ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Maliky
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Kasım 2022 18:24
Son Ziyaret:
21 Şubat 2023 18:40
Toplam Mesaj:
181 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Malik yetkin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Elazig
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
M.Y
SON 10 MESAJI
Tanka Sade Soda Dökmek?
[QUOTE=Akvaryumis]Hocam bitkilerle o kadar fazla tecrübem olmasada soda dökme işini bende duymuştum. Işıklandırmanız yetersiz olabilir mi ?
240 lt akvaryuma ne kullanıyorsunuz ışık olarak ?[/QUOTE]
Evet kesinlikle yetersiz ışıklandırma.4 tane florasan lamba kullanıyorum 36 w toplamda.Ancak şundan 2.5 ay önceye kadar çok hızlı büyüme vardi su an durdu resmen aynı ışık
[QUOTE=Akvaryumis]Hocam bitkilerle o kadar fazla tecrübem olmasada soda dökme işini bende duymuştum. Işıklandırmanız yetersiz olabilir mi ?
240 lt akvaryuma ne kullanıyorsunuz ışık olarak ?[/QUOTE]
Evet kesinlikle yetersiz ışıklandırma.4 tane florasan lamba kullanıyorum 36 w toplamda.Ancak şundan 2.5 ay önceye kadar çok hızlı büyüme vardi su an durdu resmen aynı ışık
Tanka Sade Soda Dökmek?
Arkadaşlar bitkilerde gelisimlerim durdu resmen.240 lt yakın su var tankta.Sade soda öneriyorlar.Ne düşünüyorsunuz deneyim ve tecrübelerinize başvurmak istedim.Eledoa sessiflora moss var
Arkadaşlar bitkilerde gelisimlerim durdu resmen.240 lt yakın su var tankta.Sade soda öneriyorlar.Ne düşünüyorsunuz deneyim ve tecrübelerinize başvurmak istedim.Eledoa sessiflora moss var
Bitkinin Yaprakları Eğilmiş, Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Neyse ben başta lepistes ile başlarım sonra karides denerim eğer yavrularını yemezlerse veya birkaçı kurtulabilirse beslerim onuda. Bende yeşillik şuan yok ama eklicem umarım.
Umarım bu 60 litrelik akvaryumu güzelce bir döngüye bağlarımda ikinci akvaryuma geçecek cesareti bulurum 1 yıl sonra falan. 25x25x25 yada 30x30x30 beta akvaryumu kurasım var bide eğer yaşarsa yere cüce vatoz koymak isterim yaşam olarak fakat olmazsa sorun olmazda belkide bu 60 litrelik akvaryumda herşey kötü gidecek ve sıkılacağım buda olabilirde çoğu önlemi aldım umarım sorun olmaz...[/QUOTE]
Şoyleki sen 60 lt akvaryumda 15,20 lepistes alıp bide karides alsan zaten cogalmazlar karidesler.Ben 300 lt tanka 12 karides attım ki Oluru 25 falan karideslerle iyi geçiriyorlar.Max 7,8 lepistes at sonra istediğin kadar karides at.Bitki alana kadar onlar yumurta tutar en azından
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Neyse ben başta lepistes ile başlarım sonra karides denerim eğer yavrularını yemezlerse veya birkaçı kurtulabilirse beslerim onuda. Bende yeşillik şuan yok ama eklicem umarım.
