ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
vys_szr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Aralık 2023 07:41
Son Ziyaret:
26 Kasım 2025 18:27
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Veysi Sezer
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Diyarbakir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Veysi Sezer
SON 10 MESAJI
Eheim 2217 Dış Filtre Malzeme Dizilimi (destek)
[QUOTE=Cloudbuster]Suyu Filtrenin altından emiyorsa akvaryum suyu buradan yukarı doğru çıkıp üst hortumdan yeniden akvaryuma dolacak. Bu şekilde en alta kaba pislikleri tutan geniş gözenekli bir sünger, onun üzerine ince partikülleri tutacak elyaf, onun üzerine biyolojik fitre malzemesi ( Seramik halkaları, Substrat vs.). Duruma göre bunların üzerine su berraklaştırcı, zeolit ve karbon malzemeleri ( bu son saydıklarım ince kirlilik veya kimyasal bir filtreleme gerekiyorsa geçici olarak konulur. [/QUOTE][QUOTE=Cloudbuster]Suyu Filtrenin altından emiyorsa akvaryum suyu buradan yukarı doğru çıkıp üst hortumdan yeniden akvaryuma dolacak. Bu şekilde en alta kaba pislikleri tutan geniş gözenekli bir sünger, onun üzerine ince partikülleri tutacak elyaf, onun üzerine biyolojik fitre malzemesi ( Seramik halkaları, Substrat vs.). Duruma göre bunların üzerine su berraklaştırcı, zeolit ve karbon malzemeleri ( bu son saydıklarım ince kirlilik veya kimyasal bir filtreleme gerekiyorsa geçici olarak konulur. [/QUOTE]
Teşekkür ederim filtrenin mantığını öğrenmiş oldum.
[QUOTE=Cloudbuster]Suyu Filtrenin altından emiyorsa akvaryum suyu buradan yukarı doğru çıkıp üst hortumdan yeniden akvaryuma dolacak. Bu şekilde en alta kaba pislikleri tutan geniş gözenekli bir sünger, onun üzerine ince partikülleri tutacak elyaf, onun üzerine biyolojik fitre malzemesi ( Seramik halkaları, Substrat vs.). Duruma göre bunların üzerine su berraklaştırcı, zeolit ve karbon malzemeleri ( bu son saydıklarım ince kirlilik veya kimyasal bir filtreleme gerekiyorsa geçici olarak konulur. [/QUOTE][QUOTE=Cloudbuster]Suyu Filtrenin altından emiyorsa akvaryum suyu buradan yukarı doğru çıkıp üst hortumdan yeniden akvaryuma dolacak. Bu şekilde en alta kaba pislikleri tutan geniş gözenekli bir sünger, onun üzerine ince partikülleri tutacak elyaf, onun üzerine biyolojik fitre malzemesi ( Seramik halkaları, Substrat vs.). Duruma göre bunların üzerine su berraklaştırcı, zeolit ve karbon malzemeleri ( bu son saydıklarım ince kirlilik veya kimyasal bir filtreleme gerekiyorsa geçici olarak konulur. [/QUOTE]
Teşekkür ederim filtrenin mantığını öğrenmiş oldum.
Eheim 2217 Dış Filtre Malzeme Dizilimi (destek)
[QUOTE=goldfishsever10]Merhaba. Öncelikle Biobalları kullanmanıza gerek yok kanımca. Filtrenizde hem altta hem üste yeşil renkli bir ızgara olmalı. Önce ızgarayı en alta koyun. Bu filtrede su akışı dümdüz alttan üste doğru. Izgaranın üstüne suyu eşit şekilde dağıtması için seramikleri koyun. Ardından kaba pislikleri tutması için süngeri ekleyin. Substrat dediğiniz nasıl şekilde bir malzeme bilmiyorum. Onu ve matrix i süngerin üstüne koyabilirsiniz. Ardından elyaf ekleyip üstüne purigen ve karbonu dilerseniz koyabilirsiniz. Tank bitkiliyle karbon önerilmiyor. Bilginiz olsun.[/QUOTE]
Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim.
