ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
musses00
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ocak 2024 23:06
Son Ziyaret:
04 Nisan 2026 19:45
Toplam Mesaj:
107 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yahya Meşekıran
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yahya Meşekıran
SON 10 MESAJI
Su Üstü Bitkileri Hakkında
[QUOTE=Mehari]
Bu işini görür sanırım
https://atakanpetshop.com/cam-saksi-akvaryum-ici[/QUOTE]
Evet gördüm. Ancak bunlar küçük gelir. Kökleri baya uzuyor deve tabanının plastik bardak delip yapmayı düşünüyorum
[QUOTE=Mehari]
Bu işini görür sanırım
https://atakanpetshop.com/cam-saksi-akvaryum-ici[/QUOTE]
Evet gördüm. Ancak bunlar küçük gelir. Kökleri baya uzuyor deve tabanının plastik bardak delip yapmayı düşünüyorum
Su Üstü Bitkileri Hakkında
Merhabalar,
Türkiye'de bulamıyorum. Deve tabanı akvaryumumda var. Ancak kök kuma değiyor ve yapraklara kadar nerdeyse suyun içinde. Temu da falan gördüm. vantuzlu içine konulan saksılar var şefaf TR de var mı veya ne yapılabilir?
Merhabalar,
Türkiye'de bulamıyorum. Deve tabanı akvaryumumda var. Ancak kök kuma değiyor ve yapraklara kadar nerdeyse suyun içinde. Temu da falan gördüm. vantuzlu içine konulan saksılar var şefaf TR de var mı veya ne yapılabilir?
Sığ (shallow) Akvaryum Isıtıcı
[QUOTE=fishhyy]Merhaba güzel proje. 36 litrede hem otocinclus hem nerite hem karides aynı besin kaynağını tükettiklerinden dolayı türler arası rekabet olabilir. Nerite eklemeyin bence otocincluslar açlıktan ölebilir. Ayrıca otocincluslar çok çok iyi zıplayıcılardır sığ akvaryumdan kayıp verme olasılığınız çok yüksek. Oldukça ürkek bir tür.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Nerite ve otocinclus ları kaldıracağız. Tanichthys Albonubes balık türünün ısıtıcısız akvaryumlarda bakılabildiği söyleniyor. Sadece bu tür olabilir.
[QUOTE=neomeo]
Aquael ısıtıcıyı yatay kullanabilirsiniz. Kullanım klavuzunda aksi bir bilgi yada uyarıya yer verilmemiş. Daha garanti olsun derseniz, suwalki@aquael.pl adresine mail ile sorup kesin cevap alabilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür edeirm. Kendileri ile görüştüm kullanabilirsiniz dediler.
[QUOTE=Hoppala]Merhabalar,
Ribao çelik ısıtıcı tamamen su altı ve yatay konumlu kullanılmaktadır. Tercih edilebilir. Bazı markalarda üretici dikey konumlandırma öneriyor ise yatay kullanmamak gerekir.[/QUOTE]
Bu ısıtıcıya baktım. Ancak minumum 100 w var. Boyutlarıda büyük akvaryum için gibi gözüküyor.
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba, tetra 25 ht2 25w 10 litrede çapraz olarak kullandım. uzunluğu 21 cm. Birçok ısıtıcının kablo giriş kısmı su altında kaldığında kireçlenmeden dolayı zarar görüyor. O yüzden kesin bilgi yoksa tamamıyla suya daldırmamakta yarar var.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkür ederim. alıp tam suya batıracaktım. Bilgi süper oldu. dikkat edeceğim. Yatay olarak nasıl olacak bilmiyorum ama bakalım.
[QUOTE=fishhyy]Merhaba güzel proje. 36 litrede hem otocinclus hem nerite hem karides aynı besin kaynağını tükettiklerinden dolayı türler arası rekabet olabilir. Nerite eklemeyin bence otocincluslar açlıktan ölebilir. Ayrıca otocincluslar çok çok iyi zıplayıcılardır sığ akvaryumdan kayıp verme olasılığınız çok yüksek. Oldukça ürkek bir tür.[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Nerite ve otocinclus ları kaldıracağız. Tanichthys Albonubes balık türünün ısıtıcısız akvaryumlarda bakılabildiği söyleniyor. Sadece bu tür olabilir.
