ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ulubey35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
18
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mayıs 2023 15:35
Son Ziyaret:
19 Mayıs 2026 15:46
Toplam Mesaj:
55 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selman Ulubey
Doğum Tarihi:
18 Mayıs 1990
Yaş:
36
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ULUBEY35
SON 10 MESAJI
Sajica Balığı Dışkı Problemi
[QUOTE=bendeniztayfun]Merhaba nezamandır böyle? salatalıkdan değildir. İç parazit gibi duruyor bazen fiziksel belirti vermeyebilir. Sarmısaklı yem iyi düşünmüşsün yeseymiş iyi olurmuş. eğer yememe yeni değilse iç parazit tedavisine [QUOTE=bendeniztayfun]Merhaba nezamandır böyle? salatalıkdan değildir. İç parazit gibi duruyor bazen fiziksel belirti vermeyebilir. Sarmısaklı yem iyi düşünmüşsün yeseymiş iyi olurmuş. eğer yememe yeni değilse iç parazit tedavisine başlanmalı[/QUOTE]
2 gündür yem yemiyor. Biraz halsizliğide var gibi. Suyun derecesini 28dereceye çıkardım dün. Bugün biraz daha iyi gibi. Ama yem yemedi yine. Yarın bir tanıdığımdan su piresi alıp, yiyecekmi deneyeceğim. Onuda yemezse bilmiyorum ne yapmalıyım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239568/261020240924531.jpg[/IMG]
Ertesi günün fotoğrafı. Sıcaklığı 30dereceye çıkardım. Hareketlenme arttı balıkta.
[QUOTE=bendeniztayfun]Merhaba nezamandır böyle? salatalıkdan değildir. İç parazit gibi duruyor bazen fiziksel belirti vermeyebilir. Sarmısaklı yem iyi düşünmüşsün yeseymiş iyi olurmuş. eğer yememe yeni değilse iç parazit tedavisine [QUOTE=bendeniztayfun]Merhaba nezamandır böyle? salatalıkdan değildir. İç parazit gibi duruyor bazen fiziksel belirti vermeyebilir. Sarmısaklı yem iyi düşünmüşsün yeseymiş iyi olurmuş. eğer yememe yeni değilse iç parazit tedavisine başlanmalı[/QUOTE]
2 gündür yem yemiyor. Biraz halsizliğide var gibi. Suyun derecesini 28dereceye çıkardım dün. Bugün biraz daha iyi gibi. Ama yem yemedi yine. Yarın bir tanıdığımdan su piresi alıp, yiyecekmi deneyeceğim. Onuda yemezse bilmiyorum ne yapmalıyım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239568/261020240924531.jpg[/IMG]
Ertesi günün fotoğrafı. Sıcaklığı 30dereceye çıkardım. Hareketlenme arttı balıkta.
Sajica Balığı Dışkı Problemi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239568/251020241821241.jpg[/IMG]
Erkek Sajica balığımda fotodaki gibi dışkısı ipliksi beyaz renk çıkıyor. Yem yememeye başladı fakat karnında şişme yada içeri göçme durumu söz konusu değil.
Sarımsaklı yem hazırlayıp verdim, dişi balık iştahla yedi ama erkek yine yemedi.
3gündür balık bu durumda. 3gün önceki akşam salatalık vermiştim ve iştahla yemişti salatalığı. Salatalık bir hastalıkmı yaptı anlayamadım. Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239568/251020241821241.jpg[/IMG]
Erkek Sajica balığımda fotodaki gibi dışkısı ipliksi beyaz renk çıkıyor. Yem yememeye başladı fakat karnında şişme yada içeri göçme durumu söz konusu değil.
Sarımsaklı yem hazırlayıp verdim, dişi balık iştahla yedi ama erkek yine yemedi.
3gündür balık bu durumda. 3gün önceki akşam salatalık vermiştim ve iştahla yemişti salatalığı. Salatalık bir hastalıkmı yaptı anlayamadım. Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar..
Sajica Çiftim
[EDIT]Ulubey35,2024-10-18 16:57:51[/EDIT]
[EDIT]Ulubey35,2024-10-18 16:57:51[/EDIT]
Eheim Compact On 1000
[QUOTE=Greib]Sorun tekrar etti mi?
