ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Cexuf
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ağustos 2023 16:11
Son Ziyaret:
16 Nisan 2024 04:18
Toplam Mesaj:
34 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
SEMİH HANEDANOĞLU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Software
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
• 240 Litre Bitkili Akvaryum;
• Lepistes
• Molly
• Neon Tetra
• Plati
SON 10 MESAJI
Bitki Akvaryumu Kurmak İstiyorum Hobide Yeniyim
@Avoure Hocam uygun fiyata bulmanız çok nadiren oluyor, mesela ben de 1 metre akvaryumu dış filtre, hava motorları, kayalar ve birçok malzeme ile 500 TL'ye almıştım. Ama şu an maalesef satmak durumundayım işim nedeniyle artık ilgili bakamıyorum.
@Avoure Hocam uygun fiyata bulmanız çok nadiren oluyor, mesela ben de 1 metre akvaryumu dış filtre, hava motorları, kayalar ve birçok malzeme ile 500 TL'ye almıştım. Ama şu an maalesef satmak durumundayım işim nedeniyle artık ilgili bakamıyorum.
Çözemediğim Balık Ölümleri..
[QUOTE=MasterChiefHakan]Ani ısı değişimi balıkları hasta eder ve öldürür. Çeşmeden su eklemeyin, birkaç gün beklettikten sonra (ısı farkı çoksa ılıştırıp) ekleyin.
Isıtıcıyı kapatmayın, termostatlı olduğundan otomatik kapanır. Sürekli fişe takılı olması elektrik sarfiyatını yükseltmez. Ayarlandığı ısıya gelince kapalı durur.
Ayrıca, canlı doğuranlar 1 yıl içinde akvaryumu doldurur, 2 yıla kalmaz akvaryum balıklara dar gelecektir.[/QUOTE]
Anladım hocam sizlere de çok teşekkür ederim. Evet otomatik olarak kapanıyor ancak bilemedim ay sonunda pederle şey yapmayayım 😅 şaka bir yana ekstradan 50 cmlik akvaryumda var yavrular ve karidesler onlarda bakıyorum.
[QUOTE=MasterChiefHakan]Ani ısı değişimi balıkları hasta eder ve öldürür. Çeşmeden su eklemeyin, birkaç gün beklettikten sonra (ısı farkı çoksa ılıştırıp) ekleyin.
Isıtıcıyı kapatmayın, termostatlı olduğundan otomatik kapanır. Sürekli fişe takılı olması elektrik sarfiyatını yükseltmez. Ayarlandığı ısıya gelince kapalı durur.
Ayrıca, canlı doğuranlar 1 yıl içinde akvaryumu doldurur, 2 yıla kalmaz akvaryum balıklara dar gelecektir.[/QUOTE]
Anladım hocam sizlere de çok teşekkür ederim. Evet otomatik olarak kapanıyor ancak bilemedim ay sonunda pederle şey yapmayayım 😅 şaka bir yana ekstradan 50 cmlik akvaryumda var yavrular ve karidesler onlarda bakıyorum.
Çözemediğim Balık Ölümleri..
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Isıtıcı konusuna gelince, sürekli çalışınca faturaya güvenemiyorum hocam kabarık gelir diye ve ayriyeten armatür de günde 4-5 saat çalışıyor. Bundan sonra 2 adet 18 litrelik damacana içerisinde bekleteceğim suyu sağ olun [:)] birde akvaryumda balıkların böyle kıpır kıpır gezmelerini seviyorum ekstradan balık almak istiyorum da kaç adete kadar alabilirim? Full canlı doğuran mevcut. Son olarak bir sorum daha olacak, bitki yeterli mi ve suyun berraklığı ideal mi? Camlarda bazen toz gibi şeyler oluyor onları süngerle temizliyorum.[EDIT]Cexuf,2023-11-01 15:54:03[/EDIT]
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Isıtıcı konusuna gelince, sürekli çalışınca faturaya güvenemiyorum hocam kabarık gelir diye ve ayriyeten armatür de günde 4-5 saat çalışıyor. Bundan sonra 2 adet 18 litrelik damacana içerisinde bekleteceğim suyu sağ olun [:)] birde akvaryumda balıkların böyle kıpır kıpır gezmelerini seviyorum ekstradan balık almak istiyorum da kaç adete kadar alabilirim? Full canlı doğuran mevcut. Son olarak bir sorum daha olacak, bitki yeterli mi ve suyun berraklığı ideal mi? Camlarda bazen toz gibi şeyler oluyor onları süngerle temizliyorum.[EDIT]Cexuf,2023-11-01 15:54:03[/EDIT]
Çözemediğim Balık Ölümleri..