Bitkili akvaryum hobisinde yeni olduğum için bitkili akvaryumda karbon kullanılmadığını ilk defa duyuyorum.
[QUOTE=goldfishsever10]Merhaba. Öncelikle Biobalları kullanmanıza gerek yok kanımca. Filtrenizde hem altta hem üste yeşil renkli bir ızgara olmalı. Önce ızgarayı en alta koyun. Bu filtrede su akışı dümdüz alttan üste doğru. Izgaranın üstüne suyu eşit şekilde dağıtması için seramikleri koyun. Ardından kaba pislikleri tutması için süngeri ekleyin. Substrat dediğiniz nasıl şekilde bir malzeme bilmiyorum. Onu ve matrix i süngerin üstüne koyabilirsiniz. Ardından elyaf ekleyip üstüne purigen ve karbonu dilerseniz koyabilirsiniz. Tank bitkiliyle karbon önerilmiyor. Bilginiz olsun.[/QUOTE]
Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim.
Bitkili akvaryum hobisinde yeni olduğum için bitkili akvaryumda karbon kullanılmadığını ilk defa duyuyorum.
Eheim 2217 Dış Filtre Malzeme Dizilimi (destek)
Merhaba arkadaşlar eheim 2217 dış filtre için dizilim, aşağıdan yukarıya nasıl olmalı.
Elimdeki malzemeler;
Biyolojik sünger
Elyaf
Seramik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240935071.jpg[/IMG]
Bioball
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240935591.jpg[/IMG]
Aktif karbon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240936271.jpg[/IMG]
Seramik biyotop
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240945021.jpg[/IMG]
Substrat
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240939011.jpg[/IMG]
Seachem Matrix
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240939381.jpg[/IMG]
Seachem purigen.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240940201.jpg[/IMG]
Ve filtreye hepsinden eklemeli miyim.[EDIT]vys_szr,2024-02-09 09:46:06[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar eheim 2217 dış filtre için dizilim, aşağıdan yukarıya nasıl olmalı.
Elimdeki malzemeler;
Biyolojik sünger
Elyaf
Seramik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240935071.jpg[/IMG]
Bioball
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240935591.jpg[/IMG]
Aktif karbon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240936271.jpg[/IMG]
Seramik biyotop
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240945021.jpg[/IMG]
Substrat
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240939011.jpg[/IMG]
Seachem Matrix
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240939381.jpg[/IMG]
Seachem purigen.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/090220240940201.jpg[/IMG]
Ve filtreye hepsinden eklemeli miyim.[EDIT]vys_szr,2024-02-09 09:46:06[/EDIT]
2.el Dış Filtre Alırken Dikkat.
[QUOTE=madshark]
Akvaryumunuz çok güzel. [:nazar:]
Akvaryum ve ısıtıcı işini çözmüşsünüz. Eheim Classic modellerinin hepsi çok verimli ve sağlam 2213, 2215, 2217 gerçekten güzel modeller.
Umarım yakında filtrenize de kavuşup balıklarınızı beslemeye başlarsınız. Sağlıkla kalın. :)[:iyi:][/QUOTE]
Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=madshark]
Akvaryumunuz çok güzel. [:nazar:]
Akvaryum ve ısıtıcı işini çözmüşsünüz. Eheim Classic modellerinin hepsi çok verimli ve sağlam 2213, 2215, 2217 gerçekten güzel modeller.
Umarım yakında filtrenize de kavuşup balıklarınızı beslemeye başlarsınız. Sağlıkla kalın. :)[:iyi:][/QUOTE]
Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim [:)]
2.el Dış Filtre Alırken Dikkat.
[QUOTE=alpburakozbayy]Merhaba bence bu konuyu özellikle facebook gruplarında paylaşmalısınız ki satan kişinin ne olduğu ortaya çıksın. Bütün hobiciler görsün.
Çok geçmiş olsun.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.
Tavsiyenizi değerlendirebilirim.