[/QUOTE]
2-3 ayda 1 vazelini tekrar sürüyorum. Ortalama 2 - 2.5 ay sessizliğini koruyor, sonra vazelini yenilemek gerekiyor. Saf vazelin diye bir türü varmış onun kullanılması gerekiyormuş ben onu sonradan okudum ama normal bilinen kokulu vaselinde de bende bir sıkıntı olmadı..
[:nazar:] Keyifli hobiler dilerim..
[QUOTE=Greib]Sorun tekrar etti mi?
[/QUOTE]
2-3 ayda 1 vazelini tekrar sürüyorum. Ortalama 2 - 2.5 ay sessizliğini koruyor, sonra vazelini yenilemek gerekiyor. Saf vazelin diye bir türü varmış onun kullanılması gerekiyormuş ben onu sonradan okudum ama normal bilinen kokulu vaselinde de bende bir sıkıntı olmadı..
[:nazar:] Keyifli hobiler dilerim..
Melek Balığı Cinsiyet
[EDIT]Ulubey35,2024-10-18 17:00:23[/EDIT]
[EDIT]Ulubey35,2024-10-18 17:00:23[/EDIT]
Akvaryum Tasarımı Hakkında
[QUOTE=EyupAsik3452]Merhabalar,
100x50x45h ölçülerinde akvaryumum için flame wood kullanarak bu şekilde bi tasarım yaptım. Düşüncelerinizi ve yorumlarınızı merak ettiğim için konu açma gereksinimi duydum. Ve tabi bir kaç sorum olacak cevaplarsanız çok sevinirim.
-Yapıştırma için akfix marka 705 hızlı yapıştırıcı kullandım. Zamanla salınım sorunu yaşar mıyım? Karides ve cüce vatoz canlıları olacak akvaryum içerisinde
-Sizce Akvaryumun üstünde kalan kökleri kesmeliyim kesmek için ne kullanmalıyım?
-Bitki olarak çınar, micra ve sessiflora bakmayı düşünüyorum. Gübre olarak creaqua lowtech ve tropica premium nutrition kullanacağım. Co2 olmayacak başka gübre öneriniz var mı?
-Zemin olarak altta lav kırığı üstte vitasand marka siyah kum olacak.
Cevap ve önerileriniz için şimdiden çok teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220300/190320240114181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220300/190320240114211.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Tasarımınız başarılı olmuş tebrik ederim.
Hızlı yapıştırıcıda bir sorun olmaz.
Alt kata lav kırığı koyarsanız, lav kırıgı çok hafif olduğu için belli bir süre sonra üstüne kpyduğunuz kumun üzerine çıkacaktır buda hoş bir görüntü vermiyor. Lav kırığını alta koyduktan sonra üzerine sineklik koymanızı tavsiye ederim. Sonrasında vitasand kumunuzu serersiniz. Akvaryumun üzerini kapatmayacaksanız kesmenize gerek yok. Kesmek isterseniz kıl testere yada budama makasları var onunla kesebülirsiniz.
Büyük akvaryumlarda üzeri açık olmasının yaz aylarında pek sıkıntı yaratmaması ama kış aylarında evde rutıbete sebep verebilir. Benim başıma geldiği için söylüyorum kapatmak daha faydalı olacaktır.
Ben sıvı gübre olarak reeflowers all inclusive kullanıyorum gayet memnunum. Nacizane fikirlerim bunlardır. Hayırlısı olsun şimdiden [:iyi:]
[QUOTE=EyupAsik3452]Merhabalar,
100x50x45h ölçülerinde akvaryumum için flame wood kullanarak bu şekilde bi tasarım yaptım. Düşüncelerinizi ve yorumlarınızı merak ettiğim için konu açma gereksinimi duydum. Ve tabi bir kaç sorum olacak cevaplarsanız çok sevinirim.
-Yapıştırma için akfix marka 705 hızlı yapıştırıcı kullandım. Zamanla salınım sorunu yaşar mıyım? Karides ve cüce vatoz canlıları olacak akvaryum içerisinde
-Sizce Akvaryumun üstünde kalan kökleri kesmeliyim kesmek için ne kullanmalıyım?
-Bitki olarak çınar, micra ve sessiflora bakmayı düşünüyorum. Gübre olarak creaqua lowtech ve tropica premium nutrition kullanacağım. Co2 olmayacak başka gübre öneriniz var mı?
