın daha önce kullandığı ve tavsiye ettiği üzere pipo filtre kullanmayı düşündüm ama görüntüsünün hoş olmadığını düşünerek elimin tersiyle kenara ittim. Ardından o petshop senin bu petshop benim diye gezerken yine aynı petshopa girdim. Beni çok sıcak karşıladı oturup çayımızı içtik hobi üzerine hasbihal ettik. Daha sonrasında hemen hangi filtre ve ısıtıcı kullanmam gerektiğini sordum. Tekli pipo önerdi ve bende yüzümü ekşitere diğer filtrelere bakmaya devam ettim en sonunda aradığımı buldum ısıtıcı olarak küçük bir şey yeterli olacaktı onada biraz bakındıktan sonra alıp bu sıkıntınında üstesinden gelmeyi başardım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241312051.jpg[/IMG]
3.)Üçüncü sıkıntımız kum;
İnternet akvaryum sitelerinde, alışveriş sitelerinde, petshoplarda geze geze en son yine gittim benim petshopa :) Zemine [K][B]lav kırığı[/B][/K] döşeyecektim ve tatlı minik karideslerimin kendini belli etmesi içinde üste [B][K]hegen [/K][/B] kullanacaktım ama ikisinin birbirine karışmasını istemiyordum ne yapabilirim diye düşünürken aklımıza pencerelerde kullanılan sineklik geldi, evet evet bildiğimiz sineklik. Sinekliğimi aldım gittim terziye torba şeklinde diktirip lav kırğımı içine doldurdum daha sonra da hegen kumu da lav kırığının üstüne bocaladım. Sineklikle yapmamın bir diğer faydası da bitkilere tutunacak yüzey sağlaması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241324141.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241328351.jpg[/IMG]
4.) Dördüncü sıkıntımız dekorasyon;
Taşlarmı kullansam yoksa dallar mı diye arkadaşlarımla konuşurken en son dallarla yapmaya karar verdim. Elimde 4-5 parça orman gülü kökü vardı ve onları değerlendirmek istedim. Amacım bu dalları sanki tek bir ağaçmış gibi göstermekti. Ardından kolları sıvadım ve başladım ilk denemem fiyaskoyla sonuçlandı dalları köpük yapıştırıcı ile yapıştırmaya çalıştım ve dallarım berbat bir hale geldi ve suya salınım yapmasından da korktum açıkcası. Sonra hırdavatçıya gidip zımpara ve akvaryum silikonu aldım. Zımpara ile dalları köpükten arındırmak çok zorlu bir işlemdi tam olarakta arındıramadım zaten. Akvaryum silikonuyla dalları birleştirdim ama nasıl birleştirdim(saatlerce)... Ama en sonunda bununda üstesinden geldim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241339261.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241340571.jpg[/IMG]
5.)Bir diğer sıkıntımız ışıklandırma ve CO2;
Malumumuz ekonomik şartlardan dolayı CO2 tüplü sistem kurmak oldukça pahalıya patlayacaktı o yüzden vazgeçtim ve yan sanayi üretime başvurdum. İnternette biraz araştırma yaptıktan sonra şeker maya sistemi dikkatimi cezbetti ama onunda patlama riskinden dolayı vazgeçtim. Ve ardından limon tuzlu karbonatlı sistem yapmaya karar verdim ( youtube da nasıl yapıldığına dair video paylaştım isteyen bakabilir: [VID]https://www.youtube.com/watch?v=IpNDnZTST6Y[/VID] ). Tabi ki CO2 sistemi varda difüzör olmadan olur mu? Hayatta olmaz. Hemen internetten sipariş ettim. Şimdi geldik ışıklandırmaya onlarca insana danışıp her yerde araştırma yapıp yine geldim benim petshopa onunda tanıdığı bir satıcı sayesinde ışığı ucuza kapattık ( Aqualed 6 sıra 40cm full spectrum).Işıkla zırt pırt uğraşmamak içinnde internetten zaman ayarlı bir priz aldım, şuanlık günde 6 saat veriyorum 2 saat açık 2 saat kapalı. Böylelikle bu sıkıntıdan da alnımızın akıyla çıktık :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241357561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241359441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241359521.jpg[/IMG]
