ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
natural49
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Aralık 2022 12:46
Son Ziyaret:
15 Mart 2023 21:45
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Ergüldürenler
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Aydin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Ergüldürenler
SON 10 MESAJI
High Tech 45*30*30 Dragon Stone Hardscape
[QUOTE=tricker07]
Hemianthus cuba var ön planda, montecarloyuda düşündüm fakat cubayı daha çok seviyorum :) sıvı gubre neo solution 1 ve 2 , seachem potasyum ve Excel var powerled tam wattı bilmiyorum ama zemin bitkisi kolaylıkla yetişiyor darkaura yapımı, filtre olarak şelale filtrem var ama dış filtreye geçiş yapacağım. [/QUOTE]
Anladım ama acil olarak Co2 öneririm
[QUOTE=tricker07]
Hemianthus cuba var ön planda, montecarloyuda düşündüm fakat cubayı daha çok seviyorum :) sıvı gubre neo solution 1 ve 2 , seachem potasyum ve Excel var powerled tam wattı bilmiyorum ama zemin bitkisi kolaylıkla yetişiyor darkaura yapımı, filtre olarak şelale filtrem var ama dış filtreye geçiş yapacağım. [/QUOTE]
Anladım ama acil olarak Co2 öneririm
Koi Japon Balığı Havuzu Pond Gölet
Çok başarılı bir Pond kurulumu olmuş merakla takip ediyorum gelişmeleri [:3]
Çok başarılı bir Pond kurulumu olmuş merakla takip ediyorum gelişmeleri [:3]
Yunus Cikletlerim Ölüyor Ne Yapabilirim ?
Detay verirseniz eğer yardım etmeye çalışırız bazı şeyleri bilmeden yorum yapmak imkansız mlsf
Detay verirseniz eğer yardım etmeye çalışırız bazı şeyleri bilmeden yorum yapmak imkansız mlsf
High Tech 45*30*30 Dragon Stone Hardscape
High Tech dediğinize göre Co2 olucak :[:)] Monte Carlo öneririm Parvula yerine şahsen ben parvulayı görüntü olarak sevmiyorum yapay çim gibi geliyor [:D] Onun dışında tasarımınız gayet güzel olmuş iwagumi stillini öneririm dragon stoneler ile güzel olur zaten o stille benzettim [:)] Sıvı gübre setinizde hazır olmalı High Tech olduğundan ışık gücü nasıldı kaç wluk powerled kullandınız[:?] Ve şahsen dış filtre öneririm High tech tanklarına yakışır ve önemlidir iyi bir filtrasyon lazım çünkü
High Tech dediğinize göre Co2 olucak :[:)] Monte Carlo öneririm Parvula yerine şahsen ben parvulayı görüntü olarak sevmiyorum yapay çim gibi geliyor [:D] Onun dışında tasarımınız gayet güzel olmuş iwagumi stillini öneririm dragon stoneler ile güzel olur zaten o stille benzettim [:)] Sıvı gübre setinizde hazır olmalı High Tech olduğundan ışık gücü nasıldı kaç wluk powerled kullandınız[:?] Ve şahsen dış filtre öneririm High tech tanklarına yakışır ve önemlidir iyi bir filtrasyon lazım çünkü
Yeni Akvaryum Lepistes Acemiyim Sorum Olacak
[QUOTE=Bilalcangms]Teşekkür ederim birkaç tane bile büyütemeyeceğimi söylüyorsunuz değil mi yanlış anlamadım? 😕
Yazın taşınma gibi bi durumum var Yozgat'tan Kocaeli'ye. Bende istiyorum aslında bundan büyük cıvıl cıvıl bi akvaryum ama yol biraz gözümü korkutuyor. Bu yeşillik kurtarmaz mı yavruları?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238740/080320231605531.jpg[/IMG]
[/QUOTE] Lütfen önce renkli taşları hemen akvaryumdan alın ve nötr bir kum koyun o taşlar salınım yapıp balıklara ilerde ölümüne sonuç açacaktır lütfen hemen önce değiştirin
[QUOTE=Bilalcangms]Öncelikli sorum erkek Lepisteslerimin kuyrukları yaşlandıkça mı büyüyor yoksa bu hali sonuna kadar böyle mi kalacak.
İkinci sorumsa çok küçük bi akvaryumum var 10-12 lt. tahminimce. Akvaryum küçük olunca Lepistes doğurmaz gibi bi durum var mı. Eğer olursa Ayrı bi kaba akvaryuma alma gibi bi düşüncem yok zaten akvaryumum küçük olduğu için benim istediğim 5-10 tane yaşasın yeter o heyecanı mutluluğu göreyim. Ama girebilecek miyim 😄[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238740/080320231333051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238740/080320231333321.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ekstra olarak tankınız karma canlı doğuran için fazla küçük tek tür yapsanız bile 10 litrede zorluk çekersiniz ilerde yavru olsa bile ölümler baş gösterecektir tankı büyütün lütfen en azından 40,60 litrelik bir tank işinizi görür
[QUOTE=Bilalcangms]Teşekkür ederim birkaç tane bile büyütemeyeceğimi söylüyorsunuz değil mi yanlış anlamadım? 😕
Yazın taşınma gibi bi durumum var Yozgat'tan Kocaeli'ye. Bende istiyorum aslında bundan büyük cıvıl cıvıl bi akvaryum ama yol biraz gözümü korkutuyor. Bu yeşillik kurtarmaz mı yavruları?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238740/080320231605531.jpg[/IMG]
[/QUOTE] Lütfen önce renkli taşları hemen akvaryumdan alın ve nötr bir kum koyun o taşlar salınım yapıp balıklara ilerde ölümüne sonuç açacaktır lütfen hemen önce değiştirin
[QUOTE=Bilalcangms]Öncelikli sorum erkek Lepisteslerimin kuyrukları yaşlandıkça mı büyüyor yoksa bu hali sonuna kadar böyle mi kalacak.