-Zemin olarak altta lav kırığı üstte vitasand marka siyah kum olacak.
Cevap ve önerileriniz için şimdiden çok teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220300/190320240114181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220300/190320240114211.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Tasarımınız başarılı olmuş tebrik ederim.
Hızlı yapıştırıcıda bir sorun olmaz.
Alt kata lav kırığı koyarsanız, lav kırıgı çok hafif olduğu için belli bir süre sonra üstüne kpyduğunuz kumun üzerine çıkacaktır buda hoş bir görüntü vermiyor. Lav kırığını alta koyduktan sonra üzerine sineklik koymanızı tavsiye ederim. Sonrasında vitasand kumunuzu serersiniz. Akvaryumun üzerini kapatmayacaksanız kesmenize gerek yok. Kesmek isterseniz kıl testere yada budama makasları var onunla kesebülirsiniz.
Büyük akvaryumlarda üzeri açık olmasının yaz aylarında pek sıkıntı yaratmaması ama kış aylarında evde rutıbete sebep verebilir. Benim başıma geldiği için söylüyorum kapatmak daha faydalı olacaktır.
Ben sıvı gübre olarak reeflowers all inclusive kullanıyorum gayet memnunum. Nacizane fikirlerim bunlardır. Hayırlısı olsun şimdiden [:iyi:]
Yeni Hobim İçin Deneyimlerinize İhtiyacım Var
Yeni hobiniz hayırlı olsun.
Nacizane kendi fikirlerimi belirtmek isterim.
Lepistes beslemek isterseniz cüce vatoz ve çöpçü (corydoras) alabilirsiniz uyumlu şekilde yaşarlar. Cüce vatoz tek almanızı tavsiye ederim. Çöpçülerde sürü olarak beslerseniz daha sağlıklı mutlu olurlar. Enaz 4adet. Ayrıca elma salyangozuda alabilirsiniz.
Lepisteslerin yanına ayrı bir tür koymak istersenizde plati, moly, gibi canlı doğuran türlerinden de ekleyebilirsiniz.
Ekipman olarak ısıtıcıyı kaliteli bir marka tercih etmeniz gerekir. Çin malı ısıtıcılar biraz tehlikeli olabilir ve ömürleri azdır. Bana göre tetra ht modelleri çok sorunsuz ve süper ısıtıcıdır. Araştırmanızı tavsiye ederim.
Filtre olarak uygun fiyatlı olsun derseniz pipo filtre tavsiye ederim. Pipo filtrenin yanında hava motoru almanız gerekiyor. İyi bir iç filtre isterim derseniz oase biomaster veya
sera x-edge iç filteler şuan en iyi iç filtrelerdir. Ben kendi akvaryumlarımda dış motor veya askı filtre kullanmıyorum ama kullanabilirsiniz. Ben riske girmek istemediğim için kullanmıyorum ç0nk0 akvaryum dışında bir filtre olması su taşması eve su basması gibi rikler barındırıyor. Ayrıca dış filtrelerin parçalarıda pahalı oluyor ileride arıza vs olduğu zaman. Tercih meselesi tabiki ama ben tavsiye etmiyorum.
Aydınlatma olarak çok pahalı ürünlere gitmenize gerek yok ilk etapta. Ç0nkü başlangıç seviyesi olarak lowtec bitkili bir akvaryum kurmanız sizin içün iyi olur. Lowtech bitkilerin özel aydınlatma sistemlerine ihtiyaçları yoktur. Aydınlatma konusunda pek bilgim yok ben aqualed ve orion led marka aydınlatma kullanıyorum. Ve max 8 saat çalıştırıyorum aydınlatmayı. Bunun içinde s-link marka akıllı timer kullanıyorum. Telefon uygulaması üzerinden saat kaçta açılıp kaçta kapanması gerektiğini ayarlıyorum, otomatik açılıp kapanıyor aydınlatma. Zemin bitkisine girmenizi tavsiye etmiyorum onlar biraz tecrübe gerektirir ve tutması zordur. Saz bitkisi, amazon hançeri bitkisi, bacopa bitkisi, limon bitkisi, javafern, anübias gibi bitkilere bakmanızı tavsiye ederim. Ben ayrıca salon bitkisi olan şans bambusunuda akvaryumlarıma ekliyorum. Üst yaprakları suyun dışında duruyor sap kısmı su içinde. Nitratı iyi emiyorlar ve çok şık duruyor akvaryumlarda..
