ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Emre5416
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
23
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2023 00:42
Son Ziyaret:
13 Mart 2026 11:48
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Can Tiken
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Can Tiken
SON 10 MESAJI
60*40*35 Bitkili Hightech Kurulum
[QUOTE=AliHan]Öncelikle tebrik ederim. Kurulumunuz çok güzel olmuş. Merak ettiğim iki sorum olacak size.
İlk sorum; Reeflowers gh+ ürününü kullandığınızı söylemişsiniz. İnternette çok araştırmama rağmen bu ürünün içeriği hakkında bilgi bulamadım. Ben bitki akvaryumumda creaqua'nın gh+ ını kullanıyorum. İçeriğinde kalsiyum ve magnezyum dışında mangan (%0,8) ve potasyum (%9,0) da olduğu yazıyor. Reeflowers gh+ ürününün üzerinde böyle bir açıklama var mı? Var ise paylaşabilir misiniz? Karides akvaryumları, bitki akvaryumları ve genel anlamda tatlı su canlıları için gibi ibarelerle satılan gh+ ların içeriklerinde ne gibi farklılıklar olduğunu merak ediyorum. Bu ibareler yalnızca ticari beklentilerle mi konuluyor acaba.
İkinci sorum ise; gh+ kullandıktan sonra kh testi yaptınız mı? Kh'a bir etkisi oldu mu?[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için.
Reeflowers gh+ ürününü akvaryum bitkileri ile ilgilenen bir abimin tavsiyesiyle kullanmaya başladım içeriğini bilmiyorum fakat reeflowers sanırım paylaşmıyor içeriğini . Test kiti kullanmadım hiç görsel olarak ilerlemeyi düşünüyorum etkiye göre ürün kullanıyorum.
[QUOTE=AliHan]Öncelikle tebrik ederim. Kurulumunuz çok güzel olmuş. Merak ettiğim iki sorum olacak size.
İlk sorum; Reeflowers gh+ ürününü kullandığınızı söylemişsiniz. İnternette çok araştırmama rağmen bu ürünün içeriği hakkında bilgi bulamadım. Ben bitki akvaryumumda creaqua'nın gh+ ını kullanıyorum. İçeriğinde kalsiyum ve magnezyum dışında mangan (%0,8) ve potasyum (%9,0) da olduğu yazıyor. Reeflowers gh+ ürününün üzerinde böyle bir açıklama var mı? Var ise paylaşabilir misiniz? Karides akvaryumları, bitki akvaryumları ve genel anlamda tatlı su canlıları için gibi ibarelerle satılan gh+ ların içeriklerinde ne gibi farklılıklar olduğunu merak ediyorum. Bu ibareler yalnızca ticari beklentilerle mi konuluyor acaba.
İkinci sorum ise; gh+ kullandıktan sonra kh testi yaptınız mı? Kh'a bir etkisi oldu mu?[/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için.
Reeflowers gh+ ürününü akvaryum bitkileri ile ilgilenen bir abimin tavsiyesiyle kullanmaya başladım içeriğini bilmiyorum fakat reeflowers sanırım paylaşmıyor içeriğini . Test kiti kullanmadım hiç görsel olarak ilerlemeyi düşünüyorum etkiye göre ürün kullanıyorum.
60*40*35 Bitkili Hightech Kurulum
Yosun oluşumunu önlemek adına lepistes ile uyumlu yosun yiyici hangi canlıları önerirsiniz ?
Yosun oluşumunu önlemek adına lepistes ile uyumlu yosun yiyici hangi canlıları önerirsiniz ?
60*40*35 Bitkili Hightech Kurulum
[QUOTE=sakal34]Hocam merhaba kurulumun çok şık duruyor, kaç w ışık kullanıyorsun acaba öğrenebilir miyim ?[/QUOTE]
50 Watt creaqua firefly v2 kullanıyorum. Ayrıca güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=sakal34]Hocam merhaba kurulumun çok şık duruyor, kaç w ışık kullanıyorsun acaba öğrenebilir miyim ?[/QUOTE]
50 Watt creaqua firefly v2 kullanıyorum. Ayrıca güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
60*40*35 Bitkili Hightech Kurulum
[QUOTE=TayfunSylkn]
Genelde yüksek destekli tanklarda bitkiler besine daha hızlı ulaştığından canlıların bulunduğu tanklarda da fosfat kullanılır, ancak eklenen miktar canlı yükü ve bitkilerin besin ihtiyaçları dolayısıyla değişebilir. [/QUOTE]
Şimdilik canlı ekleyene kadar yosun oluşumlarına kafayı takmıyorum sonuçta yosunsuz tank asla olmuyor. Zamanla benim yosunlarımın azalacağını düşünüyorum
[QUOTE=TayfunSylkn]
Genelde yüksek destekli tanklarda bitkiler besine daha hızlı ulaştığından canlıların bulunduğu tanklarda da fosfat kullanılır, ancak eklenen miktar canlı yükü ve bitkilerin besin ihtiyaçları dolayısıyla değişebilir. [/QUOTE]
Şimdilik canlı ekleyene kadar yosun oluşumlarına kafayı takmıyorum sonuçta yosunsuz tank asla olmuyor. Zamanla benim yosunlarımın azalacağını düşünüyorum
60*40*35 Bitkili Hightech Kurulum
[QUOTE=TayfunSylkn]
Merhaba öncelikle hayırlı olsun. Fosfatınızı hiç ölçtünüz mü? Camlarda ki yeşil nokta yosunları yüksek ihtimal. Genelde fosfat eksikliğinden meydana gelir. Bir de şöyle bir şey var, monte carloların umarım kart tarzı bir şey ile önünü kesmişsinizdir, aksi halde uzun vadede tüm tanka zamanla yayılacaktır.[/QUOTE]
Teşekkür ederim 🙏🏻
Fosfat ölçümü yapmadım eğer durum fosfat eksikliğinden kaynaklanıyorsa tanka canlı ekledikten sonra yosunların gideceğini düşünüyorum yanlış mı düşünüyorum acaba?