[QUOTE=neomeo]
Aquael ısıtıcıyı yatay kullanabilirsiniz. Kullanım klavuzunda aksi bir bilgi yada uyarıya yer verilmemiş. Daha garanti olsun derseniz, suwalki@aquael.pl adresine mail ile sorup kesin cevap alabilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür edeirm. Kendileri ile görüştüm kullanabilirsiniz dediler.
[QUOTE=Hoppala]Merhabalar,
Ribao çelik ısıtıcı tamamen su altı ve yatay konumlu kullanılmaktadır. Tercih edilebilir. Bazı markalarda üretici dikey konumlandırma öneriyor ise yatay kullanmamak gerekir.[/QUOTE]
Bu ısıtıcıya baktım. Ancak minumum 100 w var. Boyutlarıda büyük akvaryum için gibi gözüküyor.
[QUOTE=GhostKoi]Merhaba, tetra 25 ht2 25w 10 litrede çapraz olarak kullandım. uzunluğu 21 cm. Birçok ısıtıcının kablo giriş kısmı su altında kaldığında kireçlenmeden dolayı zarar görüyor. O yüzden kesin bilgi yoksa tamamıyla suya daldırmamakta yarar var.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkür ederim. alıp tam suya batıracaktım. Bilgi süper oldu. dikkat edeceğim. Yatay olarak nasıl olacak bilmiyorum ama bakalım.
Sığ (shallow) Akvaryum Isıtıcı
Shalloe tank en sevdiğim tasarım. Ancak ısıtıcı hiç düşünmemiştim. Zaten kurulumu hemen yaptım. Zemin ısıtıcı için tekrar tasarımı baştan kurmak gerecek buda çok zor bir iş şimdlik. Bakalım
Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim. Şu an için ısıtıcısız olacak. Oda sıcaklığı
Shalloe tank en sevdiğim tasarım. Ancak ısıtıcı hiç düşünmemiştim. Zaten kurulumu hemen yaptım. Zemin ısıtıcı için tekrar tasarımı baştan kurmak gerecek buda çok zor bir iş şimdlik. Bakalım
Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim. Şu an için ısıtıcısız olacak. Oda sıcaklığı
Sığ (shallow) Akvaryum Isıtıcı
[QUOTE=İnci Kefali]Temuda satılan çok küçük ısıtıcılar var. Derdinize derman olabilir. Denk gelirsem tekrar link atayım size [/QUOTE]
Bende araştırıyorum. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Orhan76]
Kurulumu aslında çok basit, vantuzları cam zemine yapıştırıyorsunuz, her kablo boyuna ve akvaryumunuzun boyu ve genişliğine göre belirli aralıklarla bunları dizdikten sonra ısıtıcı kabloyu vantuzlardan geçiriyorsunuz, kablonun bir tarafı termostat kullanırsanız diye ona bağlanabilecek şekilde tasarlanmış. Internet'te Hydor'un web sayfasında veya Youtube'da kurulum videoları var,
[URL]https://hydor.com/products/hydrokable[/URL]
[URL]https://hydor.com/products/hydroset[/URL]
[URL]https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/fpdropshipping-pdf/manuali_d_uso-0040001703.pdf[/URL][/QUOTE]
Bu ürün için ÇÖZÜM değil, sadece EK BİR YARDIMCI olarak görünüyor gibi. Suyun ana sıcaklığını yükseltmek yerine, kumun altındaki suyun hareketini sağlar (kök sağlığı için. Ancak öneriniz için çok teşekkür ederim. İlk defa duyuyorum.
