ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ehisoer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Şubat 2023 08:43
Son Ziyaret:
10 Ocak 2024 21:54
Toplam Mesaj:
77 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan Alp Atasoy
Doğum Tarihi:
05 Eylül 2007
Yaş:
18
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
3 çöpçü
7 rasbora
5 neon Tetra
1 dişi betta
3 Lepistes
3 Moli
2 elma salyangozu
2 nerite
1 taçkuyruk erkek betta
Ramshorn salyangoz
5 mavi Melek karides
5 siyah karides
Yavru lepistesler
SON 10 MESAJI
Betam Neonlarla Yaşarmı
[QUOTE=Thefishmannn]Arkadaşlar dışı betamın yanına neon tetra koymak istiyorum .Akvaryum 35 litre.
[:?][/QUOTE]
Yaşar bende de mevcut
[QUOTE=Thefishmannn]Arkadaşlar dışı betamın yanına neon tetra koymak istiyorum .Akvaryum 35 litre.
[:?][/QUOTE]
Yaşar bende de mevcut
Low Tech Bitkili Betta
Merhabalar güncelleme yapmayalı uzun zaman olmuştu. Bir kaç gelişme var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/180620231949111.jpg[/IMG]. Genel hali bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/180620231949381.jpg[/IMG]. Pistialar suyun üstünü hızla sarıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/180620231954511.jpg[/IMG]
Taçkuyruk erkek betta ise gayet sağlıklı ve mutlu.
Ek olarak karideslerin artıık sadece 2-3 tanesini görebiliyorum,diğerleri saklanıyor[:D][EDIT]Ehisoer,2023-06-18 19:55:44[/EDIT]
Merhabalar güncelleme yapmayalı uzun zaman olmuştu. Bir kaç gelişme var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/180620231949111.jpg[/IMG]. Genel hali bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/180620231949381.jpg[/IMG]. Pistialar suyun üstünü hızla sarıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/180620231954511.jpg[/IMG]
Taçkuyruk erkek betta ise gayet sağlıklı ve mutlu.
Ek olarak karideslerin artıık sadece 2-3 tanesini görebiliyorum,diğerleri saklanıyor[:D][EDIT]Ehisoer,2023-06-18 19:55:44[/EDIT]
Gay Full Red Lepistes
[QUOTE=Cengizhan06]
Bu cümlelere tepki gösteren sayılı kişiyiz.Savunanlar bile olmuş.Aynı cümleleri biz kullansaydık muhtemelen forumda ceza felan alırdık.Artık hakareti bile savunacak duruma gelenler var.Seviye buysa diyecek bişey yok.[/QUOTE]
Size katılmakka birlikte bir insana yaratık adı altında yapılan hakarete nasıl oluyor da savunma ihtiyacı duyuluyor onu henüz anlamış değilim. Evet belki bir insan sözüm ona yaratığa benziyor olabilir ama bunu hakaret boyutunda söylemek işleri kızıştırır. [QUOTE=SelenWignmore]
İnsanlar istediğinden rahatsız olabilir, istediği fikre de sahip olabilir haklısın, hem fikiriz. Bunda sorun yok. Ben de aynı şekilde fikrimi sundum ve kendimi ifade ettim. Son cümlen ile ilk cümlen paragrafın anlamını bozuyor, kendin ile çelişiyorsun. İnsanlara nasıl hitap edeceğimi birilerinden öğrenecek değilim, üzerine alınan alınmış belli. Hiç şaşmaz zaten.
