ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ysfmtr123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
95
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2022 22:49
Son Ziyaret:
12 Haziran 2026 10:59
Toplam Mesaj:
159 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yusuf
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
yusuf123
SON 10 MESAJI
Farklı Türler Ve Su Değişimi (deneysel Çalışma)
[QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Sıcaklık: 24 - 26
pH (Asitlik/Bazlık): 6.4 - 7.2 (su buharlaştığında genelde birazda olsa asitlık artıyor ekleme sonrası genelde bu aralıklarda kalıyordu
Toplam Sertlik (GH): 6 - 12
Amonyak : 0,0
Nitrit 0
Nitrat :10 -30 { ppm}
TDS (Toplam Çözünmüş Katı Madde 75 -375 (bende taban eşiciler ve ince kum var olduğu için midyelerde destek vermek için kasten bulandırıyordum)
bunlar ozamanlarda yaptığım ölçümlerin ortalaması deftere yazdığım yanı toplasan 4 kez falan ölçtüm bazen ilginç durumlarda yaşanıyordu bilgin olsun..... (alg patlaması gıbı)
[:)][:)][:)][:)][:)][QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Öncelikle özür diliyorum mesaj geç gördüm bayadır foruma girmiyordum su değerlerini bir önceki yorumda paylaştım. ortala sürekli test etmedim açıkçası ilk yıl ve birde genelde yer değişikli yaptığımda taşınma esnasında akvaryumu taşıyabilmek için suyu azalttığım zamanlarda ölçütünki aynı değerleri koruya bileyim diye.
Ne kazandın diye sormuşsun:
İnan ki temizlik derdiyle uğraşmadığın sabit bir akvaryumun keyfi hiç bir yerde yok , hastalık korkun yok yem korkun yok tatile gidince akvaryuma ne olur kokun yok oksijenimi bitti korkun yok elektrik giderse ne olur korkun yok. ( evet balık kayıpları her zaman yaşanır birbirlerini yerler veya bir yere sıkışıp ölebilirler ki benim başıma çok geldi) ama düşünkü lepistes yavruları solucanlar yosunlar bitkiler ve salyangozlar canlı yem oluyor burada hiç biri tamamen yok olmuyor ama güçlü olan hayatta kalıyor ve bir sonraki nesil neredeyse hamsi kadar kıvraklaşıyor. tabiki beli zamanlarda tehlike arz edecek boylara ulaşanları tabiki akvaryumdan çıkarıyorum pengasusların boyu meleklerin erginleşmesi ciddi anlamda zorluk çektirdi. ama değim gibi basit çöümlerle tolere ettik. sonucta ben her hafta sonu her akşam her ay dip cek su degiştir ama suyu beklet klor çöktür. ay anam hatalıkmı kaptı yok dipte ölen balıkmı var hıdramı bast pleneryamı ıstıla etti mantarmı cıktı kuyrukmu eridi iç pazarazitmi var camlarmı yeşillendi sakal yosunmu bastı balığım neden hareketsiz sorularını sormaya zaman ayrımadım sadece oturup keyifle ızledım hatta tv izler gibi saatlerce avlanmalarını üremelerini salyangozların temızlıgını mıdyenın suyu süzmesini solucanların toprak altında camada tuneller acmasını izledim sanırım bu bır hobici için ulaşılabilecek en keyifli anlardı.....[:)]
Hepsini okumadığın için açıkçası ana fikride anlamaman gayet doğal. Amaç her akvaryum illa pahalı ekipmanların ve titiz bir çalışmanın ürünü olacak, aynı çoban gibi sürekli peşinden koştuğun bildiğin bir mesai havasında bir hobi olacak diye bir şart yok ana fikir bu.......
[QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Sıcaklık: 24 - 26
pH (Asitlik/Bazlık): 6.4 - 7.2 (su buharlaştığında genelde birazda olsa asitlık artıyor ekleme sonrası genelde bu aralıklarda kalıyordu
Toplam Sertlik (GH): 6 - 12
Amonyak : 0,0
Nitrit 0
Nitrat :10 -30 { ppm}
TDS (Toplam Çözünmüş Katı Madde 75 -375 (bende taban eşiciler ve ince kum var olduğu için midyelerde destek vermek için kasten bulandırıyordum)
bunlar ozamanlarda yaptığım ölçümlerin ortalaması deftere yazdığım yanı toplasan 4 kez falan ölçtüm bazen ilginç durumlarda yaşanıyordu bilgin olsun..... (alg patlaması gıbı)
[:)][:)][:)][:)][:)][QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Öncelikle özür diliyorum mesaj geç gördüm bayadır foruma girmiyordum su değerlerini bir önceki yorumda paylaştım. ortala sürekli test etmedim açıkçası ilk yıl ve birde genelde yer değişikli yaptığımda taşınma esnasında akvaryumu taşıyabilmek için suyu azalttığım zamanlarda ölçütünki aynı değerleri koruya bileyim diye.
