ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
flatsarn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ocak 2024 21:26
Son Ziyaret:
18 Kasım 2025 06:06
Toplam Mesaj:
42 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Bozdemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer Bozdemir
SON 10 MESAJI
Lepistes Tankında Ölümler
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: dişilerde kuyruk deformasyonları ve vücutlarının şeffaflığının bölgesel çizgisel noktasal beyaza kaçan görüntüler. Bir dişi bir erkeğimi kaybettim. Sabah geldiğimde dişi ölüydü ve kuyruğu nerdeyse yoktu kalanı bembeyazdı. Erkeği de dipte hareketsiz yatıyordu ayırdım hava taşı ekledim o dakika öldü. Akvaryum beş günlük ikinci gününde su berraktı ve beş adet elma salyangozlar eklendi. Lepistesler iki gündür bende ve bu tanktalar. Geldiklerinde kuyruklarında yine deformasyonlar mevcuttu dikey bi şekilde kırmızı düzensiz çizgiler vardı kan gibi. Ekstra olarak erkeklerde hiçbir sıkıntı gözükmüyor görsel olarak. Dişiler de anlattıklarıma ek yüzgeçlerde o bahsedilen beyaza kaçan şeyler ve eksiklikler mevcut. Bir dişi dipte hareketsiz yatıyor. Kalanlarında yüzgeç hareketi mevcut ancak yüzeyde hepsi normal lepistes hareketleri pek mevcut değil bir erkek haricinde. Suyun dalgasıyla salgalanıyorlar.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 30
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 adet red halfmoon lepistes 8 kaldı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): amonyak 0.5-1, pH 7.90-8, tds 311-320 sıcaklık
Filitrasyon: pipo
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Bugün %30 su değişimi yaptım. Balıkları iki damla metilen mavisi ve akvaryum suyuyla banyo yaptırdım 15 er dakika. Su değişimi amonyak testinden sonra yapıldı.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406571.jpg[/IMG]
Görseldekilerden bir dişim daha öldü kalan 7 lütfen yardımcı olun
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: dişilerde kuyruk deformasyonları ve vücutlarının şeffaflığının bölgesel çizgisel noktasal beyaza kaçan görüntüler. Bir dişi bir erkeğimi kaybettim. Sabah geldiğimde dişi ölüydü ve kuyruğu nerdeyse yoktu kalanı bembeyazdı. Erkeği de dipte hareketsiz yatıyordu ayırdım hava taşı ekledim o dakika öldü. Akvaryum beş günlük ikinci gününde su berraktı ve beş adet elma salyangozlar eklendi. Lepistesler iki gündür bende ve bu tanktalar. Geldiklerinde kuyruklarında yine deformasyonlar mevcuttu dikey bi şekilde kırmızı düzensiz çizgiler vardı kan gibi. Ekstra olarak erkeklerde hiçbir sıkıntı gözükmüyor görsel olarak. Dişiler de anlattıklarıma ek yüzgeçlerde o bahsedilen beyaza kaçan şeyler ve eksiklikler mevcut. Bir dişi dipte hareketsiz yatıyor. Kalanlarında yüzgeç hareketi mevcut ancak yüzeyde hepsi normal lepistes hareketleri pek mevcut değil bir erkek haricinde. Suyun dalgasıyla salgalanıyorlar.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 30
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 adet red halfmoon lepistes 8 kaldı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): amonyak 0.5-1, pH 7.90-8, tds 311-320 sıcaklık
Filitrasyon: pipo
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Bugün %30 su değişimi yaptım. Balıkları iki damla metilen mavisi ve akvaryum suyuyla banyo yaptırdım 15 er dakika. Su değişimi amonyak testinden sonra yapıldı.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250407031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/131020250406571.jpg[/IMG]
Görseldekilerden bir dişim daha öldü kalan 7 lütfen yardımcı olun
İzmirde Uygun Camcı
Arkadaşlar merhaba kendim akvaryum yapacağım izmirde uygun fiyatlı satan camcı var mıdır bildiğiniz
Arkadaşlar merhaba kendim akvaryum yapacağım izmirde uygun fiyatlı satan camcı var mıdır bildiğiniz
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=MasterChiefHakan]Bu canlıdan beslemedim, çok bilgim de yok. Genel bir kanı olarak formunu kazanana kadar en sevdiği yemi verin, canlı yem olabilir. Form kazandıktan sonra kuru yeme alıştırmayı deneyebilirsiniz.
Görsellerin birinde yavrulukta olduğunu gördüm, nedeni nedir?[/QUOTE]
Ufak olan ona göre boyca daha küçük ve şu an yeme eğilimini düzene oturtmadan yanına dalmak istemiyorum karnı tokken saldırma huyunu görmedim hiç canlılara.