6.)Sona gelmiş bulunuyoruz.. İşleyeceğimiz son konuda bitki ve karides;
İlk olarak birleştirdiğim orman gülü köklerine christmas mossları iple sardım. İkinci olarak anubias bitkisini taşların arasına sıkıştırdım son olarakta subulata, parvula, limon, cyrptocyroon brown bitkilerini de akvaryum zeminine dağıtarak diktim. 6 adet bloody mary karides ekleyerek işi sonlandırdım
Akvaryumumuzun son görüntüsü bu şekilde...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241407201.jpg[/IMG]
Sizlerle bu serüvenimi paylaşmak istedim. Umarım okurken keyif almışsınızdır. HERKESE KEYİFLİ HOBİLER DİLERİM, Allah'a emanet olun[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-15 10:38:24[/EDIT]
Yeni Alınan Bitkiler
[QUOTE=fotogrfcini]araya plastik musluk taksam yeterli olur mu yoksa metal olanları varmış onu mu kullanmak gerekir. birde ışığı hep aynı saatlerde mi vermek lazım
ürün güzelmiş listeme ekledim teşekkürler[/QUOTE]plastik musluk hava kaçırabilir ama kaliteli birşey alırsanız sıkıntı olmaz ama en sağlıklısı metal. co2 yi sürekli vermelisiniz çünkü bir verip bir vermemek istikrarsızlık oluşturur ve bitkilerde yosun oluşumu görülebilir ayrıyetten pH dengesini de bozar. mayalı sistemde musluğu kapatırsanız patlama riski vardır zaten tavsiye etmem
[QUOTE=fotogrfcini]araya plastik musluk taksam yeterli olur mu yoksa metal olanları varmış onu mu kullanmak gerekir. birde ışığı hep aynı saatlerde mi vermek lazım
ürün güzelmiş listeme ekledim teşekkürler[/QUOTE]plastik musluk hava kaçırabilir ama kaliteli birşey alırsanız sıkıntı olmaz ama en sağlıklısı metal. co2 yi sürekli vermelisiniz çünkü bir verip bir vermemek istikrarsızlık oluşturur ve bitkilerde yosun oluşumu görülebilir ayrıyetten pH dengesini de bozar. mayalı sistemde musluğu kapatırsanız patlama riski vardır zaten tavsiye etmem
Yeni Alınan Bitkiler
[QUOTE=fotogrfcini]
Gece gece yanlış okumuşum kusura bakmayın :)
Mayalı Sistemi kurarken buradan kesinlikle yardım alacağım . mayalı sisteme "co2 diffuser" almak şart mı yoksa damlama için musluk taksak hortum ucuna yeterli gelir mi ki :)
Bu arada sirkeli suya koydum bakalım sonuç ne olacak ve nasıl anlayacağım akşama doğru durulayıp koysam yeterli olur sanırım[/QUOTE]Difüzör kullanmanızı tavsiye ederim çünkü co2 kabarcıklarını micro parçacıklara ayırdığı için suda çözünmesi çok daha kolay oluyor diğer türlü verim alacağınızı düşünmüyorum
kullandığım difüzörün linki
https://www.n11.com/urun/aquario-neo-co2-diffuser-normal-special-s-3697226?magaza=tutkuakvaryumm
İyi günler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241119311.jpg[/IMG]
[x(][QUOTE=Megatron(betam)]Acı reseptörleri varmış Allah affetsin çocukluğumda kaç bin tane salyangoz sümüklü böcek solucan öldürmüşümdür kaç yüz tanesini bıçakla kesmişimdir yaşabiliyormu diye hatta bir ara solucanları kaba koyup gaz odası misali böcek ilacı sıkıyordum kapta delik açıp ben niye hâlâ dışarda gezebiliyorum topçuk böcekleri klozete atıyordum hamam böceklerinin içinden ip geçirip kolye yapmıştım [/QUOTE]Hocam napmışsınız öyle, okurken ben ne okuyorum bi an dedim[:D][x(]