İkinci sorumsa çok küçük bi akvaryumum var 10-12 lt. tahminimce. Akvaryum küçük olunca Lepistes doğurmaz gibi bi durum var mı. Eğer olursa Ayrı bi kaba akvaryuma alma gibi bi düşüncem yok zaten akvaryumum küçük olduğu için benim istediğim 5-10 tane yaşasın yeter o heyecanı mutluluğu göreyim. Ama girebilecek miyim 😄[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238740/080320231333051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238740/080320231333321.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ekstra olarak tankınız karma canlı doğuran için fazla küçük tek tür yapsanız bile 10 litrede zorluk çekersiniz ilerde yavru olsa bile ölümler baş gösterecektir tankı büyütün lütfen en azından 40,60 litrelik bir tank işinizi görür
Su Altı Ormanı
[QUOTE=Furkan Köse]Kökleri daha düzenli bir hale getirdim gibi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237427/230220231107541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237427/230220231108011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok güzel bir tasarım olmuş gayet doğal tam bir biotop olmuş tek eksik bence kum olarak dere kumu kullansaydınız daha doğal bir görüntü olurdu. Onun dışında black water yapabilirsiniz doğal bir şekilde biraz daha yaprak ekliyip kozalak eklerseniz daha sararmış bir su olup tam köklerin rengini yansıtan bir su olur gibime geliyor.
[QUOTE=Furkan Köse]Kökleri daha düzenli bir hale getirdim gibi[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237427/230220231107541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237427/230220231108011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok güzel bir tasarım olmuş gayet doğal tam bir biotop olmuş tek eksik bence kum olarak dere kumu kullansaydınız daha doğal bir görüntü olurdu. Onun dışında black water yapabilirsiniz doğal bir şekilde biraz daha yaprak ekliyip kozalak eklerseniz daha sararmış bir su olup tam köklerin rengini yansıtan bir su olur gibime geliyor.
40x40x40 High Tech
[QUOTE=alocello]Slimline modelleri lowtech akvaryumlar için üretildi sanırım. Yeterli geleceğini sanmam bütçe varsa chihiros modellerini tercih edebilirsiniz[/QUOTE]
Chihiros Wrgb-30 II Slim 40Cm bu var ama bu da slim buda olmaz galiba Aquantum Sirius RGB deniyecem gibi gözüküyor teşekkür ederim öneriniz için.
[QUOTE=tunahanarikan]
Çok fazla ışık değiştirmiş biri olarak söylüyorum Aquantum Sirius RGB kullanıyorum gayet memnunum. Chihiros alacakken birden aquantum'a şans vermek istedim ve gerçekten memnun kaldım. Eğer creaqua slimline'a o parayı verecekseniz bence aquantum'a şans verin derim. Bu modeli kullanmadım fakat kullanan arkadaşlarım da hightech diye almış memnun kalmadılar. [/QUOTE]
dediğiniz gibi yapıcam gibi gözüküyor teşekkür ederim .
[QUOTE=alocello]Slimline modelleri lowtech akvaryumlar için üretildi sanırım. Yeterli geleceğini sanmam bütçe varsa chihiros modellerini tercih edebilirsiniz[/QUOTE]
Chihiros Wrgb-30 II Slim 40Cm bu var ama bu da slim buda olmaz galiba Aquantum Sirius RGB deniyecem gibi gözüküyor teşekkür ederim öneriniz için.
[QUOTE=tunahanarikan]
Çok fazla ışık değiştirmiş biri olarak söylüyorum Aquantum Sirius RGB kullanıyorum gayet memnunum. Chihiros alacakken birden aquantum'a şans vermek istedim ve gerçekten memnun kaldım. Eğer creaqua slimline'a o parayı verecekseniz bence aquantum'a şans verin derim. Bu modeli kullanmadım fakat kullanan arkadaşlarım da hightech diye almış memnun kalmadılar. [/QUOTE]
dediğiniz gibi yapıcam gibi gözüküyor teşekkür ederim .
40x40x40 High Tech
[QUOTE=Cem Altay]İyi geceler..
Almış olsaydınız tabanı yüksek tutarak ve yüksekliği ort.30 cm'ye düşürerek yapın derdim..Fakat almadıysanız Slimline flex tercih etmeyin.Zemin bitkisi ve yüksek ışık isteyen bitkiler tercih edeceğinizi belirtmişsiniz..Slimline flex hightech için üretilen diğer Creaqua serilerinin yarı gücündedir.
