ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ahmetmuhammet27
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Temmuz 2023 09:32
Son Ziyaret:
25 Aralık 2024 23:27
Toplam Mesaj:
20 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet muhammet
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gaziantep
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ahmet muhammet
SON 10 MESAJI
Axolotl Hasta Normal Deilbu Bilgide Bulamadım Help
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Ahmet Muhammed bu nasıl Türkçe Allâh aşkına, ne başlık anlaşılır ne metin. 😊 besleyen tecrübe sahibi birisi konuyu görürse yardım edecektir. İnşallah iyileşir. [/QUOTE]
öldü zaten
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Ahmet Muhammed bu nasıl Türkçe Allâh aşkına, ne başlık anlaşılır ne metin. 😊 besleyen tecrübe sahibi birisi konuyu görürse yardım edecektir. İnşallah iyileşir. [/QUOTE]
öldü zaten
Axolotl Hasta Normal Deilbu Bilgide Bulamadım Help
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/141020230012231.jpg[/IMG]
valla bi bakın yaw hareketsiz duruyor bu 2 3 gün önce fln yoktu bi bktım balık böyle ben gördükten bi süre sonra balık hareketsiz durmaya başladı baya arada yukarı yüzer nefes mi ne alıyodu oda yok aynı yerde duruyor ağzı da az bişey açık yem yemiyo attım valla ölmesin yaw hayır o kolu mu ne oda o sekil oldu üstü benek benek bu balık beyaz benek olsa dicem internette öyle bişey yok bu balıkla ilgili bilen varmı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/141020230012231.jpg[/IMG]
valla bi bakın yaw hareketsiz duruyor bu 2 3 gün önce fln yoktu bi bktım balık böyle ben gördükten bi süre sonra balık hareketsiz durmaya başladı baya arada yukarı yüzer nefes mi ne alıyodu oda yok aynı yerde duruyor ağzı da az bişey açık yem yemiyo attım valla ölmesin yaw hayır o kolu mu ne oda o sekil oldu üstü benek benek bu balık beyaz benek olsa dicem internette öyle bişey yok bu balıkla ilgili bilen varmı
Axolotl Aldım Kumsuz Bölgede Duruyor Hep
Axolotl aldım kumsuz bölgede duruyor hep acaba hagen kumda bir sıkıntı olabilirmi bide o kadar kumsuz alan bıraktım gene kum yemeye çalışıyor he arada yukarı çıkıp hava alıp geri iniyor bu filtre yetersiz diyemi yoksa normalmi
Axolotl aldım kumsuz bölgede duruyor hep acaba hagen kumda bir sıkıntı olabilirmi bide o kadar kumsuz alan bıraktım gene kum yemeye çalışıyor he arada yukarı çıkıp hava alıp geri iniyor bu filtre yetersiz diyemi yoksa normalmi
Axolotl Beslemek İstiyorum
[QUOTE=İbrahim._]Kumu akvaryumun belli bölümünde topla bir kısım cam kalsın yemini o bölüme doğru vermeye çalış soğutması içinde korkma bendekiler 28 dereceye kadar yaşadı umarım seninki de öyle olur bir de canlı yem için balık al ama kılçığını iyice temizle sonra bahsettiğim cam bölüme at filtrelemede akıntı fazla olmasın aydınlatma varsa fazla açık tutma sürekli gezmiyorlar 1 saat kadar sabit durduklarını biliyorum yeleleri hareket ediyorsa canlıdır korkma şimdilik tecrübelerim ile aklıma gelenler bu kadar[/QUOTE]
teşekkür ederim almam için bir engel yok ozaman yinede su sıcaklıgını 20 üstüne çıkarmamaya çalışıcam yem olarak un kurdu versem olurmu genelde onu verenleri gördüm youtubede
[QUOTE=BeyzPl]Soğutmadan korkun. 28°C axolotl için çok yüksek bir sıcaklık ve bu sıcaklıkta durmasına göz yummak sorumsuzluk. İşe yara bir soğutma sistemi kurup, su sıcaklığını maksimum 18°C'de tutmadan canlıyı almayın. Bunu için, bütçeniz varsa, isterseniz akvaryum için üretilmiş soğutuculardan temin edin. Olmadı termostatlı bir soğutucu fan ayarlayabilirsiniz. Oda sıcaklığı istenen sıcaklıktan pek de fazla olmadığı için daha tercih edilesi.
Kum önemli bir konu. Buraya gelecek üç beş yorum ile kara vermeyin. Türkçe kaynak çok yoktur muhtemelen, yabancı kaynaklardan araştırının. Çünkü kumun, silis gibi, ince olmasını savunan ve kalın, çakıl gibi, olmasını savunan iki görüş var.
İlkinin mantığı hayvan kumu yese de solungaçlarından çıkartacak olması.
İkincisinin mantığı hayvana hiç kum vs. yedirtmemek.
