ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ubaltepe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Eylül 2023 11:47
Son Ziyaret:
25 Aralık 2025 16:36
Toplam Mesaj:
51 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
umutcan baltepe
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
umutcan baltepe
SON 10 MESAJI
Akvaryumdaki Katil Salyangozları Öldürme
[:(][QUOTE=eren12345]
Tabii
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536511.jpg[/IMG]
Sadece çekebildiklerim bunlar ama kayil olduklarına eminim ve daha birsürü var sizce ne yapmalıyım[/QUOTE]
görsel şölen resmen dostum nasıl kıyacaksın şunlara [:(]
anadolu yakasındaysan elden bi 10-15 tane alabilirim valla yazık günah
[:(][QUOTE=eren12345]
Tabii
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243172/060320251536511.jpg[/IMG]
Sadece çekebildiklerim bunlar ama kayil olduklarına eminim ve daha birsürü var sizce ne yapmalıyım[/QUOTE]
görsel şölen resmen dostum nasıl kıyacaksın şunlara [:(]
anadolu yakasındaysan elden bi 10-15 tane alabilirim valla yazık günah
Karides Akvaryumu Toprak Değişimi
Herkese merhaba,
Yaklaşık 40-50 neocardinia karidesi ve 7 adet pigme cory olan bir 35*35*35'lik bir akvaryumum var.
Canlıları eklemeden önce kum olarak lav kırığı vardı ancak bu ne coryler için ne de karidesler için uygun olmadığını okudum.
Bu kumu değiştirip 1 2 kök ve kaya eklemek istiyorum.
Istanın ph5.5 karides toprakları var ancak 9 litre hem çok fazla gelicek hem de bütçemi aşıyor. 3 litre olanlarından hiçbi yerde bulamadım.
Bunun yerine 6,5 ph'lı chihiros aqua soil topraklarından var.
Öncelikle bu toprak uygun mudur ?
Kum değişimi yaparken bütün akvaryumdaki suyu boşaltıp canlıları bi kovaya alıp (tabi o kadar karidesi nasıl bulup alacağım bilmiyorum) kum değişimi mi yapmam gerekiyor ? nasıl yapacağım konusunda bi bilgim yok canlı kaybı yaşamak da istemiyorum.
Yeni kumu ve dekorları eklediğimde direkt canlıları ekleyebilir miyim yoksa nerede bekleteceğim ?
Yardımlarınızı bekliyorum.
Herkese merhaba,
Yaklaşık 40-50 neocardinia karidesi ve 7 adet pigme cory olan bir 35*35*35'lik bir akvaryumum var.
Canlıları eklemeden önce kum olarak lav kırığı vardı ancak bu ne coryler için ne de karidesler için uygun olmadığını okudum.
Bu kumu değiştirip 1 2 kök ve kaya eklemek istiyorum.
Istanın ph5.5 karides toprakları var ancak 9 litre hem çok fazla gelicek hem de bütçemi aşıyor. 3 litre olanlarından hiçbi yerde bulamadım.
Bunun yerine 6,5 ph'lı chihiros aqua soil topraklarından var.
Öncelikle bu toprak uygun mudur ?
Kum değişimi yaparken bütün akvaryumdaki suyu boşaltıp canlıları bi kovaya alıp (tabi o kadar karidesi nasıl bulup alacağım bilmiyorum) kum değişimi mi yapmam gerekiyor ? nasıl yapacağım konusunda bi bilgim yok canlı kaybı yaşamak da istemiyorum.
Yeni kumu ve dekorları eklediğimde direkt canlıları ekleyebilir miyim yoksa nerede bekleteceğim ?
Yardımlarınızı bekliyorum.