Umarım bu 60 litrelik akvaryumu güzelce bir döngüye bağlarımda ikinci akvaryuma geçecek cesareti bulurum 1 yıl sonra falan. 25x25x25 yada 30x30x30 beta akvaryumu kurasım var bide eğer yaşarsa yere cüce vatoz koymak isterim yaşam olarak fakat olmazsa sorun olmazda belkide bu 60 litrelik akvaryumda herşey kötü gidecek ve sıkılacağım buda olabilirde çoğu önlemi aldım umarım sorun olmaz...[/QUOTE]
Şoyleki sen 60 lt akvaryumda 15,20 lepistes alıp bide karides alsan zaten cogalmazlar karidesler.Ben 300 lt tanka 12 karides attım ki Oluru 25 falan karideslerle iyi geçiriyorlar.Max 7,8 lepistes at sonra istediğin kadar karides at.Bitki alana kadar onlar yumurta tutar en azından
Bitkinin Yaprakları Eğilmiş, Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Tamamdır ozaman bende bir fikrimi söyleyeceğim. Ben lepistes kaç tane almalıyım yani bunlar zaten üreyecekler kaç ayda ortalama kaç çocuk olur yani her ay 10-20 tane olacaksa her çiftten sıkıntı olur akvaryum küçücük. Neyse ben araştırmıştım lepistes-neon tetra akvaryumu yapılıyormuş yapanlar var fakat ben bu akvaryuma karides eklersem neonlar yemese bile lepistesler yer mi? Hayalim neon tetra ve kiraz karides beslemekti fakat siz lepistes olsun dediniz, bu üçü olur mu? İlk 2-3 ay lepistesler sonra neon tetra sonra karides eklenecek şeklinde bir yol izlesem sorun olur mu karides veya diğerleri açısından? Bir cevapta çokça soru soruyorum [:lol:][/QUOTE]
Ben lepistes ve karides besliyorum.Lepisteslere yere çökmeyecek suyun üzerinden direk yiyip bitirecekler kadar yem verince inip toprağı karıştırmıyor dolayısıyla karides yavrularını yemiyorlar ki saklanma yeri çok bende.Ancsj benim akvaryum 300 lt diye de tepeden asagi inmiyorlar.Kucuk akvaryumda nasil olur bilemem
[QUOTE=Maverickse]
1 aylıkken bile anlaşılıyor. 1 aylık dişi yavruların karnının alt kısmında siyah nokta oluyor, erkeklerde nokta yok. 45 günlük 2 aylık yavrularda cinsiyetler net bellidir. Ben 15 günde hangisinin dişi hangisinin erkek olacağını anlıyorum. Petshoptaki yavrular kaç günlük? en az 40 günlük vardır onlar. 2 e - 4 d şeklinde al.[/QUOTE]
Hocam bende 2 aylık yavru albino ful red lep. Var ama hala anlamıyorum cinsiyeti.Albino diye mi bilmiyorum siyah nokta hiçbirinde olmadığı gibi bu yavrularda da olmuyor.Erkek çoğunluğu yapacağım güzel görünüyorlar ve yavrulara az olsun diye ama cinsiyeti anlayamiyorum
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Tamamdır ozaman bende bir fikrimi söyleyeceğim. Ben lepistes kaç tane almalıyım yani bunlar zaten üreyecekler kaç ayda ortalama kaç çocuk olur yani her ay 10-20 tane olacaksa her çiftten sıkıntı olur akvaryum küçücük. Neyse ben araştırmıştım lepistes-neon tetra akvaryumu yapılıyormuş yapanlar var fakat ben bu akvaryuma karides eklersem neonlar yemese bile lepistesler yer mi? Hayalim neon tetra ve kiraz karides beslemekti fakat siz lepistes olsun dediniz, bu üçü olur mu? İlk 2-3 ay lepistesler sonra neon tetra sonra karides eklenecek şeklinde bir yol izlesem sorun olur mu karides veya diğerleri açısından? Bir cevapta çokça soru soruyorum [:lol:][/QUOTE]
Ben lepistes ve karides besliyorum.Lepisteslere yere çökmeyecek suyun üzerinden direk yiyip bitirecekler kadar yem verince inip toprağı karıştırmıyor dolayısıyla karides yavrularını yemiyorlar ki saklanma yeri çok bende.Ancsj benim akvaryum 300 lt diye de tepeden asagi inmiyorlar.Kucuk akvaryumda nasil olur bilemem
[QUOTE=Maverickse]
1 aylıkken bile anlaşılıyor. 1 aylık dişi yavruların karnının alt kısmında siyah nokta oluyor, erkeklerde nokta yok. 45 günlük 2 aylık yavrularda cinsiyetler net bellidir. Ben 15 günde hangisinin dişi hangisinin erkek olacağını anlıyorum. Petshoptaki yavrular kaç günlük? en az 40 günlük vardır onlar. 2 e - 4 d şeklinde al.[/QUOTE]
Hocam bende 2 aylık yavru albino ful red lep. Var ama hala anlamıyorum cinsiyeti.Albino diye mi bilmiyorum siyah nokta hiçbirinde olmadığı gibi bu yavrularda da olmuyor.Erkek çoğunluğu yapacağım güzel görünüyorlar ve yavrulara az olsun diye ama cinsiyeti anlayamiyorum
Bu Silikon Zarar Verir Mi Acaba?