[QUOTE=İnci Kefali]Temuda satılan çok küçük ısıtıcılar var. Derdinize derman olabilir. Denk gelirsem tekrar link atayım size [/QUOTE]
Bende araştırıyorum. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Orhan76]
Kurulumu aslında çok basit, vantuzları cam zemine yapıştırıyorsunuz, her kablo boyuna ve akvaryumunuzun boyu ve genişliğine göre belirli aralıklarla bunları dizdikten sonra ısıtıcı kabloyu vantuzlardan geçiriyorsunuz, kablonun bir tarafı termostat kullanırsanız diye ona bağlanabilecek şekilde tasarlanmış. Internet'te Hydor'un web sayfasında veya Youtube'da kurulum videoları var,
[URL]https://hydor.com/products/hydrokable[/URL]
[URL]https://hydor.com/products/hydroset[/URL]
[URL]https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/fpdropshipping-pdf/manuali_d_uso-0040001703.pdf[/URL][/QUOTE]
Bu ürün için ÇÖZÜM değil, sadece EK BİR YARDIMCI olarak görünüyor gibi. Suyun ana sıcaklığını yükseltmek yerine, kumun altındaki suyun hareketini sağlar (kök sağlığı için. Ancak öneriniz için çok teşekkür ederim. İlk defa duyuyorum.
Sığ (shallow) Akvaryum Isıtıcı
Toprakdan ısıtmada iki ürünü birden almamız gerekiyor. ? Ancak akvaryum kurulum öncesi yapılması gereken bir uygulama galiba. Diğer amazondan olanların yorumlarıda pek iyi değil. Fazla kullanışlı değil gibi duruyor. En uygun olan zeminden olacak. Bunun tasarımı ile ilgili olarak bilginiz var mı? Kurulumu!
[QUOTE=KaanE]Tam yan yatırmayın, arkaya denk gelecek gözükmeyecek şekilde çapraz koyun sığacağı kadar. Zaten el kol sokulacak kadar yapılan müdahalelerde ısıtıcıyı kapatacaksınız.[/QUOTE]
Normal uymulu akvaryuma ısıtıcı ile çözüm olabilir. Diyorsunuz!
Aquael Ultra Heater D&N Plastik Akvaryum Isıtıcısı 50W[EDIT]musses00,2025-11-24 10:25:37[/EDIT]
Toprakdan ısıtmada iki ürünü birden almamız gerekiyor. ? Ancak akvaryum kurulum öncesi yapılması gereken bir uygulama galiba. Diğer amazondan olanların yorumlarıda pek iyi değil. Fazla kullanışlı değil gibi duruyor. En uygun olan zeminden olacak. Bunun tasarımı ile ilgili olarak bilginiz var mı? Kurulumu!
[QUOTE=KaanE]Tam yan yatırmayın, arkaya denk gelecek gözükmeyecek şekilde çapraz koyun sığacağı kadar. Zaten el kol sokulacak kadar yapılan müdahalelerde ısıtıcıyı kapatacaksınız.[/QUOTE]
Normal uymulu akvaryuma ısıtıcı ile çözüm olabilir. Diyorsunuz!
Aquael Ultra Heater D&N Plastik Akvaryum Isıtıcısı 50W[EDIT]musses00,2025-11-24 10:25:37[/EDIT]
Sığ (shallow) Akvaryum Isıtıcı
Merhabalar,
Yeni shallow tank kurdum. Şu an döngü içerisinde.Sadece su üstü bitkisi olacak. Onun haricinde herhangi bir bitki olmayacak. Canlı olarak ise Draw Emerald Rasbora - Karides - Otocinclus - Nerite Filtreleme olarak Eden 501 mevcut.
Sormak istediğim, ısıtıcı koymam gerekiyor. Ancak 60x40x15 ölçülerinde akvaryum için zor gözüküyor. 15 cm lik yükseklik olunca. Yatay pek mümkün değil zaten üretici firmalar asla önermiyor.!! Eden 501'de harici olarak takılabiliyor mu? Oase modellerindeki gibi onu bilmiyorum. Çünkü bir kapak mevcut. Veya ısıtıcı olmayacak.
Konuyla ilgili olarak yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.[EDIT]musses00,2025-11-24 09:12:47[/EDIT]
Merhabalar,
Yeni shallow tank kurdum. Şu an döngü içerisinde.Sadece su üstü bitkisi olacak. Onun haricinde herhangi bir bitki olmayacak. Canlı olarak ise Draw Emerald Rasbora - Karides - Otocinclus - Nerite Filtreleme olarak Eden 501 mevcut.