Olmaz demiyorum fakat biraz daha bütçeyi zorlayın derim [:)][/QUOTE]
Şuanlık dediğiniz gibi ışığı almadım iyiki almamışım[:)))] cam kalınlığı 6mm olucak önerdiğiniz ışık varmı firefly v2 lerin 40 cm yok sadece firefly v2 lite 40 cm var neyi önerisiniz söylersiniz acaba sevinirim [:?][EDIT]natural49,2023-01-13 00:54:16[/EDIT]
[QUOTE=Cem Altay]İyi geceler..
Almış olsaydınız tabanı yüksek tutarak ve yüksekliği ort.30 cm'ye düşürerek yapın derdim..Fakat almadıysanız Slimline flex tercih etmeyin.Zemin bitkisi ve yüksek ışık isteyen bitkiler tercih edeceğinizi belirtmişsiniz..Slimline flex hightech için üretilen diğer Creaqua serilerinin yarı gücündedir.
Olmaz demiyorum fakat biraz daha bütçeyi zorlayın derim [:)][/QUOTE]
Şuanlık dediğiniz gibi ışığı almadım iyiki almamışım[:)))] cam kalınlığı 6mm olucak önerdiğiniz ışık varmı firefly v2 lerin 40 cm yok sadece firefly v2 lite 40 cm var neyi önerisiniz söylersiniz acaba sevinirim [:?][EDIT]natural49,2023-01-13 00:54:16[/EDIT]
40x40x40 High Tech
Merhabalar 40x40x40 bir high tech tank yapmayı düşünüyorum . Ama aydınlatma olarak çok kararsızım Creaqua SlimLine Flex 40 düşünüyorum yeterli olurmu acaba emin değilim zemin bitkisi ve yüksek ışık gerektiren bitkiler kullanıcam sizin önerilerinizi öğrenmek isterim.
Merhabalar 40x40x40 bir high tech tank yapmayı düşünüyorum . Ama aydınlatma olarak çok kararsızım Creaqua SlimLine Flex 40 düşünüyorum yeterli olurmu acaba emin değilim zemin bitkisi ve yüksek ışık gerektiren bitkiler kullanıcam sizin önerilerinizi öğrenmek isterim.
100x41x51 205 Litre Balık Tavsiyesi
[QUOTE=CNDRAqua]
Macmasteri 7 civarı ph'da da rahatlıkla yaşar. Keşke suyu yumuşatmak cattapa atmak kadar basit olsaydı [:)]. Kh yüksekse 0,1 ph bile düşürmesi zor bir ihtimal. Eğer çeşme suyunuz sert ise geçmiş olsun osmos almanız şart. Tabii ölçüm yapmadan da su değerlerini bilemezsiniz. Channalar hakkında apistolarda olduğu kadar bilgiye sahip değilim ne yazık ki. Bildiğim kadarıyla apistolar gibi yumuşak ve asidik sular seviyorlar. Tur olarak da Channa Limbata'yı tavsiye ederim. Channa da gerçekten çok güzel bir alternatif olabilir. Channa besleyecekseniz channadan başka balık koymamanız gerektiğini de hatırlatayım [:)].[/QUOTE]
teşekkür ederim evet tek tür beslicem hatta tek bir tane düşünüyorum çünkü dişi erkek ayırımı zormuş ve uyumlu olması filan zor olduğundan tek birtane düşünüyorum channa limbata güzel ama ben channa asatica channa pulchara yada channa stewartii düşünüyorum baktım hacim olarak düşük gelirse sizin dediğiniz gibi limbata beslerim bir çift yada tek beslerim [:)]
[QUOTE=CNDRAqua]
Macmasteri 7 civarı ph'da da rahatlıkla yaşar. Keşke suyu yumuşatmak cattapa atmak kadar basit olsaydı [:)]. Kh yüksekse 0,1 ph bile düşürmesi zor bir ihtimal. Eğer çeşme suyunuz sert ise geçmiş olsun osmos almanız şart. Tabii ölçüm yapmadan da su değerlerini bilemezsiniz. Channalar hakkında apistolarda olduğu kadar bilgiye sahip değilim ne yazık ki. Bildiğim kadarıyla apistolar gibi yumuşak ve asidik sular seviyorlar. Tur olarak da Channa Limbata'yı tavsiye ederim. Channa da gerçekten çok güzel bir alternatif olabilir. Channa besleyecekseniz channadan başka balık koymamanız gerektiğini de hatırlatayım [:)].[/QUOTE]
teşekkür ederim evet tek tür beslicem hatta tek bir tane düşünüyorum çünkü dişi erkek ayırımı zormuş ve uyumlu olması filan zor olduğundan tek birtane düşünüyorum channa limbata güzel ama ben channa asatica channa pulchara yada channa stewartii düşünüyorum baktım hacim olarak düşük gelirse sizin dediğiniz gibi limbata beslerim bir çift yada tek beslerim [:)]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