[QUOTE=Maverickse]Sista varken başka seçenek düşünülemez.[/QUOTE]
Cok teşekkür ederim.Hani camı cama yapistirmayacagim.Cam ile üstünde süs olarak takılan alçı tarzı çerçeve arasını dolduracagim diye aslında bunu düşündüm.Orayi da yine bu sistanın silikonla doldurabilirim yani.Dolduracak olsam kimyasal sonuçta dolu tanka zarar gelmez demi 300 lt tank
[QUOTE=Aqua Discovery]Kötülemek için yazmıyorum ama akfix 5 para etmez sista nın yanında kalite bakımından ,ayrıca Erhan abi nin uyarısını da dinlemenizi tavsiye ederim sonra büyük sıkıntı olur ondan mi bundan mı derken silikon aklınıza gelir ölümler olunca [:iyi:][/QUOTE]
Cok teşekkür ederim.Hani camı cama yapistirmayacagim.Cam ile üstünde süs olarak takılan alçı tarzı çerçeve arasını dolduracagim diye aslında bunu düşündüm.Orayi da yine bu sistanın silikonla doldurabilirim yani.Dolduracak olsam kimyasal sonuçta dolu tanka zarar gelmez demi 300 lt tank.Aynisinu arkadaşa da kopyaladım görmesi için
[QUOTE=Maverickse]Sista varken başka seçenek düşünülemez.[/QUOTE]
Cok teşekkür ederim.Hani camı cama yapistirmayacagim.Cam ile üstünde süs olarak takılan alçı tarzı çerçeve arasını dolduracagim diye aslında bunu düşündüm.Orayi da yine bu sistanın silikonla doldurabilirim yani.Dolduracak olsam kimyasal sonuçta dolu tanka zarar gelmez demi 300 lt tank
[QUOTE=Aqua Discovery]Kötülemek için yazmıyorum ama akfix 5 para etmez sista nın yanında kalite bakımından ,ayrıca Erhan abi nin uyarısını da dinlemenizi tavsiye ederim sonra büyük sıkıntı olur ondan mi bundan mı derken silikon aklınıza gelir ölümler olunca [:iyi:][/QUOTE]
Cok teşekkür ederim.Hani camı cama yapistirmayacagim.Cam ile üstünde süs olarak takılan alçı tarzı çerçeve arasını dolduracagim diye aslında bunu düşündüm.Orayi da yine bu sistanın silikonla doldurabilirim yani.Dolduracak olsam kimyasal sonuçta dolu tanka zarar gelmez demi 300 lt tank.Aynisinu arkadaşa da kopyaladım görmesi için
Bu Silikon Zarar Verir Mi Acaba?
[QUOTE=Kınayu]Sipariş ettiğiniz yer büyük yapı Market tarzı bir şeyse ellerinde bu akvaryum Silikonun dan,da vardır değiştire bilirsiniz çok az bir fark verip .
Arkadaş o bu şu yapmış olmuş olmamışlar la canlı üzerinde deney olmaz olmamalı bence yine siz daha iyi bilirsiniz de .[/QUOTE]
Aynen çok haklısın
[QUOTE=Kınayu]Sipariş ettiğiniz yer büyük yapı Market tarzı bir şeyse ellerinde bu akvaryum Silikonun dan,da vardır değiştire bilirsiniz çok az bir fark verip .
Arkadaş o bu şu yapmış olmuş olmamışlar la canlı üzerinde deney olmaz olmamalı bence yine siz daha iyi bilirsiniz de .[/QUOTE]
Aynen çok haklısın
Kiraz Karides Akvaryumum
[QUOTE=UrasArt]Yeni hamile karides[:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236810/010220231831341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun.Benimde ilk olduğunda gözümü ayırmıyordum:)
[QUOTE=UrasArt]Yeni hamile karides[:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236810/010220231831341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun.Benimde ilk olduğunda gözümü ayırmıyordum:)
Bu Silikon Zarar Verir Mi Acaba?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Akvaryum suyu ile temas edecekse bir şekilde illaki zararı olur balıklarınız zehirlene bilir . Silikon canlı veya balıklar için üretilmediği için zararlı maddeler ihtiva ediyor [:((]
Tabi bunda bu Silikonun akvaryum suyu ile temas ettiği bölge yüzeyin alanı i lede alakalı bir durum ama eninde sonunda süreye etki eder illaki ölümler yaşarsınız .
Bu tarz Akvaryum silikonu kullanmanız lazım kafa rahat [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon-1.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon.JPG[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Akvaryum suyu ile temas edecekse bir şekilde illaki zararı olur balıklarınız zehirlene bilir . Silikon canlı veya balıklar için üretilmediği için zararlı maddeler ihtiva ediyor [:((]
Tabi bunda bu Silikonun akvaryum suyu ile temas ettiği bölge yüzeyin alanı i lede alakalı bir durum ama eninde sonunda süreye etki eder illaki ölümler yaşarsınız .