[QUOTE=alpburakozbayy]Merhaba bence bu konuyu özellikle facebook gruplarında paylaşmalısınız ki satan kişinin ne olduğu ortaya çıksın. Bütün hobiciler görsün.
Çok geçmiş olsun.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim.
Tavsiyenizi değerlendirebilirim.
2.el Dış Filtre Alırken Dikkat.
[QUOTE=madshark]Yaşadığınız duruma gerçekten üzüldüm.
İnsanların kısıtlı imkanlar ile hobisini sürdürmek zorunda olduğunun farkındayım.
Ancak akvaryumda 3 şeyden tasarruf edemezsiniz.
1- Akvaryumun kendisi ( silikon ve camlar mutlaka yeni ya da tanıdık birinden olmalı en kötü)
2- Isıtıcı
3- Filtre
Belki istediğiniz canlıları alamayabilirsiniz ama en azından ağız tadıyla hobinizi devam ettirirsiniz.
Saygılar [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Bazı şeylerden tasarruf yapılmaz konusunda haklısınız.
Yeni bir akvaryum kuruyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/010220241535061.jpg[/IMG]
Camcı 6mm camdan yapalım dedi ben 8mm camdan yaptırdım
camcı normal silikonlardan 1 adet silikon yeterli dedi ben akvaryum için olanlardan 3 adet silikon aldım ve 2 buçuk adetini kullandık.
Isıtıcı olarakta eheim jager aldım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/010220241545431.jpg[/IMG]
Sadece eheim 2217 kullanan bir çok kişinin uzun yıllardır arıza vermeden kullanıyorum demesinden kaynaklı filtreden tasarruf yapıp 2.el 2217 aldım.
Onda da neredeyse hobiden soğuma durumuna geldim.
Şuan kurulumu durdurdum ve akvaryumum boş.
[QUOTE=madshark]Yaşadığınız duruma gerçekten üzüldüm.
İnsanların kısıtlı imkanlar ile hobisini sürdürmek zorunda olduğunun farkındayım.
Ancak akvaryumda 3 şeyden tasarruf edemezsiniz.
1- Akvaryumun kendisi ( silikon ve camlar mutlaka yeni ya da tanıdık birinden olmalı en kötü)
2- Isıtıcı
3- Filtre
Belki istediğiniz canlıları alamayabilirsiniz ama en azından ağız tadıyla hobinizi devam ettirirsiniz.
Saygılar [/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Bazı şeylerden tasarruf yapılmaz konusunda haklısınız.
Yeni bir akvaryum kuruyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/010220241535061.jpg[/IMG]
Camcı 6mm camdan yapalım dedi ben 8mm camdan yaptırdım
camcı normal silikonlardan 1 adet silikon yeterli dedi ben akvaryum için olanlardan 3 adet silikon aldım ve 2 buçuk adetini kullandık.
Isıtıcı olarakta eheim jager aldım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/010220241545431.jpg[/IMG]
Sadece eheim 2217 kullanan bir çok kişinin uzun yıllardır arıza vermeden kullanıyorum demesinden kaynaklı filtreden tasarruf yapıp 2.el 2217 aldım.
Onda da neredeyse hobiden soğuma durumuna geldim.
Şuan kurulumu durdurdum ve akvaryumum boş.
2.el Dış Filtre Alırken Dikkat.
[QUOTE=Rhyno]Geçmiş olsun.
Bu tarz ürünleri yaşadığınız şehirde temin etmeniz daha iyi olacaktır.
Her satıcı bu şekilde olmuyor ama yinede elden teslim almak daha iyi olur
[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Evet kesinlikle haklısınız ama bazen her aradığımız ürünü yaşadığımız şehirde bulmak mümkün olmuyor ve onca düzgün satıcı içinden böylelerine denk gelebiliyoruz.
[QUOTE=Rhyno]Geçmiş olsun.
Bu tarz ürünleri yaşadığınız şehirde temin etmeniz daha iyi olacaktır.
Her satıcı bu şekilde olmuyor ama yinede elden teslim almak daha iyi olur
[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Evet kesinlikle haklısınız ama bazen her aradığımız ürünü yaşadığımız şehirde bulmak mümkün olmuyor ve onca düzgün satıcı içinden böylelerine denk gelebiliyoruz.