Merhaba değerli forum üyeleri, son 2-3 gündür her kalktığımda 1 veya 2 balığın öldüğünü fark ediyorum, şu an toplam 6 balığım maalesef ki öldü. Akvaryumum 240 litre, dış filtre mevcut, 2 farklı Ahm marka spirulina yem mevcut birisi sarımsaklı diğeri normal vitaminli olandan ve birde kurutulmuş artemia veriyorum 3-4 günde bir suda 5 dk bekleterek. Akvaryum içerisinde orta derecede bitkiler mevcut çok fazla yok. "Dip not; Dip çekimi yaptıktan sonra çeşmeden hortumla su ekliyorum ve bu haliyle normal olarak soğuk oluyor sonrasında hemen ısıtıcısı açıyorum, acaba bu yüzden mi? Isıtıcım sanırım 200w bunu sürekli açmıyorum nadiren açıyorum odam hep sıcak olduğu için, 1-2 saat sonra kapatıyorum 27 dereceye ayarlı. Akvaryumu 2 ay önce kurdum." Başka gerekli bilgiler var ise söylerseniz sevinirim şu anlık aklıma gelen bilgiler bunlardır. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231410591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411081.jpg[/IMG]
Merhaba değerli forum üyeleri, son 2-3 gündür her kalktığımda 1 veya 2 balığın öldüğünü fark ediyorum, şu an toplam 6 balığım maalesef ki öldü. Akvaryumum 240 litre, dış filtre mevcut, 2 farklı Ahm marka spirulina yem mevcut birisi sarımsaklı diğeri normal vitaminli olandan ve birde kurutulmuş artemia veriyorum 3-4 günde bir suda 5 dk bekleterek. Akvaryum içerisinde orta derecede bitkiler mevcut çok fazla yok. "Dip not; Dip çekimi yaptıktan sonra çeşmeden hortumla su ekliyorum ve bu haliyle normal olarak soğuk oluyor sonrasında hemen ısıtıcısı açıyorum, acaba bu yüzden mi? Isıtıcım sanırım 200w bunu sürekli açmıyorum nadiren açıyorum odam hep sıcak olduğu için, 1-2 saat sonra kapatıyorum 27 dereceye ayarlı. Akvaryumu 2 ay önce kurdum." Başka gerekli bilgiler var ise söylerseniz sevinirim şu anlık aklıma gelen bilgiler bunlardır. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231410591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/011120231411081.jpg[/IMG]
Bu Balığı Nasıl Temin Edebilirim?
[QUOTE=aupqua]Merhaba balık balon moli gibi durmuyor genç bir dişi moli gibi duruyor. Benzer renkli balıkları bulabileceğiniz birkaç petshop ismi bırakacağım. Alsancak Petshop - NK AquaStudio - Sinem Petshop. Yanlış hatırlamıyorsam NKaquastudio veya sinem petshopta yakın zamanda görmüştüm bu tarz balıklar. Sinem petshopa sarı siteden bakabilirsiniz diğerlerine ise instagramdan kolaylıkla ulaşıp güncel ilanlara göz gezdirebilirsiniz.[/QUOTE]
Valla hocam ilk aldığımızda 2-2.5 ay karnı böyle top şeklindeydi, bu zamanların sonuna doğru yavruladı mı ne oldu bilmiyorum karnı dümdüz olmuştu. Kardeşim biraz mızmız bu yüzden tutturdu tıpatıp aynısını istiyorum diye. Tamam demesem ağlayacak o derece, Alsancak petshoptan sürekli alıyorum zaten ama uzun zamandır gelmiyor, diğer petshoplara bakacağım verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim ☺️
[QUOTE=aupqua]Merhaba balık balon moli gibi durmuyor genç bir dişi moli gibi duruyor. Benzer renkli balıkları bulabileceğiniz birkaç petshop ismi bırakacağım. Alsancak Petshop - NK AquaStudio - Sinem Petshop. Yanlış hatırlamıyorsam NKaquastudio veya sinem petshopta yakın zamanda görmüştüm bu tarz balıklar. Sinem petshopa sarı siteden bakabilirsiniz diğerlerine ise instagramdan kolaylıkla ulaşıp güncel ilanlara göz gezdirebilirsiniz.[/QUOTE]
Valla hocam ilk aldığımızda 2-2.5 ay karnı böyle top şeklindeydi, bu zamanların sonuna doğru yavruladı mı ne oldu bilmiyorum karnı dümdüz olmuştu. Kardeşim biraz mızmız bu yüzden tutturdu tıpatıp aynısını istiyorum diye. Tamam demesem ağlayacak o derece, Alsancak petshoptan sürekli alıyorum zaten ama uzun zamandır gelmiyor, diğer petshoplara bakacağım verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim ☺️
Bu Balığı Nasıl Temin Edebilirim?