Bu tarz Akvaryum silikonu kullanmanız lazım kafa rahat [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon-1.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon.JPG[/IMG][/QUOTE]
Hay Allah bir arkadaş kullanmış 5 aydır sorun yok.Bilemeeim bide sipariş etmiştim bunu
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Akvaryum suyu ile temas edecekse bir şekilde illaki zararı olur balıklarınız zehirlene bilir . Silikon canlı veya balıklar için üretilmediği için zararlı maddeler ihtiva ediyor [:((]
Tabi bunda bu Silikonun akvaryum suyu ile temas ettiği bölge yüzeyin alanı i lede alakalı bir durum ama eninde sonunda süreye etki eder illaki ölümler yaşarsınız .
Bu tarz Akvaryum silikonu kullanmanız lazım kafa rahat [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon-1.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon.JPG[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Akvaryum suyu ile temas edecekse bir şekilde illaki zararı olur balıklarınız zehirlene bilir . Silikon canlı veya balıklar için üretilmediği için zararlı maddeler ihtiva ediyor [:((]
Tabi bunda bu Silikonun akvaryum suyu ile temas ettiği bölge yüzeyin alanı i lede alakalı bir durum ama eninde sonunda süreye etki eder illaki ölümler yaşarsınız .
Bu tarz Akvaryum silikonu kullanmanız lazım kafa rahat [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon-1.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon.JPG[/IMG][/QUOTE]
Hay Allah bir arkadaş kullanmış 5 aydır sorun yok.Bilemeeim bide sipariş etmiştim bunu
Akvaryum Bitki Su Değişimi
[QUOTE=Aqua42]Su değişimi her akvaryum için kesin formülü olmayan bir konu. Ben haftalık %20 oranında yapıyorum, canlı yükü artmış ve nitrat seviyesi artmışsa biraz daha fazla yapıyorum. Canlı yükünüz çok fazla değil bu sebeple sıklaştırmanın bir anlamı yok, haftalık yapmak şu aşamadı doğru gözüküyor.
Su değişimi sonrası sudaki oksijen miktarı artıyor. Fotosentezin gözükmesinin sebebi de sudaki oksijen oranının çözülebilecek maksimum noktaya gelmesi ve artık bitkilerin yaptığı fotosentez sonucu üretilen oksijenin suda çözünemeyip baloncuk biçiminde çıkması.[/QUOTE][QUOTE=Aqua42]Su değişimi her akvaryum için kesin formülü olmayan bir konu. Ben haftalık %20 oranında yapıyorum, canlı yükü artmış ve nitrat seviyesi artmışsa biraz daha fazla yapıyorum. Canlı yükünüz çok fazla değil bu sebeple sıklaştırmanın bir anlamı yok, haftalık yapmak şu aşamadı doğru gözüküyor.
Su değişimi sonrası sudaki oksijen miktarı artıyor. Fotosentezin gözükmesinin sebebi de sudaki oksijen oranının çözülebilecek maksimum noktaya gelmesi ve artık bitkilerin yaptığı fotosentez sonucu üretilen oksijenin suda çözünemeyip baloncuk biçiminde çıkması.[/QUOTE]
Peki dip çekimi şart mıdır sizce su değişirken.Nitrat birikmesi açısından
[QUOTE=hakanyildiz06]Bettanın tek tür olarak beslenmesi taraftarıyım. Birlikte yaşayan çok tür olduğu yazılıyor, bazı türler için bettayla uyumlu diyen de var uyumsuz diyen de. Bettanın karakterine bağlı olabilir uyumlu olup olmaması. Yavruyken beraber büyümüş dişi bettalar genelde uyumlu oluyormuş, sizde dişi bettalar varken sayısını tek tek artırmayı deneyebilirsiniz, uyum sağlayan kalır, sağlamayan değişime gider. [:)][/QUOTE][QUOTE=hakanyildiz06]Bettanın tek tür olarak beslenmesi taraftarıyım. Birlikte yaşayan çok tür olduğu yazılıyor, bazı türler için bettayla uyumlu diyen de var uyumsuz diyen de. Bettanın karakterine bağlı olabilir uyumlu olup olmaması. Yavruyken beraber büyümüş dişi bettalar genelde uyumlu oluyormuş, sizde dişi bettalar varken sayısını tek tek artırmayı deneyebilirsiniz, uyum sağlayan kalır, sağlamayan değişime gider. [:)][/QUOTE]
Konuyla alakası yok özür diliyorum konuyu açan arkadaştan.Kalan yemler ve ölü bitki yaprakları için nerite almayı düşünüyorum ancak yumurtaları zamanla camlara yapışıp çıkmıyor ve çoğu kişi jiletle resmen kalıyoruz ancak iyi is yapıyorlar diyor.Ne düşünüyorsunuz.Kafam çok karışık
[QUOTE=Aqua42]Su değişimi her akvaryum için kesin formülü olmayan bir konu. Ben haftalık %20 oranında yapıyorum, canlı yükü artmış ve nitrat seviyesi artmışsa biraz daha fazla yapıyorum. Canlı yükünüz çok fazla değil bu sebeple sıklaştırmanın bir anlamı yok, haftalık yapmak şu aşamadı doğru gözüküyor.