Üç Farklı Küp Akvaryum
[QUOTE=reprise]Ölçüler: 35 Küp - 30 Küp ve 25 Küp
Canlı Türleri: Neon Tetra ve Neocaridina Karides
Bitki Türleri: Çeşitli bitki Türleri ( Sorunuz varsa lütfen yazınız)
Tankın Yaşı: 1yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: Creaqua Nano Elite - Chihiros A1
Tasarım ve Dekorasyon: Çeşitli kayalar ve kökler
Merhaba, fotoğraf çekimi konusunda berbatımdır. Fakat kendime göre bazı tasarımlar yaptım ve uyguladım. Açıkçası tasarımdan çok her zaman amacım sağlıklı bitkiler yetiştirmek olmuştur. Akvaryumlarda herhangi bir yosun yok. Sadece karides tankımda bilerek ve isteyerek yosun var. Sorularınız olur ise memnuniyetle cevaplayabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229710/310120241808581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229710/310120241809071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229710/310120241809511.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah 3'ü de bir birinden güzelmiş 🧿
En alttaki Karides akvaryumun da CO2 kullanıyor musunuz?
[QUOTE=reprise]Ölçüler: 35 Küp - 30 Küp ve 25 Küp
Canlı Türleri: Neon Tetra ve Neocaridina Karides
Bitki Türleri: Çeşitli bitki Türleri ( Sorunuz varsa lütfen yazınız)
Tankın Yaşı: 1yıl
Filtrasyon ve Işıklandırma: Creaqua Nano Elite - Chihiros A1
Tasarım ve Dekorasyon: Çeşitli kayalar ve kökler
Merhaba, fotoğraf çekimi konusunda berbatımdır. Fakat kendime göre bazı tasarımlar yaptım ve uyguladım. Açıkçası tasarımdan çok her zaman amacım sağlıklı bitkiler yetiştirmek olmuştur. Akvaryumlarda herhangi bir yosun yok. Sadece karides tankımda bilerek ve isteyerek yosun var. Sorularınız olur ise memnuniyetle cevaplayabilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229710/310120241808581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229710/310120241809071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229710/310120241809511.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah 3'ü de bir birinden güzelmiş 🧿
En alttaki Karides akvaryumun da CO2 kullanıyor musunuz?
2.el Dış Filtre Alırken Dikkat.
2.El Dış Diltre Alırken Dikkat. (2217 orijinal olmayan pervane sorunu)
Merhaba arkadaşlar olurda sizinde yolunuz aynı adrese düşer de benim gibi mağdur olmayın diye başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum.
10 gün falan önce sahibinden sitesinde dış filtre tamiri yapıp 2.el akvaryum malzemesi satan Cemal İ. Adında bir satıcıdan 2. El eheim 2217 dış filtre aldım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242217131.jpg[/IMG]
Satış esnasında, çok temiz hiç bir sorunu yok diyerek övüp bana yolladığı filtre elime ulaşınca ilk izlenim olarak musluğunun kırık olduğunu ve yapıştırıcı ile yapıştırıldığını, filtrenin üst kapağının çatlak olduğunu gördüm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242219461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242219491.jpg[/IMG]
Durumu satıcıya bildirince üst kapağın kargoda kırılmış olabileceğini ve kargoda oluşacak sorunların onu ilgilendirmediğini söyledi. Musluk için ise "basit bir çatlaktı senin için sorun olacağını düşünmediğim için sana bildirmedim" dedi.
Bu durumdan her ne kadar rahatsız olsamda konuyu uzatmayarak neyse boşver deyip filtre kurulumunu yaptım ama bu defa da motorun debisi çok düşüktü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242231121.jpg[/IMG]
Durumu tekrar satıcıya bildirince yine yok hortomu iyi bağlamamışsın yok pervaneyi kırmış olabilirsin falan diyerek beni suçlamaya başladı.
