ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
isssmailak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
182
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Kasım 2023 00:57
Son Ziyaret:
5 Saat 23 Dakika önce
Toplam Mesaj:
87 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsmail Akbıyık
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsmail Akbıyık
SON 10 MESAJI
30 Litre Betta Akvaryumum
İki anubias koy kaya ya da köklere sabitleyip hem geniş yapraklarında dinlenir uyur güzel gider bakım derdide olmaz
İki anubias koy kaya ya da köklere sabitleyip hem geniş yapraklarında dinlenir uyur güzel gider bakım derdide olmaz
Lowtechten Highteche Geçiş 35x35x35 Nano
[QUOTE=Cyber_Scout]Tercihen;
Derece ve co² göstergesini sadece sizin göreceğiniz bir noktaya konumlandırmanız daha da güzel olmaz mı?[/QUOTE]
Estetik açıdan daha iyi olur değerlendiricem bu önerinizi. Teşekkür ediyorum.
[QUOTE=Cyber_Scout]Tercihen;
Derece ve co² göstergesini sadece sizin göreceğiniz bir noktaya konumlandırmanız daha da güzel olmaz mı?[/QUOTE]
Estetik açıdan daha iyi olur değerlendiricem bu önerinizi. Teşekkür ediyorum.
Lowtechten Highteche Geçiş 35x35x35 Nano
Güncel durumda bu şekilde gidiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/291120251512441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/291120251512501.jpg[/IMG]
Güncel durumda bu şekilde gidiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/291120251512441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/291120251512501.jpg[/IMG]
Lowtechten Highteche Geçiş 35x35x35 Nano
[QUOTE=Kturan06]Güzel bir akvaryum olmuş özelliklede hagen denilen kumla bitkilerin formunu beğendim kapsül gübre vs destekledinizmi tabanı[/QUOTE]
Evet kapsül gübre ektim 7,5 -10 cm aralıklarla. Ayrıca 2 günde 1 bir fıs olacak şekilde nixa gold sıvı gübre kullanıyorum.
[QUOTE=Kturan06]Güzel bir akvaryum olmuş özelliklede hagen denilen kumla bitkilerin formunu beğendim kapsül gübre vs destekledinizmi tabanı[/QUOTE]
Evet kapsül gübre ektim 7,5 -10 cm aralıklarla. Ayrıca 2 günde 1 bir fıs olacak şekilde nixa gold sıvı gübre kullanıyorum.
Balık Beslemeyi Düşünüyorum. Neler Almalıyım.
Bulunduğunuz ilçede camcılara yaptırmak tabiki ucuza gelir ama işçiliği iyi olması sağlamlık ve görsellik açısından önemli. Tecrübeli biri yaparsa sıkıntı çıkmaz. Küçük bir akvaryumda olsa silikon işçiliği görsel olarak önemli. Araştırmanız iyi olur. Betta besleyecekseniz o hacim için seçtiğiniz filtre yerine h100 alsanız daha iyi olur. Debi yüksek olur diye endişelenmeyin kısma imkanınız oluyor. Isıtıcıda 50w yeterli olacaktır. Kum için, zemin bitkisi ve hightech bitki düşünmüyorsanız zevkinize göre dere kumu ya da siyah bazalt kumlar yeterli olur. Yine zevkinize göre kaya için seiryu stone veya landscape kaya alabilirsiniz. Akvaryumun üstü açık olacaksa beta beslerken su üstü bitkisi çok iyi olur hem betaya gölge olur hemde sıçrama ihtimalini azaltır.
Bulunduğunuz ilçede camcılara yaptırmak tabiki ucuza gelir ama işçiliği iyi olması sağlamlık ve görsellik açısından önemli. Tecrübeli biri yaparsa sıkıntı çıkmaz. Küçük bir akvaryumda olsa silikon işçiliği görsel olarak önemli. Araştırmanız iyi olur. Betta besleyecekseniz o hacim için seçtiğiniz filtre yerine h100 alsanız daha iyi olur. Debi yüksek olur diye endişelenmeyin kısma imkanınız oluyor. Isıtıcıda 50w yeterli olacaktır. Kum için, zemin bitkisi ve hightech bitki düşünmüyorsanız zevkinize göre dere kumu ya da siyah bazalt kumlar yeterli olur. Yine zevkinize göre kaya için seiryu stone veya landscape kaya alabilirsiniz. Akvaryumun üstü açık olacaksa beta beslerken su üstü bitkisi çok iyi olur hem betaya gölge olur hemde sıçrama ihtimalini azaltır.
Balık Beslemeyi Düşünüyorum. Neler Almalıyım.
Hangi şehirdesiniz bulunduğunuz şehre göre daha uyguna akvaryum alacağınız yerler olabilir.
Hangi şehirdesiniz bulunduğunuz şehre göre daha uyguna akvaryum alacağınız yerler olabilir.
35x35x35 Low Tech Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=CoryCory]Bitkilerin kızarmasının demir ile bir alakası yok eski uyduruk bilgiler. Bir yazıyı okurken 2000 öncesi ve sonrası diye ayırmanızı tavsiye ederim hobi komple değişti çünki. Bitkiler yüksek besin ve ışık olan ortamda fotosentez yapmaya zorlandıklarında bir süre sonra fotosentez yapmamak için kızarmaya başlıyorlar. Aslında bitkileri kızartmak onları strese sokmak anlamına geliyor. Bunuda yapmanın en kolay yolu anormal yüksek ışık. Su sertliği ile alakalı konuşanlarda var ama alakası yok, su üstü bitkileride yüksek ışıkta kızarma eğilimi gösteriyor. Bitkilerin doğal bir savunma mekanizması bu. Sizin konunuza gelirsek eğer rotalanız tam blood red değilse zaten kızarması gerektiği kadar kızarmış. Budamaya devam edin co2 yi bir miktar daha fazla verip strese sokmayı deneyin. Fakat yaptığınız şey sağlıklı bir şey değil onuda bilin [:)))][/QUOTE]
O zaman sağlıklı giden süreci hiç bozmadan devam ediyim. Çünkü mevcut bitki sağlığımdan ve görüntüden memnunum. Ekstra bir yosun vb. aksiliklerle uğraşmak istemiyorum.