Ne kazandın diye sormuşsun:
İnan ki temizlik derdiyle uğraşmadığın sabit bir akvaryumun keyfi hiç bir yerde yok , hastalık korkun yok yem korkun yok tatile gidince akvaryuma ne olur kokun yok oksijenimi bitti korkun yok elektrik giderse ne olur korkun yok. ( evet balık kayıpları her zaman yaşanır birbirlerini yerler veya bir yere sıkışıp ölebilirler ki benim başıma çok geldi) ama düşünkü lepistes yavruları solucanlar yosunlar bitkiler ve salyangozlar canlı yem oluyor burada hiç biri tamamen yok olmuyor ama güçlü olan hayatta kalıyor ve bir sonraki nesil neredeyse hamsi kadar kıvraklaşıyor. tabiki beli zamanlarda tehlike arz edecek boylara ulaşanları tabiki akvaryumdan çıkarıyorum pengasusların boyu meleklerin erginleşmesi ciddi anlamda zorluk çektirdi. ama değim gibi basit çöümlerle tolere ettik. sonucta ben her hafta sonu her akşam her ay dip cek su degiştir ama suyu beklet klor çöktür. ay anam hatalıkmı kaptı yok dipte ölen balıkmı var hıdramı bast pleneryamı ıstıla etti mantarmı cıktı kuyrukmu eridi iç pazarazitmi var camlarmı yeşillendi sakal yosunmu bastı balığım neden hareketsiz sorularını sormaya zaman ayrımadım sadece oturup keyifle ızledım hatta tv izler gibi saatlerce avlanmalarını üremelerini salyangozların temızlıgını mıdyenın suyu süzmesini solucanların toprak altında camada tuneller acmasını izledim sanırım bu bır hobici için ulaşılabilecek en keyifli anlardı.....[:)]
Hepsini okumadığın için açıkçası ana fikride anlamaman gayet doğal. Amaç her akvaryum illa pahalı ekipmanların ve titiz bir çalışmanın ürünü olacak, aynı çoban gibi sürekli peşinden koştuğun bildiğin bir mesai havasında bir hobi olacak diye bir şart yok ana fikir bu.......
Akvaryumdaki Kahverengi Oluşumlar
Kahve rengi sakal yosun ışık düzensizliği-ve co2 dengesizliğinden çıkar nedeniyle çıkar. sardımı kurtulması zordur. ya tum akvaryumu sterıl hale getireceksin yada nerıte salyangozu kullanman gerek
Kahve rengi sakal yosun ışık düzensizliği-ve co2 dengesizliğinden çıkar nedeniyle çıkar. sardımı kurtulması zordur. ya tum akvaryumu sterıl hale getireceksin yada nerıte salyangozu kullanman gerek
Farklı Türler Ve Su Değişimi (deneysel Çalışma)
Yıl 2026 ve ben akvaryumu artık kaldırmak mecburiyetinde kaldım maalesef akvaryumun camı çatladı arkadaşlar içinde önceki yılardan kalan canlılarım meleklerim hala yasıyor lepisteslerim kaç nesil oldu artık sayamıyorum japon balıklarımı geçtiğimiz yaz ayırdım ciddi bir boya ulaşmışlardı ve daniolarımı öğrencilerime dağıttım bu arada beta hala yaşıyor. salyangozlarımın sayısını baya fazla karideslerim toplu olarak petshopa aktardım ve 12 torba falan cıktı salyangozlarla beraber elma salyangozlarımı verdim yaklaşık 30 kusurlardı. evet bu deneyimde böylelikle bitirdim
Gerçekten eğlendim keyıflıydı. 3 ev değiştiridim 3 şehir değiştirdim ve akvaryumlarım taşımak inanılmaz zahmetliydi tabanı bozulmasın diye suyu ıle birlikte götürmek yarım tonluk bir akvaryumu taşımak. baya zor oldu :D
ama değdi şimdi küçük minyatür bir akvaryum yapacağım. sadece karideslerden oluşacak....