80 Litre İçin Askı Filtre
[QUOTE=Tortuga4]
https://atakanpetshop.com/sunsun-603b-dis-filtre-400-lt-h-6w Atakan petshopta 1600 ama civarınızda akvaryumcuları gezerseniz 1400 bandına alabilirsiniz şuan benim akvaryumcumda 1400[/QUOTE]
stokta yok hocam o. Eski fiyatta kalmış muhtemelen. Şu an piyasada sıfırları 3k civarı
[QUOTE=Tortuga4]
https://atakanpetshop.com/sunsun-603b-dis-filtre-400-lt-h-6w Atakan petshopta 1600 ama civarınızda akvaryumcuları gezerseniz 1400 bandına alabilirsiniz şuan benim akvaryumcumda 1400[/QUOTE]
stokta yok hocam o. Eski fiyatta kalmış muhtemelen. Şu an piyasada sıfırları 3k civarı
Anubias Dünyam
[QUOTE=KaanE]
Evet ayırmak gerekiyor hortumla vb.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/030120250706131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Görsel mantıklı bunu bi düşüneceğim çok teşekkür ederim.
[QUOTE=KaanE]
Evet ayırmak gerekiyor hortumla vb.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/030120250706131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Görsel mantıklı bunu bi düşüneceğim çok teşekkür ederim.
Anubias Dünyam
[QUOTE=MrtGn]
Teşekkürler . Sizinde çok güzel görünüyor ,benim görüşüm sizin tankınızda uzun bitkiler köklere yakın, bodur bitkiler kütüğün üstüne doğru sıralı olsa daha nizami olur gibi geldi bana .. bu stilin adı ne olarak geçiyor bilmiyorum ama basit bitkilerle yorulmadan çok güzel seyir keyfi elde ediliyor .. İzlemesi keyifli fakat izlerken endişelerim artıyor . Şimdilik ışıklandırmayı askı aparatı ile yükseltmeye karar verdim ..
[/QUOTE]
Bitkilerin yerini bahsettiğiniz gibi değiştirmeyi ben de düşünüyorum. Çok nizami gelmiyor düzenleri :) teşekkürler hocam.
[QUOTE=KaanE]Su üstü bitkileri ile desteklenirse üstlerinde yosunda oluşmuyor. Gölgeleme yüzünden değil yosunların su üstü bitkileri ile yarışamaması yüzünden. Barteri, nano, petite, bu uzun ince yapraklı olanlardan var. Her 2-3 haftada bir yeni yaprak açıyorlar. Ayrıca bir seride kötü durumda aldığım anubiaslar var. Onlar da toplarlıyor. Frogbit ve ludwigia repens'den sonra favori bitkim. Frogbitin ise çoğalma ve büyüme hızına kendim şahit olduğum halde inanamıyorum. Oturup 1 saat baksam çoğaldığını büyüdüğünü görücem sanki [:)))] Her hafta bir yoğurt kovasına doldurup petshopa götürüyorum. 1 haftada o kadar bitkinin, o kadar hacme sahip maddenin "yoktan" oluşması çok ilginç. [/QUOTE]
Hocam su üstü bitkisi olarak salvinia denedim ama şelale filtre olduğu için yerlerinde durmuyorlar. Ben de tutmalarını çok isterdim ama savrulup suyun içine giriyolar sürekli :(
[QUOTE=MrtGn]
Teşekkürler . Sizinde çok güzel görünüyor ,benim görüşüm sizin tankınızda uzun bitkiler köklere yakın, bodur bitkiler kütüğün üstüne doğru sıralı olsa daha nizami olur gibi geldi bana .. bu stilin adı ne olarak geçiyor bilmiyorum ama basit bitkilerle yorulmadan çok güzel seyir keyfi elde ediliyor .. İzlemesi keyifli fakat izlerken endişelerim artıyor . Şimdilik ışıklandırmayı askı aparatı ile yükseltmeye karar verdim ..
[/QUOTE]
Bitkilerin yerini bahsettiğiniz gibi değiştirmeyi ben de düşünüyorum. Çok nizami gelmiyor düzenleri :) teşekkürler hocam.