[QUOTE=CoryCory]Bitkilerin kızarmasının demir ile bir alakası yok eski uyduruk bilgiler. Bir yazıyı okurken 2000 öncesi ve sonrası diye ayırmanızı tavsiye ederim hobi komple değişti çünki. Bitkiler yüksek besin ve ışık olan ortamda fotosentez yapmaya zorlandıklarında bir süre sonra fotosentez yapmamak için kızarmaya başlıyorlar. Aslında bitkileri kızartmak onları strese sokmak anlamına geliyor. Bunuda yapmanın en kolay yolu anormal yüksek ışık. Su sertliği ile alakalı konuşanlarda var ama alakası yok, su üstü bitkileride yüksek ışıkta kızarma eğilimi gösteriyor. Bitkilerin doğal bir savunma mekanizması bu. Sizin konunuza gelirsek eğer rotalanız tam blood red değilse zaten kızarması gerektiği kadar kızarmış. Budamaya devam edin co2 yi bir miktar daha fazla verip strese sokmayı deneyin. Fakat yaptığınız şey sağlıklı bir şey değil onuda bilin [:)))][/QUOTE]
O zaman sağlıklı giden süreci hiç bozmadan devam ediyim. Çünkü mevcut bitki sağlığımdan ve görüntüden memnunum. Ekstra bir yosun vb. aksiliklerle uğraşmak istemiyorum.
35x35x35 Low Tech Bitkili Akvaryumum
Biraz tasarım değişikliği ile highteche geçiş yaptım. Işık gücünü artırdım, tüp Co2 bağladım zeminide kapsül gübrelerle güçlendirdim ayrıca sıvı gübre eklemesi de yapıyorum. Tüm bitkiler iyi ama demir kullanmadığım için sanırım rotalalar istediğim kırmızılıkta olmuyor. Fanusu da yine tasarım değiştirip devam ediyorum. Bir kaç görsel ekleyeyim son halinden. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250135541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136391.jpg[/IMG]
Biraz tasarım değişikliği ile highteche geçiş yaptım. Işık gücünü artırdım, tüp Co2 bağladım zeminide kapsül gübrelerle güçlendirdim ayrıca sıvı gübre eklemesi de yapıyorum. Tüm bitkiler iyi ama demir kullanmadığım için sanırım rotalalar istediğim kırmızılıkta olmuyor. Fanusu da yine tasarım değiştirip devam ediyorum. Bir kaç görsel ekleyeyim son halinden. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250135541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/261120250136391.jpg[/IMG]
Karidesler Fanusta Yaşar Mı?
[QUOTE=xiaovbn]Hahaha keşke benim olsa ancak maalesef değil. Yaptığımda buna benzer bir şey düşünüyorum ama
Fotoğraflar size mi ait? Bende bu tarz bir şey yapmak çok istiyorum. Karidesler ısıtıcısız ve filtresiz prtamda yaşayabilirler mi ki?[/QUOTE]
Bana aitler. Kayalı olan şu anki tasarım bol moss olan ise eski tasarım. Filtre için oturmuş bir sistem ve bol bitki olursa ihtiyaç olmuyor haftada ya da 10 günde bir %30 su değişimi yapıyorum. Bulundukları odanın ortam ısısı yeterli oluyor, ev kışın bile çok soğuk olmadığı için ve su genelde 23 derece civarı olduğundan ısıtıcı da kullanmıyorum. Ben bu tanka başta kiraz karides atmıştım 8-10 tane sayılar zamanla 25-30 adeti buldu ama sonra üreme durdu ve azaldılar.
[QUOTE=xiaovbn]Hahaha keşke benim olsa ancak maalesef değil. Yaptığımda buna benzer bir şey düşünüyorum ama
Fotoğraflar size mi ait? Bende bu tarz bir şey yapmak çok istiyorum. Karidesler ısıtıcısız ve filtresiz prtamda yaşayabilirler mi ki?[/QUOTE]
Bana aitler. Kayalı olan şu anki tasarım bol moss olan ise eski tasarım. Filtre için oturmuş bir sistem ve bol bitki olursa ihtiyaç olmuyor haftada ya da 10 günde bir %30 su değişimi yapıyorum. Bulundukları odanın ortam ısısı yeterli oluyor, ev kışın bile çok soğuk olmadığı için ve su genelde 23 derece civarı olduğundan ısıtıcı da kullanmıyorum. Ben bu tanka başta kiraz karides atmıştım 8-10 tane sayılar zamanla 25-30 adeti buldu ama sonra üreme durdu ve azaldılar.
Karidesler Fanusta Yaşar Mı?
Bol bitkili oturmuş bir sistemde bakabilirsiniz ama fazla üreme olduktan sonra üreme duruyor ve sonra da nüfus azalıp 8-10 da kalıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956401.jpg[/IMG]
Bol bitkili oturmuş bir sistemde bakabilirsiniz ama fazla üreme olduktan sonra üreme duruyor ve sonra da nüfus azalıp 8-10 da kalıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251953541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241532/241120251956401.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