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜR EDERIM [:)]
[K][B]bu surede eksilen su hariç hiç su değiştirmedim[/B][/K]................................[EDIT]ysfmtr123,2026-05-03 13:24:51[/EDIT]
Yıl 2026 ve ben akvaryumu artık kaldırmak mecburiyetinde kaldım maalesef akvaryumun camı çatladı arkadaşlar içinde önceki yılardan kalan canlılarım meleklerim hala yasıyor lepisteslerim kaç nesil oldu artık sayamıyorum japon balıklarımı geçtiğimiz yaz ayırdım ciddi bir boya ulaşmışlardı ve daniolarımı öğrencilerime dağıttım bu arada beta hala yaşıyor. salyangozlarımın sayısını baya fazla karideslerim toplu olarak petshopa aktardım ve 12 torba falan cıktı salyangozlarla beraber elma salyangozlarımı verdim yaklaşık 30 kusurlardı. evet bu deneyimde böylelikle bitirdim
Gerçekten eğlendim keyıflıydı. 3 ev değiştiridim 3 şehir değiştirdim ve akvaryumlarım taşımak inanılmaz zahmetliydi tabanı bozulmasın diye suyu ıle birlikte götürmek yarım tonluk bir akvaryumu taşımak. baya zor oldu :D
ama değdi şimdi küçük minyatür bir akvaryum yapacağım. sadece karideslerden oluşacak....
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜR EDERIM [:)]
[K][B]bu surede eksilen su hariç hiç su değiştirmedim[/B][/K]................................[EDIT]ysfmtr123,2026-05-03 13:24:51[/EDIT]
Akvaryumu Sıfırlamak
20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......
[QUOTE=ysfmtr123]20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......[/QUOTE] kabın koyu renkli ışık geçirmemesi önemli bu arada
20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......
[QUOTE=ysfmtr123]20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......[/QUOTE] kabın koyu renkli ışık geçirmemesi önemli bu arada
Can Çekişen Lepistese Ötanazi Yapmalı Mıyım?
Hocam su sıcaklıgını ölcmenız gerek balık 28 derceyı getiyse maesef sogutma yapmanız gerek evın en fazla sıcaklı 32 dır suda 5 derece aşagı olur.... balığınız strese girdiyse yem yemiyorsa yapacak tek şey beklemek öldürmeye çalışmayın
[QUOTE=pastaci53]Evde kalorifer yanıyor da akvaryumda klima mı var? akvaryum nasıl ısınmasın ev 38 dereceyse o akvaryum en az 33-34 derece 20 litre su nasıl soğuk kalabilir? balıkları haşlamışsın bir de artislik yapıyosun biri bişey yazsın diye kim ne yazsın sana[/QUOTE] ev içi 3e ble oldugunu sanmam bu arada 30 derece ustunde insanlar rahatısz olur dayanamaz
Hocam su sıcaklıgını ölcmenız gerek balık 28 derceyı getiyse maesef sogutma yapmanız gerek evın en fazla sıcaklı 32 dır suda 5 derece aşagı olur.... balığınız strese girdiyse yem yemiyorsa yapacak tek şey beklemek öldürmeye çalışmayın
[QUOTE=pastaci53]Evde kalorifer yanıyor da akvaryumda klima mı var? akvaryum nasıl ısınmasın ev 38 dereceyse o akvaryum en az 33-34 derece 20 litre su nasıl soğuk kalabilir? balıkları haşlamışsın bir de artislik yapıyosun biri bişey yazsın diye kim ne yazsın sana[/QUOTE] ev içi 3e ble oldugunu sanmam bu arada 30 derece ustunde insanlar rahatısz olur dayanamaz
Sakal Yosunu Mu?
Bunlar ıcın cok ıyı bır çözumum var ama akvaryumda sevılen canlılar degıller daha doğrusu türkiyede pek bilinen canlılar değiller
kücük miğfer salyangozları hem akvaryumda oldukları bellı olmuyor hemde 1 hafatada tum yosunları yıyor[EDIT]ysfmtr123,2024-03-16 17:23:18[/EDIT]
Bunlar ıcın cok ıyı bır çözumum var ama akvaryumda sevılen canlılar degıller daha doğrusu türkiyede pek bilinen canlılar değiller
kücük miğfer salyangozları hem akvaryumda oldukları bellı olmuyor hemde 1 hafatada tum yosunları yıyor[EDIT]ysfmtr123,2024-03-16 17:23:18[/EDIT]
Petshop Açıyorum - Hobihanem
Dukkanı nerde acıyorsunuz acaba
Dukkanı nerde acıyorsunuz acaba
Kurtardığım Kaplumbağalar İçin Ekipman Önerisi.
kaplum bağalar derin suları sevmez
kaplum bağalar derin suları sevmez
Beyaz Dışkı
Hocam beyaz dışkı uzunlamasına ve sürekli oluyorsa balıklarda halsızlık varsa sorundur. degılse sorun yok olmayan hastalıkla balıkları rahatsız etmeyın
Hocam beyaz dışkı uzunlamasına ve sürekli oluyorsa balıklarda halsızlık varsa sorundur. degılse sorun yok olmayan hastalıkla balıkları rahatsız etmeyın
Cinsiyet
Dişi
Dişi
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