Yaratık: Yaratılmış canlı varlık
Anlamına geliyor. Belki teistim ve sizlerin yaratıldığını düşünüyorum da bu cümleyi kullandım? Ayrıca sorunlar neye göre? Kime göre? Neye dayanarak bunu dedim? Bilmiyorsun bile. Ama belli zoruna gitmiş, üstüne alınmışsın. Belki de sen çok daha fazla hakimsindir bunlara, bilemiyorum artık.[/QUOTE]
Evet teist olabilirsiniz buna kimse karışamaz ama bir insana hakaret boyutunda yaratık demek işleri kızıştırır. Ve madem yaratık kelimesinin yanlış anlaşılmasını istemiyorsanız dediğiniz gibi bunu neye dayanarak söylediğinizi belirtin lütfen ki bizde anlayalım. Zoruna gitme ve üstüne alınma gibi ifadeleri ise doğru bulmuyorum ne var yani ortada bir yanlış var ve o yanlış sırf o kişinin alındığı için mi düzeltmeye kalkışacak. İlk cümle ve son cümleyi okuyan birisinin anlamı bozmadığınj kolaylıkla anlaması gerekir ama belli ki nerde bi kötü yer bulurum diye uğraş içerisindesin. Ayrıca bu konuyu savunma gibi bir gayret içerisinde olman beni şaşırtıyor ortada savunacağın bir şey bulunmamaktadır. Belli ki insanlara nasıl hitap edebileceğini başkalarından öğrenmen gerek burdan bunu anlıyorum ben. Ha tabi kendi egona ve gururuna yedirebilirsen.[EDIT]Ehisoer,2023-06-18 13:14:02[/EDIT]
[QUOTE=Cengizhan06]
Bu cümlelere tepki gösteren sayılı kişiyiz.Savunanlar bile olmuş.Aynı cümleleri biz kullansaydık muhtemelen forumda ceza felan alırdık.Artık hakareti bile savunacak duruma gelenler var.Seviye buysa diyecek bişey yok.[/QUOTE]
Size katılmakka birlikte bir insana yaratık adı altında yapılan hakarete nasıl oluyor da savunma ihtiyacı duyuluyor onu henüz anlamış değilim. Evet belki bir insan sözüm ona yaratığa benziyor olabilir ama bunu hakaret boyutunda söylemek işleri kızıştırır. [QUOTE=SelenWignmore]
İnsanlar istediğinden rahatsız olabilir, istediği fikre de sahip olabilir haklısın, hem fikiriz. Bunda sorun yok. Ben de aynı şekilde fikrimi sundum ve kendimi ifade ettim. Son cümlen ile ilk cümlen paragrafın anlamını bozuyor, kendin ile çelişiyorsun. İnsanlara nasıl hitap edeceğimi birilerinden öğrenecek değilim, üzerine alınan alınmış belli. Hiç şaşmaz zaten.
Yaratık: Yaratılmış canlı varlık
Anlamına geliyor. Belki teistim ve sizlerin yaratıldığını düşünüyorum da bu cümleyi kullandım? Ayrıca sorunlar neye göre? Kime göre? Neye dayanarak bunu dedim? Bilmiyorsun bile. Ama belli zoruna gitmiş, üstüne alınmışsın. Belki de sen çok daha fazla hakimsindir bunlara, bilemiyorum artık.[/QUOTE]
Evet teist olabilirsiniz buna kimse karışamaz ama bir insana hakaret boyutunda yaratık demek işleri kızıştırır. Ve madem yaratık kelimesinin yanlış anlaşılmasını istemiyorsanız dediğiniz gibi bunu neye dayanarak söylediğinizi belirtin lütfen ki bizde anlayalım. Zoruna gitme ve üstüne alınma gibi ifadeleri ise doğru bulmuyorum ne var yani ortada bir yanlış var ve o yanlış sırf o kişinin alındığı için mi düzeltmeye kalkışacak. İlk cümle ve son cümleyi okuyan birisinin anlamı bozmadığınj kolaylıkla anlaması gerekir ama belli ki nerde bi kötü yer bulurum diye uğraş içerisindesin. Ayrıca bu konuyu savunma gibi bir gayret içerisinde olman beni şaşırtıyor ortada savunacağın bir şey bulunmamaktadır. Belli ki insanlara nasıl hitap edebileceğini başkalarından öğrenmen gerek burdan bunu anlıyorum ben. Ha tabi kendi egona ve gururuna yedirebilirsen.[EDIT]Ehisoer,2023-06-18 13:14:02[/EDIT]
Bettanın Kuyruğunda Şeffaf Uzun İp
[QUOTE=_Mehmet]Bettanın arkasında kuyruğunda falan beyaz/şeffaf ip gibi bir şey var ve kopmuyor ilk olduğunda bir süre sonra gitmişti yine olmuş bu nedir neden oluyor bilen varsa lütfen yardımcı olsun.[/QUOTE]
Fotoğraf koyarsanız size daha iyi yardımcı olabilirim. Ama anlattıklarına bakılırsa bettanız iç parazit olmuş gibi duruyor. Bunu sarımsaklı yem vererek belli bir nebze önüne geçebilirsiniz.