Su değişimi sonrası sudaki oksijen miktarı artıyor. Fotosentezin gözükmesinin sebebi de sudaki oksijen oranının çözülebilecek maksimum noktaya gelmesi ve artık bitkilerin yaptığı fotosentez sonucu üretilen oksijenin suda çözünemeyip baloncuk biçiminde çıkması.[/QUOTE][QUOTE=Aqua42]Su değişimi her akvaryum için kesin formülü olmayan bir konu. Ben haftalık %20 oranında yapıyorum, canlı yükü artmış ve nitrat seviyesi artmışsa biraz daha fazla yapıyorum. Canlı yükünüz çok fazla değil bu sebeple sıklaştırmanın bir anlamı yok, haftalık yapmak şu aşamadı doğru gözüküyor.
Su değişimi sonrası sudaki oksijen miktarı artıyor. Fotosentezin gözükmesinin sebebi de sudaki oksijen oranının çözülebilecek maksimum noktaya gelmesi ve artık bitkilerin yaptığı fotosentez sonucu üretilen oksijenin suda çözünemeyip baloncuk biçiminde çıkması.[/QUOTE]
Peki dip çekimi şart mıdır sizce su değişirken.Nitrat birikmesi açısından
[QUOTE=hakanyildiz06]Bettanın tek tür olarak beslenmesi taraftarıyım. Birlikte yaşayan çok tür olduğu yazılıyor, bazı türler için bettayla uyumlu diyen de var uyumsuz diyen de. Bettanın karakterine bağlı olabilir uyumlu olup olmaması. Yavruyken beraber büyümüş dişi bettalar genelde uyumlu oluyormuş, sizde dişi bettalar varken sayısını tek tek artırmayı deneyebilirsiniz, uyum sağlayan kalır, sağlamayan değişime gider. [:)][/QUOTE][QUOTE=hakanyildiz06]Bettanın tek tür olarak beslenmesi taraftarıyım. Birlikte yaşayan çok tür olduğu yazılıyor, bazı türler için bettayla uyumlu diyen de var uyumsuz diyen de. Bettanın karakterine bağlı olabilir uyumlu olup olmaması. Yavruyken beraber büyümüş dişi bettalar genelde uyumlu oluyormuş, sizde dişi bettalar varken sayısını tek tek artırmayı deneyebilirsiniz, uyum sağlayan kalır, sağlamayan değişime gider. [:)][/QUOTE]
Konuyla alakası yok özür diliyorum konuyu açan arkadaştan.Kalan yemler ve ölü bitki yaprakları için nerite almayı düşünüyorum ancak yumurtaları zamanla camlara yapışıp çıkmıyor ve çoğu kişi jiletle resmen kalıyoruz ancak iyi is yapıyorlar diyor.Ne düşünüyorsunuz.Kafam çok karışık
Bu Silikon Zarar Verir Mi Acaba?
Bunu gördüğünüz cam ve üstdeki cama yapışık alçı arasına çekmeyi düşünüyorum.Çünkü kapağı açıp kapayıncaya üstteki nemlenen su dış cama asagi su süzülüp kireçlenme yapıyor dış tarafta arayı kapatacağım
Sizce bir zarari olur mu sonuçta buharlaşıp bu silikona diyip yine suya gidecektir damlalar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237381/010220231731141.jpg[/IMG]
Bunu gördüğünüz cam ve üstdeki cama yapışık alçı arasına çekmeyi düşünüyorum.Çünkü kapağı açıp kapayıncaya üstteki nemlenen su dış cama asagi su süzülüp kireçlenme yapıyor dış tarafta arayı kapatacağım
Sizce bir zarari olur mu sonuçta buharlaşıp bu silikona diyip yine suya gidecektir damlalar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237381/010220231731141.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