[QUOTE=KaanE]Su üstü bitkileri ile desteklenirse üstlerinde yosunda oluşmuyor. Gölgeleme yüzünden değil yosunların su üstü bitkileri ile yarışamaması yüzünden. Barteri, nano, petite, bu uzun ince yapraklı olanlardan var. Her 2-3 haftada bir yeni yaprak açıyorlar. Ayrıca bir seride kötü durumda aldığım anubiaslar var. Onlar da toplarlıyor. Frogbit ve ludwigia repens'den sonra favori bitkim. Frogbitin ise çoğalma ve büyüme hızına kendim şahit olduğum halde inanamıyorum. Oturup 1 saat baksam çoğaldığını büyüdüğünü görücem sanki [:)))] Her hafta bir yoğurt kovasına doldurup petshopa götürüyorum. 1 haftada o kadar bitkinin, o kadar hacme sahip maddenin "yoktan" oluşması çok ilginç. [/QUOTE]
Hocam su üstü bitkisi olarak salvinia denedim ama şelale filtre olduğu için yerlerinde durmuyorlar. Ben de tutmalarını çok isterdim ama savrulup suyun içine giriyolar sürekli :(
Anubias Dünyam
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Hobideki en güzel, akarı-kokarı olmayan, yormayan bitkilerden. Loş ışığı pek sevmekteler.[/QUOTE]
Gerçekten hiç yormadan sadece keyifini çıkararak büyüttüm hepsini. Loş ışık veriyorum günde 4 saat bu şekilde devam edicem teşekkürler yorumunuz için.
[QUOTE=1Balikci ]Gerçekten muhteşem bitkiler, yormaz zorlamaz sen onu seversen o da seni sever sağda üç kök var türü bilemiyorum uzun ırklardan 35-40 santime ulaştılar solda iki kök var araya sıkıştırdım dalların arasına 3 ay önce 2.03 yaprak ufacıktılar sevdiler yeri demek ki.
Sağlıklı güzel hobileriniz olsun çok güzel görünüyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241280/030220251304141.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam sağ arkadakiler harika elinize emeğinize sağlık. Ayrıca kütükteki yosunlaşmaya bayıldım. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.
[QUOTE=ogurcay]Merhaba,
Tankınızı çok beğendim [:nazar:].Anubiaslarınızın üzerinde oluşan yosunlar için boynuzlu nerite salyangozu tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Hocam bi ara ciddi sakal yosunu problemim vardı uzun süre su değişimi ve otocatlerle çözebildim. Tekrar bi yosun problemini önlemek için boynuzlu nerite düşüneceğim. Çok teşekkürler.
[QUOTE=MrtGn]Anubiascılar burda olduğuna göre bende araya sıkışayım 😀
ben tankı yeni kurdum. Ama anubiaslar ışığa yakın oldu dekoru artık bozamam ..
Işık günde 4 saat açık - 25 watt creaque 60 cm .
sonu hüsran mı olur ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239139/020220251803411.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam maşallah çok güzel olmuş izlemesi keyiflidir. Benim bitkilerle ışık arasında bi 30cm'lik mesafe var. Işığın sadece mavi-yeşil modu varsa o modda verebilirsiniz. Benim hiç ışık almayan gölgede kalan anubiaslarda bile ciddi gelişimler oluyor. Bi süre takip etmenizde fayda var.
[EDIT]ubaltepe,2025-02-03 17:29:30[/EDIT]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Hobideki en güzel, akarı-kokarı olmayan, yormayan bitkilerden. Loş ışığı pek sevmekteler.[/QUOTE]
Gerçekten hiç yormadan sadece keyifini çıkararak büyüttüm hepsini. Loş ışık veriyorum günde 4 saat bu şekilde devam edicem teşekkürler yorumunuz için.
[QUOTE=1Balikci ]Gerçekten muhteşem bitkiler, yormaz zorlamaz sen onu seversen o da seni sever sağda üç kök var türü bilemiyorum uzun ırklardan 35-40 santime ulaştılar solda iki kök var araya sıkıştırdım dalların arasına 3 ay önce 2.03 yaprak ufacıktılar sevdiler yeri demek ki.