[QUOTE=_Mehmet]Bettanın arkasında kuyruğunda falan beyaz/şeffaf ip gibi bir şey var ve kopmuyor ilk olduğunda bir süre sonra gitmişti yine olmuş bu nedir neden oluyor bilen varsa lütfen yardımcı olsun.[/QUOTE]
Fotoğraf koyarsanız size daha iyi yardımcı olabilirim. Ama anlattıklarına bakılırsa bettanız iç parazit olmuş gibi duruyor. Bunu sarımsaklı yem vererek belli bir nebze önüne geçebilirsiniz.
Şehir Dışına Çıkıyoruz 1 Balığımız Var Çözüm
[QUOTE=AhmetEroglu]Merhaba yurtdışı seyahat nedeniyle 1 adet 10 cm boyunda tül kuyruk japon balığı için çözüm arıyoruz. Ankara içi emanet verebileceğimiz birisi olursa çok seviniriz çünkü balık kızımın ve dönünce tekrar kavuşmak istiyor ama hiç bir çözüm olmazsa sahiplendirmek durumunda kalacağız. Yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.[/QUOTE]
Bu durumda otomatik yemleme makinasını kullanabilirsiniz. Ayrıca hem bitkiler hemde balık için zamanlayıcı priz kullanabilirsiniz.
[QUOTE=AhmetEroglu]Merhaba yurtdışı seyahat nedeniyle 1 adet 10 cm boyunda tül kuyruk japon balığı için çözüm arıyoruz. Ankara içi emanet verebileceğimiz birisi olursa çok seviniriz çünkü balık kızımın ve dönünce tekrar kavuşmak istiyor ama hiç bir çözüm olmazsa sahiplendirmek durumunda kalacağız. Yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.[/QUOTE]
Bu durumda otomatik yemleme makinasını kullanabilirsiniz. Ayrıca hem bitkiler hemde balık için zamanlayıcı priz kullanabilirsiniz.
Beta Balığımın Cinsiyeti Nedir?
[QUOTE=sinamarleyjr]Çok teşekkür ederim acaba şu an yanına bir eş koysam sıkıntı oluşur mu yaşı dolayısıyla[/QUOTE]
[QUOTE=sinamarleyjr]Çok teşekkür ederim acaba şu an yanına bir eş koysam sıkıntı oluşur mu yaşı dolayısıyla[/QUOTE]
Olur
[QUOTE=sinamarleyjr]Çok teşekkür ederim acaba şu an yanına bir eş koysam sıkıntı oluşur mu yaşı dolayısıyla[/QUOTE]
[QUOTE=sinamarleyjr]Çok teşekkür ederim acaba şu an yanına bir eş koysam sıkıntı oluşur mu yaşı dolayısıyla[/QUOTE]
Olur
Bu Akvaryuma Killifish Uygun Mudur
Merhabalar 20 litre bir betta tankım var. Betta kaçkuyruk erkek ve yanında 10 âdet karides bulunmakta. Tankın fotoğrafı altta mevcuttur. Betta hafif agrasif Sorum şu ki bu akvaryuma killifish, ember Tetra veya sivrisinek rasbora eklemek istiyorum uygun mudur? Ayrıca saklanma alanını nasıl arttırabilirim? (Hangi bitkiler yada tasarımları uygulayabilirim?) Önerilerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/060620231505451.jpg[/IMG]. Akvaryum bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/270520231154051.jpg[/IMG]. Betta da bu[EDIT]Ehisoer,2023-06-06 15:08:12[/EDIT]
Konu günceldir