Pervaneyi açıp ona gösterdim pervanede sorun yok dedi Böylece 1 hafta 10 gün boyunca hortumu düzgün bağlamaya contalarını değiştirmeye başladım ama sonuç yine aynıydı su debisi çok düşüktü. Filtreyi alıp akvaryumcu arkadaşıma götürüp sorunumu söyleyince pervaneyi açıp baktığı gibi bu pervane bunun değil çakma bir pervane uydurulmaya çalışılmış dedi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242248121.jpg[/IMG]
Satıcıya durumu bildirince
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242306421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242306551.jpg[/IMG]
Kızıp 2. el almışsın 2. elin garantisi olmaz beni bir daha arama falan deyip beni engelledi.
Sahibinden'den deki sayfasından kendisini bilgilendirmek amaçlı bir mesaj attım ve sonuç ne mi oldu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242313521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242314061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242314221.jpg[/IMG]
Beni oradan da engelledi 🙂
2.El Dış Diltre Alırken Dikkat. (2217 orijinal olmayan pervane sorunu)
Merhaba arkadaşlar olurda sizinde yolunuz aynı adrese düşer de benim gibi mağdur olmayın diye başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum.
10 gün falan önce sahibinden sitesinde dış filtre tamiri yapıp 2.el akvaryum malzemesi satan Cemal İ. Adında bir satıcıdan 2. El eheim 2217 dış filtre aldım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242217131.jpg[/IMG]
Satış esnasında, çok temiz hiç bir sorunu yok diyerek övüp bana yolladığı filtre elime ulaşınca ilk izlenim olarak musluğunun kırık olduğunu ve yapıştırıcı ile yapıştırıldığını, filtrenin üst kapağının çatlak olduğunu gördüm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242219461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242219491.jpg[/IMG]
Durumu satıcıya bildirince üst kapağın kargoda kırılmış olabileceğini ve kargoda oluşacak sorunların onu ilgilendirmediğini söyledi. Musluk için ise "basit bir çatlaktı senin için sorun olacağını düşünmediğim için sana bildirmedim" dedi.
Bu durumdan her ne kadar rahatsız olsamda konuyu uzatmayarak neyse boşver deyip filtre kurulumunu yaptım ama bu defa da motorun debisi çok düşüktü.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242231121.jpg[/IMG]
Durumu tekrar satıcıya bildirince yine yok hortomu iyi bağlamamışsın yok pervaneyi kırmış olabilirsin falan diyerek beni suçlamaya başladı.
Pervaneyi açıp ona gösterdim pervanede sorun yok dedi Böylece 1 hafta 10 gün boyunca hortumu düzgün bağlamaya contalarını değiştirmeye başladım ama sonuç yine aynıydı su debisi çok düşüktü. Filtreyi alıp akvaryumcu arkadaşıma götürüp sorunumu söyleyince pervaneyi açıp baktığı gibi bu pervane bunun değil çakma bir pervane uydurulmaya çalışılmış dedi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242248121.jpg[/IMG]
Satıcıya durumu bildirince
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242306421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242306551.jpg[/IMG]
Kızıp 2. el almışsın 2. elin garantisi olmaz beni bir daha arama falan deyip beni engelledi.
Sahibinden'den deki sayfasından kendisini bilgilendirmek amaçlı bir mesaj attım ve sonuç ne mi oldu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242313521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242314061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241580/310120242314221.jpg[/IMG]
Beni oradan da engelledi 🙂
İlk Bitkili Akvaryum Denemem (walstad Tabanlı)
[QUOTE=subalik]Guzel olmus, saglikli uzun omurlu canlilar dilerim icerisinde...
bir soru: C02 takviyesi var mi?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Henüz CO2 takviyesi yok ama yakın zamanda mayalı sistem ile başlamayı düşünüyorum.
[QUOTE=subalik]Guzel olmus, saglikli uzun omurlu canlilar dilerim icerisinde...
bir soru: C02 takviyesi var mi?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Henüz CO2 takviyesi yok ama yakın zamanda mayalı sistem ile başlamayı düşünüyorum.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 27 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