Kum olarak uygun fiyatlı ve bitkilerde sıkıntı yaratmayacak kum önerim dere kumudur. Daha iyi bir kum dersenizde reeflowers bitki kumlarına bakabilirsiniz. Bu kumlar bakımı kolay bitkiler için yeterlidir. 3 4 mm olan kumlar bitki köklerinin tutunması için yeterlidir. Çok daha iyi kumlarda var ama maliyet baya yükselir ve bana göre gerekte yoktur lowtech için. Dekor olarak yapay olan dekorlardan uzak durmanızı tavsiye ederim. Kök olarak yati kökleri ve mangrow kökleri var bunları araştırabilirsniz. Yada blackflame ile kendi tasarımlarınızı yapabilirsiniz. Hızlı yapıştırıcı kullanarak blackflame kökleri kendi istediğiniz gibi yapıştırabilirsiniz. Kökleri akvaryuma eklemek ile ilgili youtube videolarından faydalanabilirsiniz. Direk akvaryuma eklemek suyunuzu sarartır ve kökler suda batmayabilir canınız sıkılabilir. Kök ekleme videolarına gözatın. Birde bitkiler için sıvı gübre kullanmanız faydalı olucaktır. Reeflowers all inclusive tavsiye ederim yeterli olucaktır.
Nacizane kendi fikirlerimi paylaştım, tekrardan hobiniz hayırlı olsun. Sevgiler saygılar.. [:iyi:]
[EDIT]Ulubey35,2024-03-20 00:47:39[/EDIT]
Ayrıca akvaryumunuzun üzeri açık olucaksa buharcamı vs olmayacaksa su üstü bitkilerini de tavsiye ederim. Amazon frogbit veya su marulu gibi. Bunların kökleri aşağı doğru uzanıyor ve canlı doğuranların yavruları için güzel saklanma alanı oluştururlar.. lemnaminor su mercimeği çok istilacı bir bitkidir tavsiye etmiyorum
Yeni hobiniz hayırlı olsun.
Nacizane kendi fikirlerimi belirtmek isterim.
Lepistes beslemek isterseniz cüce vatoz ve çöpçü (corydoras) alabilirsiniz uyumlu şekilde yaşarlar. Cüce vatoz tek almanızı tavsiye ederim. Çöpçülerde sürü olarak beslerseniz daha sağlıklı mutlu olurlar. Enaz 4adet. Ayrıca elma salyangozuda alabilirsiniz.
Lepisteslerin yanına ayrı bir tür koymak istersenizde plati, moly, gibi canlı doğuran türlerinden de ekleyebilirsiniz.
Ekipman olarak ısıtıcıyı kaliteli bir marka tercih etmeniz gerekir. Çin malı ısıtıcılar biraz tehlikeli olabilir ve ömürleri azdır. Bana göre tetra ht modelleri çok sorunsuz ve süper ısıtıcıdır. Araştırmanızı tavsiye ederim.
Filtre olarak uygun fiyatlı olsun derseniz pipo filtre tavsiye ederim. Pipo filtrenin yanında hava motoru almanız gerekiyor. İyi bir iç filtre isterim derseniz oase biomaster veya
sera x-edge iç filteler şuan en iyi iç filtrelerdir. Ben kendi akvaryumlarımda dış motor veya askı filtre kullanmıyorum ama kullanabilirsiniz. Ben riske girmek istemediğim için kullanmıyorum ç0nk0 akvaryum dışında bir filtre olması su taşması eve su basması gibi rikler barındırıyor. Ayrıca dış filtrelerin parçalarıda pahalı oluyor ileride arıza vs olduğu zaman. Tercih meselesi tabiki ama ben tavsiye etmiyorum.