İnternetten kurulmuş axolotl akvaryumlarına bakmış mıydınız? [/QUOTE]
Teşekkür ederim sıcaklığı 19 20 de tutmaya çalışırım yazın internetten bakmıstım 2 3 tane fazlada video bulamadım genelde kum kullanmamıslardı kullananlar da çok ince koymuslardı ben kum koymaya bilirim ama elimde 10kilo hagen var boşa gitmesin istediğimden koymak istiyorum ama yinede hepsini kullanmam
[QUOTE=İbrahim._]Kumu akvaryumun belli bölümünde topla bir kısım cam kalsın yemini o bölüme doğru vermeye çalış soğutması içinde korkma bendekiler 28 dereceye kadar yaşadı umarım seninki de öyle olur bir de canlı yem için balık al ama kılçığını iyice temizle sonra bahsettiğim cam bölüme at filtrelemede akıntı fazla olmasın aydınlatma varsa fazla açık tutma sürekli gezmiyorlar 1 saat kadar sabit durduklarını biliyorum yeleleri hareket ediyorsa canlıdır korkma şimdilik tecrübelerim ile aklıma gelenler bu kadar[/QUOTE]
teşekkür ederim almam için bir engel yok ozaman yinede su sıcaklıgını 20 üstüne çıkarmamaya çalışıcam yem olarak un kurdu versem olurmu genelde onu verenleri gördüm youtubede
[QUOTE=BeyzPl]Soğutmadan korkun. 28°C axolotl için çok yüksek bir sıcaklık ve bu sıcaklıkta durmasına göz yummak sorumsuzluk. İşe yara bir soğutma sistemi kurup, su sıcaklığını maksimum 18°C'de tutmadan canlıyı almayın. Bunu için, bütçeniz varsa, isterseniz akvaryum için üretilmiş soğutuculardan temin edin. Olmadı termostatlı bir soğutucu fan ayarlayabilirsiniz. Oda sıcaklığı istenen sıcaklıktan pek de fazla olmadığı için daha tercih edilesi.
Kum önemli bir konu. Buraya gelecek üç beş yorum ile kara vermeyin. Türkçe kaynak çok yoktur muhtemelen, yabancı kaynaklardan araştırının. Çünkü kumun, silis gibi, ince olmasını savunan ve kalın, çakıl gibi, olmasını savunan iki görüş var.
İlkinin mantığı hayvan kumu yese de solungaçlarından çıkartacak olması.
İkincisinin mantığı hayvana hiç kum vs. yedirtmemek.
İnternetten kurulmuş axolotl akvaryumlarına bakmış mıydınız? [/QUOTE]
Teşekkür ederim sıcaklığı 19 20 de tutmaya çalışırım yazın internetten bakmıstım 2 3 tane fazlada video bulamadım genelde kum kullanmamıslardı kullananlar da çok ince koymuslardı ben kum koymaya bilirim ama elimde 10kilo hagen var boşa gitmesin istediğimden koymak istiyorum ama yinede hepsini kullanmam
Axolotl Beslemek İstiyorum
Merhaba axolotl güzel bi canlı 60 litrelik bir akvaryumum var lepistes besledim olmadı öldüler bende axolotl beslemek istiyorum ama soğutma nası yaparım bilmiyorum yaz vakti odam 22 23 derece oluyor filtre olarak pipo filtre var axolotl uygun deilse değiştirirm kum olarak hagen var axolotl zarar verirmi veya yermi kumu bilmiyorum ama su büyük cımbızlar var onlardan kendim beslerim diye düşüyorum aldıgım zaman kum yiceni sanmam ekstra ne koymam gerek akvaryuma taş alıcam saklansın diye taşlardan yada su vatoz saklanma seyleri var ondan alırım bitkide dev saz var ama akvaryumdaki vatozlar büyümelerine izin vermiyor 65x25x35x akavaryum[EDIT]ahmetmuhammet27,2023-10-03 17:15:43[/EDIT]
Merhaba axolotl güzel bi canlı 60 litrelik bir akvaryumum var lepistes besledim olmadı öldüler bende axolotl beslemek istiyorum ama soğutma nası yaparım bilmiyorum yaz vakti odam 22 23 derece oluyor filtre olarak pipo filtre var axolotl uygun deilse değiştirirm kum olarak hagen var axolotl zarar verirmi veya yermi kumu bilmiyorum ama su büyük cımbızlar var onlardan kendim beslerim diye düşüyorum aldıgım zaman kum yiceni sanmam ekstra ne koymam gerek akvaryuma taş alıcam saklansın diye taşlardan yada su vatoz saklanma seyleri var ondan alırım bitkide dev saz var ama akvaryumdaki vatozlar büyümelerine izin vermiyor 65x25x35x akavaryum[EDIT]ahmetmuhammet27,2023-10-03 17:15:43[/EDIT]
Durmadan Balık Ölüyor Hastalıkmı Var
[QUOTE=FarukGorgun]Selam.
Bence akvaryumunun fotoğraflarını paylaşırsan daha iyi yorumlayabiliriz. Filtre ve hava motoru ne var onları yazarmısın. Verdiğin yem nedir, yediklerini görüyormusun. Suyun dinlendirilmiş sumuydu?