Sormak istediğim, ısıtıcı koymam gerekiyor. Ancak 60x40x15 ölçülerinde akvaryum için zor gözüküyor. 15 cm lik yükseklik olunca. Yatay pek mümkün değil zaten üretici firmalar asla önermiyor.!! Eden 501'de harici olarak takılabiliyor mu? Oase modellerindeki gibi onu bilmiyorum. Çünkü bir kapak mevcut. Veya ısıtıcı olmayacak.
Konuyla ilgili olarak yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.[EDIT]musses00,2025-11-24 09:12:47[/EDIT]
Shallow 60cm
Merhaba canlı türleri olarak ne eklediniz?
Merhaba canlı türleri olarak ne eklediniz?
Goldfish Akvaryum Bitki
Merhabalar,
Yurtdışında Goldfish akvaryumlarında su üstü bitkisi kullanılıyor. Yararlı olduğunu düşünenlerdenim. Ancak bazı Türk forumlarında balık mantar olur, zarar görür asla olmaz olamaz gibi yorumlar görüyorum. Tilki kuyruğu kullananlar var su marulu su sümbülü Amazon frogbit ve silvinia. Nitratı ve nitrit ile beslenen bitkiler sonuçta bence yararı çok fazla olabilir. Orandalar yeseler bile sonuçta bir sebze. Tabiki kontrol altında olması gerekiyor.
Sizin yorumlarınız nelerdir?
Merhabalar,
Yurtdışında Goldfish akvaryumlarında su üstü bitkisi kullanılıyor. Yararlı olduğunu düşünenlerdenim. Ancak bazı Türk forumlarında balık mantar olur, zarar görür asla olmaz olamaz gibi yorumlar görüyorum. Tilki kuyruğu kullananlar var su marulu su sümbülü Amazon frogbit ve silvinia. Nitratı ve nitrit ile beslenen bitkiler sonuçta bence yararı çok fazla olabilir. Orandalar yeseler bile sonuçta bir sebze. Tabiki kontrol altında olması gerekiyor.
Sizin yorumlarınız nelerdir?
Pipo Fitre Kullanımı Hakkında
[QUOTE=K0L0Ni]
O zaman en alttan başlayarak şu sırada dizin;
Elyaf
Sünger
Seachem matrix
Sünger
Purigen
Su en son purigenden geçerek akvaryuma gidecek yani. Purigenin miktarını 100lt. için 25 ml. olacak, fazlası biyolojik filtre bakterilerinin aç kalmasına sebep olur. Tüm amonyak vs. çekiyor çünkü. Purigenden sonrasına sünger koymayın sadece filtrenizi yavaşlatır.
Sıralamayı böyle yapın. Bir bakteri kültürü alın Seachem veya Oase iyidir. Bu bakteri kültüründen bir miktar filtrenin içerisine dökün.
Yaklaşık 3-4 gün içerisinde bulanıklık kayda değer biçimde azalacak.[/QUOTE]
Alttan ikinci sıradaki sünger yerine Sera siporax vardı onu koudum. Ek olarak sera bio nitrivec kullandım (20 ml)
[QUOTE=K0L0Ni]
O zaman en alttan başlayarak şu sırada dizin;
Elyaf
Sünger
Seachem matrix
Sünger
Purigen
Su en son purigenden geçerek akvaryuma gidecek yani. Purigenin miktarını 100lt. için 25 ml. olacak, fazlası biyolojik filtre bakterilerinin aç kalmasına sebep olur. Tüm amonyak vs. çekiyor çünkü. Purigenden sonrasına sünger koymayın sadece filtrenizi yavaşlatır.
Sıralamayı böyle yapın. Bir bakteri kültürü alın Seachem veya Oase iyidir. Bu bakteri kültüründen bir miktar filtrenin içerisine dökün.
Yaklaşık 3-4 gün içerisinde bulanıklık kayda değer biçimde azalacak.[/QUOTE]
Alttan ikinci sıradaki sünger yerine Sera siporax vardı onu koudum. Ek olarak sera bio nitrivec kullandım (20 ml)
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