Monte carlolara duvar bilerek eklemedim. İstemediğim yöne doğru eğilim gösterirlerse kökten çekip sökerim oraları diye. Sonuçta ilgilenmek insana huzur veriyor ilgilenecek bir şeyler bulmakta güzel 👍🏻
[QUOTE=TayfunSylkn]
Merhaba öncelikle hayırlı olsun. Fosfatınızı hiç ölçtünüz mü? Camlarda ki yeşil nokta yosunları yüksek ihtimal. Genelde fosfat eksikliğinden meydana gelir. Bir de şöyle bir şey var, monte carloların umarım kart tarzı bir şey ile önünü kesmişsinizdir, aksi halde uzun vadede tüm tanka zamanla yayılacaktır.[/QUOTE]
Teşekkür ederim 🙏🏻
Fosfat ölçümü yapmadım eğer durum fosfat eksikliğinden kaynaklanıyorsa tanka canlı ekledikten sonra yosunların gideceğini düşünüyorum yanlış mı düşünüyorum acaba?
Monte carlolara duvar bilerek eklemedim. İstemediğim yöne doğru eğilim gösterirlerse kökten çekip sökerim oraları diye. Sonuçta ilgilenmek insana huzur veriyor ilgilenecek bir şeyler bulmakta güzel 👍🏻
60*40*35 Bitkili Hightech Kurulum
“Güncelleme”
Bitki ekiminin 20.gününden herkese merhaba.
Birkaç adet bitki eklenmesi yaptıktan sonra tank kendini daha belli etti ve ilgilenmesi daha bir keyif vermeye başladı.
Camlarda hafiften yosun oluşumları oluyor sanırım bitkiler tam adapte olamadığı için diye düşünüyorum. Onun dışında aydınlatmayı 6 saate çıkarttım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238650/221120232353041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238650/221120232353121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238650/221120232353211.jpg[/IMG]
“Güncelleme”
Bitki ekiminin 20.gününden herkese merhaba.
Birkaç adet bitki eklenmesi yaptıktan sonra tank kendini daha belli etti ve ilgilenmesi daha bir keyif vermeye başladı.
Camlarda hafiften yosun oluşumları oluyor sanırım bitkiler tam adapte olamadığı için diye düşünüyorum. Onun dışında aydınlatmayı 6 saate çıkarttım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238650/221120232353041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238650/221120232353121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238650/221120232353211.jpg[/IMG]
60*40*35 Bitkili Hightech Kurulum
[QUOTE=hakancakir]Güzel ekimpmlar ile başlamışsınız keşke altta o lav kırıklarını kullanmasaydınız onları gerektirecek bir tasarım değil ,o lav kırıkları ilerde bitki ekiminde size sıkıntı çıkaracak üstte ince katman soil kaldığı için cımbız oraya dayanacak ve bitkiler içinde pek verimli olmuyor. Muhtemelen ilerde daha farklı daha zor türlere gideceksiniz ,kurulumdan sonra tankın suyunu boş cevirdiniz glb amonyağı atmak için bakteri girerek paylaşım tarihlerine göre yorumluyorum,bu süreçten sonra haftalık 2 su değişimi yapın bir müddet daha , osmos kullandığınızı da düşünüyorum iyi bir GH katkısı ile GH 4-5 olacak şekilde ayarlayın ışığı artırmak için acele etmeyin ben 5 saat ile başladım haftalık duruma göre 1 yada yarım saat olarak artırın ,henüz gübre girmeyin.Güzel bir tank olması dileği ile soru sormak istersen Instagram adresim
hkn_aquaplants buradan yaz.[/QUOTE]
Buraya yazdıklarınızla birebir aynı yolu izledim haftalık şuan yüzde 50 lere yakın 2 kere su değişimi yapıyorum su değişimlerinden sonra çeyrek doz “1.3ml” potasyum “1.3ml” trace “5ml” Excel giriyorum ışık şuanlık 20.00 ile 01.00 arası 5 saat açık ozmos su ile birlikte reeflowers gh+ kullanıyorum. Lav kırığı hakkında şunu söyleyeceğim genel olarak bitkiyi ekebilecek kadar yükselti var fakat bazı yerler sığ kalmış o yüzden ileride zor bitkilere geçeceğim zaman sığ kalan yerleri soil alarak yükselteceğim İlginiz için teşekkür ederim. 🤙🏻🤙🏻