Merhaba değerli forum üyeleri, küçük kız kardeşimin balon moli balığı vardı ve maalesef ki dış filtre çektiği için ölmüş diğer balıkları filtreden kurtardık. Sorun şu ki ağlaya ağlaya başımın etini yedi çok üzülüyor ve balığın "[B]aynısını[/B]" hiçbir yerde bulamıyorum Ankara'da, sizlerden ricam elinizde varsa veya bulabileceğim kesin yer varsa yardımcı olmanız. Şimdiden teşekkürler ☺️ [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/120820232358591.jpg[/IMG][EDIT]Cexuf,2023-10-23 15:46:50[/EDIT]
Merhaba değerli forum üyeleri, küçük kız kardeşimin balon moli balığı vardı ve maalesef ki dış filtre çektiği için ölmüş diğer balıkları filtreden kurtardık. Sorun şu ki ağlaya ağlaya başımın etini yedi çok üzülüyor ve balığın "[B]aynısını[/B]" hiçbir yerde bulamıyorum Ankara'da, sizlerden ricam elinizde varsa veya bulabileceğim kesin yer varsa yardımcı olmanız. Şimdiden teşekkürler ☺️ [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/120820232358591.jpg[/IMG][EDIT]Cexuf,2023-10-23 15:46:50[/EDIT]
Beklenen Yardımı Alamadığım İçin Sildim
Forumda yardım konusunda bundan sonra bende elimi çekmiş bulunmaktayım. Herkese kolay gelsin..[EDIT]Cexuf,2023-09-29 23:06:10[/EDIT]
Forumda yardım konusunda bundan sonra bende elimi çekmiş bulunmaktayım. Herkese kolay gelsin..[EDIT]Cexuf,2023-09-29 23:06:10[/EDIT]
Isıtıcım Hangi Marka Ve Kaç Watt?
[QUOTE=HOPPALA]
Boyu 22 cm ise 100 ya da 50 watt olabilir. İkisininde boyu 22 cm diye belirtilmiş. Görseldekinin soyulan kısımları siyah sanırım. Doğrusu soyulma olayınıda pek çözemedim, sanırım dediğiniz gibi eski ürün olabilir.
Güncel satışta olanları firma değiştirmiş, görünümleri farklı. Siyah olan ısıtıcıyı misal dijital yapmışlar. En mantıklısı firma ile iletişime geçin;
[K]*[/K] https://www.atlantikpet.com/index.php?route=information/contact[/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim hocam. Ürünleri toplu olarak aldım ve aldığımda böyleydi siyah yerler soyulmuş gibi ama sorunsuz çalışıyor. Firma yardımcı olur umarım, bugün gün içinde iletişime geçeceğim.
[QUOTE=HOPPALA]
Boyu 22 cm ise 100 ya da 50 watt olabilir. İkisininde boyu 22 cm diye belirtilmiş. Görseldekinin soyulan kısımları siyah sanırım. Doğrusu soyulma olayınıda pek çözemedim, sanırım dediğiniz gibi eski ürün olabilir.
Güncel satışta olanları firma değiştirmiş, görünümleri farklı. Siyah olan ısıtıcıyı misal dijital yapmışlar. En mantıklısı firma ile iletişime geçin;
[K]*[/K] https://www.atlantikpet.com/index.php?route=information/contact[/QUOTE]
Yardımınız için çok teşekkür ederim hocam. Ürünleri toplu olarak aldım ve aldığımda böyleydi siyah yerler soyulmuş gibi ama sorunsuz çalışıyor. Firma yardımcı olur umarım, bugün gün içinde iletişime geçeceğim.
Isıtıcım Hangi Marka Ve Kaç Watt?
[QUOTE=HOPPALA]Muhtemelen [B]Atlantik Majestik[/B] olabilir.[/QUOTE]
Peki hocam kaç watt olduğunu nereden anlarım? Bu arada dediğiniz marka doğru.[EDIT]Cexuf,2023-09-24 23:34:12[/EDIT]
[QUOTE=HOPPALA]Muhtemelen [B]Atlantik Majestik[/B] olabilir.[/QUOTE]
Peki hocam kaç watt olduğunu nereden anlarım? Bu arada dediğiniz marka doğru.[EDIT]Cexuf,2023-09-24 23:34:12[/EDIT]
Isıtıcım Hangi Marka Ve Kaç Watt?
Merhaba değerli forum üyeleri, akvaryumu alırken ısıtıcı da dahildi ancak baya eski sanırım ve bu yüzden hangi marka ve kaç watt olduğunu bilmiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler ☺️ bu arada akvaryumu ger şey dahil toplam 500 TL'ye aldım (dış filtre, ısıtıcı vb. bilmediğim birçok malzeme ile) fiyatı iyi mi sizce?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106121.jpg[/IMG]
Merhaba değerli forum üyeleri, akvaryumu alırken ısıtıcı da dahildi ancak baya eski sanırım ve bu yüzden hangi marka ve kaç watt olduğunu bilmiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler ☺️ bu arada akvaryumu ger şey dahil toplam 500 TL'ye aldım (dış filtre, ısıtıcı vb. bilmediğim birçok malzeme ile) fiyatı iyi mi sizce?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240421/230920232106121.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