Sağlıklı güzel hobileriniz olsun çok güzel görünüyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241280/030220251304141.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam sağ arkadakiler harika elinize emeğinize sağlık. Ayrıca kütükteki yosunlaşmaya bayıldım. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.
[QUOTE=ogurcay]Merhaba,
Tankınızı çok beğendim [:nazar:].Anubiaslarınızın üzerinde oluşan yosunlar için boynuzlu nerite salyangozu tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Hocam bi ara ciddi sakal yosunu problemim vardı uzun süre su değişimi ve otocatlerle çözebildim. Tekrar bi yosun problemini önlemek için boynuzlu nerite düşüneceğim. Çok teşekkürler.
[QUOTE=MrtGn]Anubiascılar burda olduğuna göre bende araya sıkışayım 😀
ben tankı yeni kurdum. Ama anubiaslar ışığa yakın oldu dekoru artık bozamam ..
Işık günde 4 saat açık - 25 watt creaque 60 cm .
sonu hüsran mı olur ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239139/020220251803411.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam maşallah çok güzel olmuş izlemesi keyiflidir. Benim bitkilerle ışık arasında bi 30cm'lik mesafe var. Işığın sadece mavi-yeşil modu varsa o modda verebilirsiniz. Benim hiç ışık almayan gölgede kalan anubiaslarda bile ciddi gelişimler oluyor. Bi süre takip etmenizde fayda var.
[EDIT]ubaltepe,2025-02-03 17:29:30[/EDIT]
Anubias Dünyam
Herkese merhaba,
2 adet 6 yapraklı anubias ve 1 adet 5-6 yapraklı buceyle başladığım 35x35x35 akvaryum serüvenimde 1,5 yılda anubiasların geldiği nokta bu şekilde.
Severek bakıyorum kendilerini sonradan sadece congensislei ekledim hoşuma gittiği için.
Akvaryumda ember neon ve lepistes bakmaktayım aynı zamanda.
Görüşlerinizi çok merak ettiğimden paylaşmak istedim.
Sizce bu kadar fazla anubias için gübreleme gerekli midir?
Akvaryumun görüntüsünde bi karışıklık göz yorma var mı seyreletmem gerekiyor mu bana bazen öyle geliyor.
Kütüğün üzerinden çıkarıp başka ufak taşlara ya da kütük parçalarına da ekebilirim.
Fikir ve görüşlere açığım teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/030220251212531.jpg[/IMG]
Herkese merhaba,
2 adet 6 yapraklı anubias ve 1 adet 5-6 yapraklı buceyle başladığım 35x35x35 akvaryum serüvenimde 1,5 yılda anubiasların geldiği nokta bu şekilde.
Severek bakıyorum kendilerini sonradan sadece congensislei ekledim hoşuma gittiği için.
Akvaryumda ember neon ve lepistes bakmaktayım aynı zamanda.
Görüşlerinizi çok merak ettiğimden paylaşmak istedim.
Sizce bu kadar fazla anubias için gübreleme gerekli midir?
Akvaryumun görüntüsünde bi karışıklık göz yorma var mı seyreletmem gerekiyor mu bana bazen öyle geliyor.
Kütüğün üzerinden çıkarıp başka ufak taşlara ya da kütük parçalarına da ekebilirim.
Fikir ve görüşlere açığım teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/030220251212531.jpg[/IMG]
Akvaryum Toz Bulutu
[QUOTE=TuRKeR]2 ay mı ?o nerden çıktı. [/QUOTE]
Walstadda kurulumu yaptıktan sonra canlı eklemek için 8-10 haftalık bir bekleme süresi gerekmiyor mu makalelerden hatırladığım kadarıyla öyleydi ama
[QUOTE=TuRKeR]2 ay mı ?o nerden çıktı. [/QUOTE]
Walstadda kurulumu yaptıktan sonra canlı eklemek için 8-10 haftalık bir bekleme süresi gerekmiyor mu makalelerden hatırladığım kadarıyla öyleydi ama
Akvaryum Toz Bulutu
[QUOTE=musteynn]Filtrenin debisi azalmış olabilir , bakımının yapılması gerekir. Akvaryumda genel olarak mekanik temizlik yapılması gerekir. Kısaca filtrenin temizliğini ve akvaryumun temizliğini yapın yüzde elli su değişimi yapın.Sorun düzelir muhtemelen [/QUOTE]
Hocam teşekkürler her yaprağın üzerini temizleyecek şekilde bir mekanik temizlik ve filtre temizliği yapacağım. akvaryumun debisi her zaman olduğu gibi aslında bir azalma yok ama tekrar detaylı temizleyeceğim.