[QUOTE=NightWist]Nereden almıştınız? Erimiş solungaçlar hiç hayra alamet değil. Ya çok yaşlı ya büyük bir problem var.
Canlı yem eksikliği olduğunu hiç zannetmiyorum.[/QUOTE][QUOTE=NightWist]Nereden almıştınız? Erimiş solungaçlar hiç hayra alamet değil. Ya çok yaşlı ya büyük bir problem var.
Canlı yem eksikliği olduğunu hiç zannetmiyorum.[/QUOTE]
Bir seneden fazla süredir bende hocam. İzmir güzelyalıda bir petshoptan alındı.
[QUOTE=MasterChiefHakan]Bu canlıdan beslemedim, çok bilgim de yok. Genel bir kanı olarak formunu kazanana kadar en sevdiği yemi verin, canlı yem olabilir. Form kazandıktan sonra kuru yeme alıştırmayı deneyebilirsiniz.
Görsellerin birinde yavrulukta olduğunu gördüm, nedeni nedir?[/QUOTE]
Ufak olan ona göre boyca daha küçük ve şu an yeme eğilimini düzene oturtmadan yanına dalmak istemiyorum karnı tokken saldırma huyunu görmedim hiç canlılara.
[QUOTE=NightWist]Nereden almıştınız? Erimiş solungaçlar hiç hayra alamet değil. Ya çok yaşlı ya büyük bir problem var.
Canlı yem eksikliği olduğunu hiç zannetmiyorum.[/QUOTE][QUOTE=NightWist]Nereden almıştınız? Erimiş solungaçlar hiç hayra alamet değil. Ya çok yaşlı ya büyük bir problem var.
Canlı yem eksikliği olduğunu hiç zannetmiyorum.[/QUOTE]
Bir seneden fazla süredir bende hocam. İzmir güzelyalıda bir petshoptan alındı.
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=fishhyy]
Lepistes de olur ama bana tuhaf geldi öncesinde kuru yeme alışık mıydı? Birden yemeyi bırakmasının kötü bir sebebi yoktur umarım. Tavuğu mutlaka deneyin. Solucanı da tavsiye etmem zaten parazit yapma olasılığı çok yüksek. O zamanlar bilmiyordum öğrenince vermeyi bıraktım sonra. Ama benimki o kadar ortam değiştirmesine rağmen kuru yemi yiyordu yani ilginç gerçekten.[/QUOTE]
Evet kuru yem iştahlı yerdi. Hatta başka bi şey cermem herektiğini bilmiyodum karides nadiren verirdim hep kuru yemdi yani.
[QUOTE=fishhyy]
Lepistes de olur ama bana tuhaf geldi öncesinde kuru yeme alışık mıydı? Birden yemeyi bırakmasının kötü bir sebebi yoktur umarım. Tavuğu mutlaka deneyin. Solucanı da tavsiye etmem zaten parazit yapma olasılığı çok yüksek. O zamanlar bilmiyordum öğrenince vermeyi bıraktım sonra. Ama benimki o kadar ortam değiştirmesine rağmen kuru yemi yiyordu yani ilginç gerçekten.[/QUOTE]
Evet kuru yem iştahlı yerdi. Hatta başka bi şey cermem herektiğini bilmiyodum karides nadiren verirdim hep kuru yemdi yani.
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=fishhyy]
Aslında benimkine kurutulmuş un kurdu ve yem veriyordum ben. Birkaç kez de solucan vermiştim. Ayrıca tavuğun yumuşak yerlerinden tuzsuz haşlıyıp tel tel ayırıp da veriyordum, onu da deneyebilirsiniz [:)][/QUOTE]
Hocam bugün un kurdunu hareket ederken yedirmeye çalıştım bana mısın demedi. Yine zebra danio verdim direkt tek lokmada yedi. Un kurdu yavaş hareket edip daire çiziyor. Büyük ihtimalle o yüzden yemiyor. Ufak olan minik un kurtlarından iki tane yedi bugün çok şükür ama yem vs hala yok. Büyük olan baya yem yerdi aslında ama tekrar alıştırmam gerek sanırım. Solucan bulamıyorum çevremde doğadan da almak istemiyorum zehir vs sebebinden dolayı. Tavuk için de deneyeceğim ancak hareket etmediği için yiyeceğini çok düşünmüyorum. Yerli lepistes üretip onlarla mı beslesem diye düşünmüyor değilim.