Merhabalar 20 litre bir betta tankım var. Betta kaçkuyruk erkek ve yanında 10 âdet karides bulunmakta. Tankın fotoğrafı altta mevcuttur. Betta hafif agrasif Sorum şu ki bu akvaryuma killifish, ember Tetra veya sivrisinek rasbora eklemek istiyorum uygun mudur? Ayrıca saklanma alanını nasıl arttırabilirim? (Hangi bitkiler yada tasarımları uygulayabilirim?) Önerilerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/060620231505451.jpg[/IMG]. Akvaryum bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/270520231154051.jpg[/IMG]. Betta da bu[EDIT]Ehisoer,2023-06-06 15:08:12[/EDIT]
Konu günceldir
Bettalar Hakkında Bazı Sorularım
[QUOTE=furkantagi] Herkese merhabalar;
Betta balığı almayı düşünüyorum akvaryum önerisi olan var mı ? Ufak akvaryumlar nasıl olur mesela 20x20x20 gibi ? Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Ayrıca filtreye ihtiyaç var mı ? Ünlü bir üretici dedi ki kesinlikle filtre önermiyorum peki oksijeni vs nasıl sağlayacağız her hafta 2-3 günde bir su değişimi yeterli mi ? Bir de akvaryum gördüm 2,5 litre ez care diye kolay temizleniyor falan o akvaryum çok mu küçük olur? Teşekkür ediyorum. Cikletler lepistesler ve bettalar hakkında 3 farklı konu açtım çünkü 3 farklı tür beslemeyi düşünüyorum 3 ayrı akvaryumda şimdiden rahatsız ettiğim için özür diliyorum. [/QUOTE]
Bende en az 20 litre öneriyorum. Benimde bir betta tankım var profilimden bakabilirsiniz. Size genel olarak akvaryumculara güvenmemenizi öneriyorum betta nın yaşaması için filtre şart filtre önermiyorum diye bir şey söz konusu olamaz. Filtre olarak pipo filtre önerimdir.2-3 günde bir su değişimi yeterli olacaktır.
[QUOTE=furkantagi] Herkese merhabalar;
Betta balığı almayı düşünüyorum akvaryum önerisi olan var mı ? Ufak akvaryumlar nasıl olur mesela 20x20x20 gibi ? Bu konuda yardımcı olabilir misiniz? Ayrıca filtreye ihtiyaç var mı ? Ünlü bir üretici dedi ki kesinlikle filtre önermiyorum peki oksijeni vs nasıl sağlayacağız her hafta 2-3 günde bir su değişimi yeterli mi ? Bir de akvaryum gördüm 2,5 litre ez care diye kolay temizleniyor falan o akvaryum çok mu küçük olur? Teşekkür ediyorum. Cikletler lepistesler ve bettalar hakkında 3 farklı konu açtım çünkü 3 farklı tür beslemeyi düşünüyorum 3 ayrı akvaryumda şimdiden rahatsız ettiğim için özür diliyorum. [/QUOTE]
Bende en az 20 litre öneriyorum. Benimde bir betta tankım var profilimden bakabilirsiniz. Size genel olarak akvaryumculara güvenmemenizi öneriyorum betta nın yaşaması için filtre şart filtre önermiyorum diye bir şey söz konusu olamaz. Filtre olarak pipo filtre önerimdir.2-3 günde bir su değişimi yeterli olacaktır.