Çok bilmemekle birlikte arıtma suyunu musluk suyu ile karıştırıp verdiklerini okumuştum. Tabi kaç kartuşlu olduğuda önemli. Detaylı bilen bir arkadaş yardımcı olabilir.
[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231227361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231228211.jpg[/IMG
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231228381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231229321.jpg[/IMG]
Suyu bilmiyorum ama şu küçük musluklar varya kendin taktiriyorsun ondan var aritma
1 ay fln oldu kuralim
[EDIT]ahmetmuhammet27,2023-09-27 12:35:26[/EDIT]
[QUOTE=FarukGorgun]Selam.
Bence akvaryumunun fotoğraflarını paylaşırsan daha iyi yorumlayabiliriz. Filtre ve hava motoru ne var onları yazarmısın. Verdiğin yem nedir, yediklerini görüyormusun. Suyun dinlendirilmiş sumuydu?
Çok bilmemekle birlikte arıtma suyunu musluk suyu ile karıştırıp verdiklerini okumuştum. Tabi kaç kartuşlu olduğuda önemli. Detaylı bilen bir arkadaş yardımcı olabilir.
[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231227361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231228211.jpg[/IMG
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231228381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240294/270920231229321.jpg[/IMG]
Suyu bilmiyorum ama şu küçük musluklar varya kendin taktiriyorsun ondan var aritma
1 ay fln oldu kuralim
[EDIT]ahmetmuhammet27,2023-09-27 12:35:26[/EDIT]
Durmadan Balık Ölüyor Hastalıkmı Var
Merhaba ben balıklar ölüyor diye akvaryumun suyunu değiştirdim kumu fln iyice yıkadım ve arıtmadan su koydum bide babam 6 tane balık almıs 2 lepistes 4 moli ve balıkları koydum ilk 24 saat bişey yoktu sonra babamın aldığı balıklar öldü 3 gün içinde bugünde 2 benim kendi lepistesim öldü 3 4 günde 8 balık öldü 4 balığım kaldı neden ölüyor olabilirler enson ölen balık 10dk önce öldü yem atmıstım yemedi ve öldü iç parazit fln olabilir mi ne yapmam gerek
Merhaba ben balıklar ölüyor diye akvaryumun suyunu değiştirdim kumu fln iyice yıkadım ve arıtmadan su koydum bide babam 6 tane balık almıs 2 lepistes 4 moli ve balıkları koydum ilk 24 saat bişey yoktu sonra babamın aldığı balıklar öldü 3 gün içinde bugünde 2 benim kendi lepistesim öldü 3 4 günde 8 balık öldü 4 balığım kaldı neden ölüyor olabilirler enson ölen balık 10dk önce öldü yem atmıstım yemedi ve öldü iç parazit fln olabilir mi ne yapmam gerek
6 Wat Işık Zemin Bitkisi Öneri
6 wat bi ışığım var mavi sarı ışık veriyor zemin bitkisi varmı fazla ışık istemeyen güzel
6 wat bi ışığım var mavi sarı ışık veriyor zemin bitkisi varmı fazla ışık istemeyen güzel
Lepistes Yan Durup Ölme
Merhaba 7 tane balığım var biri 12 gibi yan durdu yüzmeye çalışıyor ama dik yüzüyordu arka kuyruğu kullanamıyo gibiydi iste 10dk önce fln öldü ama gariptirki kırmızı balığım durduk yere gözümün önünde yüzerken bianda düstü yere yan durdu az hareket etti sonra tekrar düstü ve öldü diğeri gibi 23 saat yaşamadı neden ölüyor olabilirler akvaryumda bitki yok daha yeni aldım kargoda ısıtıcı bu balık böyle olunca aldım normalde oda sıcaklıgı 25 derece yeter diye düşündüm 27 sabit suanda ne yapmam gerek
Merhaba 7 tane balığım var biri 12 gibi yan durdu yüzmeye çalışıyor ama dik yüzüyordu arka kuyruğu kullanamıyo gibiydi iste 10dk önce fln öldü ama gariptirki kırmızı balığım durduk yere gözümün önünde yüzerken bianda düstü yere yan durdu az hareket etti sonra tekrar düstü ve öldü diğeri gibi 23 saat yaşamadı neden ölüyor olabilirler akvaryumda bitki yok daha yeni aldım kargoda ısıtıcı bu balık böyle olunca aldım normalde oda sıcaklıgı 25 derece yeter diye düşündüm 27 sabit suanda ne yapmam gerek
65x25x35 Akvaryum Aydınlatma
Merhaba 55 litre bir bir akvaryum var içinde bitkide var buna en az 25 watlık aydınlatma gerekiyormus
önerebiliceniz bir marka veya ürün varmı ben bulamadım elimdeki ışık 6 wat ve işe yaramıyor sonradan öğrendim 25 30 wat olması gerektiğini
Merhaba 55 litre bir bir akvaryum var içinde bitkide var buna en az 25 watlık aydınlatma gerekiyormus
önerebiliceniz bir marka veya ürün varmı ben bulamadım elimdeki ışık 6 wat ve işe yaramıyor sonradan öğrendim 25 30 wat olması gerektiğini
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