[QUOTE=hakancakir]Güzel ekimpmlar ile başlamışsınız keşke altta o lav kırıklarını kullanmasaydınız onları gerektirecek bir tasarım değil ,o lav kırıkları ilerde bitki ekiminde size sıkıntı çıkaracak üstte ince katman soil kaldığı için cımbız oraya dayanacak ve bitkiler içinde pek verimli olmuyor. Muhtemelen ilerde daha farklı daha zor türlere gideceksiniz ,kurulumdan sonra tankın suyunu boş cevirdiniz glb amonyağı atmak için bakteri girerek paylaşım tarihlerine göre yorumluyorum,bu süreçten sonra haftalık 2 su değişimi yapın bir müddet daha , osmos kullandığınızı da düşünüyorum iyi bir GH katkısı ile GH 4-5 olacak şekilde ayarlayın ışığı artırmak için acele etmeyin ben 5 saat ile başladım haftalık duruma göre 1 yada yarım saat olarak artırın ,henüz gübre girmeyin.Güzel bir tank olması dileği ile soru sormak istersen Instagram adresim
hkn_aquaplants buradan yaz.[/QUOTE]
Buraya yazdıklarınızla birebir aynı yolu izledim haftalık şuan yüzde 50 lere yakın 2 kere su değişimi yapıyorum su değişimlerinden sonra çeyrek doz “1.3ml” potasyum “1.3ml” trace “5ml” Excel giriyorum ışık şuanlık 20.00 ile 01.00 arası 5 saat açık ozmos su ile birlikte reeflowers gh+ kullanıyorum. Lav kırığı hakkında şunu söyleyeceğim genel olarak bitkiyi ekebilecek kadar yükselti var fakat bazı yerler sığ kalmış o yüzden ileride zor bitkilere geçeceğim zaman sığ kalan yerleri soil alarak yükselteceğim İlginiz için teşekkür ederim. 🤙🏻🤙🏻
60*40*35 Bitkili Hightech Kurulum
[QUOTE=goldfishsever10]
Anladım. Chihiros hortumlar çok pahalıydı emsallerine göre bir farkı var mı?[/QUOTE]
Hortumun iç kısmında küçük kanallar var bu kanallar yosun oluşumunda etkiliymiş yosunun hortumda oluşamamasını sağlıyormuş
[QUOTE=goldfishsever10]
Anladım. Chihiros hortumlar çok pahalıydı emsallerine göre bir farkı var mı?[/QUOTE]
Hortumun iç kısmında küçük kanallar var bu kanallar yosun oluşumunda etkiliymiş yosunun hortumda oluşamamasını sağlıyormuş
60*40*35 Bitkili Hightech Kurulum
Chihiros’un 14’lük clear hortumlarını kullandım çok sıkı bir hortum kaynar suda baya bir ısıtıp filtrenin çıkışına uğraş vererek taktım daha sonra kelepçelerde hortumu epey bir sıktı kaçak olmayacağını düşünüyorum. [:)))]
Chihiros’un 14’lük clear hortumlarını kullandım çok sıkı bir hortum kaynar suda baya bir ısıtıp filtrenin çıkışına uğraş vererek taktım daha sonra kelepçelerde hortumu epey bir sıktı kaçak olmayacağını düşünüyorum. [:)))]
60*40*35 Bitkili Hightech Kurulum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238650/021120232013561.jpg[/IMG]
Kurulumu gerçekleştirdim istediğim bitki popülasyonunu oluşturdum akvaryumun boş kısımlarını ilerleyen zamanda budamalarla dolduracağım 2 hafta yalnızca co2 ve günlük 6 saatlik ışıklandırma yaptıktan sonra gübrelemeyi başlatacağım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238650/021120232013561.jpg[/IMG]
Kurulumu gerçekleştirdim istediğim bitki popülasyonunu oluşturdum akvaryumun boş kısımlarını ilerleyen zamanda budamalarla dolduracağım 2 hafta yalnızca co2 ve günlük 6 saatlik ışıklandırma yaptıktan sonra gübrelemeyi başlatacağım
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