Aydınlatma olarak çok pahalı ürünlere gitmenize gerek yok ilk etapta. Ç0nkü başlangıç seviyesi olarak lowtec bitkili bir akvaryum kurmanız sizin içün iyi olur. Lowtech bitkilerin özel aydınlatma sistemlerine ihtiyaçları yoktur. Aydınlatma konusunda pek bilgim yok ben aqualed ve orion led marka aydınlatma kullanıyorum. Ve max 8 saat çalıştırıyorum aydınlatmayı. Bunun içinde s-link marka akıllı timer kullanıyorum. Telefon uygulaması üzerinden saat kaçta açılıp kaçta kapanması gerektiğini ayarlıyorum, otomatik açılıp kapanıyor aydınlatma. Zemin bitkisine girmenizi tavsiye etmiyorum onlar biraz tecrübe gerektirir ve tutması zordur. Saz bitkisi, amazon hançeri bitkisi, bacopa bitkisi, limon bitkisi, javafern, anübias gibi bitkilere bakmanızı tavsiye ederim. Ben ayrıca salon bitkisi olan şans bambusunuda akvaryumlarıma ekliyorum. Üst yaprakları suyun dışında duruyor sap kısmı su içinde. Nitratı iyi emiyorlar ve çok şık duruyor akvaryumlarda..
Kum olarak uygun fiyatlı ve bitkilerde sıkıntı yaratmayacak kum önerim dere kumudur. Daha iyi bir kum dersenizde reeflowers bitki kumlarına bakabilirsiniz. Bu kumlar bakımı kolay bitkiler için yeterlidir. 3 4 mm olan kumlar bitki köklerinin tutunması için yeterlidir. Çok daha iyi kumlarda var ama maliyet baya yükselir ve bana göre gerekte yoktur lowtech için. Dekor olarak yapay olan dekorlardan uzak durmanızı tavsiye ederim. Kök olarak yati kökleri ve mangrow kökleri var bunları araştırabilirsniz. Yada blackflame ile kendi tasarımlarınızı yapabilirsiniz. Hızlı yapıştırıcı kullanarak blackflame kökleri kendi istediğiniz gibi yapıştırabilirsiniz. Kökleri akvaryuma eklemek ile ilgili youtube videolarından faydalanabilirsiniz. Direk akvaryuma eklemek suyunuzu sarartır ve kökler suda batmayabilir canınız sıkılabilir. Kök ekleme videolarına gözatın. Birde bitkiler için sıvı gübre kullanmanız faydalı olucaktır. Reeflowers all inclusive tavsiye ederim yeterli olucaktır.
Nacizane kendi fikirlerimi paylaştım, tekrardan hobiniz hayırlı olsun. Sevgiler saygılar.. [:iyi:]
[EDIT]Ulubey35,2024-03-20 00:47:39[/EDIT]
Ayrıca akvaryumunuzun üzeri açık olucaksa buharcamı vs olmayacaksa su üstü bitkilerini de tavsiye ederim. Amazon frogbit veya su marulu gibi. Bunların kökleri aşağı doğru uzanıyor ve canlı doğuranların yavruları için güzel saklanma alanı oluştururlar.. lemnaminor su mercimeği çok istilacı bir bitkidir tavsiye etmiyorum
Dev Anübias
[QUOTE=oktay42]Renk değişimi değil de yaprakların üstünü kahverengi yosun kaplamış sanki.[/QUOTE]
Ne yapmamı önerirsiniz ?
[QUOTE=oktay42]Renk değişimi değil de yaprakların üstünü kahverengi yosun kaplamış sanki.[/QUOTE]
Ne yapmamı önerirsiniz ?
Dev Anübias
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239568/150320242048321.jpg[/IMG]
Dev anübiasın yapraklarında renk değişimi neden olabilir? Su üstü bitkisi frogbit ekledikten sonra oldu. Bununla alakalı bir sıkıntı olabilir mi? [:O]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239568/150320242048321.jpg[/IMG]
Dev anübiasın yapraklarında renk değişimi neden olabilir? Su üstü bitkisi frogbit ekledikten sonra oldu. Bununla alakalı bir sıkıntı olabilir mi? [:O]
Nerite Yumurta Sorunu
[QUOTE=mmemati]1 er tane bıraktım bakalım akvaryumda.[/QUOTE]
Nerite sorunu halloldu mu? Bende 1tane nerite var sadece. Oda akvaryumun heryerine yumurta dizdi. Nerite tek olsada yumurta diziyor demekki =[
[QUOTE=mmemati]1 er tane bıraktım bakalım akvaryumda.[/QUOTE]
Nerite sorunu halloldu mu? Bende 1tane nerite var sadece. Oda akvaryumun heryerine yumurta dizdi. Nerite tek olsada yumurta diziyor demekki =[
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