[QUOTE=fishhyy]
Aslında benimkine kurutulmuş un kurdu ve yem veriyordum ben. Birkaç kez de solucan vermiştim. Ayrıca tavuğun yumuşak yerlerinden tuzsuz haşlıyıp tel tel ayırıp da veriyordum, onu da deneyebilirsiniz [:)][/QUOTE]
Hocam bugün un kurdunu hareket ederken yedirmeye çalıştım bana mısın demedi. Yine zebra danio verdim direkt tek lokmada yedi. Un kurdu yavaş hareket edip daire çiziyor. Büyük ihtimalle o yüzden yemiyor. Ufak olan minik un kurtlarından iki tane yedi bugün çok şükür ama yem vs hala yok. Büyük olan baya yem yerdi aslında ama tekrar alıştırmam gerek sanırım. Solucan bulamıyorum çevremde doğadan da almak istemiyorum zehir vs sebebinden dolayı. Tavuk için de deneyeceğim ancak hareket etmediği için yiyeceğini çok düşünmüyorum. Yerli lepistes üretip onlarla mı beslesem diye düşünmüyor değilim.
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=MasterChiefHakan]
Yardım amaçlı bazı konuları açıyorum, fotoğraf olmadığını görünce okumadan kapattığım oluyor. Akvaryumun genel bir fotoğrafının yanında sorun ne ise onunla ilgili de en az bir fotorğaf olmalı bu sitede açılan her konuda.[/QUOTE][QUOTE=fishhyy]
Evet ya, 2 3 kere istedim arkadaştan fotoğraf ama ısrarla atmadı :)[/QUOTE]
Kusura bakmayın ekledim sanıyodum ancak yükleyememişim. O tarz suda hareket edebilecek ne olabilir hocam öneriniz var mı?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653561.jpg[/IMG]
[QUOTE=fishhyy]
canlıların fotoğrafını ekleyebilir misiniz? Akvaryumu karartın birkaç gün örterek. işe yarayacak mı bakalım
[/QUOTE]
Akvaryumun ışığını hiç açmıyorum iki gğndür tavsiyeniz üzerine. Ve odadaki ışığı minimum seviyesine indirdim.
Solungaçları çok zayıf olma sebebini bir süredir araştırıyordum bir şey bulamamıştım sonrasında protein canlı yem eksikliği dendi. Bir kere un kurdu ve balık yedi totalde. Bu kadar olmasına rağmen büyük bir fark oluşmaya başladı. Ben de yeni öğrendim
[QUOTE=MasterChiefHakan]
Yardım amaçlı bazı konuları açıyorum, fotoğraf olmadığını görünce okumadan kapattığım oluyor. Akvaryumun genel bir fotoğrafının yanında sorun ne ise onunla ilgili de en az bir fotorğaf olmalı bu sitede açılan her konuda.[/QUOTE][QUOTE=fishhyy]
Evet ya, 2 3 kere istedim arkadaştan fotoğraf ama ısrarla atmadı :)[/QUOTE]
Kusura bakmayın ekledim sanıyodum ancak yükleyememişim. O tarz suda hareket edebilecek ne olabilir hocam öneriniz var mı?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242031/020620251653561.jpg[/IMG]
[QUOTE=fishhyy]
canlıların fotoğrafını ekleyebilir misiniz? Akvaryumu karartın birkaç gün örterek. işe yarayacak mı bakalım
[/QUOTE]
Akvaryumun ışığını hiç açmıyorum iki gğndür tavsiyeniz üzerine. Ve odadaki ışığı minimum seviyesine indirdim.
Solungaçları çok zayıf olma sebebini bir süredir araştırıyordum bir şey bulamamıştım sonrasında protein canlı yem eksikliği dendi. Bir kere un kurdu ve balık yedi totalde. Bu kadar olmasına rağmen büyük bir fark oluşmaya başladı. Ben de yeni öğrendim
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=fishhyy]
canlıların fotoğrafını ekleyebilir misiniz? Akvaryumu karartın birkaç gün örterek. işe yarayacak mı bakalım
[/QUOTE]
Hocam dün gece diğer akvaryumdan bir zebra danioyu kuyruğundan tutup ağzına tuttum tek lokmada yedi. tek yediği o hala. Bugün yine karidesi çiğneyip tükürdü. Un kurdunun suratına bakmıyor.
[QUOTE=fishhyy]
canlıların fotoğrafını ekleyebilir misiniz? Akvaryumu karartın birkaç gün örterek. işe yarayacak mı bakalım
[/QUOTE]
Hocam dün gece diğer akvaryumdan bir zebra danioyu kuyruğundan tutup ağzına tuttum tek lokmada yedi. tek yediği o hala. Bugün yine karidesi çiğneyip tükürdü. Un kurdunun suratına bakmıyor.