[QUOTE=fotogrfcini]
Gece gece yanlış okumuşum kusura bakmayın :)
Mayalı Sistemi kurarken buradan kesinlikle yardım alacağım . mayalı sisteme "co2 diffuser" almak şart mı yoksa damlama için musluk taksak hortum ucuna yeterli gelir mi ki :)
Bu arada sirkeli suya koydum bakalım sonuç ne olacak ve nasıl anlayacağım akşama doğru durulayıp koysam yeterli olur sanırım[/QUOTE]Difüzör kullanmanızı tavsiye ederim çünkü co2 kabarcıklarını micro parçacıklara ayırdığı için suda çözünmesi çok daha kolay oluyor diğer türlü verim alacağınızı düşünmüyorum
kullandığım difüzörün linki
https://www.n11.com/urun/aquario-neo-co2-diffuser-normal-special-s-3697226?magaza=tutkuakvaryumm
İyi günler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/140320241119311.jpg[/IMG]
[x(][QUOTE=Megatron(betam)]Acı reseptörleri varmış Allah affetsin çocukluğumda kaç bin tane salyangoz sümüklü böcek solucan öldürmüşümdür kaç yüz tanesini bıçakla kesmişimdir yaşabiliyormu diye hatta bir ara solucanları kaba koyup gaz odası misali böcek ilacı sıkıyordum kapta delik açıp ben niye hâlâ dışarda gezebiliyorum topçuk böcekleri klozete atıyordum hamam böceklerinin içinden ip geçirip kolye yapmıştım [/QUOTE]Hocam napmışsınız öyle, okurken ben ne okuyorum bi an dedim[:D][x(]
Karidesimin Sıkıntısı Nedir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/130320241633051.jpg[/IMG] bloody mary karidesim dün geldi bu gün fotoğraftaki gibi ters duruyor ama durmadan kıpraşıyor kabuk mu değiştiriyor acaba sıkıntı nedir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/130320241633051.jpg[/IMG] bloody mary karidesim dün geldi bu gün fotoğraftaki gibi ters duruyor ama durmadan kıpraşıyor kabuk mu değiştiriyor acaba sıkıntı nedir
Bitkili Akvaryum Gaziantep
[QUOTE=Ehtiyar]Resim gözükmüyor maalesef![/QUOTE] Şimdi oldu sanıyorum.Bakabilirsiniz
[QUOTE=Ehtiyar]Resim gözükmüyor maalesef![/QUOTE] Şimdi oldu sanıyorum.Bakabilirsiniz
Bitkili Akvaryum Gaziantep
[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-13 14:32:50[/EDIT]
[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-13 14:32:50[/EDIT]
Bitkili Akvaryum Gaziantep
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/130320241431171.jpg[/IMG]
Ölçüler:40*35*35
Canlı Türleri: Bloody Mary Karides
Bitki Türleri: subulata, christmas moss, Cryptocoryne brown, limon, anubias, parvula, micra
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aqualed 6 sıra 40cm, sobo wp-300f
Tasarım ve Dekorasyon: orman gülü kökü, kara taş, lav kırığı, hegen
[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-15 00:39:30[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243284/130320241431171.jpg[/IMG]
Ölçüler:40*35*35
Canlı Türleri: Bloody Mary Karides
Bitki Türleri: subulata, christmas moss, Cryptocoryne brown, limon, anubias, parvula, micra
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aqualed 6 sıra 40cm, sobo wp-300f
Tasarım ve Dekorasyon: orman gülü kökü, kara taş, lav kırığı, hegen
[EDIT]bedirhaanklnc,2024-03-15 00:39:30[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