Low Tech Bitkili Betta
Ölçüler:20 litre
Canlı Türleri:Erkek taçkuyruk betta,5 mavi Melek karides,5 siyah karides,2 nerite salyangoz ve ramshorn salyangoz
Bitki Türleri:gül,çınar,parvula(bundan önce walstad denemiştim ordan kalma bitkiler de bulunmakta) Micra,JavaMoss,anubias,pistia,sessiflora,zeytin,dev saz,tilki kuyruğu,limon,ve ismini bilmediğim bitkiler
Tankın Yaşı:2 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma:filtre olarak sfp 16 ışıklandırma olarak ise LED aralarında mavi ışık
Tasarım ve Dekorasyon:tasarım olarak dağınık ve saçak bir tasarım tercih ettim. Köklerin etrafını biraz boş bıraktım ileride taş koymayı planlıyorum. Sol tarafa ise daha çok taş ağırlıklı aralarında anubias sıkıştırılmış bulunmakta.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/270520231126441.jpg[/IMG][IMG] genel hali böyle
taşa sıkıştırdığım anubias(hafiften çürümeye başladı neden olduğunu bilmiyorum)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/270520231154051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/270520231154001.jpg[/IMG] taçkuyruk erkek betta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/270520231151051.jpg[/IMG] ve son olarak mavi Melek karides
Şuanda işler yolunda betta alışma sürecini tamamladı sayılır artık daha aktif. Karidesleri ise pek fazla göremiyorum umarım betta yememişdir ve saklanmışlardır. Buraya sık sık güncelleme yapacağım. Önerileriniz varsa beklemekteyim. Herkese iyi hobiler[:)))][EDIT]Ehisoer,2023-05-27 12:09:59[/EDIT]
Ölçüler:20 litre
Canlı Türleri:Erkek taçkuyruk betta,5 mavi Melek karides,5 siyah karides,2 nerite salyangoz ve ramshorn salyangoz
Bitki Türleri:gül,çınar,parvula(bundan önce walstad denemiştim ordan kalma bitkiler de bulunmakta) Micra,JavaMoss,anubias,pistia,sessiflora,zeytin,dev saz,tilki kuyruğu,limon,ve ismini bilmediğim bitkiler
Tankın Yaşı:2 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma:filtre olarak sfp 16 ışıklandırma olarak ise LED aralarında mavi ışık
Tasarım ve Dekorasyon:tasarım olarak dağınık ve saçak bir tasarım tercih ettim. Köklerin etrafını biraz boş bıraktım ileride taş koymayı planlıyorum. Sol tarafa ise daha çok taş ağırlıklı aralarında anubias sıkıştırılmış bulunmakta.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/270520231126441.jpg[/IMG][IMG] genel hali böyle
taşa sıkıştırdığım anubias(hafiften çürümeye başladı neden olduğunu bilmiyorum)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/270520231154051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/270520231154001.jpg[/IMG] taçkuyruk erkek betta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238543/270520231151051.jpg[/IMG] ve son olarak mavi Melek karides
Şuanda işler yolunda betta alışma sürecini tamamladı sayılır artık daha aktif. Karidesleri ise pek fazla göremiyorum umarım betta yememişdir ve saklanmışlardır. Buraya sık sık güncelleme yapacağım. Önerileriniz varsa beklemekteyim. Herkese iyi hobiler[:)))][EDIT]Ehisoer,2023-05-27 12:09:59[/EDIT]
Walstad Da Yosun Ve Bitki Erime Sorunu
[QUOTE=Alp3]
Son durum nedir [/QUOTE]
Aslında walstad a devam etme gibi bir düşüncem vardı ama bi oturup düşününce bana göre olmadığına karar verdim. Zaten fiyatların şu halde olduğu dönemde akvaryumda hiç bir bitki gelişmemekle birlikte eriyip çürümüştü neden olduğunu bilmiyorum ama sanırım topraktan kaynaklı. Ben de daha fazla zorlamak istemedim ve walstad fikrimi kapatmamak üzere bir rafa kaldırdım. Sorduğunuz soruya arkadaş en güzel cevabı vermiş bulunmaktadır. Yine de önerilerin varsa beklemekteyim[:)))]
[QUOTE=Alp3]
Son durum nedir [/QUOTE]
Aslında walstad a devam etme gibi bir düşüncem vardı ama bi oturup düşününce bana göre olmadığına karar verdim. Zaten fiyatların şu halde olduğu dönemde akvaryumda hiç bir bitki gelişmemekle birlikte eriyip çürümüştü neden olduğunu bilmiyorum ama sanırım topraktan kaynaklı. Ben de daha fazla zorlamak istemedim ve walstad fikrimi kapatmamak üzere bir rafa kaldırdım. Sorduğunuz soruya arkadaş en güzel cevabı vermiş bulunmaktadır. Yine de önerilerin varsa beklemekteyim[:)))]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