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=fishhyy]
hava taşı değil, ceviz büyüklüğü veya daha minik taşlardan bahsediyorum. yutmuş olabiliyorlar bazen. yemi de deneyin zaten yiyene kadar. bi bakalım birkaç gün daha bekleyin yemiyorlarsa bakarız çaresine.[/QUOTE]
Hıcam ikiside bugün karides çiğnedi çiğnedi tükürdü. Tropical yemin ve un kurdunun yüzüne bakmadılar
[QUOTE=fishhyy]
hava taşı değil, ceviz büyüklüğü veya daha minik taşlardan bahsediyorum. yutmuş olabiliyorlar bazen. yemi de deneyin zaten yiyene kadar. bi bakalım birkaç gün daha bekleyin yemiyorlarsa bakarız çaresine.[/QUOTE]
Hıcam ikiside bugün karides çiğnedi çiğnedi tükürdü. Tropical yemin ve un kurdunun yüzüne bakmadılar
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=flanormimar]Seachem Axolotl Conditioner Diye aratırsanız. Üzerinde yazan ölçülerde kullanırsan çok önemli[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=fishhyy]
hava taşı değil, ceviz büyüklüğü veya daha minik taşlardan bahsediyorum. yutmuş olabiliyorlar bazen. yemi de deneyin zaten yiyene kadar. bi bakalım birkaç gün daha bekleyin yemiyorlarsa bakarız çaresine.[/QUOTE]
Anladım o tarzda hiçbir şey yok yutmasın diye ama atayım bir tane bakalım sever belki
[QUOTE=NightWist]Canlı yem deneyin. Stres yapmışlardır zamanla geçer.[/QUOTE]
Un kurdu veriyorum onu da yemiyor
[QUOTE=flanormimar]Seachem Axolotl Conditioner Diye aratırsanız. Üzerinde yazan ölçülerde kullanırsan çok önemli[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=fishhyy]
hava taşı değil, ceviz büyüklüğü veya daha minik taşlardan bahsediyorum. yutmuş olabiliyorlar bazen. yemi de deneyin zaten yiyene kadar. bi bakalım birkaç gün daha bekleyin yemiyorlarsa bakarız çaresine.[/QUOTE]
Anladım o tarzda hiçbir şey yok yutmasın diye ama atayım bir tane bakalım sever belki
[QUOTE=NightWist]Canlı yem deneyin. Stres yapmışlardır zamanla geçer.[/QUOTE]
Un kurdu veriyorum onu da yemiyor
Axolotl Yem Yemiyor
[QUOTE=flanormimar]
yeni tanka alışmaları aşağı yukarı 10 gün sürüyor. 1 hafta bu canlılar için hiçbişey. su kesinlikle 16 - 22 arası olmalı. soğutucu yokise su sıcaklaşmış ise stres kaynaklı olabilir. dalgalı su da sevmiyorlar şelale filtre kullanmanızı öneririm. ayrıca aksolot suyu alın nitrat ve nitrit olayları için.[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle axolotl suyu nedir acaba? Su dalgalı değil akıntı yok denecek kadar az kontrol ediyorum hep. Fanlı soğutucum var akvaryum havalar ısındığı için 18-21 arası hep
[QUOTE=fishhyy]
Hocam cahilliğimden soruyorum, aksolot suyu ne??
5 gün önce dışkıladıysa ve yem yemiyorsa kabız değildir. her gün de yem verilmez zaten. akvaryumda taş var mı? ağızlarını yılan gibi açıp taş yutmak fav aktiviteleri...[/QUOTE]
Hava taşından bahsediyorsanız yok ekleyeyim gerekliyse yemediği için her gün denemeye başladım. Teşekkür ederim
[QUOTE=flanormimar]
yeni tanka alışmaları aşağı yukarı 10 gün sürüyor. 1 hafta bu canlılar için hiçbişey. su kesinlikle 16 - 22 arası olmalı. soğutucu yokise su sıcaklaşmış ise stres kaynaklı olabilir. dalgalı su da sevmiyorlar şelale filtre kullanmanızı öneririm. ayrıca aksolot suyu alın nitrat ve nitrit olayları için.[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle axolotl suyu nedir acaba? Su dalgalı değil akıntı yok denecek kadar az kontrol ediyorum hep. Fanlı soğutucum var akvaryum havalar ısındığı için 18-21 arası hep
[QUOTE=fishhyy]
Hocam cahilliğimden soruyorum, aksolot suyu ne??
5 gün önce dışkıladıysa ve yem yemiyorsa kabız değildir. her gün de yem verilmez zaten. akvaryumda taş var mı? ağızlarını yılan gibi açıp taş yutmak fav aktiviteleri...[/QUOTE]
Hava taşından bahsediyorsanız yok ekleyeyim gerekliyse yemediği için her gün denemeye başladım. Teşekkür ederim
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