[QUOTE=TuRKeR]Topraksız akvaryumlar eninde sonunda biyolojik anlamda sorun çıkarıyor.Walstad`ı araştırmanızı tavsiye ederim. 2tankımı walstad yaptım, tek sorun bitkilerin çok hızlı büyümesi her hftasonu bitki budama ile uğraşıyorum.[/QUOTE]
Hocam komple akvaryumu boşaltıp Walstad kurulumu yapıp 2 ay bekleyecek yerim yok balıkları o kadar bekletecek bir tankım vs yok :(
[QUOTE=musteynn]Filtrenin debisi azalmış olabilir , bakımının yapılması gerekir. Akvaryumda genel olarak mekanik temizlik yapılması gerekir. Kısaca filtrenin temizliğini ve akvaryumun temizliğini yapın yüzde elli su değişimi yapın.Sorun düzelir muhtemelen [/QUOTE]
Hocam teşekkürler her yaprağın üzerini temizleyecek şekilde bir mekanik temizlik ve filtre temizliği yapacağım. akvaryumun debisi her zaman olduğu gibi aslında bir azalma yok ama tekrar detaylı temizleyeceğim.
[QUOTE=TuRKeR]Topraksız akvaryumlar eninde sonunda biyolojik anlamda sorun çıkarıyor.Walstad`ı araştırmanızı tavsiye ederim. 2tankımı walstad yaptım, tek sorun bitkilerin çok hızlı büyümesi her hftasonu bitki budama ile uğraşıyorum.[/QUOTE]
Hocam komple akvaryumu boşaltıp Walstad kurulumu yapıp 2 ay bekleyecek yerim yok balıkları o kadar bekletecek bir tankım vs yok :(
Akvaryum Toz Bulutu
Arkadaşlar herkese merhaba,
Tank yaklaşık 1 senelik içerisinde kök anubiaslar bitkiler vs,
İçerisinde 10 neon tetra 10 ember tetra pigme cory vatoz salyangoz vs var..
45 litre akvaryum eheim liberty 75 şelale filtre var ısıtıcı 25-26 derecede sabit.
Sebebi nedir çözümü nedir yardımcı olabilen var mıdır. Genelde dinlendirilmiş su kullanıyorum haftada bir yüzde 15-20 su değişimi yapıyorum ama bir süredir bu sorun var çözüm bulamıyorum..
Yemlemeyi de 1-2 dk içerisinde bitecek şekilde yapıyorum.
Yapılması gerekenleri doğru yaptığımı düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307401.jpg[/IMG]
Arkadaşlar herkese merhaba,
Tank yaklaşık 1 senelik içerisinde kök anubiaslar bitkiler vs,
İçerisinde 10 neon tetra 10 ember tetra pigme cory vatoz salyangoz vs var..
45 litre akvaryum eheim liberty 75 şelale filtre var ısıtıcı 25-26 derecede sabit.
Sebebi nedir çözümü nedir yardımcı olabilen var mıdır. Genelde dinlendirilmiş su kullanıyorum haftada bir yüzde 15-20 su değişimi yapıyorum ama bir süredir bu sorun var çözüm bulamıyorum..
Yemlemeyi de 1-2 dk içerisinde bitecek şekilde yapıyorum.
Yapılması gerekenleri doğru yaptığımı düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240854/270120252307401.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
